Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Brothers in Arms Hell's Highway

Brothers in Arms: Hell's Highway

14642 levél
Válasz 07.06.08. 17:07 #148
Razor03
Hát, ez egy elég csesznye, ámbár jól összevágott hájpolós videó. Azért az a 2007 holiday gyanús nekem, minden esetre jó lenne ha tényleg megjelenne . Ja és ők Unreal 3.5-nek nevezik az engin-t, ha jól értettem, mert a Gears of War motorját tovább fejlesztették.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
8608 levél
Válasz 07.06.08. 15:49 #147
davkar9
Van itt egy interjú a játék producerével, a végét figyeljétek, ott közli a jó hírt (vagy talán még jobb hírt, mindegy örülünk neki).
Simple. Eternal. Beige.
5011 levél
Válasz 07.06.04. 15:11 #146
Gump
hát remélem én is, hogy nem mindig lesz mindig bazooka team, ahogy bizonyos küldetések voltak az első részben is, amikor tankkal lehetett menni. bízom benne, hogy összehozzák úgy, hogy illeszkedjen a játékmenetbe és ne lehessen lerusholni az ellent!
14642 levél
Válasz 07.06.04. 14:57 #145
Razor03
Pedig ez már így marad "sajnos". Majd elválik milyen lesz tőle a játék. Remélem, hogy azért a csapat irányításon, meg a flank-en marad továbbra is a hangsúly. Meg aztán a bazooka team elég hatékony, így könnyen végig lehet rohanni a pályákon, bár gondolom korlátozzák ezt is valamilyen módon, meg nem minden esetben lesznek velünk. Haj de kíváncsi vagyok már erre a játékra .

Egyébként, ha nem lenne FarCry, nekem is BIA avatarom lenne .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
159 levél
Válasz 07.06.04. 14:50 #144
MuMa01
mint az avataromból is látszik nagy bia rajongó vagyok, kedvenc játék sorozatom. de ahogy elnézegettem az új videókat, nem tetszik hogy annyira rainbow six vegas-os lett, maradjon full fps én szerintem akkor már...
14642 levél
Válasz 07.06.03. 19:36 #143
Razor03
Ezek bizony azok .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
13 levél
Válasz 07.06.03. 19:05 #142
drako1976
ezek nem in game képek.a képeken meg a videokon már túl vagyok.
8608 levél
Válasz 07.06.03. 18:45 #141
davkar9
Csak a videók minősége teszi. Ó, várj csak amíg a kezeid közé kapod a játékot azután mond hogy milyen. És a játékmenetre sem lesz tuti panaszod.
Simple. Eternal. Beige.
14642 levél
Válasz 07.06.03. 12:02 #140
Razor03
Majd a képek meggyőznak .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
13 levél
Válasz 07.06.03. 11:30 #139
drako1976
nekem nagyon sokat számit a grafika, és akár milyen jó a játékmenet ha a látvány nem szegez a képernyö elé akkor nem igazán érdekel.A mostani videokat nézegtve (unreal engine3)pl:a fegyver szerintem elég kidolgozatlan és a karakter keze is elég gagyi stb,a tps való nézetbe a mozgása szerencsétlenek tünik (nem r6v).de lehet csak a vidók minösége miatt láttom a kidolgozatlan grafikátmajd meg látjuk ha it lesz,szeretnék nagyot csalodni(kellemesen).
14642 levél
Válasz 07.05.26. 11:41 #138
Razor03
Látom írtatok véleményt szép számmal, ennek örülök, mert kezd beindulni a téma a fórumon.

Akkor én is írok pár gondolatot .

Nos, nekem elsősorban a hangulaton van a hangsúly minden játéknál. Ez számomra feledtetni tudja a kisebb-nagyobb hibákat. Viszont, ennek ellenkezője, ha az adott játék tele van hibával, így legyen bármennyire szép a grafika, és hangulatos a környezet, játékmenet, akár tönkre is vághatja az élményt.

