Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2007

13840 levél
Válasz 07.06.11. 17:22 #1002
powerhouse
Nálam is, hidd el. Nem akartam dicsőíteni a sportszerűtlenséget, de hát ez a helyzet...
If I look back I am lost
2724 levél
Válasz 07.06.11. 17:21 #1001
CitizenX
Na jó, a hülyeségeddel pls máshová, thx. Egyébként ahogyan a példa mutatja, sokra nem ment a tetüségével, max még többen utálják, mint a szart.
www.csinicucc.extra.hu
5900 levél
Válasz 07.06.11. 17:21 #1000
Dile
Tényleg nem volt egy sikeres futama. De majd legközelebb jobb lesz. Mákból nem lehet VB-t nyerni pláne kétszer, sőt még a pontverseny élmezőnyébe sem lehet bekerülni.

A mák az amikor zsolti pontot szerzett Monacóban
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
29145 levél
Válasz 07.06.11. 17:20 #999
Germinator
Isten megteremté a Földet. Isten megteremté az evolúciót. Az evolúció megteremté a versengést. A versengés megteremté az igázságtalanságot. Az evolúció megteremét az embert. Az ember megteremté a versenybírókat
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
2724 levél
Válasz 07.06.11. 17:20 #998
CitizenX
Jó, akkor most csináljunk a patkányságból dicsőséget, fogadjuk el, és tapsoljunk, hogy a magát sportembernek nevező félember ilyen eszközökhöz nyúl végső kétségbeesésében/dühében, és kezeljük mindezt helyénvalónak. Éljen az unfair sport, éljen, éljen!

És nem tudom, hogy vagy vele, de nálam Webber ezerszer emberebb, mint ez a kis csiter fosláda.
www.csinicucc.extra.hu
13840 levél
Válasz 07.06.11. 17:17 #997
powerhouse
Csak az a gáz, hogy ebbem a világban az ilyen emberek sose kerülnek igazán magasra. Csak azok, akik bármit megtesznek a sikerért. Alonso kanadai manővere, Schumi anno ráhúzta kormányt a mellette haladóra, hogy az ne nyerjen, Maradona kezezése, és még lehetne sorolni.
If I look back I am lost
2724 levél
Válasz 07.06.11. 17:14 #996
CitizenX
Pontosan így volt. Azt hiszem, Webber volt az, ha jól emlékszem.
www.csinicucc.extra.hu
13840 levél
Válasz 07.06.11. 17:10 #995
powerhouse
Nem is tudom ki csúszott meg, de jöttek 3an 4en, és elengedte mindet, mert nem akart bevágni eléjük...
If I look back I am lost
29145 levél
Válasz 07.06.11. 17:09 #994
Germinator
Egyszer elrontotta, még aszondom oké (abban igaza van Citizennek, hogy a probléma itt a hiba helyrehozatalának kivetelezésében keresendő), de még háromszor, ugyanott, ugyanazt a kanyart? És egyébként sem mutatott fel túl sokat Alonso, az egyetlen feltűnő megmozdulása az volt, amikor a tizenötödik vagy nemtom hanyadik helyről elkezdett felfelé kúszni, ott tényleg hajtott át a mezőnyön, de ezenkívül gyakorlatilag (nem hogy gyakorlatilag, ténylegesen) semmi. Nem volt túl jó verseny a részéről.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
2724 levél
Válasz 07.06.11. 17:07 #993
CitizenX
Úgy érzem, kellőképp megindokoltam, hogy az ELSŐ pályaelhagyását követő visszatérése (gúnyos kuncogás) miért volt ócskaparaszt módon kivitelezve. Akik utálják ezt a tetüt, azok egyebek mellett (kurva nagy arc a semmire) ezek miatt a megmozdulásai miatt utálják. És a kedvedért megismétlem: Nem rajta múlt, hogy akkor nem mászott bele akár a csapattársába (féltékenység rulzzz...), vagy a bömösbe, vagy akárkibe. Meg kell nézni a felvételeket, a betonplaccon nyióomja neki és közeledik a füvön keresztül, mint egy U-boat torpedója az ellenséges konvoj felé, bazeg...

