Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Half-Life 2: Episode One

Half-Life 2: Episode One

Half-Life 2: Episode One
A legutóbbi Half-Life 2: Episode One cikkek, hírek
14642 levél
Válasz 06.06.06. 16:08 #213
Razor03
Ok értem én .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5661 levél
Válasz 06.06.06. 15:28 #212
ati2002
Amúgy elég ezt feltenni a FC-hoz a hdr bekapcsolásához, dátuma: 2004.10. hó)...

Hogy ON is legyek, kivégeztem én is, sajnos egyik pálya sem tetszett igazán. Az alap HL2 börtönös pályája a bogarakkal, az volt az számomra maradandó az egész Hl2 szériából.

Ahogy rage, úgy én is megyek vissza Cyrodiilba.
---
3000 levél
Válasz 06.06.06. 15:26 #211
Dj Neo
"Az a vicc hogy egyesek tájékozatlanok ezért marhaságokat állítanak."

Nos, az a vicc, hogy megmondtam már, hogy nem tájékozatlan vagyok, hanem félretájékozott, és az nem ugyanaz!
Meg is kerestem azt a cikket, és úgy állítja be a PC Guru, hogy, idézem: arról van előtte szó, hogy a világos-sötét átmenetben hogyan viselkedik a szemünk, és most jön az a bizonyos idézet...
"A valóságban ettől eltérően csak az egyikere tudunk koncentrálni: vagy világos helyekre, vagy a sötétebbekre - a másik pedig csak egy elmosódott folt lesz. Na ezt próbálja meg a Valve átültetni a játékba..."
- szóval itt mondják azt, mintha ők csinálták volna először ezt! -
"A HDR-nek köszönhetően nem csak a grafika válik realisztikusabbá - a játékmenet is megváltozik. Ha kiugrunk egy csatornából a tűző nap által megvilágított utcára, megvakulunk; ha befutunk a fényről egy templomba, eleinte mindennek csak a sziluettjeit látjuk, és csak későbbderül ki, hogy egy díszes szobor, vagy egy mozduklatlan zombi felé szaladunk...(Hogy miért készül egy évig egy ilyen pálya? Hát ugyanazért: a HDR miatt. Minden egyes textúrát újra el kell készíteni, méghozzá úgy, hogy a HDR megfelelően hasson rá.)"
PC Guru 2005 No.6 , Half-Life : Lost Coast cikk


Szóval emiatt gondoltam erre! Ha nem hisztek nekem, legfeljebb elviszem akkor a haveromhoz, és bescannelem a cikket! De az tényleg nem az én hibám, hogy ebből a cikkből vettem azt, hogy a Valve alkalmazta először!
FIGYELEM! Szeretném tudatni minden kedves forumozó társammal, h mivel nincs már névváltoztatás, a 3000.hsz-emtől Mauddip néven láthattok majd! Megértéseteket köszönöm :)!
14642 levél
Válasz 06.06.06. 14:50 #210
Razor03
Az a vicc hogy egyesek tájékozatlanok ezért marhaságokat állítanak.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1989 levél
Válasz 06.06.06. 14:39 #209
georgee
Nem hinnem, hogy az ep3-al zarjak a hl sorozatot! Csinaljak ok mar az uj engint a hl3-nak...maximum viszonylag nyugott befejez lesz a mostani helyzetnek! En szivem szerint annak orulnek legjobban ha lezarnak a dolgot a ep3-al es a hl3-ban pedig a koztes idoszakot tarnak fel konkretan mi is tortent g-man megeggyezese es a feher jeep beszalasa utan! Ezt vartam volna hl2-tol is anno...

Amugy ez a HDR oda-vissza adogatas amit csinaltok vicc!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
883 levél
Válasz 06.06.06. 13:33 #208
jwolf
én is így voltam silent hill4 és tr lgend-del, nagy csalódás volt mind2, de a hl2eone azért nem ilyen súlyos.
jwolf
2647 levél
Válasz 06.06.06. 12:22 #207
riddick21
Igen, így hallottam én is. Szóval azért szerintem ez így nincs igazán rendben. Ha megcsinálják a harmadik részt egyben, ezzel a motorral, de tesznek bele pár új effektet, meg fegyvert, ellenfeleket és valami új elemet (pl. más helyszín, más körülmények, tehát nem az egész a Földön játszódna) és a végtelenségig fokozzák a feszültséget+csavarnak 100szor a sztorin...

