Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Super Mario (Mario Forever, SMBX stb.)

51820 levél
Válasz 14.06.22. 17:12 #2753
Barthezz
Teljesen megakadtam az űrvilág 2. pályáján... Egy-egy bénázásomnak köszönhetően a kalapácsot és Luigi repülő cipőjét is elveszítettem az előző pályán, ez a pálya meg utóbbi nélkül egyszerűen képtelenség. 15 életet herdáltam el egymás után, a vége olyannyira brutál nehéz, hogy képtelenség hibázás nélkül végigmenni rajta. A lényege (amúgy kurva ötletes), hogy az egész pálya piros és kék platformokból áll, de mindig csak az egyikük aktív, melyet a folyamatosan elhelyezett gombokkal kell átkapcsolni - legtöbbször ugrás közben. A végén azzal van ez még tovább bonyolítva, hogy egymástól jó távol elhelyezett apró kockákon kell ugrálni és a kapcsoló is folyamatosan mozog közben (!). Tovább bonyolítja a helyzetet, hogy ha egy ellenség átrepül rajta, az is átkapcsolja, vagy ha belelősz (akár véletlenül), szintén, de ezek random módon történnek, hol átkapcsol ezekre, hol nem. Nos, így kellene pixelpontos ugrásokat kivitelezni, 600 dologra figyelve egyszerre, hogy érkezéskor mindig a megfelelő színű platform legyen aktív. Nagyon jó, nagyon ötletes, de brutál módon bedurvul... És persze a checkpoint geci messze van a legszopatósabb szakasztól... Elfogyott a türelmem, úgyhogy mára befejeztem.
51820 levél
Válasz 14.06.21. 12:54 #2752
Barthezz
Kész a New Great Castle Adventure összes pályája! Még egy kis finomítás, bétatesztelés, bugtalanítás és tervei szerint június végén kiadja KrazyKoopa! ^^
51820 levél
Válasz 14.06.21. 10:20 #2751
Barthezz
Most nekem sem volt időm játszani vele, jövő héttől viszont szabin vok, így befejezem.
679 levél
Válasz 14.06.21. 09:33 #2750
SMBX-fan
Azért nem haladok a Mario Classic-kal mert PSP-re leszedtem egy GBA emulátort és azon fut a Super Mario Advance 2 (SMW) és a Super Mario Advance 4 (SMB3).
Az SMA2 kicsit könnyebb mint az eredeti SMW. Ezért csak pálya elején, checkpoint-oknál és boss-ok előtt save state-ltem. SMB3-ban pedig pálya elején és boss előtt. (kivéve a 8. világ minikastélyában) Azért is jobb PSP-n a GBA emulátor, mert jobban átjön a kézikonzol-feeling. Míg PC-asztali konzolnál más az arány.
679 levél
Válasz 14.06.16. 10:46 #2749
SMBX-fan
Én is inkább Luigit részesítem előnyben. A TGE-ben szerencse hogy sárga ruhás. (igaz ott Daisy-ként szerepel)
A legnagyobb hátránya szerintem hogy nem tud pörgőugrást csinálni. (igaz, régebben Toad se tudott, csak Mario és Luigi+ők is csak az 1.2 verziótól.
Karakterek:
Luigi - 50 %
Mario - 20 %
Toad - 20 %
Peach - 10 %

Linket csak a Battle game-ben használják sokan. (de ott gyakran, mivel mindig tud támadni)
51820 levél
Válasz 14.06.16. 09:53 #2748
Barthezz
Férfiként akkor sem fogok egy rózsaszín ruhás királynővel nyomulni.
679 levél
Válasz 14.06.16. 08:35 #2747
SMBX-fan
Azért Peach megér egy próbát.
Lassabb mint Luigi, akkorát ugrik, mint Mario és Toad, illetve ha elengeded majd újra nyomva tartod az ugrás gombot.
51820 levél
Válasz 14.06.15. 19:50 #2746
Barthezz
Jahogy az a neve...

Egyelőre jussak el odáig, még mondjuk nem kezdtem neki.