És amikor rátartott Massára? Az is tökre etikus és sportszerű volt, mi?
www.csinicucc.extra.hu
5900 levél
Válasz 07.06.11. 17:03 #992
Dile
Te meg olyanért szapulod, ami meg se történt. Elrontotta a kanyart, mert túl bevállalós volt. Hú. Még vissza is hozta úgy, hogy senkinek nem lett semmi baja. Lehetett volna, igen, de ez nem a sarki rutinpálya, ide nem azért járnak a pilóták, hogy minden kockázat nélkül kocsikázzanak egy kellemeset.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
69 levél
Válasz 07.06.11. 16:57 #991
Brezsnyew
ALonzó, az angolna.
Essa getting glory...
2724 levél
Válasz 07.06.11. 16:54 #990
CitizenX
Na ide figyelj. Az egy dolog, hogy te egy xxxxxx xxx xxx @&#&&&&>>>>&&@ vagy, és neked Csalonzó az isten, hát istenem, vannak ilyen félemberek is, el kell titeket viselni. De azért a nyilvánvaló, látható patkányásgok alól megpróbálni kimosni azt a cigányt, kissé több, mint fanatizmus.

A rajt után, amikor a művilágbajnok kedvenced hihetetlen tehetségétől vezérelve szanaszét rontotta rögtön az első kanyart és roppant profin kicsúszott a betonplaccra, egy dekát nem vette el a gázt, úgy rongyolt keresztül mindenen, betonon, füvön, és csattant be Hamilton mellé, hogy ihajj. Épp jött négy-öt szabályosan közlekedő autó, mit számít ha belemászik egy párba, ha ő ront, dögöljön meg mind, igaz? És igen bazdmeg, ha elbassza a kanyart és sűrű a mezőny, akkor igen, várja meg amíg biztonságosan vissza tud evickélni a pályára, ha már megmaradni nem tudott rajta - ellentétben az albertsokkal, sutilokkal.... Ha valaki ilyet ront, annak megvan a maga helye - valahol hátul.
www.csinicucc.extra.hu
5900 levél
Válasz 07.06.11. 16:54 #989
Dile
Jövő évtől a pályákat 50 méter széles sávban rózsaszín vattacukor veszi majd körül...
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
3278 levél
Válasz 07.06.11. 16:48 #988
somesz83
Szerintem meg vezesséek be a robotpilótákat.
20761 levél
Válasz 07.06.11. 16:24 #987
Eric
Az, hogy mitől lesz jobb, vagy sem, egy eléggé összetett kérdés.
Az viszont, hogy egy adott kanyarban legyen bukótér, mint a normálisabb pályák többségén, viszonylag egyszerűen kivitelezhető lenne...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
11785 levél
Válasz 07.06.11. 16:22 #986
Ghoost
Mosleynak csak a buzi környezet szennyezés megállíás meg ilyen céljai vannak, idiótábbnál idiótább szabályokat vezet be folyamatoan, jövőre pl. betiltja a kipörgésgátlót, viszont 2011től egy teljes új rendszert vezet be ami majd megint engedélyezi, hogy is van ez? Ecclestone meg csak köti a zsíros szerződéseket amik után kapja a sok pénzt, lehet azt se tudja, hogy hogy áll a Vb... Fejetlenség van a sport vezetésében ez a probléma. Amíg ez meg nem oldódik, addig nem várhatjuk, hogy az F1 "jobb" legyen.
20761 levél
Válasz 07.06.11. 16:14 #985
Eric
Ja, hát önmaguktól nyilván kevésbé éreznek késztetést pár plusz milla elköltésére.
Ezért kellene a FIAA-nak, vagy Eki bácsinak odahatnia...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
11785 levél
Válasz 07.06.11. 16:08 #984
Ghoost
Nem az volt a cél bizonyára, csak ez is egy több mint 30 éves pálya, a sport azóta rengeteget változott. Ilyenkor még nehezebben fognak hozzá, a változtatáshoz, nehogy egy régi legendás pályából rossz, unalmas pályát csináljanak (pl hockenheim így járt sztem :S )

