Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2007

5900 levél
Válasz 07.10.04. 15:48 #4052
Dile
"This video is no longer available due to a copyright claim by Formula One Management"...

Ha amatőr videó, akkor miért szedetheti le a FOM? Tilos F1 versenyen kamerázni vagy mi?
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
6377 levél
Válasz 07.10.04. 15:44 #4051
RatBaG
hát persze hogy nincs már fent az a kurva video...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
13840 levél
Válasz 07.10.04. 14:54 #4050
powerhouse
Bassza meg magát a FIA, már így is szar az ez évi VB, most meg megint bele akarnak nyúlni.
If I look back I am lost
5900 levél
Válasz 07.10.04. 14:53 #4049
Dile
Ha Hamilton tartotta volna az ívet, és normálisan autózott volna, akkor nincs baleset, és nem esik ki két versenyző is, akik közül az egyiknek ez lett volna élete szereplése. Ráadásul még szabályt is szegett. Egyértelmű a büntetés. Ha Vettel megérdemli, akkor ő kétszeresen is.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
31931 levél
Válasz 07.10.04. 14:50 #4048
szbszig
Nem kell durcáskodni. Ha rendszeresen iszol, és két pohár bor után beülsz a kocsiba, akkor valószínűleg nem történik semmi különös. De ha eléd vág egy kerékpáros, és elütöd, akkor bizony téged fognak lecsukni ittas vezetésért, még ha nem is te tehetsz a balesetről elsősorban.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2550 levél
Válasz 07.10.04. 14:37 #4047
Pomee
akkor ha bekövetkezik egy újabb világvállság, az miattad lesz, mert tegnap nem vettél túrórudit!!!
Never underestimate the power of the Dark Side...
5900 levél
Válasz 07.10.04. 14:16 #4046
Dile
Webber elég nagy távolságra volt Hamiltontól, a balesetet Hamilton váratlan és logikátlan manővere okozta.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
2705 levél
Válasz 07.10.04. 14:11 #4045
hadzsi
Az valóban röhejes, hogy egy amatőr videó bizonyul majd bizonyítéknak és ráadásul a verseny után egy héttel kerül elő. Mondjuk Hamilton nem először sunyiskodott az évad során, sőt az ezt megelőző safety car-os időszakban is elég marha módon ment. Egyébként meg úgyis ő nyeri a VB-t 10 helyes rajtbüntetés ide vagy oda. Ha nem Kínában akkor Interlagosban. Mindenesetre Webber-ről is megvan a véleményem, hogy először Vettel-t fikázza, aztán Hamiltont. Valahol azt olvastam, hogy Hamilton külön beszólt rádión, hogy Webber csapata szóljon rá az ausztrálra, hogy tartson megfelelő távolságot tőle. Így végiggondolva a történetet mind a hárman hibásak.
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
3933 levél
Válasz 07.10.04. 14:09 #4044
Samu G
Akárhányszor nézem a videót, nem tudom miért kellett volna mögötte nagyot fékezni (és nem is látszik nagy fékezés). Az hogy nem tartja pontosan a távolságot nevetséges egy indok (ilyen esőben ez elég vicces).
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
31931 levél
Válasz 07.10.04. 14:05 #4043
szbszig
1. Amit Hamilton csinált, az valóban röhejes. Nem lehúzódott jobbra, hanem merőleges elindult kifelé a pályáról. De mindegy, engem nem érdekel, mit csinált. Ha van olyan szabály, hogy öt kocsi távolságot tartani kell, akkor tartsa! Ha meg nem tartja, akkor viselje a következményeket, mely szerint könnyen megbüntethetik, ha mögötte összeütközik két kocsi.

