Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Brothers in Arms Hell's Highway

Brothers in Arms: Hell's Highway

12857 levél
Válasz 08.10.09. 21:32 #998
konrad
Persze, teljesen egyetértek Veled! Mindenesetre én nem vetem el és nem húzom le a játékot, mert a sajátosságainál fogva az én érzéki világomnak teljesen megfelel(tek) az eddigi részek és már nagyon várom azt a qrva 16-át, hogy megjöjjön a mostani korong!

"Egyébként jó, hogy képekkel, és sok érdekes információval színesíted ezt a topikot, ha eljutok egyszer a H'sH blog megírásáig, köszönetet mondok"

Ó, igazán nem kell köszönetet mondani, hiszen az öröm számomra, hogy bizonyos dolgokat megoszthatok a történelem iránt érdeklődő srácokkal!(Az volt a legjobb, amikor 2005-06-ban, a Honvéd Kultúrális Egyesület felkérésére, egy előadás-sorozat keretében beszéltem általános és középiskolás gyerkőknek a Fejér megyei és a Székesfehérvár környéki harcokról. Projektor, filmek, térképek, fényképek... volt minden! És a srácokat érdekelte, na ez volt a legfontosabb!) Egyébként ha érdekel, néhány fotót fel tudok még feszíteni ide, bár Isten ments, hogy "szétdúljam" a topikot!
16989 levél
Válasz 08.10.09. 21:31 #997
KisCsirkee
És nekem nem? Én is sokat tudorkodtam itt az elmúlt időben!

konrad: Már bekerítettem a briteket is!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
574 levél
Válasz 08.10.09. 21:23 #996
munszu
Szerintem ez a játék meg osztja az embereket, de azért nem kell szarozni.
Nekem nagyon bejön,jó a hangulata,nem gépigényes(szerintem),szépen néz ki.
Nem tul pörgös,de nem is tul hentelős,pont jó.
És legaláb nem egy cod/moha hangulatot kapunk hogy csak mész pl.: egy városba és hentelsz mint az ökör, mindent lössz aki mozog és feléd jön.
Na egy szó mint száz, mindenkinek ajánlom aki egy jó világháborus játékra vágyik, mostanába ugyse árasztottak el belöllük minket, de ez egy üde szinfolt a palettán.
14642 levél
Válasz 08.10.09. 21:09 #995
Razor03
Értem mi nem tetszik neki, de ezt így kell elfogadni, és mivel réteg játék simán meg lehet érteni, ha valakinek nem jön be, viszont pont az aranyközépút és a nagyszerű hangulat, tálalás emeli ki a tömegből.

Egyébként jó, hogy képekkel, és sok érdekes információval színesíted ezt a topikot, ha eljutok egyszer a H'sH blog megírásáig, köszönetet mondok .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12857 levél
Válasz 08.10.09. 21:05 #994
konrad
És hol jársz, már az Elbánál, vagy megakadtál Malmedynél...???
12857 levél
Válasz 08.10.09. 21:01 #993
konrad
Szerintem McCl@ne-nek az a problémája, hogy a játék valahol "megragadt" az Ofp/Arma és a CoD/Mohaa között, ergo se nem kimondottan vérbeli taktikai shuter (Ofp), se nem vérbeli "menj és lőjj halomra mindenkit" fps (CoD)!

Ugyanakkor én pont azt látom, hogy ez adja a játék lényegét: valami "átmenetet" a két stílus végpontjai között és ezt csak a BiA tudja. A hangulat tekintetében én csak az előző részekből tudok kiindulni, úgy érzem: nem hagytak kívánnivalót maguk után. Az meg, hogy menj, keress fedezéket, oldalról betámadj stb. nyilván egy idő után unalmas lehet (bár ez jobban közelít a realitáshoz), de unalmas egy idő után az übermagányoskatona, aki az orra hegye vonalába kerülőket csak kaszabolja és kaszabolja...

