Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Super Mario (Mario Forever, SMBX stb.)

679 levél
Válasz 14.11.23. 21:44 #2953
SMBX-fan
Na gratulálok hozzá! Időközben elkezdtem a Donkey Kong Country-t és megfogadtam hogy csak checkpointoknál és pályák elején save state-elek. Hát mondhatni nagyon nehéz! Na jó párszor bevetem már a save state-t de csak akkor, ha csak egy adott pályarész nem megy de az azelőtti hibátlanul megy. A 2. részét is tervezem majd, de azt nem hinném hogy ilyen "tisztességesen" tolom majd végig, mert az állítólag az egyik legnehezebb SNES játék.
51816 levél
Válasz 14.11.23. 18:43 #2952
Barthezz
Nah, bár lelassultam a végére, de megcsináltam végül a 100 csillagos ajtó mögötti pályákat is, így teljesen végigjátszottam ezt az epizódot is.
51816 levél
Válasz 14.11.09. 13:51 #2951
Barthezz
Az sztem a korábbi tervekben szerepelt. Itt 100 csillag van és a 100 csillagos ajtó mögött írta, hogy már nem lesz több, a további bónuszpályák nem csillagért mennek.
679 levél
Válasz 14.11.09. 13:22 #2950
SMBX-fan
Elvileg 120 csillag van, nemde?
51816 levél
Válasz 14.11.09. 12:03 #2949
Barthezz
És össze is jött! Bár még a lila cipővel sem sikerültek elsőre...

Kaptam még 6 további bónusz pályát a 100 csillagos ajtó mögött , szóval még mindig nincs vége!
51816 levél
Válasz 14.11.08. 17:20 #2948
Barthezz
Jaja, néztem youtube-on azt is, de így hogy egy fan készítette, említésre sem méltó. Leszedtem amúgy az 5 pont valahányast, de nekem az SMBX után nagyon irányíthatatlan az egész... Pedig régen nem volt vele gondom.

Ma folytattam az NGCA-t is, az első két bónuszpályát megcsináltam (a kvíz végét tényleg elspoilerezetd! -.- ), viszont a másik két bónuszpálya gyakorlatilag a lehetetlen szintet képviseli és a kalapács / mosómedve jelmez sem ér rajtuk semmit a pályák jellegéből adódóan... :/ Kb. ilyen Funny Tanks szintű mindkettő, szóval kb. 5000. próbálkozásra hatalmas mákkal összehozhatók. Ehhez már nincs türelmem, szóval lehet abbahagyom, az alapsztorit úgyis végigvittem már, ennyi szopást meg nem ér meg a 100 csillagos ajtó kinyitása...

Azaz még egy vmit lehet megpróbálok. bossedit youtube-végigjátszásában ugyanis visszanéztem egy-két pályát és egy zseniális trükkel, de teljesen csalás nélkül, "legális" módon kihozta a Kuribo-s pályáról a lila cipőt! (Nekem magamtól eszembe nem jutott volna, pedig utólag tényleg kézenfekvőnek tűnik.) Lehet megpróbálom én is, azzal már sokkal esélyesebb lenne ez a két pálya.
679 levél
Válasz 14.11.07. 15:01 #2947
SMBX-fan
van egy world 9 is rajta de az nagyon bugos és egy fan készítette szal azt nem igazán ajánlom
Az 5.0 is elég lenne ahhoz a teknősös pályához meg a csillagoshoz. (meg a hardcore-os bug is ki lett javítva)
51816 levél
Válasz 14.11.07. 01:22 #2946
Barthezz
Okok, lehet leszedem majd ezt a 6.0-t akkor.
679 levél
Válasz 14.11.06. 14:45 #2945
SMBX-fan
A legutolsó cső az egy pálya ahol mindig fel kell szedni a csillagot különben lejár az idő (minden megölt ellenség után plusz idő jár)
A felfelé vezető nem ugrik be. Én utoljára az 5.0-s verzával toltam a forevert.
51816 levél
Válasz 14.11.06. 09:28 #2944
Barthezz
Erről a pályáról nem is tudtam. A 4.0-s verzió óta nem tudtam, hogy frissült. Ahogy látom, itt már emiatt 16 secret van a korábbi 15 helyett. A most linkelt pálya mellett van egy másik cső is, plusz közvetlen a powerupos képernyő után, fent a magasban egy elérhetetlennek tűnő cső. Ezek sem voltak benne eredetileg. Nem tudod, ezek hova vezetnek?
679 levél
Válasz 14.11.05. 20:13 #2943
SMBX-fan
Nem, ez nem a lost map 1, csak van egy-két pályarész onnan:
Koopa troopa liberation
679 levél
Válasz 14.11.05. 20:07 #2942
SMBX-fan
Én nem a lost map 3-ra gondoltam hanem arra amelyikben páncéldobáló tekik voltak. (lehet a 4.0-ban nincs is benne) A funny tank-os pálya mellett volt a bejárata.
51816 levél
Válasz 14.11.05. 19:57 #2941
Barthezz
Sokat. A Lost Map 3. vagy 4. pályája volt.
679 levél
Válasz 14.11.05. 14:07 #2940
SMBX-fan
A foreverben a speckó pályák mellett volt egy olyan ami tele volt szárnyas teknőssel. Te azzal mennyit szívtál anno?
51816 levél
Válasz 14.11.04. 17:24 #2939
Barthezz
Sztem is. A nehézségét leginkább az adta, hogy az első pálya lutri volt és kb. 50%-ban múlt a szerencsén a gyors reflexeken kívül. Így minden újrakezdés után eleve már az első pálya újra és újra gondot okozott. A 2. elég nehéz volt szintén, 1-2 életet el lehetett veszíteni, a 3. volt sztem a leginkább begyakorolható, ott odafigyeléssel nem lehetett gond. A 4. pedig bár elképesztő nehéz, ha mindig annak az elejéről indulhattunk volna, sokkal inkább be lehetett volna gyakorolni azt is.
679 levél
Válasz 14.11.04. 13:49 #2938
SMBX-fan
Mondjuk ja. Ha a HC2 pályái külön-külön lettek, volna, hát 2 nap alatt ki lehetett volna vinni.
51816 levél
Válasz 14.11.03. 21:43 #2937
Barthezz
El, de nem sok minden derült ki számomra.

