Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Super Mario (Mario Forever, SMBX stb.)

51811 levél
Válasz 15.01.30. 14:52 #3053
Barthezz
Az SMBX már nagyot durrant, ez meg csak finomítás lesz, meg új grafika. De olyan szintű újdonságot, mint az SMBX ténye, már nem fog jelenteni. Ha csak nem annyira profi módon lesz összerakva, ahogy redigit tette. Meglátjuk majd, én az általam vázolt lehetőséget tartom erősen valószínűnek.
679 levél
Válasz 15.01.30. 14:31 #3052
SMBX-fan
Mert nem lesz forradalmi?

Az SMBX összes elemét tartalmazni fogja, de sztem ha a laggolást kiküszöbölik, máris jobb lesz.
Béták amúgy sem vmi pontosak, ezért nem lehet irányítani rendesen.
51811 levél
Válasz 15.01.29. 22:16 #3051
Barthezz
Már egyszer írtad ezeket. Hát van egy sanszom, hogy ez már messze nem lesz akkora siker, mint az SMBX.
679 levél
Válasz 15.01.29. 22:04 #3050
SMBX-fan
Az egyszer említett VSMBX-nél a karácsonyi megjelenést rosszul értelmeztem, az vmi más volt. Béta már van de ahhoz annyi kiegészítő kell hogy csak na, gondolom és remélhetelőleg a non-beta 1.0-ás verziója problémamentes lesz. (mert nekem laggol istentelenül kb. 15 FPS-sel, jobban mint a KKF, plusz az irányítás sem konfigurálható még)
Tervezett újítások:
- Gravitáció változtatása
- Új ellenségek (pl. a bumerángos vagy tűzköpő teknős)
- Új powerupok (nem t'om hogy mi de a Thunder Flower sztem kiba jó lenne)
- Egyedi zene a térképen (nem csak a 16 alap)

Thunder flower: hasonlít a fire flower-re, de feltöri a téglákat is+megöli a páncélost (buzzy beetle) és egyéb páncélozott ellenségeket (csak saját ötlet, nem hivatalos)
51811 levél
Válasz 15.01.28. 21:50 #3049
Barthezz
Nem kell magyarázkodnod, mindenki vét elgépelést, csak jól esik néha csipkelődni picit.
679 levél
Válasz 15.01.28. 21:45 #3048
SMBX-fan
A fórum nem egy kulturális központ.
Amikor már észrevettem az elcsesződést, már nem tudtam szerkeszteni.
51811 levél
Válasz 15.01.28. 19:53 #3047
Barthezz
Olyan értelmetlen hülyeségek jutnak néha az eszedbe. Amúgy meg elcseszted a mondatot.
679 levél
Válasz 15.01.28. 19:45 #3046
SMBX-fan
Szerinted ha lenne egy olyan verseny, hogy 'epiode of the year', az én voksaim ezek lennének:
2013: Mario Classic
2014: New Great Castle Adventure
2015: Remélhetőleg az Invasion 3 lesz
51811 levél
Válasz 15.01.27. 21:29 #3045
Barthezz
Meglátjuk, mi sül ki belőle. Az is lehet még, hogy egy jó epizódot kapunk.
679 levél
Válasz 15.01.27. 21:26 #3044
SMBX-fan
Nem értelmeztem túl a smbx fórum szabályait, de itt vannak a moderátorok fajtái:
Administrators: asszem egyértelmű
Global Moderators: tulajdonképpen ők mini-adminok
Level Judges: ők értékelik a különböző epizódokat, pályákat (bossedit8 is közéjük tartozik)
Level Designers: pályakészítő mesterek, ők készítik a hivatalos epizódokat (és összefogva csinálják az Invasion 3-at, szal nem lesz teljesen rajongói)
Game Masters: fórumos játékok moderátorai, a főbb smbx fórumokon nincs valami sok befolyásuk (asszem)

Mivel az invasion 3-at olyanok készítik akiknek a pályaátlaguk 8/10-es értékelés fölötti, szerintem az ingadozó nehézség okozhat gondot legfeljebb.
51811 levél
Válasz 15.01.27. 10:25 #3043
Barthezz
Annál azért könnyebbek.
679 levél
Válasz 15.01.26. 14:40 #3042
SMBX-fan
3. világ közepe. Nem akadtam el csak mostanában rákaptam a New Super Mario Bros. DS-re. (DS emulátoron) A New SMB egy átmenet a régi és az új Mariok között a konzolokon. (komplikáltabb mint a 1989-es SMB3 de egyszerűbb mint a Wii-s New Super Mario Bros)

Mario classic: ha a pályák könnyebbek a legendás NGCA-s Lost level-nél, akkor sztem ja.
51811 levél
Válasz 15.01.26. 00:43 #3041
Barthezz
Amúgy hol tartasz az LFFTMK-ban?