Egyébként amikor McCl@ne említette az Armát, teljes mértékben igaza volt: egy olyan játékrendszeren kellene kifejleszteni ezeket a BiA történeteket, na az húzós lenne!(Ha már valaki próbált ki WWII-s OFP modot, az tudja miről beszélek! A játékidő nem 3-4 óra lenne! )
16989 levél
Válasz 08.10.09. 20:52 #992
KisCsirkee
Úgyszólván most "kibuzultam" az NHL-ből. Úgyhogy most már marad!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.10.09. 20:49 #991
Razor03
Na végre, visszatetted ezt szép avatart . Ha nem lennék FarCry fan én is ezt használnám.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.10.09. 20:38 #990
KisCsirkee
Hét igen 2005-ben meg volt a BiA 1 hangulata! Sőt! Az ilyen elvetemült rajongóknak mint én még midig megvan! ^^

konrad: Én tudtam, hogy én leszek a befutó....
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.10.09. 20:36 #989
Razor03
Az első részben, ha ránéztél a tájra, azt láttad, amit egy jenki láthatott Normandiában, és ha feltekerted a hangrendszert, hallottad a távoli morajlásokat, felnézték az égre, és láttad, amint a bombázók zúgnak feletted, nyárfák míg szem ellát...hogy is mondják - priceless ?

Hogy ezek a dolgok igazak-e a folytatásra, nem tudom, mert kevés időm volt havernál tesztelni, de úgy éreztem, hogy a hangulattal nincs gond. A tálalás egyértelműen az Elit alakulat mintáján készült, nem értem mi bajod ezzel, hisz a többi 2. vh-s játékban megszokhattuk a derék amcsi katonák szerepét, itt pedig csúcsra lett járatva, nem a magyarországi játékosok a célközönség.

Úgy látszik maradt réteg játék, mint volt, szal elfogadom a véleményed. Erre a franchise-ra 2 dolog igaz: lehet utálni, és imádni, szerintem emiatt nem lesznek több oldalas flamek.

ui. ebben a részben legalább lehet célozni
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12857 levél
Válasz 08.10.09. 20:33 #988
konrad
Csirkee: nincs mit, megígértem, még ha csak így gépen keresztül is a kitüntetést! (Egyébként számítottam rá, hogy Te leszel a befutó , bár nem tudom, hogy a többiek, pada, Razor, mucius, Baker hogyan állnak? Ha végignyomták, akkor nekik is respect!)

Pada: köszi a bátorítást. Természetesen leszarom az idiótákat, csak sem időm, sem energiám nem lenne vitatkozni liberális faszkalapokkal a szenvedélyemről. Legfeljebb belinkelném nekik a Magyar Hadtudományi Társaság kutatásvezetői és a németországi Schlacht und Kampffeldforschung in Europa e.V. (Csata- és Hadszíntérkutatás Európában Egyesület) tiszteletbeli tagsági igazolványomat!

Továbbá még EZT, ami most nem a reklám helye!!! vagy EZT!
12568 levél
Válasz 08.10.09. 20:27 #987
McCl@ne
Nem tudok elveszni a részletekben, mert nincsenek.
Nagy szar az egész, pedig egy amúgy teljesen jó játék alapjai vesztek el benne, de ez így ebben a formában egy torzszülött... Az én gyomrom nem veszi be, hogy taktikai játékként próbálnak eladni valamit, amiben ugyanazt a rutint ismételgeted, mint egy gép.

Leírás alapján taktikai játék -igaz, hogy akció nincs- a Full Spectrum Warrior, de nem ez. Csináltak volna inkább egy 2. VH-s R6Vegast, mindjárt nem sírnék itt, nyomnám éjjel-nappal. Az pure action, de nem is akar többnek látszani...
Respect is not given. It's taken.
14642 levél
Válasz 08.10.09. 20:22 #986
Razor03
Húú de csúnyán lehúztad a gamet. Szerintem "lazulj el" és hagyd magad elveszni a részletekben, és próbáld elhinni azt, amit látsz, figyeld a távoli robbanásokat stb...