...akkor lett volna talán egy méltó zárás.
Ez most így nekem is csalódás. Sajnos. De azért nem rossz. Csak akinek igazán a szívéhez nőtt a sorozat, az többet várt, ebben biztos vagyok.
"Jeti, add ide a bőröd!"
3933 levél
Válasz 06.06.06. 11:59 #206
Samu G
Egy nyilatkozatuklban azt mondták, hogy ahelyett hogy évekig gyártanának még egy részt, inkább ezt az epizódosdit választották, jobbnak tartják.
Ebből nekem úgy tűnik hogy nem terveznek 3.-ik részt
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
2647 levél
Válasz 06.06.06. 11:23 #205
riddick21
Szerintem meg egy a lényeg, csak sajna nem tudom a választ, mert kissé tájékozatlan vagyok:
Lesz-e Half Life 3?
Mert ha nem, akkor kérdéses, hogy sikerül-e méltósággal kisétálni a sorozatból. Szerintem (is) jobb lett volna egyben kiadni a folytatást, tudtunk várni a HL2-re is, tudtunk volna erre is. Ez a daraboltság öli az izgalmakat, rontja a beleélést, ilyenek.
Ha valóban tervben van már az Episode 3, akkor a grafikai durvulásról is le kell mondani, pedig azért a Half Life sztori végét én egy -ha nem a legnagyobb- durranásnak képzelném el, mind látvány, mind játékélmény terén. Márpedig egy 3. 5órás csomag végképp nem az.

Az viszont, hogy a kiegészítőben semmi plusz nincs, nem igaz. Szerintem még mindig a Half Life-nak van a legintenzívebb játékélménye, itt vannak olyan pillanatok, amiért azonnal quickload-ot nyomok, hogy megint láthassam...
"Jeti, add ide a bőröd!"
3000 levél
Válasz 06.06.06. 11:14 #204
Dj Neo
Jólvan na, igazatok van, de akor félretájékoztattak !!!
FIGYELEM! Szeretném tudatni minden kedves forumozó társammal, h mivel nincs már névváltoztatás, a 3000.hsz-emtől Mauddip néven láthattok majd! Megértéseteket köszönöm :)!
14642 levél
Válasz 06.06.06. 11:04 #203
Razor03
Arra nem gondolsz hogy az újságírok is tévedhetnek? Még a Guru is pedig ők tényleg vágják a témát. Gondolod poénból írjuk Tinmannal amit írunk?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3000 levél
Válasz 06.06.06. 10:54 #202
Dj Neo
Akkor sajnálom, lehet én értettem el valamit, mivel egy PC Guru cikkben volt még jó fél évvel arról szó, hogy lesz gy ilyen techdemo, amiben, ahogy én emlékszem, ők irták, hogy ezt ebben a játékban fogják először használni, mert már a HL2 alagútból kifelé jövet a fénnyel szórakoztak, hogy olyan, legyen, de mégsem az!
Szóval, ha megtalálom azt a cikket, bescannelem, és akkor látjátok majd, hogy lehet nem is én mondtam hülyesget, hanem eleve ők írtak még ilyet, és ez maradt meg bennem!

Amúgy meg a gépemre visszatérve: Nem érzem még úgy, hogy újítanom kéne pár ilyen effekt miatt, igaz, kb. 2 hónappal ezelőtt erősen gondolkodtam egy 6600GT-n ,de hülyeség lett volna megvenni...
Egy 4*-es AGP-s alaplapom van, tehát ha már a 7-es szériából akarnék venni egy káryát, eleve alaplap csere lenne, és akkor már procit is kéne cserélni, szóval egy egész gépet!
De mivel itt van a nyakunkon a DX10, nem veszek még gépet, mert akkor jövőre újra csere lehetne! Inkább a nyáron még dolgozok, belerakom azt is, amit keresek, és egy faja Nvidia DX10-es kártyával beújítok egy 2 magos procival, és 2 giga rammal egy gépet, úgy gondolom, ez meglesz 250-300k-ból, szóval ez csak a proci+alaplap+videókártya+memória+ház, és akkor még nincs benne sokminden...! Szerintem ésszerű volt a válaszom!

