Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Super Mario (Mario Forever, SMBX stb.)

29145 levél
Válasz 08.02.11. 16:04 #503
Germinator
Ja hogy ÁTJÁRÓVAL csináltad meg! Hát úgy könnyűűűűű Mi, vérprofik végigtepertünk az összes pályán

Egyébként ez a Hardcore Wolrd 2 kegyetlen durva. K-E-G-Y-E-T-L-E-N. Eleve mire eljutok a második pályára egy örökkévalóság, majd ott, mire végigvergődöm... elmegy a kedvem még az élettől is És csak utána jön a hármas pálya lezuhanó tetővel, ezt ugye még ki kéne ismernem, de ezt csak úgy csinálhatom, ha sokszor eljutok idáig, ami a fentiek alapján elég nehéznek bizonyul. Sokáig fog még tartani, mire végigviszem

Egyébként csak most esett le az egyik legneccesebb dolog kikerülése a Hardcore 2-ben! Ugye a második pályán folyton lezuhanok/-nunk, mert leugrunk arra az alsó kis téglácskára, hogy felszedjük a pénzérméket. De csak most jöttem rá, hogy fasság az egész, kell a szarnak az a 7 coin, inkább a csőről ugrottam át a következő, messze lévő platformra, sokkal könnyebb, és sokkal kisebb az esélye, hogy lezúgnál Embertelen, hogy egész eddig szarakodtam azzal, hogy gyakorlatilag eljutottam kínkeservesen a második pályára, ott meg rögtön az elején mindig lezuhantam, és közben végig ott volt az abszolút egyszerű megoldás: a csőről kell ugrani. És kész, megvan
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
2984 levél
Válasz 08.02.11. 15:01 #502
Steveyboy
Szevasztok újra!

Most azzal szórakozom, hogy végigviszem mind a 8 world-öt átjáró(3-1, 4-1, 8-1) nélkül. aztán majd Workerrel csinálok néhány pályát vagy world-öt nektek, ha valaki kész lesz az összes secrettel, megcsiálhatja, ha akarja, persze kell hozzá a buziol.pl is amit még mindig javítanak.
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
51805 levél
Válasz 08.02.11. 11:33 #501
Barthezz
Lost Map-re csak lesz vmi megoldás, ha nálunk jól megy, náald is mennie kell előbb-utóbb A HC-hez meg grat.! Én is így voltam vele, hogy a sok élet önbizalmat adott és ilyenkor alig ront az ember
38325 levél
Válasz 08.02.11. 01:58 #500
kopé
lol, megjött az önbizalmam a sok életnek köszönhetően így összesen alig veszíttem 3at az 1-3 és 1-4 alatt összesen

