Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2007

2550 levél
Válasz 07.09.10. 23:30 #2852
Pomee
akkor tudhatnád, hogy alonso ott volt mögötte kb.10mp-re... na mutass nekem egy olyan hülyét (rajtad kívül) aki akkor nem nyomta volna neki!
Never underestimate the power of the Dark Side...
158 levél
Válasz 07.09.10. 23:25 #2851
Scroll
"akkor te a futamot nem láttad kisbarátom!!!!"

Nem értelek? Az elejétől a végéig láttam...
Go Alonso!
6377 levél
Válasz 07.09.10. 23:21 #2850
RatBaG
nem mellesleg sumi és alonso között emberileg is ég és föld a különbség...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
31900 levél
Válasz 07.09.10. 23:02 #2849
Creativ3Form
A nagy faszt az irígység!!! Ha nem hinné magát istennek ez a faszi, nem hinné azt, hogy neki mindent szabad, meghogy ő szarta a spanyol viaszt akkor semmi bajom nem lenne vele. De ez nem így van. Amúgy ha a Schumit hozom szóba szó sem lehet irígységről mivel a német 10000000000000-szer jobb pilóta mint a spanyol valaha lesz! És mielött "az elverte őt kétszer" dumával jönnél emlékezz a 10 és a 60%-ra.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
21647 levél
Válasz 07.09.10. 23:02 #2848
padavan
Aha, most elkezdünk olyasvalakit mocskolni, aki már nem is aktív versenyző? Miért nem beszélünk tovább a művilágbajnok viselt dolgairól?
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
10104 levél
Válasz 07.09.10. 22:58 #2847
eti8
Jó mondjuk schuminak is bazi sok piszkos ügye volt... Villnövnél pl (nemtom leírni a nevét még mindíg... ) egyéretlműen ráhúzta a kormányt, de meg is szívta. Mondjuk az igaz, hogy a köcsögöskedései után álltalában kapott büntetést is... Mondjuk amikor Coultardnak ment neki akkor viszont nemtom miért volt ideges... Mondjuk nem ovlastam utána nyilatkozatokat, de ez olyan alonso féle lereagálás volt... Montoya sem csinált ilyet amikor Verstappen elvitte hátulról Brazíliában és első helyről esett ki ugyan csak lekörözött autó miatt... Pedig Montoya nem éppen a békés kis "eltűröm, hogy szarteszek" típus...
De ami miatt nálam végleg beszennyezte magát az 2001 Ausztria... Azt nem tudja magáról sohasem lemosni...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
21647 levél
Válasz 07.09.10. 22:57 #2846
padavan
Hát nem keveset rátesznek a fanboyok az Alonso ellen egyre nagyobb mértékben megnyilvánuló ellenérzések, az biztos!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2550 levél
Válasz 07.09.10. 22:54 #2845
Pomee
a legjobb az, hogy az ilyen gyökerek miatt gyűlölöm napról-napra jobban ezt a spanyol csótányt!
Never underestimate the power of the Dark Side...
21647 levél
Válasz 07.09.10. 22:48 #2844
padavan
"Csapatával szemben nem volt túl barátságos, nem válaszolt a leintés után a rádión kapott gratulációkra, a kocsiból kiszállva levegőnek nézte főnökét, Ron Dennis-t."

Azért micsoda korrekt autóversenyző SPORTEMBER, nem? Tisztára példakép lehet a manus! (ritka undorító egy állat ez a spanyol)
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 07.09.10. 22:46 #2843
padavan
Jól van, most már biztosan lehet tudni, hogy elmebeteg vagy.

Ilyen szövegek után, hogy "nem is történt lopás", ki fog téged normális, beszámítható embernek tartani... Vicc vagy öreg, szóval röhögjünk:

"Sumakker sem szent nekem nem mond! Csinált ő cifrább dolgokat is. Kilökés, pályára visszatolás, keresztbeállás.."

Egyetlen esetet bizonyíts be minden kétséget kizáróan azt illetően, hogy szándékosan tette! Monacoval hiába jössz, az technikai hiba volt a hivatalos álláspont szerint, és senki nem tudta ezt megcáfolni. De majd te tutira megteszed... Nem gyengén röhej.

"Ezt már lentebb lereagáltam."

Én meg visszareagáltam, és szemernyit nem változott a véleményem. Akkor most mit értél el?

"Úgy látom, hogy pár versenynél régebbre képtelen vagy visszatekinteni vele kapcsolatban."

Alonsóval kapcsolatban mindenre emlékszem, elhiheted. Egyenesen szánalom, amiket le tud művelni néha. Törökország? Egy merő szánalom volt a csávó.

"Hazug aki mondja. idézem magam: "Most mit nem értesz azon, hogy mozgó aero elem nem lehet az autón? És bizony ez van benne a szabályzatban, ha nem tévedek." Milyen elemeket tartalmazott az a Renault? Az ellensúlyos lengés csillapítóra gondosz mi? Az egy olyna elem ami nem is érintkezik a levegővel, hogyan lenne aero elem. Ezt is csak a Ferrari befolyása miatt tudták keresztűl vinni."

Igen, a legnéscsillapítóra gondoltam. És ha az nem aerodinamikai elem, de nem volt szabályos, akkor az már nem baj? Logikádat eladtad öt fillérért, mert annyit ért? Vicc. Teljesen mindegy, milyen elem ami nem szabályos. Szabálytalan volt, azzal nyert Alonso. Kérjük vissza a művilágbajnoki címeket ennek okán.

"Érdekes. Pont Te vagy az aki kétségbe vonja több száz McLaren szakember munkáját és pilótáik szakértelmét. Szerinted Ők csak legyártották a 700 oldal alapján a mindent verő kocsit aztán felvették a fizut."