Peace!
FIGYELEM! Szeretném tudatni minden kedves forumozó társammal, h mivel nincs már névváltoztatás, a 3000.hsz-emtől Mauddip néven láthattok majd! Megértéseteket köszönöm :)!
883 levél
Válasz 06.06.06. 10:24 #201
jwolf
hát ja gondolom...
mert azért nagyon szép lett, viszont még mindíg erősen elnagyolt a grafikája.nextgen nélkül vittem végig , de nagyon hiányzott, mert látva a nextgenes képeket hát idegesítő volt hogy kihagyták belőle, mintha egy butított szar lett volna.
jwolf
14642 levél
Válasz 06.06.06. 10:07 #200
Razor03
Ezért érdemesebb szűrőket alkalmazni mint a magasabb felbontást. 1024x768+AA szebb mint az 1280*1024 AA nélkül. A mai kártyák már hardweresen tudják az AA-ot így bártan lehet próbálkozni. (Na jó it nem TRL-re gondolok )
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
883 levél
Válasz 06.06.06. 10:04 #199
jwolf
hát csak mondjuk az a gáz hogy 1024x768ban még egyértelműen jól fut, de már 1280xban már nem megy, szaggat a legtöbb game, sajna.
1024ben meg nem annyira élvezhető a kép.
viszont sajna konzolon nicsenek jó fps-ek...
jwolf
14642 levél
Válasz 06.06.06. 09:58 #198
Razor03
Pont ezért került bloom a HL2 ingenbe hogy x300se-től x850xt pe-ig mindenki megcsodálhassa mit nyújt a HDR, illetve ne mardjanak hoppon azok sem akik x850-et vettek.
Unreal 3.0-val ellátott játékoknak kötelességük lesz 7800-7900 GT-n normális minőségben futni mert a Crysis-ig nem lesz új vga generáció szóval ezekre fogják majd optimalizálni.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
883 levél
Válasz 06.06.06. 09:49 #197
jwolf
én valszeg nem fogom megtapasztalni a hl2one-nak a fullos szépségeit, mivel korlátoznom kell az igényeket, mert a gép arra már nem alkalmas.P4 3,4 1Gram atix700pro.
szóval tisztában vagyok vele, hogy már ennek a teljesítménynek őrülök, ha egyáltalán élvezhetően fut...
jó...a crysis az szívás lesz, mármint fogalamam sincs hány100ezerforintosgép kell majd neki a huxley és az új unrealról meg az esetlegesen "ha kijövő" stalkerről nem is beszélve, meg esetleg már most a preyről, uhh azt nagyon várom....
jwolf
14642 levél
Válasz 06.06.06. 09:47 #196
Razor03
Itt most nem ezzel van a gond hanem azzal hogy egy hozzánemértő próbál meg igazat tenni.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
883 levél
Válasz 06.06.06. 09:42 #195
jwolf
sztem tök felesleges erről beszélni.
az tény és mindig is az marad, amíg a kor halad szépen előre, hogy amik jönnek ki új gamek és forradalmasítanak vmi új technológiát, azokhoz nagyon fasza gép kell, hogy vigye mint a vajat, ezt eddig is tudta mindenki és így is marad ez az idők végezetéig.
mondok ez szar példát: trlegend nextgen funkció nélkül
bár nemtom lehet hogy erős volt...
jwolf
1418 levél
Válasz 06.06.06. 09:22 #194
Tinman
Nálad a pont!

A patch dátumok ügyben nem tévedtem, de basszus tényleg az 1.3-as hozta el a HDR-t előszőr... ezek után Lost Coast HDR vicc...
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
1418 levél
Válasz 06.06.06. 09:16 #193
Tinman
Az 1.32-es patch 2005. 06. körül hozta el a Shader Model 3.0-at. Ez azért fontos info FC javára.

At 1.33-as patch hozta el a HDR-t 2005. 08. 10. SZERDA

A Valve Lost Coast-ja 2005. október 28.-án jelent meg a steam-en.

Erről ennyit.

Látom felfogási nehézségeid vannak... az előző hsz-ben egy szóval nem állítottam, hogy ki alkalmazta játékokban előszőr. Azt állítottam, hogy az egész szellemi atyja Debevec.
Idézd be ha tévednék.

Eddig nem volt fikázás, de lassan az lesz ha továbbra is valótlan dolgokat állítasz

Na peace.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
14642 levél
Válasz 06.06.06. 09:06 #192
Razor03
Látom Te hc gamernak tartod magad. Akkor miért Gef4Ti-al nyomod még mindig? Egy rendes gamer ad magára annyit amennyit lehet és megpróbálja annyira minimálisan korszerűsíteni a gépét amennyire csak lehet. Én nem nézem le a géped mert mert nem olyan vagyok aki a kicsit nem becsüli...
Szóval ezzel azt akarom neked mondtani hogy ne gyere nekem a HDR-el mert még nem is láttad ezek szerint soha milyen a valódi. Az a kép amit linkeltél ronda ahhoz képest amit én láttam. Tipikusan abba a kategóriába estél mint azok akik elégedetten állnak fel a gép elöl miután végigtolták a HL2 és megelégedtek mert kaptak egy átlagon aluli látványt és még mindíg azt érzik hogy nincs szükség jobb gépre mert a HL2 szépen futott a többi játék meg nem számít. Aztán jön majd a Crysis és lesz ám pofára esés. A Crytek nem csinálja azt amit a Valve tett (feleslegesen nem írják meg az engint Dx7-8-ra). Marad a 9-10 aztán lehet gépre gyűjteni, ami nem is baj mert legalább haldunk a korral.. De az olyanoknak mint Te biztos nem fog majd tetszeni mert még mindig a Ti4-el kenitek majd, mert szépen vitte a HL2-t.

