Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Brothers in Arms Hell's Highway

Brothers in Arms: Hell's Highway

16989 levél
Válasz 08.11.03. 11:07 #1148
KisCsirkee
Egyszer nem láttam még ilyet, de ez fun lehetett! Über PzIV!

Biztos a CoD:WAW Náci zombi hatása alá került az EiB!

Amúgy asz EiB-hez 2 db visszautalás van!

1: Hartsock ellőt újja Bapute-nál

2: Harsock sisakján Doyle 82nd-ös shoulder patch-e.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
6448 levél
Válasz 08.11.03. 09:31 #1147
Sabar
Játszogatok újra az EiB-dal, mert nem rémlik a sztori, a HH-ben, meg annyi visszautalás van.

Nem tudom, emlékeztek-e rá, a pályaudvar elfoglalása után, van egy pálya, ahol a városban maradt németekre vadásznak az amcsik, Bakerékkrl két csapatot alkotva. Aztán megjelenik Baker és egy srác, mondják, hogy már hosszú percek óta játszanak bújócskát egy tankkal, mire az a PzIV ránk is ront. Kell szerezni Panzerfaustot, és azzal (4-gyel talán) ki kell szedni.

Akkora bug volt, hogy ilyet még nem láttam játékban A kilőtt PzIV koromfeketén, lángolva még tovább lőtt, másodperces szünetekkel szólt a géppuskája, sőt még egy-egyet lőtt is a löveggel. És amikor már nem égett, elindult utánam! Hiába mentem oda a pezsgősüveget szorongató Bakerhez, amint elkezdődött a pályát záró kis párbeszéd, lelőtt a tank. Úgy sikerült megoldanom, hogy harmadszor már akkor mentem oda Bakerhez, amikor a "kilőtt" tank épp a kerítés másik végén járt, és reménykedtem, hogy nem ér vissza, amíg le nem zárja a küldetést a játék.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.10.31. 13:06 #1146
konrad
"hogy mindent leegyszerűsítenek mostanában (mondjuk ki, lebutítanak)"

Érdekes, valahogy pont ezt éreztem a cod4 kipörgetése közben: mintha az előző epizódok nagyobb kihívás elé állítottak volna.

"de én sem tudok objektívan hozzáállni, ha magával ragad a játék"

