Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Command & Conquer 3:Tiberium Wars

Command & Conquer 3 Tiberium Wars

Command & Conquer 3 Tiberium Wars
A legutóbbi Command & Conquer 3 Tiberium Wars cikkek, hírek
229 levél
Válasz 07.03.16. 16:06 #511
Yossarian
Ha nem mondod, észre sem veszem, hogy ilyet is lehet csinálni. Tényleg felturbózta az Obelisket, és még a tűzgyorsasága is növekedett. Mondjuk olyan nagy mértékben azért nem, de azért javított a védelem hatásfokán.

Köszi a tippet!
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
6609 levél
Válasz 07.03.16. 14:36 #510
Kolin Mekré
Jajaja

voltam így én is

Mikor először köldött 1 Venomot nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, bár ráment 3-4 rakétás egységem Ok mondom...
Erre küldött 2-3 percenként 2-2t és azt vettem észre hogy ráment az összes pénzem a légvédelmi egységekre, mikor megjelent 3 nod avatar

Jó lesz ez
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
9326 levél
Válasz 07.03.16. 14:09 #509
Kanduhrka
Az annyát! Előbb toltam egy skirmist, hard NOD ellen, tök jól bevédtem magam mindennel, egyet kivéve. A légvédelmet. MEgunta a földi támadást és hozott vagy 40 helikoptert:S
horrorgeeks.blogspot.com
51824 levél
Válasz 07.03.16. 12:29 #508
Barthezz
Akkor ezért nem történt semmi mikor lenyomtam a gombot

A korábban feltett kérdésemre nem tudja senki a választ? (hogy miért dobott ki a Windowsba?) Mert ha ez így fog menni a gépemen, az nem lesz jó
9326 levél
Válasz 07.03.16. 09:54 #507
Kanduhrka
Ja, nem DEl-t, hanem END-et kell nyomni. Bocsi.
horrorgeeks.blogspot.com
1563 levél
Válasz 07.03.15. 20:12 #506
Zacsi
annyit azért hozzátennék hogy az OoL is tud nagyon erős lenni pláne ha elkezdjuk tölteni 4-5 beam cannon-al(már csak azért is mer így akkorára kiterjed a látószöge hogy 1-2 db simán bevédi az egész bázist + távolsági egységet is kilövi)
Inkább vérezzünk párbajban, mint pározzunk vérbajban.
51824 levél
Válasz 07.03.15. 18:49 #505
Barthezz
Ezt nem tudja vki miért csinálta a game? 1 GB RAM-om van, szal nem értem mi ez az out of memory Akkor dobott ki egyébként, amikor az egyiptomi pályán betámadtam a kikötőt.
9326 levél
Válasz 07.03.15. 15:46 #504
Kanduhrka
,,Nem tudom, hogy mi jót állítottál be, de ahogy én tapasztaltam, még a rusher-re állított ellen is hagy annyi időt, hogy felépítsd a bázisod, a megfelelő védelemmel, mielőtt támad. A képlet roppant egyszerű: legelőször építs egy erőművet, majd egy barakkot, s utána egy feldolgozót-amíg ez épül, gyárts két mérnököt, s foglald el a tibérium karókat. A feldolgozó elkészülte után rögtön építsd jármű-gyárat, s előbb egy MCV-t, majd pedig plusz két feldolgozót. Mindezzel szinkronban pedig telepítsd szorgosan a földi védelmet, előbb ágyúkat és golyószórókat,,


