Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Brothers in Arms Hell's Highway

Brothers in Arms: Hell's Highway

12857 levél
Válasz 08.05.30. 21:41 #448
konrad
Ó KisCsirkee, ezzel ne törődj, mmint azzal, hogy a te korosztályodat nem érdekli ez a téma! A te korosztályod már gyökeresen más, mint a mienk, más érdekli őket (titeket), de az mindenképp téged és a hozzád hasonló srácokat dícséri, hogy ilyen témában írtok, olvastok, játszotok! Én pedig annak örülök, hogy - bár van családom, munkám - de olyan fiatalemberekkel kommunikálhatok, akikkel közös az érdeklődés. Szóval jól elvagyunk itt és ez a lényeg!

Ja! A sok pénzen én is gondolkodtam, de nemcsak film létrehozásában, hanem például egy tök jó ww2 gamma (akár fps, akár strat) összehozásában. Egyébként a haditechnika valóban kurva drága: tavaly Zámolyon megrendeztünk egy 2. vhús hagyományőrző bemutatót és a katonák+technika (Hetzer replika, Bmw R-75 motorok, M4 amerikai félhernyó, egy Pak-40-es) mintegy 2 misijébe került a támogatónak...Szóval rettenetesen drága. Akkor belegondolhatunk, hogy egy filmes produkcióban mennyibe kerülhet ez!?

Visszatérve a rájenre: sajnos - bármennyire is tisztelem - de szpílberg valóban egy elfogult fasz. Az amerikai sötétlátás és a háborús szentimentalizmus filmes megtestesítője.

BIA film????? Jajj ne!!
16989 levél
Válasz 08.05.30. 21:10 #447
KisCsirkee
Igen! Erre remek volt, hiszen rátaláltam arra, amit igazán szeretek!

Bár csak ez a kör nem lenne ilyen szűk, hiszen az én korosztályomból annyira sok embert nem izgat a téma!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
16989 levél
Válasz 08.05.30. 21:07 #446
KisCsirkee
Igen, ha azt nézzük, haditechnikailag teljesen ottvan! Nade mennyiből is? Rohadsok pénzből! Persze, ha adsz nekem ennyit, vagy szerzünk ennyit akkor olyan hávorús filmet tudnánk összerakni, hogy minden jenki zulunka a pofája leszakadna! De sajnos erre nincs esély, viszont remény van! Hiszen ott a Sztálingrád negyedannyi költségvetésből mégis 1000x annyi kín, szenvedés és reménytelenség jön le belőle mint a Rájen partraszállásából!

Nameg a bökkenő a rájenben már ottvan, hogy Spilberg nem képes a németeket emberként kezelni, mert ő maga si utálja őket! Szerintem részben ezért is csinálta a filmet és ilyen szempontból sikerrel járt! Összerakta az érzés nélküli klónokat, akik a pokolba mennek Hitlerért és hülyébbek, mint a japánok banzai rohamkor!

A Hídfőben is írják, hogy a legveszedelmesebb ellenfél az, aki dühből gyilkol és már nincs mit vesztenie, hiszen a családja halott. Ők már bátrak és megtehetik! Mondd melyik amerikainak kelett ezzel szembenéznie? Egyiknek se!

A Worthplayingen olvastam, hogy lehet lesz BiA film. Szerintem ez rossz ómen, és kapunk egy Rájent ejtőernyővel!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.05.30. 20:54 #445
konrad
Ó, köszönöm Razor!

Az volt a baj, hogy az első húsz perc után már görcsben állt a gyomrom (Omaha), ráadásul a végén meghal Miller, majd a film legvégén az öreg megkérdi a feleségét, hogy életében jó ember volt-e... Nos ez bennem így jött le: ott ült mellettem a leendő feleségem, ráadásul katona vagyok, vajon én mit kérdeztem volna tőle, amikor egy olyan parancsnokom sírjánál állok, aki 50 évvel azelőtt "megmentette" az életemet! Szóval akkor még főhadnagy voltam és valószínűleg érzelmileg kicsit túlreagáltam a dolgokat! Kiléptünk a moziból és kitört belőlem az érzelem.

No, de ettől vagyunk emberek.
12857 levél
Válasz 08.05.30. 20:47 #444
konrad
utrazsír film, a legjobb nincs párja,

Ha a maga filmtörténeti korában nézzük, akkor ez az állítás igaz - szerintem - mind a mai napig. Azóta sem csináltak ilyen "élethű" partraszállást (ugyanakkor abban is voltak/vannak bőven hibák, ugyanis az Omaha partszakasz nem volt ilyen közel az MG fészkekhez, mint ahogy ott láthatjuk, hogy céllövöldéhez hasonlóan kaszabolják a jenkiket, persze ez is a "szegény gi-ok mészárszékszerű legyilkolását" kívánta elhitetni! Még jó, hogy az infantryk nagyrésze tüzérségi lövedékektől halt meg.), de ami a történetet illeti...
Azt azonban nem vitathatjuk el: a kellékek, a robbanások, vér stb. azok ott vannak+a haditechnika.