2. Szánalmas, hogy a FIA már amatőr videók is alapján büntet. Legközelebb majd az összes csapat saját filmes stábot szerződtet, akik a nap 24 órájában veszik a pálya minden pontját, és ha bármi számukra kedvezőt észlelnek, azt azonnal küldik be a szövetségnek kivizsgálásra. Már csak az hiányzik, hogy visszamenőleg is bevezessék a videóbíráskodást, és minden rajongó küldözgetné be az amatőr videóit, hogy módosítsák a korábbi évek eredményeit...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2705 levél
Válasz 07.10.04. 13:53 #4042
hadzsi
Hasmilton azért húzodott ki a jobb oldalra, mert különben nekiment volna a safety carnak ha nem vetted volna észre!!! Ha meg jobban elolvasod a cikket, akkor azt is láthatod, hogy meg van adva a távolság, hogy milyen közel lehet az első versenyautó a safety-carhoz képest. Namost ez a távolság korántsem volt meg. Ekkor fékezett rá Hamilton kihúzódva a jobbszélre Webber ugyancsak hatalmasat fékezett és belecsapódott Vettel. Az a semmi hirtelen fékezés meg kicsit erős. Nézd már meg jobban a videót!
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
3933 levél
Válasz 07.10.04. 13:32 #4041
Samu G
A felvételből mindent e lehet szűrni, csak azt nem amit sugallni akarnak... Hamilton kihúzódott a pálya jobb oldalára , a baleset meg a pálya másik felén történt... Semmi hirtelen fékezés vagy ilyesmi nem volt.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
5900 levél
Válasz 07.10.04. 13:11 #4040
Dile
A japán rendezők újabb bénázása

Szégyen, hogy egy ilyen fontos dolgot amatőr felvételből kell megtudni... És persze Hami sem szólt volna egy szót sem.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
20761 levél
Válasz 07.10.04. 12:22 #4039
Eric
Na igen, akárhogy is sír a ferrarisok szája, hogy így nem kaptak értesítést, meg úgy nem kaptak értesítést, ezt iszonyatosan elbénázták.
Olyan szinten szar idő volt a futam indulásakor, hogy mindenféle értesítés nélkül, józan paraszti ésszel látható volt, csakis esőgumikon lehet nekivágni a futamnak.

Sőt, ez már-már olyan szintű baki(mit baki, kapitális szarvashiba!!!), hogy egy az utcáról berángatott laikus sem biztos, hogy elkövette volna...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2705 levél
Válasz 07.10.04. 00:17 #4038
hadzsi
Erről a Ludas Matyi egyik címplapja jut az eszembe, amikor fürdőruhás emberek állnakk a buszmegállóban zuhog az eső és a kezükben egy "Köszönjük Aigner Szilárd" táblát tartanak. Na egy piros Ferrarit el tudnék képzelni szakadó esőben intermediate gumival az oldalán egy "köszönjük Jean Todt" felirattal.
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
1567 levél
Válasz 07.10.04. 00:09 #4037
Marv
"Egyébként azon gondolkozom, hogy egy szaftos büntetőeljárást nem lehetne kezdeményezni a Mclaren egyes tisztviselői ellen, nem ilyen sportszakmait hanem rendes büntetőbíróság előtt zajlót. Azért egy gazdasági - vagy üzleti - titok megsértéséhez hasonló tényállások biztos vannak Angliában is."

Én úgy tudom, hogy folyamatban a téma és ki is van tűzve már a tárgyalás időpontja. De hülyeséget nem szeretnék mondani.

Hát én egyébként emlékszem, hogy szerda-csütörtök magasságában, még valamelyik "ungárise" TV-ben is mondták, hogy Japánban vasárnap 13 fok és eső lesz a futamkor, ez a vicc az egészben!

