Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Brothers in Arms Hell's Highway

Brothers in Arms: Hell's Highway

16989 levél
Válasz 08.11.17. 14:22 #1198
KisCsirkee
Érdekes, én is minden esetben igyekeztem az alapból kapott fegyvereimmel végigvinni a pályát, még a snipert is csak akkor használtam, amikor rá voltam kényszerítve! Valahogy ez nálam is így van. Valamint néha igyekeztem a kapott fegyverekből is csak 1db-ot használni! Egy (dokumentum)filmben sem látsz olyat, hogy a kezében a Tommy, a vállán pedig átvetve a BAR! A BAR-t pedig szinte soha nem használtam! Iszonyatosan hasztalan fegyver! Az MG-t is hagytam az ablakokban pihenni, soha egyszer sem vittem magammal sehova!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 08.11.17. 14:16 #1197
Lacko
A Sztálingrád c. filmeb is az van, hogy eldobja a Kar-t egy PPS-ért.
Meg valamelyik Számvéber könyvben van egy fotó egy ruszkiról, aki kiséri a magyar hadifoglyokat egy király géppisztollyal. (Mármint király nem mint cool, hanem mint márka... érted. Szóval elvette a magyartól a viszonylag szar király-géppisztolyt, mert gondolom neki eredetileg nem PPS-e lehetett).

De azért is igazad van, hogy nem szeded el az ellenségét, mert normális életben (nem FPS-ben) a saját fegyverbe volt ellátmány. Az csak az FPS-ekben van, hogy annyi millió ellenfelet ölsz meg, hogy megéri inkább azoktól felszedni (rálépni a hullájára és nulla másodperc alatt hozzádkerül a cucc) a tárakat...
6448 levél
Válasz 08.11.17. 14:07 #1196
Sabar
Igen, azt én is láttam. Keleti frontnál állítólag fordítva ment: a német katonák gyűjtötték a PPSh-t. De hogy igaz-e, nem tudom, mert azt a könyvet, amiben ezt olvastam, a 80-as évek elején adták ki
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 08.11.17. 12:11 #1195
Lacko
Szerintem is ritka volt az MG-42-vel a hóna alatt rohangászó amerikai ejtőernyős.
Meg igazából ez az ellenségtől zsákmányolás inkább a keleti frontra volt jellemző. Itt a nyugatin csak a szuvenír gyűjtögetés ment.
A Hill30 eztrái között van egy rész, ahol col. Antal elmesélni, hogy az Mp-40 az nagyon divatos volt a jenkik körében és eldobálták a Thompsonjaikat egy-egy Mp-40-ért cserébe. Ilyen biztos volt, de nem jellemzően, hanem kivételes esetben.
6448 levél
Válasz 08.11.17. 12:02 #1194
Sabar
Amennyit lövöldöztem Panzerfausttal a két előző részben, a HH-ban egyszer sem Sőt, valamiért igyekszem mindig az eredetileg kézbekapott fegyverrel végigjátszani, nálam valahogy ez is hozzátartozik az autentikus játékmenethez.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.11.17. 11:29 #1193
konrad
"Konrad, amit írtál Lacko cikkéhez: találtál ott az utcán páncélöklöt, vagy valami egyéb kedves ajándékot, amikor a két PzIV-es keringőzik"

Jaja, ahogy alább Lacko is írta: balról kaptam oldalba a pont szemben védekező németeket és amikor odaértem a sarokra, akkor fedeztem fel a bazukákat! Még scope is volt rajtuk!