Fura, hogy a légkör nem nyerte meg a tetszésed, bár neked teljesen új ez a stílus, hisz az előző részeket sem játszottad...

Ez kb. olyan, mint a Bourne filmeket a 3. résszel kezdeni .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
21647 levél
Válasz 08.10.09. 20:13 #985
padavan
Szard már le, ha lenáciz egy idióta.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
16989 levél
Válasz 08.10.09. 20:01 #984
KisCsirkee
Vielen Dank Herr Feldtmarschall! ^^
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.10.09. 19:37 #983
konrad
Tessék és gratulálok!

(PS: még mielőtt valaki elkezdene "nácizni": a vaskereszt original, 15-ös sorszámú, készítője Friedrich Orth, Bécsből. Múzeális darab, nem hordom, nem dobálózok vele stb., gyűjteményi darab. A fotó egy eredeti, bizonyos Hans Siprott törzsőrmester eredeti fotóalbumának digitalizált változata. Siprott az 1. SS Panzer Division LSSAH-ben szolgált, a 711-es toronyszámú Panzer IV H-n. Teljes fotóalbuma megvan, ez a kép Belgiumban készült, '44 május végén, amint Dietrich elköszönti a Normandiába induló egységeket. Siprott úr ma is él Hamburgban - közel a 90. évéhez - és 2006-ban, korlátozottan hozzájárult egyes fotók közléséhez. A fotóalbumát szintén gyűjteményi darabként tartom számon!)
16989 levél
Válasz 08.10.09. 17:47 #982
KisCsirkee
Először is: Konrad ide azt a vaskeresztet!

Másodszor is: Vége. Mit ne mondjak, baromi rövid, a végén egy epikus beszéd, és elég kevesen halnak meg.

Viszont egy dolog biztos: Jön az Ardennek!

Amit viszont újra negatívum, hogy az utolsó csata egyáltalán nem tűnik annak. Nem olyan, mint az RtH30, hogy tudod mikor jön a vég, hanem egyszer csak lepottyan. Egy átvezető és kész. (Amúgy én azt hittem Baker a végén fejbe lövi magát! )

Pontozni nem fogok, csak az authentic móddal való végigtolás után. De ha engem kérdeztek, akkor bizony ez eddig 7.5 ha a BiA: RtH 30 és az EiB 10/10.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
16989 levél
Válasz 08.10.09. 15:25 #981
KisCsirkee
A Sztálingrádot nem lenne rossz pótolni!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
6448 levél
Válasz 08.10.09. 13:42 #980
Sabar
Jogos, amiket írsz, de felém adtál is egy jó magyarázatot rá: nem játszottál az első két résszel. Ennek a játéknak ez a stílusa. Nem megyek bele textúra dolgokba, mert nem értek hozzá, nekem tetszett a táj, ahogy szétnéztem innen-onnan, illetve volt pár átvezető jelenet (lent említettem is egyet, ami megfogott).

Az tény, hogy a németek rendesen be lettek állítva a szokásos "csúnya, gonosz és kevés agya van" szerepbe, ezen ha egyszer egy játék változtatni fog, nagy sikerre számíthat... nálunk. Hogy egy olyan nagy piacon, mint az USA, hogyan fogadnák ezt az "új" német katonát... van elképzelésem.

Sokkal többet nem is lehet taktikázni egy ilyen játékban szerintem. Ha már van egy nagyobb fal, mint amin a program szerint a baka át tud mászni, akkor ott nem mászik át, a valós életben viszont felmászik a tetőre is, hogy onnan vegye tűz alá az ellent, olyan játék meg nem nagyon volt, ami ezt jól tudta szimulálni. Az ArmA erre törekszik. Nincs is benne harc épületen belül, és nem is rambózom végig a pályán, néha megbújva egy-egy fedezékben, amikor már piros a világ, hogy közben megnézzem a térképet, ki hol is van.

