Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Brothers in Arms Hell's Highway

Brothers in Arms: Hell's Highway

14642 levél
Válasz 08.09.28. 20:39 #848
Razor03
Nem tudod kikapcsolni, ha akarod úgy is játszhatsz, hogy kiadod a parancsot, mint eddig, vagyis hogy vegyék tűz alá az ellent, addig szépen megkerülöd őket. Kényelmesebb kihajolni, ezt már írtam.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.09.28. 20:38 #847
KisCsirkee
Najó, túlzásokba ne essünk, ez ha másnak nem egy CODMOH játéknak tökéletes lett volna, de az RA3 az alapjaitól úgy szar ahogy van! Japán anime iskoláslány, mint Japán főhős? Cicis nénik a borítón? Naneeeeeee!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
8624 levél
Válasz 08.09.28. 20:33 #846
davkar9
Nem! Razor úgy írta, hogy nem kötelező használni néhány dologt, nekem úgy kell, hogy ki lehessen kapcsolni vagy nehezebb szinten eleve ne legyen. Addig ne is számítsanak rám. Különben is én jobb szeretek kellemesen csalódni. (bazz a végén még ez meg a RA3 lesznek az idei év legnagyobb sikerei)
Simple. Eternal. Beige.
16989 levél
Válasz 08.09.28. 20:28 #845
KisCsirkee
Állj be a sorba! A végén még veszek egy Boxot miatta! Bár halottam, hogy boxon nem olyan könnyű warezolni, Razor ezt kifejthetnéd hogy megy, mert analfabéta vagyok hozzá!

Gore: Nekem az baromira nem tetszik, mint ahogy mondjátok, hogy nagytotálból kell azt mutatni, ahogy Jürgen, Hans és Jochen 3 darabra szakad, vagy kiloccsan a fejük! Az egy dolog, hogy gore, de akkor legalább az amcsik is szakadhattak volna! De igen, kicsi Bill olyan lelki sérüléseket szerezne a szétloccsanó amcsi láttán, hogy rögtön menne a szüleihez sírni, hogy milyen gonosz a háború!

Az viszont nagy negatívum lesz, hogyha az ellenség low-poly. Az RTH30-ban és az EIB-ben egálban volt a minőségük az amcsikkal, sőt a vitorlázósoknak rondább volt a modelljük, a 4th ID pedig kartonból állt! Nagyon szerettem gyönyörködni a Fallschirjagerekben különösen!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
8624 levél
Válasz 08.09.28. 20:11 #844
davkar9
Báze Nem érdekel, akkor sem fogok erre a maradék pár napra belelkesülni.
Simple. Eternal. Beige.
14642 levél
Válasz 08.09.28. 20:08 #843
Razor03
Sztem korrekt, és látszik, hogy részben még most is réteg játékról van szó, így lehet rá 86%-ot de 92-t is adni. Azt viszont nem tudom értékelni hogy "nézd milyen csodás, ahogy gonosz jürgen agya szétloccsan" mert ez is része a marketingnek, vagyis, hogy Billy fiú elégedett legyen a pénzéért.

Csirkke: azt még leírom, hogy esélyed sincs fedezék mögül úgy lelőni valakit, hogy vállhoz veszed a fegyvert, és állva tüzelsz a túloldalra, képtelenség. Kihajlással megoldható, mint a R6V esetén, és bár így kényelmesebb, de nem vagy rá kényszerítve . A menü önmagában megdobogtatja az ember szívét. Jah, és a kezdeti lelkesedésemmel ellentétben, miszerint Hollandia következik, rájöttem, hogy Normandia, mint helyszín, sokkal közelebb áll hozzám, indokolni nem tudom.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2853 levél
Válasz 08.09.28. 19:15 #842
RAI*DEN
Nos igen, kihagytam a szétlőhető fedezékeket, meg az ellenségek ügyes reagálást. Megjegyezném, ha gránátot dobunk az ellen mellé, feláll és odébb fut( már ha nem tartod sortűz alatt.Leszakadó végtagokat is kihagytam, amik számomra gagyin hatnak. Miért is? Hát azért, mert egy fegyverrel lelőttem egy német karját, és a keze 15 másodpercen keresztül forgott egy helyben, mintha odébb akarna gurulni... Ha már vannak leszakadt végtagok, és vér is van a játékban, kicsit életszerűbben kellett volna megoldaniuk. Nem azt mondom, hogy trancsír legyen, csak egy kis spriccelő vér sem ártott volna... Kimondottan tetszik, mikor fejbe lövök egy katonát, és nagy vérfröccsenés keretében, bullet time alatt mutatja rázoomolva a német ellent aki meghal, bár azt nem értem, hogy a guggoló katona akit fejbelövök, az miért áll fel a helyéről és úgy esik össze...