http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
2705 levél
Válasz 07.10.04. 00:04 #4036
hadzsi
Hát mondjuk Ferrari ezzel a közleményével ütötte az MSZP-s kommunikációs brigád szintjét. Szakadó esőben intermídiöt gumin kiküldeni a két csórókámat???? Azt hitték, hogy eláll vagy mi? Ha kb. percre pontosan meg lehet jósolni, hogy mikor ered el az eső, akkor józan paraszti ésszel azt is ki lehet kalkulálni, hogyha reggel esett, délelőtt dettó és a futam előtt is szakad akkor nem valószínű, hogy zsipp-zsupp felszárad a pálya 10-15 kör múlva. Na mindegy a Ferrarinak nem ez volt az első bakija, amikor a saját versenyzőinek belökte a lompost. Kicsit rájuk férne egy "Hogyan kell koncentrálni egy versenyhétvége alatt!" intenzív tanfolyam az ottaniaknak. Egyébként meg a gonosz törpe és 'Kőnen is derekasan megállta a helyét az ezüst ferkákkal szemben.
Egyébként azon gondolkozom, hogy egy szaftos büntetőeljárást nem lehetne kezdeményezni a Mclaren egyes tisztviselői ellen, nem ilyen sportszakmait hanem rendes büntetőbíróság előtt zajlót. Azért egy gazdasági - vagy üzleti - titok megsértéséhez hasonló tényállások biztos vannak Angliában is. Mondjuk ilyenkor vizsgálni kell az elkövetés helyét, ami nem tiszta, hogy melyik ebben az esetben, de pl. a Ferrari emberkéjét, akár Olaszországban is felelősségre lehetne vonni. Őszintén szólva nem is értem, hogy egy ilyet hogyan úszhat meg valaki.
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
1567 levél
Válasz 07.10.03. 23:45 #4035
Marv
Bár Kimi is "buta" volt mostanában... Japán nagydíj után nyilatkozta, hogy a FIA vette el tőle a győzelmet, amiért nem szóltak időben a kerék miatt... Az 124123524645 pirospont mellé ez egy fekete .

Kimi a legjobb (értsd ahogy írom szó szerint! )!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
21647 levél
Válasz 07.10.03. 22:51 #4034
padavan
Á, ebben a Kimi dologban mennyire egyet értünk!!!!

Én is azt bírom benne nagyon, hogy egy igazi antisztár, rohadtul nem érdekli az egész felhajtás körülötte, nem vigyorog, mint egy agymosott idióta, nem játssza az eszét.

"Én ilyen vagyok, azt kész. Véleményetek? Kit érdekel. Adjatok egy verdát, aztán tolom neki. Lerohad? Belém száll a társam hátulról? Jó, hát ez van, legközelebb megpróbáljuk."

Ott ül a sajtótájékoztatókon hulla unott arccal, és amikor megkérdezik tőle, hogy mi a véleménye, akkor csodálkozik, hogy ez meg miért fontos, vége a versenynek, mindenki menjen haza. Szerintem, ha a szeme előtt szakadna fel az aszfalt, és a hasadékból kirepülne egy hétfejű sárkány az űr felé, akkor is szemrebbenés nélkül kikerülné, és menne tovább. Aztán, amikor rákérdeznek:" Jah, hát igen, az a sárkány, hát nem tudom. Azt hiszem nem érdekelt annyira, csak épp az íven volt egy fontos pillanatban."

Nagyon nagy az a manus. Szerintem VB-címnek is kb. úgy örülne, mint egy futamon egy 3. helynek. Megvan, oké, mikor lesz a következő verseny...

Amikor meg buli van, akkor totál partiarc. Eszméletlen laza, full császár, dorbézol, mint állat.

Legnagyobb arc.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2705 levél
Válasz 07.10.02. 23:15 #4033
hadzsi
Igen valahogy olyan az, mint a tenisz 1 évvel ezelőtt. Addig nézhettük Drazsé Féderer meg Nadal meccseit, amint a két teniszterminátor agyonalázta a mezőnyt - jó kivétel a US Open - aztán egymással fapofával vívtak Palik szavait kölcsönvéve űrteniszt. Aztán jött Novak Djokovic akinek 1 meccsét nem bírtam végignézni, hogy ne röhögjek a hülyeségein.
Szóval valóban üresebb lenne ezen arcok nélkül a Forma-1. És te világítottál rá, hogy miért is nem tudom csípni ezt a Hamilton gyereket. Hát mert sótlan az istenadta. Egy gép, aminek Ron dennis beprogramozta az agyát még kiskorában és azóta működik, még azon sem lennék meglepve ha laboratóriumban csinálták volna. Bemész, mosolyogsz, beülsz, vezetsz, kiszállsz, mosolyogsz, felveszedasapkát, mosolyogsz, átveszedakupát, mosolyogsz, leülsz, beszélsz, mosolyogsz, vége:kikapcs. A legjobb jelenet, amikor a két gonosz törpe -ahogy a barátnőm hívja őket - összeszólalkozott valamelyik nagydíj után Alonso meg annyira beteg módon viselkedett, hogy rögtön megszerettem. Főleg amikor a "látod anya mennyire geci jó vagyok" mozdulatot nyomta a kamera felé.
Mindenesetre a legeredetibb arc akkor is 'Kőnen. Minden mozdulatából süt, hogy ki van a fasza mindennel azon kivül, hogy kicsiba ülhet és nyomhatja a gázpedált. David Kulkát meg soha nem szerettem, de ez az évad nálam egy kicsit az övé is
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
1567 levél
Válasz 07.10.02. 22:44 #4032
Marv
"Ferrari is B-csapatot akar

