Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Brothers in Arms Hell's Highway

Brothers in Arms: Hell's Highway

12857 levél
Válasz 08.05.13. 14:35 #398
konrad
"Billyke rögtön nácivá avanzsálódna, ha egyszer a betobunkerek mélyéről kéne védenie Omahát!"

Ez tetszett!
12857 levél
Válasz 08.05.13. 14:12 #397
konrad
Amikor még pár évvel ezelőtt EZEN az oldalon szerkesztő voltam, akkor itt is ajánlottam a könyvet az érdeklődőknek!
16989 levél
Válasz 08.05.13. 14:08 #396
KisCsirkee
Bookline!


konrad: Ez inkább azért van, mert valahogy egy FPS-ben, amine nagyobb a piaca, mint az RTS-eknek Billyke rögtön nácivá avanzsálódna, ha egyszer a betobunkerek mélyéről kéne védenie Omahát!

Amúgy egyre több játékfejlesztő szeretné kipróbálni magát ilyen témában, legutóbb például az Infinity Ward szeretett volna német kampányt a COD2-be, de hosszas huzavona után a kiadó Activison csak lebeszélte őket erről!

Pedig jó lenne, egy történettel össze kötött német BiA! A német skirmisheknek BiA: EiB-ben is megvan a maga varázsa!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.05.13. 14:05 #395
konrad
Hát ezt nem tudom megítélni, hogy a germán kameradoknak milyen lehet játszani német oldalon.

A játékiparban ez szerintem még mindig tabu vagy inkább kényes kérdés, hogy játékban - elsősorban fps-ben - nem lehetsz tengelyhatalmi oldalon. Ellenben akkor nem értem, hogy milyen az, amikor évekkel ezelőtt a Pz General 2-vel végiggyalultam Európát (Amerikát is elfoglalva! ) vagy a Western Frontban szarrá aláztam a Caen felől lassan poroszkáló Shermanokat és Carriereket vagy amikor a COHOP-ban éppenséggel én lövöm a Nomandiában földet ért 101-eseket?? Szóval a stratégiában elmegy, míg taktikai fps-ben nem? Vagy az nem hozna annyit a konyhára?

Pedig az tény, hogy német oldalról is lenne bőven téma.
12857 levél
Válasz 08.05.13. 13:58 #394
konrad
No, ennek örülök, hogy így "felcsigáztalak"! Szerintem nem fogsz csalódni a könyvben: én az elmúlt 15 évben az összes (szak)irodalmat elolvastam, és ez alapján állíthatom, hogy az egyik legjobb alkotás! Mindez egy angol nyugállományú tiszt tollából, aki aktív katona volt a 70-80-as években.
3214 levél
Válasz 08.05.13. 13:52 #393
Raistlin666
Hol találtad meg? A leírás alapján nekem is megérne egy rendelést...
16989 levél
Válasz 08.05.13. 13:37 #392
KisCsirkee
Figyelj, amikor mi németeket fogadtunk egyszer-kétszer elmentünk LAN-ozni, és COD2-őztünk. Felajánlottuk, hogy lehetnek németek, de ragaszkodtak a szövetséges oldalhoz. Nem hiszem, hogy olyan furcsa lenne!

Kondrad: Meg is rendeltem a könyvet online! 650 elfogulatlan tény! Már alig várom, hogy belelapozhassak az oldalaiba, ugyanis erről vajmi keveset tudok, csak az, hogy hol bukott el az egész!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.05.13. 13:31 #391
Razor03
Jó lenne egy BiA-hoz hasonló game, amely nem a dicső fényárban úszó amerikai-szövetséges oldalt mutatja, hanem a németekét. Fura lehet a német srácoknak BiA-al játszani.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12857 levél
Válasz 08.05.12. 23:49 #390
konrad
"Az idézetről nem tudtam sokat, mint ahogy nagyon sokat a Market Garden amerikai részéről sem! Dehát tudod, a háború után a németeket, mint vesztes fél jól sárba tiproták így tulajdonképpen a háborúnak nincsenek német hősei a nyugati világ szerint!"