Amúgy a végén volt egy csavar a sztoriban és erről szól most az alternatív befejező epizód is. És most már választható Peach és Link is, bár egyikkel se lennék.
679 levél
Válasz 14.06.14. 20:48 #2745
SMBX-fan
Special world boss-ához.
51820 levél
Válasz 14.06.14. 19:02 #2744
Barthezz
Köszi amúgy, de mihez?
679 levél
Válasz 14.06.14. 15:19 #2743
SMBX-fan
Grat és sok sikert Ganon-hoz!
51820 levél
Válasz 14.06.14. 12:01 #2742
Barthezz
Ééés megvan Bowser, az alapjátékot így kivittem!!!

Fura, de tök simán, másodszorra végigmentem ezúttal 1 hét szünet után a főkastélyon, a Bowser előtti ajtónál pedig lehoztam a kalapácsot, amivel gyerekjáték volt már kinyírni. Maximálisan működött tehát a tervem. ^^

Most jön az alternatív befejező világ, az űr! És igen, jól sejtettem, Luiginak megmaradt a lila cipő, mindenesetre anélkül fogok próbálkozni, hogy vmi izgalom is legyen benne.
51820 levél
Válasz 14.06.10. 14:28 #2741
Barthezz
Jah értelek. Mivel ebben a játékban egyetlen Mushroom House sem ad tanookiet és hammert, továbbra is enyhe cheatnek érezném bepakolni őket oda. Kb. negyed óra - 20 perc, mire visszagyalogolva megszerzem őket, ennyi belefér még nekem. Utána meg úgyis kimásolom a save file-t és visszateszem, ha mégis elbuknám őket.

A cipőt trükkösebben veszi el. A rész végén muszáj mindenképp Mariora váltani és mindenképp övé a piros cipő. Van egy magas, szűk rész ezután, ahova csak úgy tudsz felugrani, ha kiugrasz a cipőből. Luigira itt már nem lehet váltani, így ő hiába tudna repülni a lilával.

Viszont fentiekből következik, ha sikerül megcsinálnom ezt a pályát, akkor a bónuszvilágra Luiginak meglesz a lila cipő.
679 levél
Válasz 14.06.10. 12:29 #2740
SMBX-fan
A TGE-ben van olyan. (második világ, ahol kulcsot kell szerezni a bejárathoz és megölni a Big boo-t.

Gondolom azért veszi el a cipőt, mert a csövön/ajtón átérve elveszik. De a sárga y. háznál nem a yoshi-n van a hangsúly, hanem a két mesteri powerup-ról.
51820 levél
Válasz 14.06.09. 19:34 #2739
Barthezz
Nyilván ezért adnak tűzvirágot. Az utolsó pályán tényleg semmi olyan elem nincs pár piranhán kívül, amire jó lenne, igazából két sérülés ellen jó + azáltal, hogy automatikusan megdob vele a kezdésnél, elveszi a hammer, tanookie és egyéb speckókat. Viszont a már említett trükkel ez kicselezhető, köszönhetően annak, hogy a pálya behozza Luigit és Mariot is, akiket viszont előtte feltankolhatsz bármivel, ha Toad-dal kezdesz.