A Ferrari nem nézi tétlenül, hogy a McLaren a Prodrive révén jövőre fiókcsapatra tesz szert - értesült a grandprix.com. A portál úgy tudja, hogy a maranellóiak javában tárgyalnak az A1GP-t irányító Tony Teixeirával egy hasonló megoldásról. A tervek szerint a dél-afrikai üzletember megvásárolná a Red Bulltól a Scuderia Toro Rossót, és a faenzai kiscsapat a Ferrari kasztnijával és motorjával indulna a világbajnokságban. Az egykori Minardi már jelenleg is a Ferrari V8-asát használja, az autó terveit viszont a Red Bulltól kapja. Az üzlet része lenne, hogy a jövőben az A1GP egyenautóit is a Ferrari szállítaná, ez ugyanis növelné a sorozat presztízsét, az olasz cégnek pedig jelenlétet biztosítana az A1GP fejlődő piacain a Közel-Keleten és Ázsiában."

Hmmm. érdekes .

http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1567 levél
Válasz 07.10.02. 22:33 #4031
Marv
http://www.youtube.com/watch?v=g-znsW4FdWc
http://www.youtube.com/watch?v=FplFPGAEg7M
http://www.youtube.com/watch?v=296Y10QcAs8 (ez nagyon üt! )
http://www.youtube.com/watch?v=9CSAvpyFfMc

Nem olyan hideg ő .

http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
5613 levél
Válasz 07.10.02. 21:27 #4030
csuvi
ja igen: hamilton jól tolja (leszámítva a tapasztalatlanság okán előforduló bénázásokat) de van ott még nem egy újonc, akik ebben a mekiben legalább ugyanígy teljesítenének.. ráadásul nem is szimpatikus a srác túlzottan. nem birom a nyálas látens buzikat, ráadásul -mint írták előttem is- idejekorán megmutatkoznak rajta a túlzott önhittség jelei..
ha mint szórakoztató showműsorként tekintek az f1-re amúgy sem kaphatna helyet az első sorban, hiszen unalmas alak, max tapsfelelősnek alkalmaznám. e szempontból az egész szezont három ember vitte hátán:

-kimi, a jégcsap, aki ugyanolyan fapofával, közömbösen beszélne egy vesztes évadról, mint anyja haláláról
-massa az agresszív ideghörcsög, a déli temperamentumával
-és végül alonsó, a szarházi, aki nélkül vitathatatlanul fakóbb lenne ez az évad is, hisz nem lenne, ki felkavarja a kedélyeket, vitaalapot teremtsen, életben tartsa a harci tüzet bennünk, begyöpösödött betonkockalakókban

ilyen emberek kellenek a forma 1-be, nem a lujisz "köfi-köfi fántásztik dzsob" hamilton félék. jó/elfogadható pilóták, akiknek igazi egyéniségük van, nem holmi versenyre nevelt génmanipulált tenyészpilóták..
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
1567 levél
Válasz 07.10.02. 21:12 #4029
Marv
Nekem nem tűnt fel az Alonso drukkerek hordája .
És örülök annak amit előtte írtál .