Na ez jó, legalább nem vagyok egyedül! Sokan írták a BIA előző részeire, hogy egy idő után unalmas a "taktika": fedezettűz, oldalról besurranok, leküzdök. Nem tudom: én többszöri végigjátszás után sem tudtam megunni, sőt megkockáztatom: hibájának sem rovom fel. Miért is? Mert alapjaiban valahogy így lehetett, hiszen a harcászat - főleg az ilyen rajszintű - rém egyszerű dolog. (Emlékezzünk a BoB filmsorozatban, hogy Sink ezredes egy mennyire rémprimitív ábrán magyarázta a századszintű manőverezést, bekerítést.)
5011 levél
Válasz 08.10.31. 12:48 #1145
Gump
én is leírtam mi a bajom vele kicsivel lentebb, de én sem tudok objektívan hozzáállni, ha magával ragad a játék, és ez magával ragad egyre jobban. nem is tartom mondjuk bajnak én ezt. filmekkel is van így. a sokat emlegetett Spielberg filmet is szeretem. nem a propaganda miatt, nem azért mert történelmileg hiteles vagy nem, vagy hogyan mutatja be egyik ill. másik oldalt. egyszerűen hagyom, hogy vigyenek az események. szerintem ebben teljesen jó a film, persze akkor, ha az ember, tudja függetleníteni magát bizonyos dolgoktól (nyilván van akinek ez x vagy y ok miatt nem működik, érthető is). na ennél a játéknál is ez van.
5011 levél
Válasz 08.10.31. 12:45 #1144
Gump
lehet, hogy nem amiatt van, viszont ez egy általános trend, hogy mindent leegyszerűsítenek mostanában (mondjuk ki, lebutítanak). legalábbis nekem ez a tapasztalatom. jó dolog az egyszerűség, meg kezelhetőség, de baromira elkényelmesedik az ember, és ezt nem tartom túl jó dolognak, de ez már nem ehhez a témához tartozik.
112 levél
Válasz 08.10.31. 12:22 #1143
underclass
Nem hiszem vagy nem értem azt, hogy azért árkádosították le, hogy többet adhassanak el belőle.Hisz előtte lévő két részből is összesen elfogyott több, mint 5 millió db.
12857 levél
Válasz 08.10.31. 11:43 #1142
konrad
Ahogy itt az elmúlt hetek véleménysorozatát olvastam, kíváncsian várom én is a hibák milyenségét. Sajnos azonban én nem mindig vagyok objektív, hiszen ez a játéksorozat és benne a karakterek (no meg depláne a 101-es) nagyon a szívemhez nőttek és hajlamos vagyok elnézőbb lenni! Egyébként a hibák kíméletlen felhozatalát - nagyon helyesen - sokan megtették már helyettem, ezért kicsit "kényelmesebb" a helyzetem: a pozítivumokra igyekszem figyelni!
5011 levél
Válasz 08.10.31. 11:27 #1141
Gump
kíváncsi vagyok a véleményedre, engem kezd egyre jobban magával ragadni a hangulat és a hibákat kezdem félretenni.
12857 levél
Válasz 08.10.31. 11:24 #1140
konrad
Királyság! Most vettem át a futártól az angol nyelvű verziót! Este akkor ugrom egyet Hollandia felett...
2 levél
Válasz 08.10.29. 13:45 #1139
peti015
valaki tudna segíteni ?
nincs kép a játéknál csak hang .....
mondták hogy valószínűleg nem támogatlya a game a videokártyámat.
Dehát nem mondhatnám hogy elavult volna a gép
5011 levél
Válasz 08.10.29. 09:16 #1138
Gump
tegnap volt időm végre játszani picit vele és a végére megvolt az a hangulat amit vártam, úgyhogy most azt mondom, hogy rendben van a játék, és elleszek vele.
azért van pár zavaró dolog. az egyik a sebesülési rendszer. egyszerűen nehezen barátkozom meg még mindig ezzel a fedezékbe-húzódok-és-attól-visszamegy-a-belem-a-hasüregembe jellegű gyógyulást. bár ez gondolom egy olyan kompromisszum volt részükről ami kellett ahhoz, hogy többet adhassanak el annál, mintha háromszor ennyi alkalommal halna meg az ember. most gondolkozom, eddig talán még nem is haltam meg a játékban... na mindegy.