A HC2-vel mint írtam, nem lehet összehasonlítani. Ott 1 hónapba telt, sok-sok gyakorlás és rengeteg nekifutás után, mire kivittem, plusz ott ugye az egész epizódot elölről kellett kezdeni elhalálozás esetén és össz-vissz 5-6 élettel kellett 4 pályát megcsinálni, korlátolt számú poweruppal. Itt minden pálya teljesítése után ment, a pályákon belül is vannak checkpointok és fel lehet tankolni életekkel és powerupokkal is. Egy-egy szakaszon kell csak mindig szívni, de nem akadsz el sokáig, ha kitartó vagy.

Ha a HC2 sikerült, akkor itt sem lehet gond, csak rá kell szánni kb. egy - másfél órát a szopatósabb pályákra.
679 levél
Válasz 14.11.03. 20:20 #2936
SMBX-fan
Hát ha HC2-t súroló nehézségek vannak...
Máig sem tudom hogy jött az össze hogy azt végig tudtam vinni. XD

Amúgy elolvastad a spoilert?
51816 levél
Válasz 14.11.03. 19:47 #2935
Barthezz
Még nem próbálkoztam vele azóta, csak az első pár kérdésig jutottam, hétvégén tudom folytatni sztem.

Ezek szerint feladtad a kampányt?
679 levél
Válasz 14.11.03. 14:28 #2934
SMBX-fan
Editorban megpróbáltam, de az utolsó kérdésen röhögni fogsz.
SPOILER
köcsög luigi
51816 levél
Válasz 14.11.03. 01:35 #2933
Barthezz
Köszi! ^^ A kalapáccsal már nem volt kihívás a Bowser - Evil Mario páros legyőzése, csak az Evil Luigi-n kellett túljutnom.