Az én értékelésemet mennyire tartod hitelesnek Razor03?
16989 levél
Válasz 08.09.28. 19:11 #841
KisCsirkee
Most éppen boldog vagyok, azt hiszem a hatásodra ideje kiásni a játékot a meggyalázott sírjából!

De még mindig 11 nap áll köztünk és a cucc között!

Nos, BoB 5-ödik rész kipipálva. Még mindig hihetetlen az a rajtaütés a 2 századnyi SS-en, de ha tényleg csak volksdeutsch-osok voltak, akkor elképzelhető, bár azoknak is vissza kellett volna lőniük! Azért az 50 halott 100 sebesült 17 fogoly - 1 halott 22 sebesült arány iszonyatosan durva....
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.09.28. 18:44 #840
Razor03
Nem tudok sokat írni. Több pályát próbáltam, ez 75%-ban BiA, 25%-ban Rainbow Six Vegas. Minden maradt a régi, leszámítva azt, hogy Vegas-os módra ki tudjuk lőni az ellent, ha kihajolunk, de ez nem kötelező, lehet használni a flank taktikát is, szvsz nem kell emiatt aggódni! Sőt, inkább kötelező flank-elni, mert ha kihajolsz, pillanatok alatt szétszednek, 3-4 találat, és vége. Öngyógyulás csak annyiban zavaró, hogy nem kell az életerőre koncentrálni, nem töri meg a játékmenetet, viszont illúzió romboló. Ellenség nagyon ügyes, pontos, reagál a változásokra, ha szétlövöd előtte a fedezéket, más fedezéket keres, ilyenkor kihasználja a legkedvezőbb időt, pl. mikor tárazol, kifogytál. Legszomorúbb, hogy mi is fel tudjuk venni az MG-t, és mint átlag gépfegyvert tudjuk használni , társaink is, de ezt sem kötelező. Fegyver hangok, környezeti hatások maradtak a régiek, Thompson hangja más lett, de nekem, mint hozzá nem értőnek ez is tetszett, 5.1-ben eszement durván, tisztán szólt minden, beleélés kiváló! Játékmenet szuper jó, sokkal intenzívebb, és a részletek ezt nagyban növelik. Grafika ránézésre olyan, mint a régi BIA csak több benne a shader, nekem a régi jobban tetszett, bár az is lehet, hogy a konzolosból kiszedték a jobb textúrákat, hogy ráférjen egy lemezre, tehát el tudom képzelni, hogy a PC-s jobb lesz de nem 100! A táj persze gyönyörű, a növényzet viszont karton hatású, nem is csoda, sztem nekik sem sikerült a motorral rendesen bánniuk, de ugyebár nem Crysis dzsungel modellezésre hivatott, hanem inkább a GOW/R6 stb. játékok fejlesztésére. Fények jók, árnyékok nem, játéktér sztem sokat javult, valahogy egyszer sem volt azaz érzésem, hogy előre, a flank harchoz berendezett, kicsit pályaszerkesztő hatású "faragott" területen vagyok. A tárgyak tényleg bele illenek az összképbe, és ezáltal még jobban lehet taktikázni. Vigyázni kell, mert az ellen is le tudja bontani az egyszerűbb tárgyakat, főként a fa anyagot, platót, hordókat stb. Ellenség sztem extra low polygon, amin meglepődtem, talán még visszafejlődés az előzőhöz mérten. Minden más, mint eddig a toppon, ezt színesíti a sok eszement durva átvezető. Konzolon katasztrófa az irányítás, nehezen boldogultam, néha át is passzoltam haversrácnak a kontrollert. Derék munka, szerintem PC-n jobb lesz, teljesen magával ragadott abban a pillanatban, amikor beléptem a szobába, kb. 30 mp után OMG OMG OMG volt ! Ha értékelnem kellen, BiARTH30 mondjuk 95%, BiAEiB kb. 92%, akkor a konzolos tapasztalatok alapján ez perpill olyan 89% , ami tuti, hogy PC-n játszva 92-93 lesz ! Kérdeztem a tankcsatás részt, hogy mennyire tetszett havernak, annyit mondott, hogy szerinte az is jó volt, hát majd meglátjuk. Mást nem nagyon tudok elmondani, de attól nem kell tartani, hogy COD szintű szarság lesz, inkább R6V-os beütéssel egy ismét nagyszerű Brothers in Arms!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
18846 levél
Válasz 08.09.28. 17:22 #839
Peace
Akkor ez az október 10. már ugye biztosnak tűnik? Az az érzésem hogy a 7900-est rendesen megizzasztja majd, de engem a hangulat érdekel igazából. Most már nagyon hosszú ideje nem találkoztam olyan single player játékkal ami lekötött, és végigvittem. Mindegyiknek shift-del a sorsa, mert sok a hulladék. The witcher óta semmi értelmes nem jelent meg. Ideje lenne ezen változtatni. Na de majd talán ez+far cry 2+fallout 3. Talán........