Amcsi faszagyerekek: ha lenne olyan magyar filmipar, biztos lett volna már olyan magyar film, ami akármelyik háborúban harcoló magyar katonákról szól. A Baross utca - körút kereszteződésnél van egy I. VH-s magyar szobor. A bakának szép, tömött bajsza van. Azon filóztam, hogy egy filmben hogy ábrázolnák a magyar bakát? Laza lenne, vagy inkább menne haza a családjához szántani? Lenne vidéki tájszólása? Az apai nagyapám (sosem ismertem) vajon mit és hogy csinált a fronton?

Nincs más, csak az amcsi, angol, esetleg francia katona, akiket az amcsi filmipar, és szerintük ők ilyenek kafa csávók voltak (A Sztálingrádot mai napig nem láttam, talán ott kapok némi fogalmat lehetséges alternatívákról).
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
6448 levél
Válasz 08.10.09. 13:25 #979
Sabar
LOL

Egyébként, egy apró kiegészítés, hogy eloszlassam a félreértéseket az előbbi hsz-emmel kapcsolatban (Lacko üzenete ébresztett rá, hogy ezt meg kéne írnom):

Már megtettem a szükséges lépéseket (értsd: gyerekek biciklijét elárvereztem, télen minek, megvettem már most a műanyag karácsonyfát, azzal is évekre előre tudok spórolni, így a családi pénzügyminiszternek nem lehet kifogása), hogy beszerezzem a BiA sorozatot. És tegyük hozzá, hogy egy élethű Baker babáért az ember mindent megtesz, még akkor is,ha a Collector's Edition-ben nincs is játék

De ahogy mondani szokták: "Mindennek ellen tudok állni, kivéve a kísértésnek..."
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
404 levél
Válasz 08.10.09. 13:19 #978
StevenSTV
Xbox-on meg egyenesen szörnyű!!! Ezt a sz@r volt így beharangozva?????
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon, DE KÖZEL VAN HOZZÁ!!!
404 levél
Válasz 08.10.09. 13:18 #977
StevenSTV
Ez egy moslék!!!
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon, DE KÖZEL VAN HOZZÁ!!!
12568 levél
Válasz 08.10.09. 11:30 #976
McCl@ne
No, volt "szerencsém" kipróbálni, ez valami borzalom.
Most akkor ligthosan nyomjuk és alig taktikázunk sok akcióval (R6Vegas) vagy pöcsölünk minden mozdulattal, de akkor tényleg mindennel (Operation Flashpoint, ArmA)??? De ez a hibrid, ez borzalom... A grafika úgy, ahogy elmegy, szódával, vannak tényleg szép részek, meg elnézek neki mindent, mert azért törik elég jól a terep, de pl. mikor jönnek már rá, hogy egyetlen igazán faszán kidolgozandó tárgy van a képernyőn: a fegyver? Ocsmány mind. Kb. mintha a Company of Heroesból emelték volna át a textúrákat! Mondjuk mikor fedezékben vagyunk (2,3 másodpercenként), akkor kurva jól néz ki, ez tény. De mindegy is lenne a látvány, hiszen jöhet a nagybetűs játékélmény, irányíthatjuk a két csapatot, micsoda taktikázási lehetőségek... Hát lófaszt. Egyik szemből tűz alatt tart, másik meglep oldalról. Több lehetőség nincs.

Lehet, hogy ez mindig így volt, az elődökkel nem játszottam, de ez szerintem botrányos. Pedig nagyon vártam, de annál nagyobb csalódás. És már nagyon, de nagyon, de tényleg nagyon rosszul vagyok ettől az amerikai szájbarágástól, ezek a borzasztó cool és laza és mégis érzelmes überférfiak még hányszor alázzák ugyanúgy rommá a gonosz és kegyetlenkedő nácikat? Nem, nem akarok SS egyenruhában masírozva fegyvertelen zsidó gyerekekre lövöldözni, jöhet az amcsi oldal, de legyen már egy száraz háborús játék, ömlengés és vállveregetés nélkül! Az én torkomon ez nem megy le!