aztán vannak ezek a lassítások, amik látványosak, de megszakítják a játék menetét. ok, hogy ettől még filmszerűbb, de az átvezetőkkel, kiabálásokkal, az egész légkörrel már az eddig részek is teljesen rendben voltak, és lennének itt is. illetve vannak is, mert ezt is (ahogy gyakorlatilag minden látvány és segítő effektet és jelzést ki lehet kapcsolni, ami nagyon jó dolog. a másik dolog ami szemet szúrt, hogy látszólag hülyébbek a társak mint eddig. ok, hogy bevették ezt a fedezéken átugrást, viszont nekem csináltak olyat a társak, hogy kétszer oda-vissza ugrottak egy kerítésen, és utána mentek csak arra amerre kellett volna. ezzel kapcsolatban van még egy dolog. többször elmondták (korábbi részben biztosan), hogy itt a társak képzett katonák stb. keresik a fedezéket maguktól. akkor viszont lehetne annyi eszük, hogy ha mondom nekik, hogy fussanak A pontból B pontba, és az útvonal közben vezet ott egy fal, és jobbról lőnek, akkor a fal bal oldalán fussanak. szóval elég pontosan kell megadni, hogy most A pontból A2-be, A3-be, A4-be, és utána mehet B-be és akkor nem lövik halomra őket.
viszont ezekkel együtt is nagyon hangulatos a játét és azért nagyjából hozza azt amit szerettem volna, úgyhogy nem bántam meg a vásárlást.
2745 levél
Válasz 08.10.28. 19:16 #1137
cygary
Nem mondtam. Csak azt, hogy mérsékelten vedd figyelembe az olyan dolgokat mint pl: mesterséges intelligencia, fedezék-használat, túl könnyű fejlövések!
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
4685 levél
Válasz 08.10.28. 19:14 #1136
Christoph
Bocs, de akkor addig nem nyilváníthatok véleményt, amíg négy fokozaton öt fajta taktikával nem viszem végig? Egyébként is már az elején írtam, hogy casualon nyomtam végig én erről alkotok véleményt, nehezebb fokozaton más lehet. Nekem nincs is különösebb bajom a COD-dal tudom, hogy nem egy szimulátor, de ettől függetlenül jók a pályák fegyverek. A célnak megfelel.
2745 levél
Válasz 08.10.28. 19:08 #1135
cygary
Nem tudhattad, de ilyen esetben nem kell indokolatlanul bíráló kritikát írni a játékról, ugyanis nem elég információ birtokában vagy. Én mondjuk casual-on is élveztem, perpill ,,EPIC'' kategóriába tartozik Nem érdemes összehasonlítani a Call of Dutyval, totál más. Az egy adrenalindús, agyonscriptelt de kétségkívül élvezetes játék, míg ez sokkal taktikusabb, élethűbb, igazi háborús hangulatot adja vissza. Második Vh-ban nálam ez az első !
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
4685 levél
Válasz 08.10.28. 18:52 #1134
Christoph
Nem kétlem, hogy így van, de ilyen nehézségi fokon ez nem több a COD-nál. Én meg aki először játszik vele mit gondoljak róla?? Mert bárhogy próbálom a jót nézni, ezen a szinten unalmas hent az egész, minimális taktikával. Így elsőre két nehézség volt, szóval nem mondom, hogy nagyon finoman skálázták a dolgot, ez mindenképpen hiba, hiába nagykirály esetleg veterán szinten.
14642 levél
Válasz 08.10.28. 18:04 #1133
Razor03
Rossz topikban mondod ezt. Brothers in Arms-nál jobb 2. vh-s FPS nincs. Ehhez fogható légkört egy játékban sem találsz és ez tény! (és nem codsztájlhent agyatlan tucat unalmas játékmenetre gondolok, mert abban értelem szerűen a cod a nyerő)
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
4685 levél
Válasz 08.10.28. 16:01 #1132
Christoph
És én azt honnan tudhattam, hogy a casual itt ennyire le lett butítva? A veteránt kicsit keménynek gondoltam így elsőre. És azért nem tetszik ezen a fokozaton, mert, ha nem taktikai FPS-el akarok játszani, akkor a COD sokkal jobb. Azt pedig továbbra is furcsának tartom, egy milyen taktikai játéknál, hogy kapsz 3 embert 30 ellen. A valóságban szitává lőve körberöhögtek volna a nácik. Nekem ez így furcsa.
Nem hiszem, hogy azért mindig fikáznék, mert valahogy pont ellentétes az ízlésünk több témában... nem fikázok többet az átlagnál.
14642 levél
Válasz 08.10.28. 11:11 #1131
Razor03
Mi lenne, ha nem callofdutyfan fokozaton tolnád ? Itt meg le van írva minden, csak végig kell olvasni, a régi részek nem ilyenek voltak, csakhát ugyebár sosejó semmi, ezért a callofdutyfanok szívét is meg kellett dobogtatni, de úgy látszik ez sem jó. Ha túl taktikus az se jó, ha kicsit casual h ne réteg játék legyen az se jó! Akkor mégis mi lenne az ideális kedves folyton fikázó Christoph?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
112 levél
Válasz 08.10.27. 22:48 #1130
Marshal
BIA 1 és 2 ben egyébként hp-d volt és nem tudtad gyógyítani magada és menteni sem lehetett. A társak ha meghaltak akkor pedig nem éledtek újra objectívánként.


