Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Super Mario (Mario Forever, SMBX stb.)

679 levél
Válasz 15.03.21. 16:59 #3103
SMBX-fan
helyzet: egy ideig szüneteltettem a LFFTMK-t, most tartok a 6. világnál, 1 pálya van onnan kész

Na meg most aránylag tisztességesen végigvittem a Super Mario 64-et, csak a későbbi pályákon használtam save state-t (vagyis mindig de akkor csak a pálya/küldetés legelején)
Illetve a vizes pályákon frameskipet, amivel sokkal gyorsabb a játék. (a vizes pályákat rühelltem, szinte semmi akadály sincs a víz alatt egy pár örvényen és cápán kívül)
Szerinted a frameskip csalásnak számít?
Legutáltabb pályák (nem küldetések, 15 pálya van összesen a játékban ami nem 'bónusz')
3. Rainbow Ride - nos, a küldetések nem rosszak és elég nehezek is de csak egy gond van: sok az üres utazgatás a repülőszőnyegeken ahol szinte semmit nem kell csinálni, ezért unalmas. Szerencsére a szőnyegen való utazásból egyet le lehet rövidíteni. Ha nem lennének ilyen hosszúak a repülőszőnyeges részek és helyette ugrabugra lenne, akkor nem is lenne rossz pálya. (igaz h. ugrabugra is van benne, azzal a résszel nincs különösebb bajom)
2. Dire Dire Docks - egy vizes pálya ami mondhatjuk eléggé unalmas és lassú lenne frameskip nélkül, szerencse hogy csak a 2/3-ra van víz alatt és van egy pár ugrándozós rész is. Plusz csak 109 coin van a pályán, így a 100 coin-os küldetés nem valami könnyű. De nem azért mert könnyű meghalni, hanem mert nehéz ezeket megtalálni.
1. Jolly Roger Bay - a másik vizes pálya, ahol sokkal nagyobb a vízalatti rész plusz még unalmasabb is. Itt kb. a pálya 4/5-ét alkotja víz, nem csak a 2/3-át. Szerencsére a 100 coin összegyűjtése könnyebb egy fokkal mint a Dire Dire Docks-ban.

Kedvenc pályák:
3. Wet-Dry World: ez is tulajdonképpen egy vizes pálya, de nem olyan mint a másik 2. Itt az a pláne, hogy lehet állítani a vízszintet. A vízszint akár a torony tetejéig is érhet, de lehet a pálya legalján is. Nem csak a pálya közben lehet állítani a vízszintet, hanem előtte is, attól függ hogyan ugrunk be a festménybe. Ha festmény felső részébe ugrunk, akkor magasan lesz a vízszint, ha a közepébe, akkor közepes magasságban lesz a vízszint, ha meg a legaljába, akkor pedig alacsonyan lesz. Az ajánlott festménybe ugrási sorrendek a 6 küldetéshez:
1: közepes
2: magas
3: alacsony
4: alacsony
5: magas
6: magas
2. Tick Tock Clock - a Rainbow Ride-dal azonos nehézségű de ezt nem rontották el ilyen repülőszőnyeges részekkel, sokkal több az ugrabugra. Az sem mindegy mikor mész be a pályába. Legtöbbször egészkor a legjobb bemenni, mert akkor megáll az egész óra és nehezebb leesni, a többi küldetésnél pedig a negyedkor való bemenetel a jó, amitől mozogni fognak a szerkezetek, de nem túl gyorsan. Félkor és háromnegyedkor nem ajánlott bemenni, mert akkor gyorsan mozognak a szerkezetek és sokkal könnyebb leesni.
1: Whomp's Fortress - a második pálya a játékban, tökéletes nehézséggel. Le lehet esni, de ha odafigyelsz, könnyedén végigvihető a pálya. Itt lehet gyakorolni a különböző mozdulatok leginkább a rövidítéseknek köszönhetően. Valamit triplaugrással, valamit pedig walljumppal lehet lerövidíteni. Nem olyan nehéz, de ha nem figyelsz, akkor könnyen meg lehet halni.
679 levél
Válasz 15.02.24. 14:21 #3102
SMBX-fan
Igazából technikailag nem nehéz. Semmi különleges tudás nem kell hozzá. Külön grafikához egy mappa kell ami azonos nevű a pályával. Egyedi zene a kampány mappájába kell, ha akarsz. Van egy kiegészítő, a LunaDLL, na ahhoz tényleg tudás kell, amit mellőzök.
Ha már LunaDLL, van egy kampány készülőben, a Super Mario World 3 - Danger in Dinosaur Land. Full SMW stílus, dupla ugrás Yoshival és stb. de le kell tölteni a LunaDLL-t. (tudtommal tényleg csak letölteni)
Pályaszerkesztésnél a vizes meg a gyáras pályákat a legnehezebb kivitelezni hogy hangulatosak is legyenek.
Van időd béta tesztre augusztus második felében?

