Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Brothers in Arms Hell's Highway

Brothers in Arms: Hell's Highway

7786 levél
Válasz 12.03.02. 15:58 #1248
Lovi Tommy
Nos, végigjátszottam kb. 5 perce. Sajnos csalódtam. Végig olyan érzésem volt, hogy összemosták a CoD-dal. Nem veteranon kezdtem, ettől függetlenül a régebbi részeknél ugyanilyen nehézségen vért izzadtam, és a csapatomra is szükség volt. Itt nagyon ritkán kellettek. Úgy mondanám, hogy itt a taktikázás egy plusz opció volt. Általában mentem a k98k-val s osztottam a headshotokat. Nem voltam a többiekre utalva. A tankos részek tetszettek. Azok a részek se jöttek be, mikor kifejezetten egyedül kellett menni, lásd kórház, stb.
A grafika gyönyörű volt, és a történet is hozta az elvárt színvonalat. Azért remélem kapunk egy jobb folytatást a FF után.
Az Earned In Blood maradt így nálam továbbra is a Top1 II. VH-s FPS.
1 levél
Válasz 11.03.09. 22:56 #1247
D1moHUN
Hali! Én két hete vettem meg a játékot, magyar szinkronos, magyar feliratos. Fain nagyon, már 3szor végigtoltam, majd játszok a neten is.
Én arra lennék kíváncsi, hogy a harmadik misszióban, a Kőbe vésve-ben (Written in stone), amikor az első 88-ast linkvidálom,
szemből mentem Bakerrel, és az egyik utcára néző épület előtt(az utca bal oldalán volt) feldobott valami olyat, mint a Recon Pontoknál
szokott, hogy: " Tartsd lenyomva az "E"-t a pontos idő megnézéséhez" ?????????? lenyomtam és csak kimozdult egy kicsit a kép jobbra.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy az mi lehet? Vmi Easter Egg v mi? Ha gondoljátok nézzétek meg. Köszi!!
14642 levél
Válasz 11.02.20. 11:38 #1246
Razor03
Más játékkal nincs probléma?

Keress régebbi vagy újabb drivert a kártyádhoz.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
111 levél
Válasz 11.02.19. 20:09 #1245
batman91
Üdv, lenne egy problémám a játékkal, az új videó karimmal "gainward geforce gt 240 gddr3" nem hajlandó rendesen menni. Idő után elkezd akadni, a szinek fekete-fehérré vagy más színnekké vállnak vagy lefagy. Ez elég idegesítő mert a régebbi karimmal nem volt ilyen probléma. Aki tud valamit segítsen!!!!!!!!!!
Én vagyok a megtestesült halál.
1675 levél
Válasz 10.08.14. 14:02 #1244
Akárki
Nincs. Egér van, meg billenttyűzet.Javítások hol találhatók hozzá?
www.julius-kronika.atw.hu www.pannonlegio.extra.hu
14642 levél
Válasz 10.08.14. 10:56 #1243
Razor03
Húzd ki a gamepad-et (ha van). Lehet, hogy ez a gond.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1675 levél
Válasz 10.08.13. 17:25 #1242
Akárki
Honna lehet elszedni javítást hozzá? van egy olyan gondom, hogy egy idő után elkezd körbe-kőrbe forogni , és ki kell lépni a játékból, meg vissza. Elég gáz.
www.julius-kronika.atw.hu www.pannonlegio.extra.hu
11 levél
Válasz 10.04.08. 16:49 #1241
Fossi
Köszi! Én is erre gondoltam! Faja lesz majd a rókalyukakban kuksolni!
111 levél
Válasz 10.04.01. 12:45 #1240
batman91
Üdv, valószínűleg Belgiumba kalauzol el majd minket, mert a játék végén Legett mondot valami olyasmit, hogy:"a hóval is elbírsz?" vagy valami ilyesmi.
Én vagyok a megtestesült halál.
11 levél
Válasz 10.03.31. 21:55 #1239
Fossi
Sziasztok!
Valaki tud valamit a BiA folytatásáról valamit mert a Hell's-t végig visszük akkor írják, hogy folytatjuk.
10960 levél
Válasz 10.02.25. 13:18 #1238
Lacko
Ugyan ez a bajom. Leszedtem, újraraktam, de ugyan ez. Nem találom a patchet. Nem tudja valaki merre vannak? (a google szerint nincs is patch hozzá)
16989 levél
Válasz 10.01.18. 19:09 #1237
KisCsirkee
Na, hát sikerült kipróbálni magyar szinkronnal: Srácok, ez rettenet!