Ha nem vagy tisztában azzal sem mikor vezették be elsőnek a HDR-t akkor minek pakolsz itt hülyeséget hmm?? 2004 decemberben vettem a 6800-as kártyám és utánnanéztem mindennek aminek csak lehet. Ekkor kezdődött csak igazán a HDR "forradalom" amit elsőnek a Cryengin mutatott be . Egy egyszerű kis 80 patch segítségével. Aztán jött a Brother is Arms a reálisan belőtt HDR effektjével (megjegyzem hogy az engin még az Unreal 2.5-re épül). Sőt ott van még a Splinter Cell Chaos Theory is, Serious Sam 2 stb ezek mind a Lost Coast előtt voltak. Ja hogy Lost Coast? Az csak egy tech demo nem tekinthető teljes értékű játéknak. Tech demokkal már az nvidia és az Epic rég demonstrálta mire képes a HDR ha normális kezekbe kerül. És azt tudtad hogy miért készült a Lost Coast ? Hát megmondom. Azért hogy az ATI tulajok is tapasztalhassanak hasonlót mint a 6000-res Gef tulajok. Elég gáz lett volna ha a 100000 Ft körüli x850 xt-k, x800 pro-xt-k (ezek akkoriban nagyon menő kártyák voltak HDR TÁMOGATÁS NÉLKÜL PERSZE) nem tudnak még hasonlót sem mint egy 18000 Ft-os Gef. 6200.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5113 levél
Válasz 06.06.06. 08:17 #191
rage
Lost Coast előtt volt még.
Egészen biztos, de nincs igazán jelentősége.
3000 levél
Válasz 06.06.06. 06:47 #190
Dj Neo
De nem értitek, ti nem fogjátok fel, még azt sem, amit mondtok, sőt még azt sem, amit én akartam mondani...
Meghazudtoljátok magatokat!!!

rage:"Az 1.33 patchel jött, és külön lehetett bekapcsolni" -, tehát nem akkor jelent meg, mint a FC, a tudomásom szerint nem is rég, nem egész, max 1 éve jelent meg az 1.33-as patch, szóval a Lost Coast után valahogy...

Tinman: mondom játékokban alkalmazva, azaz nem ők találták ki, mivel ez egy fotorealisztikus módszer, fotósok, retusálásokhoz, és egyéb képi javítás/torzítás végett használják!

Szóval azért olvassátok el, mit írok, aztán fikázzatok le!
FIGYELEM! Szeretném tudatni minden kedves forumozó társammal, h mivel nincs már névváltoztatás, a 3000.hsz-emtől Mauddip néven láthattok majd! Megértéseteket köszönöm :)!
1418 levél
Válasz 06.06.05. 23:36 #189
Tinman
Mellesleg 1997-ben Paul Debevec találta ki az egész HDR algoritmust.
Debevec elkövetett már anno egy elég komoly demo progit az ügyben.
Kijelenteni azt, hogy tudom mi az a HDR... hát te tudod.

HDR-ről mélyebben

The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
5113 levél
Válasz 06.06.05. 23:04 #188
rage
A HDR támogatást, a Pixel Shader 3.0 támogatást a Far Cry-ban lehetett először bekapcsolni, de nem alapból, hanem a sokadik patch után (ha jól emlékszem, 1.33)

Utána a Lost Coast volt az a játék, amiben benne volt, de itt már persze alapból beletették, mint ahogy a Day of Defeat Source verzióba is.
5113 levél
Válasz 06.06.05. 23:00 #187
rage
Nos, sikerült végigjátszani, három alkalommal ültem le miatta, mindhárom esetben olyan másfél órát nyomtam, mire véget ért.

Az biztos, hogy az alapjátékhoz képest sok újat nem hozott, de az tetszett benne, hogy a csaj végig jön velünk, ötleteket ad, kicsit élővé varázsolva az egészet.

A vége felé a polgárok menekítése kicsit vontatottra sikeredett, illetve ahhoz képest, milyen rövid a játék, túl sok volt benne a sötét rész. Hogy megéri-e? Szerintem, 20 dollár a mai világban nem egy eget verő összeg, mikor elmegyünk a feleségemmel étterembe, az ennél többe kerül...S ugye, a full árban lévő Tomb Raider 7 is kb ennyi idő alatt vihető végig.