yeah

megj: csodálkozom magamon, hoyg lelkesedésem töretlen, ahhoz képest, hogy sosem lesz megm inden YES-em a lost map-nak köszönhetően, de ígyjárós...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51805 levél
Válasz 08.02.11. 00:07 #499
Barthezz
Rögtön az elején, ahol a lövő teki után 2 kalózágyú egymással szemben tüzel, le kell esni jobbra és ha minden jól megy, a szakadék helyett egy 5 élettel teli kis szigetecske fogad ^^ Utána onnan már be kell ugrani a szakadékba, szal 4 élet nyerhető így vele, s ez akárhányszor eljátszható
38325 levél
Válasz 08.02.10. 23:47 #498
kopé
a macerás egy dolog, a kizárt már jobb megnevezés...
amugy basszus, kezd egyre jobban menni a HC1, 3as pályára már ogndnélkül eljutok, ott mondjuk állt egy 10-15 életet elveszítek mire megvan, a többit meg a 4.en, de legalább haladok...
emlegettetek valami izét, hogy HC 1-3on feltankolni 100 életre meg ilyenek... azt hol?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51805 levél
Válasz 08.02.10. 23:46 #497
Barthezz
Hát így sajnos passz Esetleg egy új Windows lehet, hogy megoldaná a problémát, de tudom, elég macerás emiatt egy Windows-reinst...
38325 levél
Válasz 08.02.10. 19:51 #496
kopé
megnéztem a Hardcore-t, hubazdmeg... a lövős tekik meg ilyenek az 1-2n még belefér de 1-3on a azok a buzikalapácsok nagyongecik
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
38325 levél
Válasz 08.02.10. 18:41 #495
kopé
így se megy, a patch-el, Lost map 2es pálya és kék képernyőt kapok...
vmi ötlet?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51805 levél
Válasz 08.02.10. 17:30 #494
Barthezz
[dupla - f*szom, nem tudom, hogy hoztam ezt össze, sose szoktam ]
51805 levél
Válasz 08.02.10. 17:29 #493
Barthezz
Akkor oks, már azt hittem, bekrepált a géped
29145 levél
Válasz 08.02.10. 17:23 #492
Germinator
Ez a pálya ilyen
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
51805 levél
Válasz 08.02.10. 17:11 #491
Barthezz
LOL, hogy a francba lett ilyen kockás a háttered?
29145 levél
Válasz 08.02.10. 13:04 #490
Germinator
Na, a sok próbálkozás annyiban jót tett, hogy eljutottam a harmadik pályáig (természetesen a Hardcore World 2-ről van szó).

Ez mondjuk elég durva, nem jutottam el túl sokáig, de annyit tapasztaltam, hogy ez a felső, tüskés plafon bizonyos időközönként lezuhan, és agyonnyom mindenkit, aki a földön áll Erre vannak bizonyos helyeken kis árkok, ahova be lehet ugrani ez elől, de már érzem, hogy ez kemény menet lesz. A HC1 ehhez képest softcore
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
51805 levél
Válasz 08.02.10. 11:11 #489
Barthezz
Az nem olyan biztos. Fogsz te még szívni a HC 2-vel rendesen
51805 levél
Válasz 08.02.10. 11:10 #488
Barthezz
Igen, ezen a pályán már én is jártam így Ennél a résznél sietni kell nagyon, és akkor úgy végig lehet ugrálni alul, hogy a sünik már csak utánad érkezzenek a járatokba.
29145 levél
Válasz 08.02.10. 11:10 #487
Germinator
Sajnos nekem addigra már az összes YES-em aktiválva lesz
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
38325 levél
Válasz 08.02.10. 11:10 #486
kopé
méghogy kevés az 5 élet...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51805 levél
Válasz 08.02.10. 11:07 #485
Barthezz
Lost Map completed! ^^ Végre

Szal már így nekem is csak egyetlen secret maradt hátra Úgy tűnik, mindenkinek a Hardcore 2 marad a végére, szal az a legdurvább rész a játékban.

Egyébként mint a képen látható, 6 élettel fejeztem be a világot, szal nagyon jó kört futottam most. Talán kétszer, ha meghaltam a 6 pálya során, de 4 életet meg szereztem pontokból, ill. a 2-es pályán lévo zöld gombából. Az 5-ösön egyrészt bejött a taktika, amit írtam, szal hogy nagy Marioként jutottam a checkpointig (bár sajnos aktiválódott, hiába ugrottam át a táblát, így ez az egy lehetoségem maradt befejezni a pályát), másrészt ráugrottam a kalapácsosokra, ahogy Germi mondta, és bár a legeslegvégén, ahol a 4 között is volt egy kalapácsos, ott sérültem, a nagy Mario miatt életben maradtam és be tudtam gyalogolni a célba
Utsó pálya meg már tényleg pite volt, igaz, az ezen a pályán sűrűn eloforduló fél másodpercre játék-megfagyásos bug miatt egyszer a szakadékba döngölt egy olyan tüskés izé Amúgy meghalás nélkül ment volna a pálya. A foellenség legyozése meg már rutinból ment, igaz, szokás szerint a lövést és a nagy Mariot hamar elherdáltam, de aztán kis Marioként meg már sosem hibázom el az ugrásokat