Az első bónuszpályát amúgy neked találták ki, szó szerint egy kvíz... Olyan kérdésekkel, mint pl. hány gyereke van Bowser-nek, mikor jelent meg az első SMB-rész, vagy ennek vagy annak az SMB2-beli ellenségnek mi a hivatalos neve. Nekem fingom nincs ezekről, így egy jó hosszú kis trial & error lesz nekem, mire a helyes megfejtések sora meglesz, de ezeket te sztem kisujjból rázod ki.
679 levél
Válasz 14.11.02. 15:55 #2932
SMBX-fan
Good luck!
De amúgy grat.
Lehetne már december közepe-vége...
51816 levél
Válasz 14.11.02. 15:49 #2931
Barthezz
Nah megcsináltam az NGCA utolsó pályáját, szal az alapjátékot végigvittem, Rosalina szabad. ^^ Mint mondottam volt, hátra van még azonban a 4 utolsó csillagért a 4 bónuszpálya és az utánuk következő 100 csillagos ajtó. Jelentem, ezek a bónuszpályák szintén kurva szopatósak, úgyhogy egy ideig még elleszek a játékkal.
51816 levél
Válasz 14.11.02. 14:29 #2930
Barthezz
A HC2 epizódnál és a Funny Tanksnál sztem nincsen nehezebb pálya az SMBX-ben, de ettől még amiket említettem pályákat is elég brutális szintet ütnek meg e téren.
679 levél
Válasz 14.11.02. 09:39 #2929
SMBX-fan
Annyit kell még tudni hogy kell hozzá a Microsoft.NET Framework 4.0
Vagy ha a végleges verzióhoz nem biztosan, de a bétához biztos kell.
679 levél
Válasz 14.10.31. 22:09 #2928
SMBX-fan
Amúgy az NGCA vége mennyivel nehezebb a HC2-4nél?
679 levél
Válasz 14.10.31. 09:39 #2927
SMBX-fan
Ja és még van 2 másik kalapácsos teki alfaj:
Sledge Bros. (nagyobb kalapácsos)
Ice bros. (a tűzlövősök csak Mario-t még le is tudja fagyasztani egy pár mp-re)

A fórumon sok jó véleményt olvasok a béta tesztelőktől.


Amúgy az előtérben elhelyezett díszeknél szerintem csak a vékonyabbak/kisebbek fognak nagyobb szerepet játszani. (pl: bokor, pálmafa, víz) De lesz néhány pihentagyú aki előtérbe rakja a vízesést.
51816 levél
Válasz 14.10.31. 09:29 #2926
Barthezz
Meglátjuk, milyen lesz, ahogy látom nem a fő húzónevek készítik, így nem tudom, ez hivatalos lesz-e egyáltalán. De hátha jól sül el és készül majd hozzá egy színvonalas kampány a már fent említett főbb nevek révén.

"Néhány új ellenség, pl. a Mario forever lost map 5. pályájából a tűzlövő tekik (amik eredetileg az SMB3-ban voltak) vagy bumerángosak"

Ezeket de rühelltem baszki.

"Előrébb (foreground) vagy hátrébb (background) helyezhető díszek"

Ez meg necces, a New Super Mario Forever-ben elég átláthatatlanná tette a pályákat.
679 levél
Válasz 14.10.30. 22:02 #2925
SMBX-fan
Igaz ehhez nem készül majd főkampány. (mint pl. az Invasion 2 az SMBX 1.2-ben, 1.2.1-ben, 1.2.2-ben és 1.3-ban)
679 levél
Válasz 14.10.30. 14:45 #2924
SMBX-fan
679 levél
Válasz 14.10.30. 14:41 #2923
SMBX-fan
Egy GhostHawk nevű felhasználó májusban elkezdett egy projektet: Visual Super Mario Bros. X

Most beta és alpha tesztelés folyik. Már teljes egészében berakták az SMBX 1.3 tulajdonságait+még néhány dolgot.
Karácsonyra jöhet ki a nem-beta verzió.
És ez nem fog abbamaradni szerencsére.
Szóval ezt nevezhetjük 1.4-es vagy 2.0-ás verziónak is.
Ja és a VSMBX nem lesz kompatibilis a Mario classic-kal, NGCA-val, Invasion-ökkel, TGE-kkel, stb-vel mert más formátumot fog használni a pályákhoz és térképekhez.
Várható újdonságok:
- SMB1-es zászló
- Gravitáció gyengítése/erősítése
- Néhány új power-up
- Néhány új ellenség, pl. a Mario forever lost map 5. pályájából a tűzlövő tekik (amik eredetileg az SMB3-ban voltak) vagy bumerángosak
- Előrébb (foreground) vagy hátrébb (background) helyezhető díszek
- Online játékmód (eddig is volt csak az nagyon komplikált, ha akarsz akkor egy pár közös menet?)
51816 levél
Válasz 14.10.25. 11:28 #2922
Barthezz
Köszi a megtisztelő elismerést.
679 levél
Válasz 14.10.24. 20:14 #2921
SMBX-fan
na az tényleg durva, pedig te sokkal az átlag felett vagy ügyességben
51816 levél
Válasz 14.10.23. 20:20 #2920
Barthezz
Játszottam pedig folyamatosan a játékkal, csak te sem írsz már sűrűn, más meg nem látogatja jelenleg a topicot, így nem éreztem szükségét hogy folyamatosan beszámoljak a haladásomról.

