Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2007

38325 levél
Válasz 07.07.23. 22:54 #2002
kopé
pusztulj
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
13840 levél
Válasz 07.07.23. 22:01 #2001
powerhouse
'nyádat!!!
If I look back I am lost
11785 levél
Válasz 07.07.23. 22:00 #2000
Star Wars
TÉÉÉÉK
5211 levél
Válasz 07.07.23. 21:59 #1999
Sevores
powerhouse kedvéért.
31900 levél
Válasz 07.07.23. 21:41 #1998
Creativ3Form

Kimit azért sajnálom. Évekig szenvedett a Mclarennel, lerobbant alatta, leszakadt a kerék...átjön a Ferrarihoz és mit kell látnia? Hogy a Mclarennek megy. Ráadásúl beült a helyére egy Hamilton és vezeti a Vb-t. Ez kicsit szar lehet azért neki...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
13840 levél
Válasz 07.07.23. 21:37 #1997
powerhouse
Elég ritka, hogy így eltalálnak egy autót, de hogy zsinórban 5ször, az tényleg durva. Mondjuk Schumi előtte szopott kis részben saját hülyesége, nagy részben balszerencséje miatt. De kiböjtölte a 96-99 közötti időszakot, és meglett a jutalma

Kiváncsi vagyok, vajon Kimi is így lesz-e. Egyszer remélem ő is kap egy olyan minőségű verdát. Meg az is érdekelne, hogy az idei Mclaren Mercedesszel mire menne. Akarom mondani Ferrari Mclaren Mercedes
If I look back I am lost
31900 levél
Válasz 07.07.23. 21:37 #1996
Creativ3Form
Amúgy én azért nem lennék (annyira) elkeseredve, ha a Csalonzó nyerné a VB-t, mert tavaly ugye azt nyilatkozta, hogy visszavonúl a harmadik címe után. Nyerjen csak idén, azt húzzon haza spanyolba és mesélje a környékbeli gyerekeknek, hogy milyen mákja volt a három éva alatt. Egy két hónap és mindenki elfelejti majd ezt az embert. Sőt! Egy év múva majd a Palik szájából fogjuk hallani, hogy:
"-Ne haragudj, de ki az az (Cs)Alonso?"
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
21647 levél
Válasz 07.07.23. 21:32 #1995
padavan
Ott sem volt egy versenyen sem 100%-os a ferrari. Nem az a 100%, hogy végigmegy a versenytávon, inkább korábbi teljesítményeikhez kéne viszonyítani az autókat. Annak alapján a tavalyi ferrari sehol nem volt. És ezért csalonzó a mákonzó.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
31900 levél
Válasz 07.07.23. 21:32 #1994
Creativ3Form
Ez így igaz...és az is, hogy így is eltudta verni NÉHA a Schmit, de ezt a Schumi is megtette. De ha az egész évi teljesítményt nézzük, akkor az van, amit mondtam (és amit padavan is írt), hogy a Ferrari szarabb volt tavaly a Renaultnál. És Csalonzó ENNEK köszönhetően nyerte meg a 2. VB címét. Az elsőt meg ugye annak köszönheti, hogy a Kimi mindig az utolsó 4-5 körben esett ki előle a vezető helyről. De erről most nincs kedvem vitázni. A lényeg, hogy jó kis futam lesz hazánkban.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
13840 levél
Válasz 07.07.23. 21:32 #1993
powerhouse
Minek ezt erőltetni? Most zártuk le egészet, ráadásul emberi hangnemben. De örülj, tied az utolsó szó.
If I look back I am lost
21647 levél
Válasz 07.07.23. 21:31 #1992
padavan
Szép álom...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
383 levél
Válasz 07.07.23. 21:30 #1991
Balikiraly
Mindenkinek megvan a joga a saját véleményéhez, éppúgy ahogy ahoz is hogy kinek szurkol. Attól még a másik semmivel sem kevesebb, hogy másnak drukkol. És sztem lehet szalonképesen leírni saját véleményt, úgy, hogy azzal ne sértsünk másokat. Tök jókat el lehet dumálni az F1-ről, csak figyelembe kell venni, hogy a forum mindenkié, és akkor minden okés sztem.
13840 levél
Válasz 07.07.23. 21:28 #1990
powerhouse
