Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Brothers in Arms Hell's Highway

Brothers in Arms: Hell's Highway

8615 levél
Válasz 08.05.02. 16:53 #348
davkar9
Két éve még az államat kerestem miután láttam a 10 perces videót. Aztán sorban jöttek a csalódások. A r6-es kinézek a fedezékből oké, a r6-ban. Jó, ezen még túl tettem magam. De a CoD meg ez a tankozás... Először azt hittem csak a videó felbontása a baj aztán igazából ott trónolunk a torony mögött és géppuskázunk, de nem. A grafika miatt lehet majd kipróbálom (ja, hogy majd az se lesz ilyen) de így, egy Turok simán lekörözi. Szóval a gírboksztól azért nem ezt vártam... De sebaj! Ott van még a Borderlands (amibe állítólag átemelték a BiA játékmenetét szóval eddig +), meg az Alien is.
Simple. Eternal. Beige.
14642 levél
Válasz 08.05.02. 16:52 #347
Razor03
Én csak félig temetem a H'sH-t. Számomra még most is ott van a történet, és a hangulat, amit új szintre emeltek. Grafika és a filmes hatású beleélés is új szintre került ez tuti. Sajnos a játékmenet süllyedt, de ettől még lehet szórakoztató. Ne értsetek félre, nálam jobban nem sokan gyűlölik a COD nevet multistól, mindenestől...szóval nekem sem öröm, amit csináltak. Aki igazán szereti ezt a gammát, talán tudja még értékelni a folytatást.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.05.02. 16:44 #346
KisCsirkee
Hát, a Multiplaeyrben eddig mindenki kapott AI kezelte squadokat, és azzal kelett egymást agyonraverni! Sajnos sokat nem tudok róla, szerintem az itteni multi is hasonló lesz!

Davkar: sajnos igen!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
8615 levél
Válasz 08.05.02. 16:20 #345
davkar9
Brothers in Arms Hell's Highway
Simple. Eternal. Beige.
12857 levél
Válasz 08.05.02. 16:11 #344
konrad
Hát, ha a vérpistáknak bonyolult volt a BiA irányítási szerkezete, akkor baszódjanak meg. Pillanatok alatt meg lehetett tanulni, még a tesóm is rákattant, pedig ő aztán vérbeli fps rajongó! A Gearbox meg a profitra hajt és emiatt beáldozza ezt a játékot.

Nagyon remélem, hogy meg kell követnünk magunkat a játék kiadása után, de az eddig látottak-hallottak alapján ez nem nagyon fog bekövetkezni.
4431 levél
Válasz 08.05.02. 16:10 #343
Lavar
Lehet, h hülye kérdés, de neten, h döntik el akkor, h ki legyen a leader aki irányítja a többit? Vagy úgy lesz, h leszek én meg lesz pár bot csapattársam és játszok egy másik gyerek meg az ő bot csapattársai ellen?
112 levél
Válasz 08.05.02. 16:08 #342
underclass
Azt mondták, hogy most rágyúrnak.
Azt is mondták h egyszerre 20 ember tud majd egymással játszani , meg lesznek csapatjaink és azokat lehet irányitani.
Mintha az előző részekben is így lett volna....
14642 levél
Válasz 08.05.02. 15:57 #341
Razor03
Hát, ennek a sorozatnak nem a multi volt az erőssége.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12560 levél
Válasz 08.05.02. 15:00 #340
McCl@ne
A videót sajnos nem láttam és az előző részekkel sem játszottam sokat, bár azért 1-2 órát lenyomtam mindegyikkel. Szóval az itt felhozott siralmakhoz nem tudok sokat hozzátenni, de amit én várok a játéktól, az egy mozgalmas II.VH-s multiplayer mód, ami normálisan használja a fedezékbevonulásos rendszert! Kb., mint a Gears of War multija, csak nagyszabásúbb meccsekkel (ott kb. 6an kergetik egymást 3-4 perces körökben).

