Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Command & Conquer 3:Tiberium Wars

Command & Conquer 3 Tiberium Wars

Command & Conquer 3 Tiberium Wars
A legutóbbi Command & Conquer 3 Tiberium Wars cikkek, hírek
6609 levél
Válasz 07.04.01. 09:34 #661
Kolin Mekré
Ok jogos a 10 pont GDI nal a repcsik lesznek a jók ellenük, de ott meg pepecselős átváltogatni bomba módról AA-ra
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
17778 levél
Válasz 07.04.01. 09:19 #660
MagicMoment
jó,hát gdi-nál emlékeim szerint nem igazán van stealth tank
6609 levél
Válasz 07.03.31. 23:04 #659
Kolin Mekré
Lehet tulzok persze, de ugye jól meg van scriptelve a játék. Többször volt olyan hogy támadt a lentebb említett "csatahajóval" + rombolóval (sok repcsi+ tüzelt a romboló hajó) én meg folyamatosan építettem a légelhárító ütegeket, de még arra sem volt időm hogy a javítás gombra klikkeljek már nyomnhattam is a újratermelés ikont.
Utána hagytam a francba, és legyártottam 5 stealth tankot azok meg 2-3 sorozattal leszedték az összes hajót, a megépülő ütegek meg az ufokat
Mind1 úgyis rájön az ember...csak ugye nem mind1 hogy mennyit töri a fejét rajta az ember.
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
6609 levél
Válasz 07.03.31. 21:12 #657
Kolin Mekré
én most fagyasztom a single-t a Kane tornyanal vagyok de úgy érzem ez a palya húsosabb lesz mint hittem
Multit próbálom
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
229 levél
Válasz 07.03.31. 19:04 #656
Yossarian
Az tény, hogy nem sokat ért ellenük a légvédelem. Néha a gép volt olyan hülye, hogy behozta a nagy hajóit a légvédelem fölé, így le tudták szedni, de még így is eltartott egy darabig. És ilyen szívességet egy emberi ellenfél sosem fog megtenni. A repülők azért elég gyorsan leszedik, de ha 3-4 támad egyszerre, akkor már tud bajt okozni.

Egyébként gép ellen a GDI oldalon egy dolog kell. Mammoth Tank. 8-10 darab már megállíthatatlan. Kíváncsi vagyok, multiban milyen lesz a játék.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
6609 levél
Válasz 07.03.31. 18:26 #655
Kolin Mekré
Pedig a repcsik lesznek az igazi ellenfeleik ezeknek a repülő idegeneknek, a légvédelem nagyon hurka...
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
17778 levél
Válasz 07.03.31. 18:07 #654
MagicMoment
fenemód idegesítő az alien-ek ship-je. nem visz el,h a légvédelmi ágyúk nem tudják lőni,de őket meg igen. és persze nem gyengén sebeznek
még jó,h van apc,plusz a repcsiket rájuk lehet küldeni. hát de akkor is....
18837 levél
Válasz 07.03.31. 17:14 #653
Peace
Kegyetlen jó hangulata van az alienes pályáknak!!! Csak ma ismét hanyagolnom kell játékot. Na majd holnap...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6609 levél
Válasz 07.03.31. 02:49 #652
Kolin Mekré
Thx 1000 köszi még1*
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
5113 levél
Válasz 07.03.31. 01:44 #651
rage
Ja, Albánia sikerült. S a következőn végre lehet építeni, na majd holnap innen folytatom
5113 levél
Válasz 07.03.31. 01:43 #650
rage
set-exe RetailExe\1.2\cnc3game.dat
add-config Lang-english\1.1\config.txt
add-config EnglishAudio\1.0\config.txt
add-config Movies\1.0\config.txt
add-config Core\1.1\config.txt
add-config SP\1.0\config.txt
add-config MP\1.0\config.txt
add-config Kane\1.0\config.txt
add-config RetailExe\1.2\config.txt
add-search-path big:
2755 levél
Válasz 07.03.31. 01:37 #649
slender
nahát
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
6609 levél
Válasz 07.03.31. 01:31 #648
Kolin Mekré
hi

