Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Super Mario (Mario Forever, SMBX stb.)

51820 levél
Válasz 14.12.30. 11:25 #3003
Barthezz
Engem a Flight of Heights-en egyrészt az utolsó csillag idegelt ki, ha neked az könnyű volt, akkor lehet a Dangerous Lift sem lesz nehéz, én ezeken nagyon sokszor leestem a gyorsan mozgó liftekről. Másrészt volt egy csillag, ahol egy kinyírhatatlan felhő dobálta a sünöket, nah ott kb. 20-szor meghaltam, mire sikerült oda-vissza futnom... Utálom a sündobálós felhős részeket. Ha ez neked nem volt nehéz, akkor lehet a többi sem lesz az, elég relatív ezek szerint.
679 levél
Válasz 14.12.30. 10:21 #3002
SMBX-fan
Flights of Heights: 3/3
Lila csillag 1 halál, második sárga 3 halál, szóval 9 halállal csináltam meg a Flights of Heights-et. A második sárgánál anyáztam egy sort mert nem lehetett látni a virágok tüzét a repülésnél, de ennek ellenére megcsináltam komolyabb idegkárosodás nélkül. (de a Koopa Kid Fleet-től még mindig félek) A Dangerous lifts mennyivel nehezebb a Flights of Heights-nél? (meg az a Mega Man-es pálya)
679 levél
Válasz 14.12.30. 09:06 #3001
SMBX-fan
Hát azért 5 halál az első sárga csillagnál...nem hinném hogy soknak számít. Az oldalra kilövő piranha plant-ek kiidegeltek meg a piros platform is épphogy sikerült, de a többi része nem volt vészes. Bár lehet hogy csak azért volt ilyen "kevés" halállehetőség, hogy felkészítsen a következő 3 pálya idegtépő mulatságaira. Na de 5 halál az tényleg nem hinném hogy sok. Vagy ez a Flights of heights nem olyan idegfeszítő mint a másik 3?
Amúgy a Dreamland boss-a is megvan, bevált a taktika, szal most vagyok 83 csillagnál.
Az Editor-ban van egy olyan pálya az NGCA-ban, hogy classic castle, na azt próbáld ki. (kb. olyan nehéz mint a Subcon Summit)
Ám a legnehezebb pályák szobánként nekem:
1. szoba: Ruinous caverns -> csak azért mert itt már voltak ilyen mozgós szarok, de attól még könnyű laza pálya volt, negyedik pályának tökéletes
2. szoba: Woodland Ride -> a lila csillagért többször is fordultam, de egyszer sem haltam meg, csak szimplán kihagytam néha egy-két villogós coint
3. szoba: Peppermint Mountain -> Azok a geci jégkupac-izék kiidegeltek anno
4. szoba: Temple of Despair -> Link sucks
5. szoba: Koopa Troopa Keep -> A boss kiidegelt, de nagyon
6. szoba: Nem tudom, de a szavaidból élve Koopa Kid Fleet.
51820 levél
Válasz 14.12.30. 08:32 #3000
Barthezz
Ezek nem olyan pályák, amit csak úgy eltervezel, hogy megcsinálod...