Mario Classicot pedig nem tervezed befejezni végre valahára?
679 levél
Válasz 15.01.25. 20:52 #3040
SMBX-fan
én sem használom gyakran de meg tudom csinálni ha muszáj
51811 levél
Válasz 15.01.25. 19:46 #3039
Barthezz
Amúgy a falban mászkálás nyilvánvalóan bug, emiatt nem is szoktam próbálgatni, mert csalásnak éreztem volna. Persze a linkelt pályán enélkül nem lehetne átjutni és a Mario Classicban is 2-szer ez kellett a rejtett kijárathoz, így ott én is rákényszerültem a használatára.
679 levél
Válasz 15.01.25. 19:41 #3038
SMBX-fan
Nekem asszem 3 trükkje megy. A falban mászkálás alapfoka. (amikor nem kell fel-le menni csak oldalra) a taposós életszerzés (még az elején) meg talán a faleveles a tüskék között.
51811 levél
Válasz 15.01.25. 18:49 #3037
Barthezz


Eddigi videoiból is lejött, hogy mennyire technikás játékos, de ezeket a trükköket soha az életben nem tudnám utána csinálni.

Amúgy a falon átmenést már régóta megfigyeltem nála, nos, arra se nagyon lennék képes. A Mario Classicban volt szükség rá a legvégén az összes secret megnyitásához (amikor a kapott instrukciók alapján vissza kellett menni a korábbi pályákra), legalább fél órát vacakoltam vele, mire sikerült ott átjutnom a rejtett csőhöz.
679 levél
Válasz 15.01.25. 17:36 #3036
SMBX-fan
679 levél
Válasz 15.01.15. 20:23 #3035
SMBX-fan
Muncher Lake első fele egy tengerparti pályára hajaz, a második felének első része cipős és a második része csak egy szimpla pálya.
Cool Cool Glacier egy havas pálya, asszem egyértelmű. (semmi speckó de a boss-t sztem jól megoldottam)
Thwomp Ruins: sok benne a Thwomp és ki kell használni a pörgőugrást a pálya 2. felében. (ott fontos hogy ne öld meg a thwompokat, mmint a 2. részben; lehet hogy van 1-2 dolog ami leginkább a Mayahem Temple Grounds-ra hajaz, de ez nem 100% koppintás, nyugi)
Előbbi 3 kész, következő 4 viszont nem:
Forest of the Giants: egy erdő óriás ellenségekkel és platformokkal (így fejben)
Hot Hot Volcano: lávás pálya
Mechakoopa Factory: A Mario classic 5. világ főkastélyának és az NGCA Frantic Factory-jának ötvözete.
Nostalgic Nightlands: SMB1-es pálya, éjszakai
51811 levél
Válasz 15.01.15. 20:16 #3034
Barthezz
Nem tudom, mind jól hangzik, csináld meg mindet, ha van ötleted.
679 levél
Válasz 15.01.15. 20:09 #3033
SMBX-fan
Az alábbi 7 pálya közül melyik hangzik szimpatikusnak? (csak 3 van eddig kész, szal még nem szolgálhatok letöltési linkkel)
SPOILER
Muncher Lake
Cool Cool Glacier
Thwomp Ruins
Forest of the Giants
Hot Hot Volcano
Mechakoopa Factory
Nostalgic Nightlands
679 levél
Válasz 15.01.13. 19:55 #3032
SMBX-fan
Napi fél világ a haladás, harmadik közepén tartok kb. Hangulatos de a vélemény fix: Mario Classic és NGCA még mindig jobbak, de a Mushroom Robbers szintjét tisztességesen tartja.