CNC3_english_1.2.SkuDef nevü kiterjesztésnek (txt) a tartalmát bemásolná ide vki ?
Elszalt a game cfg-je, pls vki
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
842 levél
Válasz 07.03.31. 00:28 #647
Darien
A többi olyan ahol nemlehet építei, tök egyszerü, nemkell az elején beparázni. Egyedül ez volt szivatós nagyon.
"Some alien made you his bitch..."
5113 levél
Válasz 07.03.30. 23:58 #646
rage
Végül a játék béna mesterséges AI-ját használtam ki...
Sikerült elfoglalni a fenti bázist, miközben az én sajátom megsemmisült. Egy pár tank már ott állt az MCV mellett, hogy hazakísérje. Az összes többi egységem fent pihent a régi NOD bázisban, míg a NOD egységek mondván, hogy de jól elpusztították a bázist, hazamentek. Az MCV-t szép lassan elhoztam a tankokkal együtt, nagyjából senkit sem érdekelt, a teljesen üres bázison meg végre elkezdhettem építkezni. Ha már lehet építkezni, akkor onnan már nyert ügyem van. Néztem a következő pályát (Albánia), megint nem lehet építeni semmit, királyság...
842 levél
Válasz 07.03.30. 23:45 #645
Darien
Az egyszerü pálya, igy utolag visszagondolva. A fenti NOD bázist foglald el, lent meg sima gépágyuval véded a bázist, az MCV meg simán ráér. Ha megvan a NOD bázis, utána már el se lehet baszni.
"Some alien made you his bitch..."
5113 levél
Válasz 07.03.30. 22:05 #644
rage
Ezen a horvát pályán nem tudok túlmenni, mert a bázisomat folyamatosan négy irányból támadják, míg hiába szabadítom ki az MCV-t, jönnek a végtelen számú öngyilkos terroristák, s mind természetesen ezt az egy járművet támadják. Egyszerűen esély sincs rá, hogy az a béna lassú vacak elérjen a bázisig, ami amúgy is közben szétesik, miközben ezzel foglalkozom.
6926 levél
Válasz 07.03.30. 22:03 #643
Death man
ezeket énis naon utáltam , anno c&c 2 be 1ien GDI os pálya után töröltem le
De itt sztem full egyszerüek voltak ahol elején nemkellett épitkezni v. végig nemkellett.
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
5113 levél
Válasz 07.03.30. 22:02 #642
rage
A másik dolog, hogy emlékszem anno, mennyire utáltam a Red Alertben azokat a pályákat, ahol nem lehet építeni semmit, hanem 3 mérnökkel kell nekiindulni az egész világ ellen. Akkor egy kampányban volt kb 3 ilyen küldetés, most meg szinte mindbe belerakták, vagy ebből áll, vagy ezzel kezdődik, normális építős pálya alig-alig.

Lehet, majd játszok vele néhány skirmisht.
Ott max csalni tud a gép, szemétkedni nem.
6926 levél
Válasz 07.03.30. 22:02 #641
Death man
GDIt én végig toltam és 1etlen 1szer volt gond akkoris csak azért mert rossz taktikát választottam , engem full lekötött eddig.(és most jön csak a szivemnek 2kedvesebb faj)
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
5113 levél
Válasz 07.03.30. 21:53 #640
rage
Aha, én ott hagytam abba.
Azzal kellene oktatni, hogy hogyan kell olyan játékot írni, hogy a játékos egy órán át anyázzon. Mivel én inkább játszani szeretnék, s nem anyázni, nekem ebből elég volt.

Megírom az EA-nak, hogy játszanak vele ők, s nem érte meg az egy darab írott DVD-t se
229 levél
Válasz 07.03.30. 20:11 #639
Yossarian
Na végre megvan az a rohadt horvát pálya. Aki ezt kitalálta, az mostanában sűrűn csuklott. Meg az édesanyja is.