Ezt a megállapításodat némileg ellensúlyozhatja a Robert J. Kershaw: HÍDFŐ ("Szeptemberben sosem havazik" - Az arnhemi csata 1944) című könyve. (Aquila Kiadó, 1996.) Ebben a közel 650 oldalas könyvben, ez az angolszász (!) hadtörténész NÉMET SZEMSZÖGBŐL írja le a normandiai visszavonulástól egészen a hollandiai csaták végéig az eseményeket. Számomra azért furcsa, de egyben elfogulatlan is ez a mű, mert Kershaw mint angol történész leplezetlenül lehúzza keresztvizet a szövik balfaszságairól és (Bundearchiv-os) korabeli forrásokra hivatkozva kiemeli a német csapatok rugalmasságát, szervezőkészségét és kitartását, amelyeket a MG hadműveletek idején véghezvittek. A könyv azért is mértéktartó a hadműveletek kutatásában, mert horizontálisan nemcsak Arnhemet vagy Nijmegent tárgyalja, hanem a több hétig tartó küzdelmeket Oosterbeektől elkezdve a Waal csatornáin keresztül, egészen a "Pokol országútján" történő szövetséges csapatok megsemmisítéséig!

A könyv nemcsak korabeli Bundesarchivból való fotókat, hanem nagyszerű térképeket és hadrendi táblázatokat is tartalmaz (plusz rengeteg visszaemlékezést!). És még egyszer hangsúlyozva: nem a us army-t éltetve, hogy a GI Joe-k milyen faszák, hanem objektíven ábrázolva a német katonák szemüvegén keresztül. Mert az tény: ott és akkor nagyon megverték a nagyképű Monty koncként és szerencsétlenül odavetett amerikai és angol csapatait...
16989 levél
Válasz 08.05.12. 21:31 #389
KisCsirkee
Hát igen, nem véletlenül harangozzák, hogy "The lagerst airborne invasion history ever saw!" Ez olyan mint a normandiai partraszállásnál a hajók! Emlékszem azt olvastam, hogy a repülőpilóták látták, ahogy a hajók átérik a La Manche-csatronát, olyan hosszú volt a konvoj!

Az idézetről nem tudtam sokat, mint ahogy nagyon sokat a Market Garden amerikai részéről sem! Dehát tudod, a háború után a németeket, mint vesztes fél jól sárba tiproták így tulajdonképpen a háborúnak nincsenek német hősei a nyugati világ szerint!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.05.12. 21:24 #388
konrad
"A September snow is upon us!"

Ez nem csak a játékban hangzik el, hanem a valóságban egy német tiszt, egy bizonyos Enthammer hadnagy száját hagyta el ez a megjegyzés, amikor meglátták az égbolton az ezrével aláhulló fehér ernyőket.
12857 levél
Válasz 08.05.12. 21:19 #387
konrad
Jaja! Valahol olvastam, hogy az egész repülőgép konvoj cca. 170 kilométert(!) tett ki. Ha jól emlékszem '44 szeptember 17-e vasárnapra esett. Egy holland szemtanú visszaemlékezése szerint, a nap nagy részét az utcán töltötték és az emberek - kiülve a kávézók teraszaira - egész nap csodálták ennek a hihetetlen légi konvojnak a látványát!

Azóta sem volt még ilyen légi armada - ernyősöket szállítva - amely a levegőbe emelkedett volna.
16989 levél
Válasz 08.05.10. 17:54 #386
KisCsirkee
Hát még milyen lehetett alulról nézni, vagy köztük lenni!

Egy Company of Heroes-os idézet: "A September snow is upon us!"
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.05.10. 16:30 #385
konrad
Nagy kár!

Ellenben a linkeden nagyon klasszak a fotók, főleg a Son feletti ugrási övezetről készült kép. Nem semmi élmény lehetett ezt látni a fotográfusnak!
112 levél
Válasz 08.05.10. 12:02 #384
underclass
Biztosan lehet tudni, hogy nem lesz demo..Legalábbis a megjelenés előtt nem.

Egy kis érdekesség
12857 levél
Válasz 08.05.10. 00:41 #383
konrad
Ja, arra emlékszem, hogy már javában játszottam az eredeti BiA 1-el, amikor utólagosan kiméltóztatták adni a demót!

Ezt egyébként kurva nagy parasztságnak tartom a gammákkal kapcsolatban, hogy "utólagosan" jön ki demo, az abszurdum pedig az, ha ki sem jön!
16989 levél
Válasz 08.05.09. 21:43 #382
KisCsirkee
Én is remélem, de még mennyire! Ha minden a helyén lesz, akkor nekünk hc-knak, megadatik a lehetőség, hogy megpróbáljuk túlélni azt a bizonyos partraszállást!