Amúgy a tanookie sem ér sokat a főellenség ellen, ha szoborrá válsz, eldobja a csillagot. Tényleg egy helyből sérülés nélkül kinyírható. A kalapács pedig ott a pályán segíthet sokat, mert ritka geci ellenségekből áll az egész. Bár én a legutolsó pályáig nem használtam kalapácsot, ott sem akartam, de a végső Bowser anélkül lehetetlen volt. És az is csak azért, mert irreálisan sok élete volt, kb. 10 normál találattól sem feküdt meg.
679 levél
Válasz 14.12.30. 08:00 #2999
SMBX-fan
Akkor a kalapács felesleges mert adnak lőszert, de azért egy tanooki nem árt a szobor miatt. Azt hiszem ma megcsinálom a Dreamland Dread és a Flights of Heights-et, holnap a Dang. lifts-et, holnapután a Mega Man-es pályát és pénteken a Koopa Kid Fleet-et. Hétvégén meg asszem a második Bowser a Rosalinás pályával.
51820 levél
Válasz 14.12.29. 22:28 #2998
Barthezz
Arra már nem is emlékeztem, úgyhogy meglestem youtube-on. Igen, így már beugrott. Az sem nehéz sztem, ha jól emlékszem, beálltam a pálya legszélére és onnan lőttem folyamatosan. Bossedit is hasonló módon csinálta látom.
679 levél
Válasz 14.12.29. 21:37 #2997
SMBX-fan
Az elsőt már csont nélkül megoldom, a másodikkal szopok.
51820 levél
Válasz 14.12.29. 21:31 #2996
Barthezz
Az utolsó szobába már rég be tudsz menni a hagyományos úton, csak a rövidítetthez kell a 80 csillag (bár ahhoz is kevesebbre emlékszem).

A Dreamland Dead bossa nem nehéz, meg kell állni egy adott pontban és onnan lőni, közben nyilván meg kell várni, amíg fel-leér, de így elég biztonságosan kinyírható. A csillagos lövésed az ő lövését kivédi amúgy, így az sem para.

A Koopa Troopa Keep bossára én is írtam, hogy nagyon frusztráló, már én is a kalapácsban gondolkoztam ott, de végül összejött anélkül.
679 levél
Válasz 14.12.29. 19:31 #2995
SMBX-fan
Az a szoba meg is van fullosra, plusz még találtam 2 lila csillagot a kastélyban, szóval most vagyok 81 csillagnál. Dreamland Dread -> A pálya kb. olyan nehéz mint a ma megcsinált pályák többsége, de a boss kurva szopatós. Ráadásul kettő is van, aminél a másodikra kiba nem számítottam és így oda lett a kalapács, onnan meg már veszett ügy.
679 levél
Válasz 14.12.29. 17:05 #2994
SMBX-fan
Ja upsz, elszámooltam, 7 csillag van még plusz a Temple of Despair lila csillaga az elző szobából. Szóval 8. És van most 71, akkor 79, belépek a következő szobába és egy csillag kell, utána megvan a lélektani "semi-complete" (azért fél, mert igaz hogy a 4/5 része van kész, de attól a neheze még hátra van)
679 levél
Válasz 14.12.29. 16:58 #2993
SMBX-fan
Következő helyzetjelentés (azért bekukkoltam a Dayzee Falls-ba):
Kuribo's kingdom: 2/2
Dayzee falls: 2/2
Frantic Factory: 1/2
Graveyard Grove: 3/3
Koopa Troopa Keep: 1/2, pont a lila van meg
Frostbite Temple: 0/3 (belekukkantottam, meghaltam, mondtam magamban: ez jó lesz a végére)
Monty's mines: 4/4
Forgotten Forest: 1/3 Itt is pont a lila van meg.
Most van 71 vagy 72 csillag, még hiányzik 5 erről az emeletről, de csak ezután jön majd a szuperszopás ahogy levettem a szavaidból.
Amúgy amikor azt mondtad hogy csak ennél a teremnél kezd bedurvulni, hát igazad volt de sokkal nehezebb pályákat vártam. (igaz a Koopa Troopa Keep boss-a kurva frusztráló, majd viszek egy kalapácsot a Peppermint Mountain-ről, mert sajna csak ott van, az meg a 3. szoba legnehezebb pályája)
51820 levél
Válasz 14.12.29. 15:00 #2992
Barthezz
Ezek is nehezek, amiket felsoroltál, de igen, a hátralévők talán egy fokkal durvábbak.

