Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2007

20761 levél
Válasz 07.06.11. 10:48 #952
Eric
" És Sato egy kivont Toyotával..."

Khmm, Hondával...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
11785 levél
Válasz 07.06.11. 10:43 #951
Ghoost
A faszér nem lehet a versenyzők nevét normálisan leírni? Egy 2x VB ennyit megérdemel szerintem, ha szimpi neked ha nem.
Czollner meg már a Minardis éve óta bele van esve Alonsoba, Palik is szivatja vele mindig, ha épp nem jön neki be a futam.

Az meg nem igaz, hogy Hamilton gyorsabb volt az egész hétvégén, pénteken közelébe se ért Alonsónak, szombat már az ő napja volt, és vasárnap is neki jött ki a lépés. Ennyin múlik, ahogy mondták a kommentátorok is (de lehet, hogy nem is ott hanem a MogoGP-be de sztem erre is igaz), hogy ahogy a rajtnál nem jöttek össze a dolgok, kiesett a ritmusból, aztán onnan már nem találta önmagát többet, amikor a büntetés után jött felfele nagyon jól ment, de akkor meg a gumi fogyott el alóla, ez van.

Innestől viszont komoly küzdelem várható a VBért a 2 Mercedes pilóta között, és bizony most Hamilton egy lépéssel előrébb jár.
13840 levél
Válasz 07.06.11. 10:43 #950
powerhouse
Csak annyit tennék hozzá, hogy Sato Honda motorral ellátott autóval versenyez .
If I look back I am lost
1970 levél
Válasz 07.06.11. 10:03 #949
Vaszilíj Zajcev
Bár nem tagadom, nem a kedvencem (Cs)Alonzó, a futam utáni nyilatkozata nem növelte tovább népszerűségét: "Csapattársamnak minden bejött, nekem semmi."

Banyek, ennek nincs apja, anyja, mentora, vagymittom én kije, aki szólna, hogy öreg, most kussoljál, mert szar vaaagy!
Az egész hétvégén gyorsabb volt a luiz gyerek, nem szégyen az fakem, és a fűnyíró parádé, az is a szerencsén múlt buzigyerek? Szánalom...

Azért azt vki elmagyarázhatná, hogy mé nem lehet safetycar alatt a boxba menni (egy bizonyos ideig),illetve mi ez a csikicsuki a boxutcával? És a szabálytalan behajtás mé 10 mp-s stop&go, a szabálytalan kihajtás meg kizárás? hmm?
És milyen versenyszéria az, ahol a 70 körös versenyben a 17. körben az első már lekörözi az uccsókat? hmm?

Remélem Kubica felgyógyul, mert kva sok lengyel jönne a Hungaroringre. Köcsög Trulli hálát adhat a magasságosnak.

Még két dolog. Csak nekem tűnt fel, hogy a Czollner egyre direktebben szurkol a CsAlonzónak? Amikor Kimi mögé megérkezett, majdnem elélvezett az a szerencsétlen Gyuluska, szerintem már nagyon feltünő.
És Kimiről. Nem szép dolog fikázni v.kit, mert nem megy neki. A mclaren 99' óta nem nyert lof@szt se, küzdöttek, most beérett a gyümi. A ferrari csúcson volt, most sem szar, de nem elég jó a győzelemhez.CsAlonzó sem felejtett el vezetni, ahogy Coolcar sem. És nem kell a vodkás üvegre sem fogni a dolgot, emberek ezek a versenyzők is, nem gépek.

divide et impera
5613 levél
Válasz 07.06.11. 09:01 #948
csuvi
akkor pláne veszett nagy mákja volt: kint voltak a lábfejei
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
2590 levél
Válasz 07.06.11. 08:17 #947
Tódee
Mondjuk a két kizáráshoz köze nincs az új szabályoknak, két éve (vagy tavaly?) ugyanitt, ugyanezért zárták ki Montoyát.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
2724 levél
Válasz 07.06.11. 07:43 #946
CitizenX
Formátlan 1 – Félelem és reszketés Montrealban

Csúszkálások, csókok a fallal, hatalmas baleset, főszerepben a biztonsági autó, fekete zászlók, Massát leintik, ő pedig beint, japán reneszánsz, és egy újonc diadalmenete. A Kanadai Nagydíj bajosan foglalható össze efféle tőmondatokban, ám ha valakinek táviratot szeretnék küldeni a verseny fontosabb mozzanatairól, akkor minden bizonnyal hasonlókat diktálnék le a postás kisasszonynak.