A Sztálingrád más, jobb, még ha negyed akkora költségvetésből is készült. Ott van történet, hitelesség, reménytelenség, szenvedés és végső pusztulás...ahogy volt.

No mindjárt lebasz valaki minket - jogosan - hogy miért nem a filmes topikban beszélünk erről.

Szóval visszatérve a H's H-re: amivel minden WW2-ús gamma hajaz a filmekre, kíváncsi leszek, hogy mit "építenek" a BoB hollandiai fejezeteiből!

PS. Látod Csirkee? Erre azért jó volt a rájen, hogy legalább megkedvelted a 2. vh-ús hadtörténelmet!
14642 levél
Válasz 08.05.30. 20:37 #443
Razor03
Nem semmi, én biztos nem nevetlek ki. Sőt, inkább irigység, hogy ilyen szintű filmes élményben lehetett részed .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 08.05.30. 20:26 #442
Razor03
"míg a kicsi Bob talán ezért csatlakozik majd a US Armyba, mert a COD4-ben olyan könnyű volt megölni 35 arabot"

sírvaröhögős , de lehet hogy van benne igazság
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.05.30. 20:14 #441
KisCsirkee
Hát ne tudd meg! Én valamikor 2002 tájékán láttam, mikor az m1 vetítette! Az akkor is modnta mindenki, utrazsír film, a legjobb nincs párja, meg ugye ebből készült a nagy Medal of Honor is ugye! Amikor először néztem, valahogy nekem is könnyek szöktek a szemembe, a gaz nácik megölték a századost, és örültem minden döglött "nácinak"! De tulajdonképp ennek a trágyának köszöhetem, hogy ma ennyire érteklődöm a military téma iránt! Aztán szépen lassan cseperedtem, felfogtam milyen a világ, jött az OFP( és úgy döntöttem megnézem mégeszer, biztos annyira jó! Elképedtem! Ez? Ez volt az am it báványoztam és szerettem? Ez? Azóta sem bírom megnézni az első 15 percnél tovább! Azóta pedig láttam párszor a Sztálingrádod, ami betölti ezt az űrt!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.05.30. 20:05 #440
konrad
Hehe...ez már 10 éves történet! Akkor még javában katona voltam, amikor először lenyomták 98 tavaszán a filmet. Feleségemmel (bocsánat akkor még menyasszonyommal! )elmentünk megnézni. Nos a moziban ez a 2 és fél óra annyira odabaszott, hogy lehet kiröhögtök, de sírva jöttem ki a moziból és hazafele a kocsiban is egyfolytában hüppögtem, hogy a párom alig bírt megvigasztalni! Nos, rá pár hétre megkaptam először videón, majd dvd-n a filmet. No onnan kezdve majd minden héten megnéztem, elemeztem, visszatekertem stb. Aztán úgy a 40-ik alkalommal eljutottam oda ahova te is: a "történelmi sztori" ugyan gyenge (leszámítva a d-day-t, azt elég jól koreografálták), de a bajtársiasság érzékeltetése miatt mindig megnéztem (leszámítva azt a pöcs Upham-et...).Etalon: volt. Ám a film soundtrack-jét azóta is előszeretettel hallgatom a kocsiba, sőt a befejezetlen arma kampányomban is betettem belőlük.

on
16989 levél
Válasz 08.05.30. 19:44 #439
KisCsirkee
Najah, ezen rendesen filóztam, hogy ez hogy jön ide, hát az a háborús film etalon! (Már akinek)

Konrad: Te jó ég 3,5x láttam! Rohadtul mazoista vagy ám!
Ez a 3,5-ben mondjuk nincs benne a parti amcsikaszabolás amit jópárszor megnéztem, mert odáig jó a film! - első 5 perc, ahogy a vén trotty márszkál a temetőben, meg képelik a részvéttáviratokat.... Az szánalmas, akárcsak a film többi részének a 2/3-ada!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.05.30. 19:41 #438
konrad
Én csak azt azt nem értem az újságíró részéről, hogy hogy a fenébe jön a H's H-hez a rájen...?? Jó persze, mind a kettő a 2. világháborúban játszódik! És?