Most leírtam egyben mindent, ha újra lesz türelmem, még próbálkozom ezzel az utolsó pályával a maxra tápolt csapatommal (mosómedve Toad - neki ez kell ezen a pályán, kalapácsos Link, kalapácsos Peach, kalapácsos és mosómedve Luigi, kalapácsos és mosómedve Mario). Képzelheted milyen durva lehet, ha még így se megy...

És ha meglesz vmikor, utána még van 4 bónuszpálya, amit csak ezután lehet megnyitni, mert 96 csillag kell a belépéshez (jelenleg 95 csillagom van, a 96.-at ezért a pályáért kapnám), és a bónuszpályák után van még egy 100 csillagos ajtó, ahol elvileg még további bónuszpályák vannak. Szóval még azért van hátra a játékból egy jó pár órás játékidő, ha szívatósak a bónuszpályák is, akkor pedig még több...

Szóval nem akarlak lelombozni, de így hogy a Mario Classic-kal is szenvedtél, sztem ebben a játékban az utolsó 2 terem pályáihoz nem nagyon tudnál hozzálőni... Magáért beszél, hogy az utolsó 5 pályán a feltápolt 99 életemet lenulláztam...
679 levél
Válasz 14.10.23. 19:41 #2919
SMBX-fan
Na az durva! Meg az is hogy 1 hónapja nem írtunk.
51816 levél
Válasz 14.10.23. 17:26 #2918
Barthezz
Nah én asszem jegelem egy időre az NGCA-t, az utolsó pálya egyszerűen lehetetlen...

A 94 csillag után elérhető második Bowser-fight érdekes mód elég könnyű volt és másodszorra meglett, viszont ezután jött a meglepetés, ugyanis Rosalina nem szabadult még ezzel ki és beadott egy plusz zárópályát (Rosalina's Plight) a kiszabadítására, ami egyszerűen brutálisan hosszú és elképesztő módon nehéz. Mind az 5 karakterrel menni kell benne felváltva, mindenkinek ki kell használni a speckóit a továbbjutáshoz, és mind az 5-tel van boss-fight benne, méghozzá mindenkinek saját magával kell megküzdenie. Az első 3 begyakorolható, ráadásul ha egyszer összejön és nem veszítjük el a képességet, utána rövidebb útvonalon át is ugorható, viszont a 4. fight Lugi-val a Luigi-hasonmás ellen eddig egyszer jött csak össze. Még kalapáccsal sem megy, annyira kiszámíthatatlanul és gyorsan mozog és közben még lövöldöz is. Általában 3 másodperc alatt elveszítem a kalapácsot és nincs semmi taktikám ellene. Ráadásul nem ad checkpointot sem, így minden elhalálozás esetén a teljes pályát elöltről kell kezdeni, a Toad-os, Link-es, Peach-es részt is beleértve... Egyszer jutottam túl az ál-Luigin-n, ezután végre kaptam checkpointot, de ami ekkor jön Marioval... Egy übertáp Bowsert és egy folyamatosan repkedő, halálgombát dobáló ál-Mariot kellene legyőzni egyszerre. 28 élettel jutottam oda és mind a 28-at elvesztettem... Többször is legalább 7-8 találatot bevittem Bowsernek, de nem halt meg annyitól se, ennél tovább meg képtelenség túlélni az arénában... Most visszatápoltam az életeimet korábbi pályákon, de most megint az ál-Luigin-n nem jutok túl sehogy se és kurvára unom minden alkalommal a 10 perces pályát újrakezdeni... Úgyhogy hagyom is a francba az egészet. Ötletes, nagyon profin megtervezett pálya, de ennyire nehezet és szopatósat én még nem láttam SMBX játékban...

Azért bosszant a dolog, mert 2 hónapja ezzel játszom, nagyon sok játékidőm benne van és az utolsó, hatodik terem pályái szintén embertelenül nehezek voltak (még a Mario Classic-nál is sokkal durvább nehézségi szint), rengeteget szívtam velük, mire mindegyiken meglett mindhárom csillag. Pl. a legutolsó ilyen egy Metroid-pálya volt, az egyik csillagért kb. 6 vagy 7 bossfighton kellett egymás után átvergődni benne. Jellemző a nehézségre, hogy az utolsó terem 4 pályájának 80 élettel vágtam neki, ebből 30 maradt az említett legutolsó pályára, ahol meg ezt a 30-at is elvesztettem. Amúgy ötletesség, egyediség terén mindegyik pálya profi volt, ezt el kell ismerni.