Olvastam, hogy a váltókon is komoly újításokat vezetnek majd be, ultragyors váltókat fognak használni (engedélyezettek lesznek 2011-től a CVT váltók azt hiszem, és akkor 4 futamot!!! kell kibírnia majd 1 váltónak ). Beszartam az adaton: amikor 6-ból 7-be kapcsolnak szeretett pilótáink, abban a néhány pillanatban, amikor a hátsó kerekekre épp semmi sem viszi át az erőt, az átmeneti lassulás olyan erőteljes, mintha utcai sportkocsin fékeznénk állóra a kerekeket, köszönhetően a nagy légellenálásnak.

csuvi: én akkor voltam így, amikor Sato alá berakták a több mint 1000 lóerőst motort!
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
5613 levél
Válasz 07.10.02. 21:11 #4028
csuvi
hát kis csapatoknak én már nem igen. bezzeg mikor még velünk volt katayama..istenem, hány körmöt rágtam le tövig, hogy mikor töri rommá a kocsiját
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
29146 levél
Válasz 07.10.02. 20:56 #4027
Germinator
illetve hát sokan drukkolnak "kisebb" csapatoknak is, természetesen, de ez a kettő a meghatározó és legfeltűnőbb
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
1567 levél
Válasz 07.10.02. 20:53 #4026
Marv
apropó.

Nem rég belefutottam valmi oldalba, ahonnan DVD-n lehet réges régi futamokat rendelni, van amin még az időmérő edzés is rajta van. Persze többnyire idegennyelven, olasz, német ill. angol nyelveken, de akad azért magyarul is bőven.

ha érdekel valakit előtúrhatom pár unalmas órámban . illetve ha valaki tud ilyen oldalt várom én is a linket!
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
29146 levél
Válasz 07.10.02. 20:53 #4025
Germinator
félreértés ne essék, nem rád gondoltam Alonso drukker alatt... csak ebben a topicban két ellentétes csoport van: Ferrarisok vs. Alonsosok. Közben Hamilton úgy el van felejtve...

Jó, lehet hogy én vagyok a túl elfogult rajongó Illetve elfogult semmiképp nem vagyok, max. túl lelkes.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
1567 levél
Válasz 07.10.02. 20:44 #4024
Marv
Na érzem, hogy Alonso drukkernek vagyok elkönyvelve mert próbáltam győzködni a népet, hogy kurva jó pilóta . nem vagyok az, nem bírom az embert... Kimi drukker vagyok és BMW ezt szeretném hangsúlyozottan leszögezni .

Hamiltont miért kell szeretni mert csodagyerek? Ugyanolyan nagyképű lesz mint Alonso szerintem (max nem lesz olyan szemét). Azért nagy bőrre vall, ahogy Ron D.-sel beszélt és hogy fél év után már csapatutasítást szegett meg a Hungaroringen. Persze ezekre nem emlékszünk és nem számítanak, mert ő nem Alonso . Nekem összességében sántít a srác egy picit, bár kétségkívül hatalmas pilóta.

Majd jövőre meglátjuk a blokkolásgátló nélkül mire mennek az emberek. Az lesz Kimi éve!
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1567 levél
Válasz 07.10.02. 20:36 #4023
Marv
Először is elnézést, így amit írtál, tényleg érthetetlenül írtam nagy siettségemben, de már tényleg hagyom a témát, mert komoly offtengert indítottam egy buta kis viccelődéssel, amit sokan a szívükre vettek és abban a hozzászólásban sem arra koncentráltak az emberek, amit a F1-el kapcsolatban bele írtam, hanem azt az 1 smiles mondatrészt vesézzük már fél napja.

Igen, tényleg nincs személyes tapasztalat benne, arra hagyatkozom, amit olvastam, hallottam. De ezt írtam is. Na zárjuk le a témát azzal, hogy bután belementem egy olyan vitába, amiben személyes tapasztalattal nem tudok érvelni így sorry.

Pfúú... borzasztóan inkompatibilis vagyok írott megnyilvánulásra erre már rájöttem . Sajnos így nem tudom érzékeltetni kellő képpen, hogy hol próbálok viccelődni, ironizálni stb. Hál istennek verbálisan nincsenek ilyen gondjaim. Komoly impotenciám ez .