Vagy az is lehet kinőttem/meguntam a pc-s játékokat(ami nem MMO ).
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2745 levél
Válasz 08.09.28. 15:42 #838
cygary
Most olvastam egy tesztet általam kb elfogadott újságban, 90%-ra értékelték szóval olyan rossz nem lett Persze azt mondták hogy sokkal akcióközpontúbb lett.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
16989 levél
Válasz 08.09.28. 15:41 #837
KisCsirkee
Minimum 3 oldalt írni róla!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.09.28. 15:37 #836
Razor03
Megyek H'sH-t tesztelni !
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2853 levél
Válasz 08.09.28. 12:25 #835
RAI*DEN
Legnehezebb szinten majd csak akkor próbálom ki, ha már végigvittem Egyébként szerintem nincs sok már hátra a játékból. Kb utoljára a 7. chaptert fejeztem be. Egyébként ha eltalálnak, elvörösödik a képernyő, fedezékbe bújsz, és akkor az egészségi állapotod helyreáll. Az újraéledősdi meg checkpointoknál történik(ha jól emlékszem kisebb átvezetők után, vagy mindig).
14642 levél
Válasz 08.09.28. 11:46 #834
Razor03
Ennek a játéknak pont az lenne a lényege, hogy ne tudd az ellenséget 150 m-ről kilőni, és legnagyobb örömünkre, az előzetes videókkal ellentétben úgy látszik, hogy megmaradt annak, amit eddig is képviselt. Szvsz a trailerekben látott 2 m-ről lekaszálom az ellent, csak marketing hatású volt, hogy azok is felfigyeljenek a játékra, akik COD-MOH fanok voltak, és nem ismerték a BiA-t.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.09.28. 10:54 #833
KisCsirkee
Neunen volt ez is. Ott is echte ugyanígy szedik le a ház tetejéről az MG-t 150m-ről.

underclass: Igen, gondoltam rá, hogy csapat nélkül meg nehéz, de akkor is egy FSW-s megoldással sokkal jobban meg lehetett volna oldani. (Pl. hívsz egy Jeep-et, elvégre őrmester vagy...)
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
112 levél
Válasz 08.09.28. 10:44 #832
underclass
Ja, csak egy pálya elég hósszú, kb 1 óra, és azt egyedül végigvinni lehéz lenne.Így is játék 15 százalékában egyedül kell majd menni,ettől függetlenül tényleg faszság.
10106 levél
Válasz 08.09.28. 10:30 #831
mucius
ennél is úgy van (mint korábbi részeknél), hogy hiába nyomsz precisionaimet, csodaszépen körbelövöldözi fél méterről az ellenfelet?
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
12857 levél
Válasz 08.09.28. 10:16 #830
konrad
"Konrad: Gondolom a bazookás dolgot is a BoB-ból szedték, amikor leszedik az MG-t ott is a templomtorony tetejéről."

Az melyik részben is volt? Már nem emlékszem rá!

Egyébként tök egyetértek a pótlással kapcsolatos véleményeddel: ez baromira tetszett a FSW-ban, hogy a sebesülteket elvihettük hátra. Életszagúbb volt az biztos.
16989 levél
Válasz 08.09.28. 10:10 #829
KisCsirkee
Na és hogyan?

Baker! We're alive! Don't worry, the bullet went right trough our skull. We'll be fine!

Baker: ...

Ez alighanem a legszarabb módja a feltámasztásnak. Sokkal jobb lett volna, hogyha meghalnak, akkor ottmaradnak, és max. a következő pályán kapod őket vissza.

Bár szerintem még jobb lett volna, hogyha döntéseink kihatnak embereink életére és halálára. Pl. Ha lekaszabolnak egy squadot, jöhetne valami melankolikus átvezető, ahol lassítva kapják meg a golyót, meghalnak, és kapunk replacementeket.

Vagy mint a Full Sprectum Warriorban, a sérültet elviteted valakivel egy kötözőhelyre és kapsz helyette egy másik embert.

De ez a checkpointos rendszer úgy ahogy van baromság...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
112 levél
Válasz 08.09.28. 10:03 #828
underclass
Ha meghalnak, akkor a következő checkpoint után ott vannak melletted, úgyanigy van, ha csak egy, vagy kettő hal meg.Szerintem.Persze ezt úgy fogja megoldani egy játék, h checkpoint után lesz egy átvezető és utána kapod vissza őket..Szóval még rosszabbul van megoldva, mint alapjátékban.
16989 levél
Válasz 08.09.28. 09:50 #827
KisCsirkee
Akkor úgy néz ki, hogy fölöslegesen aggódtunk ennyit, na, legkésőbb 11 nap múlva meglátjuk!