Tragikomikus futam szörnyű és egészen nevetséges pillanatokkal, ez van akkor, amikor a káosz sötét angyala jegyet vált a Forma-l-re.
Rögtön az elején borult a papírforma. A rajtot követő első kanyarkombinációban Fernando Alonso gondoskodott arról, hogy mindenkinek égnek álljon a haja, hiszen miután teljesen tempót és ideális ívet vesztve zúzott át a gyepen, semmitől sem zavartatva magát próbált újfent besorolni az éppen érkező élbolyba, láthatóan figyelmet sem fordítva arra a lehetőségre, hogy könnyen kifogásolható – és esetleg büntetendő – manőverével már a verseny legelején lebonthatott volna néhány első és hátsó terelőszárnyat. No persze az ilyen majdnem-helyzetek benne vannak a pakliban, ez nem is okozott különösebb fennakadást, a brigád megúszta a Sato módjára a mezőnybe vágódó Alonso meglehetősen drámai (újra) belépését, és miután a spanyol hatalmas zsenialítását bizonyítván jó néhány helyet hátraesett, elégedetten dőlhettünk hátra: Nincs baleset, minden mehet tovább a maga kétszázötvenes tempójában.

Persze, így volt ez addig, amíg valaki nem hozta a papírformát, és annak rendje és módja szerint le nem zúzta autójával a betonfalat. Itt, Montrealban ez mondhatni az elengedhetetlen véráldozat, a kérdés csak az, hogy a versenyzők közül vajon ki lesz az, aki egy igen apró hibás kormánymozdulatnak köszönhetően teljesíti az itt elvárható, szinte már kötelező karambolt. Nos, az első jelentkezőnk Sutil volt, és akkor még bólogathattunk: Ki más… A profik nem tesznek ilyet, ugye…

Szóval ez volt a biztonsági autó első belépője, amivel borult minden.
Aztán borult szegény Kubica, nem tudom, ki hogy van vele, én rettenetesen aggódtam, torkom-szívem összeszorulva nézte a kegyetlen haláltánc ismétléseit, és bizony talán még egy apró könnycsepp is volt ott, biztosra véve, hogy a lengyel újonc nem úszhatott meg egy ilyen szintű karambolt ép bőrrel.

Hosszú-hosszú percekig nem történt semmi, semmit nem tudhattunk Kubica állapotáról, a halál angyala ott lebegett gonoszul a pálya felett, és mi csak nézhettük azt a szörnyű, bőven kétszáz feletti repülést egészen a betonpalánkig, a becsapódást, a kocsi teljes amortizálódását, az elképesztő, szörnyű bukfenceket, Kubica magatehetetlenül rángatózó fejét a semmivé foszló autó már nem létező volánja mögött.

Gyilkos futam – járt a fejemben egészen addig, amíg meg nem érkeztek az első megnyugtató infók: Kubica néhány kisebb sérüléstől eltekintve jól van. Biztos vagyok abban, ha visszanézi a balesetét, azért még egyszer végig tapogatja magát, hogy lássa, tényleg minden rendben…

