Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age

Dragon Age: Origins

Dragon Age: Origins
A legutóbbi Dragon Age: Origins cikkek, hírek
4133 levél
Válasz 09.11.11. 00:16 #700
gothmog
Én megfogadtam, hogy nem fogom "próbálgatni" a párbeszédeket. Amit a kigondolt karakterem érezne, az jöjjön, aztán éljen együtt a következményekkel (Persze meglátjuk megállom-e) Inkább végigviszem majd jó sok karakterrel (mindegyik kicsit más "értékrendű és világlátású" lesz), és úgy derítem fel a sok "mi lett volnát"
Endure. In enduring, grow strong.
46 levél
Válasz 09.11.11. 00:15 #699
Bodoba
Megvenném, de nincs rá 12000 Ft-om! Én tanulok, a családi helyzet meg nem engedi meg h most ennyit költsek! Amúgy ez a kód mindegyik példánynál más vajon, v ugyan az? Csak mer akkor lehet találnék kódot neten!
4133 levél
Válasz 09.11.11. 00:11 #698
gothmog
Ha igazán tetszik Neked a játék, akkor holnap első dolgod legyen ám, hogy megveszed! Ezt tényleg érdemes eredetiben birtokolni akkor ha, különben nem ez lenne a szokásod
Endure. In enduring, grow strong.
46 levél
Válasz 09.11.11. 00:09 #697
Bodoba
Milyen kód? Csak mer nekem nem eredeti a játék !
4133 levél
Válasz 09.11.11. 00:09 #696
gothmog
Másfél óra eltelt, és még a "human noble" kezdőhelyszín nagyterméből sem léptem ki!!!! (az ajtó előtt állva mentettem és léptem ki)
Csak beszélgettem mindenkivel, akivel csak lehetett, olvasgattam a kódexet, próbálgattam az irányítást, és legfőképpen gyönyörködtem a játékban!!! Minden faliképet, minden apró zugot megnéztem. Hihetetlen hangulatos a grafikája!
Nem mondom, vannak jóval szebbek is valóban, de csak amennyiben a poligon- és effektszámokat nézzük, azokat meg ki nem szarja le, ha egyszer a grafika "összhangulata" a lényeg úgy is!! Az meg egyszerűen döbbenet jó
Szerintem nálam ki fog jönni a 100 óra, főleg ha ilyen tetű lassan fogok csinálni mindent, de egyszerűen ki akarom élvezni minden porcikáját.

December közepétől meg háromhetes szünet (Addigra azért csak befejezem ezt a karit). Akkor nem kell másfél-két óra játékidőkkel szarakodnom, simán meglesz az egész nap Dragon Age előtt ülés, és a külvilág totális ignorálása Már körvonalazódott is a fejemben a következő két karakterem terve nagyjából, úgyhogy kelleni is fog majd az az időmennyiség

Most viszont lépek aludni (öreg vagyok én már a hajnali fennmaradásokig... utoljára egyetemistaként ment ez jó sok éve, mondjuk akkor is főképp a Black Isle (R.I.P.) és a Bioware voltak a fő bűnösök ), mert holnap munka (még szerencse, hogy igazán szeretem a munkámat is )
Endure. In enduring, grow strong.
12569 levél
Válasz 09.11.11. 00:09 #695
McCl@ne
Bazzeg, ezt nem lehet abbahagyni... csak még egy órát, csak még egy órát... na még ezt a párbeszédet visszatöltöm, mert mi van, ha... oké, most már kilépek, csak még eladom a cuccokat... de most vettem új kardot, ki kéne próbálni... és ez megy egész nap
Respect is not given. It's taken.
8624 levél
Válasz 09.11.10. 23:55 #694
davkar9
A térképen jelölve van egy fehér vázával (?) hogy mit hol hova. A küldetések amiket felvettél a hirdetőtábláról azok ott helyben vannak, menj tovább a folyó felé és látni fogod! Amik városon kívül vannak azokat meg szintén a helyi térképeken látod majd adott helyszínen. Érdemes indulás előtt bekukkantani a naplóba, pl intézd el x-et, y-on helyen így akkor oda mész egyből vagy ha ott vagy y helyen akkor tudod hogy x-et kell keresned.