Hát ennyi, most viszont ideje nekiállnom a beadandó házimnak is Szal a Hardcore 2-essel majd jovo héten Pesten próbálkozom, annál is inkább, mivel ittoni gépemen még nincs aktiválva a második cső
38325 levél
Válasz 08.02.10. 10:59 #484
kopé
a feeling meglehetett
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
29145 levél
Válasz 08.02.10. 10:55 #483
Germinator
Kicsit beszorultam

Mondjuk itt pont nem érződik, de kétoldalról jöttek rám a sünik, és ide-oda kellett forgolódnom, meg lőnöm rájuk, szóval elég hangulatos volt, kicsit Gyűrűk Urás, mintha két oldalról támadtak volna az orkok, és én lettem volna Legolas, aki az íjával aprítja őket...

Mondanom sem kell, meghaltam...
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
38325 levél
Válasz 08.02.10. 10:51 #482
kopé
köcc lekaptam, majd este megnézem...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
29145 levél
Válasz 08.02.10. 10:12 #481
Germinator
Nahát...
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
51805 levél
Válasz 08.02.10. 09:51 #480
Barthezz
Jah, azt én is megtaláltam az egyik rugó felett, de az sztem lila
29145 levél
Válasz 08.02.10. 09:50 #479
Germinator
Szerintem félreértettél; mondom kék gomba. Tudod, amibe ha belemész, meghalsz

Egyébként a kettes pályán én nem szórakoztam, megjegyeztem a helyes utat, és mint az állat, mentem arra. Nem kerestem gombákat, meg ilyesmit, csak időben eljussak a végére
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
51805 levél
Válasz 08.02.10. 09:47 #478
Barthezz
Azt megmondhatnád plíz, merre van, még 1 plusz élet is jól jönne, lehet épp ezen múlna Én a 2-es pálya vízi pálya végén tudok egyet amúgy, de sajna ott is csak 1, így nem lehet szándékos meghalásokkal növelni az életek számát
29145 levél
Válasz 08.02.10. 09:44 #477
Germinator
Sajna nem, Lost Map-on csak egy rejtett kék gombát találtam mindig az első pályán, de azzal gondolom semmire sem mész...
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
51805 levél
Válasz 08.02.10. 09:39 #476
Barthezz
Lost Map: Hát igen, más megoldás nem marad akkor... Csak a gáz az, hogy mindig akkor dobja a kalapácsot, amikor épp ráugranék Lehet azt fogom csinálni, hogy nem aktiválom azon a pályán a checkpoint-ot, mert ezesetben mindenképp kis Mario vagyok ennél a résznél. A pálya elején egy rész van, ahol mindenképp sérülök (ahol egy lyukból kell kiugrani, s elolrol és hátulról is lo egy teki), szal ha a többi helyen nem bénáznám el, akkor nagy Marioként érhetnék a végéhez, úgy meg már menne.

Hardcore 2: Pontosan ugyanígy vagyok vele én is, ahogy leírtad Elso pálya kb. 5-6-7 próbálkozásból szokott összejönni. Különösebb taktika nincs rá, mák kell, ami úgy tűnik ekkora valószínűséggel fordul elo. Szal emiatt elég szemét egy pálya, viszont valóban élvezet rajt végigmenni, szal tényleg nem egy Funny Tank érzés.

HC 2-2 meg megint dettó. Nem olyan nehéz pálya, viszont az elso felén könnyű leesni, a 2. része meg attól nehéz, hogy nincs gomba. De megfigyeltem már, hogy Lost Map-en és HC-n is ezzel szemétkedik a játék, hogy nagyon hosszú részeken kersztül még csak gombát sem ad, és így rohadt nehéz kis Marioként. Elég nagy köcsögség ez így
Mindenesetre az a rész a leggázabb, ahol a sok kis kocka között kell kiugrálni. Oda kellene egy nagy Mario...