Az adott versenyen 100%. Nem volt autónak semmi hibája, kerekek is jók voltak, így 100%. Ahogy ti mondjátok, úgy nincs 100% autó, mert az a tökéletes. Mindig van gyorsabb, megbízhatóbb, kevesebbet fogyasztó autó.
If I look back I am lost
31900 levél
Válasz 07.07.23. 21:26 #1989
Creativ3Form
Amúgy ezzel egyet értek. Felesleges vitázni, de az elöbb akkor is baromságokat írtál.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31900 levél
Válasz 07.07.23. 21:25 #1988
Creativ3Form
Tavaly messze nem volt a Ferrari 100%-os. Fényévekkel jobbak voltak mint 2005-ben de nem voltak 100%-osak. A Renault meg 100%-os verdát rakott a Csalonzó segge alá és így is szenvedve tudta megnyerni a VB-t. Hiába vezette mindig ő a VB-t. Egy 100%-os Renaultal megvert egy 70%-os Ferrarit. Fúúúúú de nagy tehetség a srác. Ha a Schuminak 100%-os a kocsija úgy bealázta volna 20-30 ponttal a spanyolt, hogy az köpni-nyelni nem tudott volna. De a Schumi ennek ellenére kihozta az autóból a maxot. És ezt az utolsó versenyén is bebizonyította. Kiváncsi leszek, hogy a Csalonzó az utolsó versenyén fog e így hajtani. Nem hiszem. Bejön ötödik, hatodik, vagy akár szarabb helyen, azt majd adja a durci nyilatkozatokat, hogy milyen bunkó mindenki mert nem engedték el pedig ő a blablabla. Szóval nem kéne ilyen érveket felhozni, mert ezek nem érvek. Ezek semmik.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
383 levél
Válasz 07.07.23. 21:25 #1987
Balikiraly
Alonsoval csapattársak is voltak
21647 levél
Válasz 07.07.23. 21:25 #1986
padavan
Meglátjuk.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
13840 levél
Válasz 07.07.23. 21:24 #1985
powerhouse
Akkor legjobb lesz, ha lezárjuk ezt a vitát, és nem is kezdünk bele később.
If I look back I am lost
21647 levél
Válasz 07.07.23. 21:24 #1984
padavan
2002-2004-ben.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
383 levél
Válasz 07.07.23. 21:22 #1983
Balikiraly
Trulli Renaultos volt ha jól emléxem
21647 levél
Válasz 07.07.23. 21:22 #1982
padavan
Akkor sem értünk egyet, és nem is fogunk. Tavaly a Ferrari minden volt, csak 100%-os nem. Nálam csalonzó mindig is átlagpilóta lesz, aki mellett egy Heidfeld F-1 istennek tűnik.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
13840 levél
Válasz 07.07.23. 21:19 #1981
powerhouse
Tavaly a Ferrarival és Schumival volt versenyben, csak nézz utána. Trullival kapcsolatban elnézést kérek, rosszul emlékeztem.
A Ferrari tuti százszázalékos volt, mert majdnem másodperceket vert Alonsora, mielőtt megérkezett mögé.
És végül: én nem azt mondom, hogy Alonso a legjobb, csak azt, hogy átlagon felüli.
If I look back I am lost
21647 levél
Válasz 07.07.23. 21:16 #1980
padavan
Ahogy csalonzót is marhagyorsan fogta be Kimi, és abból bizony iszonyatos alázás lett volna, ha nem szól bele a technika ördöge. Na ezt add össze úgy, hogy a kedvenced jöjjön ki jól belőle. Mert mindezt összeadva logikusan az jön ki, hogy ha nincs gond, akkor Kimi nyeri a futamot...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
38325 levél
Válasz 07.07.23. 21:16 #1979
kopé
elötte meg távolodott folyamatosan... nem hiszem h Massa elfelejtett vezetni mert 2 kör közt átment a rajtvonalon
akkor már leszarták volt hátra pár kör, és biztosak voltak benne, hogy maint X-hez ér a távolság megint feljebb nyomnak 2 kapcsolot és nincs gáz. Nem számoltak mérnöki hibával...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
21647 levél
Válasz 07.07.23. 21:14 #1978
padavan
Ezért mondom azt, hogy a rönő a VB-cím jogos tulajdonosa, nem csalonzó. Bárki ülhetett volna abban az autóban - kis túlzással - Heidfeld, Kimi, Monti, Sumi, Rosberg, mind nyertek volna. Azzal a verdával.