De mint írtam már, az igazi, mélytorkos szopás a legutolsó terem 4 pályája lesz. Azok közül is a Koopa Kid Fleet a legdurvább. Ha jól emlékszem, a Mario Classicot abbahagytad a végénél, így ott nem csináltad meg az űrben játszódó utolsó világot. Azok közül említettem egyet, amelyiken az egész pálya piros és kék platformokból állt, illetve kapcsolókból, amikhez hozzáérve az egyik színt kikapcsolták a másikra, illetve vissza és így kellett végigmenni a pályán, természetesen ezt olyan szinten bedurvítva, hogy általában mindig ugrás közben kellett a másik színt átkapcsolni és a kapcsolók, valamint a piros és kék platformok is folyamatos mozgásban voltak. Nos, a Koopa Kid Fleet ugyanezen az elven alapul végig, csak még brutálisabb kivitelezésben. A lila csillagért pl. felfelé kell jutni ilyen módon, egy rossz mozdulat és leesel, majd kezdheted az egészet elölről, amennyiben persze nem halsz meg, másrészt tele van a pálya olyan lövő védelmi rendszerrel, ami folyamatosan újratermelődik, hiába pusztítod el, meg persze kalózágyúk, mindenféle ellenség, stb. És közben figyelni a kapcsolókra és hogy épp piros vagy kék platformra ugrasz. Geci módon nehéz. Úgyhogy csak hajrá, a neheze még hátravan.
679 levél
Válasz 14.12.29. 14:00 #2991
SMBX-fan
Akkor arról a részről pont a kevésbé szopatós pályákat fogtam ki kezdésnek? (Kuribo's Kingdom, Monty's Mines, Graveyard Grove)
Asszem Dayzee falls lesz utoljára. XD
51820 levél
Válasz 14.12.29. 12:41 #2990
Barthezz
Jah értem, az a csillag sztem nem volt nehéz, csak elsőre tűnik annak.

A többi pálya is elég élvezetes és technikailag egyik sem könnyű. A Dayzee Falls-on sokat szívtam a többféle színű kockákkal, ott be kell gyakorolni az ütemezésüket, mert minden szín más-más időtartamra jelenik meg és tűnik el, kissé idegölő rész (és csak az egyik ilyen repülhető át a lila csillag felé). A Frantic Factory szopatós, de elég rövid, a Koopa Troopa Keep-en a boss idegelt ki nagyon és baromi messze van tőle a checkpoint az amúgysem könnyű pályán, a felfelé történő ugrálás a gyorsan mozgó platformokon nagyon nehéz rész ott is. A Forgotten Forest gyönyörű pálya, de meglehetősen nehéz és hosszú az is. Itt már nincsenek könnyű helyszínek, de remélem nem ijesztettelek meg.
679 levél
Válasz 14.12.29. 12:29 #2989
SMBX-fan
A Graveyard-on az a csillag hiányzik ahol van egy platform amin van 3 nyíl meg egy x és azok segítségével kell irányítáni, de elsőre nagyon nehéznek tűnik.
És mi a helyzet a Dayzee Falls-al, Frantic Factory-val, Koopa Troppa Keep-pel és Forgotten Forest-tel nehézség terén?
51820 levél
Válasz 14.12.29. 11:20 #2988
Barthezz
Igen, a Monty's Mines-ban a 3. csillag trükkös, mert valóban a Kuribóról szerezhető meg. A 4. csillag előtt pedig csak akkor nyílik meg az út, ha már a többi 3 megvan, ezután jön az Enigmatic-szerű rész.

A Graveyardon ha jól emlékszem, mosómedve jelmez kell a rejtett csillaghoz, de azt adnak is végtelenül benne.