Tényleg kérek mindenkit, hoyg hagyjuk ezt a témát, ha vitát szerettem volna ezzel kezdeni, akkor nyitok egy topicot vagy beírom az autós topicba. De nem akartam, így nem is fektettem rá igazán nagy hangsúlyt, hogy kellően meggyőző legyek (valószínű nem is tudnék személyes tapasztalat nélkül ), ezért is fogalmaztam kapkodva.

Elnézést kérek azoktól, akiket felzaklattam vele és felidegesítettem és azoktól is, akiknek már a tökük teli van, hogy ez a téma most!

http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
29146 levél
Válasz 07.10.02. 20:30 #4022
Germinator
De egyébként furcsa ez a topic. Persze az idei események ismeretében megértem, de azért mégiscsak: a legtöbben itt Ferrari-drukkerek, azon belül is inkább Kimi. Okés. Vannak, akik McClaren-drukkerek, de azon belül is Alonso-drukkerek. Na és Hamilton? Neki csak Anonymus meg én szurkolunk? Hát pedig ő azért egy olyan ember, akivel kapcsolatban magától értetődő, ha szurkolnak neki. Szóval van Ferrari, Alonso, de Hamilton nincs, pedighát ő a csodagyerek, vagy mi.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
4531 levél
Válasz 07.10.02. 20:28 #4021
Anonymus23
Ja és hogy ON TOPIC is legyek, hajrá Hamilton, vesszen Alonso
Kiminek meg sok sikert jövőre.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
4531 levél
Válasz 07.10.02. 20:27 #4020
Anonymus23
Hát ez az, így nem a legmeggyőzőbb a véleményed...
Nekem pl volt már 8 autóm, nem beszélve a céges autókat, amiket rendszeresen vezettem/vezetek.
Erre mondom, hogy amíg nem volt saját autója az embernek legalább pár, addig nem nagyon van összehasonlítási alap, nem bezsélve a szervízelésről stb. stb. Sokszor nem azért drága egy autó szervízelése mert sokba kerül, hanem mert a szerelő szar...
Mindegy, sok sikert a tanfolyamhoz!
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
4531 levél
Válasz 07.10.02. 20:19 #4019
Anonymus23
Mennyi Toyotát vezettél már eddig?
Szerintem nem olcsó, viszont nagyon jó és megbízható.
Mit jelent az nálad, hogy szervízelhető??? Be lehet vinni egy szervízbe? Nem értem ezt a fogalmat. :S
Az ügyfélszolgálatot hagyjuk, nemrég beszélgettem egy Toyota tulajjal. Az összes magyar ügyfélszolgálatra általánosan jellemző, hogy az erősebb kutya él nemi életet.
Abszolute fenntartható? Ez mit jelent? Hány kocsid volt már?
Szerintem ezek csak frázisok, minden személyes tapasztalat nélkül.

Tévedés ne essék, ma az egyik legjobb autógyártó a Toyota. Bátyámnak volt egy régi Carina E, automata sebváltós, azt nagyon szerettem, és tényleg jó kis autó volt.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
1567 levél
Válasz 07.10.02. 20:13 #4018
Marv
igen, én is így értettem és így is van. Vezettem én már, de jogsim pl. nincs, mert hiába vágyom saját autóra és a vezetés élényére, nem bízom az autósokban és félnék forgalomban menni. Épp mostanában kűzdöm ezt le és kezdek majd el egy autóssulit.

És értem én, hogy logikátlannak tűnik az egész érvelésem, de szerintem mindenkinek van ilyen, hogy leszarozza pl. a Ferrarit, mert ő Lambo "párti" .

De autós újságokat forgatom attól még, így abszolut mások (tesztelők, ismerősök) véleményére hagyatkozom. Belátom, ez így nem a leg meggyőzőbb .
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
20579 levél
Válasz 07.10.02. 19:32 #4017
Pyrogate
arra gondoltak, h valószínűleg nem sok autót vezettél életedben, így nehezen ítélheted meg ezeket
1567 levél
Válasz 07.10.02. 12:31 #4016
Marv
Na tényleg az utolsó OFF!!!!