Na de áááááácsi: A bajtársaink a checkpointnál felélednek? Mivan? Az ha lehet még nagyobb baromság, mint az alapjátékban, hogy a következő pályán már ott szobrozott mellettünk! És hogy élednek újra? Kijönnek egy házból?

Konrad: Gondolom a bazookás dolgot is a BoB-ból szedték, amikor leszedik az MG-t ott is a templomtorony tetejéről.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.09.28. 09:30 #826
konrad
"ahogy a bazookával kilőtte a bajtárs az ottani ellent."

Na, ebből aztán biztosan mindenki jól megértette, hogy melyik szitura gondolok!

Szóval arra, amikor a templomtoronyból üti ki jürgent bazukával a jenki. Badarság.
8624 levél
Válasz 08.09.28. 09:05 #825
davkar9
"de az a szerencse, hogy checkpointoknál felélednek a katonák"

Hát erről ennyit. Ja és ugyebár ha sérülés után bebújunk a kerítés mögé akkor regenerálódunk? Próbáld már ki légyszi legnehezebb fokozaton, hogy ezek ugyanúgy vannak e ott is?
Simple. Eternal. Beige.
12857 levél
Válasz 08.09.28. 01:47 #824
konrad
Értem! Viszont most megnézegettem a trélereket és például ennél nem értem a német AI viselkedését! Az általad iráyított karakter tök közel megy hozzájuk, miszlikre lövi a kerítést, vele együtt a németeket is. Még csak vissza sem tüzelnek: vagy lehet, hogy a bemutatóban így lebutították a kameradokat?

Ahogy végignéztem most a "mozikat" egy dolog felötlött bennem: a fejlesztők azért megoldhatták volna, hogy a vezetésünk alatt álló (infantry és bazookás) rajokból magunkkal vihessünk egy vagy két embert. Nekem elég disszonánsnak tűnik - így volt ez már az előző részekben is - hogy kompletten kell irányítanom azt a pár embert és nem lehet magam mellé vezényelni egyet. (Aki játszott az OFP-vel vagy az Arma-val, az tudja miről beszélek!) Mindenesetre egy látványos elem tetszett: ahogy a bazookával kilőtte a bajtárs az ottani ellent. Csak éppen a bazookának nem volt ekkora hatótávja és ballisztikája (elvégre nem egy precíziós fegyver volt!). Mindenesetre látványelemnek jó, amint azt a "laikus" közönség felhördüléséből is hallottam. (Erre azért jobban figyelhetett volna col. Antal tanácsadó, mert ez badarság...)

Továbbra is azt mondom, így játékélmény nélkül: grafo fasza, pörgés van, eredeti helyszínek okés, a többit meglátom/meglátjuk.
2853 levél
Válasz 08.09.28. 01:29 #823
RAI*DEN
Ha rosszul navigálod a csapatokat, akkor könnyen a német golyók áldozatai lehetnek, de az a szerencse, hogy checkpointoknál felélednek a katonák(Érdekes...). De valóban, már legkönnyebb szinten is olyan hamar hűvösre tesznek ha nem figyelek, hogy csak lesek. Egyébként az előrebambulós meg nem veszélyes, kb 5-6-szor esett meg velem, kb 5-6 óra játék alatt...
12857 levél
Válasz 08.09.28. 01:13 #822
konrad
Köszönjük az előzetes xbox-os tesztet. Jó volt a benyomásaidat összefoglaló beszámoló. Sajnos amitől féltem és írtál, az AI. Parancsvégrehajtás helyett béna előrenézés... Egyébként pedig a németek ennyire kemények, hogy pikkpakk lemészárolják a csapatot? Csak azért kérdem, mert a videokból valahogy nem ezt szűrtem le!

Csirkee! Köszi a linket, nézem!
2853 levél
Válasz 08.09.28. 00:27 #821
RAI*DEN
Nos, Razor03 kívánságára megosztom véleményemet a BiA új részéről a Hells Highway-ről.

Előre bocsátok annyit, hogy eléggé letudok hordani dolgokat, BiA-nál is ez volt az első. Új játékot indítva, már máshol is alkalmazott, bele a sztori közepébe beszélgetéssel kezdődik. Franky a halálán van, nem tudjuk miért, hogy került oda ahova, és hogy jutott oda ahova... Ez a rész egy úgymond tutorial, de mivel ez a sztori szálnak kb a közepénél történik, így hát megfogjuk ismerni az előzményeket amik 3 nappal ezelőttről indulnak...