A Frostbite Temple nagyon funny lesz, egyik legötletesebb pálya, amit Marioban láttam. Nah ott elég alaposan meg kell figyelni a részleteket és gondolkodni picit a csillagok megszerzésén.
679 levél
Válasz 14.12.29. 10:51 #2987
SMBX-fan
64 csillag, most csináltam meg a Graveyard Grove-on 2 csillagot, (gyerekkeresés+villogó gombás átokfeloldás) amik valljuk be az előző szoba nehézségén voltak, szóval 3-4 halál, na de az a platformirányítós nem tűnik valami könnyűnek. :/ Monty's mines-ban is megvan a lila csillag (vagyis az egyik, a kapcsolós csille-lehozás) Dayzee Falls, Koopa Troopa Keep, Frantic Factory, Forgotten forest és Frostbite temple <- Ezekbe bele se fogtam még. Kuribo's kingdom fullra megvan, bár asszem oda még be kell menni hogy a Monty's Mines egyik csillaga sikerüljön. Monty's mines és Graveyard Grove pedig félig vannak meg. (monty 2/4, grove 2/3)
679 levél
Válasz 14.12.28. 18:15 #2986
SMBX-fan
És félsiker. Sárga csillag megvan.
Kuribo's kingdom-ba és Monty's mines-ba belekezdtem, Kuribo meg is van de a Monty's mines-ban csak 1 a 4-ből, és azt hiszem tudom hogy hol van az egyik/a lila csillag.
679 levél
Válasz 14.12.28. 11:44 #2985
SMBX-fan
Már csak temple of despair kell arról a részről, amin fogok egy "kicsit" szívni.
Yoshi mountain és Subcon Summit is nehezek voltak de nem annyira mint amillyennek hittem.

Amúgy Linket senki sem szereti az epizódok végigjátszásában, de battle mode-ban nagyon sokan használják.
51820 levél
Válasz 14.12.26. 11:26 #2984
Barthezz
Régen sokan játszottak vele, lehet, hogy most is, csak már kevesebben írnak a fórumra.

Mindenesetre mindig akad vki, akivel el tudok csevegni a játék épp aktuális epizódjairól.
679 levél
Válasz 14.12.26. 11:06 #2983
SMBX-fan
Amúgy miért van az hogy rajtunk kívül senki nem játszik a Dome-on SMBX-el?
679 levél
Válasz 14.12.25. 14:14 #2982
SMBX-fan
Az év halála SMBX-ben:
Második csillag Subcon Summiton, Toad-dal legyőzöm a birdot a lángszóróval, megjelenik a csillag de túl nagy lendülettel ugrok és Toad felvette a csillagot, de utána beleesett a szakadékba.

Persze a rendszer úgy reagált hogy felvettem egy csillagot és csak egy életem ment kárba, a pályát nem kellett újracsinálni. (ha a Peach-es küldetést nem számítjuk bele)
679 levél
Válasz 14.12.25. 10:45 #2981
SMBX-fan
Kösz!
Ezt egy első világos második pályának szántam volna igazából.

Ám van egy másik pálya is, ami egy legelső pályának ment volna el, más nem is igazán lehetett volna. (pár szakadék pár ellenséggel)
Ha akarod elküldöm, de az nem lett olyan Invasion 2 színvonalú. (na jó azért a Super Easy Road-nál lehet hogy jobb, ami a legelső pályája a TI2-nek)

Amúgy megértem hogy miért tartott olyan sokáig az NGCA elkészítése. Ez a bob-omb caverns kb. 4 óra szerkesztgetés+tesztelés volt, ami valljuk be egy napi pályaszerkesztést bőven kitesz.
Most készül a Boom Boom Fortress ami lehet picit nehéz lenne egy harmadik pályának, de sebaj épp az a jó ha van kihívás. (kb. az NGCA-s Larry's mittomén milyen tower nehézségi szintjén van, csak egy kicsit rosszabb a hangulata)
51820 levél
Válasz 14.12.25. 09:20 #2980
Barthezz
Tessék: 2 csillag

Bevallom őszintén, egy nagyon béna pályára számítottam, de kellemesen csalódtam. Ügyes, hosszú, nem unalmas, és bár nyilván semmi extra egy Mario Classic-hoz képest, de a liftek navigálása, a csillag megjelenése a piros pontokért már nem olyan egyszerű szerkesztési feladat. A nehézség is kellően jó, induló powerup nélkül pedig kimondottan nem volt könnyű. Az Invasion-ben vagy a TGE-ben simán elmenne a kampány közepetájt egy pályaként. Gratula!
679 levél
Válasz 14.12.24. 20:08 #2979
SMBX-fan
Bocs azt kihagytam hogy 2 feladat van:
5 piros pénz begyűjtése (ha meg van mind az 5, akkor megjelenik egy lila csillag a checkpointnál, mind az 5 pénz a checkpoint előtt van)
Simán végigmenni a pályán (sárga csillag)
És kösz ha letöltöd és értékeled.