Ez a játék pont arról szól, hogy a 2. vh. poklába kerüljön a játékos, és átérezze az akkori életérzést. Társaink mind külön egyéniségek, egyedi vonásokkal, szinte már megszólalásig valósághűek, akikkel vállvetve harcolunk, szinte testvérek között. Ebben ez a szép, Baker, Red, Corrion és a többiek, jól megszokott arcok, akiket már a 2 rész óta ismerünk, most visszaköszönnek.
Ilyen játék nincs másik, ez egészen egyedi, szóval ezt alapból tisztelni kellene. Ez nem tömeghent Call of Duty tucatjáték, ahol az 1000. klónkatona ismétlődik. De ezt ti, akik szeretitek a játékot mind nagyon jól tudjátok.

Ami leszűrhető a videóból, az pont az, amit korábban is fejtegettünk . R6V játékmenetét ötvözték a korábban már jól bevált módszerrel. Szerintem nincs az az ember, akinek ne tetszett volna a R6V úgy mindenestől. Szóval ettől az újtól nem kell félni.
Csapatirányítás atomfíling lett, ahogy ugrálnak mindenen keresztül, a prezentációban is elhangzik: ők jól képzett katonák, teszik a dolgukat.

Azt is tegyük hozzá, ez a felvétel, még közel sem a végleges állapotokat prezentálja. Ezt minden bizonnyal, egy meg nem rendezett E3-ra szánták, gyakorlatilag jelezve hol tart most a fejlesztés, illetve a cél: újabb információkkal és bemutatóval lenyűgözni a közönséget, rajongótábort.

A hanghatásokról meg annyit: aki nem látta a BiARtH300 – 2005 E3-as videóját (a játék extrái között megtekinthető) pótolja. Mert tanulságos. Ott és akkor, nem a végleges verzióban használt hangeffekteket használták. Meg úgy összegészben, ahhoz a verzióhoz képest nagyon sokat változott a game, mire a boltok polcaira került. Szóval az apróbb, zavaró dolgokon még úgy is finomítanak, hisz ők is nagyon jól tudják mi az a minőség, hisz a Gearbox a minőségi játékairól híres.

Kanduhrka: ezt veled már megtárgyaltam párszor. Nem a játékban, hanem a játékosban van a hiba. A véleményed leírhatod 100x attól még 10 emberből 8 azt mondja majd, amit én. Nem kezdenék, újabb vitába, mert nincs értelme, meg az állapotodra való tekintettel sem lenne jó, ha azon mérgelődnél, hogy nincs teljesen igazad. Persze ne érts félre, tiszteletben tartom a véleményed.