Nem a vágyaimat viszem bele. És a legkevésbé sem a sznobság vagy hasonló vezérel. Nézd ez olyan dolog, hogy hiába szerintem mondjuk az AUDI a legjobb márka (nem vitaindítónak szánom és nem is így van), egyenlőre úgy fest egy hamar nem lesz, max minimum 10 éves .
Szerintem hiába szar a régi swift mondjuk (bár a célnak tökéletesen megfelel egyébként) előbb lesz swiftem és akkor a toyota után is sóvárogni fogok, ha felszinesem nézem a dolgot. Attól még megvan a véleményem.

A Toyota pedig elsősorban azért jó, mert nem drága, megbízható, szervizelhető, jó az ügyféllszolgálat, abszolute fenntartható. Ilyen szempontból nagyon jó autó. Ezzel tisztában vagyok . Van ilyen szeirntem mindenkinek .
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
4531 levél
Válasz 07.10.02. 12:05 #4015
Anonymus23
Azért kiváncsi lennék, hogy hány éves vagy, mert lehet az autókról beszélni, de más az, amikor egy fiatal a vágyálmait viszi bele egy autóba, függetlenül a valóságtól.
Eric is (én is) jó pár autót elfogyasztottunk már, és talán több elképzelése van már az embernek, hogy mi is a jó autó, és nem csak a külső, vagy a régi presztízs, hanem a statisztikák és személyes tapasztalatok motiválnak...
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
20761 levél
Válasz 07.10.02. 10:40 #4014
Eric
Én az a5.hu F1 rovatát olvasgatom.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1567 levél
Válasz 07.10.02. 10:36 #4013
Marv
Megállom . Annyiban nem, hogy szerintem az is nagy szó, hogy németek ennyire szeretik a Toyotáikat. Így is német autó párti vagyok, hát még ha német lennék .

Amit belinkeltél, arról még nem hallottam (mikor írom ezt, nem is olvastam még el, de majd elfogom).

Na vissza a témához!

Tegnap szerezetm be életem 2. F1 Racing magazinját (szeptemberi és októberi van meg), eddig nem is tudom miért nem eröltettem meg magam és vettem, mert nekem nagyon tetszik, szerintem nagyon jó cikkek, interjúk vannak, úgy is sok újat olvasni, hogy naponta jópárszor megyek az f1hirek.hu-ra.

Valakinek? véleménye az újságról? más is veszi? Apropó online sajtó. Ki melyik F1-es oldalt preferálja, vagy melyikeket szereti?
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
20761 levél
Válasz 07.10.02. 09:34 #4012
Eric
Ahhoz képest, hogy nem akarsz róla beszélni szépen idefirkantottál egy közel 30 soros kuszaságot .

"Amireől te beszélsz az szerintem az, hogy mennyire elégedettek a vásárlók az autóikkal. Maguk értékelika kocsikjukat. "
Na igen, ez lenne a lényeg valahol.

Az ADAC tényleg rossz példa volt, furcsa is lenne, ha nem a német márkákat tolná...
JD Power 2004
JD Power 2005
JD Power 2006
És még egy

De tényleg, ha nem akarsz róla vitatkozni, akkor hagyjuk.
Bár valószínű úgy sem állod meg szó nélkül. De azt szerencsésebb lenne az autók topikba írni.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1567 levél
Válasz 07.10.02. 09:04 #4011
Marv
Igen, megnéztem... és pl. kisautó kategóriában a Polo és a Lupo is megverte a Yarist... Te megnézted?

továbbá pár dolog:
"Az alsó-középkategóriában a Corolla és a Corolla Verso hatodik. Megverte az 1-es BMW, a Mazda 3, az Audi A3, a Golf/Bora páros, és az új VW Bogár is."

"Az Avensis/Avensis Verso még szomorúbb helyen szerepel a középkategória mezőnyében: hetedik. Megbízhatóbbnak bizonyultak nála a német presztízshármas kis szedánjai, az A4-es Audi, a C-Merci a 3-as BMW, de kevesebbszer hagyták cserben gazdáikat a Passatok, Mazda 6-ok, Skoda Octaviák is."