Van egy hely ahol nagyon alacsony a plafon és van egy szárnyas teki (a checkpoint előtti platformos részen vhol), na ott elég nehéz navigálni, de a többi rész fair nehézségű egy második pályához.
Checkpoint előtt:
1. Egy füves puszta
2. Barlang platformokkal és növényekkel
3. Vízalatti rész (aránylag rövid)
Ch.P. után a 2. barlanghoz hasonló részek vannak.
679 levél
Válasz 14.12.24. 19:44 #2978
SMBX-fan
Okés remélhetőleg sikerül.
Amúgy letesztelnéd ezt a pályát?

http://www.mediafire.com/download/o4c6y6rnux68j9u

Vedd figyelembe hogy nem egy nagy név készítette, csak én egymagam. (persze a grafika máshonnan van mert arra nem szánok plusz időt vagy csak keveset)

Ne számíts nehéz pályára, egy első world-ös pályának szánnám amúgyis.
Remélem nem kapok 5/10-nél gyengébb értékelést.
51820 levél
Válasz 14.12.24. 11:26 #2977
Barthezz
Próbáld meg magadtól a Subcon Summit másik két csillagát, annyira azért nem nehéz rájönni, inkább a kivitelezés nehéz.

A Monty's Mines-ban úgy emlékszem, van csille, de nem olyan típusú száguldozás, mint a Mario Classic-ban volt. Lesz viszont benne Super Mario Enigmatic-szerű minijátékozás.
679 levél
Válasz 14.12.24. 09:37 #2976
SMBX-fan
Akkor jó, de van még 1 kérdésem:
Van olyan pálya ami hasonlít a Mario Classic-os "Mine cart madness"-ra? (tehát csillében kell száguldani)
Subcon Summit első csillaga meg is van, csak a másik 2-t nem találom, asszem megint bossedit végigjátszásával fogok segíteni magamon. Amúgy azon a pályán találtam egy rövidítést, mindössze egy falevél kell hozzá. (először azt hittem hogy csak egy bónusz van fent de egy idő után leesett hogy levágtam egy részét a pályának)
51820 levél
Válasz 14.12.24. 08:36 #2975
Barthezz
Nah igen, a Sonic-os pályán akkor hamar rájöttél a trükkre, én egy db-ig Marioval próbálkoztam, míg leesett, hogy vele lehetetlen lefutni Sonicot és Toad lesz a nyerő.

A kérdésedben ha a Dreamland Dread-re gondolsz, akkor egyrészt ügyes vagy, hogy ilyen hamar megtaláltad (én a végén kezdtem el keresgélni, amikor akárhogy is számolgattam, 2 csillag hiányzott a 94 csillagos 2. Bowser-ajtóhoz, valamint a Star Count Room révén is láthatóvá vált, hogy van 2 olyan pálya, ami közvetlen a kastélyból nyílik). Másrészt egy közepesen nehéz pálya. Szóval nincs túlbonyolítva, de elég geci ellenségek vannak rajta. Kalapáccsal sztem nagyon egyszerű, de én anélkül csináltam (csak a legutolsó pálya esetén zsákoltam be Marionak a fake Marioval megtámogatott végső Bowser legyőzéséhez).
679 levél
Válasz 14.12.23. 19:20 #2974
SMBX-fan
Green Hill Zone megvan fullra, Toad-dal második alkalomra megvolt a lila csillag.
Yoshi's mountaint elkezdtem, nem nehéz csak kiba hosszú és a villogós gyümölcsök jól el vannak dugva, de az akadályok simán kivédhetők.
Subcon Summit és Temple of Despair -> bele se fogtam.
Szóval eddig kész van:
Első 3 szoba, Boo's Family Mansion, a vízvezetékes pálya (pite volt), Green Hill Zone.
Ám az a durva hogy nem ezt tolom egész áldott nap mert még legyőztem King K. Rool-t a donkey kong country 2-ben plusz kongregate-on is játszok, szal azt sem mondhatod hogy egész nap ezzel tolom.
Az a kirby-s pálya mennyire szopatós ott a platform alatti szobában? (még a kastély elején)
51820 levél
Válasz 14.12.23. 18:42 #2973
Barthezz
Látszik hogy szüneted van, bekockultál rendesen.