Arra jó volt, hogy kicsit szüneteltettem az Obliviont
Most lehet folytatni azt tovább.
Az egy "picit" hosszabb
3000 levél
Válasz 06.06.05. 22:53 #186
Dj Neo
Razor, te tényleg el vagy varázsolva, azért még nem a Crysis-nál tartunk, álljon meg a menet!!!
Amúgy én is nagyon szerettem a Far Cry-t, néha még mosttanában is felrakom, ha nagyon unom magam, símán fut a G4Ti-momon Ultra High-on, szóval nem az a Gamer vagyok, akinek nem tetszik, mert beszaggatott neki, a HL2 meg nem, mivel a FC-t is kb 4* játszottam végig, igaz a HL2-t meg 7*, de tök más világ a 2!
A FC-ban azért kissé el van túlozva a világ, "túl szép, hogy igaz legyen", ahogy a mondás tartja!
Nekem inkább a reálisabb dolgok jönnek be!
Amúgy meg tudom, mi az a HDR, mivel elmondanám, hogy ezt tényleg a Valve-s srácok fejlesztették ki, azt nem tudom, hogy a Blood effectet azt ki, de a HDR-ben biztos vagyok, mivel azon ámuldoztunk haverommal, amikor még aanno a PC Guru-ban volt ez a cikk róla, hogy milyen f@sza lesz! (Mármint úgy értem, hogy ők csinálták meg ezt először a játékokban) Egyébként igaz, hogy nálam a fehér falról a nap azért nem vakít el, de nekem jó így is, nem vagyok maximalista!!!
A Far Cry-ban nem ez van!
Amúgy mondod, hogy így, meg úgy szar a Bloom effect nálam, meg DX8-as a hardver, de azért ez se szar kép ám, lesd csak meg!!! KÉP
FIGYELEM! Szeretném tudatni minden kedves forumozó társammal, h mivel nincs már névváltoztatás, a 3000.hsz-emtől Mauddip néven láthattok majd! Megértéseteket köszönöm :)!
1989 levél
Válasz 06.06.05. 22:45 #185
georgee
Javitcsal ki ha tevednek de anno a OF-ert ugyanannyit kertek mint a HL-ert mar annal is inkabb hisz nem is a valve csinalta hanem a Gearbox! Szoval szerintem tulsagosan is kritikusok vagytok a ep1 el...
Es megis mennyit kerjenek el erte? Mikor a premier jatekok ara altalaban 12k majd par honap mulva 10k akkor ez 4k-ert miert nem erne meg? Raadasul az ide irok kozul szerintem 1 ember nem vettem meg eredetiben! Ergo ezt ki is lehet huzni mint negativum. A gond pedig az, hogy rengeteg a szabad ideje van az embereknek es kijaxa egy nap alatt es csalodott! Ha napi 2 orat jaxik vele ami nem keves es nem ker helpet a forumrol mert elakadt akkor akar 1 hetig eltart a dolog.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1418 levél
Válasz 06.06.05. 22:43 #184
Tinman
OF érdemeit nem is kívánom vitatni, de az meg az a fajta FPS ahol jóval több taktikai érzék kellett a játékhoz, mint egy szokvány FPS esetében.
Sajnos a külleme nem volt az igazi
Pedig az igazi átütő élményhez 2 dolog kell: állkoppantó küllem és értékes belbecs. A FC sztorija nem volt egy nagy szám, de ahogy azt elénk tárták... először éreztem az számítógépes játék esetén, hogy ez már majdnem VR.
Sajnos a HL2 ezt soha nem tudta visszaadni... helyette adott egy kellemes történetet, jó játékélményt... na de azért a HL-1-es "forradalom" messze elmaradt, csak sok offline lap a nagy hype hegyben nem látta azt, hogy ez azért kevesebb annál, mint amit vártunk.

Természetesen a 2 műfaj egyezik... mindkettő műfaja FPS.
Ha Valve igazán akarta volna, talán több és szebb nyílt teret csempészhetett volna a játékukba, de nem így tettek... talán majd Ep 2-ben. Nagy kár, hogy az is egy laza d.u. lesz.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
742 levél
Válasz 06.06.05. 22:41 #183
UMPepe
Lehet, hogy nem éri meg a pénzét!(szerintem igen) De 1 próbát mindenképp megér! Szerintem az a hülye, hogy még annyi esélyt se ad a játéknak, hogy kipróbálja!
Asus P4PE-X, P4.2.0Ghz,3x256 DDR,Ati9600,40GB+80GB Maxtor,-- www.splintercell.hu--,
14642 levél
Válasz 06.06.05. 22:24 #182
Razor03
Persze nem azt mondom hogy az ep.1 az utolsó szutyok játék hanem azt hogy lehúzás és nem éri meg az árát. Nem úgy mint a HL1 2 kiegészítője. Mondjuk az igaz h a Blue Shift is rövid volt.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1989 levél
Válasz 06.06.05. 22:19 #181
georgee
Azt elismerem, hogy anno 2 kiegeszito hatalmasan meg volt oldva> betekinteest nyujtott a tobbi Mesa reszre es felfedte a komlexum valodi nagysagat es titkait + az, hogy a tortenesek fedtek egymast az alap hl-el az remek volt! De ezek a kiegeszitesek se voltak hosszabak csak az akkori jatek szinteden volt hoszabb! Az meg, hogy pl. a Opposing Force -ban televoltal mindenfele alien es foldi fegyverrel mar sok volt szerintem> a Blue-Shift ben vissza is vettek picit. Sot a B-S mar akkor is nagyon rovidnek szamitott de most lefogadnam, hogy elsore vegig vinned 2 es fel ora leforgasa alatt!