Bodoba: a social.bioware/redeem oldalon be kell bepötyögnöd a kódot amit kaptál és a letölthető tartalmaknál kell frissítened és már ott is van.
Simple. Eternal. Beige.
46 levél
Válasz 09.11.10. 23:51 #693
Bodoba
Azt láttam h prémium tartalomból le lehet tölteni gólem karaktert, de még nem jöttem ár h hogyan! Fizetni kell érte külön, v a profil pontokat kell beváltani?
574 levél
Válasz 09.11.10. 23:47 #692
munszu
Nem tudjátok ,a küldiket, hogy hova menyek, valahogy ki lehet írattatni a térképre?
Ott vagyok Lo...(nem ugrik be a hely neve, az első falu ahova megyünk), és felvettem küldiket, menyek ide, öljem meg banditákat, és az elején jelezte ide menyek oda menyek, gondoltam itt is fogja,van valami amivel mutatja?
Ha nincs azse gond, szeretek keresgélni .
Amúgy elég dúrva 5% és 10-11 óránál tartok XD, de mindenkivel beszélek,nézelődök, vásárolgatok, potikat készítek.
Iszonyatosan hangulatos a játék.^^
8624 levél
Válasz 09.11.10. 23:44 #691
davkar9
Váltogatom, 4.-nek vagy ő vagy Pala van a csapatban. Arra utaltam a szófosásával, hogy nem lehet már vele semmit se beszélgetni, a cselekedetemire mindig máshogy reagál. Vettem neki 2 képet meg egy szobrot de továbbra sem tudok javítani a kapcsolatunkon. Lehet elzavarom a francba és beveszem Oghrent végleges tagnak. Ő is kétkezes fegyvereket használ ráadásul berzerker. Mindez megfűszerezve egy bazi nagy baltával...

Bodoba: a dlc-ből
Simple. Eternal. Beige.
46 levél
Válasz 09.11.10. 23:38 #690
Bodoba
Honnan van neked gólemed?
2088 levél
Válasz 09.11.10. 23:17 #689
Shadowguard
Én is a holtak árkainál járok Egyébként én az átvezetőben szereplőt elneveztem hármas Süsünek, mert tegnap már kettőt elkalapáltam. Amire te gondolsz az a vezérdémon lesz, de én igencsak elcsodálkoznék, ha már most előjönne, hiszen még rengeteg van a sztorivonalból hátra.
Egyébként nagyon tetszett a hazatérés(ugye én nemes törpével játszom), ahogy mindenki egészen máshogy reagált rám a városban, de mindenki megismert. És még az is kiderült, hogy egy döntésemnek köszönhetően az előtörténetben apuka lettem Másik vicces eset pedig, hogy az elején kipróbáltam a közrendű törpe harcost is, de az előtörténet után hagytam is a francba. Erre az ott látott segédem ott volt a börtönben a mellette lévő cellában meg a hullája annak, akit eredetileg nekem kellett volna megszemélyesíteni. Ez valahogy jelentősen megemelte számomra az élvezeti faktort Szívem szerint mennék is vissza folytatni a játékot, de akkor Süsüig nem állok meg és még egy nap nem fog menni 4 óra alvással
davkar9: Sten neked csapattag? Mert én 80%-on vagyok nála és ennek ellenére már a körtorony óta csak ugyanazt ismételgeti. Így azért nem annyira poén. Mondjuk most fejezem majd be a mellékküldetését, szóval lehet, hogy ezek után majd szóba áll velem...