Rejtett élet gombát esetleg nem tudsz HC2-re vagy Lost Map-hoz? Nem kell HC 1-es élettankolásra gondolni, nekem egy olyan is megtenné, mint az alapjáték egyik kastélyos pályáján volt, hogy a pálya elején adnak egy élet-gombát mindig, s így gyakorlatilag végtelenszer lehet nekifutni az adott pályának, s nem kell elolrol kezdeni az egész világot.
29145 levél
Válasz 08.02.10. 09:25 #475
Germinator
Nézd, ennél csak egyet lehet csinálni: megpróbálsz még azelőtt ráugrani a kalapácsosokra, hogy dobnának egy kalapácsot is. Mást nem nagyon tudsz tenni. A lövő telkikkel nem kell izgulni, az ő fejükön csak szépen végigugrálsz. Egyébként az ötös pálya annyiban jó, hogy baromi jó rajta a zene

Én meg a Hardcore 2-es pályát próbálgatom, lévén ez az utolsó NO-m, de... szóval nem tűnik nehéznek, abszolút nem, mégis még egyszer sem sikerült a második pályán továbblépnem. Tehát tényleg, élvezem a pályákat, mert rohanni kell végig, szóval mozgalmasak, meg nem érzem azt az "úristen, ezt nem fogom tudni soha a büdös életben megcsinálni" érzést, ami pl. a Funny Tanksnál állt elő (), de mégis...

A HC2-1-es pályát pl. legalább tízszer csinálom meg minden alkalommal egymás után. Még jó, hogy van annyi pénzérme a pályán, hogy folyton össze lehet belőlük szedni egy-egy plusz életet, így szinte tényleg csak ismételek, ha elsőre nem jön össze a dolog. Márpedig nem szokott.

Nos, ez az élet-összeszedés sajna a második pályán már nem áll fenn, így itt szoktam elvérezni. Nem is feltétlenül az első nagy ugrásnál, bár az is necces, hanem még mielőtt a checkpointhoz érnék, az ágyúknál. De ha az megvan, és eljutok a CP-ig, akkor is, jön az újabb ámokfutás a sünik elől, és vége. Igazából ha lenne valahol egy gomba, amitől nagy leszek, akkor semmi gond nem lenne, hisz sérülhetnék egyet szabadon, de így, kis Marioként... nehéz ügy lesz ez. De nem lehetetlen
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
51805 levél
Válasz 08.02.10. 01:53 #474
Barthezz
#422 (Meg még egy halom korábbi hsz-em, többet már nem linkelem )


Nekem pedig vki leírhatná, hogyan csinálta meg a Lost Map 5-ös pályán a checkpoint utáni részt!
Odáig megy, hogy ahol felül van 1 kalapácsos teki, meg alul 2, azokat átugrom, majd jön 2 lövő teki, ami még nem gond, s ezután jön a probléma: 1 lövő + egy kalapácsos páros, majd rögtön 2 lövő, s a szakadék után újabb 4 lövő és az a köcsög kalapácsos minden lehetőséget meghiúsít nálam Plíz help, vmi épkézláb tipp kéne és nem az, hogy majd csak mákom lesz vmikor ennél a résznél, mert eddig kb. 20-ból 20-szor nem volt az
38325 levél
Válasz 08.02.09. 21:13 #473
kopé
azt a bizonyos patch-et v dll vagy nemtommiaz be tudod linkelni?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51805 levél
Válasz 08.02.09. 19:44 #472
Barthezz
Huhh, hát erre nem tudok mit mondani, minthogy vmiért nem tetszik a gépednek ez a játék Ilyen bugok semelyikünknél sem fordultak még elo.
38325 levél
Válasz 08.02.09. 18:42 #471
kopé
Download.com-ról letöltött verzióval...