Igyekezni próbáltak, nagyobb kaliberű szinkronok is vannak, mint Kállóy Molnár Péter, a magyar Jim Carry (nem jut eszembe a neve) vagy akár Hajdú Steve.... Na de kééérem.

Jim Carry a 18 éves Frankie szinkronja. Oké, nem gáz. De a nagyobb gáz az, hogy csak 5 szinkronra volt pénz, így 20 embert 5 ember szinkronizál. Sajnos baszottul zavaró, amikor a teljes squad 3-4 hangon szólal meg, és nem tudod, ki kicsoda... De emellett még el mernék suhanni. Ami tényleg tönkreteszi az Baker pocsék hangja, és a férlre fordítások. Szörnyűek. Nem elég, hogy nem hallod majd a hangzatos Fire In the Hole-t, de a Tüzelj Mozgok! Mi van a kommunikációs körökkel? Megvan, most kitárazok! Ebből csak tanul! Mondatok és ehhez hasonló félre fordított baromságok rengetegszer fordulnak elő... Egyszerűen szavak nincsenek rá, milyen pocsék!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
46 levél
Válasz 09.07.23. 12:52 #1236
pipian
Próbáld feltelepíteni a patch-et
13 levél
Válasz 09.07.13. 16:20 #1235
A VILÁG SENKIJE
Sziasztok !
Most telepítettem fel a játékot, de nem indul el..
Ezt írja ki: General protection fault!
History: Address = 0x6dab1e (filename not found )
Address = 0x4015b3 (filename not found )
Address = 0x4017dd (filename not found )
Address = 0x12dde7d (filename not found )
RegisteraitForInputIdle() Address = 0x7c817067 (filename not found )

MIT CSINÁLJAk???

Nagyon fontos lenne mert játszani akarok! És Úgy tudom hogy a Forumokban adnak választ is!

Előre is köszönöm!
12857 levél
Válasz 09.07.03. 00:15 #1234
konrad
Ó bocs - de tényleg - nem tudtam, hogy ez ennyire érzékenyen érint! Már mint ez az obszcén szó! Tényleg sorry!

Szóval visszatérve a sövényekre: ha elolvasod a könyveket, akkor ott az öreg veteránok beszámolnak róla, hogy tényleg szoptak ezekkel. Nem véletlen, hogy '44 június végéig nehezen küzdöttek meg velük, mire kitalálták a Shermann tankok elejére felszerelt "bozótvágót"! Bár a wikis linkeléseden (ismerve a fotókat), felülről tényleg sima sétagaloppnak tűnt a lövész egységeknek az előrenyomulás, de a valóságban ezek a 2-4 méter magas képződmények megnehezítették a jenkik dolgát!

Ha kell, priviben küldök olyan német veterántól származó origi fotókat, amely alapján látható, hogy az ottani, akkori gyalogos hadviselés borzalmasan nehéz volt.

Szóval a BiA azzal, hogy lemodellezte a korabeli helyszíneket, csak a jéghegy csúcsát kapargatta meg: ha tényleg totál eredetiben csinálják meg, akkor a normandiai rész játszhatatlan lett volna.. Így véleményem, szerint - a kompromisszumok vállalása mellett - jól megcsinálták!
827 levél
Válasz 09.07.02. 23:57 #1233
_Sun_
"akkor neked mi a faszt kellett volna" nekem ez már az (fasz nélkül még nem)
Gaming is about killing time, not killing people
12857 levél
Válasz 09.07.02. 23:55 #1232
konrad
Ki cirkuszolt? Te vetted annak. Én nem.
827 levél
Válasz 09.07.02. 23:48 #1231
_Sun_
Akkor minek cirkuszolsz?(Bocs, de magas labda volt )
Gaming is about killing time, not killing people
12857 levél
Válasz 09.07.02. 23:46 #1230
konrad
Idomár vagy? Elvégre nem a cirkuszban vagyunk...