Amit Lacko írt, a német panzerschreckkel kapcsolatban: egyszer használtam, amikor a vasúti csomópontban ment a műsor. Bazira untam, hogy pont szemben ott soroz minket a pzIV-es, de észrevettem, hogy előtte az egyik németnél van egy ilyen szerkezet. Mivel egy német távcsöves volt nálam, a csávót szépen kikaptam és rohanva a kőkerítéshez, megszereztem. Közben a tank felém fordította az ágyúját, de mivel közvetlenül mellette voltam, nem tudott rámdurrantani. Az egyik rajomnak kiadtam, hogy jöjjenek közelebb, ezzel elvontam a tank figyelmét: hátrébb mentem és jól seggbe durrantottam. Két gránát végzett is vele...
10960 levél
Válasz 08.11.17. 10:19 #1192
Lacko
Igen, van ott egy lerakatnyi Bazooka (ami elég hülyeség, mert amíg el nem foglaljuk, addig ott németek voltak, tehát mit keresne ott egy láda bazooka). De ott van és használható, ez igaz. Csak annyira elhanyagolható ez az egyetlen eset, hogy nem tartottam érdemesnek kiemelni a cikkben. Viszont a bazooka team az sokszor jelen van és hasznos is nagyon.
Amúgy a német panzerschrecket is el lehet venni a német hulláktól és lőni vele, de ezt sem írtam bele a cikkbe, mert szerintem nem jellemző, hogy valaki azzal nyomja végig valamelyik pályát...
6448 levél
Válasz 08.11.17. 10:03 #1191
Sabar
Megvolt közepesen a HH, így már kerek nekem is a sztori, tudom, ki kinek a kije, és melyiknek van húga

Ami zseniális volt, az az utalás arra, hogy mi lesz a folytatásban. Ami nem annyira nyomozói feladat, de ahogy Baker megtudja, az valami zseniális, elfeledtette velem az összes negatív élményt.

SPOILER
Baker Legett "szellemének": 'I can handle snow.'


Konrad, amit írtál Lacko cikkéhez: találtál ott az utcán páncélöklöt, vagy valami egyéb kedves ajándékot, amikor a két PzIV-es keringőzik (oda rakhattak volna be a két körpálya helyett valami random, vagy célirányos mozgást, bár az sokkal nehezebb lett volna)?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
55 levél
Válasz 08.11.16. 11:25 #1190
csaby83
oké, köszi a választ
6377 levél
Válasz 08.11.16. 02:45 #1189
RatBaG
igen
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
12857 levél
Válasz 08.11.16. 01:39 #1188
konrad
Még nem értem a végére, ezért passz a kérdés! Ha tudok és elérek oda, válaszolok!
55 levél
Válasz 08.11.16. 00:17 #1187
csaby83
Nem tudok olyan jól angolul, ezért kérdezem. Jól értettem, hogy Hartshock a végén lebénult és nem tud járni?
12857 levél
Válasz 08.11.15. 02:46 #1186
konrad
Azaz érzésem, hogy a flak88-ak egyre sűrűbb jelenlétével, lassan befejeződik számomra a MG hadművelet BiA kiadásban. Összevetettem az eddigi küldetéseket és számomra EZ a pálya jelentette az "igazi" háborút, még ha idiótának is tartottam azt, hogy oda kell sunyiznom a panzerekhez - miközben az embereim lekötik a figyelmét - és a semmiből elővarázsolt sathcel-el felrobbantom őket. Ezen a pályán, amint kissé elült a harci zaj, körülnéztem: égő roncsok az úton, halottak, baljósvöröses napnyuta és lángok...ez lehetett valóban a helszhájvéj! Nem lettem volna a jenkik helyében...
6448 levél
Válasz 08.11.14. 12:25 #1185
Sabar
Jaja... azt kell mondjam, hogy Winters is, meg a csapat is elég jól járt így
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.11.14. 11:47 #1184
konrad
Akárcsak Winters, miután szerencsétlen Meehan hadnagy meghalt ugráskor...
6448 levél
Válasz 08.11.14. 11:05 #1183
Sabar
Elolvastam a játékhoz adott képregényt. Abban az áll, hogy azért lett Baker őrmester, mert a D-nap előtt 5 nappal az őrmesterük ugrási gyakorlaton meghalt. Most már értem, hogy miért van állandóan az a szöveg, hogy "I've never asked to be a squad leader..."
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.11.14. 08:41 #1182
konrad
Én nem kérdőjeleztem meg az autentikusságra való törekvés kérdését - sőt minden tiszteletem a fejlesztőké, amit kihoztak a HH-ből -, de ez a rudy-s pálya apró fricskája volt az addigi játékmenetnek és történetnek. Egyébként a következő pályákra lépve túltettem magamat ezen a hülyeségen, jött az újabb harckocsizás, de ezt még elviselem! Viszont megint egy apró hiba: amikor ki kell lőni a járőröző PzIV-eseket, minő furcsa, hogy leküzdve az utcasarkot védő gyalogságot, a ládában bazukát találok és nem panzerfaustot. Oké, bemagyaráztam magamnak, hogy a németek biztosan zsákmányolták, azért volt a birtokukban!
16989 levél
Válasz 08.11.14. 06:13 #1181
KisCsirkee
Mondjuk azt vedd figyelembe, hogy a piacon lévő többi hasonló játéknál (kivétel az elődök) még így is sokkal authentikusabb! Nem olyan, mint a MOH: Airborne, ahol állítólag elmentek körülnézni, de a helyszínek úgy köszönőviszonyban sincsenek a valósággal! Vagy hogy ott egy egész hadműveletet egyetlen küldetésbe sűrítenek! Azért itt a készítők vették a fáradságot, és elmentek odáig...