Most jön Albánia, de ez már reggelre marad. Mára elegem van a tibériumból.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
3447 levél
Válasz 07.03.30. 19:45 #638
+Sniper+
Nekem nem megy fel az 1,1-re.
Asus P5K-E, Q6600, MSI 9800GTX+,4 GB/800 DDR2 GEIL, Chieftec 550W
6926 levél
Válasz 07.03.30. 18:41 #637
Death man
sajtóhiba én voltam a f*x
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
6926 levél
Válasz 07.03.30. 18:22 #636
Death man
1,2es patcht felraktam és jelenleg nemindul mert szar a krekk a gamecopyn :S
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
6926 levél
Válasz 07.03.30. 17:14 #635
Death man
nah GDI kivégezve 1.1 es patch lószart se ért videok ugyanugy szaggattak ..
Kiváncsi vok ha máshogy döntök milesz
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
5454 levél
Válasz 07.03.30. 16:25 #634
Dino
A törölt linkek helyett:
1.02 patch magyar C&C3-hoz
6926 levél
Válasz 07.03.30. 15:44 #633
Death man
érdemes felrakni 1,2 et ?
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
16989 levél
Válasz 07.03.30. 14:42 #632
KisCsirkee
gamecopyworld-on azonnal fentvolt.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
6926 levél
Válasz 07.03.30. 14:37 #631
Death man
van game updater szal start
(cracket nemtom van-e már hozzá)
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
4956 levél
Válasz 07.03.30. 12:18 #630
bodajoci
Nah a magyarítást má megoldottam, most szépen kiszedegetem a német, meg a francia szöveget, meg a múvikat, és talán rá is fér egy dvd-re
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
3447 levél
Válasz 07.03.30. 11:43 #629
+Sniper+
1,2-eshez linket tud valaki?
Asus P5K-E, Q6600, MSI 9800GTX+,4 GB/800 DDR2 GEIL, Chieftec 550W
6926 levél
Válasz 07.03.29. 23:33 #628
Death man
nah mara ennyi , Zero Ground palyan vagymia tökömön járok, deh bekell vallanom kurvara bejön , ill. 1re jobban
és ha belegondolok hogy még 1/3adánálse vok singlejének
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
6926 levél
Válasz 07.03.29. 21:27 #627
Death man
akkor lehet lesznek akik többször is végig nyomják a kampányt ?
v. nem oasmi ?
(én most földönkivülis bajan vok vmi B betüs helyen deh folyamatosan táamdnak szal nemtetszik)
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
6609 levél
Válasz 07.03.29. 20:28 #626
Kolin Mekré
lol
Azért volt olyan szivatós mert az volt a GDI ucsó pályája, nem árulom el, de lesz ott egy poén a sztoriban...választani kell majd , egyet mondok okosan döntsetek.
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
6926 levél
Válasz 07.03.29. 15:39 #625
Death man
hibák jönnek mennek
deh legalább igyekeznek javitani ez sztem jo
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
10985 levél
Válasz 07.03.29. 14:37 #624
VodevilX
na igen, EA sajátosság
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
51820 levél
Válasz 07.03.29. 14:24 #623
Barthezz
17778 levél
Válasz 07.03.29. 08:04 #622
MagicMoment
egyébiránt lényegesen több egységet veszítettem azon a pályán,mint az összes stratégia játékban,amivel játszottam összesen
amint elkészült az első mammut tank,már tudtam,h nyerni fogok. végülis jobbról jött mindig igen sok stealt tankkal. 4 mammut tank,és egy közelebb tett war factory megoldotta ott a védelmet, lent és balra pedig gépágyus torony elég volt,fentre meg szintén mammut tank. utóbbiból 6(akik közül 4en jobb oldali védekezés során elitre(??) léptek ) elég volt a lenti bázisra
komolyabb szívás volt a jobb alsó bázis,amihez kellett a légierő, a zone trooper,ill pár "rendelős" egység

én nem tom nálam milyen a beállítás,felpakoltam és indítottam is 4xAA,AF-fel megy. ha tudok még valamit beállítani,akkor felhúzom
9326 levél
Válasz 07.03.29. 06:24 #621
Kanduhrka
Vedd ki az árnyékokat, és a shadert minimumra. Aztán játék közben nyomd meg az END-et.
horrorgeeks.blogspot.com
51820 levél
Válasz 07.03.28. 23:56 #620
Barthezz
Nálam az a gond, hogy medium grafikán toltam és ha egy fokkal is lejjebb veszek bármit, akkor tény hogy begyorsul a játék, de vmi irtó ronda 4 évvel ezelőtti grafikát idéz Tényleg ég és föld volt a különbség a 2 féle grafika között. Amúgy szaggatás nem volt, csak irtó lassan mozogtak az egységeim, na meg bullett time módon repültek a rakéták is

