Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Portal

Portal

Portal
A legutóbbi Portal cikkek, hírek
5900 levél
Válasz 07.10.12. 02:00 #16
Dile
Nah végigvittem én is.

A főellenség írtó jó. Végig röhögtem a dumáin, ahogyan meghalt meg nagyon látványos volt. A credits meg hab a tortán!

Esküszöm, egy apró műalkotás ez a játék. Úgy tökéletes, ahogy van.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
4065 levél
Válasz 07.10.12. 00:22 #15
xeLaR
Sajna most fejeztem be...ez az össz-vissz 3 óra elég kevésnek tűnik, de ez alatt az idő alatt végig szórakoztat. El is vártam tőle, hogy jó legyen
A leg-lol-abb dolog pedig a stáblista volt
Biztos újrajátszom majd egy párszor
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
10985 levél
Válasz 07.10.12. 00:13 #14
VodevilX
Iszonyat fun game, először azt hittem hogy a 19 rész csak a tutorial, de ahogy nehezedett ...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
8067 levél
Válasz 07.10.12. 00:09 #13
Gerry
Állat
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
255 levél
Válasz 07.10.11. 23:36 #12
Myrddraal
Amúgymeg hiába hamar kivégezhető, biztos fognak hozzá készíteni rajongók majd jó kis trükkös pályákat, szvsz jóval hosszabb életű lesz ez a Portal dolog
What is locked, can be opened. What is hidden, can be found. What is yours, can be mine...
5900 levél
Válasz 07.10.11. 23:32 #11
Dile
"Most már teljes erővel dolgozhatnak a HL3-on. "

Én úgy tudom az Episode 3 még kijön, majd aztán lesz más.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
21647 levél
Válasz 07.10.11. 23:29 #10
padavan
Minden szavaddal egyetértek.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
5211 levél
Válasz 07.10.11. 20:32 #9
Sevores
Nyomtam vele egy kicsit. Eddig nagyon bejön, viszont most már kell már gondolkodnom, nem lehet végigrohanni. Éppen ezért hatalmas sikerélmény amikor rájössz, hogy hogy kell.
10 levél
Válasz 07.10.11. 18:17 #8
Crusi
Az epizódikus történetvezetést (és pénzkeresést) a Velve nem rég vetette el, az emberek nem voltak vevők erre a megoldásra. Most már teljes erővel dolgozhatnak a HL3-on.

Egyébként a Portal - ha arra gondoltál egyáltalán - még 3 órányi játékidővel sem rendelkezik. Nagyjából másfél-két óra alatt abszolválni lehet. Mindazonáltal az ötlet zseniális, és jó lenne, ha ezt a rendszert valahogy importálnák a Half-Life 3-ba is, nagyon sok lehetőség van ebben.

De felháborodásra ebben az esetben semmi okod nincs. A Valve eleve egyfajta minijátéknak szánta a Portalt. Szerintem nem más ez, mint valami nagyobb durranásnak az előszele, egyfajta demonstráció.

Szerintem ennek tökéletes. Új szint hozhat az FPS játékokba, bár tény, hogy a Prey kicsit más megközelítésben beelőzte a Portalt. Minden esetre minijátéknak, mókás időtöltésnek tökléletes volt.

Bár, egy kicsit egyszerübbre vették a figurát, mint vártam-tartottam tőle. A feladatok nem vért izzasztóak, de persze erre lehet azt mondani, hogy sikeresen ballanszírozták ki a feladatokat, így remek játékélményt sikerült produkálniuk. Vagyis a Valve a Portal-al szórakoztat, a szó legnemesebb értelmében.

Csak ajánlani tudom mindenkinek.
5211 levél
Válasz 07.10.11. 17:41 #7
Sevores
Már szedem. (Steamről persze, honnan máshonnan )
10985 levél
Válasz 07.10.11. 12:11 #6
VodevilX
Valaki próbálta már?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
18844 levél
Válasz 06.09.12. 19:07 #5
Peace
Ez nagyon beteg!!! De tök ari a videóban a kisemberke meg a néni eltorzított hangja.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1281 levél
Válasz 06.09.12. 18:29 #4
Indigo
Az "epizodikus üzleti modellel" elmehetnek a búsba... 3 óra játékidő, és még az sem biztos hogy multi lesz benne... Nem vagyok kárörvendő tipus, de remélem hatalmasat bukik vele a Valve!
20333 levél
Válasz 06.09.12. 18:21 #3
Z-Master
Kicsit rövidke lesz a gém.
1360 levél
Válasz 06.09.12. 17:43 #2
Snow Dog12
videot elnézve ez a játék engem érdekel mikor várható?
1725 levél
Válasz 06.09.12. 13:44 #1
stubb
Az IGN lecsapott a Valve által nemrég bejelentett Portal fejlesztőire - mert egy külső céggel csináltatják a játékot, és jól kifaggatták az egyik munkatársat. Az eredmény összefoglalóját alant olvashatjátok.

A Portalt készítő csapat egy része korábban a DigiPen Technológiai Intézet hallgatói voltak, akik egy pályázatra készítettek Narbacular Drop névre hallgató játékot, amely megszólalásig hasonlított a Portal játékmenetére. A pályaművel díjat nyertek, fel is figyeltek rájuk a Valve oda látogató alkalmazottai, s megkérték a kis csapatot, hogy az alkotásukat mutassák meg Gabe Newellnek, a Valve vezetőjének. Gabe azonnal fel is vette a fiatalokat, s gyakorlatilag ekkor kezdődött a Portal fejlesztése.

Minderről Kim Swift, a Portal csapat egyik tagja nyilatkozott, aki ekkor került a Valve alkalmazásába. Ő árulta el a következő részleteket is:


A Portal nagyjából három órányi egyjátékos játékidőt tartalmaz, de a jövőben nem kizárt egy multiplayer mód beépítése. Mindez leginkább a játék fogadtatásán múlik.

A történetről egyelőre annyit tudni, amit a videó alapján is kiderítettünk már: az egész játék gyakorlatilag egy teszt, amely az Aperture Science Laboratories által felállított pályákon zajlik. Hősünk egy tesztalany, akinek be kell bizonyítania alkalmasságát a kutatóállomáson való munkalehetőség elvállalásához.

A portal device mindenféle sima felületen képes létrehozni portálokat ott, ahol azok elférnek. Emellett a gravity gun teljesítményénel némileg kisebb gravitációs erővel is rendelkezik, amivel képesek leszünk tárgyak felemelésére és a portálba dobására.

A Valve korábban a Portalhoz hasonló "kockázatokról" beszélt, amelyek az epizodikus üzleti modellel most már megvalósíthatók. Egy ilyen újszerű projekt csak akkor vállalhatók be, ha nem fektetnek bele akkora energiát és, amekkorát egy teljes értékű játékba kellene. Így akkor sincs gáz, ha a játékostársadalomnak valamiért nem jönne be az újszerű elgondolás.

>>>Trailer



A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.