Az viszont könnyen előfordulhat, hogy már a korai pályák elég szivatósak, például a Nostalgic Nightlands-en elég sok az ellenség, mivel SMB1-es pályában nem lehet túl sok kreativitás.

Amúgy melyik a legjobb pályanév eddig szerinted? Szerintem a Nostalgic Nightlands és a Boolosseum.

51813 levél
Válasz 15.02.24. 08:21 #3101
Barthezz
Elég jól hangzik, ezeket technikailag sem könnyű kivitelezni. Ha elkészülsz, sztem simán posztolhatod a kampányodat az SMBX hivatalos oldalára. Vagy akár menet közben is, ahogy ott szokás.
679 levél
Válasz 15.02.22. 19:13 #3100
SMBX-fan
Na a kampányom 3. világának a pályái (a 2. majdnem készen van, csak a Mechakoopa Factory-t és a Deep Dark Docks-ot kombinálom egy 'Sunken factory' nevű pályába, mivel egyikbe se kezdtem még bele)

SPOILER
Koopahamon's Pyramid - egyértelmű
Yoshi Valley - egyértelmű
Crazy Crocland - egy Donkey Kongos pálya
Classic Corridors - SMB1-es kastély egy apró Lost levels szekcióval (a Lost levels D-4-es, azaz utolsó pályájáról az első 3 képernyő)
Boolosseum - egyértelmű
Piranha Plant Pipelines - egyértelmű
Wario's Diamond Mines - egy Monty's Mines-ra hasonlító barlangos pálya egy apró száguldozós szekcióval
Weapon World - Ez úgy fog működni hogy mind az 5 powerupot ki kell használni hogy továbbjuss az akadályokon, tűzvirággal ki kell olvasztani a falat, jégvirággal platformokat fagyasztani, falevéllel repülni, tanookival a blokkokat láthatóvá tenni és a kalapáccsal szétverni a szürke blokkokat, ami csak azzal üthető ki)
51813 levél
Válasz 15.02.22. 16:17 #3099
Barthezz
Nem értem a kérdésed, LM linkjére válaszoltam.

szerk.:

SPOILER
Vagy úgy, szóval nem vetted ezek szerint észre, hogy az egy link volt. ; - )
679 levél
Válasz 15.02.22. 14:31 #3098
SMBX-fan
Tudom hogy csak május végén vagy azután fogod kipróbálni de akkor is lesz egy pár helyzetjelentés. Sztem március közepére végzek a LFFTMK-kal, utána május elejére meg az Endless Exploration-nal.

Ez a Yoshi-s valami melyik topikban hangzott el vagy csak én vagyok vak? Eddig LFFTMK-ban csak két yoshi volt, de azokat egy szóval se említettem a helyzetjelentésekben.
51813 levél
Válasz 15.02.22. 12:10 #3097
Barthezz
Szegény Yoshi.