- Bazz, pontról pontra ugyanígy csinálok mindent
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 07.03.15. 15:43 #503
Kanduhrka
Silózás Azt hittem csak én csináltam azt a Red Alertben
horrorgeeks.blogspot.com
6609 levél
Válasz 07.03.15. 10:39 #502
Kolin Mekré
Ez még csak demo szóval a falat még nyugodtan beletehetik.
A megjelenés csőszhat, bér kicsi az esélye mert ezen a héten bejelentették hogy elkészült az aranylemez, azaz készen van a játék
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
8622 levél
Válasz 07.03.15. 09:55 #501
davkar9
A demoban a kipróbálható pályán az a valami nod bázisán az falnak tűnik nem? (ami mögé be vannak rakva a védelmi cuccok irányítóegysége<-[?])
Egyébként jól sejtem, ez a 30.-a egyáltalán nem biztos megjelenés.
Simple. Eternal. Beige.
1989 levél
Válasz 07.03.15. 09:06 #500
georgee
thx
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
229 levél
Válasz 07.03.14. 12:23 #499
Yossarian
Igen. Ez nekem is fájó hiányosság.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
1262 levél
Válasz 07.03.14. 01:49 #498
Nu_BisMarck
egy dolog viszont nagyon hiányzik a fal... azt imádtam építeni nemtom mérnem lehet
229 levél
Válasz 07.03.13. 12:03 #497
Yossarian
Kane Edition:
- 5 multiplayer pálya és 3 egyedi egység kinézet
- DVD ( készítési munkálatok és kihagyott jelenetek )
- Háttérképek


Vagyis csak másképp néznek ki bizonyos egységek. Gondolom az Avatar és a többi speckó egység.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
115 levél
Válasz 07.03.13. 10:50 #496
Kollektíva
én is csak az 576 szórófüzetében olvastam... a Kane editionban lesznek extrák, amik a normálban nincsenek benne... ilyen a plusz 1-1 egység.
Elmentem egy körre a Bolygó Hollandival... Majd jövök...
229 levél
Válasz 07.03.13. 10:47 #495
Yossarian
Erről nem hallottam.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
115 levél
Válasz 07.03.13. 10:31 #494
Kollektíva
a Kane editionban tényleg minden oldalnak lesz egy bónusz egysége?
Elmentem egy körre a Bolygó Hollandival... Majd jövök...
229 levél
Válasz 07.03.13. 10:08 #493
Yossarian
Nekem is hasonló a taktikám. Surveyor rögtön az elején, így azonnal két helyről jön a lé. A felső bázishoz jó sok torony, hogy az első rohamokat még kibírja. A nagy támadást ez nem állítaná meg, de addigra már igyekszem én támadni, és akkor a bázisomat békén hagyja.
A lenti bázison meg tank és gyalogos csapatok tömege. Plusz néhány repülő, ha baj lenne. Aztán elindulok. Aztán vége.
Ha van pénz, akkor MCV-t vagy Surveyort is viszek a támadáshoz, és gyorsan felhúzok pár tornyot meg egy gyárat, hogy javítsa az addigra már eléggé lestrapált egységeimet, plusz lerakok némi légvédelmet, ami igen jól jön. Továbbá egy Refineryt is, hogy onnan is jöjjön a lé. Mondjuk ha idáig eljutok, ez utóbbira már nem sok szükség van.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
86 levél
Válasz 07.03.13. 09:21 #492
Wertzuiko
Nagyjából én is ezt a taktikát használom, de nem építek MCV-t, hanem helyette surveyor-t(olcsóbb és egyből gyártható, ezáltal hamarabb kész mint az MCV és hamarabb lehet másik tiberium meződ),egyből az erőmű után már azt építem és ahogy kész, küldöm is a tiberium mezőre.Mire az "deploy"-ol a tiberiumnál addigra érdemes építeni egy "crane"-t is, és így párhuzamosan lehet építeni a bfőázist és a nyersanyaggyűjtőbázist is, egy kis időt nyerve ezekkel.

A védekezés abból áll nálam, hogy 5-6 épületbe küldök katonákat(egy géppityusat,egy rakétást,egy gránátost vagy egy mesterlövészt épületenként, + 1-2 apc-t az épületek közé rakétással v mesterlövésszel),míg a tiberiumos bázishoz a földi védelmet erősítem.