Itt BIAHH-ban volt olyan vicces eset, hogy meghaltak társaim majd mikor bombát telepítettem az AA-ra akkor pont mellé spawnoltak. Bumm meg is haltak de azzonnal ugyan ott respawn volt mert ugye object completed. Vicces volt.

A társak ide oda küldésére is figyelni kell. Akkor nehez küldözgetni őket, ha te előrébb jársz mert ilyenkor nem tudod megadni nekik a fedezék túloldalát. Másrészt ők nyílegyesen fognak előrerohanni nem pedig a lehetőséges szeritn e fedezék mögött mennének.
http://www.natural-selection.hu
112 levél
Válasz 08.10.27. 22:19 #1129
Marshal
Általában annyiban kimerül az AI, hogy ha időben észreveszik, hogy oldalba akarod támadni őket akkor másik fedezéket keresnek vagy hátrébb vonulnak.

Néha azomban volt olyan rész mikor neked kell védekezni és ha nem lőném halomra őket akkor szépen ők is bekerítenének. Egyszer direkt hagytam is őket. Ugyebár lerajkák az mg-t és tűz alá vesznek majd elindul két csapat egyik pedig oldalba akar támadni. A gond csak az volt azon a helyen is, hogy olyan behatárolt a pálya, hogy szegényeknek csaj jobbról volt lehetőségük bekeríteni arra pedig ugyebár figyeltem.
http://www.natural-selection.hu
4685 levél
Válasz 08.10.27. 22:14 #1128
Christoph
Ja és még azt a nagy hibát ki is hagytam, hogy tök hülye a MI. Eszükbe sincs megkerülni, kijátszani. Állnak a fedezék mögött és pár másodpercenként kiteszik a fejüket ugyanott!! Csak ott kell tartanom a célkeresztet és lőni, amikor kinéz lőni. Vicc.
112 levél
Válasz 08.10.27. 22:12 #1127
Marshal
En közepesen toltam ki aztán pedig az unlockolt fokozaton. Szerintem is értelmetlen, hogy ezt így lezárták.