Nem mondom, hogy csak és kizárólag a 700 oldal alapján építették meg az autókat. De jókorán átléphettek ezekkel a nehézségeik felett, és remek kis ötleteket kaphattak belőle.

"A tisztességes versenyt szellemet porbatiporba tisztességtelen előnyre szerttenni a versenytársakkal szemben szerinted csak csínytevés? 700 oldallal meg nekem NE gyere. Azt is a Ferrari adta át a McLarennek még, ha nem is volt engedélyezve. Tehát lényegében nem is történt lopás!"

Na, ezért vagy te elmebeteg. A Ferrari nem tudott arról, hogy egy alkalmazottja, hogy bevágódjhasson a wokingiaknál, szépen átvitt illegálisan egy rakat adatot nekik. Tehát nem hivatalos cserebere történt, a Ferrari vezetés nem tudott erről. Vagyis az adatok illegálisan kerültek a McLarenhez, vagyis lopás történt. Nem történt lopás - te nagyon kész vagy, "ember".

"Míg Alonso-nak erősen meg kellett változtatnia vezetési stílusát addig Haminak meg volt azaz előnye, hogy a GP2-höz hasonlóan az idei gumik nem tapadnak annyira és Ő ehhez volt szokva. De azt hiszem, hogy a mostani verseny alapján elmondhatjuk, hogy Alonso is hozzászokott teljes mérték ben az új gumikhoz és Hami ettől fogva labdába sem rúghat mellette."

Alonso pontosan abban a stílusban vezet, mint eddig. Szarul Egyébként valami nem klappol. Ha Alonso áthozta a beálításait és jellemzőket a mekihez, akkor miért kéne vezetési stílust váltania? A meki nem f-1-es autó, vagy mi? Hajó, vagy helikopter, esetleg moped? A hülye jóslataidat meg ha nem haragszol, nem vesszük készpénznek, nem vagy te orákulum, csak egy fanboyka, nulla respekttel. És különben is: Nem olyan biztos az, hogy Alonso idén még versenyezni fog. Én drukkolok, hogy kajakra pofára essenek, ahogy vannak. És még vagyunk így néhányan.

"Pont akkora mint most. Ha nem nagyobb"

Meglátjuk, jóember, meglátjuk.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2550 levél
Válasz 07.09.10. 22:43 #2842
Pomee
akkor te a futamot nem láttad kisbarátom!!!!
Never underestimate the power of the Dark Side...
158 levél
Válasz 07.09.10. 22:41 #2841
Scroll
Egy jó pilóta tudja mikor kell elvennie a gázt.
Go Alonso!
6377 levél
Válasz 07.09.10. 22:37 #2840
RatBaG
"Azt is a Ferrari adta át a McLarennek még, ha nem is volt engedélyezve. Tehát lényegében nem is történt lopás!"

úristeeen asdadadsasad!!! minek foglalkoznak ilyen emberek a forma 1-gyel...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
2550 levél
Válasz 07.09.10. 22:36 #2839
Pomee
bazzeg te nagyon sík hülye vagy! látod mit írsz le?
"És pontosan, túl erősen nyomta a gázpedált! Kicsit vissza kellett volna vennie." EZ EGY REDVÁS FORMA 1-ES KOCSI... MÉGIS MIT CSINÁLJON VELE, HA NEM LEPADLÓZZA!!! szana-szét zúzzák az egész kocsit és ettől szétmegy... mert a defekt még rendben van.. de EZ EGY QURVA TELJES FELFÜGGESZTÉS VOLT, EMBER!!!!!!!!! és a hab a tortán: pont az utolsó körben! nahát és kinyert akkor (is)? Nyalonso!
Never underestimate the power of the Dark Side...
6377 levél
Válasz 07.09.10. 22:34 #2838
RatBaG
http://index.hu/sport/forma1/monpost0910/

" Az újságírók azt is megkérdezték, a célvonalon miért nem húzódott közel a boxutca falához, ahogy a győztesek általában szokták.

"A monzai pálya túl gyors, ha közel mentem volna, sok levegő csapódik rájuk, veszélyesebb itt, mint bárhol máshol" - válaszolta, mire a sajtószoba röhögött.""

milyen figyelmes...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
158 levél
Válasz 07.09.10. 22:31 #2837
Scroll
Megint az irigység beszél belőled! Azért utálják sokan, mert a legtöbb ember irigy pont mint Te.
Go Alonso!
158 levél
Válasz 07.09.10. 22:28 #2836
Scroll
Csak az irígység beszél belőled!
Go Alonso!
158 levél
Válasz 07.09.10. 22:26 #2835
Scroll
"Bezzeg ha Sumi mert volna ehhez hasonlót lépni, fejhangon visítoznál"

Sumakker sem szent nekem nem mond! Csinált ő cifrább dolgokat is. Kilökés, pályára visszatolás, keresztbeállás...

"kiesnek előle és KIZÁRÓLAG ennek köszönhetően nyeri meg a címet kétszer is."

Ezt már lentebb lereagáltam.

"Alonsóra nemigen jellemző Szinte minden futamon hibázik kisebbeket-nagyobbakat, néha egyenesen kabaré, amit leművel."

Úgy látom, hogy pár versenynél régebbre képtelen vagy visszatekinteni vele kapcsolatban.

"Kajakra hazudsz, ugyanis nem tiltott elemről van szó, hanem egy olyan fejlesztésről, amely nem volt engedélyezve. A kettő között hatalmas különbség van. És ha már itt tartunk: Alonso Renaoultja is tartalmazott nem engedélyezett elemeket, ergo töröljük gyorsan a két VB címét. Vagy az rendben volt? Lolka."