Hát a butítás meg kellett, elnézve a CoD5-öt kicsi Billy még ebben is többször fog megpusztulni, amennyihez hozzászokott! A "büdös náci szakadj ketté" is kellett, ha el akarják adni a játékot! Ilyen a játékipar, nekünk meg maradnak a hibridek és az ArmA2!

Igazából nálam 3 gyenegepontja van: Egyrészt ez a kettő, amit felsoroltatok, és az árkád tankozás, ami nem tudom mi a bús fenének kellett bele! Ez a divat? Hát csesszék meg a divatot! Az RtH30 sem volt divatos mégis remek játék volt! Ez meg simán csak baromság....

Azt sem értem miért kellett eltüntetni a bombaplántálós animációkat! Rohadtul zavaró, hogyha authenticon tolod, nem írja ki, hogy leraktad-e a bombát és mikor robban, hanem csak felrobban valamikor!

Szóval azért nem egy RtH30 de nem is egy CoDMoH!

Jah, igen, az az én csőrömet is bökte, hogy Sink mi a jó francot keres az 502-eseknél! Legalább akkor már más karakter is feltűnhetett volna az 506-ból, de ez így logikátlanság volt.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.11.13. 22:53 #1180
konrad
"Aztán az is eltűnik, azután is elindul valaki. Még jó, hogy a végén nem tűnnek el ketten, mert akkor az lenne a játék címe, hogy "A 10 kicsi néger"

Na ez a jó hasonlat, jót derültem rajta!!! Egyébként igazad van Sabar és ott a lényeg: látványhajhász játékkészítés! Csak akkor ne úgy adják el, mint autentikus történelmi gamma, mert ez a rész nagyon nem ezt igazolja! Álló faszú hülyegyereket kergetni/keresni a Market Garden közepén...persze!

Amúgy ezt az epizódot leszámítva (meg esetleg Péterkét), minden oké.
6448 levél
Válasz 08.11.13. 21:19 #1179
Sabar
Na igen, őket is elragadta a látványhajhász játékkészítés. El tudom képzelni, hogy elkóvályog egy begőzölt gyerek a csapatból, de hogy egyedül induljon valaki utána. Aztán az is eltűnik, azután is elindul valaki. Még jó, hogy a végén nem tűnnek el ketten, mert akkor az lenne a játék címe, hogy "A 10 kicsi néger"

De mindent összevetve élveztem, remélem, hogy a folytatásban közelebb kerülnek a történelemhez, és távolabb a MaxPayne-től. És amint megvan a RtH30, játszom újra
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.11.13. 19:19 #1178
konrad
Igazán nincs mit! Kérdezz nyugodtan!
55 levél
Válasz 08.11.13. 19:15 #1177
csaby83
Kösz a gyors választ!
12857 levél
Válasz 08.11.13. 19:06 #1176
konrad
Hát az előző BiA részekből kiindulva, gondolom plusz eredeti filmeket nézhetsz, korabeli fotókat, pluszinformációkat olvashatsz vagy betekinthetsz a játék fejlesztésébe stb. Bónuszpályára nem emlékszem az előző részekből, itt sem tartom valószínűnek.
55 levél
Válasz 08.11.13. 18:38 #1175
csaby83
Légyszíves írja meg valaki, aki végigvitte, hogy a ha megtalálom az összes Recon pontot és az összes Killroy-t, akkor van-e valami bónusz?
12857 levél
Válasz 08.11.13. 18:17 #1174
konrad
Nem "végeztem ki" még a játékot, de tegnap valami mélypont érzés kerített a hatalmába, amint nyomtam a pályákat. Sajnos szóvá kell tennem és még mielőtt valaki megkövezne, alapvetően élvezem/élveztem a játékmenetet, elviselve kisebb nagyobb hibát, sőt még "Péterke" szomorú történetét is. De tegnap ez a "Find Rudy" pálya - és az ehhez kapcsolódó eseménysor - teljesen kiverte a biztosítékot. Nem értem/értettem, hogy mi a bránerért kell nekem egy meghülyült puncipecér közlegény után rohangálnom, ráadásul egyedül rémbózva, nem is értem/értettem, hogy mi a bránerért kell nekem amolyan maxpaynesen vagy splintercellesen égő házból kiugrani (ráadásul úgy, hogy vagy 10szer töltöttem vissza, mire kiugrottam.)???