Ha ezek megvannak akkor a jöhet a légvédelem,2reptér,esetleg még a szuperfegyver.
(Jó)Pár mammoth tank-kal és a repcsikkel irány az ellenséges tiberium bázis,majd irány (a közben legyártott egységekkel is) az ellenséges főbázis! (20-30perc az egész,persze csak a gép "időmérése" alapján, a valós idő kicsit több tekintve, hogy lelassul a játék egyre több egység után a gépem tulajdonságainál fogva)

Tuti taktika
Böngészős Heroes of Might & Magic: http://www.lordswm.com/?rid=9781
229 levél
Válasz 07.03.13. 08:58 #491
Yossarian
Akkor a 377-es hozzászólást olvasd el, abban benne van a megoldás. Aztán jó szórakozást!
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
1989 levél
Válasz 07.03.13. 08:31 #490
georgee
"hogy akár Te is játszhass a NOD-al, különféle attidűtű ellenfelek ellen"
Lehet en vagyok vak sot biztos de nekem ez kimaradt...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
229 levél
Válasz 07.03.13. 08:16 #489
Yossarian
Ott volt a baj, hogy meglepett a különbség a Hard és a Brutal gép között. Kicsit kényelmesre vettem a figurát, és nem gyártottam elég gyorsan az egységeket.

Másodszorra már nem követtem el ilyen hibát. A klasszikus RA-es stratégia itt is bevált. Védelem minimális, az is inkább a kitelepülésre koncentrálva. Otthon sok-sok-sok-sok tank plusz gyalogság. Annyi, ami a térképre kifér. Aztán később, ha már van idő meg pénz, akkor Avatar. Meg pár bombázó, amivel leromboltam a bunkernek használt épületeit. Amint a kitelepülését kinyírtam, rögtön visszavett az arcából, aztán már sétagalopp volt.

A tömegtermelés itt is működik, legalábbis a gép ellen. Ember ellen már nem hinném, hogy ilyen könnyű lesz.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
8067 levél
Válasz 07.03.12. 23:32 #488
Gerry
Nem tudom, hogy mi jót állítottál be, de ahogy én tapasztaltam, még a rusher-re állított ellen is hagy annyi időt, hogy felépítsd a bázisod, a megfelelő védelemmel, mielőtt támad. A képlet roppant egyszerű: legelőször építs egy erőművet, majd egy barakkot, s utána egy feldolgozót-amíg ez épül, gyárts két mérnököt, s foglald el a tibérium karókat. A feldolgozó elkészülte után rögtön építsd jármű-gyárat, s előbb egy MCV-t, majd pedig plusz két feldolgozót. Mindezzel szinkronban pedig telepítsd szorgosan a földi védelmet, előbb ágyúkat és golyószórókat. (A NOD esetében az Obelisk of Light-ot nem éri meg felépíteni, ti. míg a mezei lézerekből három kis torony húzható fel, s az ezeket működtető telep harc közben is le van árnyékolva, ha veszel láthatatlanság generátort -vegyél!-, így amennyiben ki is lövik a három lézert, amíg azok újjáépülnek, a "központi egységet" nem látják, ergo. nem is lövik ki. Viszont az OoL addig látható, amíg tüzel, ergo nagyobb támadásoknál biztos, hogy szét fogják kapni.) Fontos, hogy előbb a földi védelmet építsd ki, mert a gép elsőször mindig földi egységekkel támad, így a légvédelmet halaszd későbbre. Az MCV-t amint elkészül vidd előbb az egyik, majd a másik a tiberium karóhoz, s ott is építsd kia védelmet-amennyiben nem teszed,a bázisvédelem nem ér el odáig, s biztosan vagy elpusztítják, vagy pedig elfoglalják ezeket az igen értékes épületeket. Ezek után azonnal menj valamelyik tiberium lelőhelyre, és ott fészkeld be magad. Ott is építsd feldolgozót, és plusz betakarítókat. Időközben, a távolsági egységek ellen építs párat a legerősebb szárazföldi egységeidből. Csupán párat, amelyekkel „hit and run” taktikával kicsaphatsz, ha a földi telepítésű védelmedet távolsági egységek támadják. Mindeközben legyen időd építeni legalább egy repteret, a hozzá tartozó négy bombázóval együtt-ezek nemcsak támadások visszaverésénél, hanem a gép épületeinek folyamatos támadásánál is hasznát veszed, továbbá kiiktathatod az ellen szuperfegyverét, ha épít. Ha van már elég pénzed, építsd magad is szuperfegyvert, s közben fejleszd tovább a bázisvédelmet. Pár csapás a megfelelő pontokra –felderítés- kombinálva légitámadással tökéletes eredményre jutathat. Amennyiben nem defenzív, hanem támadó lelkületű játékos vagy, úgy a bázisvédelem építésének egy jelentős részét költheted a legerősebb földi támadóegységekre is, ez már tetszőleges-így gyorsabban nyerhetsz. Nagyjából ennyi, nehéz elrontani