Sztem veszek majd vmi használt PCI-os videókarit a Radeon 9600-osom helyett (mondjuk 9800 vagy ilyesmi), a 2,4-es procinak meg az 1GB RAM-nak elvileg elégnek kell lennie. Nyárnál előbb úgyse lesz időm játszani a game-mel (addig csak padavan módra tudnék vele kb. 2 hetente pár órát koca módra nyomulni ), szal ráérek még ezen gondolkodni.
6926 levél
Válasz 07.03.28. 23:48 #619
Death man
lentebb kell venni cuccokat , most GDI végefelé kezdett szaggatni szal levettem 1-2 dolgot és most jó de ha még mindig szarozik még mindig letok venni 1-2 dolgot
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
51820 levél
Válasz 07.03.28. 23:41 #618
Barthezz
"Legjobban úgy lehet lemérni, hogy elég-e a géped, hogy a menübarhoz viszonyitva mennyi idő alatt gyárja le az egységet. (hiszen oda van irva mennyi)"

Nálam a demoban kb. 10 mp alatt készült el az alap gyalogos (ami 3 mp lenne). Akkor ugye le se szedjem a teljeset? (francba hogy így elavult a gépem )
6926 levél
Válasz 07.03.28. 23:29 #617
Death man
nah nyomtam 1normalisat Scrinnel eléggé bejövősek
Map editor vagy vmi van vagy lesz hozzá ? ( ha van vmi alap helyen sry deh még nemnaon néztem utána )
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
17778 levél
Válasz 07.03.28. 23:12 #616
MagicMoment
mostanra sikerült
és reggel korán kelek :S
229 levél
Válasz 07.03.28. 23:07 #615
Yossarian
Nekem is hasonló érzésem van a videókkal kapcsolatban. Profin meg vannak csinálva, csak épp a régi C&C feeling nem jön le belőlük. Túl high-tech az egész, sokkal inkább a Tiberian Sun stílusa.

Hát igen. Az az idő tényleg elmúlt.

Én is minden pálya végén mentettem, egyrészt a videók, másrészt az elágazások miatt. Már akkor is utáltam azokat a küldetéseket, ahol nem lehetett építeni, de időnként egy másik pálya választásával ezt ki lehetett kerülni. Itt végre a pálya kiválasztása előtt is lehet menteni. Ez jó.

Egyébként a játék eddig tetszik. Még csak az első pályákat nyomtam le, így eddig nem volt nehéz, kíváncsi vagyok, milyen lesz. És persze nem bírtam ki, hogy ne próbáljam ki skirmishben a Scrint. Érdekes. Még szokni kell, de tetszik.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
1989 levél
Válasz 07.03.28. 21:57 #614
georgee
na vegre en is keprobaltam(ezt kb ugy mondtam mintha megjelent volna 1 eve ) szoval, nem rosz. az atvezetok annyire nem fognak meg viszont...hiaba, elmult mar a ra1 korszak mikor kimondottan a palyak vegen mentettem az animaciok, videok miatt
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
229 levél
Válasz 07.03.28. 21:30 #613
Yossarian
Végre kúszik felfele. Azt hiszem, ma sem alszom.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
17778 levél
Válasz 07.03.28. 21:13 #612
MagicMoment
Balance Changes
Scrin Storm Column cost / build time increased to 3,000 credits
/ 30 seconds.
Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage type changed
to SNIPER.

Bug Fixes
* Fixed an error that would occasionally result in a crash in Nod
vs. Nod matches on the multiplayer map Deadly Sertao.
* Fixed issues with automated map transfer feature in multiplayer.
* Fixed an error that would sometimes cause a Commentator's
telestrator drawings to not erase as intended while viewing
BattleCast replays.
* Fixed issues with replay file playback.
* Fixed placeholder text and chat log errors with the Comrade in-
game chat window.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.