Két könyvet olvass el és talán más lesz a véleményed a "legyőzhetetlen" sövényfalakról.

Michael Reynolds: Acélpokol
Stephen E. Ambrose: Civil katonák





827 levél
Válasz 09.07.02. 23:35 #1229
_Sun_
Bocage. Na
Gaming is about killing time, not killing people
827 levél
Válasz 09.07.02. 23:34 #1228
_Sun_
Szelídülj! A valóságban egy bokor nem legyőzhetetlen akadály, de itt az, másik, ha megnézed a korabeli képeket, sehol nem látsz fal szerűen nőtt sövényekből kialakított labirintust.
[link:http://en.wikipedia.org/wiki/Bocage]Bocage.[link] Tehát nem sövényfal (szó szerinti fordításban sövényes).
És a D-nap után amikor az ejtőernyősök elkezdtek előrenyomulni Párizsig, nem azért halt meg annyi szövetséges mert eltévedtek a labirintusban, hanem mert ezek a bozótosok jelentősen rontották a látási viszonyokat. Nem lehetett tudni ki lapul mögötte ellenség vagy szövetséges. Na ebből semmi nem jön át a játékban, és a valóságos helyszín is csak marketingszöveg. Ezért írtam, hogy nagyon gyenge lett a pályatervezés.
Gaming is about killing time, not killing people
12857 levél
Válasz 09.07.02. 23:11 #1227
konrad
"Mutogatták anno mennyire élethűen lemodellezték az eredeti helyszíneket, aztán minden pálya egy sövényfalakból összerakott labirintus."

Mivel az akkori Normandia a "bocage-ból" (sövényfalakból) állt, akkor neked mi a faszt kellett volna még lemodellezni? Lakótelepi épületeket, esetleg futurisztikus marsi mezőket? Ha nem tetszett a valós helyszíni feldolgozás, akkor miért játszottál vele?

DJ! Próbáld ki mindegyik részt, megéri!
827 levél
Válasz 09.07.01. 22:52 #1226
_Sun_
Nekem pont az nem tetszett amit annyira reklámoztak: a pályatervezés.
Mutogatták anno mennyire élethűen lemodellezték az eredeti helyszíneket, aztán minden pálya egy sövényfalakból összerakott labirintus. Ez nálam teljesen lerontotta a játékélményt. A Hidden and Dangerous 2 szerintem garfon kívül mindenben köröket ver rá. Bár ha driver-ben be van kapcsolva 4xAA meg 16xAF akkor a HD2-n is csak az első 1-2 méteren látszanak meg nagyon az évek, távolabbra már sokkal jobb benyomást kelt. És a hangulata, az meg valami fergeteges (irányítást viszont azonnal át kell állítani, vagy ujjficam lesz belőle .
Gaming is about killing time, not killing people
67 levél
Válasz 09.07.01. 17:30 #1225
DJ yugi
Oké köszi. Amúgy én valószínűleg, (mert még nincs meg) az elsőt utána pedig 2,3-at fogom beszerezni. Ki játszott az 1-el és a 2-vel??? Aki igen azt mondja kérem meg,hogy csalódott-e benne vagy megéri az árát.
12857 levél
Válasz 09.07.01. 16:48 #1224
konrad
A játékélmény nagyon jó: bár fps-nek titulálják, de a rendszer kiegészül külső-belső nézettel, ugyanakkor csapatalapú irányítás van benne. Tehát rémbózva végigcsinálni szinte képtelenség, mindenképp kell a helyi taktikai harc, amivel embereidet és saját magadat továbbviheted.