Az ep1 ne lenne szorakoztato> ezt nem ertem! Kritikus vagyok a jetekokkal de nekem bejott. Es szerintem te is kiprobalod majd a 2 es 3. epizodot is es nem fogod letorolni...

Tapsolj ne tuntess!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
14642 levél
Válasz 06.06.05. 21:55 #180
Razor03
Half Life egy fantasztikus játék még most is. Az b@sz még fel hogy az Opposing Force ill. a Blue Shift is kiegészítő lemezként készült és legalább olyan szórakoztatóra sikerült mind kettő mint az alap játék. Új fegyverek, szörnyek, a Black Mesa eddig nem látott ötletes és misztikus helyszínei. Én azt mondom hogy az ep.1 egy eszméletlen nagy lehúzás. És bejön Valve-nek mert a sztoriból "függőséget" csinálnak az álltal hogy szép fokozatosan adagolják, a nép meg veszi mert mindenki ki szereté ugye deríteni hogy mi is történik valójában.. persze még mindig semmit nem tudunk csak hogy van egy fontos üzenet aminek el kell jutnia bla-bla-bla...sablon??
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5661 levél
Válasz 06.06.05. 21:52 #179
ati2002
ezt a hsz-t már nem tudom eltüntetni, csak megváltoztatni.
sorry.
---
5661 levél
Válasz 06.06.05. 21:52 #178
ati2002
Hehe, látom az első pálya nagyon megfogott, nagyon szép képek. EMlékszem, amikor először kiléptem a bunkerből, nem hittem a szememnek.
---
14642 levél
Válasz 06.06.05. 21:43 #177
Razor03
Georgee töltöttem fel pár képet a FarCry-ból csak hogy lásd miről beszélünk és mi az amit kihagytál. Az nem jó hozzáállás volt hogy azt mondtad nem is érdekel. Én soha nem hagyatkozom ilyen téren más véleményére. Saját tapasztalat alapján rangsorolom a dolgokat. Én azt mondom hogy tegyél egy próbát a FarCry-al is mert nem fogod megbánni. Az ára is baráti, 2000 Ft. Ennyi pénzért nagyon kevés játék nyújtja azt amit a vásárló elvár az áráért.
Pár jól sikerült kép
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3933 levél
Válasz 06.06.05. 21:34 #176
Samu G
HL1 korszakalkotó játék volt. HL2 nem az (gyakorlatilag HL1 feltupírozva de az eltelt 6 év miatt ismét nagyszerű játék). Episode 1 meg 0db többletet hozott HL2höz képest. És ez a fő probléma.

99-ben jött ki például a System Shock 2 (máig felülmúl minden FPS-t szerintem). Meg az AvP 1 is (pl (ha jól emlékszem)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
1989 levél
Válasz 06.06.05. 21:27 #175
georgee
De kapizsgaljatok mar> Persze, hogy a OF-se volt tokeltes mert a repulok vezetese is arcade ahogy a jarmuvek veztese is de nem ez volt benne a lenyeg! (amugy en 99-re emlekeztem, sorry) mi jott ki 99-ben?

Olyan jatekot ami jol nez ki, gyors, kicsi a gepigenye, realisztikus, van mozgas tered es a tortenet is ok es stb. sorolhatan > az eletben nem lesz!

A hl-ben meg pont az jo viszonylag megmaradtak a regi stilusnal > ami jo volt anno 1x nem kell elrontani! Lasd D3! Nagy ter kellet volna a palyakon ahol 1x-re 20 szurnyet kuldesz a pokolba. Attol fuggetlen igy se volt rosz kozelebe se ert a regi doom-hoz! A hl2 viszont igen is vissznyult a gyokerekhez (mega hangok nagyu resze is megeggyezik es nem azert mert nem ertek ra es lustak voltak ujat bele tenni)

Amugy mar azt se tudom mi volt a "vita" alapja?
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
14642 levél
Válasz 06.06.05. 21:18 #174
Razor03
Próbáltad? Akkor nagy tapasztalathoz jutottál a játékkal kapcsolatban így már értem a korábbi hsz-ed .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3933 levél
Válasz 06.06.05. 21:10 #173
Samu G
Csak pl. az Operation Flashpoint nagyon szarul volt megcsinálva. (mondom ezt, pedig a kedvenc FPS-em máig is a System Shock 2 és AvP mellett). Jellegzetes csah játék : fantasztikus ötletek és hangulat, és szörnyű bug-ok. (ütközési modell szörnyű, fizika szörnyű, az emberek mozgása szörnyű...és még 1.96 ban sem lett sokkalsokkal jobb a dolog.) Armed Assault-ot is ettől féltem (bár nagyon várom). OpFlash tényleg más kategória hisz egy-lövés-a-halál stílusú realsztikus FPS.

