Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Made Man

3 levél
Válasz 07.01.02. 16:44 #8
hitmanblood
szevasztok,chapter 3-nál mikor egy helikpter jönés lő belőle egy csávó ott mit kell csinálni mert a csávót nem toom kiszedni please help

20333 levél
Válasz 06.10.18. 11:45 #7
Z-Master
Na Jó hát egyértelmű, hogy SC4-et a népnek.
5661 levél
Válasz 06.10.18. 11:29 #6
ati2002
Nekem nagyon nem jött be. Igénytelen mozgások, igénytelen grafika, hiába húztam fel 4xAA + 16xAF-el, a látvány pocsék, hirtelen 2002-ben éreztem magam.
Bugyuta lövöldözés maffia köntösben. Akkor már inkább az El Matador, de azt végigtolva kicsit elég volt a szimpla lövöldözős játékokból (Splinter Cell 4-et akarok, de most), szóval nekem felejtős.
---
20333 levél
Válasz 06.10.18. 09:05 #5
Z-Master
Elég jónak tűnik a demó alapján.
42 levél
Válasz 06.09.18. 09:23 #4
Nevar
Köszönöm. Jó játék lesz.
WTF?
20333 levél
Válasz 06.09.18. 09:22 #3
Z-Master
42 levél
Válasz 06.09.18. 09:16 #2
Nevar
Tudnál linkelni oldalt, ahol képek is vannak? Mert nagyon érdekelne, mivel imádom a maffiás játékokat! Előre is thx.
WTF?
20333 levél
Válasz 06.09.18. 09:12 #1
Z-Master
A játékot az a Silverback Studios készíti, aminek gyakorlatilag ez az első nagy költségvetésű próbálkozása, és mint olyan, nem is bíztak semmit a véletlenre. Egy Joey Verola nevezetű zöldfülű szerepét fogjuk magunkra ölteni, kinek célja mi is lehetne más, mint porbafingóból a '70-es és '80-as évek New York-jának leghírhedtebb maffiavezérévé válni. E célt a már megszokott módon érhetjük el: védelmi pénzek szedése, rendőrök gyilkolászása, rivális családok ellen folytatott sikeres háborúk, és a többi - a ranglétra hosszú, megmászni pedig nehéz.

A Made Man egyik legérdekesebb vonása, hogy a Silveback nem a kisujjából szopta a maffiavilág pixelizált megjelenítését: az alkotásban nem csak David Fischer, a témában igencsak szakavatott író, hanem egy igazi New York-i ex-bűnszövetkezetes, a hírhedt Bill Bonnano is aktívan közreműködött. Ez egy nagyon hatásos fegyvertény lehet, hiszen ennél "belsősebb" forrást keresve sem találtak volna a készítők - mondhatni ez garancia az egyedülálló hangulatra.

A játékmenet tulajdonképpen a megszokott TPS-séma lesz: menj, üss, gázolj, robbants, verekedj, szerezz pénzt, gyere vissza, ha kész vagy. A nyilvánvaló monotonitást a készítők rengeteg aprósággal próbálják meg felrázni, olyannal, mint például a külön fedezék-gomb, melynek megnyomására emberünk (a távolság függvényében) látványos sprinttel vagy vetődéssel igyekszik magát biztonságba helyezni a repkedő lövedékek útjából. Nagy szerepet szánnak továbbá a "kép-a-képben" funkciónak is, amivel az események hatásos mivoltát szeretnék erősíteni, valamint állítólag jól is jöhet különböző szituációkban. Joey - igazi minirambó módjára - egyszerre akár két fegyverrel is tud bánni, így ha meguntuk a fedezékből puffogtatást, Max Payne-módra ordítva rohanhatunk ki a tűzvonalba gyors megoldás vagy gyors halál reményében. Kocsmai verekdésben is bőven lesz részünk, hiszen nem adja majd mindenki oda azt a fránya védelmi pénzt az első szóra - állítólag székek, üres üvegek, biliárddákók, valamint szinte bármi más felhasználható lesz majd, ami épp a kezünk ügyébe akad. [HC Gamer]

Remélem tényleg jó lesz.

Megjelenés október. > Hajrá!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.