Ha akciót akarok, akkor abban sokkal jobb a MoHA vagy -főleg- a CoD4, ha meg taktikát, akkor ArmA. De ez egy két szék közé esett, dögunalmas és erőltetett kísérlet volt, nálam 1-1,5 óra után elvérzett.
Respect is not given. It's taken.
5011 levél
Válasz 08.10.09. 10:52 #975
Gump
köszi.
(a játékot nem adják hozzá? )
21647 levél
Válasz 08.10.09. 10:41 #974
padavan
Térkép, kis könyvecske, meg a főhös karaktere babázós kedvüeknek.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
5011 levél
Válasz 08.10.09. 10:30 #973
Gump
Dino, arról lehet tudni valamit, hogy a CE mit tartalmaz?
5454 levél
Válasz 08.10.09. 10:27 #972
Dino
Most kaptuk a hírt a forgalmazótól, hogy a játék normál változata 6990 forintért lesz kapható. Természetesen eddigi előrendelőinkre is az új ár vonatkozik.
Brothers in Arms: Hell's Highway előrendelés
A hazai megjelenés október 16-ra várható.
6448 levél
Válasz 08.10.09. 09:38 #971
Sabar
Tegnap én is belekóstoltam a játékba, eddig csak csendesen olvasgattam a még csendesebb őrültek előre kialakult függőség hatása alatt írtakat

Engem kimondottan összezavart a sok visszaemlékezés, újra fogom játszani az előző részeket, mert simán nem ugranak be az utalások, akármennyire tetszett a történet és maga a 2 játék is.

Az irányítást hamar megszoktam, bár néha célzás helyett (középső gomb) simán ráküldöm az épp kijelölt csapatot a kinézett leendő áldozat elé céltáblának (jobb gomb), mivel más FPS-ekben a jobb gombbal kukucskálok a nézőkébe, átállítani meg nem szoktam az irányítást. De ez az én hülyeségem, lehet, hogy ezúttal kivételt teszek

Némi SPOILER:

Amikor végigkergettem a városon a 88-ast - ami számomra már nekem is kicsit mulatságos volt, mint amikor más FPS-ekben a szintek végén a Boss-t több fázisban kell kinyírni, valahányszor azt hiszem, hogy bevihetem a végső döfést, mindig csak leesik valami darabja, és áthátrál egy másik szobába - és a hídhoz értem, az felrobbant. Egy b...nagy vasgerenda pedig szépen beleszúrodott a légnyomásos fejem mellett 10 centivel a földbe. Ezt egy kicsit túlzásnak tartottam, ahol a realitást feláldozták a látvány oltárán, de még sosem robbant fel mellettem acélszerkezetes híd, ki tudja, simán lehet Mindenesetre nekem elég lett volna, ha nagy kondulással a fejem mellett landol, arra is azt mondom, hogy látványos mázlis jelenet.

Aztán csíny letudva, 88-as romokban, mindenki süket, mint az ágyú (értitek: süket, mint a kilőtt ágyú bár az inkább halk...), és átüvölt a zezredesúr, hogy mégis hogy megyünk vissza. Mi meg harmadszori kérdésre visszakiabálunk, hogy "majd átúszunk". Miért, odafele hogy mentünk át...?

Viszont aminek kifejezetten örültem, az az, hogy végre voltak olyan jelenetek, amik a sikeres dolgokról szóltak. Végre nem lőtték le a vitorlázónkat, és nem zuhant ránk egy sem a mezőn, amikor már a jeep-pel tekertünk tovább. Mostanában az összes háborús film és játék kicsit átesett a ló túloldalára, mindig a szívás, a probléma, amiből ki kell vágni magukat (nem mintha nem szeretném ezeket). De itt jó volt látni, ahogy a vitorlázónk szépen leszáll, a többiek is látványosan átsuhannak a fejünk felett, minden rendben megy... legalábbis nekünk... végre... egyelőre.