A sárga yoshie-s ház csalás lenne sztem, nem is ad itt sárga yoshiet egyik ház se, ellenben pirosat ad a 7-es Mushroom House, de hiába hozom be azzal Mariot és Luigit, a főpályákon, ahogy itt is, minden ajtó yoshietlanít. Ha a cipős résznél hozod be őket, akkor meg el is kell hagyni a yoshiet, de úgy van megcsinálva a pálya, hogy a cipőt is le kelljen tenned. Így leírva bonyolultan hangzik, de majd ha ott leszel és látod a pálya felépítését, érteni fogod.
679 levél
Válasz 14.06.09. 14:00 #2738
SMBX-fan
A pályacsere csalás lenne? :/ Mert azért 2 tűzvirággal mi a francot kezdjek ott, ahol minden immunis tűz-jég ellen és csak kalapáccsal lehet legyőzni? De a TGE-ben a Sárga yoshis házban lehetett feltankolni jól magad.
51820 levél
Válasz 14.06.09. 13:56 #2737
Barthezz
Jahogy tegyek bele tanookiet meg hammert? Azt is valamilyen szinten csalásnak érezném, még ha ugyanez lesz a végeredménye annak, ha visszamegyek korábbi pályákra és ott szerzek. Úgy azért mégiscsak a játék lehetőségeit kihasználva nyernék, szóval elszórakozom vele így.
679 levél
Válasz 14.06.09. 13:46 #2736
SMBX-fan
Szvsz formáld meg a 8. Toad-házat. Bár tudom hogy nem akarsz csalni, de más megoldás nincsen. (max. ha ki akarod egyenlíteni, másold ki a TGE sárga Yoshis házát oda.
51820 levél
Válasz 14.06.09. 10:47 #2735
Barthezz
Igen, ezzel elég sokat segítettem nektek, ha odajuttok. Te meg mondj 2 pályát, ahol könnyedén lehet tanookie és hammer suit-ot szerezni! A dzsungelesben a Donkey Kong-os pályára emlékszem, hogy ad hammert, tanookie-ból meg az, amelyiknek a nagy szellem van a végén, de az emlékeim szerint kurva hosszú, szóval vmi gyorsabb megoldás is jöhetne.
679 levél
Válasz 14.06.09. 10:26 #2734
SMBX-fan
Hát ha valaha én is eljutok oda, ezt a hsz-t meg kéne jelölni. Veselkedjünk is neki!
51820 levél
Válasz 14.06.09. 10:12 #2733
Barthezz
Megnéztem editorban és nem 1-el, hanem 2-vel. Tehát mindkét speckó azonnal elveszik és felülíródik virágra, ügyes...

Viszont már tudom, hogy cselezhetem ki ezt is csalás nélkül (és valószínűleg a boss walkthrough videóban is így csinálták, csak ott nem mutatták meg az előzményt). Toad-dal fogok kezdeni (amúgy is vele szoktam, mert az első szakasznál könnyebb úgy, ha sérülés után megmarad a gomba és nem felülről kell lehívni, mivel a mozgó platform miatt ezt elég nehéz kivitelezni) és pálya közben a Luigi vs. Mario váltáskor be tudom hozni Mario powerupjait (ez szerencsére működik, mert már teszteltem, hogy megjegyzi). Remek, a terv készen van.
51820 levél
Válasz 14.06.09. 09:58 #2732
Barthezz
Mondtam már, hogy nem csalok.

Viszont most merítettem ötletet a youtube-os boss végigjátszásból. Jó volt a tippem és fent betárazva be lehet csempészni a Hammer Suitot, illetve a Tanookie Suit-tal is megoldható (ezekkel a pályán is könnyebben végig lehet majd menni, persze így is vigyázni kell, hogy ne veszítsem el Bowserig). Úgyhogy visszamegyek a térképen ezekért. Ha esetleg emlékeztek, mely pályákon a legegyszerűbb megszerezni őket, megírhatnátok, ha nem, akkor van 2 pálya, amikre emlékszem, hogy van, csak azok elég hosszúak.

Ha pedig megvannak, elmentem az állást a Bowser-fortress bejáratánál, kiveszem a save file-t és nekivágok. Ha elrontom, visszamásolom a mentést és nem kell újra megszereznem a powerupokat. Így sztem mennie kell, csak elég időigényes lesz.