Főszerepben a biztonsági autó. Ha jól számoltam, négyszer hívták be a pályára, és a káosz csúcspontjaként jelezve majdnem ez az autó is kiesett, egy elfékezés miatt. Nem tudom, létezik e olyan, hogy biztonsági autó balesete miatti biztonsági autó, valahogy úgy, ahogy van rakétaelhárító rakéta elleni rakétaelhárító rakéták elleni elhárító rakéták, de kb. csak annyi kellett ahhoz, hogy az is szerepet kapjon, mint amennyi térköz volt 1967-ben Kennedy elnök mutatóujja és a piros gombocska között lehetett…

De a helyzet még a biztonságos tempó alatt is fokozódni tudott: Trulli, ez az egyébként általam remeknek tartott pilóta nagyjából az átlag alatti tempóban közlekedve tudott téveszteni az egyik rutin kanyarnál, és szépe belebaktatott a gumifalba. Biztonsági autó mögül kiesni nem szép dolog, mondhatni, Trullit még a SC is megverte, hát szomorú dolog ez. De mi már csak nevetni tudtunk ezen.

Onnantól kezdve hogy tudtuk, Kubica jól van a tragikomikum megkönnyebbült önparódiává változott. Wurz akár egy törött szárnyú, de roppant elszánt veréb hasított az élmezőnybe, a versenybírók pedig drákói szigorral csaptak le azokra, akik a kaotikus helyzetet a pilótafülkéből eléggé el nem ítélhető módon nem látták át. Így járt Alonso, Rosberg, Fisichella, és Massa is, az utóbbi kettő esetében egészen a versenyből való kizárásig mélyült a válság. A spanyol megúszta egy tíz másodperces stop and go-val, bár kérdés, hogy az idióta szabálymódosítások mennyire indokoltak, és azok még hány futamon keresztül zavarhatnak be a verseny magánéletébe.
Indokolatlannak érzem ezeket a büntiket, Massa nemzetközileg egyezményes kézmozdulatával csak egyetérteni tudok.

A versenybírók a csapat taktikákat felülbírálva, abba belepancsolva hoztak egy teljesen idióta szabályt, ezen nincs mit szépíteni.
Minden esetre az idei montreali futamon bármi megtörténhetett, és bizony minden megtörtént. Még az egészen elképzelhetetlen is: A verseny hajrájában Takuma Sato a Curugizaki fedélzetéről egyenesen Alonso mögé csapódott be és szinte néhány másodperc alatt bedarálta a gumiproblémák miatt belassult spanyolt. Óhatatlanul eszébe jut az embernek az előző futam, ahol Alonso fülig érő mosollyal ecsetelte a Ferrari iszonyatos bealázását. Nos, Isten Satóval és elhasznált gumikkal ver… És Sato egy kivont Toyotával, sisakja alatt a nindzsák elszánt ábrázatával egy gésa kecses mozgását is megszégyenítő körbetáncolással utasította maga mögé Alonsót, akinek eben a párviadalban annyi esélye volt, mint Hiroshima lakosságának az Enola Gay ellen.

Alonso egyébként is szenvedett, mint Don Quiote a szélmalmok ellen, azonban az ő ellenfele ezúttal saját maga volt – egyebek mellett. A négy siralmas kicsúszás ugyanabban a kanyar kombinációban csak az ő tehetségét dicséri, az eléggé el nem ítélhető manőverek – a startot követő piruettje a forgalom közepébe, illetve amikor ráhúzott Massára, amolyan destruction derby-s stílusban -, pedig csak megerősíthetik egyesek abbéli meggyőződését, hogy a kétszeres világbajnok olykor-olykor enged a sötét erők csábításának.

Kimi Raikonnen statisztaszerepe ebben az idényben megszokottá kezd válni, a rajongók egy része számára ez az idény a kiábrándulás éve lehet. A Ferrari mint csapat sincs valami jó formában, ez további kesergésre adhat okot, főleg úgy, hogy tudjuk: Nem csak egy módfelett érdektelené, minden motiváltságát és zsenialítását a vodkás palackokba száműző finn issza meg ennek a keserű levét, hanem egy eddig jól teljesítő, lelkes és gyors pilóta, Massa is megérezheti a csapat miatti veszteségek fájdalmait.
Hamilton pedig nem okozott meglepetést. Jött, látott, győzött. Az újonc szupertehetség végre megkapta első futamgyőzelmét, mögötte Heidfeld a maga kiegyensúlyozott tempójával a második helyet abszolút megérdemelte, és Wurz, a műrepper sem volt piskóta ahogy egy csonka verdával felkapaszkodott a harmadik helyre.