(A "legyen mamut tank" részhez annyit: gondolom lejebb olvastad, hogyan is kell beállítani, hogy akár Te is játszhass a NOD-al, különféle attidűtű ellenfelek ellen.)
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
1989 levél
Válasz 07.03.12. 23:12 #487
georgee
hat en nem tudom...odaig se jutok, h tech epuletet felhuzzak ergo legyen mm tank. folyomatosan oszt 3 iranybol es 1 perc nyugtom nincs. aztan mar nem birom tartani a rohamokat es annyi. szoval nekem csak normalon sikerult ervenyesulnom.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
8067 levél
Válasz 07.03.12. 23:08 #486
Gerry
Hard, Brutal...bármilyen viselkedési beállítással is igen gyorsan kiismerhető és ledózerolható a gép
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
229 levél
Válasz 07.03.12. 21:07 #485
Yossarian
A hard már megvolt, és ez is meglett volna, csak a nagy építkezés közben későn vettem észre, hogy az ellenfél letette az ionágyút. Sajna a repülőim már nem tudták időben leszedni. A bázisom fele eltűnt, de még ezt is megúsztam volna, ha nem indít közben egy támadást a térkép tetején. Ez együtt sok volt. Pedig már készültek az Avatar-ok.

Eddig az a taktika jött be, hogy rögtön az elején bevédekezek, mint állat, és mikor megerősödtem (jó sok Avatarom van), akkor elindulok. Közben csak a repülőkkel támadok, de azokkal folyamatosan pucolom a térképről, amit lehet.

Most megyek, és kinyírom a rohadékot.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
1989 levél
Válasz 07.03.12. 20:56 #484
georgee
Hat nem tudom nekem a hard fokozat is kihivast jelent. Csak normalon sikerult gyoznom...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
229 levél
Válasz 07.03.12. 19:32 #483
Yossarian
Na igen. A Harvester "intelligenciája" legendás. Ritka ostoba egy állatfajta. Képes a legnagyobb kerülőúton eljutni a célig, lehetőleg érintve az ellenséges területet is. A begyűjtési stratégia mindig az volt, hogy egyszerre csak egy mezőről az összes Harvesterrel. Így szemmel lehetett őket tartani, a védelmük is könnyebb volt, és (általában) nem kezdtek kóvályogni mindenfelé.

Mivel a régi játékban igen drága is volt, a harcok legtöbbször a levadászására tett kísérletekkel kezdődtek, és aki kinyírt 1-2 darabot az általában nyert is.

Ilyen összeakadást nekem is többször produkáltak.

Az egymást irtó egységekkel nem találkoztam, de hallottam hasonló sztorikat.


Most viszont Skirmishben kinyírt a gép. Igaz, hogy Brutal fokozatú, és el is rontottam rendesen az építkezést, de ez azért akkor is ciki.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
51824 levél
Válasz 07.03.12. 17:51 #482
Barthezz
Akkor úgy látszik mivel leges legelso RTS-em volt a C&C 1 még nem tudtam errol a funkcióról

Még egy kis nosztalgia gyanánt : Nekem legnagyobb élményem a C&C 1 közben a harvesterek viselkedése volt. Volt egy pálya, amit egy folyó választott ketté, nem lehetett rajta átmenni és alul fölül is volt bázisom. Nah most alsó harvester a felso finomítóba, felso meg az alsóba akarta vinni a tiberiumot és álltak mindketten bambán a folyóparton
A másik harvesteres szitu meg amikor összeakadtak egy híd közepén. Végül rájöttek hogy vissza kéne tolatni. Igen ám, de mindketto visszatolatott majd megindultak és újfent a híd közepén taklálkoztak össze, majd megint tolatás, összeakadás, tolatás, összeakadás és ez így ment volna a végtelenségig ha nem avatkozom közbe
Jah meg amikor NOD ellen harcoltam és összeverekedtek az egységei Egyik tankja véletlenül saját gyalogosát találta el, mire az visszalott és erre a tank is. Aztán a közelben lévo gyalogosok a gyalogos segítségére, a tankok meg a tankéra siettek és lazán elharcoltak egymással, míg végül a tankok kerültek ki gyoztesen. Szakadtam a röhögéstol
229 levél
Válasz 07.03.12. 12:38 #481
Yossarian
Meg tudtad volna állni, hogy ne próbáld ki?