Egy a lényeg, könnyítve lesz a célzás, mint lentebb is írták. Hogy miért? Azért, mert sokan pont e-miatt a zavaró ámbár realisztikus elem miatt nem szerették a játékot, így ezen is változtatni kellett. Különben meg R6V-os beütés miatt imádni fogják az emberek...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
18823 levél
Válasz 07.05.26. 10:42 #137
Peace
Én inkább egy snipert vennék be a csapatba. Azzal sokkal nagyobb feeling leszedni valakit toronyból, mint szétrobbantani a fél templomot.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16989 levél
Válasz 07.05.26. 10:27 #136
KisCsirkee
Azt asszem mondták, hogy ez demo-mod vagy mi a fene és éppen GOD módban tolják, tehát mikor a cumó vörösz volt, akkor ott tulképp a srác meghalt aki játszott. IGen ez a bazooka mostmár minen ellen jó! JAh, ez lesz! Zárótűz, hogy fedezzék a bazookát aztán bumm neki. Az MG42-eshez meg No comment...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
621 levél
Válasz 07.05.26. 10:12 #135
Ghost dog
Ez már azért tényleg jobb valamivel de...
A célzó rendszer maradhatott volna a régi, egyáltalán nem volt bonyolult, különben is a háborúban sem lövöldöztek csípőből a katonák na mindegy. Aztán kissé vicces hogy most berakták az átugrok a fedezék fölött fícsört így most a katonák mindenen átugornak, komolyan mintha tornaórán lennénk, azt meg már meg sem említem, hogy mekkora lol az hogy ezentúl minden egyes szaros ellenséges állásra ott van a bazooka, minek megkerülni az ellent, lefogótűz meg ilyenek ott van mr. bazooka ő majd segít nekünk. A templomból lövöldözö német géppuskás meg nem igaz, hogy nem tudta leszedni Bakert aki a kerítésnél próbált fedezéket keresni, eléggé feleslegesen miközben világosan látszott, hogy még a Thompson is cafatokra szaggatja(mármint a kerítést). Aki meg még nem látott MG 42-t működés közben az nézze meg ezt a videót és hasonlítsa össze azzal amit Baker művelt fent a templomtoronyban.
Nah nagyjából ennyi így első ránézésre, majd meglátjuk mit nyújt élesben.
There is no such thing as an unwritten life, only a badly written one.
18823 levél
Válasz 07.05.26. 09:04 #134
Peace
Na igen ez már odaba**ós !!! Nem tudom miért nem jött be az első rész, de 2. vagy 3. küldi után abbahagytam. Ez viszont nagyon tetszik a vegasos stílus miatt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8608 levél
Válasz 07.05.26. 08:49 #133
davkar9
Először megrémültem ettől a külső nézetes fedezékbőllövökbamm-tól végül is jó lesz. Remélem a falon átugrás nem mindig ugyanúgy fog történni mert ahányszor átugrott mindig ugyanúgy esett. Jó hogy rombolható a környezet, tetszett hogy az ellent lelőtte a falon keresztül, a kerítést szétszedte, viszont azt hiányoltam hogy az mg-vel a fát is kivágja. Na persze mindent nem lehet, ja a német testrészek se repkedtek a gránát felrobbanása után, holott az elsőben még néhányszor előfordult. Remélem hogy az újdonságok mellé azért még belerakják a tactical mapot (?) a v-gombosat. De egyébként remek játék lesz tényleg méltó folytatása az előzőeknek.
Simple. Eternal. Beige.
9326 levél
Válasz 07.05.26. 07:55 #132
Kanduhrka
Hát, ha jól emlékszem kb 1 méterről se lehetett senkit sem eltalálni a régi részekben, szóval, jó, hogy átalakítják. Emberünk képtelen volt megtartani a fegyvert egyneesen.
horrorgeeks.blogspot.com
16989 levél
Válasz 07.05.26. 07:50 #131
KisCsirkee
Mostmár jónak tűnik, csak 1-2 dolog aggasztó! Pl: sokkal könnyebbé tették a célzást, ami itt nem feltétlenül jó, mert szerintem az első 2 részben remek volt! Aztán az MG! Hát komolyan! Ne mond, hogy ellövi csípőből visszaütést meg nem tapasztal!! Akkor a BiA-ból egyfajta darálda lesz. Nem tudom. Egyenlőre kicsit elbaxottnak tűnik a számomra, de azért várunk. Biztos vagyok benne, hogy az előső 2 rész korlátozott sikerei miatt árkádosították el!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
328 levél
Válasz 07.05.26. 07:48 #130
Pool
Wáow! Ez a játék fergeteges lesz! Biztos meglesz az az élmény amit az előzö rész nyújtott. Tetszik, hogy a nem csak grafikában fejlődött, mint általában minden más játék. Amik tetszenek: érződik, hogy tényleg egy háborúban vagyunk, a hangatások, az effektek, az egységek mozgásai stb.
Ami még tetszik az, hogy fedezékből lehet tüzelni.