Demó: Hááát. Bizonytalan vagyok. Nem divatos manapság a demó, de reménykedni lehet, ugyanis a legtöbb UE3-as játéknak lett demója végül, és a BiA/BiA2-nek is csak lett demója, mégha az első részé a jóval játék megjelenése után jelent meg. Tehát majd meglátjuk! Ha jól tudom, még nem foglaltak álláspontot ez ügyben!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.05.09. 21:39 #381
konrad
Jaja Hál'Istennek az Inv44 modot most újra feltámasztották (ugye tavaly valamiért feladták a srácok a fejlesztést), remélem Csirkee bajtárs ott tudunk majd "normálisan" harcolni!

on

A BiA HsH demójáról tudsz/tudtok valamit? Mert rengeteg komment elhangzott már és én úgy érzem, elég "rossz" előjelekkel várjuk, ezért jó lenne valami használható anyagot kipróbálni már!
16989 levél
Válasz 08.05.09. 21:32 #380
KisCsirkee
Én szivesen látnék egy modot ArmA-hoz, amiben Arnhemet kell bevenni!

Egyenlőre az Invasionben bízok, az a Ryanes vieó elég hangulatos volt!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.05.09. 21:19 #379
konrad
Én nem szaroztam volna: ha annyira hiteles és autentikus körülményekre törekednek, akkor miért nem használják az ofp/arma sebzési modelljét?
Mi a szarnak kell itt piros meg narancs meg mitudom én milyen csíkokkal szórakozni, meghogy elpirosodik a képernyő? Az ofp/arma-ban ha úgy lőnek meg, akkor már csak gyalogolni tudsz, ha lábon trafálnak, akkor már csak kúszol, ha head shoot van...akkor...kampec.

Persze tudom, hogy a BiA nem szimulátor, de valami taktikai shooter-fps akar lenni, de ha fejbe lőnek, akkor legyen annyi. Az fps vérpistik meg hadd izzadjanak!

8617 levél
Válasz 08.05.09. 20:47 #378
davkar9
Tudomásom szerint a MoHAAban még rendes életcsomagok voltak, csak később jött a regenerálós trend. Sőt akkoriban a scriptelt játékmenet még kifejezetten élvezetes volt. Egyébként a MoHPAból kellett volna "lopniuk", egy szanitéc a csapatban szerintem sokat dobott volna a hangulaton (pl xy haldoklik ő meg próbálja megmenteni miközben lőnek minket, valami olyasmire gondolok mint az Elit Alakulatban volt).
Simple. Eternal. Beige.
16989 levél
Válasz 08.05.09. 20:37 #377
KisCsirkee
Vagy Brothers in Honrorra!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
8617 levél
Válasz 08.05.09. 20:36 #376
davkar9
Aztán ha meglőttek csak piros lesz az ég, neked meg csak be kell bújni a kőfal mögé és űbersoldzsörmettbékör azonnal meggyógyul. Legalább a sérülésrendszert meghagyhatták volna de a videókból már ezt is megtapasztaltuk, hogy milyen lesz. Át kéne keresztelniük Call of Brothersre.
Simple. Eternal. Beige.
112 levél
Válasz 08.05.09. 18:25 #375
underclass
Hmmmm, ugye az elöző részekben úgy volt, h 2,3 golyót kaptál, azokat túlélted és utána haltál meg.(ezt zöldel mutatta, aztán sárgával, narancssárgával és pirossal..)

Nos, aszongyák a mostani részben egy lövéstől meghalsz.
Szóval egy lövés, egy halál.
Kiváncsi leszek rá..
5202 levél
Válasz 08.05.03. 18:30 #374
Skorpio90
Köszi.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
16989 levél
Válasz 08.05.03. 18:26 #373
KisCsirkee
Igen, csak az EiB-ben van Skirmish

Razor: Hát persze, hogy csak egy játék! De rossz nézni, hogy a realzmus-árkád szinte tökéletes egyvelegyét így tönkretették. Nem botránkoznék rajta, ha ezt már az elején megcsinálták volna, de a helyzet az, hogy szépen apránkét fokozatosam b@szták el!

Ha ki is próbálom, számomra ez csak Hell's Highway a BiA előtag nélkül!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.05.03. 18:20 #372
Razor03
Ez csak egy játék. Ennél sokkal rosszabb dolgok is történnek néha. Különben meg a remény hal meg utoljára, lehet, hogy lesz egy opció a veterán brádörzösöknek.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5202 levél
Válasz 08.05.03. 18:19 #371
Skorpio90
Kis OFF: Megfordult a fejemben, hogy megveszem mindkét részt. Csak az Earned in Blood-ban van Skirmish coop lehetőséggel?
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
16989 levél
Válasz 08.05.03. 17:41 #370
KisCsirkee
Pontosan!