Az új pályák jelentősen biztonságosabbak, ez egyértelmű, de a nagy többség szeritenm inkább ezekhez a régi, klasszikus F1es pályákhoz ragaszkodik. A feladat tényleg az lenne, hogy ezeket biztonságosabbá tegyék, de egyelőre nem sok helyen vették még rá magukat a pálya üzemeltető.
13840 levél
Válasz 07.06.11. 16:04 #983
powerhouse
Tényleg elég veszélyes a pálya, ahová Kubica csapódott simán berakhattak volna egy sor gumit...
If I look back I am lost
20761 levél
Válasz 07.06.11. 15:55 #982
Eric
Legyen ott rázókő, meg kavics, meg akármi...de ne fal!
Végül is elég büntetés az, hogy egy besokallt kanyar után ilyenekből kell kikeveredni. Az nem lehet cél, hogy halállal, vagy tolószékkel büntessék a túl bevállalós pilótákat!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
5384 levél
Válasz 07.06.11. 15:54 #981
HunnernessKonge
Emlékszem még a HANS bevezetésének évében, mikor Coulthard kiesett, és látványosan vette le magáról a Bukót, meg a nyakmerevítőt, akkor Palik megszólalt:
"A képen David Coulthard és barátja HANS."
Hát én akkor lefordultam a székről.
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
1970 levél
Válasz 07.06.11. 15:49 #980
Vaszilíj Zajcev
HANS, utálják a pilóták, meg hülyén is néz ki, de ilyenkor aranyat ér!
divide et impera
11785 levél
Válasz 07.06.11. 15:47 #979
Ghoost
Ebben is van valami, de az érem másik oldala meg az, hogy akkor nem tartják tiszteletben a kanyarokat, nyugodtan túl engedik a kocsit ha már egy kis korrigálásra is lenne szükség, nem jut most eszembe melyik az a pálya ahol mindenhol olyan hatalmas bukótér van a kanyarok körül, az se a legjobb megoldás.

Vigyázni kell a kanyarokkal 1xűen, azért valljuk be, Kubica és a többiek bukásai nélkül, ugyanolyan unalmas lett volna a futam mint a többi.
20761 levél
Válasz 07.06.11. 15:42 #978
Eric
Ja, és ha nincs az a nyakmerevítő szerűség, amit néhány éve vezettek be, akkor valószínűleg nyakát szegi, akkorát lódít a fején egy ilyen ütközésnél a bukó...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 07.06.11. 15:42 #977
Gillette
Trulli esete azért kicsit csalóka. Tényleg SC-s időszak alatt történt de ő jött vissza a boxból úgyhogy nyugodtan tolhatta neki.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
10106 levél
Válasz 07.06.11. 15:39 #976
mucius
viszont a teszkós horgásszék meg hűtőláda azért befigyelt a bukótérben.
lazák ezek a pályabírók. xD
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
20761 levél
Válasz 07.06.11. 15:38 #975
Eric
Meg szerintem brutális mázlija is volt...
Azért akármennyire is véd az az autó, a belső szervek lassulására nincs védelem.
Köszönheti a szerencséjét annak is, hogy még nagyon fiatal.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
29145 levél
Válasz 07.06.11. 15:35 #974
Germinator
Az viszont szerintem rohadt durva (már-már ijesztő), hogy Kubica mennyivel is? Több mint 250-el (talán) vágódott bele a betonfalba majdnem frontálisan mint egy meteor, bukfencezett egyet-kettőt, össze-vissza szakadt az egész kocsi, és erre "csak" a bokáját ficamítja ki Szóval tényleg brutális biztonsági megoldások lehetnek ezekben a járgányokban.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
383 levél
Válasz 07.06.11. 15:31 #973
Balikiraly
Nem, ez nem volt az De hidd csak el hogy nem lett volna olyan aki ott megáll és bevárja a többieket. Az meg egy másik dolog hogy ezzel semmit sem nyert a végeredmény tekintetében.
20761 levél
Válasz 07.06.11. 15:29 #972
Eric
Végülis bokaficam lett belőle.
Én viszont simán vagy betiltanám, vagy pedig átépítésre kötelezném az olyan pályákat, amelyeken nincs normális bukótér.
Milyen má', hogy full zúzós kanyarokban a pálya mellett 20 centire egy fal van???
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 07.06.11. 15:27 #971
Eric
Büntit ugyan nem érdemelt - legalábbis az miatt nem, mert nem előzött a sikán levágása által - de ettől még meglehetősen balesetveszélyes és etikátlan volt ez a manőver.
Kis híján belerongyolt saját csapattársába...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
29145 levél
Válasz 07.06.11. 15:23 #970
Germinator
és mégvalami: a Czollner mondott egy jót, illetve nem is ő, mert ő is idézett valakitől. Ugye Schumacher nagyon segédkezik most a Ferrarinál, erre valaki megjegyezte (tényleg nem tudom ki), hogy Schumacher úgy segíthetne jelen helyzetben a leginkább a Ferrarinak, ha beülne az egyik autójukba.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
29145 levél
Válasz 07.06.11. 15:21 #969
Germinator
ja látom mégsem tört el, akkor sztornó
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
29145 levél
Válasz 07.06.11. 15:18 #968
Germinator
Na srácok, én is néztem ám a futamot, bár a késő esti Sport Klubos ismétlést, de... szóval rohadtul örülök, hogy Hamilton nyert, bár ez gyakorlatilag nem is volt kétséges az első rajtkocka megszerzése után Szóval nagyon jó, fuhh... vivát Hamilton!