szerk.: De mégse jó, mert most jut eszembe, hogy kezdésnél azonnal megdob egy virággal elkerülhetetlenül... Szóval a fent betárazott cucc ugrik...
679 levél
Válasz 14.06.09. 08:35 #2731
SMBX-fan
Hát akkor b*szd előrébb a checkpoint-ot és rakj egy 1-up mushroom-ot amíg idegbajt nem kapsz. De ha szét akarod püfölni a billentyűket, akkor hagyd úgy az egészet és csináld meg úgy. Mit fogsz mondani a Special world-ről akkor?! :/ Igaz, én meg a 6. világba se jutottam el.
51820 levél
Válasz 14.06.09. 08:21 #2730
Barthezz
Nah jó hát itt már tényleg menjenek a p*csába a készítők. 2-szer nagy nehezen elvergődtem magam Bowserig, de természetesen kurva nehéz ellene a fight, checkpointot pedig nem ad előtte! Ha meghalok Bowser ellen, kezdhetem elölről az egész kurva szopós részt, amit elvétve tudok megcsinálni. Összvissz 7 életet sikerült összespórolnom a végére, ha az lefogy, akkor meg az egész kurva hosszú pályát kezdhetem elölről... Ehhez így biztosan nem lesz türelmem.
51820 levél
Válasz 14.06.08. 21:40 #2729
Barthezz
A legutolsó pályán amúgy, ahol most vagyok, a hammer suit is tiltva van. Nem próbáltam azzal, de a belépő kapu előtt egy hatalmas nagy tábla fogad egy áthúzott hammer suit-tal... Ma az egész napos Balaton miatt nem volt időm próbálgatni, de holnap talán lesz egy kis időm. Egyelőre persze jussak el Bowserig...
84 levél
Válasz 14.06.08. 21:07 #2728
Dorado
jaja, rájöttem és így sikerült is... így már nem volt vészes
679 levél
Válasz 14.06.08. 19:08 #2727
SMBX-fan
Á, dehogy ittam. Van még egy kis pálesz?

Dorado: Amúgy tényleg lesznek még durvább boss-ok is. Pl. az utána következő Thwomp bros. Szerencsére az utána következő 1/3 képernyőnagyságú szellem nem lesz olyan nehéz. (igaz, kalapáccsal voltunk Barthezzel)
51820 levél
Válasz 14.06.08. 18:53 #2726
Barthezz
Csak nem ittál?

Dorado: Nekem az elsőre meglett. Fagyasztó lövéssel érkeztem hozzá és befagyasztottam előtte a tekiket, így azokban elakadt a bomba, amit időnként dobott és előtte robbantak fel, ezek lesebezték elég rendesen. Aztán elvesztettem a lövést, de így utána normál módon már csak egy-két tekit kellett visszadobnom rá. Ugyanúgy kell amúgy, mint Birdo (az ufo) tojásai esetén. Ráugrasz a tekikre és a lefelé + lövés gombbal felveszed, majd visszadobod rá. Lesz ennél sokkal durvább boss is még.
679 levél
Válasz 14.06.08. 14:39 #2725
SMBX-fan
Azért írtam délelőtt hülyeségeket, mert nem emlékeztem valami tisztán!
679 levél
Válasz 14.06.08. 14:36 #2724
SMBX-fan
Ha mégsem az lenne a megoldás, akkor emeld fel a páncélokat és dobd vissza a k*csögre!

Editor-ban egyébként tényleg szétnéztem, de nem podoboo lesz, hanem SPOILER
buzogányfej
84 levél
Válasz 14.06.08. 12:21 #2723
Dorado
Na jó, azt hiszem tudom hogy kell, bár most nem jött össze.
84 levél
Válasz 14.06.08. 12:10 #2722
Dorado
Hali!
Hydro castle főnökét hogy kell kinyírni? Régebben is azért hagytam sztem félbe, mert nem ment. Ezer év mire elvergődök hozzá és egyből meghalok.
51820 levél
Válasz 14.06.08. 08:53 #2721
Barthezz
Chö, már megint az editorban lelövöd magad előtt a poénokat...