De Half Life 2 és Far Cry teljesen ugyanaz a műfaj (csak a sztori más). Far Cry-ban én nem is a fizikát és grafikát, meg a sztorit (mert az gagyi benn) szerettem hanem a szinte végtelen szabadságot. Aki ezt nem próbálta ki az nehezen érti meg Far Cry lényegét. Gépigény nem olyan szörnyű (fx5600U-mon normálisan megy), persze nagy, de ÓRIÁSI méretű pályák vannak, és kilométerekre ellátni. (jellemző hogy még bátyám is rátapadt Far Cry-ra, pedig nem is játszik C64-es korszak óta számítógéppel)

Half Life-nál is jobb lenne tényleg, ha nagyobb szabadságot adnának az embernek(talán E2-ben, végülis külső tereken játszódik (trailer alapján). De tényleg nagyon jó az alacsony gépigénye, csak attól tartok nagyobb pályákat csinálnának már nem lenne ez igaz. Persze majd kiderül decemberben...
Belegondolva HL2 legnagyobb baja a pályatervezés. (még leragadtak a HL1 szintjén - pedig sok év telt el azóta.) Ugyanazokat a motívumokat látni újra és újra.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
10984 levél
Válasz 06.06.05. 21:09 #172
VodevilX
nem feltétlen
én még ma se szarok be egy Far Cry Instincts Predator™-tól sem
szép a víz tény, de az igazi még mindíg szebb...
nekem tökéletesen szép volt játéknak a közepes FarCry is
és a HL2sem azért tetszett ahogyan futott hanem mert nekem kult játék az elsőrész és a 2t méltó folytatásnak találom
útközben volt még egy D3 is a műanyag környezetével ami szintén nagyszerű játék
és egyátalán nem kell semmi extra, ha a játék jól teljesíti a feladatát ami a szórakoztatás akarna lenni
és egyiknél sem tapasztaltam hogy nem ezt tenné a játékossal(csak velem ahogy látom ...)
az fpsek amugy sem szoktak rpg szintű szabadságot nyújtani
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2851 levél
Válasz 06.06.05. 21:08 #171
RAI*DEN
Én haveromnál próbáltam ki az FC-t.
14642 levél
Válasz 06.06.05. 21:04 #170
Razor03
Operation Flashpoint-ot nem kell bemutatni mert 2x toltam végig. Az egy taktikai háborús FPS hatalmas játéktérre és 2001-ben jelent meg de lényegtelen. Egy taktikai fps-nek pedig szüksége is van a nagy játéktérre ahhoz hogy a kellő hatást keltse. OFP ha jól tudom megtörtént eseményeket és háborús ütközeteket dolgoz fel, jól is néznék ki ha egy kitalált szigeten kellett volna küzdeni.
Nem tudom hogy emléxel-e de anno ez a 4 játék indult a trónért: a nagy múltú kultusz Doom3, Half-Life2 aminek az volt a célja hogy újra definiálja az fps műfajt, S.T.A.L.K.E.R. ami még mindig sehol illetve a FarCry ami a SEMMIBŐL jött. Érted? Ez azt jelenti hogy nem volt agyon hype-olva mégis siker játék lett és bizony odavert a másik 2-nek grafikában, játékmenetben egyaránt. Szép volt, ötletes volt, félelmetes volt. Mikor elkezdtem FarCry-ozni régen (2004 eleje) azon tűnődtem hogy mi lesz a másik 3 játékkal ha már ez önmagában ennyire összetett és annyi mindent fel tud mutatni amit a többi külön-külön szeretne. Most komolyan mondom hogy az elsőtől az utolsó pályáig mindíg találtam valamit, valami apró kis részletet amire azt mondtam hogy ilyen nincs, létezhetelen hogy egy játékban a legapróbb (hangulat teremtő-->és ez nagyon fontos) részletekre is figyeljenek.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3447 levél
Válasz 06.06.05. 20:57 #169
+Sniper+
2-es kategóriába tartozom, mégis a Far Cry a kedvencem.
Asus P5K-E, Q6600, MSI 9800GTX+,4 GB/800 DDR2 GEIL, Chieftec 550W
1989 levél
Válasz 06.06.05. 20:45 #168
georgee
Jo akkor erre a FC-re en meg kontrazok a Operation Flashpointal ami 99-ben jelent meg! Abban mekkora szabadsagod van! Es a mai napig jaxanak vele...es hamarosan jon az Armed Assult ami ugyanannak a 99-es motornak a upgrade valtozat amely sokak szerint szarul nez ki szerintem qrva jol. Igy is, hogy alapjaiban 7 eves enginerol van szo.