Másrészt meg hát eseményekben gazdag futam volt, gondolom oda-vissza, előlről-hátúlról kibeszéltetek már mindent, úgyhogy nincs is nagyon kedvem felemlegetni őket. Csak annyit, hogy Kubica durvát esett, és ugye állítólag eltört a lába - én még így tudom, gondolom ennyi is az igaz belőle
Annak is örültem azért valamilyen szinten, hogy Heidfeld és Wurz dobogós lett; szóval amit mondtam: nyílt most a verseny. Igaz, ehhez azért hozzájárult, hogy 10-en kiestek, mármint főleg Wurzra gondolok, hisz Heidfeld végig második volt (és a BMW-k tényleg jók ebben az évben), de azért jó látni ezt a dobogó-frissülést
A Ferrarik meg jó szarok voltak... gyakorlatilag semmit sem csináltak, mármint önmagukhoz képest.
És én nem utálom Alonsót, szóval nem táplálok iránta negatív érzelmeket, ő olyan semleges a szememben, de azért azon még én is felröhögtem, ahogy Sato megelőzte Persze nincs igazam, mert azért tényleg szétfuttatta már a kerekeket, így nem volt könnyű haladnia, de azért mégis komikus jelenet volt, beillett az egész Nagydíj légkörébe, szóval ez volt a slusszpoén a végére

De istenemre mondom élveztem az egészet
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
1970 levél
Válasz 07.06.11. 15:12 #967
Vaszilíj Zajcev
Általánosítasz?!
Mindenki más? Pont ez a lényeg, ki hogyan értelmezi a szabályt!
Ez most bunkó?
divide et impera
383 levél
Válasz 07.06.11. 15:10 #966
Balikiraly
Nemtom minek kell ezen ennyire kiakadni. Mindenki más ezt csinálta volna. Sztetek ki az a barom aki megvárja amig elmegy mellette a mezőny? (már várom a következő bunkó reakciót komolyan mondom...)
1970 levél
Válasz 07.06.11. 14:59 #965
Vaszilíj Zajcev
Biztos Ron Dennis belepukizott a mikrofonba, az zavarta meg.

Viszont a kis geci rögtön kapcsolt. Ha lassít a betonon, max uccsónak sorolhatott volna be...
Mondom, hogy CSALONZÓ!
divide et impera
6377 levél
Válasz 07.06.11. 14:56 #964
RatBaG
igen, fékezzen ahogy csak tud! ehelyett mit láttunk? kurvára nem satuzott pedig jókora BETON placc volt alatta! nem, ő inkább bebassza keresztben a pályára a kocsit