Nagyon jól szimulálták a 2. világháborús lövész katonák lokális hadviselését: mész > fedezettűz > mész > fedezettűz és ebben nagyszerű partnereid az alád beosztott emberek. Mivel parancsnok vagy, neked kell kommandírozni a gárdát, ami külön kihívást jelent.

A grafika - szerintem - csodálatos, és az előző részekhez hasonlóan, egy az egyben lemodellezték azokat a történelmi helyszíneket, ahol az 506-osok ezen százada/szakasza harcolt, történetesen Hollandiában.

Kemény harc vár rád, de érdemes kipróbálni, nagyszerű játék, főleg azoknak, akik szeretik a korszak háborús történelmét! Jó játékot!
67 levél
Válasz 09.07.01. 16:17 #1223
DJ yugi
Sziasztok! Valaki eltudná nekem mondani részletesen,hogy milyen a játék. pl.: játékélmény grafika meg ilyenek. Kérlek.
14642 levél
Válasz 09.05.12. 20:46 #1222
Razor03
Jaja, ismerjünk .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2 levél
Válasz 09.05.12. 20:22 #1221
Repair
Hellósztok, néztétek a BIA:HH-s Easter Egg et??? nagyon fain
az elején amikor Behatolunk a faluba a paraszthoz aki térképet csinálat elötte kell ügyeskedni az üvegekkel és saját Sheep Squad! lesz.

itt egy link aki még nemm látta!
http://www.youtube.com/watch?v=D4b8Bxc-63I&feature=related
1 levél
Válasz 09.04.05. 11:15 #1220
nockeR
Sziasztok !
Most telepítettem fel a játékot, de nem indul el..
Ezt írja ki: General protection fault!
History: Address = 0x6dab1e (filename not found )
Address = 0x4015b3 (filename not found )
Address = 0x4017dd (filename not found )
Address = 0x12dde7d (filename not found )
RegisteraitForInputIdle() Address = 0x7c817067 (filename not found )
Ha tudjátok mi a megoldás, légyszi írjátok le..
Köszönöm előre is..
6448 levél
Válasz 09.03.05. 09:23 #1219
Sabar
Rajongóknak ajánlott: Katt!

Thompson már van, MP40 már van, Kar98 már van... normális Garand nincs, de ahelyett megteszik az M14-ek. És már le is játszhatjuk lassan az egész BiA trilógiát
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
3 levél
Válasz 08.12.02. 20:04 #1218
Predy
ahha, koszi.
win sp3-asp, wam asszem de win okozott már hibákat, mástéren is lehet ujra lessz huzva, akkor most egy dbig felfüggesztem, asziszem
14642 levél
Válasz 08.12.02. 17:51 #1217
Razor03
Szerintem próbáld egy korábbi pályától, ha nem segít telepítsd újra a játékot, ha vérszemet kapsz akkor a Windows-t is megpróbálhatod, ha hamar megvan, és mindenből a legfrissebb drivert használd, továbbá csak és kizárólag szín tiszta XP SP2/3 rendszert vagy Vista SP1-et. Az ilyen Winter/Balde/Black meg mittomén milyen kókány windows-ok nem jók! És ez is szokott hiba lenni.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3 levél
Válasz 08.12.02. 12:55 #1216
Predy
Sziasztok fórum lakók!
Egy próblémát szeretnék közzé tenni ami a BIA:HH-t érinti....
Miután Frenky-t elveszítem a korházban, jön egy hosszas intro, ahhol is az eggyik britttel összekap egy honfi társam, a hátán lévő FRENKY irás miatt... mikor lement az az átvezető intro, jön a következő: amikor is áll az esőben a csapat, a srácok flegmázva megjegyzik h dugóba kerültek egy háborúban... az intro vége felé újra indult a gépem....
Gondoltam lehet h azér mert már rég üóta megy, és sokat játszottam fele...
A reboot után ujra belöttem a game-t az emélitett intronál megint reboot...
Ma reggel isméát megpróbáltam 2X ekkora már az intro elmaradt, és a játék indult el...