Hazug aki mondja. idézem magam: "Most mit nem értesz azon, hogy mozgó aero elem nem lehet az autón? És bizony ez van benne a szabályzatban, ha nem tévedek." Milyen elemeket tartalmazott az a Renault? Az ellensúlyos lengés csillapítóra gondosz mi? Az egy olyna elem ami nem is érintkezik a levegővel, hogyan lenne aero elem. Ezt is csak a Ferrari befolyása miatt tudták keresztűl vinni.

"Pont olyan vagy, mint a jellemtelen spanyol, semmibe veszed több száz ember áldozatos munkáját, és a pilótánál jóval nagyobb és meghatározóbb szakértelmét."

Érdekes. Pont Te vagy az aki kétségbe vonja több száz McLaren szakember munkáját és pilótáik szakértelmét. Szerinted Ők csak legyártották a 700 oldal alapján a mindent verő kocsit aztán felvették a fizut.

"Az egyik hivatalból üldözendő, a másik meg nem szép csinytevés."

A tisztességes versenyt szellemet porbatiporba tisztességtelen előnyre szerttenni a versenytársakkal szemben szerinted csak csínytevés? 700 oldallal meg nekem NE gyere. Azt is a Ferrari adta át a McLarennek még, ha nem is volt engedélyezve. Tehát lényegében nem is történt lopás!

"Hamilton egészen egyszerüen sokkal tehetségesebb, mint a spanyol nímand."

Míg Alonso-nak erősen meg kellett változtatnia vezetési stílusát addig Haminak meg volt azaz előnye, hogy a GP2-höz hasonlóan az idei gumik nem tapadnak annyira és Ő ehhez volt szokva. De azt hiszem, hogy a mostani verseny alapján elmondhatjuk, hogy Alonso is hozzászokott teljes mérték ben az új gumikhoz és Hami ettől fogva labdába sem rúghat mellette.

"Egyébként majd meglátjuk, csütörtöktől mekkora lesz a szátok."

Pont akkora mint most. Ha nem nagyobb
Go Alonso!
18334 levél
Válasz 07.09.10. 22:26 #2834
LiT
Todt hosszú eljárásra számít Olaszországban és Nagy-Britanniában
We are the Universe... Observing itself... Observing itself... Destroying itself...
31900 levél
Válasz 07.09.10. 22:17 #2833
Creativ3Form
A VB cím megnyeréséhez az kellett, hogy a Ferrarik ne legyenek csúcsformában és a Mclaren állandóan lerobbanjon a Kimi alatt. Ezt megtörtént és MŰvilágbajnok lett az a gyökér. Már ne is haragudj de ha állandóan kiesnek előled és úgy nyersz, akkor nem tehetséges vagy hanem mázlista. De ezt (ahogy te) nem képes felfogni az a spanyol szerencse soffőr!! És ezért patkány és ezér utálják TÖBBEN mint amennyien szeretik. Mert ha kiesnek előle az azért van, mert tehetséges...ha kiesik vagy lenyomják az azért van, mert a csapat nem az ő seggét nyalja meg a forma 1 korrupt. A Schumit is utálták de neki ehhez kellet úgy 8-10 év. Alonsoak elég volt három. Cakát neked is.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31900 levél
Válasz 07.09.10. 22:13 #2832
Creativ3Form
Ehheee...cakát neked is. Meseországban talán neked van igazad. És, hogy én nézem az F1? Igen, de te nem. A Tavalyi Ferrari 60%-os (hiába voltak gyorsabbak Fischinél) volt az azelötti meg kb 10...ennyit erről. Nagy dicsőség! De mostmár tényleg cakát neked srác
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
158 levél
Válasz 07.09.10. 21:57 #2831
Scroll
"Elfelejted megemlíteni, hogy Schumáker elől hol estek ki emberek..."

Persze, már mondtam ez is Alonso hibája, hogy mások bénák ill. megbízhatatlan az autójuk. Nevetséges. Alonso abban az években STABIL teljesítmény nyújtot és ez kellett a VB cím megszerzéséhez. Ennyi.

"A drága látos fenéklemezes csalásod: NEM VOLT BENNE A SZABÁLYZATBAN, HOGY TILOS!!!"

Most mit nem értesz azon, hogy mozgó aero elem nem lehet az autón? És bizony ez van benne a szabályzatban, ha nem tévedek. Arról nem is beszélve, ha egy ellensúlyos lengéscsillapító (Renault 2006) is annak minősül, ami egyébként abszurd, mert nem is érintkezik a levegővel akkor egy mozgó fenéklemezről már nem is beszélve.

"Végül, én a Holdra való katapultálást ajánlanám!"

Én meg azt, hogy dugj fel magadnak egy Ferrarit!
Go Alonso!
383 levél
Válasz 07.09.10. 21:54 #2830
Balikiraly
Hiába nyomod ezt a sablon-művilágbajnok szöveget, mert annyira igaz, mint az, hogy a kék az igazából sárga. Meg hogy a ferrari 60%-os volt??? Te tényleg a forma1-et nézted??? Gyorsabb volt a Renault-nál (És ez főleg Fisichella-n volt látható), és csak azért lehetett őket megverni, mert egyrész nem volt túl megbízható a ferkó, másrészt Sumi monaco-s beparkolása is besígített a büntetés miatt, harmadrészt azért, mert Alonso egyenletes teljesítményt nyújtott, és amikor már minden kötél szakadt, akkor tette oda magát. (hiába, ez van, az irigység meg majd kisajtol belőletek további párszáz semmitmondó ócsároló hsz-t) Na jóccakát
6377 levél
Válasz 07.09.10. 21:51 #2829
RatBaG
az idézetből mit nem sikerült megérteni?
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
383 levél
Válasz 07.09.10. 21:48 #2828
Balikiraly
Úgyvan!!! Goo Alonsoo
10104 levél
Válasz 07.09.10. 21:47 #2827
eti8
Előrébb rajtol, de mi a faszra megy vele, ha a csapattárs közben ott van mögötte a versenyen és előbb kell kijönnie, amíg a csapattárs szépen fut 3-4 leggyorsabb kört és már sehol sincsen... Szóval emiatt rosszabb, ha könnyebb autóval indul....
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
158 levél
Válasz 07.09.10. 21:47 #2826
Scroll
"Gondolom megerőltető lenne gondolkozni! Arról már nem is beszélve, hogy az egész incidens a célegyenes után történt, ergo közel padlógázzal ment... vagy akkor túl erősen nyomta a gázpedált?