Amúgy ilyen mozgó platformmal kell menni, amit te irányítasz attól függően, hogy melyik felére állsz. De nem azonnal reagál és tele van csapdákkal az egész. Plusz van a Luigi vs. Mario lila/piros cipős rész, ami mondjuk pihentetésnek jó a két fenti brutálisan durva ügyességi rész között.
679 levél
Válasz 14.06.08. 08:27 #2720
SMBX-fan
Ahogy megnéztem az editor-t, kb. olyan lesz, mint az SMW-ben, csak még adnak hozzá egy-két podoboo-t. (felugró láva)
51820 levél
Válasz 14.06.07. 13:39 #2719
Barthezz
Időközben megcsináltam, most nem jött elő a bug. Megvan a kilövőállás, természetesen ahogy az várható volt, 8 csillag kell az aktiváláshoz és nem adta oda a 8.-at az utolsó Mushroom House-ban, mert ellopta Bowser.

Amúgy a többi pálya is megvan, úgyhogy Bowser kastélyában vagyok, de ez vmi kegyetlenül brutál nehéz egy pálya. Adnak piros és lila cipőt is, Mario-val és Luigi-val felváltva kell menni, ez a szakasz nagyon tetszett és meg is van, de utána el kell veszíteni a cipőket és egy brutálisan durva rész jön, amin egyelőre még nem jutottam túl. És akkor a legvégén még ott lesz Bowser is, akit vélhetően nem lesz egyszerű kinyírni...
679 levél
Válasz 14.06.07. 11:18 #2718
SMBX-fan
Hát az nehéz lesz akkor szerintem. És ugyanolyan sebességben zuhan a vízben, mint a levegőben vagy csak simán süllyed? :/
51820 levél
Válasz 14.06.07. 09:20 #2717
Barthezz
Utsó világ első kastélya pipa. ^^ Ismét Super Mario Land 2 témára épült, ez már a 3. onnan vett pálya volt. A boss itt sem volt nehéz, de kellett hozzá a tipp is, amit előtte adtak.

Ellenben előjött egy nagyon durva bug, ami miatt az előtte lévő pályán állandóan megszívtam. Vízben egy idő után hiába nyomom az ugrás gombot, nem reagál rá és simán elmerül Mario. Eddig ez nem jött elő, ezen a pályán viszont folyamatosan. A gond az, hogy a láva változtatható ideiglenesen vízzé, szóval időre kellene megcsinálni a vízi részeket, de így nem tudom... A pálya teljesítéséhez mondjuk szerencsére mint kiderült, nem kellett ezeket a részeket végigszenvedni, viszont kíváncsiságból megnéztem a youtube végigjátszásban, mi van az így megnyitható, 3 féle színnel lezárt cső mögött és ha jó a tippem, ez nyitja meg az űrbe az utat az utolsó (bónusz?) világhoz... Mindenesetre azért végigjátszom rendesen, hátha elég lesz az összes csillag összegyűjtése is, mert azok eddig mind megvoltak és elvileg már csak egy hiányzik, ami ezen a világon szerezhető meg. De félek, hogy ez a titkos kijárat is kelleni fog hozzá...
51820 levél
Válasz 14.06.06. 08:59 #2716
Barthezz
Ellenben a TGE 3-at nagyon úgy néz ki, hogy befejezi Knuckles, elég aktív a topicja. Ha tényleg elkészül, arra viszont benevezek majd!
679 levél
Válasz 14.06.05. 21:02 #2715
SMBX-fan
Hát mondjuk szerintem sem hozza majd a TGE, Classic színvonalát. (de még az Invasion 2 és Mushroom Robbers-ét sem)
51820 levél
Válasz 14.06.05. 14:56 #2714
Barthezz
Részemről egyelőre fenntartással kezelem ezt a projektet. Félő, hogy ez az össznépi munka nagyon megbontja a játék egységét és a pályák beküldői sem túl ismertek a körökben. Továbbá még csak az első 3 világgal végeztek, rengeteg idő lesz, mire a teljes projekt elkészül - már ha elkészül. Sok köze nem lesz mindenesetre az eredeti Invasion kampányokhoz.

Persze, ha egyszer kijön és jó a fogadtatása, fogok neki adni egy esélyt.
679 levél
Válasz 14.06.05. 14:07 #2713
SMBX-fan
Hála az égnek!

http://www.supermariobrosx.org/forums/viewtopic.php?f=34&t=2631
51820 levél
Válasz 14.06.01. 19:53 #2712
Barthezz
Nem, de sztem nem is lesz. A legelső Boom Boom meg az orrszarvúak kivételével láthatod, hogy minden boss egyedi.