Egyébként nem vagyok felvágós kicsit sem, begyalogoltam a városba egy Gólemmel (aki furcsa módon senkinek sem tűnt fel) és mindenkin egy komplett sárkánypáncéllal. Mondjuk ahogy olvasgattam a kódexeket szegény kavicsot megsajnáltam... Majd ha odajuttok a sztoriban rájöttök miért
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
46 levél
Válasz 09.11.10. 22:50 #688
Bodoba
Most tartok a holtak árkainál , kíváncsi vok az előtte lévő bejátszásban szereplő sárkány kicsoda micsoda? Az elején beszéltek arról h vmi sárkányt felébresztenek v vmi ilyesmi, csak akkor barom módon nem olvastam vissza a párbeszédeket!
4133 levél
Válasz 09.11.10. 22:43 #687
gothmog
Hétköznaponként olyan este 8-9 előtt nemigen férek a géphez. (Pl. sajnos húgomat is hagynom kell játszani... bár mentségére legyen mondva, hogy ő is a szerepjátékokat kedveli elsősorban De a Dragon Age-hez egyelőre egy ujjal sem nyúlhat )

Karakterem, jelentem, elkészült. Mindjárt körül is néz a tatyójában, és tesz egy rövid túrát az atyai kastélyban. De aztán mára ennyi (sajna ez a hétköznapok átka... )

Különben Lungothrin néven vagyok fent "bioware.social akármicsodán". Ráerőszakolni nem akarom magam senkire sem, de ha valaki jelölni akar, csak tessék, nem harapok

Ui.: Bónusz dvd-t már én is "kifiléztem".
Endure. In enduring, grow strong.
3310 levél
Válasz 09.11.10. 22:43 #686
Kemloth
Te jó ég... ez a Kör tornyás fő küldi IDEGESÍT...
8624 levél
Válasz 09.11.10. 21:51 #685
davkar9
Morrigan pl a bizsukat szereti, az ezüst-arany női kiegészítőket. Érdemes felütni az útmutatót a karaktereknél és kiírogatni (önkéntelenül is megakad az emebr szeme a románc, személyes küldetés címszavakon ha sokszor nyílik ki ugyanott), hogy kinek mi kell. Megfelelő ajándék esetén 10 pozitív hatást kapunk ami pl. Stennél - aki csak úgy fossa a szót - nem egy elhanyagolandó már ha jókat akarunk vele dumcsizni. Egyébként ha tetszett az ogre animációja akkor kukkants bele a bónusz dvd-n az outtakes-be a grafikai bugok után.

gothmog: ma sem kapkodtad el.

social.bioware-en ki akar barátozni? davkar néven megtaláltok.
Simple. Eternal. Beige.
12569 levél
Válasz 09.11.10. 21:30 #684
McCl@ne
Haver szerint egy az egyben Wolverine
Respect is not given. It's taken.
4133 levél
Válasz 09.11.10. 21:22 #683
gothmog
Meglestem a karakteredet; ő a barkókirály?

(Na most már tényleg csinálom a karimat, csak felnéztem az online profilomra, és akkor már kicsit szétkukkantottam)
Endure. In enduring, grow strong.
12569 levél
Válasz 09.11.10. 21:20 #682
McCl@ne
Köszi
Respect is not given. It's taken.
46 levél
Válasz 09.11.10. 21:18 #681
Bodoba
Felszerelésed nyisd meg és a karaktered képe alatt!
12569 levél
Válasz 09.11.10. 21:10 #680
McCl@ne
Jaja, tényleg, ez meg a másik: volt, hogy az ogrével folytatott harc közepette és is próbáltam célpontot cserélni -erre irányuló képességek még nincsenek kifejlesztve a harcosoknál- és akkor szúrtam ki ugyanezt! Szóval az kizárt, hogy csak menekülünk, közben meg hátulról lövik a többiek: egy ideig működik, de utána célpontot vált!
Persze nem győzöm hangsúlyozni: mindez normál nehézségre igaz.
Respect is not given. It's taken.
12569 levél
Válasz 09.11.10. 21:08 #679
McCl@ne
Mindenkinél (egyelőre ez még csak Alistair Morriganen túl) odafigyelek, a beszélgetések -hála a Bioware-nek- legalább annyira élvezetesek, mint maga a harc! Hol lehet megnézni ezt az elfogadási szintet? Nem is kerestem még, szóval lehet, hogy végig az orrom előtt volt, de eszemben nem volt megnézni
Respect is not given. It's taken.
46 levél
Válasz 09.11.10. 21:01 #678
Bodoba
Figyelj oda mit beszélsz Morrigannel! A beszélgetések során elmondja melyek azok az ajándékok melyek "kedvesek a szívének"! Nálam már 87-es az elfogadási szintje !
4133 levél
Válasz 09.11.10. 21:01 #677
gothmog
"Annyit csináltam, hogy egy karakterrel futottam, azt üldözte a többi még pillanatok alatt szétszedte távolról."