Mi köze van ennek az epizódnak a "hadtörténelmi valóság" bemutatásához? (Mert eddig azért próbált "autentikus" lenni!) Én nem tudom, hogy ki találta ki ezt az idióta történeti szálat, de ez nekem erős volt. Antal ezredesnek, aki nyugállományú veterán és mint tanácsadó, nem jutott eszébe, hogy "na gyerekek, ezt azért még sem kellene, mármint azt, hogy Bakert egy HL2 hangulatú pályán rémbóztatjátok egy idióta katonája után!?" A másik - amit épp Lackoval latolgattunk délelőtt privátban - és eddig fel sem tűnt: hogy a francba keveredik ide Sink ezredes, aki az 506. PIR ezredparancsnoka volt, nem pedig az 502-é?

Na mindegy: belefecceltem a korongba 8 ropit és eddig a részig nem is bántam meg. Most már csak abban reménykedem, hogy a folytatás jobb lesz és nem ezzel a butyuta leányszöktetéses valamivel végződik.
10960 levél
Válasz 08.11.11. 10:30 #1173
Lacko
Nekem nincs annyi bajom a sztorival. Örülök, hogy végre egy játék, aminek van története. Persze nem lehet annyira jó, mint pl. a Mafia, de azért legalább elég sok (és szép!!!) átvezető videó van, amivel jobban beleéljük magunkat a karakterünk helyzetébe.

Azért azt sajnáltam, hogy
SPOILER
Reddel nem leszünk többé. Ő sokkal szimpibb volt nekem, mint Baker. De azért a St. Luis-i srác se rossz.


Na az Ardenek az kemény lesz!
2705 levél
Válasz 08.11.11. 10:17 #1172
hadzsi
No igen. Mondjuk ti akik nyakig benne vagytok a WWII-ben észreveszitek a történelmileg kicsit csálén álló dolgokat.
Én csak nyomtam nyomtam nyomtam, abszolút anyatlan sztájlban. Sokkal inkább zavart a felesleges nyálözön.
Egyébként a háttérben valószínűleg az áll, hogy a sztorivonalat folytatni akarták a már megismert szereplőkkel és jobb ötlet meg nem jutott a merket garden-ből.
Majd az ardennekben!
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
10960 levél
Válasz 08.11.11. 10:12 #1171
Lacko
Félreértesz. Nem nehezebb játékot szeretnék: hanem reálisabbat. Ha a BiA HH-t reálisra csinálták volna, akkor gyakorlatilag abból állt volna, hogy össze kell fogdosnunk a magukat megadó németeket, mivel a 101-es feladata kábé ennyi volt. És nem voltak ilyen elszán, véres összecsapások.
Ha viszont azt akartak volna a játékba (akciót), akkor inkább a 82-eseket kellett volna megjátszatni.