A 2 jatek nem egy mufaj a half-lifal ahogy a FC-se > annyi a kozos, hogy fps-ek...

Lattam a DX10-et tamogato Crysis videot> tenyleg eszmeletlen hogy nez ki de ez nalam nem eleg ahoz, hogy egekbe emeljem plane azert mert atomeromu kell majd hozza a biztos. Es ha nem apuka veszi a gepet hanem te magad akkor ketlem, hogy egy jatek kedveert is kiadsz 80-100 forintot egy videokartyara...en nem az biztos, nincs is mibol.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
14642 levél
Válasz 06.06.05. 20:38 #167
Razor03
Mucius most őszintén nem ilyen kopár textúrákba botlik az ember lépten-nyomon? Na jó van néhol egy kis erőltetett pixel shader a falakon meg a fa!parkettán oszt ennyi. Ja a szó szerinti pixelmocsár vizet ne is említsük.
Egy dolog van ami negyon bejön. Az a karakterek animálása illetve az arckifejezésük. Örömöt, szomorúságot bármit le lehet olvasni az arcukról. Ez dícséretre méltó ilyet még nem sok játék tud (talán a Brothers in Arms).
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 06.06.05. 20:28 #166
Razor03
"mert kevés lesz hozzá a vasuk" - Hehh Csonti FX 5600 lol wazze
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 06.06.05. 20:24 #165
Razor03
Csinálnék még képet de távozott a winyómrol ez a felesleges 3 gb.

Egyébként meg lelkes mod készítők simán össze tudnak ilyet hozni mint ez a kiegészítő. Legalább új fegyvert vagy járművet tehettek volna bele ha már ennyire erőltetni akarták a folytatást. Egyébként klassz a vége nem mondom . Remélem az epizod3 is ilyen pofáraesés lesz. Az alap még úgy-ahogy tetszett de ez pfff..
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1418 levél
Válasz 06.06.05. 20:23 #164
Tinman
Razor03: Nem is tudtam, hogy van egy klónom Full egyetértek veled

Raiden: Hát ha nem volt elég jó géped FC-ra akkor nem csoda, hogy nem tetszett túlzottan.
2 féle FPS gamer van:
1. Jó gépe volt mikor kijött a FC és azóta az állát keresgéli a padlón.
És csak mosolyog a HL2 "forradalminak" kikiáltott újításain, hiszen 1 évvel korábban az FC már csípőből többet tudott.
2. Közepes masinája volt, butítottan játszott a FC-al... egy évre rá jött a HL2 mely optimalizáva itt-ott kissé csúnyácskán ám remekül elfutott a középkategóriás gépen --> HL2 lett a best of számára.

Valaki itt írta, hogy a HDR a Valve találmánya... jujjj, jajj... loál

Ami hiányzik a HL2-ből az a mozgásszabadság. Az episode 1-ben ismét vagy 3x kellett egy nulla minőségű textúrával ellátott szellőzőrendszerben mászkálni. Elég már ebből.
Remek volt a HL-1-ben a Black Mesa komplexumában bolyongani, de ideje lenne újra fellélegezni.
Szegény EP1 talán lineárisabb, mint HL franchise tag valaha.
NEM! Nem arra vágyok, hogy egy rohadt kapcsolót 3 féle úton lehessen megközelíteni, hanem azt, hogy többféle megoldással, nagyobb szabadsággal szembesüljek.

Soha nem felejtem el a FC érzést... bár ha nagyon messze elúszott az ember egy helikopter rögtön ellátta a baját, de ez még mindig elegánsabb megoldás mint a "jobbra már a 250000. beomlott ajtó van, balra, a 40000. tűz... vajh merre mehetünk.

Az episode 1 amúgy nem rossz játék, kellően feelinges, kellően jó öteletek találhatóak benne és a motorból is elég jól kihozták a maximumot. Nekem pl. jobban tetszett ez a "rész", mint a HL2.
De hol van ez attól a gyönyörtől amit 3 éve éltem át a FC-ban?

Az igazság az, hogy a HL2 egyrész azért remek FPS mert nincs konkurense. Tucatszám jönnek a gagyibbnál-gagyibb unalmas FPS-ek nulla ötletességgel, játékélménnyel...
Ahogy mondani szokták a "Vakok közt félszemű a király."


Georgee: Nem játszottál a FC-al? Fél FPS gamer vagy... ezt a legkomolyabban mondom.

Még egy dolog: Jön lassan a Crysis. Még a GS-es HL2-hype arcok is csak döbbenten néztek... és majd adnak rá ~75%-ot, mert kevés lesz hozzá a vasuk
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.