SMBX: Egyelőre hanyagolom ezt a kampányt és valószínű egy jódarabig félreteszem, mert most sorra jönnek ki az engem érdeklő új játékok PC-re. Aztán később bepótolom, a leírásod alapján jónak tűnik.
679 levél
Válasz 15.02.22. 12:05 #3096
SMBX-fan
Legszebb öröm a káröröm?
27766 levél
Válasz 15.02.22. 11:05 #3095
LordMatteo
A kibaszás társas játék, sose feledd.
679 levél
Válasz 15.02.19. 17:51 #3094
SMBX-fan
LFFTMK helyzet: 5. világ közepén járok, itt az egyik pálya elég durva volt. Választhattam hogy bandzsítok vagy végigrohanok és kész. Persze utóbbit választottam a fejfájás elkerülése érdekében. A pálya úgy működött hogy oldalról a tűzköpő virágok és kalózágyúk lőttek de felülről villámlott. (amit elég gyakran elfelejtettem)

SPOILER
Az 5. világtól a powerupok nem fixek, hanem a szerencsén alapszik, szóval ugyanannyi esélyed van gombát kapni mint kalapácsot/tanookit.
51813 levél
Válasz 15.02.17. 13:22 #3093
Barthezz
Azért egy checkpoint is sokat számít a szívatósabb pályákon.

A fagyasztást meg úgy értettem a főellenség ellen, hogy ha megfagyasztod az apró ellenséget, amit neki kell dobni és ezután dobás helyett egyszerűen odamész a jégkockával és "beletartod", akkor a jégkocka nem vész el, mint fagyasztás nélkül az ellenség és folyamatosan sebzi, így gyakorlatilag azonnal kinyírható. Ezt amúgy én is bossedittől lestem el.
679 levél
Válasz 15.02.16. 18:47 #3092
SMBX-fan
De én anno jól fölb*sztam magam a lost level-en és a cutthroat junkyardon (na jó azon annyira nem)
megj: a checkpoint előtti részt (tehát amikor nem volt felhő csak kalózágyú-lövedéken ugrálás) faleveles Toad-dal csináltam meg hogy ne kelljen szarakodni (de a 2. felét ígyis-úgyis végigszenvedtem a legnehezebb smbx pályának amivel valaha játszottam, rekord 75 halál)

LFFTMK: 4. világ közepén járok (azért az első 3 világhoz képest egészen bedurvulnak a pályák, igaz sehol sem haltam meg 4-nél többször)

Bár ez annak is betudható, hogy a 4. világ 2. pályáján találtam egy rövidítést amit felfedezni nehéz, de kivitelezni nem. Na itt úgy "csaltam" hogy bejöttem ide 3-szor hogy legyen 2 jégvirágom. (a rövidítés előtt ad egyet) A jégvirág tulajdonképp egész jó mert magaslatokat is lehet építeni a megfagyasztott ellenségekből. Ezzel szoktam visszaélni néha hogy összegyűjtök egy pár fagyasztott piranha növényt és tornyot építek. Vagy ha sok bármilyen méretű ellenséget összegyűjtesz fagyasztva (min. 11-et) akkor extra életet is lehet szerezni könnyedén. (minden 10-edik vagy 11-edik ugrásnál kapsz egy extra életet ha ellenségeken pattogsz) Persze ezt pörgőugrással lehet megcsinálni. Szóval a jégvirág is tud olyan hatékony lenni mint a kalapács vagy a tanooki, de csak ha sok az ellenség. (főleg az extra életes visszaélés) Na jó az extra életes visszaélésnek nem sok értelme van mivel az smbx nem a világ elejére dob vissza hanem csak a checkpoint-ot bukod. (ami nem túl nagy veszteség) De az anno említett VSMBX-ben már lesz lehetőség 2 vagy 3 checkpointra is egy pályán belül, ami tulajdonképpen értelmet ad a game over-nek.
51813 levél
Válasz 15.02.16. 10:26 #3091
Barthezz
Ott én fagyasztással voltam, azzal sem nehéz, de elegánsabb a kalapácsnál.