Gondolom megeröltető lenne gondolkozni, hogy ha egy kerék rázza a futóművet akkor a pálya legnagyobb sebességű pontján fogja legjobban rázni. Tehát ott fogja legnagyobb valószínűség szerint megadni magát a futómű. És pontosan, túl erősen nyomta a gázpedált! Kicsit vissza kellett volna vennie.
Go Alonso!
158 levél
Válasz 07.09.10. 21:40 #2825
Scroll
"Egy csúcsformában lévő Schuminál semmi se volt gyorsabb. Csak a fény!"

És persze Alonso!
Go Alonso!
158 levél
Válasz 07.09.10. 21:39 #2824
Scroll
"Mellesleg a kevesebb üzemanyaggal való indulás nagyobb szívással jár, mert pár kör alatt ki kell menni és addig a csapattárs fut egy rakat rohadt gyors kört és visszajön majd elé a boxkiállás után, ami szintén rövidebb lesz neki, mert kevesebb körre kell megtankolni..."

Te nézed is a versenyeket vagy csak olvasol róluk? Kevesebb üzemanyaggal gyorsabb az ember ergo időmérőn előrébb tudja magát kvalifikálni. Abszolút nem mindegy, hogy hányadik vagy a rajtrácson. Egy körre való üzemanyag 2-3 tizedet jelent! És amikor 1-1,5 tizeden múlik, hogy első vagy a harmadik pozícióbol indulsz nagyon nem mindegy.

"Ja és még régebben írtad, hogy az aerodinamikát le lehet kinézetről koppintani. Hát ez oltári nagy baromság, mivel pl a légbeömlők is iszonyatosan sokat számítanak belülről. Azon kívül az aerodinamikai elemeknek csak 1 része látszik..."

Aerodinamikát valóban nem lehet lemásolni és nem is ezt írtam, hanem csak a karosszériát. És nem baromság. Kb 1cm pontossággal le lehet másolni képek alapján egy komplett autót. Egyébként én ezalatt azt értem, hogy így akár melyik csapat tud akármlyektől lopni és volt is rá példa az elmúlt 5 évben.
Go Alonso!
31900 levél
Válasz 07.09.10. 19:27 #2823
Creativ3Form
Megsugom barátom, hogy a Csalonzó két éve úgy "alázta le" a Ferrarikat, hogy azok nem tudtak egy versenyképes autót összerakni. Fúúúúú de nagy dicvsőség! Tavaly meg azért ott volt a Ferrari de még így is a Renault fényévekkel jobb volt és alig, szenvedve tudott csak VB címet nyerni a Csalonzó. Ez meg a Csalonzót nem pozítiv irányba minősíti. Megtudott verni egy szar-fos és egy 60%-on futó Ferrarit. Büszke lehet a "tehetségére". Ami pedig idén van az egy dolog...jobb a Mclaren (majd kiderül, hogy hogy) de ez nem CSAK azért van, mert az a spanyol odament. Vita részemről lezárva csak gondoltam felvilágosítalak, hogy miért is MŰvilágbajnok a Csalonzó-Mákonzó.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
21647 levél
Válasz 07.09.10. 18:29 #2822
padavan
Jó, akkor folytassuk.

"Ne mond meg, hogy mit tegyek és mit ne! Én sem mondtam, hogy húzd le magad a VC-n."

Mondod, vagy nem mondod, maximálisan nem érdekel és nem hat rám.

"Szóval a nagy bűne az, hogy kétszer levágott egy sikánt és, hogy Kimi állandóan kiesett előle. Valószínüleg Kimi is Őt hibáztatja miatta. Főleg amikor kockásra fékezte a jobb első kerekét és az a vibráció miatt leszakadt."

Kétszer levágott egy sikánt - nálam ez bőven kimeríti a sportszerütlen viselkedés tényét, nálad nem, mert Alonso csinálta. Bezzeg ha Sumi mert volna ehhez hasonlót lépni, fejhangon visítoznál -, undorító módon magát ünnapelgeti amikor SOROZATBAN - nem tudom fel tudod e fogni: többször egymás után - kiesnek előle és KIZÁRÓLAG ennek köszönhetően nyeri meg a címet kétszer is. Csak ennek köszönhette, mivel végig második-harmadik volt, előzni sem tudott a szerencsétlenje. Kiestek előle - többnyire Kimi - és ő "nyert". Mekkora világbajnok, micsoda zseni! Akkor Kimi, aki MINDIG elötte volt, micsoda? Titán? Nem érdekel, Kimi kit hibáztat, ő sportember, én nem vagyok az. Nem is kell annak lennem. Főleg nem egy csiterrel senkivel szemben, aki lesipukás módon, a másik mögött több mp-vel lemaradva tud "nyerni"... Nekem marha savanyú lenne egy ilyen győzelem. És akkor a gusztustalan utolsó mocsok, saját sározó nyilatkozataira még ki sem tértünk.