http://www.youtube.com/watch?v=grnHYnrfY_k
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
31903 levél
Válasz 07.06.11. 14:50 #963
Creativ3Form
"Letolta a szél"
Looooooooooooooooooooooooooooooool! Ez teccik!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10104 levél
Válasz 07.06.11. 14:44 #962
eti8
Én úgy oldottam volna meg, hogy hideg gumikkal nem próbálok lehetetlenül rövid féktávot venni, pláne akkor nem, amikor egész hétvégén fos volt a pálya... És a többi esetben mi volt a helyzet? Közelében sem volt senki és mégis kicsúszott... Letolta a szél mi?
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
5900 levél
Válasz 07.06.11. 14:23 #961
Dile
Akkor? Fékezzen füvön? Az még rosszabb lett volna.
A lényeg az hogy nem lett belőle baleset, és már ez is valami.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
6377 levél
Válasz 07.06.11. 14:20 #960
RatBaG
biztos nem így hogy berongyol az érkező kocsik elé aztán majd kikerülnek ahogy tudnak
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
5900 levél
Válasz 07.06.11. 14:15 #959
Dile
Kíváncsi vagyok te hogy oldottad volna meg füvön ugyanezt a helyzetet.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
31903 levél
Válasz 07.06.11. 12:44 #958
Creativ3Form
Minden mondatoddal egyetértek barátom. Bár a Czolner engem annyira nem idegesít. A Palik néha jobban, főleg mikor az Alonso vezet, vagy nagyon gyors, akkor annnnnnnnnnyira Isteniti a spanyolt, hogy így Alonso meg úgy Alonso, hogy ez rámegy a verseny közvetítésére. Én megértem, hogy a Palik Alonso drukker de azért nem kéne Knézy Jenő (isten nyugasztalja) szintre süllyednie...csak a verseny élvezhetőségére megy.
Amúgy meg, visszaolvasgattam és mindenki (már megint) ezzel a "leszórították" a Csalonzót dumával jön. Érdekes, hogy amikor ez a spanyol (művilágbajnok) hibázik, meg kimegy a pályáról, akkor ő is meg a rajongói is azzal védekeznek, hogy őt kiszorították meg kilökték és ő csak a körülmények áldozata. Ennyire azért ne istenitsük már ezt a srácot, hogy ő önerőből sohasem hibázik, hanem minig a kötülmények áldozata. Bezzeg amikor a Schumi (a király) csúszott ki vagy pördült meg véletlenül, akkor már mindenki lebénázta, meg hasonlók. Csak elfelejtették számításba venni a két pilóta közti hihetetlen nagy szintkülönbséget...és nem az Alonzo javára! Kiváncsi vagyok, hogy a Csalonzo mikor tud majd a Mclarenből egy olyan csapatot csinálni (hiába jobbak most mint a Ferrarik) mint a Schumacher a Ferrariből. Mind csapathangulatilag, mint mindenhogy. A Csalonzo olyan pilóta, aki ahogy elveszti majd a VB címét kijelenti, hogy mindenki egy csaló geci...a forma 1 korrupt ÉS Ő AZ ÁRTATLAN ÁLDOZAT, majd visszavonúl.
Elnézést az Alonso drukkerektől, de nem birom ezt az embert. És ezzel még finoman fejeztem kimagam. A lényeg, hogy Hamilton nyert (meg is érdemelte) és még fog is párszor.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2724 levél
Válasz 07.06.11. 12:02 #957
CitizenX
Csalonzó már csak ilyen: Mindenki ludas, csak ő, a zseni nem az... Biztosan nehéz tudomásul vennie, hogy jött egy srác, aki jobb, gyorsabb nála, aki tehetségesebb, mint ő. Hát ez van, ezzel márpedig meg kell tanulnia majdan együtt élni.

A szabályok SC esetén pedig számomra is elég érthetetlenek, és idiótának tünnek, a kialakult káosz nem kis részben ezeknek a hülyeségeknek tulajdonítható.

Czolner pedig ahogy mondod egy szégyen, ő minden, csak nem kommnetátor, ezerszer inkább a Palikot hallgatom. Egy elfogult fasz, akinek otthon kéne néznie a versenyeket.

Kimiről: Nézd, a csávó egyértelmüen nem hozza a saját képességeit, és vannak arra utaló jelek, hogy igazából beleszarik ebbe az egészbe, félgőzzel tolja, hogy azért beérjen a végén. Ez szerintem nyilvánvaló. És ezért máris megérdemli a fikát. És persze, hogy a versenyzők sem gépek, de ebben a sportágban igen is szükség van egy jó adag betáplált gépiességre. Ez mellé pedig helyzetfelismerésre, bevállalósságra, erős akaratra. Ezeket én múlt év óta nem látom Kimiben. Pedig fanja vagyok, de ha egyszer felháborítóan szar, akkor szar, ne szépítsük a dolgot.
www.csinicucc.extra.hu
2724 levél
Válasz 07.06.11. 11:55 #956
CitizenX
Ehhh, miért is írtam én Toyotát... Nem tudom. Mindegy, már ne tudom kijavítani.
www.csinicucc.extra.hu
2724 levél
Válasz 07.06.11. 11:54 #955
CitizenX
Csalonzó, aki szerinted nagyon jól ment, négyszer pakolta ki magát a gyepre. Ebből kétszer úgy jött vissza, hogy akár komolyabb versenybalesetet is produkálhatott volna...
www.csinicucc.extra.hu
1970 levél
Válasz 07.06.11. 11:17 #954
Vaszilíj Zajcev
Ahogy írod, a faszér!

1mp körönként az "kijön a lépés"? Akkor Schuminak (jujjuj, rosszul írtam a nevét?!) 5 éven keresztül mi jött ki?

divide et impera
20761 levél
Válasz 07.06.11. 10:50 #953
Eric
Hopp, megelőztél...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.