Nyilván a lent említett Waal-átkelést úgy kell megcsinálni, mint a CoD, MoH (és most már BiA) részekben, hogy a játékos nem hal meg, csak térdig fossa magát a félelemtől/gyönyörűségtől/látványtól...
2705 levél
Válasz 08.11.11. 09:55 #1170
hadzsi
Na igen. De gondolod el az egyszeri játékost- mondjuk engem - amint 33 -ára tölti újra ugyanazt az állást mert hiába evez puksatussal valahogy mindig kap egy headshot-ot. Én egy ideje nem várok világmegváltó játékokat csak szertném az agyamat kikapcsolni fél-egy órára és a Bia HH tökéletesen megteszi. Mondjuk azt elismerem hogy a szirpuból a kevesebb több lett volna mert néha gyomorforgató hogy minden második animációnál hallunk valami "szívszorítót". Ennyit szerintem egy venezuelai másodosztályú szappanoperában nem moralizálnak...
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
10960 levél
Válasz 08.11.11. 09:26 #1169
Lacko
Nekem a kórházasról Sztalker.
A gyárosról, meg a lángoló Eindhovenről pedig Sztálingrád.

Elég gyatra dolog, hogy nem tudnak megmaradni az eredeti sztorinál.


Amúgy engem végig az zavart, hogy EZ nem a Pokol országútja! A hell's hightway északon volt. A 101-esnek ez az egész eindhovenes rész sétagalopp volt. Amitől pokolinak hívják ezt az országutat az északon volt a 82-esek körzetében és persze leginkább a Vörös Ördögöknél Arnhem és Ooseterbeek között.
És ha már feltétlenül más játékokat kell majmolni, mert nem elég akciódús a 101-es szektora, akkor miért nem inkább a 82-eseket dolgozták be? Hiszen a Vaal átkelés százszor klasszabb volt, mint a CoD Point du Hoc-ja, a MoH omaha partja és a BiA HH son-i átkelése együttvéve: nem páncélozott szállítóban, hanem vászoncsónakban keltek át, nem motor hajtotta a csónakokat, hanem a puskatus és nem csak szemből lőttek a németek, hanem oldalról is (vasuti híd) és amikor kiértek, akkor ugyan úgy ott volt 200méter homok, de még spanyolbak se volt fedezéknek. ezt kellene megcsinálniuk.

12857 levél
Válasz 08.11.11. 09:22 #1168
konrad
Hát, horrorral már találkozhattunk, amikor az ss katona "kivetette" magát a katedrális tornyából. Utána még azt is láthattuk odalent, hogy mit reggelizett szerencsétlen.
6448 levél
Válasz 08.11.11. 09:15 #1167
Sabar
Tényleg, most hogy mondod, a lángoló épületről és a kórházas jelenetről nekem leginkább a Max Payne jutott eszembe
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
16989 levél
Válasz 08.11.11. 06:01 #1166
KisCsirkee
Várj, még hátra van a játék félhorror része!

Kicsit olyan, mint amikor a készítők nem tudják eldönteni, hogy mi legyen! Taktikai FPS, darálás, ijesztő, érzelmes és összegyúrják az egészet, ebből pedig egy amolyan furcsa torz gyerek születik! De hiába vannak hibák, azt kell mondjam, a szánalomrakás CoD5 után még mindig etalon a sorozat, hibába butították le!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.11.10. 23:14 #1165
konrad
Hát, haladgatok előre a történetben, és azt kell mondjam, a kedvem is kezd igen lelohadni. Pedig nagyszerűen indult minden: ugrunk Hollandiában, apró, helyi taktikai harcokat vívunk a nagy holland mélyföldön, katedrálisban, farmokon, majd Eidhoven elővárosában. Eddig okés is volt. A mélypont nálam annál a gyárnál kezdődött: unalmas szambázás fadobozok között, majd bejött a Peter gyerek személye, akit éppen lebombáztak. Sniper puskával még megmentettem - ezt még benyeltem - de aztán Eidhoven keleti szektorának bevétele azzal végződött, hogy kihozzák holtan és Bakerék ezen nagyokat szenvedjenek, no ezt már nem bírtam bevenni. Ugyanis ezzel faszán ellaposodott a játék. Eddig. Nem kellett volna ennyire kidomborítani az "érzelmi vonalat" (miközben Bakernek csak bevillan volt bajtársa, Legett halála), mert ez kissé ráül a hangulatra.

Nem tudom. Jómagam is végtelenül tisztelem bármely nemzet elhunyt katonáját, de azt nem vártam, hogy ennyire "agyonszabdalják" ilyen szentimentális jelentekkel (amikor Baker bukdácsolva jön le a lépcsőn, miután konstatálta a kis Peter halálát...) Nem kellett volna, szerintem.