"Miért? Sumit nem a Ferrari technikája tette VB-ká? Ugye, hogy nem. Alonsot sem tisztán a Renault tette azzá."

De igen. Az a technika, amelyet annak köszönhet a Ferrari, hogy Sumi igazi csapatemberként viselkedve kivette a részét a munkálatokból, és ezernyi ötletével járult hozzá a Ferrari egyeduralmához. Érted, nem mondom, hogy egyedül az ő érdeme, mint ahogy Alonso volt szives nyilatkozni magáról, leszarva kábé 1000 ember áldozatos munkáját. Mindezek mellett Sumi képes volt arra, hogy versenyről versenyre rémprofi hibátlan módon vezessen - ez Alonsóra nemigen jellemző Szinte minden futamon hibázik kisebbeket-nagyobbakat, néha egyenesen kabaré, amit leművel. És Alonsót pontosan a Renault technikája tette világbajnokká - Kimi peche mellett. Pont hogy csak egy olyan technikára volt szükség, amely képes túlélni a McLarent, majd a lerohadt autót megelőzve a célba érni. Ezt bármelyik versenyző az első 10-ből meg tudta volna tenni, messze nem nagy kunszt.

"Tuttommal az derült ki, hogy náluk volt az anyag, de NEM az, hogy fel is használták volna."

Igen, ezt már a másik fanboyyal már megbeszéltem: Biztosan csak dísznek vették át a doksikat, jól mutat a vitrinben, és csak poénból teljesen megéri kockáztatni. Hogyne. Tök életszerü feltevés...

"Te meg azt nem látod, hogy ki az aki bizonyíthatóna csalt (Ferrari)! A mozgó aero elemek tudtommal tiltottak."

Kajakra hazudsz, ugyanis nem tiltott elemről van szó, hanem egy olyan fejlesztésről, amely nem volt engedélyezve. A kettő között hatalmas különbség van. És ha már itt tartunk: Alonso Renaoultja is tartalmazott nem engedélyezett elemeket, ergo töröljük gyorsan a két VB címét. Vagy az rendben volt? Lolka.

"Ha nem tudnád rekord költségvetésből dolgoznak ebben az évben ráadásul ott van Alonso is! Ennyit tesz, hogy Alonso van a csapatnál. A Reanult vissza is esett nem véletlenül. És arra nem gondolsz, hogy tanultak a hibáikból?!"

Pont olyan vagy, mint a jellemtelen spanyol, semmibe veszed több száz ember áldozatos munkáját, és a pilótánál jóval nagyobb és meghatározóbb szakértelmét. Tanultak a hibáikból, igen, 700 oldalas tananyaguk volt erről.

"Ha az olyan TUTI lenne, akkor most ők vezetnék a VB-t. Tuti mi? Pff! Minden második versenyen meghal a technika..."

Ez is meg lett beszélve már tegnap, de ne aggódj, megismétlem ezerszer, ha kell: A Ferrari nyilván nem tudott már a kiszivárgott stratégia alapján dolgozni, mivel így teljesen nyitottakká váltak. Így váltaniuk kellett, és rögtönözniük egy kényszerű stratégiát, amelynek a következményeit a futamokon láthatjuk. A tutival meg "nyer" a McLaren, a tolvaj csapat.

"A McLaren lopott, de a Ferrari meg csalt. Szerinted melyik a nagyobb bűn?"

Majdnem minden csapat ügyeskedik a jog- és szabályhézagok mentén. Azonban a sport rossz hírbe keverése ipari kémkedés által már büncselekmény, nem véletlenül kereste fel Ron Dennist a rendőrség is. Az egyik hivatalból üldözendő, a másik meg nem szép csinytevés. Na, szerinted melyik a súlyosabb?

"A csalás inkább megöli!"

Ja, akkor ez a sportág régen halott, McLarenestül, Toyotástul, Renaolutostúl. Csak a brit csapat esetében még ott figyel a lopás is, ami szintén megöli a sportot, sőt, még jobban, mivel a maradék bizalmat is eljátsza.

"Hamilton annak köszönheti, hogy többször végzett előrébb, mert a McLaren ill. R.D. mindíg neki osztotta a kedvezőbb stratégiát (kevesebb benzinnel indulás) és bár ebben nem vagyok biztos, de úgy hallottam, hogy Alonso-val nem osztottak meg bizonyos telemetriai adatokat. Ettől én is fusztrált lennék."

Hogyne. Sőt, nitrót is használt, szegény Alonsóra meg súlynehezéket tettek. Ordas baromságaid milyen forrásból vannak? Hamilton egészen egyszerüen sokkal tehetségesebb, mint a spanyol nímand. És ha úgy is lenne, ahogy mondtad: Érthető, hiszen a nagyobb tehetség, az ügyesebb pilóta élvezi a csapatnál az előnyt. Ez van, Alonso így járt, megkapta a második számú pilóta helyét - és Hamilton mellett ezt érdemli.

Egyébként majd meglátjuk, csütörtöktől mekkora lesz a szátok. Olyan szinten fogtok égni, hogy öröm lesz nézni. A pezsgőm már a frigóban készül. Egyébként Hamilton beismerte, hogy rettenetesen tart az ítélettől, és nagyon fél attól, hogy csütörtöktől vége az idénynek számukra. Biztosan ok nélkül darázik ilyen szinten a srác.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
383 levél
Válasz 07.09.10. 18:06 #2821
Balikiraly
Bocsi, nem úgy értettem, hanem arról próbáltam beszélni (úgy tűnik nem sikerült), hogy rengeteg mindent kitapasztalt a Renault-tól, amit kamatoztathatott a csapat hasznára.
2550 levél
Válasz 07.09.10. 17:23 #2820
Pomee
öregem, te aztán nem vagy semmi!