A németek meg tényleg lehetnének kicsit többen, a harctér lehetne szélesebb és esetleg több hozzánk hasonló ai irányította kis szövetséges osztag.
http://www.natural-selection.hu
112 levél
Válasz 08.10.27. 22:10 #1126
Marshal
A játék szerintem jó lett, viszont a multit csak hozzáscsapták a single mellé. Az valami rettenet. Ha nem tudnám mivel játszom akkor nem ismernék rá hogy ez BIA akarna lenni.
http://www.natural-selection.hu
4685 levél
Válasz 08.10.27. 22:10 #1125
Christoph
Na jó, de ehhez miért kell végigjátszanom... alapból ilyennek kéne lennie. Fenének van kedve újrajátszani miután végigvitte.
112 levél
Válasz 08.10.27. 22:06 #1124
Marshal
Told végig a gamet kapsz új fokozatot. Semmi felirat, ammo kijelző, pont a katonak feje felett vagy celkeresz. + 1 2 lövéstől kifeküdsz és sokkal pontosabb az ellenség és bátrabbab is lő ha fedezéket akarsz váltani. Így talan erdekesebb lesz és a stratégiázni is érdemes. Ha nincs pont az ellenség feje felett sokszor észre se vennéd őket.
http://www.natural-selection.hu
4685 levél
Válasz 08.10.27. 21:58 #1123
Christoph
Kipróbáltam, sőt már majdnem a végén járok benne. Engem sose vonzottak igazán a taktikai FPS-ek, ellövöldözgettem a COD-okkal és társaikkal nekem ennyi elég is volt nincsenek nagy igényeim e téren. Ez az első BIA amivel játszottam.
A véleményem a következő: nem mondanám, hogy olyan nagyban elüt a COD-tól. Kövezzetek meg, de a COD-ban sem lehet sokkal jobban rambózni, mint itt. Lehet, hogy nehézségtől is függ... casualba játszom. De mindenesetr emár az első küldetésben is arról van szó, hogy 3 emberrel írtsak ki vagy 30 nácit... namost hol itt a realitás? Nem tuom, hogy nehezebb fokon hogy van, de a fedezékbe megyek és onnan lövök stílusban pofon egyszerű a játék. Kb minden második lövésem fejlövés. Egyszerű ujjmunka az egész. A taktika meg kb abba merül ki, hogy beállítok MG-zni pár embert én meg oldalba kapom az ellenfélt és mögéjük próbálni lopózni. Ennek köze nincs a hardcore taktikai realitás alapú FPS-ekhez. Van amikor egy kis pisztollyal indulva kell lehentelned vagy 6-7 katonát, akik a kórházat őrzik. No comment. Ennél nagyobb fun bármelyik COD vagy MOHA. Szóval szerintem köze nincs az ilyen rainbow six (mondjuk nem a vegas, hanem raven shield pl.) vagy operation flashpoint szintű szimulációhoz. A nehézsége is elmarad tőlük. Vagy csak a casual nehézség van nagyon lebutítva? Na de akkor is pár emberrel kell végigmennem az egész német hadseregen, olyan mint egy lassabb sodrású COD.
12857 levél
Válasz 08.10.27. 12:48 #1122
konrad
Épp most hívott fel a hölgyike a pc dome-tól: úgy döntöttem, nem szarozok, nem várogatok tovább, küldje csak az angol verzsönt. Jó lesz az, mert már hetek óta csak a körmeimet rágcsálom.
14264 levél
Válasz 08.10.27. 12:45 #1121
balays82
Hát ez meg mikor került fel? Ez jó hír, úgy tűnik, a kiadó is rájött, hogy lenne igény az eredeti nyelvű nem gyűjtői kiadásra.
152 levél
Válasz 08.10.27. 12:07 #1120
Stefidzsí
Mivel a magyar feliratos verzió tovább csúszik, így megvásárolható eredeti angol nyelven, magyar kézikönyvvel például itt!
Windows vagyok, tehát fagyok.
14264 levél
Válasz 08.10.21. 23:35 #1119
balays82
Mondjuk ebben van valami, de láttunk már olyat is, amikor a magyarított verzión kívül semmilyen formában nem lehetett megvenni egy játékot, a fordítás miatt pedig a megjelenés hónapokat csúszott (pl: Grid). Ahhoz képest ez már haladás, persze az ideális állapottól (a Fallout 3 már tényleg az) messze van.
1146 levél
Válasz 08.10.21. 23:31 #1118
sysnrt
Egészen pontosan ötezer forinttal drágábban. Érdekes, Fallout 3 magyarítása is késik, mégis meg tudták oldani, hogy lehessen kapni az angol (nem CE) verziót.
14264 levél
Válasz 08.10.21. 23:28 #1117
balays82
Ha nem ragaszkodsz a magyarításhoz, és hajlandó vagy valamivel többet áldozni rá, akkor már meg tudod venni. Szerintem inkább korrekt lépés a forgalmazótól, hogy a limitált kiadás is kapható nálunk.
1146 levél
Válasz 08.10.21. 21:45 #1116
sysnrt
Nah, kiderült, hogy a drágajó magyarítás miatt csak novemberben jelenik meg.