Egyébként meg lesz újdonság épp elég. Ott a harmadik oldal, amiről még semmit sem tudunk, és a skirmish alatt az egységek felét sem próbáltam még ki.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
1989 levél
Válasz 07.03.12. 12:19 #480
georgee
jut eszembe lehet nem kelett volna eroltetnia skirmsih-t a demoban mert igy mar tudom elore milyen egysegek lesznek es milyen epuletek.

na mind1 attol meg beszerezzuk majd a teljeset...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 07.03.12. 12:17 #479
georgee
En csak a dos-os cnc-et probaltam anno es abban is lehetett. Sot...anno a reda alert -et is dos-osan jatszottam vegig. majd kesobb ujbol win95 alatt. nem mintha a cnc-et 1x vittem volna vegig.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 07.03.12. 12:15 #478
georgee
Igen A silozas. Azzal haladtam en is elore ha ki akartam vmi epiteni De jo is votl az a jatek.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
229 levél
Válasz 07.03.12. 12:12 #477
Yossarian
Érdekes. Én úgy emlékszem, már a Dos-os C&C-ben is működött a csapatelnevezés Ctrl-lal. Na mindegy.

A gépet tényleg jól be lehetett szivatni ezzel, de az ellenfelet is, ha a kijárat elé felhúztál egy csomó tornyot 250-ért. Azon át nem jött semmivel.

Aztán a RA-ban már nem lehetett hosszan kígyózó homokzsákokat építeni, ezért ott a silókat használtuk erre. De később már nem erőltettük a tornyozást, mert a tank gyorsabban készült, alig került többe és még mozgott is.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
51824 levél
Válasz 07.03.12. 11:50 #476
Barthezz
Az eredeti DOS-os C&C-ben még ctrl-lal elmentheto osztagok sem voltak, csak a Win95-ös felújított változatba került bele ez a napjainkban már teljesen alapvetonek vett funkció Szal lehetett szívni az ORCA-kkal rendesen

Amúgy a homokzsákozásra én is emlékszem, nagy móka volt Mindig elmentem vele az ellenfél bázisáig és eltorlaszoltam velük a bejáratát, hogy aztán ezek után se ki se be ne tudjon mozogni Aztán az RA-ra már kijavították ezt az AI bugot és ha teljesen eltorlaszolt az ember vmit homokzsákokkal, akkor már vagy kilotte vagy eltaposta azt a tankokkal
229 levél
Válasz 07.03.12. 11:31 #475
Yossarian
Hát igen. Az irányítás nem volt tökéletes, de akkoriban annyira forradalmi volt a játék, hogy ezt a hibáját mindannyian elnéztük.

Annak a játéknak voltak még érdekességei. Pl. a 250-be kerülő torony a Nodnál. Mindenki homokszákokkal és tornyokkal támadott. De lehet, hogy ezt csak a játékot feltörő ipse tette bele, mert a hivatalos verzióban már 600-ba került.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
229 levél
Válasz 07.03.12. 11:26 #474
Yossarian
Én is így szoktam megoldani, de akkor is jó lenne, ha a célpont pusztulása után a bázisra való visszatérés lenne az alapértelmezett viselkedés. A régebbi részekben is így volt.

Ha azt akarom, hogy őrjáratozzon, akkor azt mondom neki. A Guard-opció gondolom itt is működik, mint az eddigi összes C&C-ben.