Bossedit8 fórumos adatlapján (az smbx fórumon) csak most vettem észre hogy 19 éves. (elvileg) Gondoltam hogy fiatal de csak 25-30 évesnek.
51811 levél
Válasz 15.01.11. 18:58 #3031
Barthezz
Nah ez jó hír, reméltem, hogy jó lesz ez a kampány is.
679 levél
Válasz 15.01.11. 10:42 #3030
SMBX-fan
Na asszem a 2. világnak mindjárt vége, csak a boss van hátra.
Nem volt egy rossz pálya sem.
51811 levél
Válasz 15.01.10. 22:17 #3029
Barthezz
Nah akkor ezt előttem fogod kijátszani. Kíváncsi leszek majd a végén a véleményedre, és én csak akkor kezdek bele, ha összeségében jó megítélést adsz neki. A videok és a képek alapján mindenesetre ütősnek tűnt.
679 levél
Válasz 15.01.10. 21:48 #3028
SMBX-fan
Lila cipős csalásról fogalmam sem volt hogy hogy kell kivitelezni.
Ám a LFFTMK-ról azt tudom elmondani élvezet terén eddig (5 pálya van kész), hogy jobb mint a TGE, viszont rosszabb mint az NGCA és Mario Classic. (szóval egy Mushroom Robbers-kaliberű kampánynak tűnik)
51811 levél
Válasz 15.01.10. 20:23 #3027
Barthezz
Nem-nem. Feltétlenül végig fogom játszani, csak az utóbbi időben már sok volt a Marioból. Szóval egy picit, kb. fél évet pihentetem, aztán belekezdek. Addig pedig játszom mással.
679 levél
Válasz 15.01.10. 19:26 #3026
SMBX-fan
Ugye ezt nem felejtetted el?
Nem lógok itt egész nap csak pont most jöttem be ide.
51811 levél
Válasz 15.01.10. 19:25 #3025
Barthezz
Gratula, ügyes vagy, ehhez a 2 pályához nekem már nem volt türelmem és a nem túl elegáns lila cipős megoldást választottam. Azt amúgy tudod, hogy kell kihozni a Kuribo-s pályáról?

Amúgy nem kell editor a bónuszpályákhoz, szokás szerint írd át ez esetben is a mappájában található npc file-ban a tört érték(ek)et egészre és voilá.
679 levél
Válasz 15.01.10. 18:07 #3024
SMBX-fan
És junkyard is megvan, de ott csak 45 halál.
Bónuszok utáni bónuszokhoz csak editorban tudok hozzáfogni, de a classic castle-t már megcsináltam egyszer.
679 levél
Válasz 15.01.10. 13:58 #3023
SMBX-fan
A Test 3-at kompenzálásként becsületesen csináltam meg. (Marioval abszolúte lehetetlen volt a hosszú ugrások miatt, Luigit meg már túlhasználtam és ezért Toad-dal mentem)
4. Test még bőven odébb van, asszem Luigi jön.
51811 levél
Válasz 15.01.10. 01:48 #3022
Barthezz
Hmm, ügyes vagy, lassan nálam is jobb leszel, ha így folytatod, bár a Rosalina pályáért jár az ejnye-bejnye. Az pont úgy jó, hogy kicsiként kezdesz mindenkivel és te magad szerzed meg a pályán a kalapácsot és a mosómedve-jelmezt, amivel aztán újabb nekifutásra már jelentősen le lehet rövidíteni. Én ezzel az előzetes segítség nélküli módszerrel egy csomószor meghaltam, aztán a végső Bowser-en lement mind a 30 maradék életem. Utána már szereztem Marionak kalapácsot, azzal elsőre meglett, viszont az ál-Luiginál én nagyon sokat szívtam...

A Mini Game Central-on én a bullet billes részt rühelltem, a többi nem volt olyan nehéz szvsz.

Mint korábban írtam, a Test 3-4-re viszont lila cipőt hoztam végül. A Lost Level (Test 3) sztem a checkpointig nem nehéz, utána a felhős rész viszont egyszerűen lehetetlen... Fel is adtam egy sor reménytelen próbálkozás után és inkább kihoztam a Kuriboról a lila cipőt bossedittől ellesett módon.