Jólvan, méteres lóf*sz a forgalmazó seggébe, komolyan mondom. Még jó, hogy nem töröltem le a letöltött verziót, miután játszottam egy kicsit vele, most már meg se fogom venni. Ilyen egy szemét bandát.
152 levél
Válasz 08.10.21. 17:46 #1115
Stefidzsí
Nos, végigpörgettem én is. Igaz csak casual-on, mert túlságosan vérpistike vagyok.

Néhány hónapja, amikor hallottam, hogy nemsokára most már tényleg lehet majd vele játszani, elővettem a korábbi részeket, hogy meglegyen a sztori és legyen összehasonlítási alapom.

Most valóban sokkal arcade-osabbra vették a figurát, mert a korábbi részekben még könnyű fokozaton is voltak szívós dolgok. De azt hiszem elsősorban a vissza nem töltődő élet miatt volt.

A "bulletproof Matt Baker" üzemmód miatt casual-on hamar és egyszerűen kipörgethető, de nekem ez nem baj, mert a sok videó után már nagyon kíváncsi voltam a sztorira. És ahhoz képest, mennyi videó keringett neten, nagyon sok újat és meglepőt tudott nyújtani.

Sajnálom, hogy itt halálbiztos a célzás, valamint az is zavart, hogy a Thompsonnal leadott rövid tűzcsapásokkal sokkal jobban ki lehetett szedni az ellent a fedezék mögül, mint a Garanddal leadott lövésekkel.
Tetszett a fedezékbe bújás és kihajolva lövöldözés, de nem értettem, hogy, ha kihajolok és vállhoz emelem a fegyvert, miért a célkereszttel nagyít, nem pedig az adott fegyver célzógömbjével. Ezt igazán megcsinálhatták volna (mint ahogy a snipernél ilyenkor a távcsőbe tekintünk), így az authentic mód is autentikusabb lenne...

Tetszett még az is, ahogy a gránáttal való célzást megoldották. Így most már sokkal hatékonyabban dobálózhattam.

Az arcade-osítás meglátszik a ledobált utánpótlásban meg tankozós töltelék küldetésekben is. A korábbi részekben a küldetés végére már mindig német fegyverekkel rohangáltam. Az első részben is volt tankozás, de ennek így elég COD íze volt, meg olyan "ágyúval verébre" amikor a fedezék mögött bújó egy szál német bakára lövöldözök az löveggel.

Apróság, de például arra odafigyelhettek volna még, ha már sokszor látjuk kívülről Bakert, akkor ne a semmiből vegye elő és tegye el a fegyvereit, meg ha már a szíve alatt hordja a Colt-ot, akkor onnan is vegye ki és tegye vissza.

Mindezek mellett szerintem ismét remek játékot alkottak és remélem az igazi fanok is megtalálják benne a megfelelő szórakozásukat.
Várjuk a következőt!

ui: Tulajdonképpen mire jók a Kilroy-ok? Mi van, ha megvan mind? Sose találtam meg őket maradéktalanul.
Windows vagyok, tehát fagyok.
14264 levél
Válasz 08.10.21. 13:22 #1114
balays82
Limited Edition Contains:

- Authentic SGT. Matt Baker Action figure with 13 acessories
- Brothers In Arms comic book
- Operation market garden poster map
- 3 exclusive in-game contents
* All recon reports unlocked
* 2 additional multiplayer characters
* Secret finder
376 levél
Válasz 08.10.21. 13:10 #1113
Pangloss
Most olvastam egy kicsit utána, hogy mi is ez a játék pontosan. A korábbi részeket sem ismertem, leszámítva, hogy láttam azokat a boltban.
Mostanáig csak egy sima FPS-nek gondoltam.
Viszont most elgondolkodtam, hogy esetleg kipróbálnám a játékot, arra is tekintettel, hogy a Market-Garden hadművelet alatt játszódik.
14264 levél
Válasz 08.10.21. 12:54 #1112
balays82
A Limited Edition már kapható!
6448 levél
Válasz 08.10.21. 11:31 #1111
Sabar
Nemá...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.10.21. 11:13 #1110
konrad
5011 levél
Válasz 08.10.21. 09:41 #1109
Gump
"vicces" ahogy megint tovább tolódik a megjelenési dátum...
506 levél
Válasz 08.10.20. 17:06 #1108
leonidas70
Na igen.
Ezért az élményért játszom, azt hiszem. Kár hogy az ilyen játék olyan ritka, mint a kopasz macska. Nagyon jó volt, méltó az első két részhez, sőt!! Nagyon szép grafika, pörgős, változatos, jó sztorival. A COD4 után az első élvezetes játék. Köszönet érte a készítőknak! Le a kalappal!
Már most várom a folytatást!!
27769 levél
Válasz 08.10.20. 15:53 #1107
LordMatteo
Valójában nem is érdekel a játék, csak ürügyet akarok, hogy bejussak a topicba, és Téged idegesítselek