Szembol lő egy pár katona, 2MG-s.A bal odlalt található pár hordó mögött alakítotam ki a lőállásomat...

Pár lövés leadása után (1-2,2-3 tár változó) elsötédeik a képernyő... a a radar működik az ellenfelek kis piros körei is megwannak... Esc.-re reagált bejött a menü., kis idő elteltével reboot....
Ekkora megpróbáltam még 1X ujra, "besötétedett, ekkor már a menü sem volt látható... Majd ismételten reboot... Levettem a az alapGrafika beállításokat, highról, med-re... Megjegyzem a gép automatikusan lőtt be highra midnent, nem én erőltettem ki belőle...Na szóval a jelenség fent áll med beállításokkal is...


Van valakinek valami éppkézláb ötlete?

Jah, esemény naplőkat megnéztem., a gyors reboot miatt, a gép nem írta meg... vagy nem tudta, vagy nem is akarta, mer nincs hiba.... nem tudom...
Megköszönném ha tudnátok segíteni


Üdv.redy
12857 levél
Válasz 08.11.23. 21:55 #1215
konrad
Uhhh, ilyen hidegben nyomtátok? Az kemény lehetett! Nem is csodálom, hogy eszedbe jutott Belgium.

"Vártam, hogy valamelyik fa mögül elém lép Leggett és megkérdi: "Na, akkor hogy is állsz a hóval?"..."

Hát, ha a hírek igazak - lásd lentebb - akkor a BiA havakat sajnos nem fogjuk meglátni az Ardennekben.
6448 levél
Válasz 08.11.23. 21:07 #1214
Sabar
Nem ejtőernyőztem ma, csak airsoftoztam... Fagypont körül, hóesésben... minden tiszteletem azoké, akik akár csak pár órát is végigcsináltak '44-45 telén az Ardennekben, pedig nem volt nagyon hideg.

Vártam, hogy valamelyik fa mögül elém lép Leggett és megkérdi: "Na, akkor hogy is állsz a hóval?"...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.11.22. 22:49 #1213
konrad
Te Szolnokon laksz? Pedig ott van a gyorsreagálású zászlóalj (MH. 33. Könnyű Vegyes Zászlóalj) laktanyája, a barátom is ott lakik, nemrég jött haza Ciprusról. (Előtte belekóstolt a Shinai-félszigeti UN békefenntartásba, majd négy évig kint volt a németországi Heidelbergbe, az ottani - szintén gyorsreagálású erők - NATO parancsnokságán.)

No visszatérve a szolnoki "elitekre": épp minap meséltem Lackonak pm-ben, hogy egy volt őrnagy kollégámmal volt szerencsém sörözni, aki egy hónapja jött haza Afgánból. A srác mesélt ezt-azt - többek között a két elhunyt tűzszerész srác halálának körülményeiről - de ami a legérdekesebb volt, azok a szolnoki elitek. Elmondta, hogy piszok jól kiképzett banda, mindenki úgy "csúfolja" őket a magyar táboron belül, mint a "szolnoki hua-k"! Egy baj van velük, hogy kibaszott sznobok: ha meglátnak egy jenki katonát - ami ugye azért ritka, mert az északi körzetben, ahol a mieink vannak, ott kevés a us. soldier - szóval ha összeakadnak egy amerikai katonával, a legszívesebben "leszopnák" az illetőt. Bocs a vulgáris kifejezésért, de ez szó szerint hangzott el. Szóval jó csapat, itthon elég sok lóvét dobnak rájuk, komoly a kiképzésük, a barátom például egy csomót ugrott ernyővel és nem a pótlékért, hanem a heppiért! (Felesége kevésébé örült neki!)

Ha érdekel, Sanyi barátom iwiw honlapján van egykét érdekes kép, megadhatom az elérhetőségét pm-ben!