Hirtelen most ennyi, bocs a hosszú hsz-ért... megnézem, mibe kóstálnak a BiA játékok
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10106 levél
Válasz 08.10.09. 07:27 #970
mucius
az összes létező ini-ben található res értéket próbáltam már átállítani. hasztalan.
lefosom. ma veszek egy benq g2200w monitort, a tv-t meg meghírdettem, és már szombaton vinnék is.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
16989 levél
Válasz 08.10.09. 06:17 #969
KisCsirkee
Mindenesetere ez így nálam olyan 7 körül mozog. Az egyetlen dolog, a grafikán kívül ami übereli az alapjátékot az a történetvezetés! Tiszta BoB! És nagyon támaszkodik az RtH30-ra és az EiB-re. Ezért kurvanagy reszpekt, mert elég sokkal tisztában kell lenni az alapjátékkal kapcsolatban, hogy az ember teljesen felfogja és megértse a játékot.

Hát félig meddig CoDMoH féligmeddig BiA+R6. De meg tudom bocsájtani a marha németeket, majd csiszolnak az AI-n a kiegre, mert így viszont én nem érzékelem, hogy fuhde okos az AI. Legtöbbször talál egy fedezéket, hacsak nem lövöd teljesen szét a kerítést (gyk. Elég nagy a rés, hogy lekapd a fejét, de még nem teljesen van elbontva, akkor nem mozdul meg. Ha megflankolod, azért próbál mozogni, ha gránátot kap, nálam vagy rajta csücsülnek, vagy kirohannak a nyílt terepre.

Ami viszont mindet feledteti az a történet. - az acél ellenálló kisfiút....
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.10.09. 00:12 #968
konrad
"Egyébként attól félek, hogy ez igen rövid kis cucc lesz, már a hetedik fejezetnél járok."

Két, két és félóra? Huha, az tényleg nyúlfarknyi idő! Melyik szinten tolod?

"Na, ezt azért megnézném, ahogy ezekben nekiülsz játszani!"

Háááát...amilyen "világháborúbuzi" vagyok, két sör után minden lehetséges! Egyszer a us helmet-ben kiálltam bagózni az erkélyre. Az öreg szomszédom is kint cigizett, amikor meglátott, majdnem lenyelte a saját cigijét: "Gábor, te mi a faszt csinálsz abban a sisakban?", "Semmit Béla bá, csak meleg van és "gyakorlom" azt, hogy a jenkiknek milyen lehetett a d-naptól egészen az Elbáig viselni ezt a tökfödőt...!" Az öreg azóta furin néz rám. Az asszony meg legszívesebben kihajigálná őket, de ad.1: a us sisak Németországból való, egyik ottani barátomtól kaptam, ad.2: a német sisak harctéri lelet, egy lövészárok mélyéről mentettem meg. Tehát - számomra - fontos ereklyék...
21647 levél
Válasz 08.10.08. 23:59 #967
padavan
Na, ezt azért megnézném, ahogy ezekben nekiülsz játszani!

Egyébként attól félek, hogy ez igen rövid kis cucc lesz, már a hetedik fejezetnél járok. Majdnem a fele megvan és alig két- két és fél óra van benne eddig.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
12857 levél
Válasz 08.10.08. 23:50 #966
konrad
Francba...már teljesen szétpörgött az agyam, ahogy olvasom a kommenteket, pada valami ütegeket támad, Csirkee írja az ellenálló csókát aki SS-eket gyilkolászik stb. Közben a naptárra néztem, a fenébe is, még - elvileg - nyolc napom van, hogy a megrendelés ideérkezzen.

DE AKKOR, ha megjön, felveszem EZT vagy EZT a sisakomat és elindulok "háborúzni", legfeljebb a feleségem kihívja a mentőket...
1329 levél
Válasz 08.10.08. 23:02 #965
Baker
fasza nagyon a játék, bár kicsit lehetne még pörgősebb, meg a grafika is lehetne jobb. ettől függetlenül adja nagyon az élmény.
21647 levél
Válasz 08.10.08. 22:10 #964
padavan
Na igen, összesen játszottam vele eddig másfél órát...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
14642 levél
Válasz 08.10.08. 22:05 #963
Razor03
Kockák bazz . Ezzel kelnek, ezzel fekszenek - mit vártál? (no offens). Konrad féle kitüntetés is csábító .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
21647 levél
Válasz 08.10.08. 21:57 #962
padavan
Hogy tudtok ilyen gyorsan játszani?