A Junkyard-on (Test 4) pedig Peach-csel próbálkoztam, de vele lehetetlen megölni a végén a bosst. Marioval a pörgőugrás miatt az már könnyebb lenne, vele viszont nem tudtam eljutni sehogy sem a végére. Így végül ezt is feladtam és hoztam a lila cipőt...
679 levél
Válasz 15.01.09. 18:25 #3021
SMBX-fan
Na a Challenge 3-on (amin van a felhő, az ágyúk és a tűzrudak egy éjszakai SMB1 pályán) kemény 70 halál. Első fele az nem volt nehéz.
A Quizmo's Quiz az volt asszem 6 halál, a Mini Game volt 15 újrakezdés (abból 14 nem halál, 1 pedig tényleg halál)
Nem volt olyan idegölő mint amilyennek képzeltem. (mmint a 3-ik challenge)
A Rosalina-s pályán amúgy egyszer sem haltam meg. (talán azért mert mindenkit feltápoltam (kivéve peach és link) kalapáccsal+tanookival graveyard grove-on és peppermint mountain-en)
A challenge 3-on toaddal voltam a dupla ugrása miatt, szal nem kellett a kalózágyúkra bíznom magam a checkpoint előtti részen.
679 levél
Válasz 15.01.08. 18:41 #3020
SMBX-fan
Na megvan a 95 csillag, szal hátravan a castlevania-s pálya és a bónuszok.
Igaz volt egy 3 napos szünet és a Nightmare lair második sárga csillagán (a kulcsos) is szoptam bőven, de a lilán nem. Koopa Kid Fleet-en a "needaflower" és hasonlók használatához (redigitiscool-lal együtt) folyamodtam, de mind2 csak egyszer. (hát fogalmam nincs mit kellett volna beállítani, szal ennyi még belefért)
Bowser csata nem volt nehéz. (ott nem volt semmi cheat)
Laggos pályán nálam nem cheat a cheat. (a lila és felfelé ugrálós sárga csillagnál semmi cheat nem volt a fleet-en)

Amúgy szerinted ki a legjobb SMBX játékos? Szerintem bossedit8, egyértelmű. (olyan jó trükköket tud végrehajtani, tud kb. 20-at és én tudok 2-t)
51811 levél
Válasz 14.12.31. 16:03 #3019
Barthezz
Szvsz a videokártyád gyorsítása miatt laggol, régebben nekem is csinálta. Már nem emlékszem rá, hogy hogyan és mit, de vmit át kell állítani a kártyabeállításoknál és akkor megszűnik.
679 levél
Válasz 14.12.31. 11:27 #3018
SMBX-fan
Az csalásnak számít ha vki azért nyúl bele az editorba mert kib*szottul laggol a boss? (tényleg laggol, kb. 1 FPS-sel fut)
51811 levél
Válasz 14.12.30. 22:51 #3017
Barthezz
Jahogy te ilyen kis idegbeteg játékos vagy. Hát nekem ellenben kurva nagy sikerélmény, ha vmire magamtól jövök rá. ^^
679 levél
Válasz 14.12.30. 22:43 #3016
SMBX-fan
Mert tudom hogy egy órát szívnék vele. Sztem inkább az viszi el a játékélményt ha mélyebben beletúrkálsz a pályába, (megváltoztatod vagy vmi hasonló) mert én sohasem voltam boldog amikor megtaláltam egy secretet. Invasion 2-t is először 80%-ra csináltam meg, mert volt egy pár eset amikor sejtésem se volt a csillaggal kapcsolatban meg a 3. világ p-switches pályáján se volt arról fogalmam hogy volt lent egy cső. (nem a panic zone, még az az előtti)
Szóval röviden: ha kitalálok a labirintusból/megtalálom azt amit kell akkor nem örülök, csak visszanyugodok.
51811 levél
Válasz 14.12.30. 22:16 #3015
Barthezz
De az úgy csalás, meg el is rontod a játékélményt. Minek előre megnézni? Ha nagyon elakadsz és már egy órája szívsz vele, akkor még megértem, ha belelesel editorban, de kezdés előtt mi szükség rá? Elrontod a felfedezés örömét...
679 levél
Válasz 14.12.30. 22:09 #3014
SMBX-fan
Az a legnagyobb bajom hogy még laggol is, de a többi pályán nem fordult ilyesmi elő. De akkor is a Dang. lifts és a Flights of H. gyorsan meglettek (igaz, mert előre megnéztem editorban hogy mi a görcsöt kell csinálni és úgy készültem hogy tudom hogy ez kell, ez nem). (pl. a Flights-okon elég csak egy tanooki, kalapács nem szükséges mert úgyis ad egy falevelet, a tanooki-t meg jobban hasznosítom a mozgó platformoknál.
Dang. lifts-en meg te is csak 10 életet herdáltál volna el ha előre bekukkolsz és utána vágsz neki.
51811 levél
Válasz 14.12.30. 21:43 #3013
Barthezz
Ha belelősz, vagy átmegy rajta egy ellenség, akkor is sokszor átkapcsolnak. Mondtam én, hogy ritka szemét egy pálya, örülök, hogy legalább ezzel szenvedsz te is egy keveset.