ON
16989 levél
Válasz 08.11.22. 20:57 #1212
KisCsirkee
Nah az érdekelne, tudomásom szerint itt nálunk Szolnokon a Helikopterezred és a deszantosok vannak, fogalmam sem volt róla, hogy itt van gyors reagálású elit csapat!

Azt tudom, hogy Szolnok kiesik a helikopteres mentőszolgálat által lefedett körzetből, így gyakran ők látják el ezt a feladatot!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.11.22. 20:54 #1211
konrad
A mostani lőkiképzési könyvek tartalmáról nekem sincs fogalmam, hét éve leszereltem. Ugyanakkor gyanítom, hogy egyes fegyvernemeknél (pld. a szolnoki gyorsreagálásúaknál, akik a hadrendi szám szerint ugyanúgy lövészek) biztos, hogy lövetnek mindenféle fegyverrel. Elvégre ők valamiféle elit-csapat lennének a MH-en belül. (Egyik volt katonai középiskolai és főiskolai osztálytársam ott szolgál, istenbíz megkérdezem tőle.)

Mindenesetre az tény, hogy én még mutatóban sem láttam pld. rpg-t, nemhogy használtam volna! Meg aztán, akkor még volt sorkötelezettség is, szegény bakáknak épp hogy adtak 9 skulót az ak-ba, amit kb. 3 mp alatt ellőttek. Ennyi volt sokszor a lövészet.

underclass infója nagyon odatett: tényleg hiányos lenne a történeti szál, ha most leállnának. Én azért nagyon reménykedem a "to be contineud" feliratba... Bár a pénz és a kényszer nagy úr!
16989 levél
Válasz 08.11.22. 20:21 #1210
KisCsirkee
Basszus, pedig a történetet tisztességesen befejezhetnék!

Amúhy a HH-nak elivel jó eladásai voltak, amolyan 1.8 millió, írták is, hogy az Ubisoft elég sikeres szezont szárt az eladásai miatt!

konrad: Nah, hát ez igaz! Azt nem tudom, hogy a magyar fegyvertreénigek előírásai miket tartalmaznak! Mondjuk az amcsik, ugye a mesterlövészképzésen kívül mindent lezavarnak egyben, a pisztolytól, az M203-on át az At4-ig!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
112 levél
Válasz 08.11.22. 20:15 #1209
underclass
Nem egészen tartozik ide, de elbocsátottak 26 embert Gearboxtól a Hell's Highway gyenge eladásai miatt, ezáltal azt találgatják, hogy leállítják A:CM fejlesztését.

Hát úgy látszik, mégsem hozott sikert a leárkádosítás..Lehet, h a szar multi miatt is vették kevesebben.
Szvsz cod5öt többen megvették, bár az több platformra jött ki..
10960 levél
Válasz 08.11.18. 08:55 #1208
Lacko
Láttam filmben ilyen tántorgást (pl Remageni híd) és ott nem volt feltünően béna, de itt tényleg az volt. Nyilván hihetőbb egy színésztől, mint egy 3D-s poligonhalmaztól, hogy "elgyengül" az akció után, mert minden tartalékát kiadta a szervezete a stresszben.
12857 levél
Válasz 08.11.18. 08:41 #1207
konrad
Hát de a US AWF nem magyar kiképzési kézikönyv! Lehet a lövészeknél volt ilyen, nálunk nem az biztos. (Persze én szórakozásból ellövöldöztem volna a mellalakokat is. Ráadásul éjszakaiban is nyomtunk, nyomjelzőssel, na az szép látvány volt...)

Lacko: én írtam Baker betépett macskaszemeit, de akkor ezek szerint a nagy szentimentalizmusában kiderül, hogy egy vérszomjas Dexterrel állunk szemben! Én a "tántorgásaitól" akadtam ki, na de mindegy, jó volt ez így ahogy van, ezeket az apróságokat leszámítva.
10960 levél
Válasz 08.11.18. 07:38 #1206
Lacko
Valamelyikőtök írta, hogy Baker homályos tekintete idegesítő.
Na az első részben van egy jelenet, amikor Mac mondja Baker-nek, hogy "eddig azt hittem te egy szentimentális hülyegyerek vagy, de most már tudom, hogy te egy szentimentális hülyegyerek vagy, aki mindenkit megöl, aki az útjába áll"...