Ha tutorial résszel készen vagyunk BiA-ban, indulhat a móka(vagy mégsem?). Nos, hát nem, ugyanis egy jó hosszú átvezető animáció fogad minket, amit (X360-as verzióban legalábbis) képtelenség skip-elni. Hát, ez kicsapta nálam a biztosítékot, játszottam volna inkább, de sebaj. Mikor végre megkapjuk az irányítást, Hollandiában találjuk magunkat, szép füves mezőn, szépen kidolgozott tájjal, malmokkal. Tetszetős az egész, ez kétségtelen Folytatva az egészet, én naívan azt hittem, hogy vége a tutorialnak, de még csak ekkor jött a java. Csapatirányítást megtaníttatja velünk a játék. Végül is, elég bölcs dolog volt ez a fejlesztőktől, mert már legkönnyebb szinten is izzasztó a játék, és társaink nélkül elvagyunk veszve. Ezeket megtanulva, zöldfülűként nekivágunk a játéknak. Én igazából, a távcsöves fegyverek híve vagyok, ugyanis a gépfegyverek pontossága eléggé megkérdőjelezhető. Most így leszögezve az egészet: Számomra X360-anon a játék kegyetlen nehéz volt eleinte, mert már az elején olyan szituációba keveredünk, amihez több tapasztalat szükségeltetik. A szituáció úgy nézett ki, hogy haladunk tovább az iránytűnk szerint, és egy emelkedő felé vesszük az irányt 2 kis csapatunkkal. kisebb lövészfalak vannak a terepen, a szép zöldellő fű, és az emelkedő tetején lévő német katonák. Nos, kiadva a parancsomat, hogy az egyik kis 3 fős csapatot vegye sortűz alá az MG csapat, és akkor kiadtam parancsba, hogy az assault csapat vegyen sortűz alá egy másik 3 fős német csapatot. Nos, így marad egy szabadon maradt csapat, akik akkor lőnek ránk, amikor akarnak. Kevés találatot bír a főszereplő, meg az irányított csapatok tagjai is. Mivel így is voltak vagy 100-150 m-re a német katonák, így hát eléggé nehézkes volt elbánnom velük, de persze ha közeledtünk, ők gépfegyverrel játszva megöltek minket. Ekkor eldobtam az agyam, és káromkodtam, hogy mégis ezt, hogy gondolták? De miután megcsináltam, játszottam tovább. Ma azt is megtudtam, hogy Franky hogy került a kórházba gépfegyverrel, és hogy került abba a slamasztikába amibe került. Érdekesen alakul a történet. Jó pont a játéknak, de néha azt kívánom, hogy a videokat bár eltudnám skippelni. A játékban sokszor találkozunk olyan helyzettel, hogy a pokolba kívánjuk, de a csapatirányítás kellemes, de viszont bugyuta néha a csapattársain AI-ja. Kiadom a parancsot a rakétavetősnek, hogy lőjjön, de ő csak feláll és némán néz előre. Persze, ha más célpontot adok meg neki, akkor már újra észbe kap. Kissé idegesítő, de elviselhető. Az embert leszögezi a játék, de vannak dolgok, amik miatt én nem tudom 9-re vagy fölé én nem tudom értékelni. Pc-re bátran ajánlom vételként, de konzolokra a 14ezres ár miatt már kevésbé, oda inkább egy Dead Space-t ajánlanék(Pc-seknek meg a Dead Space-t a BiA mellé . Szerintem a játék 8.8/10. A témából újat hozott ki számomra, de sajnos kisebb bakik miatt(vagy általam vélt hibák miatt), csak ennyit tudtam neki adni
16989 levél
Válasz 08.09.27. 17:13 #820
KisCsirkee
Itt találod, az összes eddigi BiA videóval együtt!

Jah, nah az a mondat sem volt semmi!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.09.27. 17:09 #819
konrad
"Csak úgy lehet életben maradni, ha eleve elfogadod, hogy halott vagy!"

Igen, Speersnek ez egy baromi nagy mondása volt. Szerencsétlen Blight meg nem nagyon vágta, hogy miről beszél. De Welsh hadnagy sem volt semmi, amikor pálesszel kínálta, mert hát "a katona legfőbb ellensége kiszáradás..."

A városra, mármint Eindhovenre nagyon kíváncsi leszek! Hol lehet megnézni ezt a 2007-es E3-as bemutatót? Valamiért kimaradt nekem.

16989 levél
Válasz 08.09.27. 07:20 #818
KisCsirkee
Nézzük csak!

Tisztben: Nixon (hihetetlen, hogy 1 lövést nem adott le! ), ugyancsak Spears is! ("Csak úgy lehet életben maradni, ha eleve elfogadod, hogy halott vagy!" - priceless)

Altisztben: Lipton szintén

Legénység: Roe doki! és Malarkey!

Na hallom micsoda túrád lesz! Elvárásom van: Minimum 200 db fotót kell csinálnod! Ezek között legyen a Cafe Normandine is! (Ha még megvan! )

Amúgy igen, eltaláltad, pontosan olyan vagyok, aki erről órákig tudna beszélni!