Apró nüanszok: a játék ettől függetlenül nem rossz - leszámítva a rémbós gyári szarságot, meg az érzelmek túlhangsúlyozását. A holland táj csodaszép, lehet taktikázni, az AI úgyahogy szót fogad. Ellenben két észrevétel: a katedrális utáni - utcai pályán, a'la opel robbantás - szépen megrajzolták a városnegyedet, de a nap állása olyan, mintha a júliusi 35 fokban lövöldöznénk. Ergo nem egy szeptember közepi hangulat jön le, legalábbis számomra. (Lehet túl igényes vagyok? ) A másik: városrészekben, mintha egy hulla városban járnánk. Oké, én megértem, hogy harcok idején mindenki meghúzódott valahol, de a játék közben bombáznak és dolgozik a tüzérség is. Azaz, interaktívabbá tehették volna a játékteret egy-egy menekülő, egyik házból a másikba vagy egyik járdáról a másikra átfutó civilekkel. Mert így olybá tűnik, hogy Bakerék tök jól paint-ball-oznak a germánokkal.

A kezdeti lelkesedésemet felváltotta valami unalmas szomorúság: eddig. Az eleje nagyszerűen indult, de amit azután láttam... Na a többi majd kiforrja magát. Talán.
14642 levél
Válasz 08.11.09. 12:11 #1164
Razor03
Majd egyszer próbáld ki az RtH30-at!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
4685 levél
Válasz 08.11.09. 01:45 #1163
Christoph
Átállítottam veteránra a nehézséget, de nekem így is könnyűnek tűnik, legalábbis amit egy taktikai FPS-től elvár az ember. Annyit változott a helyzet, hogy hamarabb sérülök a lövésektől, de a gép nem lett okosabb, ahogy megfigyeltem.
Az ellenség úgy lő ki fedezékből, hogy csak arra kell várnom mikor dugja ki a fejét és már mehet is a headshot. Pedig egyáltalán nem vagyok egy pro az ilyen típusú játékokban.
Azt mondjuk megfigyeltem, hogy mivel én ut2004-el játszok aktívan pontosabban és gyorsabban lövök mindegyik játékban... aki ut-zik rendszeresen tudja, hogy mennyivel nehezebb ott pontosnak lenni (és mondjuk a levegőből leszedegetni az embereket), mint a többi játékokban. Lehet, hogy ezért érzem könnyűnek? Taktikailag viszont itt teljesen más a helyzet...
12857 levél
Válasz 08.11.08. 22:10 #1162
konrad
Csirkee bajti! Nagyon jó!
12857 levél
Válasz 08.11.08. 22:09 #1161
konrad
Áhhhh, mindig építőjellegűnek kell lenni a harcok során! Bár most én épp bontottam!
16989 levél
Válasz 08.11.08. 21:42 #1160
KisCsirkee
Igen a CoD5 után én is azt mondom, ez egy jó játék!

Nem egy RtH30 vagy egy EiB, de nem is CoD!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
6448 levél
Válasz 08.11.08. 21:39 #1159
Sabar
Szétlőtted azt a szép épületet? Hát nem sajnáltad? Vandál!
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.11.08. 21:37 #1158
konrad
Azért harcolgatok, egyre jobban belekeveredek a HH hollandiai csetepatéiba. Nem rossz, sőt, minden percét élvezni lehet. Szép grafika, csodásan megrajzolt holland táj, fölöttem röpködő vitorlázó gépek, útunkat álló német egységek. Nem is kell több: hiszen alig kezdődött a MG, a németek az erősítéseiket még nem igazán koncentrálták (ahova meg koncentrálták Nijmegenben vagy Arnhemben attól messze vagyunk), mi meg elvileg valami felderítő-félék vagyunk az 502-esen belül.