Jó volt látni a pódiumon az igazi ünneplést és a sajtótájékoztatón a sok-sok mosolyt, egymás hátba veregetését, a már-már baráti légkört. Ilyen helyeken szokatlan arcok, szokatlan légkör. A nagyok ezúttal elmaradtak, és így elmaradtak a fapofás, mereven előre néző, kiégett hangnemű nyilatkozatok, helyette kaptunk egy vidám hangulatú beszámolót az első három helyezettől. Ők még tudnak örülni, és ők még úgy gondolják, hogy versenytársak, nem pedig ellenfelek. Nem fertőzte meg őket sem ölükbe pottyant VB-cím, sem a saját csapata által megtorpedózott, így soha nem teljesült VB-álmok, a személyes utálkozás és a másik semmibe vevésének ócskasága.

Ők valóban örültek, mosolyogtak, ünnepeltek.
Legyen így Indianapolisban is – ha lehet, vérfagyasztó bukások nélkül.
www.csinicucc.extra.hu
5900 levél
Válasz 07.06.11. 00:30 #945
Dile
Viszont a versenybírók, hogy helyrehozzák a tévedést úgy döntöttek, eltörik Kubica lábát
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
31931 levél
Válasz 07.06.11. 00:14 #944
szbszig
Egy gyöngyszem a közvetítésről:

"Massa nem hogy nem tudja tartani a lépést Webberrel, hanem folyamatosan szakad le tőle."
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20761 levél
Válasz 07.06.11. 00:14 #943
Eric
Jó hír!
A legfrissebb hírek szerint Kubicának mégsem tört el a lába! Így gyakorlatilag különösebb sérülések nélkül megúszta ezt a szörnyű balesetet.
Ennek ellenére még nem biztos, hogy Indianapolisban autóba ülhet, mert az agyrázkódásával pihennie kell.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
4956 levél
Válasz 07.06.10. 21:52 #942
bodajoci
Igen meg még hányszor hibázott, mikor a hemi rég messze járt
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
11785 levél
Válasz 07.06.10. 21:45 #941
Ghoost
Sztem a kelleténél jobban húzott rá Hami a rajtnál Alonsora mint keleltt volna, és emiatt hibázott a spanyol, szerintem. De ez már úgysem változtat semmin sem.
4956 levél
Válasz 07.06.10. 21:31 #940
bodajoci
Má majdnem aszittem indy 500-at nézek komolyan...mind1, lényeg, hogy ez a csicska mákonzó a dobogó közelébe sem volt
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
10104 levél
Válasz 07.06.10. 21:31 #939
eti8
LOL f1 hirek.hu-n 3 oldalas a beszámoló Ahogy a Wéber Gabi mondta, hosszab lesz a beszámoló mint a futam
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 07.06.10. 21:25 #938
eti8
OMFG LOOL Ez a futam egyszerűen kéész volt Persze jó értelemben, mert a sorrendnek nagyon örültem kivéve Raikönnent, Nyálgépet (bárcsak kiesett volna.. ), meg RSC-t (elhúzhatna már a picsába az f1-ből).
Sató nagyot alakított Kimi nyomi volt, Kovalainen azt hozta, amit kellett neki de azért grat , Wurz zseniálisan zsír volt Heitfeld szintén és Hamilton ruleeez!!! Mekkora királyság már, hogy megnyerte

Kubicát sajnálom, én szurkolója vagyok... Hát remélem hamar rendbe jön

Ghoost: Sztem nem leszorította, hanem Alonso pancser volt és elfékezte magát... Aztán még 3x Örülhet a mákonzó feje, hogy 7-nek megúszta 4 ekkor szarvashibával...