vhogy kibaszottul kezd elgem lenni.
milyen faszom patch vagy mi van a játékohoz? még megpróbálom azzal, aztán ha nem akkor nemtudom.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51805 levél
Válasz 08.02.09. 18:10 #470
Barthezz
Talált, süllyedt Viszont a Lost Map 5-ös végén megint meghaltam, a kalapácsos tekik miatt egyszerűen nem tudom megcsinálni Ha csak lövö tekik lennének, akkor a ráugrásos módszer simán működne, a kalapácsosok miatt viszont át kell ugranom felettük, így viszont marad egy halom lövo teki a földön, s ennyi pattogó lövedék közül egy mindig eltalál Vki vmi tippet ehhez a részhez? Tényleg már hülyét kapok tole, de nem bírom sehogyse megcsinálni... Egy rejtett élet gomba is jól jönne, lényeg, hogy ne kelljen mindig elolrol kezdenem a világot, mert ez elveszi az ember kedvét az újrapróbálkozástól. Rohadtul unom már az elso 4 pályát mindig újra és újra megcsinálni, ráadásul a 3-ason a szárnyas tekis részen is mindig elvesztek 1-2 életet, mire az sikerül, a maradék 3-4 élet meg nekem nem elég az 5-ösre...

A Funny Tankodat meg b***d meg Most már neked van jóval nagyobb esélyed sz összes Yes-re


Ko Pé: Lost Map-en ott Enter-t kell nyomni, az ugrásra nálam sem reagál. A mentés file pedig valóban a mafosav.ini és nyugodj meg, nem vesznek el a mentések, ha ezt visszailleszted a játékba

Steveyboy: Erre a felho levadászásra azon rész elott én is gondoltam, de kis Marioként ez is necces, mivel ha épp akkor ugrasz a felhore, mikor az sünit dob, bukta az egész.
38325 levél
Válasz 08.02.09. 17:45 #469
kopé
elmondod, hogy melyik a mentés file...?...

*pls switch off yourself*

szerk:ha aztmondod h a mafosav és újrarakom és nemjó akkor megöllek, ha ujrarakom és jó akkor azért öllek meg...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
29145 levél
Válasz 08.02.09. 17:40 #468
Germinator
A mentést simán át lehet másolni egyik könyvtárból a másikra, ha kétszer, külön helyre feltelepíted a játékokat
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
38325 levél
Válasz 08.02.09. 17:39 #467
kopé
és valószínűleg újrakezdem az egészet, mi?

de faszom... most továbbment csak "kékhalál", többször is...
kurvára kezd elegem lenni...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
29145 levél
Válasz 08.02.09. 17:36 #466
Germinator
Fogadjunk, hogy hozzám hasonlóan Barthezz is most ott ül a gép előtt és nyomja a Lost Mapot, nehogy lemaradjon...
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
29145 levél
Válasz 08.02.09. 17:31 #465
Germinator
Simán menj föl a Download.comra, ott is fent van, én onnan szedtem le
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
38325 levél
Válasz 08.02.09. 17:29 #464
kopé
itt halásztam a topikban vmi linket még anno...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
29145 levél
Válasz 08.02.09. 17:28 #463
Germinator
A Hardcore 2-ős érdekes hiba, viszont a Lost Mapos nálam is előjött. Semmi különös, egyszerűen nyomogasd az ugrás gombot meg az entert és egyszercsak elindul a pálya Ez nálam is így van, nyugi

Egyébként gyanús; honnan töltötted le a játékot? Sok nálad a hiba.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
2984 levél
Válasz 08.02.09. 17:25 #462
Steveyboy
Sorry Germi, de Barthezz-re gondoltam. De akkor mindkettőkökre.
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
38325 levél
Válasz 08.02.09. 17:25 #461
kopé
bazzeg ezt nem hiszem el, vmi buzi bugot mindig kapok??????
előszőr csak sokaid installra sikerütl a 6-2 mert baszott felmenni a csőbe, aztán tnap a 8-4 srákányeltünős bugja most meg ez