Összegezve: Remek játék lesz és mltó folytatása lesz a BiA sorozatnak.
14642 levél
Válasz 07.05.26. 00:34 #129
Razor03
Hogy ne csak a levegőbe beszéljünk: in-game felvételek. Kötelező mindenkinek! Ez a game ütni fog.
A grafika eszméletlen szép, a környezet rettentően hangulatos, kidolgozott. Ja és tök poén, hogy u.azt a kommentárt hallhatjuk, mint régen, egy korábbi E3-as verzió alatt, az első rész megjelenése előtt. Szerintem sokan még most sem tudják mi az a BiA, ezért kell így lépésről-lépésre mindent elmagyarázni.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 07.05.25. 21:35 #128
KisCsirkee
Igen a simában, tényleg nagyon hitelesek voltak a hangok! Ide is bőven ilettek volna, mert itt a Tomphson 1 babacsörgőre emlékesztet, és azt a szintű visszarúgást sem érzem a fegyveren. Úgy látszik MOHAA-irányba ment el, ami nem rossz, de az első részhez képest nem jó!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
621 levél
Válasz 07.05.25. 21:32 #127
Ghost dog
Az első kettőbe tényleg kiválóak voltak a hangok és ráadásul nem is változtattak rajtuk(logikus is egy fegyvernek csak egyféle hangja van), ezért is lepődtem meg amikor hallottam a trailert.
There is no such thing as an unwritten life, only a badly written one.
14642 levél
Válasz 07.05.25. 21:19 #126
Razor03
Az előző részekben nagyon jók voltak a hangok. Még az is lehet, valódi hangfelvételek voltak. Bár nem tudom, ehhez én sem értek. Minden esetre ez a CMR Dirt-nél is így van. Ott is kicserélték a hangokat, gyakorlatilag nevetséges minőségűre. Nem tudom erre miért van/volt szükség.

5.1-ben, csuma hangerőn olyan hangzása volt a fegyvereknek, hogy azt utcán fedezékbe rohant mindenki, mikor lőttem egyet .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
621 levél
Válasz 07.05.25. 20:09 #125
Ghost dog
Nem lesz ezzel igazából semmi baj, csak egy nem túl jól sikerült trailer azt kész, ebből még nem kell különösebb következtetéseket levonni. Viszont amitől fel áll a szőr a hátamon az a hülye hozzáállás ahogy az ilyen játékoknál az audio megvalósítást kezelik.(ehh ez aztán a magyaros mondat) Mi a francért kell minden részhez lecserélni a hangokat? Mi a francért nem volt jó a Thompson úgy ahogy volt, nem tudom lehet hogy én keresek a kákán is csomót meg lehet hogy ez másoknak nem fontos de nekem alap egy ilyen típusú játéknál, hogy autentikus és legfőképpen realisztikus hangja legyen az aktuális fegyvernek. Lehet hogy hülyeség, nem értek hozzá de nem kivitelezhető az, hogy igazi fegyverek hangjait használják fel a játékban? Csak mert menőztek itt az előző részeknél, hogy ők bizony lőttek igazi fegyverrel és hogy most akkor húha. Akkor kérdem én miért nem lehet használni az eredeti hangokat, csak nem copyrightosak?
There is no such thing as an unwritten life, only a badly written one.
14642 levél
Válasz 07.05.25. 18:27 #124
Razor03
Szerintem is jó lesz. Nem csak a grafikát kellett felfrissíteni, hanem a játékmenethez is hozzá kellett adni valami újat. Látták a Gears of War és a Vegas sikereit, így -ami alapból képessége az enginnek- naná hogy nem hagyják ezt ki a lehetőséget.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 07.05.25. 17:17 #123
Gump
remélem, hogy nagy változás nem lesz, a R6V féle fedezékhez tapadás nem rontja el szerintem.
a R6V-be beleraktak ötleteket a BiA-ból (szerintem a csapat küldése adott helyre egy az egyben onnan van) és most majd a HH átveszi a fedezékes részt. magyarul szerintem olyan fenenagy stílusbeli különbség nincs. Peace írja, hogy vagy legyen FSW jellegű, vagy FPS, taktikai elemekkel kiegészítve, és oda példának hozza a R6V-t, meg a GRAW-t, szerintem meg simán ide tartozik a BiA is ezért furcsáltam kicsit, hogy azt ő nem oda tartozónak gondolja.
én is bizakodó vagyok, csak már látnék egy demot legalább belőle.
14642 levél
Válasz 07.05.25. 16:08 #122
Razor03
Szerintem meg az eredeti játékmenet (flank) marad, kiegészítik a R6V-os elemekkel. Hatalmas játék van készülőben.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 07.05.25. 15:33 #121
Gump
tiszteletben tartom a véleményed, de nem látom, hogy mi az amiben annyira elüt a BiA-tól a R6V. úgy értem szerintem a R6-féle elküldöm a társakat fedezékbe, meg mondom nekik, hogy most dobjanak flasbang-et, meg tudom őket magamhoz hívni, amúgy meg irtják az ellent maguktól mennyiben üt el a BiA féle játékmenettől? kb. azt koppintották csak alapból nem jobb egérgombbal mondod nekik, hogy hova menjenek, hanem ha jól rémlik a space csinálja ezt, más a környezet, meg persze más jellegű a két játék, de abból a szempontból, hogy fps-be oltott pici taktika van benne nagyjából hasonló a kettő. az eredeti R6 az persze megint más...