Sztem itt Hamilton vb lesz KOP KOP
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
16989 levél
Válasz 07.06.10. 21:23 #937
KisCsirkee
Még mindíg meg akarlak skalpolni ezekért a kijelentésekért! És Bali-t is!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
5900 levél
Válasz 07.06.10. 21:21 #936
Dile
Hehe jó futam Ferrari maradjon is ott nem kell neki ennél jobb helyezés.

Hamilton meg egy ideig 100% hogy McLarennél marad...kisgyerekkora óta ott van, és ráadásul hazai csapat. És nem úgy néz ki mint aki csak a pénzre hajt.

Szóval ferrarisok soha nem lesz a tiétek Hami!!

Ja és:
Vesszen a Ferrari!!!
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
16989 levél
Válasz 07.06.10. 21:21 #935
KisCsirkee
Nah ott Speed-et alázni kell! Amúgy a kanadait a sok hülye francia-kanadai cseszte el. Úgy nemszeretem Montreált.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
38325 levél
Válasz 07.06.10. 21:17 #934
kopé
Egész tűrhető futam volt, Kubicát sajnálom
köv. héten Indianapolis, huhh mi lesz ott
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
31931 levél
Válasz 07.06.10. 21:14 #933
szbszig
Elnézve az eddigi statisztikáját a dobogozós helyezések számát kb. megháromszorozhatod.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
11785 levél
Válasz 07.06.10. 21:07 #932
Ghoost
Sztem klassz futam volt, Kubicának jobbulást kívánok!
Hamilton a rajtnál nem a legjobbat hozta ki magával, Alonosót leszorította szerintem :S De Ezen kívül tökéletesen ment, mint egy computer, semmi hiba nem volt a versenyzésében.

Wurz: na erre szavakat sem találok, egyszerűen fantasztikus, azon rágtam a körmöm a végén, hogy ki ne fogyjon a benya alóla, de szerencsére nem volt gond.

Ez a box-utcás szabály sztem nagyon gyíkság.
16989 levél
Válasz 07.06.10. 21:05 #931
KisCsirkee
Nem csodálom, Kimi 1 vicc az 2. futam óta...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
2066 levél
Válasz 07.06.10. 21:04 #930
voyager
Szörnyű volt ez a futam.
Majdnem olyan szar volt, mint a tavalyi amerikai.
Természetesen az események nem hasonlíthatók össze, de mind a kettő eléggé el lett *****, nem kicsit, nagyon.
"Idegen nyelveket tudni szép, a hazait pedig lehetségig mívelni kötelesség." /Kölcsey Ferenc/
5384 levél
Válasz 07.06.10. 21:03 #929
HunnernessKonge
A Végeredményt nézve kicsit vicces az nso-n lévő cikk:
Szalagcím:
Dennis: ha a szükség lesz rá, ismét rádión utasítom a pilótáimat!
ENNYI
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
38325 levél
Válasz 07.06.10. 21:02 #928
kopé
csodálod?
Massa, akire ő sztem számított kiesett, Kimi meg seholnincs egész szezonban, nincs különösebb oka rá...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
16989 levél
Válasz 07.06.10. 21:01 #927
KisCsirkee
Én nem! Öregember vs 600 kilo

Schumi viszont nem örül.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
5384 levél
Válasz 07.06.10. 21:01 #926
HunnernessKonge
Ehh. Csávó fölött a kocsi omg
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
38325 levél
Válasz 07.06.10. 21:01 #925
kopé
attól tartok h Hami nyerne
mondom én, mint ős-Ferrari- és Schumaher-fan