A helyszínekhez: Persze, hogy lemodellezték. Tegnap néztema 2007-es E3-as cuccokat, és ott is mondogatták, hogy ez itt Eindhoven. Olyan authentikus, hogy ha betanulod a játékból, elmehetsz idegenvezetőnek is! Aztán ott van a Philips gyár (én voltam, aki nem hitte, hogy olyan volt '44-ben), szóval minden esély megvan rá!

Még 12 nap, az isten verje meg.....
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.09.26. 23:48 #817
konrad
Na, most aztán pörög az agyam! Egy közösségi kérdőív, mert kíváncsi vagyok, hogy kinek ki volt a "'kedvenc" karaktere a BoB-ból?

Tiszt, altiszt, legénység. (Max. két főt lehet bejelölni!)

Nekem:
Tiszt: cpt. Nixon, lt. Speers
Altiszt: msgt. Carlwood Lipton, sgt. Bill Guarnere
Legénység: pvt. "Shifty" Powers, 1st class pvt. George Luz

12857 levél
Válasz 08.09.26. 23:15 #816
konrad
Ja és még valami: jövő év tavaszán megyek két hétre Normandiába, végigjárva a partszakaszokat és persze nem hagyva ki a 101-esek harci területeit, Carentant, St. Come du Mont stb. Az útiterv szerint Bayeux-ban szállunk meg egy kempingben, onnan tervezzük a csillagtúrákat a 14 nap alatt. Remélem összejön, mint idén a Sasfészek, Berchtesgaden-ben.
12857 levél
Válasz 08.09.26. 22:59 #815
konrad
Oké Razor, köszönöm/köszönjük! Aki szereti a II. vh-út, néha "elszáll az agya, és órákig tudna dumálni erről, legalábbis én, meg sztem Csirkee is ilyen. (Bár két sör mellett még jobb lenne beszélgetni ezekről! )

Gump: köszi az infót, érdekes amit írtál a philips-ről. De akkor ezek szerint foglalkoztak vele a srácok, hogy minden "úgy legyen" 3d-ben, ahogy akkor!
14642 levél
Válasz 08.09.26. 22:52 #814
Razor03
Jaja, még én nyitottam 2006 tavaszán . Szívesen olvasgatom a hadtörténelmi kommenteket is , szal ne fogjátok vissza magatokat, ha valakinek nem tetszik, akkor elkergetjük, ennyi ! És ami a legfontosabb, jó a hangulat!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 08.09.26. 22:43 #813
Gump
igen, philips gyár is szerepel. onnan rémlik, hogy itt valaki említette, hogy hogy kerül ebbe a játékba is reklám, aztán kiderült, hogy az pedig tényleg ott volt és úgy és ott lesz éppen akció.
amúgy pontosat nem tudok, de úgy rémlik itt is úgy lesz, ahogy a korábbi részekben.
12857 levél
Válasz 08.09.26. 22:15 #812
konrad
Razor a topikgazdi??? Abetykóját, akkor tényleg meg kell előtte hajolnom vagy ezerszer, hogy ilyen toleráns: Szalem alejkum...alejkum szalem!

Hát, az ezredik hsz hamar itt lesz, ha kijön a game. Lesz itt pro és kontra minden, de ez a természetes! Azt hadd kérdezzem meg, mert nem olvastam utána: a készítők lemodellezték az "eredeti" helyszíneket (lásd BiA eddigi részek), vagy nem? Ez számomra autentikusabbá tenné a játékot.
16989 levél
Válasz 08.09.26. 21:38 #811
KisCsirkee
Igen, ami irtózatosan tetszik ebben a topicban, hogy tulajdonképpen ez itt a mi játszóterünk konrád! Viszonylag nagyon elkanyarodunk néha itt a BiA-tól, de Razor a házigazda van olyan toleráns, hogy nem ugat le minket! Ami a legjobb, hogy senki sem, és értelmes eszmecserét folyatunk!

És lám tényleg, nyakunkon az 1000! Tényleg mi lesz itt, ha ki is jön a jaték!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.09.26. 21:31 #810
konrad
Ez tényleg jó! Még meg sem jelent a játék, de majd 200 hozzászólás híján majdnem elértük az ezret... Mi lesz itt még, ha kijön a gamma???

PS.: az a jó, hogy a BiA nemcsak "önmagáról szól" (tehát a játékkal kapcsolatos véleményeket csal ki a fanokból), hanem a történelmet is, a BoB-ot is stb. És ami az igazán örvendetes, hogy nem hangzottak el beugatások, hogy miért kanyarodunk el esetlegesen a játék témájától! Hát azért nem, mert egy ilyen játékot nem lehet "önmagában" tárgyalni, ehhez óhatatlanul is beszélni kell a hadtörténelmi témákról, filmes élményekről stb.