"Főleg amikor kockásra fékezte a jobb első kerekét és az a vibráció miatt leszakadt."
Te ezek szerint még egy redvás futamot nem láttál életedben... ezeket a kocsikat szó szerint átbasszák a kerékvetőkön, sorra fékezik telibe magukat és szerinted egy retkes fékezés okozta vibráció miatt leszakad az egész felfüggesztés! Gondolom megerőltető lenne gondolkozni! Arról már nem is beszélve, hogy az egész incidens a célegyenes után történt, ergo közel padlógázzal ment... vagy akkor túl erősen nyomta a gázpedált?
"Miért? Sumit nem a Ferrari technikája tette VB-ká? Ugye, hogy nem. Alonsot sem tisztán a Renault tette azzá."
Elfelejted megemlíteni, hogy Schumáker elől hol estek ki emberek... mert én nem tudok ilyenről... plusz ne hasonlíts már egy 7x világbajnokot egy ilyen senkiházihoz. Schumi nem csak azért volt nagy, mert folyton nyert, hanem mert szimpatikus volt az embereknek... nem voltak ilyen gyökér nyilatkozatai, mint ennek a ****-nak!
"A McLaren lopott, de a Ferrari meg csalt. Szerinted melyik a nagyobb bűn?"
A drága látos fenéklemezes csalásod: NEM VOLT BENNE A SZABÁLYZATBAN, HOGY TILOS!!! és ezért pampogott mindenki, mert a Ferrarinak eszébe jutott használni, a többieknek meg nem!
"Hamilton annak köszönheti, hogy többször végzett előrébb, mert a McLaren ill. R.D. mindíg neki osztotta a kedvezőbb stratégiát (kevesebb benzinnel indulás) és bár ebben nem vagyok biztos, de úgy hallottam, hogy Alonso-val nem osztottak meg bizonyos telemetriai adatokat. Ettől én is fusztrált lennék."
Úgy hallottad? és ki mondta neked? Alonso? tudod ezeknél a csapatoknál úgy megy a munka, hogy 2 szerelőcsapat dolgozik. az egyik, az egyik pilótáé, a másik, a másiké... ezeken felül van a csapatvezetés... na ezek így 3an össze szoktak ülni és meg hányják-vetik a dolgokat... de biztos megmondták Nyalonso tím-jének, hogy fogják be a fülüket

Végül, én a Holdra való katapultálást ajánlanám!
Never underestimate the power of the Dark Side...
10104 levél
Válasz 07.09.10. 17:17 #2819
eti8
Ez baromság... Akkor alonso is defektet kapott volna, ha lopta volna a beállítást... Maximum az alapokat, hogy 2x vagy 3x fok legyen a szárny dőlésszöge stb... De mellesleg te azt mondtad, hogy az beállításait vitte át, már azt hittem, hogy hülye vagy
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
383 levél
Válasz 07.09.10. 17:09 #2818
Balikiraly
Ott volt a nürburgringi defekt, és a törökországi defekt is. Mind a kettőször Alonsotól lopta az ötletet, hogy a jobb első gumit jobban akarja használni....hát túlságosan használta

A Renault-nál bőven megtanulhatta, hogyan kell beállítani a kocsit, és a motor-teljesítmény leadást is beállíthatja, amitől az autó jobban gyorsít ki, vagy pedig a célegyenesben nagyobb teljesítményre képes, de sztem ezt nem kell magyaráznom egyáltalán, mert úgyis tudod miről beszélek.
10104 levél
Válasz 07.09.10. 17:07 #2817
eti8
Ezt honnan vetted, hogy alonso beállításait használja? Volt egy nyilatkozat, de az állati nagy baromság... Teljesen eltér a 2-ejük vezetési stílusa...


A renault meg egy teljesen más autó és a beállításainak semmi köze sincsen az idei mclarenhez...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
13840 levél
Válasz 07.09.10. 16:56 #2816
powerhouse
Egy csapatban vannak, nem? Ha azzal jól megy az autó, akkor miért ne használja? Alonso magasról szarná le ezt, ha vezetne most 40 ponttal.
If I look back I am lost
383 levél
Válasz 07.09.10. 16:55 #2815
Balikiraly
A Renault-tól hozott dolgokat (beállításokra gondolok) nagyon jól fel lehetett használni a téli-felkészítő-szezonban.
13840 levél
Válasz 07.09.10. 16:54 #2814
powerhouse
?!
Milyen ember vagy te?
If I look back I am lost
383 levél
Válasz 07.09.10. 16:53 #2813
Balikiraly
Amit leírtál, azzal jóformán az uccsó mondatig tökéletesen egyet értek Bár van egy két dolog: Először is az utolsó mondat: Alonso-t sem csak ezért a versenyért lehet dícsérni....volt már pár brutálisan jó előzése, ezt azért nem kéne vitatni. Meg ott van az, hogy hamilton még nem volt sokat a forma1-ben meg ilyenek....ez is tök igaz, de ez még nem ad okot arra, hogy más tapasztalataiból húzza elő a jobbik beállítást, és a gyorsabb kört....mert állíndóan Alonso beállításait "tökéletesítgetik" neki, és az sem lehet teljesen közönbös a csapatnak, hogy Angol....Alonso-nak pedig teljesen más a temperamentuma, így nem meindíg kezeli jól a helyezeket, ez tény.
10104 levél
Válasz 07.09.10. 16:52 #2812
eti8
lol azért nem kell túlozni Én egyébként sosem szerettem schumit, de alonso 2. vb címénél már neki drukkoltam mégis
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
13840 levél
Válasz 07.09.10. 16:49 #2811
powerhouse
Egy csúcsformában lévő Schuminál semmi se volt gyorsabb. Csak a fény!
If I look back I am lost
10104 levél
Válasz 07.09.10. 16:42 #2810
eti8
Én leszarom, hogy ferrari, vagy mclaren... Egyébként ha már itt tartunk a Massa-s meglökés még mindíg jobb kifogás, mint az, hogy ráesett csütörtökön egy lámpa az első vezetőszárnyamra... pff...