Szóval ennyi szívás után összegyűjtöm mind a 94 eddig elérhető csillagot, kinyírom Bowsert a kastélyban, minden happy lenne, erre bead váratlanul még egy pályát finálé gyanánt, amin meg elakadok, kurva életbe.
679 levél
Válasz 14.09.22. 14:20 #2917
SMBX-fan
51816 levél
Válasz 14.09.22. 09:58 #2916
Barthezz
Olyan hülyeségeket tudsz rendre kérdezni. Honnan jutnak ilyenek az eszedbe?
679 levél
Válasz 14.09.21. 18:05 #2915
SMBX-fan
Ha ez a játék fizetős lenne, akkor megadnád neki a pénzt?
Tartalmazná az alábbi kampányokat is:
- Invasion 2
- TGE 1-2
- TGCA
- NGCA
- LFFTMK
- Mushroom robbers: revisited
- Mario classic
Egy 7.49€ árat biztos megérne. (2500 ft körül)
1. A szavatossága eléggé tartós.
2. Mindegyik kampány színvonalas
3. Van egy pályaszerkesztője is
4. Aránylag alacsony gépigény (16, néha 32 bites grafika)
5. Szinte megunhatatlan (ha meg meg is unja valaki, max. 3-4 hónapos az állapot)
51816 levél
Válasz 14.09.21. 11:31 #2914
Barthezz
Vagy csak nem veszed észre. Nem mind jön ki azonnal, sok-sok tesztelés kell ahhoz, hogy egy játék hibátlan legyen.
679 levél
Válasz 14.09.21. 11:12 #2913
SMBX-fan
Fú amikor készítek magamnak pályát akkor az nem bugos. XD
51816 levél
Válasz 14.09.21. 10:52 #2912
Barthezz
Hát itt olyan bugok vannak pl., hogy beleáll Mario a csőbe, vagy ahol mozognia kéne a képernyőnek, nem mozog, de visszamenni nem lehet és néha lök egy nagyot, amitől berepülsz a szakadékba. Nah az ilyen extra dolgok működtetéséhez már kell némi tudás.
679 levél
Válasz 14.09.21. 08:21 #2911
SMBX-fan
Hát csak a tizedestörtes értékek zavarnak be meg a lávába eső zöld gombák. (azokra meg vigyáznék)
Annyi fix hogy a legrosszabb hivatalos SMBX-kampány.
51816 levél
Válasz 14.09.20. 23:06 #2910
Barthezz
Dehogynem.

Még az NGCA is tele volt buggal, pedig 2 hónapos tesztelés előzte meg a hivatalos kiadást. Nem véletlenül jött ki azóta egy javított változat.
679 levél
Válasz 14.09.20. 13:10 #2909
SMBX-fan
Hát kb. annyi lenne a különbség hogy nem lenne bugos. XD
51816 levél
Válasz 14.09.20. 10:40 #2908
Barthezz
Nem ismerem a képességeidet. De figyelembe véve a korod és a szeleburdiságod, egy kb. hasonlóra számítottam volna tőled. Szóval ezzel kb. azt akarom érzékeltetni, hogy ilyet bárki összedob. Knuxtól ez viszont nagyon kevés, a Mario Classictól és az NGCA-tól pedig fényévekre van színvonalban... Nem is értem, hogy kerülhetett ez be a featured epizódok közé... Valószínű a név alapján és nem nézték meg, valójában mekkora egy foshalmaz lett az egész.
679 levél
Válasz 14.09.20. 08:52 #2907
SMBX-fan
Fú akkor mégse. Szerinted én is ki tudtam volna hozni egy jobbat?
51816 levél
Válasz 14.09.19. 22:22 #2906
Barthezz
Visszavonva a lelkesedés. Kipróbáltam és 10 perc után ment a delete neki. Ez egy mérhetetlenül nagy bugos, ötlettelen, igénytelen, silány fos. El se hiszem, hogy Knux ilyet készített a teljesen profin összerakott TGE1 és TGE2 után. Mintha egy full amatőr dobta volna össze egy hétvége alatt. Egy nagyon gyenge, unalmas, ronda, szar, játszhatatlan TGCA utánzat.
51816 levél
Válasz 14.09.19. 20:58 #2905
Barthezz
Hát ez nem csupán ősz, hanem jövő év első fele. Ha befejeztem az NGCA-t, utána picit mással játszom majd, hogy ne unjam meg a Mario-t. Bár sok játék nincs se a végigjátszandó listámon, se a várólistámon, ráadásul utóbbi listáról a két igazi nagy durranás (Mortal Kombat X, Rise of the Tomb Raider) még elég sokára jönnek, szóval jó lesz addig valóban a Mario. ^^
679 levél
Válasz 14.09.19. 14:31 #2904
SMBX-fan
Na őszre megvan a program mi?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.