Szépen ferdítgeted a tényeket. Egyrészt van olyan is, hogy csapattaktika, hiába volt Fisconak elviekben same autója, csalonzó volt mindne szempontból a kivételezett. Trulli meg ne tudom hogy jön ide, ő talán rönós volt, vagy feraris??? Nézz meg egí Heidfeldet. Egy mai McLarenben - múferrariban... - darabokra zúzná csalonzót, kb úgy, ahogy Hamilton idén teszi...

Tavaly nem is a Ferrarival volt versenybne csalonzó, inkább a McLaren adott neki szabad utat a 2. művilágbajnoki cím megszerzéséhez, és ott is a technika győzedelmeskedett, nem pedig csalonzó-Kimi párharc volt...

Egyszer maga mögött tartotta Sumit. Nahát... Honnan tudod, hogy az a Ferrari, vagy épp Sumi ténylegesen 100%-os volt? Érdekelnének a forrásaid ez ügyben...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
383 levél
Válasz 07.07.23. 21:13 #1977
Balikiraly
De ha előtte figyelted, a száraz gumikon is egyre közelebb került Massa-hoz Alo.
38325 levél
Válasz 07.07.23. 21:09 #1976
kopé
ok, ha téged nem engem sem...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
38325 levél
Válasz 07.07.23. 21:09 #1975
kopé
a külömbség csak annyi,, hogy a Ferrari tényszerüen hírtelen a semmiből lassabb lett 5 tizeddel/ per kör, mint a Meki, pedig eötte gyorsabb volt majd' ugyanennyivel. Egyértelműnek látszott már akkor is, és késöbb is mondták, hogy szimplán a kerékcserénél nem állították át a szárnyat esőre, nagy mérnök-hiba, ami így 4 pontba került.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
21647 levél
Válasz 07.07.23. 21:08 #1974
padavan
Kurvára nem zavar, bazdmeg.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 07.07.23. 21:07 #1973
padavan
Massa azért vágta be a durcát, mert nekimentek, ennek ellenére odament gratulálni, pacsizni, erre a jellemóriás szupertehetség még kioktatta, hogy amikor ő érkezik, nem kéne szöget zárni. Na, erre elszáéét Massa agya, és kihányta magából a véleményét. Szerintem ez tökéletesen érthető. És mint tudjuk, a szupertehetség kért elnézést tőle, szóval valamiért csak magába szállt a Pöcs.

Vibrációra pedig nem csak Massa panaszkodott, hanem mások is, ez nem kifogás, hane tény, amit speciel a telemetria is tud igazolni. Ha nem úgy lenne, ahogy Massa állítja, már rég kiszivárgott volna, hogy hazudott, és mindenki őt fikázná.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
13840 levél
Válasz 07.07.23. 21:07 #1972
powerhouse
A Forma-1 nem teljesen egyéni küzdelem. Az is számít, hogy milyen autót tolnak a pilóta segge alá. Ebben jobb volt a Renault a tavalyi és tavaly előtti évben, ez nem kérdés. A McLaren ezzel szemben sehol se volt, a Ferrari se volt sokkal jobb. Ez volt Alonso szerencséje.

Ha Alonso egy átlagos, közepes képességű pilóta, akkor elvileg nagyjából egy szinten van Trullival és Fisichellával. Utóbbi kettő mégse tudott belszólni a világbajnoki címért folyó versengésbe. Ezért nem egy egyszerű átlagpilóta.

Tavaly végig Alonso vezette a világbajnoki pontversenyt, Schumi egyszer se volt előtte. Nem foghatod ezt a technikára, hiszen csak Japánban füstölt el a Ferrari, a többi versenyen nem voltak gondok az autóval. Volt, hogy egy 100% Ferrariban ülő Schumachert tartott maga mögött, pedig a német tényleg mindent megpróbált. Na ezért átlagon felüli versenyző Alonso.

Viszont: A tavalyi magyar nagydíjon történt előzést hülyeség bárkinek is mondania, mert a Bridgestone esőgumik konkrétan egy nagy rakás lószart értek, a száraz gumikon simán megverte Schumi Alonsot.