Hát hogyha a kicsi faroknyaló jenki Bobby a cod4 meg a bia-k alapján vonul be az istencsászár us army-ba, meg is érdemli. Pár hónap kiképzés, önfeledt szentimentalizmus, aztán pár héttel később Falludzsában vagy fejbelövik vagy felrobbantják...irány Arlington.

(Félve jegyzem meg a rájennel kapcsolatban: 42-szer néztem meg... Mazohista vagyok mi???)
16989 levél
Válasz 08.05.30. 19:32 #437
KisCsirkee
Hát cngrts az írónak, de nagyon haragudni rá nem lehet! Szerintem 10 percnyi Armed után ő is sírva rohanna ki a világból, mert jó 300m-ről lekapták egy ironsightos AK-val!

Igazi casuli gamer-teszter, aki sajno a mai játlkostársadlamat képviseli! Semmi igény a realisztikus filmekre és játékokra! Elég ha annak látszik. Sajnos mi, egy elég korlátozott réteg vagyink, akik nem dőlnek be a hálivúdi filmeknek és az effajta játékoknak, míg a kicsi Bob talán ezért csatlakozik majd a US Armyba, mert a COD4-ben olyan könnyű volt megölni 35 arabot!

A filmekhez: Az elit alakulatot nem utálom, bár néha túloz rendesen....

A Ryan közlegény pedig....náh hagyjuk nem egyszer került már fel a boncasztalunkra, és mindannyiszor uyganaz volt a baja! Tökéletes fejlövész a realizmusnak és a tökéletes sztereotípia a lombiknácikról!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.05.30. 19:25 #436
Razor03
Én szeretem az ilyen drámai epikus hősies süket dumát-jeleneteket a filmekben, de ez már nekem is sok .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12857 levél
Válasz 08.05.30. 19:21 #435
konrad
Igen! Legszivesebben minden amerikainak feladnám a Hidfőt

Oké, reformáljuk meg az agyatlan angolszász oktatást. Egyébként, ha a Hídfőt kötelezővé tennénk, szerintem a diákok egy bizonyos hányada azt sem tudná, hogy hol van Hollandia vagy Arnhem...

A Ubisoft megtartotta a 008-ban kiadandó fps-einek bemutatóját, hol másutt, mint a Louvre-ban... Az újságíró így tudósít a H's H-ről:

Egészen más felfogásban készült a Brothers in Arms: Hell's Highway. Ezt a játékot egy nyugalmazott ezredes, John Antal mutatja be, aki valószínűleg legalább nyolcféleképpen tud ölni a kezében tartott mikrofonnal. Antal évek óta dolgozik katonai szakértőként a játékiparban, és láthatóan jól érzi magát: olyan pátosszal hergeli a közönséget ("Mindenki harcol! Senki nem hátrál! Mindig támadj!"), hogy Spielberg elsírná magát örömében, ha látná. A második világháborús játék a Ryan közlegény megmentése és az Elit Alakulat legjobb pillanatait idézi: bajtársak küzdenek vállvetve a hazáért és egymásért, személyes drámák garantálva. Itt nem a Far Cry 2 rambótempója érvényesül, mert egy kósza fejlövéstől elhalálozhatunk. Folyamatosan fedezékben kell maradni és csapatban kell gondolkodni. Társainkat ennek megfelelően irányíthatjuk, és mindezt persze gyönyörűen rajzolt, hiteles jelenetekben nyújtja a játék (a készítők eredeti háborús helyszíneket jártak be és még élő veteránokkal beszélgettek a fejlesztés előtt).

Azt röhögöm, hogy pont azokra a filmekre hajaz a csávókám, amiket ki nem állhatsz! Jó, mondjuk nem egy teszter a cikkíró, de azért kicsit jobban is kivesézhette volna a látottakat!
16989 levél
Válasz 08.05.29. 21:57 #434
KisCsirkee
Nyertek-nyertek, de nem kée úgy felhozni, mintha egyedül nyerték volna meg! A tetejében pedig mindíg a Normandia-Berlin tengelyen baszakodnak! Változatosabb is leheten! Például az olasz frontról szerintem 1 darab játék ha készült! Mondjuk az gáz lenne, ha lengyelekkel kéne bevenni Cassinot, mert a nagy amcsik hiába bombáztak a krétai ejtőernysök masszívan tartották az egészet!

Az a szomorú, hogy az oroszok mentek végig erurópán és döngöltek földbe mindent (igaz iszonyatos áron!) de azt behajtották a németeken, amit 41-43-ig okoztak! Gyökerestül visszafizették!