És a végén még egy boss is vár.
679 levél
Válasz 14.12.30. 21:21 #3012
SMBX-fan
Ezen a Koopa Kid Fleet-en jópárszor előjön az hogy duplán kapcsolok, szóval tulajdonképpen csak villogott egyet aztán vissza...
51811 levél
Válasz 14.12.30. 17:32 #3011
Barthezz
Tényleg, enyém volt a 3000. hsz.

Viszont azt korábban nem írtad, hogy editorban kukkolsz, úgy tényleg sokkal könnyebb a Dangerous Lifts... Én tiszta módszerekkel csináltam meg.

Marioval szoktam lenni alapból, néha váltok, ha vkinek a speckója kell, vagy ha a változatosság kedvéért Luigival lennék.

A Koopa Kid Fleet-en a kalapács sem ér sokat, minden ellenség újjáéled vagy alapból nem ölhető (tüzek, kalózágyúk, ágyúgolyók). A rejtett csillaghoz azon a pályán simán le kell esni azokon a szarokon és a megfelelő pillanatban elugrani. Annyira nem nehéz, mint elsőre tűnik, a két sárga csillaghoz eljutni azon a pályán sokkal nehezebb.

A Quizmo Quizen nem akadtam el, csak meg kell párszor halni, mire minden jó válasz meglesz. Szerencsén is múlik, de legrosszabb esetben minden kérdésnél 4.-re megvan, utána meg már tudod, melyik a helyes. Meg persze azért volt olyan, amit alapból tudtam.

Élet tankolást az utolsó szobáig nem csináltam, mert magától is meglett a 99 (a Subcon Summiton ha összeszedted a gyümölcsöket, rengeteget be lehetett zsákolni, illetve több pályán is volt banán). Utána, az utolsó pálya előtt Peppermint Mountain-en tankoltam, a kalapács miatt úgyis vissza kellett mennem és pont ott esett le a sok jégszar egy helyre összegyűlve. De pl. remekül lehet a Forgotten Foresten is, ha rögtön az elején felrepülsz, aztán kilépsz és újra bemész. De ugyanígy a Dreamland Dead-en is lehet tankolni Linkkel, mivel a kizárásáért cserébe ad neki rögtön egy életet.
679 levél
Válasz 14.12.30. 15:25 #3010
SMBX-fan
Kopa Kid Fleet: 0 csillag, 13 halál
Igaz, nagyon laggolt, de akkor is elég szopatós pálya. A lila csillag megszerzési módszere megvan saját magamtól, editor nélkül, csak azon gondolkodom hogy ha a kalapács nem segít sokat akkor itt Tanooki vagy csak falevél kell, de tűzvirágot ad amit nyilván alig tudok használni mert csak minden 2. ellenség ölhető, de leginkább ágyúgolyók, lángszórók, bombák és újraéledő motorkarbantartó-mormotákkal találkozok. (igaz, utóbbi lelőhető de mint mondtam, 4-5 mp és újraéled)
Szóval ne aggódj, én is szopok majd, de csak 3 pályán (feltételezem a bónusz 3-4 miatt), nem 7-en. (mert ahogy tudom a kvíznél volt egy kis gondod)
679 levél
Válasz 14.12.30. 14:52 #3009
SMBX-fan
Majd bossedit ad egy kis segítséget és jóvan! Az meg a másik, hogy te meg a Mario Classic-ot vitted ki könnyebben!
A KKF-et kipróbáltam editorban, még az első pár akadályon se jutottam túl. (igaz kis Mario voltam)
A kalapács azért jó mert kiüti a tüzes virágokat, amik 4 tüzet lőnek fel és ereszkednek lassan. Hidd el, ha csak tűzvirágot használnék akkor én is szívnék nagyon sokat. Dang. Lifts azért ment flottul, mert gondoltam ott lesz 1-2 olyan csillag ami próba-szerencse. Amikor az első csillag megvolt, a másik 2-re sejtésem se volt, kockáztatni meg nem igazán akartam, így maradt az editoros kukkolás. (bár a vulkános pályán még a 3. szobából jégvirágos trükközéssel össze lehet hozni instant 99 életet, bossedit is azt csinálta)
Év valahogy azt vettem észre, hogy a közepesen szopatós pályák (NGCA: Koopa Troopa Keep, TGE: Roy's airships, Mario Classic: Bowser's castle)
A Koopa Kid fleet-en 15 halál a minimum?
Most vettem észre hogy átléptük a 3000 hsz-t. De szerintem Steveyboy így intézné el:
Reggel 07:45: Na, kezdjük el ezt az új kampányt.
Aznap este 21:45: 80 csillag
Másnap este: 100% complete
Te kivel voltál egyébként? Én Luigival tolom. Mario-val és Toad-dal elég sokat bénázok, őket csak akkor használom ha éppen olyan csillag van amihez ők kellenek. (pl. az édességpálya még a játék elején)
51811 levél
Válasz 14.12.30. 14:20 #3008
Barthezz
Pfff. A Dangerous Lifts-en is állandóan leestem/meghaltam/elcsesztem az utat. Főleg ahol 3 lift ment párhuzamosan. Mondjuk én sose mentem vissza korábbi pályákra tanookie-ért és hammerért, a legtöbbször pedig azért haltam meg, mert a checkpoint után alig kaptam vmit, így a minimális alap-powerupokkal gazdálkodtam. A Nightmare Lair-t is így csináltam, de az pl. hammerrel egész biztosan nem nehéz.