Erre van valami esélyem?
Respect is not given. It's taken.
14642 levél
Válasz 08.05.02. 14:02 #339
Razor03
Hát igen. Jó lesz a H'sH csak már nem az a rétegjáték mint volt. Ha valami bonyolult és kevésbé kezelhető, akkor az a baj. Ha valami túl egyszerű és hentelső csőjáték akkor meg az. Az a poén, h a BiA közel sem volt bonyolult, csak épp casual vérpistike nem szerette az általatok írt okok miatt, és változtattak rajta.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
112 levél
Válasz 08.05.02. 12:11 #338
underclass
Ezzel én is csak egyetérteni tudok amit leírtál itt.De!Szerintem nem baszták el.El lett árkádosítva, ahogy azt korábban leírtad, köszönhetően a sok fanyalgó vérpistinek, akik azért sírtak mert nem tudták lelőni az ellenséget 100 m-ről, ezért változtattak a Gearboxnál, így nagyobb lesz a kereset.Rengetegen vannak, akik nem is játszottak az első 2 résszel, és azoknak ez most bejön, mert szép, meg minden...

Amúgy ezért is raktak bele oly sok flashbacket,h aki nem játszott az előző résszel,az is tudja a történetet, nem?

A tankozás az tényleg szánalom, meg amikor amikor a vagonon ment félig, az...

Egyébként az árkádosításhoz a konzoloknak is köze van?!?! Nem tudom van-e egyáltalán konzolon szimulátor, vagy a realisztikussághoz közeli játék?!?!

Egyszóval nem akarták elbaszni a Gearboxnál a dolgot, csakhát ez kell a népnek.
16989 levél
Válasz 08.05.02. 11:44 #337
KisCsirkee
Had gatuláljak a Gearboxnak! El lett baszva!

Ez már tényleg nem az a BiA amivel mi játszottunk és szewrettük, ez már egy elárkádosított COD/MOHA BiA elemekkel. Semmi egyéb. Horror! Igen, a háború maga a pokol, de bezárni minekt egy elhagyatott kórházba.... bár ez még a legkevesebb. Maga a tény, hogy annyira el lett árkádosítva, hogy a csapatirányítás háttérbe szorult, egyszerűen szomorkodásra ad okot! Jah, hogy sírás lesz? Meg fog halni Cole, ez törénelmi tény! Nem fogok sírni utána! Meg fog halni Corrion? Vagy Hartsock? Szomorú lesz, de Allen és Garnett halálát sem könnyeztem meg!

A tankozás pedig. Maga a szánalom a köbön! Baker kapott külön kiképzést Shermanokra is! Biztos mikor Rishner meghalt, a testébe átszált a tanvezetési tudomány! Ráadásul az, hogy a tank 90 fokban fel tud menni a vagon tetejére! Nah ez volt az utolsó csepp!

Rest In Peace Brothers In Amrs: Hell's Highway!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
4431 levél
Válasz 08.05.02. 11:33 #336
Lavar
LoL, én még pont végig tudtam nézni.
112 levél
Válasz 08.05.02. 11:33 #335
underclass
Levették, szal nincs ott, valszeg túl korán rakták fel,szerintem holnapra már újra fent lesz.

Amúgy a következő BIA game a Bastogne-i csatát fogja bemutatni, valószínűleg, legalábbis mintha ezt mondták volna
112 levél
Válasz 08.05.02. 11:18 #334
underclass
Na szóval itt meg lehet nézni az egész Gametrailer Tv-s részt.Azért jó sominden került bele,sok flashback is.Idestova 21 perc az egész,abból nagyrészt Hell's Highway-ról beszélnek.3 fejeztet van benn és az is kisebb részeklre tagolva,szóval nem egymásután mutatják,mutatnak közben Haze-t, meg Street Fighter IV-t.

Enjoy!!
16989 levél
Válasz 08.05.01. 22:22 #333
KisCsirkee
Hát igen, eddig számomra is a BiA vonzereje a csapatirányítás volt és az, hogy nélkülük nem lehet nyerni! A COD-ban egyszer hagytam, hogy egy MG42-es egy ezrednyi ejtőenyőst lekaszáljon, majd amikor meguntam, frontális rohamban leütöttem a kezelőjét. Ez az, ami BiA-ban nem történhetett meg. Eddig ha találkoztunk a géppuskával és megindultunk felé maximum 2 másodpercig húztuk, amíg a kezelő észrevett, ránkfordult és leadtott egy sorozatot.