Igen! Legszivesebben minden amerikainak feladnám a Hidfőt és ámbár mostanában csak keveset tudom olvasni és még mindíg az elején játok, egyszerűen borzalmasan leköt! Ha vége a hétnek (utolsó nagyobb dolgozatok) akkor meg sem állok a végéig! Ezek után mondják, hogy egy amúgyis túlerőben lávő német sereg verte szét a legnagyobb lufisinváziót!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.05.29. 21:42 #433
konrad
Hát attól függ, hogy milyen vastag az a kőfal!

A "nacionalizmus" kérdésben egyetértek, de hát mit várhatunk egy olyan játéktól, amelyet olyan nemzet csinál, akik több mint 60 éve szajkózzák nekünk: mi vagyunk a GYŐZTESEK! Sajnos megtehetik, mert elvégre megnyerték a háborút, de ez nem jelenti azt, hogy teljesen elfogultan kellene egy játékot megcsinálni, főleg nem egy Market Garden-t feldolgozót! Úgy látszik nem olvasták a "Hídfő"-t!

Hát az ofp/arma véleményedhez nincs mit hozzáfűznöm, hiszen abszolút "belőlem" beszélsz! Lehet, mire kijön a H'H, addigra az arma2 árnyékába sem jöhet és a mostani kommentjeinket el is felejtjük: lévén az arma2 köti le majd minden idegszálunkat!

Persze ettől függetlenül a H'H nálam meg fog érni egy misét..., fanyalgok, meg minden, de azért még nem temetem. Majd idővel.
16989 levél
Válasz 08.05.29. 21:16 #432
KisCsirkee
Igen erre akartam kijukadni! Ha ránélel a Bryan közlegényre, bár az ott Írország alias Normandia szé és zöld, de nem ennyire Mickey Mouse-os! Rajzfilmszerű! Nincs más rá!

OFP/ARMA: Igen, tudom, hogy nincs túlontúl sok értelme, de nállam ez a mérce! Ez az a játék ahol baxhadot az összes HUD-od! Nem lesz vörös onnan, ahonnan lőnek, nem lesz egy hatalmas VIGYÁZZ GRÁNÁT felirat a képernyőn ha a 10 m-es körzetedben van egy! Ez nyilván szadistává tesz minekt, de én ezért vagyok oda érte! Az egészenk IGAZI CSATATÉR szaga van! Konrad én eltemettem! Ki fogom próbálni, de mint mondottam, amolyan Band of Brothers X szintet várok! A marhanagy nacionalizmust ami egy ilyen játékba kell! Millió 1 amcsi zászló, harcolni képtelen német egységek (igazi II. SS Páncéloshadosztály...) és minden ami egy CODMOH-ba kell! Az elsőző rész megmutatta, hogy lehet egy pöppnyi realizmust ötvözni a CODMOH-hal és egy remek játékot kaptunk! Ez amit most látunk számomra árnyéka az előző részeknek!

Gump: Várom ki a végét, de ezek alapján....Hát Rest In Peace!

Bazookához: Nah, azért ha egy B.A.R-ral le lehet bontani elég rendesen egy 40 milis Bazookának nem kéne megkottyanni egy kőfalnak, mégha tanok ellen használhatatéan is!

Amúgy gondolom lelkes kis Bazooka csapatunk majd tonnaszámra lövi ki a Tigriseket!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
5011 levél
Válasz 08.05.29. 21:10 #431
Gump
"Szóval srácok, várjuk ki a végét és megjelenés után lehet fanyalogni avagy magasztalni! "
köszönöm, hogy ezt te is mondod. én már kifejtettem pár hete, hogy várjuk meg hogy mit mutat a gépen, mielőtt végső ítéletet hozunk, de azóta is csak ez megy. megértem, hogy rajongói vagytok az eredeti játéknak és nagyok az elvárások, de valahogy akkor is túlzásnak érzem ezt a gyászos hangulatot.
hátha a te szavad jobban megérinti az ifjakat.
12857 levél
Válasz 08.05.29. 21:05 #430
konrad
No megnéztem én is ezt a trélert. Nem mondom, hogy csúnya a grafó, de nekem a színek furcsák: tudom, hogy Hollandia esős és ebből fakadóan gyönyörű zöld ország, de nekem itt a táj - legalábbis a moziban - túl zöldnek, túl rajzfilmesnek tűnt. Nyilván mindenki állíthat majd a színmélységen, kontraszton, gammán stb., de furi volt.