Úgy hogy úgy látom, hogy ez a nagyszerű topik eléggé koncentrálta más, hasonló témakörű topikok mondanivalóját ("Háborús filmek és a valóság", "A II. világháború fejlesztései" stb.) Remélem ez mindannyiunk tanulását és elmélkedését szolgálja!!!
12857 levél
Válasz 08.09.26. 21:23 #809
konrad
"Pedig döbbenetesen jó tábornok és hadvezér volt, nem véletlenül lett ugye sivatagi róka!"

No, akkor olvasd majd el az "Előre gyalogság!" című könyvét, amelyet még az első világháborúban szerzett tapasztalatai alapján írt meg. Hadnagy volt még akkor, más volt a hadviselés is, de már akkor szárnyát bontogatta egy kitűnő hadtestparancsnok! (Rommel IGAZI katona volt, komoly katonai vezető. És most leszarom, ha ebbéli véleményem miatt valaki lenáciz... Rommel sem volt az.)
16989 levél
Válasz 08.09.26. 21:04 #808
KisCsirkee
Hát igen, mondjuk azt sem szabad elfeledni, hogy a Földközi-tengeri német/olasz utánpótlást szállító hajókat ekkora már erősen torpedózták, ez bőven elég gondot okozott Rommelnél ahhoz, hogy a britek megverjék. (Pedig döbbenetesen jó tábornok és hadvezér volt, nem véletlenül lett ugye sivatagi róka! Személy szerint, ha Hitler nem követteti el vele azt az öngyilkosságot, kíváncsi lettem volna, hogyan harcol Franciaország mezőin!)
Ahhoz pedig, hogyha tényleg megkapja a kellő hadianyagot, sz@rt nem hagy a britekből a sivatagban, kétség sem fér.

A históriához pedig annyit: Ilyenek mindig voltak vannak és lesznek, én is csak azt mondom, ki tudja. Talán igaz, talán nem. Az ilyenek valóban közlegény szinten keletkeznek, segítenek fenntartani általában a morált, ha azt hiszik, hogy egy eposzi hős mellett harcolnak!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.09.26. 20:57 #807
Razor03
Eddig tartott a vallatás többet nem tudok mondani, viszont személyesen csak vasárnap tudom tesztelni .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12857 levél
Válasz 08.09.26. 20:54 #806
konrad
"Montyt a britek mindig is nagyra tartották, főként Észak-Afrika miatt, ahol sokszoros hadianyagfölénnyel szétverte az AK-t és Rommelt,"

Persze, mert az angolnál nagyobb sznobot nem teremtett a Jó Isten erre a földre. Elmondható - és most iktassuk ki a "ha", a "volna", meg a "lehetett" kifejezéseket, de le kell írni őket - hogy ha Rommel megkapja idióta főnökétől az üza-anyagoakat, lőszert, akkor Monthy beszopta volna a 8. "Sivatagi patkányok" seregével. Fölényben voltak, jött az utánpótlás stb., persze az angolszász hadtörténelem csak nagyon kesztyűs kézzel kezeli azt, hogy a kameradok majd bementek Egyiptomba.

Bull-história: ez is szerintem egy mende-monda, közel sem úgy történhetett, ahogy. Egyrészt a hosszú évtizedek kimossák az emlékezetet, továbbá - mivel fél életemet a seregben töltöttem - tudom, hogy egy alapinfóból milyen dezinformácók keletkeznek a szemtanútól elkezdve az utolsó sorkatonáig. De ehhez nem kell sereg: a történetek kialakítása mindig érdekessé válik a jelenre. (Pld.: egykori apai nagyapám, aki a Ludovikán végzett 44-ben, rehabilitálták és 1950-től a már rákosi-féle néphadsereg tisztje volt. 1956-ban, századosként a kaposszekcsői tüzérezred hadtáp főnöke volt, parancsnoki beosztásban. 1956. november 5-én a ruszkik megszállták (lerohanták) a laktanyát, lefoglalva mindent. Összefogdosták a parancsnokot és az ezred-törzset, köztük nagyapámat is. 4 napig vallatták, lefogták őket, majd az ezredparancsnokot kivégezték a sztálinista katonák, az oroszok. Nagyapám megúszta. Évtizedekkel később beszélgettünk erről nagyapám és édesapám körében - apám 56-ban tíz éves volt - és apám is, meg nagyapám is teljesen másként emlékezett a dolgokra. Na, így születnek a dezinformációk vagy legendák!) Bull történetét is a private állomány szóbeszéde táplálta, ki tudja azt, hogy valós volt-e az, amit a film feldolgozott?! Ugyanakkor én mindig vallom: nem zörög a haraszt...tehát a legendáknak is van alapja és ez a lényeg.
16989 levél
Válasz 08.09.26. 20:49 #805
KisCsirkee
Jo, de azt a két lövést könnyű bekapni? Ha igen, akkor JUPPIKÁJÉJ MUTTERFUKER, tán mégsincs annyira elbaszva? Van még remény?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.09.26. 20:48 #804
Razor03
Csirke kapaszkodj ( ):