ezen a gépen amin írom nem nagyon erőltettem a HD videót, a gametrailers.com-os verziót viszont megtekintettem és a hangulat nagyon ott van. amúgy ha jól láttam, most házon belül (ubi) visszafelé "loptak", mert itt meg átvették a fedezékhez simulós dolgot. ami végülis eddig is megvolt, csak a vegasban külön gombra csinálja, plusz animációval, az eredeti BiA-ban meg csak leguggoltál és kioldalaztál, vagy felálltál és úgy lőttél. hatalmas fejlődés
18823 levél
Válasz 07.05.25. 07:19 #120
Peace
Nem erről volt szó. Egy játék legyen vagy teljesen taktikai-akció, mint a Full Spectrum Warrior(amit imádtam). Vagy pedig az fps és taktikai nagyon jó keveréke, mint GRAW, R6: Vegas. Nekem a BiA nem jött be. Ennyi. Nem kell ezt tovább ragozni.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16989 levél
Válasz 07.05.25. 07:06 #119
KisCsirkee
Gondolom az UT után nehéz volt rászokni, hogy itt nem szabad lerusholni 3 enemy-t panzerfausttal!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
18823 levél
Válasz 07.05.24. 22:59 #118
Peace
Első részt igen, de hihetetlen rossz volt -> delete. Szal csak azért remélem, hogy ez merőben más lesz mint az elődök.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8608 levél
Válasz 07.05.24. 22:49 #117
davkar9
12558 levél
Válasz 07.05.24. 22:25 #116
McCl@ne
Zsír. Vegas 60 FPS-t megy minimumban...
Respect is not given. It's taken.
8892 levél
Válasz 07.05.24. 22:18 #115
goodboy007
12558 levél
Válasz 07.05.24. 22:17 #114
McCl@ne
Nekem eszméletlenül bejön a trailer, alig várom már! Vegas játékmenet (fedezékből lövöldözősdi+csapatmunka) a II. VH-ban, szerintem hatalmas! +ez is Unreal Engien, ugye?
Respect is not given. It's taken.
14642 levél
Válasz 07.05.24. 22:02 #113
Razor03
Tényleg, az előző 2 részt próbáltad?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 07.05.24. 21:01 #112
KisCsirkee
Hát, ha gameltél volna az első 2 résszel és nem csak a csillivilli árkád cumókra kapnád fel a fejed, te is tudnád, ez mennyire illúzióromboló!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
1702 levél
Válasz 07.05.24. 20:55 #111
-Jozef-
Csak az volt a furcsa,hogy ezt eddig egy videóban sem mutatták.Bár,ha lesz ilyen akkor remélem GoW szintű-re csinálják.
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline
18823 levél
Válasz 07.05.24. 20:52 #110
Peace
Nekem meg pont a fedezékes téma miatt tetszett meg !!! Remélem tényleg ilyen lesz a játék. Mikor is jelenik? nyár? ősz?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8608 levél
Válasz 07.05.23. 22:07 #109
davkar9
Nem kell aggódni, ez tuti nem ilyen lesz, gondolom már mind láttátok az ingame videót. Ez a videó szerintem csak nyálcsorgatónak volt az ubi napokra (több-kevesebb sikerrel ).
Simple. Eternal. Beige.
16989 levél
Válasz 07.05.23. 19:50 #108
KisCsirkee
Jah ez a Trailer most elég illúzióromboló lett.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
1702 levél
Válasz 07.05.23. 19:49 #107
-Jozef-
Mi?? Lesz benne ilyen fedezékes dolog? Thompson hangja viszont tényleg ratyi.
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline
621 levél
Válasz 07.05.23. 15:40 #106
Ghost dog
Igen sztem is egy kissé árkádosnak tűnik, bár ez még csak egy trailer, még csak nem is ingame pillanatokkal...
Csak azt a Thompsont tudnám feledni
There is no such thing as an unwritten life, only a badly written one.
16989 levél
Válasz 07.05.23. 15:26 #105
KisCsirkee
Háááát eléggé "árkádosnak" tűnik. Az eredietiket azért szerettem, mert volt bennük egy kis realizmus, de ez a Rainbow Six: Vegasos stílus így nemigen jön be, de azért kivárjuk...