Mostanába elkezdtem skirmishelni a BiA: EiB-ben, németekkel is ugyanolyan hangulato a játék! Ezekután nem merem újra megnézni a videókat, mert a végén még sírni támad kedvem, hogy mi lett ebből a remek játékból!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
8617 levél
Válasz 08.05.03. 14:12 #369
davkar9
Ez a falon guruló tank... Meg ki is próbálták ezeket a fegyvereket, az egyik majdnem hátraesett, erre a játékban pontosabban lő mint a kólofduti bármelyik részében. Nesze bazmeg autentikusság.
Simple. Eternal. Beige.
112 levél
Válasz 08.05.03. 10:52 #368
underclass
Na itt megnézheti az aki nem látta tegnap..
12857 levél
Válasz 08.05.02. 23:47 #367
konrad
"Azért sokan vannak köztük akiknek ez lesz az első BIA rész.Szóval lesz azért sok rajongó."

Hát de nyomják végig az első két részt, ne most legyenek kurva nagy BiA rajongók, amikor full grafi mellet megjelenik egy hagyományait és erényeit sárba tipró játék. Komolyan mondom, ez az egész világ - benne a játékipar - meghülyült attól a szótól, amit úgy hívunk: mégtöbblóvét!
8617 levél
Válasz 08.05.02. 20:42 #366
davkar9
Kíváncsian várom.
Simple. Eternal. Beige.
14642 levél
Válasz 08.05.02. 19:53 #365
Razor03
Csak annyit mondok, hogy 5k-t még akkor is megér, ha netán a warez változat is menne a gépeden. Ha gondolod várd meg a GOW blogom, ami biztos hogy ezen a 7en már nem fog elkészülni (bizonyos okok miatt ).
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.05.02. 18:32 #364
KisCsirkee
Egy hatalmas!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
112 levél
Válasz 08.05.02. 18:31 #363
underclass
Szóval szerinted is seggberúgás jár nekik?
8617 levél
Válasz 08.05.02. 18:30 #362
davkar9
"Ja és volt már olyan játék,ami kevésbé volt jó, mégis jól fogyott"

Tudod, a légy meg a szar esete.
Simple. Eternal. Beige.
8617 levél
Válasz 08.05.02. 18:28 #361
davkar9
Nézzenek oda mit találtam a fiókban.

Viszont azt nem értem, hogy ha már ilyen árkádos szar akkor mégis hova halasztják? Vagy azt is finomítani kell, hogy milyen pontosan lövöm ki a két km-re lévő fedezék mögött gugoló ellent miközben sprintelek és lövök a Thompsonnal? Vagy megjelenésre a tank már repülni is tud? De jó lenne!
Simple. Eternal. Beige.
16989 levél
Válasz 08.05.02. 18:28 #360
KisCsirkee
Persze persze, vérpistike eddig még életében nem halott a sorozatról! Persze megértem őket, de arra a maradék 1,3 millió rajongóra gondolhattak volna...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
112 levél
Válasz 08.05.02. 18:24 #359
underclass
Jó, de azért valamilyen szinten meg lehet érteni őket, és így akarnak több rajongót szerezni maguknak, na meg pénzt!

A hivatalos fórumot rendszeresen olvasva látom, hogy ott szinte mindenki el van olvadva, hogy milyen kiba**ott jó lesz, megmindenki várva várja. Azért sokan vannak köztük akiknek ez lesz az első BIA rész.Szóval lesz azért sok rajongó.Csak azok nem, akik már unják a WWII-s gameket, de azt azért nem hinném h COD szintű lesz, annál azért életszerübb,kicsit,nem nagyon
Szóval azért nem lesz ez olyan átlagos, mint Cod és társai,egyenlőre még nem.

Ja és volt már olyan játék,ami kevésbé volt jó, mégis jól fogyott, és elsősorban ez számít a fejlesztőcégeknek.
16989 levél
Válasz 08.05.02. 18:18 #358
KisCsirkee
Nekem 1x nem tűntek el a mentéseim!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
8617 levél
Válasz 08.05.02. 18:16 #357
davkar9
Na igen meg, hogy ezek kb 1-2 évet csúsztak, aztán mégse használták ki a rendelkezésre álló időt. (lásd blacksie, Turok, meg ahogy hallottam a Jerico is).