Ez persze nem olyan hatalmas probléma, hogy lehúzza a játékot, csak apró kellemetlenség.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
1989 levél
Válasz 07.03.12. 11:24 #473
georgee
lol> tenyleg abba ugy volt, h nem lehett kijelolni ha mar levegoben volt! Max ugye ugy, hogy ha ctrl -al elore benevezted...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
51824 levél
Válasz 07.03.12. 11:18 #472
Barthezz
"Ha még maradt ott célpont, akkor ez jó is, de ha légvédelem van a környéken, akkor az úgy leszedi az isten barmait, hogy rossz nézni. Persze lehet, hogy ez is állítható valahol, mindenesetre nekem nem tetszett."

Kijelölöd a repüloket majd a leszállópályára kattintva azonnal visszaindulnak oda, ez eddigi C&C játékokban is működött (kiv. a C&C 1-et ahol ha már a levegoben volt az ORCA nem lehetett kijelölni )
229 levél
Válasz 07.03.12. 09:14 #471
Yossarian
Na megvoltak az első tapasztalatok.

Rögtön az elején pozitívan hatott rám, mikor megláttam Kane ronda, kopasz, de mégis számomra oly kedves képét. Hiába na, a C&C-ben mindig is ő volt a kedvencem. Meg Seth, bár ő elég hamar csúnya véget ért.

Hangulatilag is mintha közelebb állna az első játékhoz, mint a Tiberian Sun, bár ezt majd csak a végigjátszás után lehet megmondani.

Kicsit olyan a játék, mintha átmenet lenne a régi C&C-k és a Generals között. Az építkezés a régi rendszer szerint megy, ami a Generals után nem tetszett, de aztán megbékéltem vele, mikor rájöttem a lerakható plusz daruk funkciójára. Új bázis kiépítésekor jól jön, hogy egy komplett védelmi rendszert le lehet rakni 5 másodperc alatt, ha van elég pénzed. Csak nem túlzottan reális.

A szuperfegyverek brutálisak itt is, mint a Generalsban, és mivel viszonylag olcsók is, nem is baj, hogy csak egy van belőlük. Végre az ionágyú is használható, bár az atom még mindig jobb egy kicsit.

A repülők időnként kicsit hülyén viselkednek. Ha a célpont, amire kiküldtem őket időközben megsemmisül, a gépek nem jönnek haza, hanem elkezdenek őrjáratozni a terület fölött. Ha még maradt ott célpont, akkor ez jó is, de ha légvédelem van a környéken, akkor az úgy leszedi az isten barmait, hogy rossz nézni. Persze lehet, hogy ez is állítható valahol, mindenesetre nekem nem tetszett.

Az egyensúly még nem az igazi, mert a végjátékban a Mammoth Tank sokkal olcsóbb, mint az Avatar, és közben az erejük meg hasonló. A Juggernaut meg egy állat, főleg Sniperrel kombinálva. Csak lestem, hogy mi lő és honnan. Mivel a pénz elég gyorsan jön, így el lehet jutni az ilyen nagy egységekig is, és itt a Nod már hátrányban van. Az más kérdés, hogy az álcázói miatt viszont nagyon jól lehet vele szemétkedni. Kíváncsi vagyok, milyen lesz a harmadik oldal.

Az elfoglalható épületek itt is hasznosak, bár már nem lehet 10 rakétás egységet belepakolni egy épületbe, ami aztán megállít egy nagyobb tankrohamot is. A Generalsban ez tényleg túl durva volt.

A Harvesterek nem lettek sokkal okosabbak, így valószínűleg most is hullani fognak. De lagalább olcsók. Az viszont tetszett, hogy ha már nem fér több tibérium a silókba, akkor a Harvester nem üríti ki a tartályát, hanem vár, amíg ismét elkezd fogyni a pénz. Ez nagyon jó ötlet, nem is értem, eddig miért nem alkalmazták.

Szerencsére itt is jók a gyalogosok, így most is megéri kevert csapatokat használni. És végre visszatért mindannyiunk kedvence a mérnök, aki bármit elfoglal egy pillanat alatt. Lesz is anyázás miatta rendesen. Főleg úgy, hogy a frissen elfoglalt épület mellé pillanatok alatt fel lehet húzni 5-6 tornyot, és belülről szétlőni az ellenség bázisát.