Hamilton egyébként azért nem szolgált használható információkkal, mert nem is volt a csapatnál még a tesztszezonban... Az utolsó pillanatokban derült ki, hogy ő lesz a versenyző. És a pilóta mellesleg csak annyit tud mondani, hogy melyik kanyarban rángatott, szitált az eleje, csúszott a hátulja a kocsinak meg ilyesmiket... Ezt bármelyik pilóta képes megcsinálni... Ezen felül maximum annyit mondhat még, hogy szerinte a futóművön, vagy a szárnyakon, vagy a magasságon kéne állítani... De mivel alonso sokkal régebb óta van az f1-ben mint Hamilton ezért nyilván jobban vágja ezeket... Bár fene se tudja, hogy a gp2-ben mi ragadt át ilyen téren Hamiltonra. De az tény, hogy tehetségesebb mint alonso (összesítettben ez jön le). Igazából alonso sem lassú pilóta, de neki nagyon nem kiegyensúlyozott a teljesítménye. Van, hogy gyorsabb, van hogy lassabb, és van, hogy öhm hogy is mondjam "le kell vágnia a pályát" Hamilton vezetési stílusa meg részben olyan mint Schumaheré, aki kiegyensúlyozottan gyorsan vezetett végig, de azért lehetett nála álltalában gyorsabb köröket is futni. De mondjuk Hamilton még nem versenzik annyi ideje, hogy hozzá lehessen mérni, mert 2002 óta amióta nézem a f1-et schumitól mindíg ezt láttam, Hamilton meg csak most jött meg

a lényeg, hogy most alonsonak jött ki jobban a lépés és ő is nyert. ennyi. Hamiltont sem 1 verseny alapján dícsértük...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
13840 levél
Válasz 07.09.10. 16:36 #2809
powerhouse
Hogy hozott volna technikai tudást, ha ez az első éve? Magyarázd már el nekem, légyszíves.
Az autó meg Alonso miatt megy úgy, ahogy? Az maximum egy igen kicsi része lehet az egésznek.
If I look back I am lost
383 levél
Válasz 07.09.10. 16:24 #2808
Balikiraly
Jól beszélsz! Csak sajnos egyesek még így sem fogják megérteni amit leírtál...De üdv a klubban Egyébként mekkora már, hogy egyesek még mindíg azzal jönnek, hogy tehetségtelen meg a szokásos máker-sablon szöveg....LOL. Egész hétvégén gyorsabb volt mindenkinél, és a """fényévekkel tehetségesebb""" márkatársát is darabokra cincálta. És akkor még Hamiltonnak volt képe azt mondani, hogy azért mert massa az elején meglökte.....pfff....Csak az a fura, hogy a "meglökés" előtt is megvolt ugyanez a különbség köztük. Egyébként a fő ok, amiért bírálják, az, hogy megint veszíteni fog a ferrari, és nagyon úgy tűnik, hogy megint Alonso veri el őket, és ez rohadtul fáj nekik

158 levél
Válasz 07.09.10. 16:07 #2807
Scroll
"Kihagytad az ördög smileyt. Az megváltoztatja az egész hozzászólás milyenségét."

A Ctrl+c Ctr+v -vel nem tette át és nem tudom, hogy mi a kódja. Elnézést.

"Mi más számít, ha nem a pályán elért eredmények?"

Még a tudás. Hamilton aligha tudott volna a verda építését nagymértékben kedvezően befolyásoló információkkal szolgálni az év elején amikor építették a kocsit. Sumi és Alonso kiváló tesztpilóta is egyben. Ezért is lettek VB-ok.
Go Alonso!
10104 levél
Válasz 07.09.10. 16:07 #2806
eti8
Először is a "VC" az tudod W nem szimpla...


"Hamilton annak köszönheti, hogy többször végzett előrébb, mert a McLaren ill. R.D. mindíg neki osztotta a kedvezőbb stratégiát (kevesebb benzinnel indulás) és bár ebben nem vagyok biztos, de úgy hallottam, hogy Alonso-val nem osztottak meg bizonyos telemetriai adatokat. Ettől én is fusztrált lennék"


Hivatalos közleményben adták ki, hogy nincs csapatsorrend (mivel te ahogy látom hiszel a hivatalos közleményeknek). Azon kívül minden volt pilóta\kívül álló 1-2 kivétellel azt mondja, hogy nincs csapatsorrend és alonso a hisztis hülyegyerek. Na vajon miért?
Mellesleg a kevesebb üzemanyaggal való indulás nagyobb szívással jár, mert pár kör alatt ki kell menni és addig a csapattárs fut egy rakat rohadt gyors kört és visszajön majd elé a boxkiállás után, ami szintén rövidebb lesz neki, mert kevesebb körre kell megtankolni...