Aztán ha már off: a GOWban megoldható már a mentésrendszer? Mert gondolkodtam, hogy mihez kezdjek ha akad éppen fölös 5k-m
Simple. Eternal. Beige.
16989 levél
Válasz 08.05.02. 18:12 #356
KisCsirkee
Az első rendewr videón az államat kapkodtam, a 10 perces videó is maga volt a mámor! Aztán szépen lassan apránként tettek bele ezt-azt, árkádosították és ezt addig csinálták még eljutottunk az átlagos Call of Duty szerű FPS-ekhez.

Ha legalább csinálnának valami FAN opciót, ahol visszakapjuk a healthbart, nem lenne tankozás, remegne a kéz és nem lenne fedezékrendszer az maga lenne a mámor! Sajna a casual vérpistike CS/BF/COD HC miatt ezt már nem kapjuk meg!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.05.02. 18:09 #355
Razor03
Nem erre gondoltam. Hanem az első promó videóra (amit az 1. hsz-ben linkeltem )...nah az render volt. Ez pedig meghökkentő, mennyire hangulatos. 2006 egy remény teli év volt, tele fantasztikus címekkel: Crysis, Turok, GOW, BlackSite, BioShock, BiAH'sH, Jericho stb...kár hogy a felsoroltak fele megbukott.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
112 levél
Válasz 08.05.02. 18:05 #354
underclass
Meg most sem ez a vegasos fedezékrendszer a legnagyobb baj..
8617 levél
Válasz 08.05.02. 18:05 #353
davkar9
Végülis igen. Beleraktak volna egy olyan opciót, hogy váltás klasszikus BiA irányításra és máris nyerő lett volna.
Simple. Eternal. Beige.
112 levél
Válasz 08.05.02. 18:02 #352
underclass
Még ez is bőven jó volt.A fegyverhangokat,meg a kinézetüeket kivéve.Attól függetlenül, hogy volt már ilyen kivülnézet, mint vegasban.Egyébként ez tavalyi Udibays-en meg E3-mon volt.
Dehát annyit halasztották már..meg alakítgatták össze-vissza.
Ha nem alakítgatták volna már tavaly megjelent volna valamikor év közepe fele...
8617 levél
Válasz 08.05.02. 17:53 #351
davkar9
Egyre gondolunk? Szóval ekkor még nem volt semmi r6os fedezékhasználat, a garand is remegett ahogy kell, szóval itt még lehetett reménykedni. Videó dátuma: 2006 augusztus. Lám 2 év alatt el lehet baszni egy jó nevet.
Simple. Eternal. Beige.
14642 levél
Válasz 08.05.02. 17:29 #350
Razor03
Épp ellenkezőleg, sztem az első videók voltak sz*rok, látszott hogy mű és render. Aztán a további in-game jelenetek már jók voltak, amit látszólag szvsz (bár nem láttam azt a bizonyos legutóbb linkelt felvételt, mert leszedték) tovább javult. Nekem sem a graf. a lényeg, félre ne értsetek, hisz eljátszogatok akár az Outcast-al, vagy Resident 4-el, Halo2-vel is bármikor, vagy akármilyen oldszkúl régi játékkal.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.05.02. 17:02 #349
KisCsirkee
Én soha nem a garikáért szerettem a BiA-t! És igen, az UE3 engine nagyon szépen ki lesz használva! A filmszerűség pedig a plafont verdesi, de milyen áron? Az egész játék az R6: Vegas a BiA és a COD2 keveréke! Sajnálom, de a grafika nem elég, sem a filmszerűség, ha a kedven háborús frencsájzomat baszták ketté az árkádosítással! Aha, hogy kihajolunk Garanndal meg Tompsonnal, de mutass olyat, aki ilyen hamar hajladozik ki a fedezékből a 11 kg-os B.A.R-ral?

Tudom-e értékelni? Azt baszták szarrá amit szerettem a sorozatban! Azt, hogy egy picit élethűbb volt a többinél! Azt, hogy volt egy csapatunk, akik nélkül semmire sem mentünk! Azt, hogy néha kaptunk egy páncélost, és parancsolgathattunk neki, ami még bőven reális, semmint az, hogy Matt "Universalsuperhero" Baker már azonnal vezetni is tudja!

Szerintem ti is tudjátok, mekkora HC BiA fan vagyok! Számomra a szívemet szakították ketté!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.