De én is azt modnom, meglátjuk! Lehet, hogy van akiknek így, hogy butítva lett sokkal jobban be fog jönni, de nekünk ugye akik mondjuk ismerik az ArmA-t vagy az OFP-t és pont a BiA-t is a realizmus-árkád ötvözése miatt szerettük, már nem fog tetszeni!

De ne fanyalogjunk, meglátjuk!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.05.01. 21:54 #332
konrad
Jaja, ez az "apránként elrontani" dolog is aggaszt engem. Ugyanis ha háttérbe szorul a már említett - és az eddigi BiA-k erősségét jelentő - taktikai opciókat "lehúzzák", akkor a game menthetetlenül a MOHAA/COD fps szintre süllyed. És ezt nem pejoratíve gondolom, hiszen a codok és a mohaak a maguk nemében jó játékok, kiváltképp azoknak, akik fps rajongók. (A hangulat kedvéért én is végignyomtam őket)

De ha kivész vagy lecsökken a csapat-irányítási lehetőség hangsúlya, akkor gáz lesz: nincs kedvem úgy végignyomni, hogy árkád jellegű henteléssel végigmegyek és közben ki a faszt érdekelnek a társaim...

No, meglátjuk: a puding próbája...
16989 levél
Válasz 08.05.01. 21:13 #331
KisCsirkee
Én nagyon remélem, nem jön be a jóslatom, de úgy emlékszek, hogy az egyik vieón mobil MG34-el lerohant egy német osztagot.

Amúgy hangsúlyozzák, hogy nem lesz, az a "kiizzadod a lövedéket" sebzésrendszer, de a viedókból nem ez jön le! Most az, hogy ha kidugod a fejed, veszélyben vagy, eltalálnak, de ha behúzódsz a fedezékbe, biztonságban vagy, ez majdhogynem ugyan az!

Mindenesetre még mindíg szomorú vagyok, hogy az eddig látottak alaőján folyamatosan sikelült apráénként elrontani.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.05.01. 13:17 #330
konrad
Azért az "baromi jó", hogy az eddigi BiA-k egyik erősségét tolják háttérbe: a csapat- és tűzvezetési lehetőségeket. Ha Csirkee jóslata jön be, miszerint a frontális támadással is simán elintézhető az ellenség, hát akkor a HsH erősen leminősíthető kategóriába kerül nálam.

Nevetséges ez a harckocsis dolog is, mi a frászért nem tudták úgy meghagyni, mint az előző részekben, hogy továbbra is mi adhassunk parancsot vagy tüzelési pozíciót a hk-nak? Azontúl, hogy a kiadást is piszokul elhúzzák, most még ezen is bosszankodhat az ember.

Mindenesetre várom, de az Arma2-őt nem taszítja le a trónról!
14642 levél
Válasz 08.04.30. 18:57 #329
Razor03
"Nem tudom,de lehet azért tologatják ennyire, mert teljesen átalakították mind grafikailag,mind játékmenetlikeg?"

Én is erre gondoltam, miután megláttam, hogy tankos rész is lesz benne ...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.04.30. 18:56 #328
KisCsirkee
Pontosan. A Gearbox valahogy úgy döntött hanyagolja a korlátozott tábort és úgy dönt a jóval nagyobb tábor felé fordul a nagyobb siker reményében. Több a hype és a reklám is, de szerintem a régi rajongói átlátnak a szitán.

A Grafika igen is nagyon szép, én is már csak ezért és a történetért várom, de semmi egyébért nem.

Első helyen: Mafia 2!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
112 levél
Válasz 08.04.30. 18:52 #327
underclass
Igen,szerintem is a legelső videókon sokkal jobb volt, az még nagyban hasonlított az első 2 részre,ezt a célzásból is le lehet szűrni,ugyan is akkor még kilengett a fegyver,+ még az irányításból is látni.Sajnálattal látom én is,h ebből biza konzolport lesz.Plusz sok ember szerint a grafika is csúnyult a korábbi verzióhot képest..