Ez a bevezető mozi is...akár egy háborús horrort néznék, ahogy a végén a lihegő Baker előtte kilódít egy német katonát a toronyból. Túlcizellált, félresikerült "élményfokozó" szerintem ez a tréler, amiből vajmi keveset tudhattunk meg. Tényleg az lesz, hogy jobban és többet látunk, ha játszunk vele. Valaki írta az élményt az irányítástól, eddig megszokottaktól meg miegyébtől függetlenül: egyetértek vele. Szarom le a grafit, ha jó a hangulat. Bár az árkád ellen lázongok és remélem hogy pont azt a kiváló taktikai-irányítási lehetőséget meghagyják, mint az elődökben.

KisCsirkee írta az ofp/arma-t! Ezen játékok nemcsak fps-ek, hanem "harci szimulátorok" is (a realitás hangsúlyával), tehát ez esetben az összehasonlítás szerintem nem helyénvaló. (Ettől függetlenül Csirkee ne temesd a játékot, azért csak próbáld majd ki a H'H-t!)

Bazooka-kérdés: hát itt meg kell nézni, hogy a játékban milyet használnak, mert ugye abból is volt több űrméretű! Egy kisebb - M1, M1A1 - az nemhogy egy betonfalat, de még a német páncélosokat sem nagyon ütötte át! M20...ummm, a SuperBazooka, talán!

Szóval srácok, várjuk ki a végét és megjelenés után lehet fanyalogni avagy magasztalni!
14642 levél
Válasz 08.05.29. 21:05 #429
Razor03


De legalább a táj odabasz, úgysem jártam még Hollandiában . Ha jól megnézed, lesz ott minden féle környezet. Szakadó eső, lángtenger...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.05.29. 21:01 #428
KisCsirkee
Nahigen és a gyönyőrű napsütötte holland fehér deszkakerítéses magas füvön! Mint valami Picnic!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.05.29. 21:00 #427
Razor03
A komor hangulat most is ott lesz. Végig erről pakol Baker a videók alatt.

Nálam vállrángatós stádiumban van a game, már a legjobban várt top 5-ben sincs benne.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.05.29. 20:56 #426
KisCsirkee
Hát igen a rongybabás-időlassításos-5métertrepülahollaéstriplaszaltó már kihagyhatatlan ezekből! Ebben is csalódnom kelett viedók alapján, mert ugye az alap BiA-ban nagyon szépen megoldották a kéz-láb szakadást! (gyenge pont, hogy ezt amerikai modeleleken nem csinálták meg)Nem volt elnagyolva, hogy a belek kiszakadnak, de pont jól eltalált 16+-os szint volt!

Hát, nézd meg az első videókat! A hangulat sugárzik belőlük! Már szinte széttöri a monitort! Ahogy a civl megmutatja, hogy rejtőzik a német baka a lepedő mögött, ahogy Baker elkapja a hullát! Tudom, hogy render volt, de az egész egy komor hangulatú elkeseredett harcra emlékeztetett és tudod mit? A konrad által ajánlott könyv alapján tökéletesen ilyen elkeseredett harcok voltak!

Nem bia ez! Ha megváltoztatnák a neveket és átalakítanák az interfészt szerintem rá sem ismernénk! Ez itt számomra egy Call of Honor: Hell's Highway American Story of the 101st in Holland X!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.05.29. 20:47 #425
Razor03
Szerintem, nem csak arról van szó, hogy nem tudnak vele mit kezdeni, hanem milyen szinten kaptak hozzáférést (annak függvényében, mennyit fizettek érte). Ezzel a motorral szinte bármit meg lehet csinálni, de el is lehet rontani.

Rainbow Six Vegas fizikáját anno X360-on láttam, írtam is a fórumra, hogy "hűűű milyen brutális, majd lestek ha kiadják bla bla..." - ennek ellenére a PC-s rilízben kb. olyan szinten gagyi, hogy bármihez érsz repül 10 métert. H'sH-ban elvileg korrekt módon meg lesz írva (a videókból ítélve). A kerítés-gyengébb anyagok törnek, rongybaba effekt...kis buzi amcsi kölykök gyönyörködhetnek, ahogy a friccek 3 métert repülnek a levegőben. Egy minimális (le sem merem írni, ennyi előzetes csalódás után) sérülés modellnek örültem volna. Kb. mint az előző részben, leszakadt lábak. Persze akkor már 18+os lenne a game, így a kis pöcsök hoppon maradnának és nem lenne bevétel. Gondolom 10 perces munka lett, volna egy kis kéz/fegyver remegést írni, 20 perc pár leszakadt végtagot robbanás közbe.