Kecsu üzenete:
addig írd már meg milyen a biahsh!!!!
Kecsu üzenete:
de ne csak annyit h jó
rolko üzenete:
olyan mint a videókban
rolko üzenete:

rolko üzenete:
olyan mint amit a felvételeken láttál, az átvezető videók is nagyon komolyak, mintha valami film lenne
Kecsu üzenete:
játékmenet?
Kecsu üzenete:
mennyire taktikus?
Kecsu üzenete:
vagy inkább cod?
Kecsu üzenete:
grafika részletes?
rolko üzenete:
olyan mint az előző
Kecsu üzenete:

Kecsu üzenete:
de lehet benne codosan rambózni?
Kecsu üzenete:
vagy akkor halál?
rolko üzenete:
csak boxon nem az igazi belekelll még jönnöm
rolko üzenete:
áhh két lövés és halál
Kecsu üzenete:
ezaz !
rolko üzenete:
és a legkönnyebben
rolko üzenete:
meg fasza a játék ad egy csomó gamer scoret
rolko üzenete:
már vagy 100-at kaptam és csak második küldetés
rolko üzenete:
meg a hangok is nagyon faszák
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.09.26. 20:25 #803
KisCsirkee
Utánnanéztem ennek a Bull Randleman-féle sztorinak. Ez olyan legenda, mint Spiers hadifogolymészárlása. (Bár az állítólag megtörtént, csak nem ott![8 hadifogoly - Bagstoneban <Winters is ezt állította>]) Nincs rá semmilyen bizonyíték, hogy tényleg lepárbajozott-e egy németet, vagy sem, a család soha nem találta meg a hullát, se a hulla nyomait a csűrben, bár ugye lehet, hogy a németek megtalálták és elvitték, de valami vér csak maradt volna utána.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
16989 levél
Válasz 08.09.26. 20:15 #802
KisCsirkee
Nah igen, bár a wikipedia szerint Nuenennél az egyenleg 3 halott brit volt és 1 kilőtt tank, a németeknél 2 halott, szóval ez is túlnyomó részt dramatizáció. Bár kedvelem a részt, itt a németek nem balfaszkodnak és alaposan fenéken billentik az Easy-t! (igazából sorozatban először, és utoljára...)

Nah igen, az is igaz, hogy ott tényleg szoptak a jenkik. A kilőtt járművek miatt pedig állandóak voltak rajta a dugók, és ámbár nem vágták át soha véglegesen a pokol országútját, de amikor 2 napra elvágták, az elég volt ahhoz, hogy hazavágják az MG-t.
Montyt a britek mindig is nagyra tartották, főként Észak-Afrika miatt, ahol sokszoros hadianyagfölénnyel szétverte az AK-t és Rommelt, miután az vagy 3 brit tábornokot nyugdíjba küldött! Nagy presztízse volt, viszont tényleg balfasz. Ugye Caen, aztán az MG....

A BiA németjeitől pedig sokat ne várj. Nekem úgy tűnik, a valóságot egyáltalán nem tükrözi, mégis csak játék, ugye..... Autheticen azért remélem manővereznek, és nem másznak be a fa kerítés mögé fedezékért.

Razor: Te meg bazd meg! Hosszú-hosszú RÉSZLETES beszámolót!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.09.26. 19:53 #801
Razor03
LOL megvan a 800. komment, nem gondoltam, hogy ennyire népszerű lesz ez a topik !
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 08.09.26. 19:50 #800
Razor03
Én tegnap néztem, a primitív történelmi tudásomhoz mérten fantasztikus rész volt. Holnap megyek H'sH-t próbálni. Tegnap feljött MSN-re haverom, és kiírta a kis köcsög, hogy " Brothers in Arms Hell's Highway @ X360 ^^ ". Ráírtam, hogy mondjon már pár szót milyen erre ő: "pffff kib/szott durva" tovább nem részletezte, ment vissza játszani ... tudni illik, hogy életében nem játszott még BiA-val, viszont ezt a részt ő is várta. Persze a COD részeket is szereti, szal el tudom képzelni, hogy szimplán az akció részek is meggyőzték, persze főként hangulat alapján ítél az illető. Na majd holnap lecsekkolom, és estefelé írok pár sort !

szerk.

Biztos van pár ember a fórumon, aki konzolon próbálta, hátha betéved ide.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12857 levél
Válasz 08.09.26. 19:30 #799
konrad
"Már csak azért is, mert a trélerekben elég balfasz módon viselkedik"...

... német fél.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.