Nem tudom,de lehet azért tologatják ennyire, mert teljesen átalakították mind grafikailag,mind játékmenetlikeg?!?!

Etőől függetlenül még lehet sikeres játék,sőt eddig úgy vettem észre, h akinek az előző részek nem tetszettek,azoknak ez tetszeni fog,köszönthetően a lebutításoknak..
14642 levél
Válasz 08.04.30. 18:47 #326
Razor03
Nekem is ezek a gondolataim vannak. Valahogy csak a BiA környezet, történet, grafika miatt várom, semmi több. Nálam is lecsúszott, első helyen a Rage szerepel .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.04.30. 18:19 #325
KisCsirkee
Tudod, ez most egy szomorú pillanat. Eddig még reméltem, hogy nem tolódik el annyira árkád irányba, a legelső videókon még bőven jó úton haladt, de időközben rájöttek, hogy a BiA rajongótábora elég korlátozott, gíy úgy gondolták elerkádosítják és teleszórják "menő" dolgokkal, mint pl. a pontos célzás, a cover system és a tankozás. Bennehagyták a csapatirányítást és a supression indicatort, de a viedókból az jön le, hogy az csak a régi rajongók kedvéért maradt ott, innentől a frontális támadás is sikerrel kecsegtet!

Sajnos szomorú nap ez. Ez az a pillanat, amikor a BiA: Hell's Highway lekerül a legjobban várt játékaim első helyéről és csúnyán lecsúszik.
Várni még mindíg fogom, de ez már nem ugyanaz. Sajnálom, de ez a BiA már nem az a BiA amit minimum 10x játszottam végig és a kedvenc háborús játékom lett!

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 08.04.30. 18:09 #324
Razor03
Hát igen. Eddig nagyon úgy tűnik, hogy R6V-MOH-BIA keveréket kapunk, rengeteg hangulattal. Gondolom a fejlesztők rájöttek, hogy COD-MOH gyilkos franchise-t, minőséget, játékot alkottak, és nem hagyják kihasználatlanul, ezért mások számára is élvezhetővé tették. Ezért a szokásos arcade összképet és végeredményt leépítő tankcsatát is belerakták, hisz az összes trendi 2. vh-s fps játékban van ilyen.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
16989 levél
Válasz 08.04.30. 17:31 #323
KisCsirkee
Naneeeee! Árkád tankozás! Ez az ami egyáltalán nem hiányzott!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
112 levél
Válasz 08.04.30. 17:10 #322
underclass
Következő Gametrailers TV-s epizódban a Hell's Highwayról is szó fog esni, remélhetőleg minél több újdonsággal.itt megtekinthető az előzetes.

Amúgy nemtom észrevettétek-e de az is benne van,amelyik pályát a tavalyi Ubidaysen és E3-on nyomattak, csak átalakították..
12857 levél
Válasz 08.04.26. 12:55 #321
konrad
"2., Arnhem és Nijmegen nem lehet az új BiA-ban, konrad, hiszen a BiA a 101/506 történetét dolgozza fel, ők pedig csak Eindhoven környékén harcoltak. Fent a 82-es volt."

Tényleg ez igaz. Eindhovenben nem jártatok.
10960 levél
Válasz 08.04.26. 07:45 #320
Lacko
1., Azért a BiA helyszínekben az zavart, hogy lehet, hogy hasonlított az eredetire, de ezeket a fedezékeket és a mezőket elválasztó földkeritéseket úgy tették le, ahogy egy videojátékhoz kell, hogy érvényesülni tudjon a tutorialban sulykolt 4F.
2., Arnhem és Nijmegen nem lehet az új BiA-ban, konrad, hiszen a BiA a 101/506 történetét dolgozza fel, ők pedig csak Eindhoven környékén harcoltak. Fent a 82-es volt.
12857 levél
Válasz 08.04.25. 16:47 #319
konrad
A MOHA "helyszíni hitelesség" szempontjából egy fos volt, abszolút fiktív helyeket rajzoltak, bár kétségkívűl nagyon szerettem anno.