Csirke: persze egy MOD volt: BAS. Szerintem ez volt a legjobb mod OFP-hez.
És a 9 pontod, most már megegyezik az én 9 pontommal...
16989 levél
Válasz 08.11.17. 17:23 #1205
KisCsirkee
Érdekes a PKM-es sztori, mert a US Army Weapon Familirization tréningje tartalmazza az ember alakú céltárgyakra lövést SAW-val! Szóval ez így érdekes!

Lacko: Én csak valamelyik MOD-ban láttam OFP-n SAW-ot, azon is volt hangtompító, de ha jól emlékszem az is halál pontos volt! Talán az FFUR 2007 volt az!

Most amúgy újra előpkaptam a játékot a CoD5-höz viszonyítóalapként és tudjátok mit? Változtatnom kell a 7,5-8 pontos értékelésemen a CoD után! 9 pontra módosítom! Egyszerűen annyival kidolgozottabb, izgalmasabb és teli II.VH-s atmoszférával, hogy azt kell mondjam leszarom a pontos fegyvereket! Ez itt kérem szépen nem más mint egy néhol kicsit logikátlan, ám de egy tényleg pokoli jó játék!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.11.17. 15:20 #1204
konrad
Hát én azért kicsit "válogattam" a fegyók közül: 75%-ban Garand/Carbine, 10% Tomphson, 10% STG és kb. egy 5%-ban használtam a német szkópost. Valahogy engem érdekelt a fegyverek hangja. Ja, a hangért az egyik pályán elővettem néhány sorozat erejéig a BAR-t.

Egyébként ahogy írtátok, szerintem ilyen könnyű géppuskákkal (golyószórókkal) szerintem is képtelenség célzott lövést leadni, nemhogy headshotot! (Én anno lőttem pkm-mel, de ott is helikopter imitációra, mert azt el is tudtuk találni! Körkörös mell- és álló célalakokra soha nem volt gyakorlat, talán a kiképzési kézikönyv nem is tartalmazta.)
10960 levél
Válasz 08.11.17. 15:09 #1203
Lacko
Én már korábban is láttam ilyet fényképen, de a legviccesebb az OFP-ben volt, mert ott volt egy távcsöves, hangtompítós SAW... Beszarsz, mindenvivő: piszok messzire halál pontosan, 200 skuló újratárazás nélkül és még hangtompítós is!
16989 levél
Válasz 08.11.17. 14:44 #1202
KisCsirkee
Ez olyan mint az optika MG42-esre. Én sem vagyok vele tisztában mi a fenének rá! (Először a CMSF betötőképén láttam, és baromira meglepett a dolog!)
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 08.11.17. 14:41 #1201
Lacko
Én azt sem teljesen értem, hogy minek egy SAW-ra optika... Pedig ma már a legtöbb képen rajta van.
16989 levél
Válasz 08.11.17. 14:31 #1200
KisCsirkee
Nah, igen, az ember hajlamos elfelejteni, hogy mire használták. Golyót szórni. Azért volt a bipod is, én is kétlem, hogy lehetett vele egyáltalán célzott fejlövést leadni! Olyan ez, mint a mai modern világban a PKM? vagy a SAW. Lekötni van az ellenséget, és nem teljesen megölni! Ebből a szempontból talán jól el is találták! Csak ugye az új BiA részben kevesebb szerepet kap a tűz alatt tartás, mint máskor!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 08.11.17. 14:27 #1199
Lacko
Azon mindig csodálkoztam, hogy más játékokban a BAR mindenvivő, mert erős mint bika és pontos, mint egy távcsöves...
Pedig hát ez egy szakasz-szintű golyószóró. Csak annyi a feladata, hogy beszarassa az ellenséget. Nem hiszem, hogy a valóságban célzott lövés leadására képes volt.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.