Amúgy ügyes vagy, bár a secret exitek közül lesz egy-pár nehezebb.
679 levél
Válasz 15.02.15. 17:36 #3090
SMBX-fan
Ééééééés a secret exit-eken kívül minden megvan, 96%-ra kivittem a Mario Classic-ot!
679 levél
Válasz 15.02.14. 21:38 #3089
SMBX-fan
Mario Classic: Ganon legyőzve, most jönnek a zöld csillagok plusz a rövidítéses secret exitek. Igaz, Ganonhoz bevittem 2 kalapácsot. xD
679 levél
Válasz 15.02.13. 20:14 #3088
SMBX-fan
Helyzetjelentés:
LFFTMK 4. világa egy kicsit kezd bedurvulni (ami a játék közepetáján egész jó) de nem olyan nehéz mint a Classic és az NGCA. Az egyik pálya elég kreatív volt, ugyanis villámlott. (na nem valami intenzíven de egy-két helyen lecsap)
679 levél
Válasz 15.02.11. 21:54 #3087
SMBX-fan
Bossedit videója megmutatta, szóval semmit sem tudsz már elspoiler-ezni a bónuszok közül.
51813 levél
Válasz 15.02.11. 21:47 #3086
Barthezz
Fogsz kapni több cheatet is, ráadásul a legutolsó bónuszpályákon legálisan lehet, sőt kell is használni őket.
679 levél
Válasz 15.02.11. 20:47 #3085
SMBX-fan
Nos ha tudtam volna hogy valami cheat lesz akkor csak vészhelyzetre tartogattam volna. (pl. ha nem találom meg a videokártya-beállításokat mielőtt idegbajt kapok)
51813 levél
Válasz 15.02.11. 20:21 #3084
Barthezz
Kár volt előre megnézned, ugyanis pont ez lesz a jutalom a Mario Classic végén.
679 levél
Válasz 15.02.11. 20:16 #3083
SMBX-fan
Megvolt már cheat nélkül, laggolva még azzal sem megy. Amúgy gondolom tudod hogy bossedit8 videójából tudom a redigitiscool cheat-et. (glitch esetén benyomok egy needahammersuit-ot és egy redigitiscool-t, de csak ha beglitch-csel a játék)
Az NGCA végigjátszásban nem használtam egyszer sem egyik cheatet sem. (még a 3. challenge pályán, a Lost Level-en sem, ahol kb. 70-80 halál simán összejön)
51813 levél
Válasz 15.02.11. 20:12 #3082
Barthezz
Anélkül sem volt az a boss olyan nehéz, az eljutás hozzá annál inkább...

Azért csináld meg ezt és az űrös switches pályát is cheat nélkül, ha már egyszer megoldottad a sebességet.
679 levél
Válasz 15.02.11. 17:35 #3081
SMBX-fan
A kis konfiguráció után ment a pálya, most tartok a repülésnél. (4. speckó)

Amúgy kihasználva ezt, megnéztem hogy milyen a Koopa Kid Fleet-es boss normálisan és rájöttem egy kis trükkre (csak Luigival vitelezhető ki vagy faleveles Toad-dal, mivel ők nagyot ugranak)
Ha elég hamar felugrasz Bowser Jr. fejére (amikor lejön és leveszi a pajzsot) és elkezdesz pattogni rajta, pont kijön 4 ütés, ami azt jelenti hogy egy menetet kell kibírni és Juniornak kampec.
51813 levél
Válasz 15.02.10. 22:02 #3080
Barthezz
Nálam egyik sem jelentkezett ezek közül. A belassulás mondom, videokártya beállítás. Nemtom milyen karid van, de nézd végig a beállításokat és ha jól emlékszem, vmiylen 3D-s gyorsítást kell kikapcsolni. Ezután nem fog laggolni a játék.

Az elszólásod meg, hát basszus. Nem tudtam, hogy elgépelted és én teljesen másra asszociáltam. Nem tudom, pontosan hány éves vagy (korábban írtad, hogy a reglapon lévő születési dátum nem valós), de néztem is, hogy gyerekként ez kissé erős megjegyzés volt.
679 levél
Válasz 15.02.10. 13:48 #3079
SMBX-fan
az "jónak tűnő" akart lenni csak szar a gépem
679 levél
Válasz 15.02.10. 13:44 #3078
SMBX-fan
Megsérülök néha a kapcsolótól és a Koopa Kid Fleet-nél is jobban belassul.
51813 levél
Válasz 15.02.10. 00:11 #3077
Barthezz
Ha jól emlékszem, az pont a piros-kék kapcsolós, ami a kedvenc pályám volt. Az mégis hol bugos? Attól, hogy vmi gecinehéz, még nem lesz bugos. Nem a pálya a szar, ha nem boldogulsz vele. Türelem és sok gyakorlás után teljesíthető azért, nekem is ment bármiféle cheat nélkül.