A BiA sorozatban pont az ragadott meg, hogy a fejlesztők végigjárták és lefotózták az eredeti helyszíneket, majd azok kerültek lemodellezésre. Minden dícséretet megérdemelnek ezért, hogy lejárták az egykori helyszíneket és elbeszélgettek a veteránokkal. Éppen ezért leszek kíváncsi majd Lacko véleményére - aki ott volt a helyszíneken -, hogy például Arnhem hogyan köszön vissza a BIA HsH-ben!
16989 levél
Válasz 08.04.25. 14:25 #318
KisCsirkee
Amint elvégzek egy jobb egyetemet (rmélhetőleg) és elhelyezkedek valahol, én is körbejárom ezt a z utat bringával! Baromira irígyellek most!

Hát igen: A MOH:A-nak 1 pályája sem igazán tükrözte a valóságot!

Külön öröm az Airborne Museum német része!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 08.04.25. 08:11 #317
Lacko
Hát állni áll, de ez már nem az a híd...

Azt viszont nem igérem, hogy a 101-es területét (Einhoven és környéke, Son-i híd) lecsekkolom, mert ott nem jártam. Oda majd konráddal megyünk, miután megnézte Normandiát!

De a MOH Airborne-nál sírtam a Nijmegen-i pályán, mert annak köze sem volt a valósághoz.
12857 levél
Válasz 08.04.24. 21:27 #316
konrad
Igen, áll még a híd, ahol történt a - nem kicsi - csetepaté! Lacko tavaly belinkelt képeket, amikor kint voltak, nem semmi élmény lehetett látni azt, ahol Frost őrnagyék védték a "túl messze lévő hidat"!

"Én is el akarok jutni Arnhembe!"

Normandiával vagyok ugyanígy: tavaly óta tervezzük egyik barátommal, de eddig időpont egyeztetési problémák adódtak. Mindegy, júniusban kárpótolom magamat egy Sasfészek látogatással, Brechtesgadenbe!
16989 levél
Válasz 08.04.24. 21:17 #315
KisCsirkee
Nah, akkor Lacko majd leellenőrzi, hogy minden utca a helyén van-e!

Én is el akarok jutni Arnhembe! Áll még a híd?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 08.04.24. 20:53 #314
konrad
Hmmm. Most már erőteljesebben megindult a nyálelválasztásom Ha ilyen lesz a grafó és játékélmányben/irányításban hozzák azt a szintet, amit a BiA 1-2-ben, akkor nagyon ott lesz a HsH.

Lacko neked ismerősek lesznek a helyszínek (Nijmegen, Arnhem), úgyhogy a tenyeredből fogod ismerni a map-eket!
4431 levél
Válasz 08.04.24. 18:21 #313
Lavar
Ok, ok.
16989 levél
Válasz 08.04.24. 18:10 #312
KisCsirkee
És amíg be nem pótoltad addig vissza se gyere!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
8615 levél
Válasz 08.04.24. 16:42 #311
davkar9
Képek

Lavar: ha az első két résszel nem játszottál akkor nyomás bepótolni!
Simple. Eternal. Beige.
4431 levél
Válasz 08.04.24. 06:33 #310
Lavar
Még csak most néztem meg igazán ezt a játékot, hát sajnálom, h eddig nem vártam. Kell kell kell!
16989 levél
Válasz 08.04.21. 14:45 #309
KisCsirkee
Én is remélem, hogy ez a video normalon készült, a BiA-kat én Hard/Authentic-en játszom/játszottam, ahol már a piros supression indicator sem volt megadva, és kénytelen voltam a csapattársaim ordibálásai aralpján megítélni, hogy most belekezdhetek-e a manőverbe, vagy sem. Hard/authenticen a játéknak már egy iszonyatosan kimagasló hangulata van, hiszen szinte semmi sem segít és 2-3 találattól fűbe lehet harapni!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
5011 levél
Válasz 08.04.21. 14:39 #308
Gump
ok, értem mire gondolsz.
de akkor is azt mondom, hogy amíg nincs a gépünkön a cucc, addig ilyen developer diary jellegű videókból ne vonjunk le túlzott következtetéseket, mert könnyen lehet, hogy teljesen más beállításokkal megy, mint ahogy majd a kezünkbe kapjuk.