A háborús hangulat jó, lehet taktikázni, az eddigi pályák nem rosszak. Ellenben az embereim: nincs alapvető gond velük, de néha a legnagyobb tűzharcban lazán átugranak a kerítésen...a tűzvonal sávjában. Vagy, kiadom magamnak a Dig In parancsot (a csapat mögöttem), előrevezényelném a srácokat, erre fel rendre elakadnak bennem. Bosszantó, de nem tragikus, legfeljebb nem mögülem indítom őket. Jó ez a csapat-alapú történet, azonban nem tetszik, amikor nekem kell magányosan "rémbózni": lásd a templomon keresztüli átjutást. (Nem hinném, hogy a valóságban akármilyen kemény GI őrmester csak így felvállalta volna, hogy átszambázik egy németektől hemzsegő épületen. Ez baromság.)

Német AI: nem rossz, de többet vártam tőlük. Ügyesen ki-ki lőnek fedezékből, néha pozíciót is váltanak, de zömében várják az M1 Garand életüket megváltó végzetét. Szóval nyugiban lehet taktikázni, rémbózni, nem rágtam össze a körmeimet amolyan ofp/arma módban, de hát nem is erről szól a történet. Ellenben örültem neki és tetszett a fizika: ahogy lőni próbáltam egy kameradot, a az oszlopokon csodásan megmaradtak a lövésnyomok!

Szóval eddig bejön: nem egy fejetlen fps, bár nem is egy ofp. De így jó.
6448 levél
Válasz 08.11.07. 09:41 #1157
Sabar
Haladok a HH felé, a EiB-bel végeztem: most már beugrott, hogy is volt a sztori Doyle-lal. Viszont valami nem stimmel nekem. Amikor a tank lövésének a szele elkap, akkor az egyik emberem biztonságba húz, és aztán meghal, azzal a szöveggel, hogy "Elhasználtam mindent, ami bennem volt, őrmester, hogy idehozzam magunkat."... kb. És a felirat előtt Paige neve van, és őrmesternek szólítja Redet. Aztán visszaemlékszünk a végén Doyle-ra, hogy milyen klassz srác volt???

Egyébként a RtH meg elszállt a bevezető után valamilyen hibával, a patcheket meg nem eszi meg a rendszer, mert állítólag a cserélendő fájlok nem passzolnak. Most a Microsoftnál a manók keresik nekem a megoldást ^^
Valami tipp valakinek?

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
12857 levél
Válasz 08.11.03. 15:17 #1156
konrad
Köszi Gump, erre gondoltam! No, akkor este megpróbálom a nyilakat használni, ha már tele lesz a naci és sprintelnem kellene!
5011 levél
Válasz 08.11.03. 14:50 #1155
Gump
konrad: én is azt hittem, hogy sprintelni csak egyirányban lehet, de nem. csak akkor nem egérrel irányítasz, hanem a billentyűzettel. és akkor sprint közben szépen elkezd fordulni, persze kellően lassan, ez hirtelen irányváltásokra nem alkalmas, de ha messzire kell menni, akkor azért egy bálát azért ki lehet vele kerülni. (ha jól értem a problémádat)

Razor: a grafikában tényleg megvan a kettősség, viszont az esős résznél nekem leesett az állam (ott tartok most), néhány rész viszont nem az igazi, de nekem az összkép így is nagyon tetszik. ami mozgásban zavart az a lépcsőzés. hihetetlenül fura és egyáltalán nem életszerű nekem az a "pattogó" mozgás, amit rögtön az elején van, amikor felrohanunk a malomnál.

bug volt, legutóbb éppen az egyik társ akart keresztül futni egy asztalon kevés sikerrel. felakadt ott breakelt aztán szerencsére egy német megkönyörült rajta és kinyírta.
12857 levél
Válasz 08.11.03. 14:31 #1154
konrad
Ina igen, akkor nemcsak én láttam ezeket a nem túl bosszantó grafikai problémákat. Mindenesetre köszi a bíztatást az elkövetkezőkhöz!

Amit még az előző kommentemben elfelejtettem mondani az átvezető animok kapcsán: nem tudom, ki hogy volt vele, de nekem piszokul tetszett ez az "úsztatott" kamera megoldás, amely nagyon filmszerűvé varázsolta pld. a tábor-beli jeleneteket. (Megrögzött ofp-arma rajongóként rögtön eszembe jutott, hogy ott is milyen fasza kis mozikat lehet szerkeszteni!)
14642 levél
Válasz 08.11.03. 13:53 #1153
Razor03
Örülök hogy neked is tetszik, és ha az elején bejött, akkor a végén teljesen kész leszel tőle. Nálam legalább is így volt, és mint olvastad a kisebb hibák ellenére sem tudtam elítélni ezt a játékot.