A mostani sárkány amúgy hasonlóan okádta a tüzet, ahogy Wart szokta a buborékjait.
679 levél
Válasz 14.06.01. 14:37 #2711
SMBX-fan
Wart (az a dagadt, óriási bubiokádó béka) volt már a boss-ok között?
51820 levél
Válasz 14.06.01. 12:33 #2710
Barthezz
Gondokodtam rajta én is, hogy visszamenjek egyért, de így sokkal izgalmasabbak a pályák és a bossfight-ok. Meg mostanában egyáltalán nem is adott a játék, így elég sokat kellene érte visszamászni a térképen.
679 levél
Válasz 14.06.01. 12:25 #2709
SMBX-fan
Evil devil debil teki! XD Mármint bowser.
Én meg egy glitch-nek köszönhetően be "game over-eztem" a kampányban először. XD Na de mindegy, csak meglesz valahogyan. Csak a kalapácsos ruhát ne veszítsem el. De ha mégis elveszíteném, majd szerzek egyet újra.
51820 levél
Válasz 14.06.01. 11:37 #2708
Barthezz
Utolsó világon vagyok. ^^ A sziklás világ utolsó pályái elképesztően jók voltak! Volt egy, ahol kötelezően váltogatni kellett Mario, Luigi és Toad között és ki is kellett használni, hogy máshogy reagálnak a power upokra. Kis Lost Vikings utánérzés. ^^ Az utolsó pálya főellensége pedig szvsz a legötletesebb főgonosz volt eddig, bár szerencsére nem volt annyira nehéz, mint elsőre tűnt. Úgyhogy Bowser World jön.
51820 levél
Válasz 14.06.01. 09:47 #2707
Barthezz
Köszi, akkor elég erős ez a yoshie, főleg, ha kapok lila tekit. (Gondolom nem lesz mostanában ilyen színű. )
679 levél
Válasz 14.06.01. 08:36 #2706
SMBX-fan
Piros Yoshi: Bármelyik tekiből tüzet csinál+megtartja az alap speckókat is. (repülés a kékkel, dobbantás a sárgával)
A többi:
Kék Yoshi: Tud repülni, ha van vmi a szájában
Sárga: Ha van valami a szájában, dobbant egyet
Lila: Ha a levegőben megnyomod a -le- gombot, dobbant és lerombolja az alatta levő téglát+felüti a kérdőjelet.
Pink: Bármelyik ellenségből (kivéve teknős) zöldséget generál.
Türkiz: Ugyanaz, mint a pink, csak zöldség helyett jeget köp.
Fekete: Keveri a piros, kék és sárga Yoshikat.
51820 levél
Válasz 14.05.31. 21:13 #2705
Barthezz
Megvaaan! ^^ A boss itt sem volt nehéz, főleg falevéllel, amit előtte adtak. Gyorsan megcsináltam az utána levő pályát is. A már sokszor ellőtt ötlet, de itt is jó volt: múlt (dinók korszaka) és jelen között kellett váltogatni.

A Mushroom House-ban most piros yoshie-t kaptam, annak mi a speckója? Persze miért is ne egy scrollozó pályát adjanak utána...
51820 levél
Válasz 14.05.31. 19:19 #2704
Barthezz
Azon az egy pályán volt kb. egyedül, amiről szó volt. Persze kisebb trükköket mindegyiken lehet vmi könnyítést találni. Majd még nekifutok, de továbbra is az a problémám, hogy annyi a szivatós pálya, hogy ebben a játékban nem lehet feltankolni életekből és az a 3 kevés. Ha checkpoint után elfogy, semmi kedvem elölről kezdeni ezeket a nehezebb pályákat.

Viszont ezen is egy újfajta játékmódot vezettek be, egy szellem bőrébe kell bújni.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.