If I look back I am lost
38325 levél
Válasz 07.07.23. 21:06 #1971
kopé
akkor mondom másképp:
nem zavar h a fórum 80% rohadtul útál téged, és nem a véleményed, hanem a kibasztott stílusod miatt?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
383 levél
Válasz 07.07.23. 21:04 #1970
Balikiraly
A azért milyen fura, hogy most senki nem mondja, hogy "csak kifogást keres". Ha Alnoso mondaná, hogy ilyen vibráció volt a kocsiban meg olyan, akkor asszem megin kapna a fejére, hogy csak ki akar bújni a felelősség alól. Hát bocsi, de ezt ugyanannyira lehet támadni mint a Spanyol nyilatkozatait. Massza hogy bevágta a durcát amikor szóltak neki? lol
21647 levél
Válasz 07.07.23. 20:43 #1969
padavan
Nem akarok én meggyőzni senkit, fogyatékosokat nem lehet megtanítani atomfizikára. Mindazonáltal következetesen kiállok a véleményem mellett, megvédem azt a legkisebb ellenpróbálkozás esetén is, és amikor azt látom, hogy egyesek milyen ócska szar dolgokat irogatnak ide, akkor én roppant makacs módon megismétlem a kialakított véleményemet, hogy kiegyensúlyozam az ostobaság és hazugság áradatot.

A hangnem pedig érintett emberek esetében kajakra indokolt. Ha valaki hülyeségeket beszél, azzal közölni kell, hogy hülye. Ilyen egyszerü.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 07.07.23. 20:39 #1968
padavan
Te mikor írtál ellenvéleményt bármely, általam felhozott tényre is? Egyszer sem, és ennek két - bocs, három - oka lehet.

1. Agyilag nem vagy rá képes.

2. Maguk a tények cáfolhatatlanok. (pl. mitől is csak művilágbajnok a kis csalonzó)

3. Az első két variáció kombinálva - szerintem ez a legvalószinübb.

Tényszerüen tudunk arról, hogy a McLaren főmérnöke lewarezolt 500 oldalnyi műszaki dokumentumot. Tényszerüen tudjuk azt is, hogy a McLaren korábbi hivatalos nyilatkozataival ellentétben nem csak ő volt benne a buliban, hiszen a napokban bukott ki az, hogy a McLarennél többen is tudtak a kétes értékű, roppant aljas tranzakcioról.

Az még nem tény, de cáfolhatatlanul logikus, hogy a csávókám okkal vett át adatokat, mivel ép ésszel feltételezhető, hogy nem a privát, lopott dokumentum gyüjteményébe akart még egy trófeát. Nem, nem, ez bizony azért történt meg, hogy a McLaren végre, több éves sikertelenség-megbízhatatlanság után valamelyest képbe kerüljön azt illetően, hogyan is kell összerakni egy Forma-1-es versenygépjárművet. Ez persze még nem tény, de mivel értelmesebb körökben még létezik olyan, hogy ésszerüség és logika, így aligha lehet másra gondolni. Ha mégis, akkor majd tutira részletesen leírod a kis elképzeléseidet ez ügyben.

Örülök, hogy a többi felvetésemet nem PRÓBÁLTAD megcáfolni, ezzel mintegy elismerted igazamat e témákban...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
11357 levél
Válasz 07.07.23. 19:38 #1967
Tyrn
"Hülyéknek-fanboykáknak magyarázhat az ember, amit akar."

fején találtad a szöget. neked nem lehet írni ellenvéleményt, mert annyira elvakultan gyűlölöd alonsót.

"csalonzóval együtt jöttek a Ferrari adatok, ezért olyan megbízható a meki."

erről meg tényszerűen közülünk senki nem tud(hat) semmit, úgyhogy szerintem ezt egyik oldal sem hozhatja fel érvként.
38325 levél
Válasz 07.07.23. 19:26 #1966
kopé
Pada... nem akarok veled összeveszni, főleg mivel egy állásponton vagyunk a topik témáját tekintve (és próbáljunk meg ennél is maradni), de szted jobban haladsz a meggyőzés felé, vagy akármerre, bármi is a célod, így? Azzal h közben mindenkit rohadtul vulgáris megnyilvánulásokkal illetsz? Figyelemfelkeltésnek jó, de csak mindenkinek meglesz rólad a véleménye... ha pedig ez nem érdekel... miért írsz ide?
azzal ha valakit tényleg szilárd észérvekkel bombázol, és ő fanyalodik a végén tehetetlenségében a vulgarizáláshoz, sokkal többet érsz el és őt jellemzi, te miért akarod azt hogy ez jellemezzen téged?