Ez van, ezt kell szeretni. Már csak a hangulatban bízom. Még annyit: biztos emléxel kb. pont egy éve, mikor a BioShock-ot vártuk, u.ez volt a szitu, csak a hentelős játékment miatt. Aztán pozitívan csalódott mindenki, rosszat nem is hallottam. Hátha megismétlődik !
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.05.29. 20:30 #424
KisCsirkee
Nahigen! Az UE3-as motorról el lehet mondani, hogy az Epic aranyat tud kirakni belőle (GoW, UE3), mások pedig nem mennek vele annyira sokra! Szerintem a gyengepont a fizikatámogatás hiánya, igyanis Ageia PhysX kompatiblis ahelyett, hogy egy Havok lenne beleírva, agy a fizika a rongybaba fogalmában legtöbbször ki is merül!

A Véleményem változatlan: Ha nem BiA lenne akkor ennyire bús, és nem temetném ennyit és sírnék ennyire a kiherélt hullája felett, de mivel a játék a Brothers In Arms címet viseli én eltemettem. Eltemettem mint BiA-t. Szerintem Col. John Antal is forgolódik az ágyában. (Bár erre nem veszek mérget, hisezn a sörhasűt jól kitömték pénzzel)
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.05.29. 20:27 #423
Razor03
Ubisoft is épp olyan szar szemét, mint az EA. Meg ez a sok agyonhájpolt unreal 3 motoros játék is. Azt hittük, hogy a BlackSite Area51 lesz az új Duke Nukem, meg lehet nézni mit hoztak össze . Stranglehold-ra is azt hittük, hogy itt a Max Payne játékok új királya, erre szánalmas debileknek szóló bukta lett. Turok meg említésre sem méltó. Kész csoda, hogy a BioShock megállta a helyét...pedig hogy el voltunk ájulva.

A semmiből jönnek a jó játékok.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
112 levél
Válasz 08.05.29. 12:58 #422
underclass
Nézzétek csak meg itt meg lehet nézni a fegyvereket akcióban...Hát inkább nem is mondok rá semmit..
16989 levél
Válasz 08.05.28. 22:39 #421
KisCsirkee
Kezdessz elvakulni! A keze mindvégig tükrösima volt! A célzás egy naaagy 0!

Az animációk és a gfx pedig tényleg.....no comment....
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.05.28. 21:48 #420
Razor03
Most megmutatták, hogy a taktikázós részek változatlanul megmaradtak. Sőt, feszültebb a hangulat. Azt is észrevettem, hogy nem az a cél, hogy 20 percig egy helyben tököljön az osztag, hanem "gyerünk, gyerünk, tűz-tűz...tovább" elv alapján kerülgetni kell az ellent. Nekem ez jobban tetszik, mint korábban, bár nem tudom, hogy a valóságban hogy volt, én csak egy gémer vagyok . Grafika...hᒠbazz ez meg mi a faszom? Ugye ez most valami Wii verzió volt ? Unreal 3 motor no comment. Pár hónappal korábban mutatott felvételek kamu videók voltak? Nem hinném, de képtelen vagyok ezt összehozni azzal, amit korábban láttam. Jah, és biztos észrevettétek, hogy senki sincs a kihajolós módszerre kötelezve. A jól bevált zoom/céloz elvet is lehet használni, és ha jól vettem észre, Baker keze remegett is!
Még annyit, hogy kurva jó, hogy a háttérben karattyolnak a németek, ahogy próbálnak a szituációnak megfelelően manőverezni. Az viszont nagyon nem jön be, hogy elvörösödik a kép, ha találatot kapunk. Animációk is szarok, úgy mozognak - inkább futnak a többiek - mint a buzik .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.05.28. 21:10 #419
KisCsirkee
Most szúrtam ki én is, hogy hiába hangsúlyozták ezt, a nem fogod kiizzadni a golyót, mert Matt emberből van és nem trobblól duma csak süketelés volt! Ugyanúgy ki lesz a lövedék izzadva mint máshol!

A Betonfalat sem önti ki a Bazooka, szal ennyit arról a fránya rombolható környezetről!