Akkor jó, elkezdem megrendelni.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
16989 levél
Válasz 08.10.20. 15:49 #1106
KisCsirkee
Ójajistenem! Mit keresel itt?

De nem, nem olyan mint az ArmA!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
27769 levél
Válasz 08.10.20. 15:46 #1105
LordMatteo
Szép álom lehetett.

Lehet hogy kipróbálom a játékot, de vaktában..khm...Értitek.

Szóval ez is olyan mint az ArmA? Mert akkor beveszek fél raklap nyugtatót az indítás előtt.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
14025 levél
Válasz 08.10.20. 15:45 #1104
Martin 19
lol?
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
6448 levél
Válasz 08.10.20. 15:39 #1103
Sabar
Na már most... mindenki ismeri a "zenélő székek" játékot? Megy a zene, eggyel kevesebb szék van, mint amennyi játékos, ha vége a zenének, le kell ülni valahova, akinek nem marad szék, az kiesik. Utána kivesznek egy széket, hogy megint eggyel kevesebb szék legyen, mint játékos, és megy tovább.

Na én ezt álmodtam HH-val... Eggyel kevesebb fedezékem volt mindig, mint katonám, az utcán át lövöldöztek ránk a németek, fejük felett piros ponttal... no comment.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.10.19. 19:24 #1102
konrad
Köszönöm az ajánlást! Az összes rész itt vigyorog eredetiben a játékaim között, oda-vissza végigtoltam mindegyiket, mert a WWII taktikai-style egyik legjobb darabjairól van szó. (Nekem az őskori H&D - még 3dfx-es kártyával- jött be nagyon és a H&D2 kiegészítője, a Sabre Squadron)
112 levél
Válasz 08.10.19. 19:00 #1101
underclass
Hidden and Dangeroussal játszott már valaki? Nem ismerem, csak kérdem.
Konrad lehet az is lekötne, hisz ez sem mai darab.
14642 levél
Válasz 08.10.19. 18:58 #1100
Razor03
Azért nem írtam eddig, mert a blogra tartogattam minden gondolatom, most meg már azért nem tudok mit írni, mert minden ott van a blogban .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12857 levél
Válasz 08.10.19. 18:55 #1099
konrad
Húú, ne is mondd Sabar, már hülyét kapok a türelmetlenségtől! "Kínomban" a Crysis Warhead-et tolom (meg elkezdtem az Arma QG-t), de az előbbi nem igazán köt le. Bizonyosan maradi vagyok, de valahogy otthonosabban mozgok a 64 évvel ezelőtti közegben. (Bár a Crysis játék közben röhögtem egy kicsit: milyen egyszerű dolguk lett volna a 101-eseknek, ha ilyen nano-cuccot aggatnak rájuk. A d-day pikkpakk meglett volna. A Pont de Houc-ra csak úgy ugráltak volna fel a rangerek!)

No, mindegy, várjuk ki türelmesen a korongot, aztán én úgy nekiesek, mint vak az ólajtónak!

domepc: lesznek itt még beírások, nyugalom!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.