Válaszolnod sem kell, főleg mivel a vitát el akarom kerülni, csak kérlek ezt gondold át.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
13840 levél
Válasz 07.07.23. 19:16 #1965
powerhouse
Ha Kiminek ennyi mákja lenne... Akkor Alonsonak lenne olyan fapofája, mint a neki
If I look back I am lost
21647 levél
Válasz 07.07.23. 19:06 #1964
padavan
Látom, csatlakoztál a Retard Baráti Körhöz. Személyedben csalódnom kellett, részemről az egyik leginkább respektált forumozó voltál.

És akkor a tárgyra térve:

1. Nem érdekel kinek mikor drukkolsz, mindenki személyes, privát nyomora ez a dolog, ha valaki nem képes kitartani egy versenyző mellett, hát ez van, ilyesfajta lelki csonkokat nem lehet orvosolni.

2. Ez a "nem véletlenül 2x VB" nálatok, elvakult csalonzó fanboyoknál simán olyan, mint valami mantra, amit addig akartok hajtogatni, amíg valami megcáfolhatatlan ténnyé nem változik. Csak hogy ez lehetetlen. És ha ti mantráztok, akkor nekem sincs más dolgom, mint hogy visszaidézgessem e tárgyban született korábbi posztomat, vagyis:

Márpedig a két vb-t mákkal nyerte, ugyanis szinte minden futamon úgy győzött (lol), hogy a magabiztosan elötte autózók egyszer csak, hiphop elfüstöltek, ő meg szépen betaxizott a célba. Nem beszélek a két körön belül kétszer elkövetett sikán-átvágásairól, az unfair manővereiről. Szóval ha valaki elöl rendre kiesnek a nála gyorsabban haladók, az nálam már a szerencse. És technikai hiba miatt esetek ki, nem azért, mert kicsúsztak. Persze erre lehet mondani, hogy a féreg kocsija nem rohadt le, így megérdemli a vébét. Persze, az akkori kocsija, ja. Mert ez esetben a technika volt az, ami bevitte a célba, és a technikai miatt rohadtak le a nála jobbak, akik versenyen elötte mentek.

Lehetne ezt még kifejtegetni, de momentán nincs hozzá kedvem. Hülyéknek-fanboykáknak magyarázhat az ember, amit akar.

3. Ha te azt remélted, hogy Massa szívrohamot kap, az a te nyomorod. Az meg, hogy egy tetü jellemhibás geci szerinted karakán viselkedést ad elő, amikor nekiesik Massának, az jogosan felháborodik, és utána a jellemóriásod beleröhög a kamerába, nos, mindez megint csak pattentos kis jellemhibát feltételez arról, aki mindezt helyesli. Nem elfelejteni: csalonzó pár perccel késöbb elismerte, hogy nem volt igaza, és elnézést kért Massától. De te nem ezt respektáltad, hanem a teljesen alaptalan mocskolódását, és az undorító viselkedését. Érdekes...

4. És akkor mi van. Brit csapatnál olasz technikai adatok, ezen miért nem vagy kiakadva?

5. csalonzóval együtt jöttek a Ferrari adatok, ezért olyan megbízható a meki. Nem gondolod komolyan, hogy alonso átjött, egymaga újratervezte az autót, adott egy mindenkori taktikát, meg génkezelt egy Hamiltont - aki kezdő létére csnem mellékesen darabokra verte-alázta ezt a kivételes és megismételhetetlen spanyol zsenit.... Nem gondolod, hogy csalonso akár csak 40-50%-ban is hozzá tudott tenni bármit is a fejlesztéshez... Ha mégis így gondolod, agyatlan fanboyon kívül még ostoba és abszolut tájékozatlan is vagy a témában. Egy Suminak 2-3 évébe telt felhozni a csapatát, és ő zseni, nem pedig egy szétmákozott, fullpofátlan, lesipuskás, jellemhibás kis gyökér átlagpilóta.

Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
6377 levél
Válasz 07.07.23. 19:00 #1963
RatBaG
azt se felejtsétek el hogy 2 éve mekkora különbség volt bridgestone és michelin között...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
38325 levél
Válasz 07.07.23. 18:23 #1962
kopé
1. nem mellőzöm, mert ha valakinek szurkolok, akkor azért teszem azt mert ő a kedvencem, és nem cserélgetem attol függően h ki nyer Vbt vagy épp ki szerencsétlen, lojalitás rullz?
2. mert a 2 VBje alatt nem hullottak ki a Ferkók, vagy szenvedtek vmien problémával, úgy mint most is, ugye. nyílvánvaló volt, hogy abban a 2 évben, a Ferrari mint kocsi fizikailag sokkal gyengébb volt a Renaultnál. az autókat akkor elbaszták és kész, ugyanúgy mint most idén a Honda, vagy a Renault.
3. tényleg arc jelenet mikor vki egy tanyasi köcsögöt csípőből felülmúl bunkóságban. De mondjuk legalább te is visszavennéd ebböl a részből, ha már Pöcs képes volt rá. (lsd: nyilatkozat... vagy ilyeneket nem nézel?...)
4. ez hogy is jön ide? ki beszélt most Hamiltonról? én nem, ne hozz fel olyanokat amikről szó nincs, kössz. vagy az időmérő helyett gondoltad, ha már nem tudtál rá mit mondani?
5. igen! pontosan! Alonso tényleg arrol híres, hogy a csapatával mindig jó viszonyban van, végülis a Renaultnál is csak 1,5 év kellett hozzá hogy megutáltassa magát Fisichellától kezdve a szerelőkön keresztül Briattoréig mindenkivel. Most biztos más lett az öntelt személyisége, mindig segít a tervezőknek, és a hétközben meg a fejlesztéseken dolgozik mint anno Sumák, lol...

Jah arrol pedig h ő tette ezt a versenyt élvezetessé pedig annyit hogy: nézted egyáltalán a futamot? Nem hiszem. Tudod volt ott két égszakadás, ami kicsit többet dobott rajta mint a kis spanyol.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
2705 levél
Válasz 07.07.23. 18:12 #1961
hadzsi
1. A mindig nyertesről csak annyit, hogy odáig szurkoltam Schumachernek míg VB-t nem nyert utána Montoyának Kiminek meg azért mert eddig annyira szerencsétlen volt hogy kijárna neki egy VB cím. Ezt tartom. Egyébként Senna óta igazán senkiért nem rajongok. Úgyhogy a beszólást mellőzd legyél szíves.
2. Biztos véletlenül 2x VB nem? Vagy mindig rázkódott előtte a Ferrari? Cipész is rászkódott előtte a Hungaroringen amikor körbeautózta nem?
3. Szerintem igenis arc jelenet volt amikor beszólogatott és beleröhögött a kamerába. Azt reméltem, hogy legalább infarktust kap Felipe, de bebizonyította, hogy erre sem képes.
4. Brit csapatnál brit pilóta. Hmm...
5. Mióta is olyan kurva megbízható az a Mclaren, jja, hogy amióta benne ül Alonso???? Biztos mázlija van nem?
Mondom nyugodtan lehet fikázni a spanyolt az eredményei magukért beszélnek aki meg azt mondja, hogy ezt a versenyt mázliból nyerte meg és nem azért mert legyalázta Massát az egyszerűen hülye. Ja és még egy. Mind Magny Cour-i mind ezt a versenyt ő tette igazán élvezetessé.
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
38325 levél
Válasz 07.07.23. 16:49 #1960
kopé
bazeg, ehhez már ész kell
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
2222 levél
Válasz 07.07.23. 16:37 #1959
gary007
Először én is azt hittem, hogy poén.
13840 levél
Válasz 07.07.23. 16:34 #1958
powerhouse
Ja

tényleg ezt a nevet adta a fiának?
If I look back I am lost
2222 levél
Válasz 07.07.23. 16:33 #1957
gary007
Yoda bezavart az erővel.
13840 levél
Válasz 07.07.23. 16:28 #1956
powerhouse
Igaza van. Heidfeld ezen a versenyen tank módjára vezette a verdát
If I look back I am lost
38325 levél
Válasz 07.07.23. 16:16 #1955
kopé
ehh, a félreértések elkerülése végett:
"ki mind2en a falunkra..."
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
38325 levél
Válasz 07.07.23. 15:23 #1953
kopé
pontosan


Pada: tegyük ki minden a falunkra az idézetet
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.