Én még csak most keltem át valami patakon, és egy páncélos üteget kell kiiktatnom...

Egyébként nekem eddig tetszik. Igaz, nem hc, vagyis olyan,amire itt néhányan számítottak, hanem egy arcade taktikus lövölde, de annak szerintem teljesen rendben van.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
12857 levél
Válasz 08.10.08. 21:38 #961
konrad
Ja, még 39 hozzászólás és megvan a topik 1000. kommentje!
12857 levél
Válasz 08.10.08. 21:36 #960
konrad
"hogy az amcsik acélból vannak, bezzeg németekből 2 méterenként találunk egy lerobbant fejű vagy két darabban fekvő hullát kiszakadt gerinccel, lógó belekkel, leszakadt karokkal és lábakkal"

Miii??? Csak a németek "szakadnak", a jenkik nem? Ez szép, nem mintha kifejezetten a horrorisztikus elemét helyezném előtérbe a játéknak, de az tényleg evetséges, hogy az amik nem "robbannak"!

És mi ez a csekpojtoknál történő újjáéledésnek? Meglövik a rajtársamat - esetleg kinyírják -, de a következő töltésnél ugyanúgy rendelkezésemre áll? Érdekes!
8624 levél
Válasz 08.10.08. 21:26 #959
davkar9
Na félig meddig Bioshock lett. A tankozást mondjuk igazán kihagyhatták volna de a többi része rendben van. Az kissé idegesítő, hogy én r6-es fedezékhasználat nélkül játszom aztán van amikor abszolút fedezék mögött vagyok és eltalálnak... Szóval ne erőltessük már, engedtessék meg, hogy régi BiAsan játsszon az ember. Ez végre nem pár óra alatt végigjátszható, már vagy 6 órája játszom aztán még mindig van vagy 4 chapter. Mindezek ellenére a 9k-t én soknak tarom, majd ha 5 körül lesz akkor tuti megveszem, persze jó lenne hozzá tudni azt is, hogy a multija milyen.
Simple. Eternal. Beige.
14642 levél
Válasz 08.10.08. 21:18 #958
Razor03
Jó, hát ennyi faszság minden játékban van. Élvezd inkább, ha már meghozta a postás. Ennél 100x rosszabb játékok vannak, szal csak nem egy COD, és ahogy olvasom a kommenteket meg saját korábbi tapasztalat alapján Randyék törekedtek, hogy átlagon felüli játékot készítsenek.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.10.08. 20:55 #957
KisCsirkee
Én is úgy gondolom, hogy az authentic felér majd egy BiA: RtH 30 normallal.

Továbbá a történetben van nem kevés dramatizáció. Az elpusztíthatatlan ellenállós kiskölök, aki egy P38-assal SS-eket lövöldöz, és az über Paddock aki kinyírja a snipert aki megölte Cole-t. Mennyi annak az esélye? 0? Na mindegy jókat derülök rajta!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
1598 levél
Válasz 08.10.08. 20:31 #956
Yaho0
Nah beszerválom én is ezt a játékot. Remélem eldöcög majd a masinámon. Ahogy így látom nem egy rossz kis játék ez.
R.I.P
112 levél
Válasz 08.10.08. 20:27 #955
underclass
Sztem az sem lehet nehéz..egyelőre még egy kis ideig nem is tudom meg.
Sőt megkockáztatom, h autentic sem lesz olyan hűde nehéz.Előzőeknél azért láthatóan könnyebb és ez nem jelenti azt, hogy az olyan jó dolog.
16989 levél
Válasz 08.10.08. 19:50 #954
KisCsirkee
Nah, ennyit Allen és Garnett halálának rejtélyességéről. Legett tökös volt, csak rosszkor!