A Subcon Summit nehéz volt, mindhárom csillag külön helyen van és más karakterekkel érhető el, meglehetősen hosszú is, viszont az egyik legélvezetesebb, leghangulatosabb pálya volt sztem. A Green Hill Zone-ban csak a lila csillag (Sonic legyőzése versenyfutásban) nehéz, itt az a trükk, hogy a megfelelő karaktert hozd. A Temple of Despair-rel nagyon sokat szívtam, az egy az egyben Zelda pálya, Linkkel lehet csak menni és a teljesen eltérő játékmenet miatt időt igényel, míg belejön az ember.

A következő terem fog amúgy igazán bedurvulni, de még az is utólag egyszerűnek mondható a legutolsó terem pályáihoz képest. Nah azokon a kalapácsot is nyugodtan feldughatod a seggedbe, ha esetleg azzal akarnál menni.
679 levél
Válasz 14.12.23. 15:48 #2972
SMBX-fan
Eddig nem szoptam túl sokat. 48 csillag, tehát az első Bowser csata (45 csillagnál) letudva. A Subcon Summit, Green Hill Zone (vagy vmi hasonló) és a Temple of Despair nehezebbek a Boo's family mansion-nél, könnyebbek vagy kb. egy szinten vannak?
Reggel 23 csillag, most meg 48, bár ez majd szépen lelassul.
51820 levél
Válasz 14.12.23. 14:17 #2971
Barthezz
Ott kivételesen én is "csaltam" és ugyanúgy meglestem editorban, miután 10-edszerre körbeszaladva a pályán se találtam meg. Okés, hogy a két pont elvileg mutatja, de akkor is eszembe nem jutott volna elsüllyedni a futóhomokban.

A Boo's Mansion-től ne foss, messze nem olyan bonyolult, mint az azonos nevű elődje.
679 levél
Válasz 14.12.23. 12:18 #2970
SMBX-fan
Boo's family mansion jön, ajaj.
Most vagyok 39 csillagnál. (megvan a Toad-os az édességpályán meg a Thwomp's bedroom rejtett csillaga még a többi mellé, szóval az első 16 pálya kész van 100%-osan)
A vizes pálya nem volt nehéz, a sajtos-sivatagoson pedig a rózsaszín csillaggal voltam bajban de editorban körülnéztem és meg is lett.
679 levél
Válasz 14.12.23. 11:14 #2969
SMBX-fan
Csak annyi a probléma, hogy a havas pályára visszamentem a kalapácsért és azzal próbálok csalni mert azt a sz*rt nem lehet rendesen irányítani. (ha oldalra kell lőni) És az utolsó részben ahol van egy ugrándozós teki, na azt eltalálom a kalapáccsal, de vele együtt egy Toadot is.
Ám többi pálya okés, a sajtos meg a vizes van még hátra ezen kívül.
51820 levél
Válasz 14.12.23. 11:11 #2968
Barthezz
Az nem nehéz pedig. Asszem ki kell nyírni az összes tekit a pályán és megvan. Egy esetben kell visszaszaladni és utána újra elérni a hajót, nah az egy picit neccesebb, de amúgy nem nehéz, talán másodszorra meg is lett nekem.
679 levél
Válasz 14.12.23. 11:04 #2967
SMBX-fan
Mushroom Armada lila csillaga=!#@&%<!+?%&#@{!?#
51820 levél
Válasz 14.12.23. 10:35 #2966
Barthezz
Nyilván sehogy, de azért jól esik cukkolni vele.
679 levél
Válasz 14.12.23. 09:28 #2965
SMBX-fan
4 hónapos kihagyás után hogy lennék előrébb?
51820 levél
Válasz 14.12.22. 22:03 #2964
Barthezz
Helyes döntés és hajrá! Bár anno én is szoptam ezekkel, utólag ezek nagyon pite pályák ahhoz a tömény szopáshoz képest, amit az utolsó 2 terem pályáin folyamatosan kapsz majd...