1nem megy tovább, beakadt vagy mittomén, de baszik továbbmenni...
2mikor végre vhogyan továbblépett be a HC 2be
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
29145 levél
Válasz 08.02.09. 17:21 #460
Germinator
Az biztos! Ha tudnád, mit indítottál el bennem...
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
2984 levél
Válasz 08.02.09. 17:21 #459
Steveyboy
Olyan érzésem van, hogy ma nem egy embernek fog sikerülni az összes YES...
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
29145 levél
Válasz 08.02.09. 17:19 #458
Germinator
WHÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ! WHÚÚÚÚÚÚÚÚÚHÚHÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!! MEGVAAAAAAAAAAN, MEGVAN A FUNNY TANKS, MEGVAAAAAAAAAAAAAAAAAN!! Még most is remeg a kezem, de sokadik probálkozásra MEGVAN A FUNNY TANKS, YEEEEEEEE, WHUHÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!!!! ADRENALINSZINT A MAXIMUMON!! FUNNY TANKS COMPLETED!!!!

1 NO, még 1 NO
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
2984 levél
Válasz 08.02.09. 17:14 #457
Steveyboy
Ha majd sikerült mindenkinek az összes secret megszerzése, csinálhatnánk magunk pályákat a Mario Worker-rel. Mondjuk ehhez az is kell hogy végre befejezzék a buziol.pl munkálatait, különben hova töltjük fel?
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
2984 levél
Válasz 08.02.09. 17:10 #456
Steveyboy
Hát igen, A HC 2 nagyon nehéz.

Az első pálya egy nagy XXXXX, a második szerintem könnyebb, csak az a rész a nehéz, ahol sok kocka van, és amíg szerencsétlenkedsz, addig belédmegy egy süni. Én azt úgy oldom meg, hogy mielőtt odaérnék, egy magas részen leütöm a felhős sünidobálót. Azután meg csak akkor fog megérkezni, ha már itt átmentem.

A 3. pálya első látásra nehéznek tűnik, de csak egy kis ész kell, és megoldod. Kiszámoltam, hogy a "végzetes csapássor" 28 játékbeli mp-eként csap le. Ennyi idő alatt kell elérned a következő vályatba. Ha rezeg, akkor még 8 mp-d van.

Hát a 4.-ről inkább nem beszélnék. Vagy 21-szer kellett újrakezdenem az egész HC 2-őt emiatt. Rohadt gyorsak a tűzgolyók, de ha egy biztonságos részen megállsz, és megnézed, hogy hol mennek körbe, ki tudod játszani őket. Ha a tekiknél nagy Mario vagy, akkor sikerülni fog az átjutás Bowser-hez. Ő meg csak 8 életes, és közepesen szórja a lángcsóvákat, ugyanolyan könnyű ellenfél, mint HC 1-es Bowser.
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
51805 levél
Válasz 08.02.09. 16:55 #455
Barthezz
LOL, éppen ezt írtam bele az átszerkesztésembe, erre látom neked is épp ugyanezen járt az eszed

Viszont ha már van Hardcore 2-es cső, akkor is kidob a főmenübe?

szerk.: Most olvastam én is a szerk.-edet előző hsz-edben, úgy látszik, nagyon együtt jár az agyunk
29145 levél
Válasz 08.02.09. 16:53 #454
Germinator
De a Hardcore 1 végigvitele után kidob a főmenübe, szóval azzal nem mész át a 2-re.

A gáz az, hogy neked, Barthezz, viszont megvan a Funny Tanks, ami BAZI NEHÉZ. Én azt nem fogom tudni olyan könnyen megcsinálni

szerk.: utóbbi bekezdést úgy írtam, hogy nem olvastam el a te hasonló alapokon nyugvó soraidat hsz-ed végén. De attól még bekaphatod
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.