Ez baromi érdekes, ugyanis a játék folyamatosan "figyeli" csata közben, hogy ki jelenti a legnagyobb fenyegetést, és a szörnyek zöme, különösen az ilyen genyóbbak, azonnal az ellen fordul. Úgyhogy elméletileg olyan túl sokáig nem üldözhette (volna) a futkározó karakteredet. Esetleg, ha esay-n játszod, vagy ha valamiért "megbugosodott" az ogre nálad ebből a szempontból.

Amúgy ha már BG sorozat (és ezen belül AD&D rendszer): azért vedd figyelembe, hogy sok szempontból meg a Dragon Age az összetettebb. Pl. BG-ben a tőrök is csak erő alapon működtek, itt az ügyesség döntő fontosságú ezeknél a fegyvereknél. BG-ben páncél csak az AC-t változtatta (ami ha belegondolsz, röhej: mitől lenne már nehezebb megütni egy nehézvértezet viselő lomha lovagot mondjuk egy pallossal, mint egy bőrvértet viselő, akrobatikus elfet), itt meg a téged ért sebzéseket csökkenti, ugyanakkor viszont nehézkesebbé tesz. És még sorolhatnám.
Persze a fentiek nem a BG sorozat hibái, hanem az AD&D rendszer betegségei, és csak arra akartam utalni mindezzel, hogy ne csupán a BG-hez képesti "egyszerűsítéseket"/"light-osodásokat" vedd észre, hanem a pozitív fejlődéseket is.

Na megyek, most már tényleg nekiülök a karakteralkotásnak! Hallod, davkar9?

Szerk: McCl@ne: itt vagyok, de már tűzök is el karakter készíteni
Endure. In enduring, grow strong.
12569 levél
Válasz 09.11.10. 20:56 #676
McCl@ne
Most értem utol -és némileg előztem meg- magam a reggeli újrakezdés után.
Sok apróságot máshogy csináltam, illetve nem Lotheringbe mentem elsőnek a torony után, hanem a táborba és beszélgettem kicsit Alistairrel és Morrigannel! Zseniális! Utóbbival addig dumálgattam, míg felszabadult nála egy új képesség! Majd megpróbálkozom az ajándékokkal is, kíváncsi vagyok, kinek mi jön be, van most nálam 3-4 féle...
Respect is not given. It's taken.
12569 levél
Válasz 09.11.10. 20:54 #675
McCl@ne
Találtál valami nehézségi fokot easy alatt?
Ugyanis a játékban nincs full élettel feltámadás, legalábbis normálon nem: én ha elveszítek valakit, akkor töltöm is vissza, mert a "halottak" -amúgy nem tudom, honnan szedtük ezt, mert ahogy gothmog (tényleg, ő hova tűnt? ) mondta volt: a csata sérültjei ők, nem halottak- maradandó sérüléseket szenvednek, ami megcsonkítja a képességeiket! Ha pedig magukhoz térnek, akkor is csak minimális sérüléssel.