---
szerk.: mellesleg ez is simán lehet(ne) nehézségi fok függő dolog, vagy csak sima beállítás, mint a célkereszt.
16989 levél
Válasz 08.04.21. 13:06 #307
KisCsirkee
Figyelj, én itt az ironsightos célzásróül beszélek nem a célkeresztes gyilokról! Az bőven árkád volt persze. De ha célzol, a fegvyer rögtön ingoni kezd, ahogy Baker levegőt vesz, amit hejeslek is, hiszen egy csata közepén amikor az embert szétveti az adrenalin csak nem olyan könnyű célzott lövést leadni, pláne tűz alatt! Ellenben a HH videóban a célzás tükörsimának tűnik, ami az amolyan Call of Duty típushoz sorolható, ahol csak dísznek van...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
5011 levél
Válasz 08.04.21. 08:38 #306
Gump
bár a te hozzászólásodra ment válaszként, de tartalmilag nem azt akartam megmagyarázni vele. bár egy ötletem van, hogy esetleg első telepítésnél alapjátéknál mozgott, aztán alaplapcserénél újraraktad+patch és ott már alapból ki volt ez kapcsolva. amúgy arra akartam utalni, hogy az, hogy a BiA HH egyes promo videóiban nem mozog, vagy nem mozog annyira a stukker az simán lehet egyedi beállítás kérdése. másrészt meg a BiA RtH30 videóban bár mozgott futás közben a stukker, de a célkereszt (amit amúgy szintén ki lehet kapcsolni és ki is kapcsoltam - azt hiszem ez is olyan, ami a nehezebb szinteken fixen kikapcsolt) például nem mozdult, tehát a stukker ingása csak látványelem volt ott.

----
amúgy elvileg én is informatikus vagyok, de én is bőven találkozok olyannal, ami elsőre az x-akták kategória. aztán olyan is volt meló közben, ami másodjára meg harmadjára is maradt az.
10960 levél
Válasz 08.04.21. 08:31 #305
Lacko
És olyan amiben alaplap függő?
Mert minden beállítás ugyan az volt. Csak az alaplap különbözött.
5011 levél
Válasz 08.04.21. 08:28 #304
Gump
emlékeim szerint egy rakás FPS-ben beállítható dolog a fegyver mozgása, talán olyan is van, ahol ez nehézségi fok függő.
10960 levél
Válasz 08.04.21. 08:00 #303
Lacko
Nem akarok szakértőnek tűnni a vitátokban, de...
Nekem a GRAW1-ben volt az, hogy bazira ingott a fegyver és írtam is, hogy milyen brutál nehéz és realisztikus. Erre írták a fórumban, hogy nem is inog a fegyver. Én meg "mi a szar?". Alaplapcsre és tényleg többé nem ingott a fegyver.
Én elvileg informatikus vagyok, de ezt "alaplapcsere és megváltozik a játék TELJESEN" a misztika-kategóriába sorolom.
5011 levél
Válasz 08.04.19. 19:57 #302
Gump
mivel most nem rakom fel ezért a játékot (bár tervbe van véve) ezért megnéztem youtube-on egy videot (BiA RtH30) és meg sem mozdul a stukker a kezében, ha a faszi nem mozog. amikor megy, akkor inog, ahogy az újban is.
16989 levél
Válasz 08.04.19. 07:54 #301
KisCsirkee
Dehogynincs! Visszahozták azt, mint a legtöbb FPS-ben, hogy mi egy gép vagyunk és tökéletesen egyenesen tujuk tartani a fegyvert órákig, mert Baker századosnak már levegő se kell. Ha megnézed az első részt, folyamatosan fel-le mozgott célzásnál a fegvyert, mert Baker bának lélegeznie is kelett.

Persze lehet erre az a mentség, hogy többen vegyék, mert az eredeti BiA-nak elég korlátoott rajongói tábora volt.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
112 levél
Válasz 08.04.18. 22:38 #300
underclass
én sem nagyon veszem észre..
5011 levél
Válasz 08.04.18. 22:26 #299
Gump
nem néztem végig a videót, csak belekaptam egy-két részbe, de nem látom, hogy a célzásban olyan fene nagy változás lenne...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.