Így hirtelen ennyi jutott eszembe, de még van mit tesztelni. Ha végre kijön a teljes játék, akkor okosabbak leszünk.
Okulj, ha látod, hogy gyűjtenek a méhek! S nincs soha egy vasuk, csoda, hogy megélnek!
17778 levél
Válasz 07.03.10. 23:17 #470
MagicMoment
ne csak oda a teljeset,hanem ide is!
mellé a stalkert is, aztán hagyjatok békén pár hónapig
8622 levél
Válasz 07.03.10. 20:46 #469
davkar9
Én eddig csak a RA2-vel meg a yurival játszottam, a tiberiummal kapcsolatosokat csak hírből meg képekből ismertem de azt kell mondjam hogy egy igen kellemes játékot állítottak össze a tiberium warsban. Roppant elégedett vagyok, egységek nem buták, a RA irányítása köszön vissza, a felek közül nekem is a GDI kissé erősebbnek tűnik (mammuttank rulez). Demot már vagy százszor végitoltam úgyhogy idenekem a teljest.
Simple. Eternal. Beige.
842 levél
Válasz 07.03.09. 16:53 #468
Darien
Akkor csapatokba szeded a repülőket, ctrl+1, ctrl+2, stb. és mehetsz is gyakni.
"Some alien made you his bitch..."
328 levél
Válasz 07.03.09. 15:30 #467
Pool
Egyetértek.
Én azt hittem, hogy az EA lesz a kiadó és ezért minden veszve. De tévedtem. Már csak a teljesben reménykedem
1262 levél
Válasz 07.03.09. 14:51 #466
Nu_BisMarck
tegnap felraktam a demot...

gyerekek.... eszméletlen jó a játék biztos vágjátok azt a feelinget mimkor haver áthozza a C&C arra hivatkozva ,hogy jobb mint a dune2 na nekem csomó régi emlék jtt fel miközbe nyomtam a 3at
nincs durva vasam 64bit, x800, 1 giga ram... minde high on és nem siekrült úgy beakasztanom ,hogy a skirmish pályán szétépítettem mindent kb 10 repülő leszállóm volt meg akkora hadsereg ,hogy az első két érszt megnyertem volna ennyi cuccal... és csata közben nem beakadt hanem belassult úgy ,hogy més imán jácható volt... csak azt vetted észre ,hogy kicsit lassabb... nagyon kemény.... építkezni tökjó tökjó ötletes új cuccok vannak... tetszik az a command post meg az a cucc amit ha letelepítesz tudnak az egységeiden javítani ilyen kis repülő bizék... nem folyik el a pézed végre

ÉS AMI A LEGJOB!!! NEM BUTÁK AZ EGYSÉGEIM. Én tökéletesn tudtam irényítani őket... annyi faszság van ,hogy a repülőket nemtudom úgy támadtatni rajban ,hogy ne mindenki csak ugyanazt az egy egységet támadja hanem ha van mondjuk 12 repülőm és megtámad pár tankot akkor mondjuk osztozzanak el rajtuk egymást közt... a sok barom kilövi az összer rakétát egy tankra... így akármekkora a léigerő ha nemtudod szerevezetten irányítni szart nem ér mivel a gyorsreagálásuk a lényeg...
51824 levél
Válasz 07.03.09. 00:06 #465
Barthezz
Oksa, majd megpróbálom.
6388 levél
Válasz 07.03.08. 14:50 #464
Beny12
Nah lassan jön a teljes ^^
9326 levél
Válasz 07.03.08. 14:12 #463
Kanduhrka
És akkor kell a DELT-t lenyomni.
horrorgeeks.blogspot.com
51824 levél
Válasz 07.03.08. 13:16 #462
Barthezz
Annyiféle grafikai fokozat van, hogy valóban nem mondható gázasnak a gépigény. Nyilván a max grafikához erőgép kell, de ez elég sok játéknál így van és nyilván egy 3 éves konfiggal nem érdemes mediumnál magsabb grafikai szintet megpróbálni. A legalacsonyabb fokozatot leszámítva pedig egyik szinten sincs gond a kinézettel.
Másik előnye a játéknak (bár nagyobb tankcsatákat még nem próbáltam), hogy ha gond van nem beszaggat, hanem csak lelassul, így végig irányítható marad a játék.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.