Amúgy örülök, hogy lett videó, már aggódtam, mert eléggé kussba volt már 1 ideje a projekt.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 07.05.23. 15:24 #104
Razor03
Áhh basszus, ez H-A-T-A-L-M-A-S!!! Hát igen, ez NEM Call of Duty . Csak jönne már!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
8608 levél
Válasz 07.05.23. 15:14 #103
davkar9
Ééés itt egy új videó!!!
Simple. Eternal. Beige.
8608 levél
Válasz 07.03.10. 21:16 #102
davkar9
Hát mikor először megláttam a BiA-t egyből a BoB jutott eszembe. Most így emlékezetből csak carentant tudom felhozni példának ami mindkettőben van. Most tartok a EiB végénél de azért jó a videó talán majd egy pár hónap mulva ismét rákattanok. De tényleg nem értem mivan az ubis srácokkal, mi ez a nagy titkolózás. Videót, képeket, videót a népnek!!! (és még képet és videót) Amit legutóbb hallottam megjelenéssel kapcsolatban az valamikor év vége fele az assasin creedel együtt.
Simple. Eternal. Beige.
16989 levél
Válasz 07.03.10. 19:56 #101
KisCsirkee
Szép vid. Most nem jáccom újra, mert at EiB-vel vagyok elfoglalva. Amúgy jó neked h így fut, nállam is, csak kiscit lasabb...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 07.03.10. 19:36 #100
Razor03
Vettem fel videót, hátha másnak is megjön a kedve újrajátszani.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 07.03.10. 16:08 #99
KisCsirkee
Nono, nem mondam, h nem a market gardent dolgozza fel a Hell's Highway. Azt nagyon jól tudom. Szem. szerint egyiket se szeretem, a BOB-ból meg ha 3 rész láttam. Nemigazán jött be, de nem is emléxem rá. Akkor én értettem férre mert a Ryant hoztad fel aminek aztán abszolútte nincs köze hollandiához. AZ első részhez a Ryannak csak a helyszín a köze, megtalán az, h ejtőernyőst keresnek....
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.