Ja és még régebben írtad, hogy az aerodinamikát le lehet kinézetről koppintani. Hát ez oltári nagy baromság, mivel pl a légbeömlők is iszonyatosan sokat számítanak belülről. Azon kívül az aerodinamikai elemeknek csak 1 része látszik, nagyon sok van a kocsi alatt pl (padlólemeznek hívják tudod) és az említett légbeömlőkön belüli részek sem látszanak, ami nagyon nem mindegy... Azon kívül ezek miliméter pontosan vannak elhelyezve\beállítva. A képekből maximum nagyjából tudják lemásolni... De akkor ott vannak kb mint a spyker aki nagyjából épített egy f1-es kocsit... Ezzel nem akarok 1 csapatot\teóriát sem igazolni, csak nem szeretem, ha baromságot beszélnek...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
158 levél
Válasz 07.09.10. 15:55 #2805
Scroll
"Hát igen, különböző vélemények vannak, ha ez téged zavar, katapultálj É-Koreába, Kínába, vagy Kubába."

Ne mond meg, hogy mit tegyek és mit ne! Én sem mondtam, hogy húzd le magad a VC-n.

"Egyetlen példa, azt hiszme pont három éve volt: Monte-Carlo, alagút utáni sikán...." "Ő egy művilágbajnok, aki a Mclaren hátszelében lopakodva, örök másodikként nyerte el ezt a címet azzal, hogy a McLaren – nevesül Kimi – nonstop kiesett előle."

Szóval a nagy bűne az, hogy kétszer levágott egy sikánt és, hogy Kimi állandóan kiesett előle. Valószínüleg Kimi is Őt hibáztatja miatta. Főleg amikor kockásra fékezte a jobb első kerekét és az a vibráció miatt leszakadt.

"Őt Kimi peche és a Renault technikája tette kétszeres világbajnokká, nem pedig egyéni képességei."

Miért? Sumit nem a Ferrari technikája tette VB-ká? Ugye, hogy nem. Alonsot sem tisztán a Renault tette azzá.

"Ha gondolod, még elvitatkozhatunk mindezen újabb 500 oldalt, rohadt kitartó és makacs egy ember vagyok, ha az igazságról van szó…"

Detto.

"Nem tudod, hogy csalt a McLaren? Olvass többet. Hiszen már elítélték őket érte, igaz, szépen kilobbizták a büntetés elmaradását."

Tuttommal az derült ki, hogy náluk volt az anyag, de NEM az, hogy fel is használták volna.

"Az pedig egyenesen szánalmas, hogy az adatlopásban is a Ferrari vétkeit látod meg. Tény, hogy a F-1-ben mindenki ügyeskedik-okoskodik-próbálkozik."

Te meg azt nem látod, hogy ki az aki bizonyíthatóna csalt (Ferrari)! A mozgó aero elemek tudtommal tiltottak.

"Azt is tudjuk, hogy Alonso mindent megtesz a győzelem érdekében, és nemtelen eszközöket is bevet, ha kell."

Mindent meg tesz az biztos, de hogy nemtelenekkel az csak Te találtad ki.

"Előző években rendre szerencsétlenkedtek, most meg – mit tesz isten, az adatlopás évében – olyat produkálnak, mint a Ferrari, mondjuk 4 évvel ezelőtt."

Ha nem tudnád rekord költségvetésből dolgoznak ebben az évben ráadásul ott van Alonso is! Ennyit tesz, hogy Alonso van a csapatnál. A Reanult vissza is esett nem véletlenül. És arra nem gondolsz, hogy tanultak a hibáikból?!

"náluk azonban készen ott volt a tuti: 700 oldalnyi mérnöki dokumentum a Ferrari háza tájáról."

Ha az olyan TUTI lenne, akkor most ők vezetnék a VB-t. Tuti mi? Pff! Minden második versenyen meghal a technika...

"Sumi emlegetés, amikor már nem is meccsel, nem kicsi fóbiára utal, kezeltesd."

Ha tisztába lennél a tényekkel akkor tudnád, hogy a mezőnyben nincs még egy VB! De majd én tisztába teszlek ne aggódj.

"Loptak, és kész."

A McLaren lopott, de a Ferrari meg csalt. Szerinted melyik a nagyobb bűn?

"A sportot is megölik vele, az egész sportszellemet."

A csalás inkább megöli!

"Hamilton sokkal inkább megérdemelné a győzelmet. Sokkal jobban teljesített eddig is, szinte hibátlan a mérlege."

Hamilton annak köszönheti, hogy többször végzett előrébb, mert a McLaren ill. R.D. mindíg neki osztotta a kedvezőbb stratégiát (kevesebb benzinnel indulás) és bár ebben nem vagyok biztos, de úgy hallottam, hogy Alonso-val nem osztottak meg bizonyos telemetriai adatokat. Ettől én is fusztrált lennék.

"legközelebb saját nickeden is elbeszélgethetünk minderről, nem szükséges ez a bújócska, csak még jellemtelenebbé tesz"

Miről beszélsz? Bár tény, hogy nem ez az első nikkem, de a korábbival nem tudok belépni, mert már három éve nem loginoltam.
Go Alonso!
13840 levél
Válasz 07.09.10. 15:20 #2804
powerhouse
Jó, lehet, hogy túlzás az összes pont elvétele, de akkor is megbüntetném.

"Azért a mai versenyen lehetne egy randevúja a betonfallal !"

Kihagytad az ördög smileyt. Az megváltoztatja az egész hozzászólás milyenségét.

Hamilton simán megérdemli a VB címet, sokkal jobban ment eddig, mint Alonso. Mi más számít, ha nem a pályán elért eredmények?
If I look back I am lost
10104 levél
Válasz 07.09.10. 15:03 #2803
eti8
Egyébként ha nagyon paranoiásak akarunk lenni, akkor Hamiltonról is elbeszélgethetnénk, ugyanis csak neki volt idén még defektje, ha jól emlékszem
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.