+1: Baker megtanulta úgy újratölteni a Garandot, hogy nem szedi ki az előző tából megmaradt lövedékeket, hanem a maradék 2-re rátuszkolja a többi 8 töltényt! Gratulálok! Még a MOH:A-ban is megcsinálták, hogy ha 2 lövedéked van, rátesz 3-at, ha már nincs bent semmi az 5-ös pakkot rakja be! Sőt, ez az előző BiA-kban is megvolt!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
112 levél
Válasz 08.05.28. 21:05 #418
underclass
Hát azért akad még mit javítani rajt.Például soha nem mozog Baker szája mikor parancsot ad ki in 3rd person..Biztos megtanult hasbeszélni..No meg a Bazooka nem döntötte ki a beton falat..A sérülésrendszerből sem lehet azt észrevenni h ugyanolyan maradt volna..A társainkat sem láttam sebesülni, netán ők is regenerálódnának??
3211 levél
Válasz 08.05.28. 20:54 #417
Raistlin666
Ha az Alienes cucc, a HH meg a Fallout3 méltó lesz az ősökhöz, akkor én egyrészt meg leszek lepve marhára, másrészt elfalazom magamat és elő sem jövök egy jó ideig!
16989 levél
Válasz 08.05.28. 20:51 #416
KisCsirkee
Hangulatos, hangulatos, és bizots, hogy jobb lesz, mint a COD-MOH frencsájzok, viszont valahogy még mindíg valami hiányzik belőle az előző részek varázsából! Már nem tűnik annyira de annyira árkádosnak és így még el is fogadnám talán, de ha az a tankozás benne lesz, akkor még mindíg ultragáz! Tehát valamennyi remény újra akad, de annyira nem túl sok!

AMúgy ez alapján nem tudom,a BiS-nek akkor miért éri meg az Armed Assault? A valóságos harctérhez legközelebb álló FPS, elég messze áll minden hasonlótól a maga műfajában és eléggé rétegjáték, mégis készül a második rész! Ugyan az az álláspontom! A qurva Gearbox Randy bácsival az élen csinálhatna egy ultra easy fokozatot Billykének aki szeret 10 cm-ről 0 realitással pofánlőni 30 nácit egy 30-as tommyval és egy rendes BiA fokozatot azoknak, akik taktikáznának, és nem veszik be a sok Bryan közlegényes baromságot, hogy a néémetek majd hagyják magukat lelőni!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.05.28. 20:48 #415
Razor03
Szerintem meg minőségi munka lesz mind3, gearbox powa. Pörög a topic, nem hittem volna, mikor nyitottam h megjelenés előtt ennyi hsz-t írunk. Bár amennyit halasztották ...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
112 levél
Válasz 08.05.28. 20:45 #414
underclass
Nos nem is erre akartam célozni..
Hanem sztem most az sem tesz jót ha egyszerre 3 játékot fejlesztenek, márpedig a Gearbox a BiA-n kívül még az Alienst meg Borderlandsot is fejleszti, bár ki tudja, lehet h nincs igazam és most csak erre koncentrálnak, de ha mégsem akkor ez a másik játék róvására is mehet..
3211 levél
Válasz 08.05.28. 20:42 #413
Raistlin666
Erről van szó! Szépen feltekerjük a nehézséget, hogy lehessen szopni és kész. A hangulattal meg nem lesz baj az uccsó videó alapján szerintem.

A grafix meg...hagyuk szerintem. Aki valóban bevette, hogy olyan látvány lesz mint az első mozgóképes rendelt videókon...nos az menjen Crysis-t tolni.
3211 levél
Válasz 08.05.28. 20:39 #412
Raistlin666
Ez a kisebb gépigény dolog ma már max nálunk meg Üzbegisztánban probléma.A világ "fejlett" részében már nem hiszem, hogy a játékosok a körmüket rágnák a HH gépigénye miatt.
14642 levél
Válasz 08.05.28. 20:37 #411
Razor03
Mondjuk, sztem 100%, hogy a 2. vh-s fps-ek igazi királya a H'sH lesz, hangulatilag és minőségileg földbe tiporja a COD-MOH franchise-t (tudom hogyacodmultinálnincsjobb, de most nem arról beszélünk, szal remélem senki sem fog belém kötni). A már más kérdés, hogy nekünk BiA fanoknak nem fog annyira tetszeni. Mondjuk -szubjektív- de én főként a hangulat miatt játszom, szóval, ha kiváló a hangulat nálam megmentheti ez a tényező. Már pedig az igazi háborús-elit alakulat fílinget adja, annyira meg úgysem szarják el mint a "lőj pofán 0-ról mindenkit COD"-ot .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
112 levél
Válasz 08.05.28. 20:31 #410
underclass
No azért kólofgyútihoz ne hasonlítsuk!
Szerintem grafi is csúnyább lett, ez azért is lehet, ahogy már más is mondta "Valószínűleg a fejlesztők egy része otthagyhatta a projektet, és új irányvonalat tűztek ki a fejlesztésnek:legyen árkádosabb és széleskörnek elérhető, tehát kisebb gépigényű"..