Ez a jónős hasonlatod meg nem tudom, honnan szedted, kétszer is el kellett olvasnom, mire leesett, mit akarsz, de ezen most kidőltem.
679 levél
Válasz 15.02.09. 21:46 #3076
SMBX-fan
Na találtam egy jónő (még ki nem próbált) epizódot, ami állítólag megközelíti, ha el nem is éri a 2013-as győztes Mario Classic-ot és a 2014-es bajnokot, az NGCA-t. Fogalmam sincs hogy milyen de állítólag az LFFTMK szintjén van.
Endless Exploration
679 levél
Válasz 15.02.09. 17:17 #3075
SMBX-fan
A második pálya az űrben (Classic) egyelőre úgy fel***ott, szerintem ha bugos egy játék akkor a cheat nem nagy szám, ilyenkor totál nincs bűntudatom! Bugos az egész, gondolom téged is nagyon felidegesített anno az a pálya. (az az előtti nem volt vészes és gondolom utána is csak a nehézség lesz gond nem a bugok)
679 levél
Válasz 15.02.09. 14:31 #3074
SMBX-fan
Mondjuk a MC és NGCA pályái szinte egytől egyig jók de volt 4-5 pálya ami nagyon felidegesített a rejtelmessége miatt. (emiatt kaptam idegbajt a száguldozásnál hogy csak a szivárványteknősnél szóltak, ami jóval később van)

A kevésbé kedvenc pályák (főleg a Mushroom Armada) nem rosszak voltak, inkább volt egy pár frusztráló részük. (Armadát szerintem kalapács nélkül nem tudtam volna megcsinálni)

De várjuk a következő kampányokat. (Invasion 3 főleg)
Bár meg kell említenem van egy szerintem érdekes kampány, a SMW - Danger in Dinosaur land.
Kell hozzá majd egy kiegészítő, a LunaDLL és az SMBX 1.3.0.1-es verzióját. (nem sokban különbözik az 1.3-tól de tudtommal a Luna csak a 1.3.0.1-en fut)
Azért kell A LunaDLL mert lesz dupla ugrás Yoshival meg 1-2 más dolog is.
51813 levél
Válasz 15.02.08. 20:51 #3073
Barthezz
Fúh, a régebbi részek már ennyire pontosan nincsenek bennem, de az Invasion 1-2-ből nekem a pwnhammeres és plant-es pályák tetszettek a legjobban. A TGE-kből talán nekem is a felfelé menő lávás, annak ellenére, hogy piszok nehéz volt.

A Mario Classicban szinte mindegyik pálya baromi jó volt, de egyrészt onnan a GameBoy-os Super Mario Land 2, illetve Wario Land ihlette pályák jöttek be leginkább a nosztalgia miatt, a csillés pálya is nagyon tetszett (és sztem egyértelmű volt az irányítása ), rendkívül jók voltak a karakterváltós küldetések is, de talán a legnagyobb élményt a legvégén lévő űrben játszódó bónuszvilág adta. Egyszerűen a legjobb és legötletesebb pályák voltak ott. (És te még azt mindig nem teljesítetted. )

Az NGCA-ban pedig hú, a felét fel tudnám sorolni, annyira jól sikerült mindegyik!
679 levél
Válasz 15.02.08. 12:51 #3072
SMBX-fan
Neked melyek voltak a kedvenc pályáid SMBX-ben? (meg a legutáltabbak)