23 csillag meg, chö... Nekem már régóta megvan mind a 100.
679 levél
Válasz 14.12.22. 17:04 #2963
SMBX-fan
Meggondoltam és úgy tűnik folytatom az NGCA-t és az a furcsa, hogy a 4 pályából amit próbáltam (havas, barlangos, űrkastély és vulkán) három már kész van, a vulkánban pedig 1 csillag van meg. Így most 23 csillagnál tartok. A havas pályán most nem szoptam annyit hálistennek, egyszer meghaltam egyszer meg csak szimplán kihagytam egy teknőst.
679 levél
Válasz 14.12.10. 17:28 #2962
SMBX-fan
Donkey kong country kijátszva, jöhet a 2. rész.
679 levél
Válasz 14.12.07. 21:58 #2961
SMBX-fan
Láttam és jónak is tűnik de az SMBX level editor-ja sokkal több lehetőséget tár elénk.
621 levél
Válasz 14.12.06. 12:38 #2960
SwitcX88
Ezt láttátok már srácok? Ideje lenne beszereznem egy-két Nintendo terméket!
679 levél
Válasz 14.11.27. 21:24 #2959
SMBX-fan
Úgy értettem, hogy smbx-ben rayman. Amúgy én is kipróbálnám.
51820 levél
Válasz 14.11.27. 20:34 #2958
Barthezz
Kipróbálnám.

Amúgy a Raymanban voltak ilyen típusú pályák.
679 levél
Válasz 14.11.27. 20:10 #2957
SMBX-fan
Mit csinálnál ha megjelenne egy "Limbo-styled" smbx kampány? Vagy rayman.
51820 levél
Válasz 14.11.27. 20:02 #2956
Barthezz
Majd kiderül, de sztem ezt a 2 epizódot semmi nem múlhatja felül egy jóideig. A legprofibb pályaszerkesztők munkái.

Kipróbáltam a Never Alone-t, bár így már egyáltalán nem hasonlítanám a Limbohoz, de zseniális és elképesztő hangulatos játék ez is a prológus végigjátszása alapján! Egy jegesmedve elől kellett menekülni egy eszkimó kislány és egy kutya irányításával. Úgyhogy most ez a következő, a téli szünet alatt meg Lara Croft legújabb kalandja. Utána LFFTMK. Hacsak addig meg nem jelenik az Armikrog.
679 levél
Válasz 14.11.27. 19:59 #2955
SMBX-fan
Szilveszterkor meg ezt mondod:
Ajánlom hogy ez a LFFTMK igényesebb legyen ezeknél a mesterműveknél. (ha azok)
51820 levél
Válasz 14.11.23. 22:29 #2954
Barthezz
Látom akkor rendesen leköt ez az emulátorosdi.

Én most Mariot pihentetem egy ideig két ilyen nagyszabású kampány után, mint a Mario Classic és az NGCA (még hátravan az LFFTMK ugyebár). Most jelent meg a Never Alone, ami képek alapján tökre hasonlít a Limbohoz, nemsokára pedig jön a Lara Croft and The Temple of Osiris, szóval ezekkel tuti elleszek a téli szünet végéig.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.