Ha a Koopa Kid Fleet-et is megcsinálod ilyen könnyen, akkor itthagylak magadban a topicban. Bár oda szvsz ezek a power upok nem érnek semmit, bár a rengeteg szakadék miatt a Dangerous Lifts-ről és a Flight of Heights-ről is ezt gondoltam.

Ha viszont ennyire kisujjból megy neked, akkor a 3. és 4. bónuszpályához nem fogok segítséget adni.
679 levél
Válasz 14.12.30. 14:00 #3007
SMBX-fan
Dang lifts=3/3 - 8 halál
Nightmare=1/3 - semennyi halál, csak 2 sérülés (egyik egy láthatatlan blokk miatt amit nem akartam kiütni)
K.Kid Fleet=0/3 - meg se próbáltam még
Amúgy a titok:
SPOILER
Luigi+tanooki (néha még hammer is)
679 levél
Válasz 14.12.30. 14:00 #3006
SMBX-fan
Dang lifts=3/3 - 8 halál
Nightmare=1/3 - semennyi halál, csak 2 sérülés (egyik egy láthatatlan blokk miatt amit nem akartam kiütni)
K.Kid Fleet=0/3 - meg se próbáltam még
Amúgy a titok:
SPOILER
Luigi+tanooki (néha még hammer is)
679 levél
Válasz 14.12.30. 12:27 #3005
SMBX-fan
Azt hittem hogy a Flights of Heights egy átmenet az 5. és 6. szoba között nehézségben. Viccen kívül tényleg csak 9-10 élet ment el az egészen, a Lakitu-s résznél egyszer azt szoptam be, hogy pörgőugrást próbáltam a szürke sünön (ami követ és kibaszott gyors), és kiderült hogy nem lehet még pörgéssel sem megoldani.
Ettől függetlenül a Koopa Kid fleet-en én is fogok bénázni elég sokat.
51811 levél
Válasz 14.12.30. 11:37 #3004
Barthezz
Visszanéztem yt-n, így már beugrott minden rész és itt maga a pálya is geci nehéz volt, főleg a checkpoint után. Egyedül a repüléssel elérhető csillag volt könnyebb, a másik 2-höz összesen egy 30-40 életet biztos elherdáltam ezen a pályán. Ha neked tényleg ilyen könnyen ment, akkor nem lesz sztem gondod a többivel sem.

Ezek sztem a legnehezebb SMBX-pályák voltak, amikkel eddig játszottam. Vagyis az ezután jövő 4 bónuszpályából a 2. kettő ezeknél is durvább, azokat csak lila cipővel tudtam végül, anélkül feladtam őket.

Amit írtál Classic Castle-t, az a bónuszok utáni bónuszpályák egyike (100 csillagos ajtó mögött), azok viszont már nem voltak nehezek.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.