Nekem:
The Invasion 2-ből:
kedvenc: Retroville (8-bites), Shell Heaven, Bubbles in the sky
utált: Dire Dire Rocks (ahol piros pénzt kellett gyűjteni a secretért), Hardmode Tanks (elég messzire mentek a nehézséggel az Easymode tanks-hoz és a King of the koopas-hoz képest)

TGE-ből:
kedvenc: a 7 bónusz
utált: Roy's Airships (a boss miatt)

TGE2-ből:
kedvenc: az emelkedős lávás kastély
utált: nincsen de sok volt a középszerű pálya

Mushroom Robbers:
kedvenc: nagy kedvenc nincs mert tulajdonképp az összes pálya jó volt de egyik sem volt egy 10/10-es munka (kb. 8.5/10 volt végig)

Mario Classic:
kedvenc: tul.képp az összes pálya, de a 7. világ (Humungus Mountain) pályái voltak a legjobbak (időutazósdi, a szellemmé átváltozás)
utált: Buzzy Mine Shaft (az ötlet jó volt, kivitelezés jó volt de mi a fenének nem mondták el az irányítását, amit a szivárványteknősös pályán elmondtak)

NGCA:
kedvenc (van egy pár): Subcon Summit, Kuribo's Kingdom, Frostbite Temple, Forgotten Forest, Flights of Heights, Dangerous Lifts, Classic Castle
utált: Mushroom Armada, Koopa Troopa Keep (a rohadt boss), Koopa Kid Fleet, The Lost Level (itt aztán volt kihívás)




51813 levél
Válasz 15.02.08. 11:29 #3071
Barthezz
Hát nagyon eltűnt azóta, ez tény. A tapasztalataikra amúgy én is kíváncsi lennék.
679 levél
Válasz 15.02.06. 13:21 #3070
SMBX-fan
Remélem Dávid azért nem jelentkezik mert a gyerekek belemélyültek a játékba.
51813 levél
Válasz 15.02.03. 22:13 #3069
Barthezz
Ezek azért most is elég nehéz pályák lennének. A Lakitu War Zone-t mondjuk az Invasion 2-re picit megkönnyítették, az első részben viszont szvsz az egyik legnehezebb pálya volt.
679 levél
Válasz 15.02.03. 20:51 #3068
SMBX-fan
Amúgy tök durva hogy másfél éve (te 4 és fél éve) még az Invasion 2 Hardmode Tanks-ra és Lakitu War Zone-ra hordtunk össze minden csúnyát meg a mutáns agyra, most meg milyen könnyűnek tűnnek azok a maiakhoz képest. (bár a Hardmode Tanks még most is megsz*patna úgy 15 halállal)
51813 levél
Válasz 15.02.03. 20:21 #3067
Barthezz
Jajam, lassan ünneplés lészen itt!
679 levél
Válasz 15.02.03. 20:03 #3066
SMBX-fan
Azért 2-3 világot simán ki lehet vinni annyi idő alatt. (mostanáig akár 4-5 világot is)

Off: látom közeledel az 50K-hoz.
51813 levél
Válasz 15.02.02. 10:05 #3065
Barthezz
Nem hinném, hogy ennyi idő alatt teljesen le tudták volna tesztelni.
679 levél
Válasz 15.02.01. 20:43 #3064
SMBX-fan
Dávid: tetszett a fiúknak a játék?
51813 levél
Válasz 15.02.01. 16:15 #3063
Barthezz
Azért ez nem egy kalandjáték. Párbeszéd se sűrűn van, de a megértésük sem kell ezekben az epizódokban a továbbjutáshoz nagyon elenyésző kivételtől eltekintve.
679 levél
Válasz 15.02.01. 15:17 #3062
SMBX-fan
Passz, de van egy másik link ami a kampányokat már bemásolta a worlds mappába. (csak lehet hogy Luigi's Fight ... helyett egy Mushroom Robbers van, bár ha 7-10 évesek a fiaid, szerintem az Invasion 2 vége és a Great Empire is feladja a leckét, főleg a Hardmode Tanks)

Alternatív letöltés

Ha valami gond akad játék közben, csak írj vissza fórumra.