Többieknek: szerintetek Frankie karaktere (úgy vélem 17 évesek előnyben, én már nem tudtam vele azonosulni) mennyire tett jót a játéknak? Hisz részben inkább róla szólt a történek, a morálról, az elvesztett bajtársakról, Baker önmarcangolásáról de legkevésbé a háborúról. Remélem a következő részben ez fele-fele arányban oszlik majd meg.

Amúgy ebben a szezonban nem készült európában játszódó 2. vh-s FPS, ezért úgy gondolom a fejlesztők el mertek rugaszkodni az "ott vagyok a harctéren és hős vagyok" érzettől, ezúttal más irányból közelítették meg a játékot. Nagyszerű drámai, bár mint írtad, néha kissé túljátszott.

Grafikáról meg annyit: tipikus unreal, nem tud egységes lenni (pl. cryengine). Vagy elnagyolt, vagy olyan nagy felbontású mint az a virág amit láttál. Még annyit, hogy nekem hiányzott a társak arc kifejezése, hisz az előző részekben ha rájuk néztél, mindig mondtak valamit.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12857 levél
Válasz 08.11.03. 13:13 #1152
konrad
Na, azt még nem is figyeltem! Na majd megkuksizom!

Egyébként eddig klappol minden, bár a fél billentyűzetet át kellett konfigurálnom a balkezességem miatt. De azért belejöttem. Ez a "Dig in" opció nekem nagyon bejön, élethűnek tűnik, bizonyos helyzetekben pedig nagyon hasznos, ahogy az ember kipörköl egy kerítés vagy sarok mögül.

Azt már most az elején érzékelem - bár lehet csak az eleje lesz ilyen -, hogy mintha "nyugodtabb" lenne a játékmenet. Ez alatt azt értem, hogy míg az 1-2-ben elég sokat kellett - néha - kapkodnom, itt minthogyha a gép több időt hagyna a megfontoltabb támadásvezetésekre. Persze így is kapom az áldást, nem egyszer kellett már load-olnom! Ugyanakkor látom és megerősítem a véleményeket: valóban könnyen legyőzhetőnek tűnnek a landserek. A környezet nagyon szép számomra, valóban Hollandiában érzem magam. Hangulatos - most az első küldik során - ahogy a fejem felett húznak el a többiek, mintha csak a BoB "Nuen" részét látnám. A grafó is pazar, de egy-egy növény igen furcsán van textúrázva, mert ahogy közelebb megyek egy virághoz, mintha 2d-ben lenne megrajzolva. Nem? A karakterek ott vannak a szeren, felszerelés, fegyverek autentikusak, bár nekem kicsit furcsa, hogy a srácoknak ilyen "bagzómacska"-szerű szemük van, mint akik be lennének tépve! Az átvezető animok engem nem zavarnak, bár tény, hogy némelyik jelenet kissé túl van dramatizálva.

Végre egy normális térképet is bepaszíroztak a játék alá, bár gondolom sokaknak jobban tetszett az előző részek 3d-s térképe. Talán ezen gyorsabban eligazodom és azért tetszik jobban. Egy dolog, ami piszokul zavar Baker irányítása közben: amikor nekiállok vele futni, akkor nem tudom az egérrel irányítani, csak abban a szögben fut, amerre áll. Érdekes, ezt szerint elcseszték.

No, este folytatom, kíváncsi vagyok a továbbiakra!
16989 levél
Válasz 08.11.03. 12:32 #1151
KisCsirkee
Yup!

De ha megfigyeled, a veteránoknak mint Baker ott van alatta a kopott 502 szivecske!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.11.03. 12:09 #1150
konrad
Ahogy figyeltem az átvezető animokat, feltűnt, hogy a 101-esek sisakján egy böszme nagy "R" betű van!(Recon?) Tipp?
6448 levél
Válasz 08.11.03. 11:40 #1149
Sabar
Akkor másképp fogalmazok: szeretném egyben látni az egész sztorit
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.