Amireől te beszélsz az szerintem az, hogy mennyire elégedettek a vásárlók az autóikkal. Maguk értékelika kocsikjukat.

Jó, hogy említet pl. a Skodát, ami egy az egyben VW...

Továbbá nem valami jó ez az ADAC dolog, mivel sárgaangyal kihíváshoz beletartoznak, ha kifogy a benzin, vagy defektet kapnak.

Azt nem mondtam, hogy a Toyota nem megbízható...

Olvass teszteket légyszi, mondhatnám én is (nagyképűen és lenézően, mint te tetted).

Hagyjuk légyszi abba, mert nem akarok ilyenről vitatkozni, hogy Toyota vagy VW... És 100 emberből kb 70 ugyanúgy nem akarna.

A Toyoták továbbá nagyon különbözhetnek, mivel úgy 26 országban gyártják őket és akármennyire akarják, nem tudják ugyanazt (100%-ig) előállítani mindenhol (misőgre értem és megbízhatóságra).

És ha a "tök mindegy melyik évet" nézném, max az jönne ki, hogy a Toyota egyre lentebb kerül ezeken a statisztikákon.
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
2066 levél
Válasz 07.10.02. 05:40 #4010
voyager
Minden megszerzett pontért 10 000 eurót kapnak a versenyzők. Szal kis nyögdíjkiegészítésnek nem olyan rossz.
"Idegen nyelveket tudni szép, a hazait pedig lehetségig mívelni kötelesség." /Kölcsey Ferenc/
20761 levél
Válasz 07.10.02. 01:58 #4009
Eric
"De ugyanazért az árért van némi mindőségbeni különbség (és nem a Toyota javára)."
Pajtás, nézz már meg egy ADAC meghibásodási statisztikát! Tök mindegy melyik évét.
A Toyota folymatosan az első 5-ben van, míg a VW csak kullog a középmezőny alján.
A Skodák is kenterbe verik megbízhatóságban.
Na erről ennyit.
Köszi, hogy porig égetted magad, mára lepihenhetsz!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1567 levél
Válasz 07.10.02. 01:38 #4008
Marv
"jó" autót gyárt, csak "jeles"-t nem bír .
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1567 levél
Válasz 07.10.02. 01:38 #4007
Marv
"jó" autót gyárt, csak "jeles"-t nem bír .
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
1567 levél
Válasz 07.10.02. 01:37 #4006
Marv
Na akkor most én röhöglek ki ... A Passat szerintem elegáns, és igényes kívül belül (nem csak szerintem). Emellett még menni is lehet vele és egy szép nagy családi autó.
Én a passatot a vele kategóriás Toyotával hoztam össze. De ugyanazért az árért van némi mindőségbeni különbség (és nem a Toyota javára).
VW-ről annyi rosszat lehet hallani, hogy drága, szoktak panaszkodni a csúnya motorhangra és hogy nem akar a konszernéből semmivel sem indulni a F1-ben pedig egy időben volt pletyka a Skodáról, nagyon bírtam volna .
http://www.youtube.com/watch?v=o2zCon5n7PI&NR=1 :P
6377 levél
Válasz 07.10.02. 01:15 #4005
RatBaG
még hogy a toyota nem gyárt jó kocsikat?! kérdezzük csak meg azt a sokezer arab/afrikai elégedett vásárlót, hogy mi a véleményük...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
20761 levél
Válasz 07.10.02. 01:10 #4004
Eric

Ritka hulladék verdák a Passatok. No meg ha fantáziátlan tucatautóról beszélünk, akkor egy Passat ennek az iskolapéldája.
Az utóbbi időben csak rosszat hallani róluk(meg úgy általában a VW-ről).
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2705 levél
Válasz 07.10.02. 01:05 #4003
hadzsi
Na Alonso visszarepül szépen Pinatóre öleibe. Nem is kellett volna eljönnie. Kíváncsi leszek a jövő évi Renault-ra, vajon mi sül ki belőle és a Mclaren-re is, hogy Alonso vajon tényleg jelentett-e fél másodpercet nekik vagy az inkább a Ferrarinak volt köszönhető meg az email-eknek.
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.