Ha billentyűzetnél maradnak, akkor ajánlott a gombokat közel rakni egymáshoz. (attól függ hogy hol van a Z és az Y)

Meg egy tanács: mivel szerintem ők még nem tudnak annyira jól angolul, jobb ha egy kicsit mellettük maradsz ha játszanak, mert simán elakadhatnak.

Remélem segítettünk!
Megjegyzés: a Mario Classicba egy kicsit belenyúltam még anno, mert azt a letöltési linket én csináltam.
2 levél
Válasz 15.02.01. 14:37 #3061
davidsa
Sziasztok!
Köszönöm, a rengeteg segítséget, viszont az elején elakadtam...
Az smbx-et letöltöttem az első hozzászóló linkjéről: http://www.mediafire.com/download/ye4vy59n61jzl82/smbx1301.exe

Letöltés után megnyitom a fájlt, és ezt a hibaüzenetet kapom: Error launching installer

Mit jelent ez?

Mégegyszer köszönöm!
51813 levél
Válasz 15.02.01. 14:31 #3060
Barthezz
Kihagytad a The Great Empire 2-t, az is nagyon jó lett, csak a 3. rész lett nagyon durván elcseszve.

Az a baj amúgy, hogy két kisgyereknek sztem még a The Invasion kampányok is nehezek, én felnőttként, gyakorlott platformjátékosként is rengeteg szoptam velük anno... Bár a The Invasion 2 már könnyebb, mint az első rész volt, ez a verzió meg eleve a 2. részt tartalmazza.

Amúgy látom a linkelés még mindig nem megy...
679 levél
Válasz 15.02.01. 12:27 #3059
SMBX-fan
Az oldal által prezentáltak közül is a NGCA a legjobb, de itt van pár másik is ami még a régi honlap idején készült:
[link:http://www.mediafire.com/download/75r3hpcke7tmmcu/The_Great_empire.rar]The Great Empire:[/link) Ezt az epizódot az Invasion 2 után ajánlom csak, mivel a nehézség sokkal afelett van.

[link:http://www.mediafire.com/download/stsyta4nuuquc3n/Mario_Classic_v1.11.zip] A legjobb SMBX epizód, egyben nagyon nehéz is.

Az ajánlott epizódok és sorrendek:
- Invasion 2
- The Great Empire
Az alábbi 3 tökmindegy milyen sorrendű:
- Luigi's Fight For The Mushroom Kingdom
- Mario Classic
- New Great Castle Adventure

Ráadásul év vége felé (sztem) meg fog jelenni egy folytatás Visual SMBX néven, ami eleinte csak az SMBX funkcióit fogja tartalmazni (meg kb. 5 újat) de utána átveheti az SMBX helyét a trónon.
Viszont a fent említett 5 epizód simán elszórakoztathat 10 hónapig is, főleg a Mario Classic és NGCA, mert nagyon nehezek.
Ha bárhol elakadsz, csak kérjetek segítséget.

A különböző kampányokat úgy lehet elindítani, hogy bemásolod a mappájukat a worlds mappába. (a játék mappáján belül)
51813 levél
Válasz 15.02.01. 10:13 #3058
Barthezz
Én is ezt tudnám ajánlani, évek óta ez a legjobb PC-s Mario átirat, ráadásul innen rengeteg új kampány tölthető le folyamatosan hozzá. Érdemes a honlap által prezentált epizódok közül válogatni első körben, a The Great Empire 3 kivételével ezek mind jók lettek (az Enigmatic-ot nem ajánlom mondjuk, mert az hardcore játékosoknak készült).

Sajnos a kontroller gombjai korlátozottan konfigurálhatók (a trigger gombokat nem ismeri fel), ezért inkább billentyűzetről tolom, de persze megpróbálhatjátok két kontrollerrel, vagy egy kontroller - billentyűzet párossal.