itt pedig a trailer
3211 levél
Válasz 08.05.28. 20:28 #409
Raistlin666
Magasan tesznek a te véleményedre sajnos. Jobban érdekli őket az sok amcsi kölök akik nem vették meg az első két részt. És miért nem? Na? Hát perszeee, hogy azért mert túl nehéz volt. Ráadásul a MoH: Airborne is milyen jól fogyott. És akkor ne legyen már hp csík. Jaj és a Vegas is mennyire fogyott. Ki lenne az a birka cég aki még 1x a két szép szemünkért csinál egy "oldtimer" BiA-t...
8608 levél
Válasz 08.05.28. 20:21 #408
davkar9
Hát így meg én nem veszem meg. Hát az ő szempontjukból tényleg az a fontos, hogy vegyék csak engem egy kicsit elszomorít, hogy ez a minőség rovására megy.
Simple. Eternal. Beige.
3211 levél
Válasz 08.05.28. 20:11 #407
Raistlin666
Szűk réteg=nuku bevételek. Az Ubi most meg sikert akar vagy mi a fenét...
8608 levél
Válasz 08.05.28. 20:02 #406
davkar9
Nem igénytelenség ez csak az első két rész után elég furcsa. Mivel elég szűk réteget ragadott meg a játék a taktikázásból, a cézásból plusz a sérülésrendszerből (öngyógyulás, medkit sehol) kifolyólag ezért aztán a 10 éves amerika kissrácok miatt át kellett venni ezeket a trendi kólofduti dolgokat. (bár a tankozás túlzásnak tarom, a többi még úgy ahogy elmegy).
Simple. Eternal. Beige.
3211 levél
Válasz 08.05.28. 19:56 #405
Raistlin666
Én biztos igénytelennek fogok látszani, de ez így nekem teljesen oké! Kicsit árkádosabb, de biztos vagyok benne, hogy lesz itt hard meg autentikus módusz is amitől majd összepisikéljük magunkat. Csak gyüjjönmá!
8608 levél
Válasz 08.05.28. 19:48 #404
davkar9
Hát ha kivennék belőle a r6-os fedezékhasználatot meg a múltkori videóban látott tankozást akkor még egész jó lenne. Ami valamelyest pozitívum (lehet, hogy csak nekem), hogy a thompsonnal nem tudta kozelről kilőni a fedezék mögött lévő ellenséget, igaz lehet, hogy csak béna volt aki játszotta.
Simple. Eternal. Beige.
112 levél
Válasz 08.05.28. 19:26 #403
underclass
új gameplay

és itt élőben nézhető a Ubidays, benne Far Cry 2 BIA:HH, POP és más..

reggelni kő asszem..Am most épp Far Cry 2 megy
12857 levél
Válasz 08.05.17. 21:00 #402
konrad
No, annak tök örülök, hogy tetszik a könyv! Igen, más a film és más a történelmi valóság: a németek, miután szarrá verték őket Normandiában, mondhatni "ad hoc" jelleggel állították össze az alakulatokat és szinte "mozgásban" vívták meg a Market Gardent. Ugyanakkor Monty - bármennyire is rühellem, mint "hadvezért" - elképzelése nem volt rossz, csak éppen arra nem számított, hogy ezek a számukra hevenyészettnek tűnő német csapatok többre is képesek, mint visszavonulni! Olvasd a könyvet, nagyon sok, eddig nem tárgyalt dologra derül fény!

ON
16989 levél
Válasz 08.05.17. 09:25 #401
KisCsirkee
Az árkád jelleg megmaradt! Sajnos a játék túl sok mínuszopntot szedett össze nállam, ha az a verzió jönne, amit az első gameplay videókban láttunk az állam leesne! Ott kilengett a fegyver ahogy kell és nem volt ez a fedezékezős nézdahátam Gears of War cover-rendszer. Már rég eltemettem a játékot, a kegyelemdöfést a tankozás adta meg!

OFF:

konrad: Beszereztem azt a könyvet amit ajánlottál! A hídfőt! Baromijó könyv! Hihetetlen, hogy az összes film a Market-Gardenre való német reagálásokat úgy ábrázolja, hogy ők már ott voltak, és várták őket! A könyv tökéletesen mutatja, hogy mennyire hiányos, megvert és fáradt alig újászervezett és feltöltés alatt álló egységek mennyire elszórtan állomásoztak ott, és hogy mekkora volt az egyes egységek közötti minőségbeli külömbség! Bár még nagyon-nagyon a könyv elején járok, olyan dolgokat tudok meg amikről sejéseim sem voltak!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.05.17. 00:38 #400
konrad
Szépek ezek a képek, a grafi, de továbbra is fennmarad a kérdés: játékmenet, irányítás, arcade-jelleg??? Egyébként a 15. dián egész furcsa volt, hogy a 88mm-es Flakot egy német ikerpár kezelte... Ez nálam már egy mínusz pont...
112 levél
Válasz 08.05.16. 21:39 #399
underclass

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.