lol, és Czollnerék is emlegetik, hogy bent kellett volna lennie
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
5384 levél
Válasz 07.06.10. 21:00 #924
HunnernessKonge
Félteném az öreget Persze tuti elverné...
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
16989 levél
Válasz 07.06.10. 21:00 #923
KisCsirkee
NEehheem! F1 be vissza és most egy Schumi vs Hamilton kéne!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
16989 levél
Válasz 07.06.10. 20:59 #922
KisCsirkee
HAmilton jól mutatna pirosban! Raikkönent kibaxni a francba és jöhet Hamilton
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
5384 levél
Válasz 07.06.10. 20:59 #921
HunnernessKonge
MSC meg menjen már versenyezni a DTM-be pls (ugyis német...)
Szeretem ahogy vezet
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
4065 levél
Válasz 07.06.10. 20:58 #920
xeLaR
Végre egy rendes pezsgős-jelenet!
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
38325 levél
Válasz 07.06.10. 20:58 #919
kopé
nem
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
5384 levél
Válasz 07.06.10. 20:57 #918
HunnernessKonge
6 év nem jó? Addig ugyis lehetetlen utolérni
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
38325 levél
Válasz 07.06.10. 20:57 #917
kopé
jah, mondjuk Räikönnen helyett
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
6377 levél
Válasz 07.06.10. 20:57 #916
RatBaG
de, de így inkább vmi koncerten szoktak
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
38325 levél
Válasz 07.06.10. 20:57 #915
kopé
nem!!!
MSC statja, az maradjon még érintetlen legalább 10 évig
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
5384 levél
Válasz 07.06.10. 20:56 #914
HunnernessKonge
Nem, de tuti hogy kevesebb mint nekem

2d: Nem is mondtam hogy maradjon McLarenes
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
256 levél
Válasz 07.06.10. 20:56 #913
2d
Jah, de én nem bánnám, ha ennek többségét a Ferrari színeiben vinné véghez...
4065 levél
Válasz 07.06.10. 20:56 #912
xeLaR
Te nem mutogatnál ha most kerülnél oda elsőnek?
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
16989 levél
Válasz 07.06.10. 20:56 #911
KisCsirkee
És be fogja érni ha ez így halad tovább! Bár én iszonyatos MSC drukker vagyok! Tudod mennyi Scuderia Ferrari van a szobámba?

Csak 1 himnusz
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
6377 levél
Válasz 07.06.10. 20:55 #910
RatBaG
wurz hogy mutogat
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
5384 levél
Válasz 07.06.10. 20:55 #909
HunnernessKonge
Hamiltonnak mostantól ezek az elérendő célok:
Világbajnoki címek 7
Győzelmek 91
Dobogós helyezések 154
Első rajtkockák 68

(Műveletlenebbekenek ez MSC statisztikája...)
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
4065 levél
Válasz 07.06.10. 20:53 #908
xeLaR
lol

És a világbajnok...TAKUMA SATO!!!
Sato: YATTAAAA!
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
38325 levél
Válasz 07.06.10. 20:52 #907
kopé
N1 Hami
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
38325 levél
Válasz 07.06.10. 20:52 #906
kopé
hál'Istennek Kubicának nincs nagyobb baja

Hunner: frászt, Sato
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
16989 levél
Válasz 07.06.10. 20:52 #905
KisCsirkee
Nah azon mindenki meglepődne, viszont ő nyeri!
Ugyanígy vagyok vele, első fekete, eslő év, első pole, első futamgyőzelem, első VB
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
5384 levél
Válasz 07.06.10. 20:51 #904
HunnernessKonge
Remélem Hami nyeri a VB-t

Mindigis piros drukker voltam, de ez a srác megérdemli a szurkolást
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
3394 levél
Válasz 07.06.10. 20:51 #903
The FF Master
Kubiczának jobbulást, még szerencséje van, hogy ennyivel "megúszta"
lehetett volna rosszabb is
Hamiltonnak és Satonak grt
szerk: Wurtz-nak külön dícséret a törött hátsó szárny miatt!
"..Soha nem gondoltam volna hogy elvesztem őt... A rabszolgájaként végeztem, tennem kell valamit."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.