Regenerálódás: igen, van, igen, szükséges. Ugyanis ezáltal maguk a harcok lehetnek nehezebbek, elég őket túlélni! Én sem szerettem ezt a rendszert először, de ahelyett, hogy görcsösen ragaszkodnál a régihez, inkább próbáld ezt is megérteni, hidd el, van benne logika. Ha egyszer harcba keveredsz, végig kell csinálnod: ezek pedig gyakran annyira nehezek és taktikusak, hogy ha valaki kidőlt, onnantól úgyis véged. Ha mégsem, akkor nagyon jól játszol, és valahol ez a lényeg. Ez minden, csak nem hack'n'slash.

Az ogrét kb. harmadjára sikerült úgy megölnöm, hogy nem került padlóra senki. Igaz, mindkét alkalommal az utolsó pillanatban fektetett meg valakit, de végülis csak összejött. És igen, profi harc volt: az ogre zseniálisan lett animálva, látványos képességei voltak, folyamatosan intenzív figyelmet igényelt, hogy a lehető legkisebb sérüléseket szopjam be tőle. Epic harc volt a maga módján. De mindezt normál nehézségen -vagy afölött, ahogy majd másodjára fogom- kell játszani, bár szerintem ez igaz minden játékra.

És tényleg, nem lehet specializálódni semmilyen fegyverre, mint mondjuk a BG-ekben. Viszont ott nem is volt 1-2 tucatnyi -stratégiai szempontból fontos szereppel bíró- harci képessége mondjuk egy harcosnak, vagy éppen programozható mesterséges intelligenciája. Persze az attól volt jó, ez meg ettől.

De egyébként aláírom: ez csak egy beszélgetős Diablo, ha nem tolod fel annyira a nehézséget, hogy kihívást jelentsen.
Respect is not given. It's taken.
46 levél
Válasz 09.11.10. 20:41 #674
Bodoba
Mit gondoltok, érdemes a hollóktól feladatot elvállalni, v nemes egyszerűséggel vágjam le a vezért?
8624 levél
Válasz 09.11.10. 20:03 #673
davkar9
Én a másiknak dolgoztam csak láttam, hogy ott a háza. Nézd még meg a gyűlésen vagy a kocsmában. Na meg először a közvetítőjével kell összehaverkodni.
Simple. Eternal. Beige.
14025 levél
Válasz 09.11.10. 19:56 #672
Martin 19
ööö, itt a háza van ugye? csak mert ott nincs
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
14025 levél
Válasz 09.11.10. 19:51 #671
Martin 19
Végül is nem kerestem meg, hanem SPOILER
indultam az arénában mint Harrowmont talpnyalója, aztán megbeszéltem egy törpel hogy a közelébe férkőzök és "kiiktatom"
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
8624 levél
Válasz 09.11.10. 19:49 #670
davkar9
Őt a gyémántnegyedben. Mélyutak felé menj át a másik térképre. Ott az első ház. Vasárnap a törpés küldetés volt az utolsó amit megcsináltam tehát tessék bátran kérdezni! De emlékeim szerint ha a Helmi urat meg kellett keresned akkor Behlennek (szóval nem a Harrowmont) segítesz.
Simple. Eternal. Beige.
3310 levél
Válasz 09.11.10. 19:48 #669
Kemloth
A fegyverspecializációról: én kifejezetten örülök neki, h nincs... mindig is idegesítettek az olyanok, hogy "nem tudod használni, mert másra vagy szakosodva". Miért ne lehetne? Úgysem fogja senki, ha tényleg specializálódva van, viszont - nekem - szabadságérzetet ad, hogy odaadhatok minden szennyet az embereknek - habár nem adok nekik ugyebár szart.
14025 levél
Válasz 09.11.10. 19:44 #668
Martin 19
áh, kösz