Amúgy eléggé bejönnek ezek a félhorroros elemek. Jól szemlélteti, milyen ha valaki bekattan...

A játékról magáról: Ami abszolút rossz pont az a tankos árkádjáték (értelme sincs...), a túl pontos fegyverek, és hogy az amcsik acélból vannak, bezzeg németekből 2 méterenként találunk egy lerobbant fejű vagy két darabban fekvő hullát kiszakadt gerinccel, lógó belekkel, leszakadt karokkal és lábakkal. (Nem azzal van a baj, hogy van Gore, persze szemléltetni kell mit tesz egy .30-as lövedék egy emberi fejjel, de akkor ugyan ez legyen igaz az amcsikra is!

Továbbá szörnyű az is, hogy immár nem is tudjuk elveszteni embereinket. Fetrengenek a földön fegyverrel a készbe, arra várva, hogy a következő Checkpointnál újjáéledjenek.

Meghalni én nem igen tudok. A halál is furcsa, Baker egyszerűen összerogyik, találat sem érti, de regenerálódó HP nincs, viszont a rednszer teljesen logikátlan. Tulajdonképpen rá vagyunk kényszerítve a fedezék használatára (ami nem rossz dolog, a valóságban sem maradsz életben sokáig fedezék nélkül), ugyanis ha nem bújunk fedezékbe, falon át elvörösödünk és lelőnek.

A játékmenet sem igényeli már a 4F-et. Az unsupressed MG-t ki tudtam kapni Garanddal elég messziről.

Mielőtt valaki arra fogná, hogy miért könnyűn játszok, Veteranon tolom...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
18846 levél
Válasz 08.10.08. 15:39 #953
Peace
Ahogyan azt már előre sejtettem, sajnos élvezhetetlen. Átlagban 21-25 FPS-el megy, de akció közben leesik 13-ra is. Szóval én ezt ezzel a lendülettel félre is tettem. Viszont nagyon hangulatosan indul. Alig várom hogy játszhassak vele!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5011 levél
Válasz 08.10.08. 15:32 #952
Gump
ilyenre keress rá:
ResX=1280
ResY=1024

These settings control the width (ResX) and Height (ResY) of your display resolution. While this can normally be adjusted using the in-game settings, you can use these values in case you can't access the in-game settings, or to try a custom resolution.

amit idézek az UT3-hoz való, de ez is UE3-t használó játék, szóval valószínűleg mennie kell. még egy kis segítség (szintén UT3-hoz de kb. ez is ilyesmi kell legyen):
The main .ini files can be found under your \Documents and Settings\[User]\My Documents\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Config directory in Windows XP, or \Users\[User]\Documents\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Config in Windows Vista.

ennyivel szerintem meg lehet találni, meg próbálkozni kell.
10106 levél
Válasz 08.10.08. 15:26 #951
mucius
és..zmeg ez is feketeképernyő hdtv-n. 1360x768 a max felbontása, erre mostmár tendencia, hogy minden szar 1280x1024-ben indul minimum.
kompatiblitásnál hiába ixelem be hogy 640x480-ban futtat, szarik rá.

nem lehet ezeket valahogy megbuherálni, vagy ablakba rakni, míg beállítom a felbontást?

felkúrom magam és veszek vmi benq monitort...
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
16989 levél
Válasz 08.10.08. 14:21 #950
KisCsirkee
Hááááááááááááááát. Vegyes érzelmek kavarognak bennem. Később írok róla.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
8624 levél
Válasz 08.10.08. 14:16 #949
davkar9
Még reggel gondoltam megnézem, hogy milyen is lett ez a r6-es fedezékhasználat aztán nem tudtam átugrani a videót, késést meg mégsem kockáztattam meg. Amúgy alapból 1280-ra rakta high beállításokkal és eddig ilyen No de lássuk milyen lett a játék!
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.