Viszont az epizódok nehézsége egy idő után elég komollyá válik, de persze ha apukaként besegítesz a fiúknak, talán a nehezebb pályákon is át lehet vergődnötök.
679 levél
Válasz 15.02.01. 09:35 #3057
SMBX-fan
Szia! Hát az smbx az majdnem megfelel, csak azt nem tudom hogy milyen joystick vagy controller jó hozzá.
A Mario Forever meg egy játékos, de asszem az játszható egy piaci kontroller-rel is, joystick nem tudom.

Kétjátékos csak a New SMB Wii de a Wii emulátor laggol meg csak kontroller-rel jó.

Sztem csak próbáljátok ki az SMBX-et a fiaddal.
Igaz ott nem csak Mario és Luigi, hanem Toad és Peach is van, akiknek különböznek a tulajdonságai.
Mario: mindenben átlag
Luigi: nagyot ugrik, de lassabb
Toad: Gyorsabb Mario-nál, ugyanakkorát ugrik de nem tud Yoshi-n lovagolni
Peach: Lassabb Luiginál is, de tud lebegni ha elengedjük majd újra megnyomjuk az ugrás gombot
Link: Őt csak battle módra ajánlom

Remélem a billentyűzet megszokható, az Invasion 2 amúgy sem olyan nehéz hogy szokatlan legyen az irányítás.
Letöltés

2 levél
Válasz 15.02.01. 02:17 #3056
davidsa
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek..
Van 2 kicsi fiam, és nekik szeretném a super mario egyik változatát, legjobb a bros lenne...a lényeg: 2-en lehessen játszani (mario és luigi)
PC-n fusson (win7 alatt)
joystickal (joypaddal) lehessen irányítani
Rengeteget letöltöttem sok emulátorral, de ez a 3 feltétel egyszerre nem jön össze.
Kérlek, ha tudtok, segítsetek, van-e ilyen, honnan kell letölteni, milyen emulátorral.
Előre is köszönöm!

DÁvid
679 levél
Válasz 15.01.31. 20:24 #3055
SMBX-fan
A VSMBX 1.0-ás non-demo verziója az smbx funkcióit, az előtérben lévő díszeket és a konfigurálható gravitációt fogja tartalmazni meg 1-2 új ellenséget.
De később várható:
- Idő (hogy ne lehessen szöszmötyölni egy-két helyen)
- Új játszható karakterek (nem biztos hogy mik de sztem Wario és Samus Aran)
- Többszörös Checkpoint egy pályán belül (szóval a Game over több értelmet kap)
- Több powerup és ellenség (már említettem)
- SMB1-es zászló a pálya végén (na jó ez nem egy forradalmi újítás)
- OGG-kompatibilitás (eddig csak mp3-at és wav-ot futtatott az smbx)
- Több funkció a térképen

Amúgy a VSMBX-ben a Level Settings-nél tartanak perpill és azután már csak az úszás, az ajtók+warp csövek, a térkép funkciói és az átalakítható irányítás.

Amúgy a VSMBX mégsem laggol csak Mario még nem a legjobb fizimiskájú, most néztem meg. (az ellenségek kitűnően működnek)
Tudom hogy ez nem lesz olyan nagy durranás mint 2004-ben a Forever vagy 2008-ban/2009-ben az eredeti SMBX, de amint Mario könnyedén irányítható lesz, sztem máris kinevezhetjük ezt SMBX 2.0-nak.

Ja és még: a VSMBX nem kompatibilis az SMBX pályáival (máre említettem) de szerencsére lesz egy konverter, amivel a VSMBX-ben is újra elő lehet venni a Mario Classic-ot vagy NGCA-t. Szerintem a legelső non-demo verzió szeptemberben fog megjelenni. (igaz a level settings a legnehezebb rész, de a world map sem valami könnyű szerintem, ellentétben a vízzel és csövekkel)
679 levél
Válasz 15.01.30. 15:09 #3054
SMBX-fan
Azért grafikai nem hinném hogy sok lesz meg ez nem egy bugjavítós finomítós, annál azért komolyabb. (új ellenségek és új powerupok mindig voltak ha új verzió jelent meg)
Remélem lesz olyan Yoshi ami keveréke lesz a piros cipőnek és az alap zöld yoshinak. (röviden: láván járó Yoshi)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.