még egy utolsó kérdés: Harrowmontot hol találom?
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
574 levél
Válasz 09.11.10. 19:42 #667
munszu
Hát nem tudom hogy vagy vele , nekem egyszer alt tab miatt Ogre után kifagyott a játék :s, másodjára szétszedett mint a barom ,mer rossz taktikát alkalmaztam, és a végén amikor megölöd az ogrét az nagyon durván meg van csinálva, szerintem főképp erre gondolt Maclane(bocsi ha rosszul írtam a neved ), a Mágus nálam nem úgy szórja a varázslatokat mint a bolond , sőt elég hamar kifogy a manája, így nagyon meg kell gondolnom hogy mit varázsolok, a túlélés érdekében, ha meg nagyon szorít a helyzet, meg iszok egy mana töltő italt. És mivel csapat alapú főkép, így elég nehéz lenne csapat nélkül egyedül végig verekedned magad a hordán ami támad, így ha a végén maximum te éled túl, nem rossz dolog hogy a társaid fel élednek ha oda mész a közelükbe, különben a játék további részénél, nem tudnál tovább jutni. Mit akartam még mondani?*gondolkodik* ,fegyver specializáció hát minek is kéne ide? ,mivel harcos/rogue nem tud használni mage cuccokat, mage-se tudja az ő cuccaikat,nem tudsz mage ruhát hordani, ő se a te ruháid, szerintem mindez rendjén van , és semmi gond nincs a rendszerbe. Ez nem mmorpg, hanem sima RPG(CRPG).
Én ezeket figyeltem meg játék során ,ja és nem kötekedésnek szántam .[Közepes szinten játszom, nem tudom annak mi a megfelelője most hirtelen a játékon belül]
3310 levél
Válasz 09.11.10. 19:34 #666
Kemloth
Basszus. Pedig olyan szép lett volna.

Na nem baj, így is jó.
4685 levél
Válasz 09.11.10. 19:30 #665
Christoph
Mert miért volt olyan profi az Ogréval való harc? Olyan ostoba volt mint a kő. Annyit csináltam, hogy egy karakterrel futottam, azt üldözte a többi még pillanatok alatt szétszedte távolról.
Sajnos nekem amekkora öröm ez a játék, akkora csalódás is. Nem mintha nem lenne jó, de ezek a hack&slash baromságok (regeneráció, spontán feltámadás full élettel) meg az, hogy tudomásom szerint nem lehet fegyverre specializálódni, mindent ugyanúgy használ nem nyerte el a tetszésem. Nincs mana, vagy könyv ami korlátozza a varázslatokat és úgy szórja a támadásokat a varázsló, mint egy íjász... Jó játék ez mindenképp, de elment az utolsó esély is, hogy a BG sorozathoz igazán hasonlót kapjunk.
8624 levél
Válasz 09.11.10. 19:23 #664
davkar9
Ez sajnos user error, a játék ugyanis gyönyörű.

kfkl: én először a mágusokhoz mentem (hazamentem). Egyébként szerintem itt érdemes kezdeni mert Wynne csatlakozik a csapathoz és nem lesz gond a gyógyítással meg a küldetés bizonyos pontján eljutsz egy bizonyos helyre aminek bizonyos termeit felkutatva pontokat szerezhetsz erőre, mágiára stb.

Martin: hát hol van minden törp? Naná, hogy a kocsmában! Ha szemben állsz az arénával akkor menj jobbra és ott a második épület amibe bemehetsz.

Kemloth: szerintem azok másfajta pontok, legalábbis a letölthető tartalomnál nem jelenik meg az a mennyiség ami a játékosprofilnál. Azért sajnos ki kell csengetni a 7 eurót.
Simple. Eternal. Beige.
3310 levél
Válasz 09.11.10. 19:16 #663
Kemloth
Pontok!! Lehet, h rájöttem a pontszerzésre: vívmányok! Néha kiírja, h így vívmány, úgy vívmány... és ha teljesíted, kapsz pontot. MOst így fejből nem vágom, hol lehet megnézni, h mi van már meg, meg mi mennyit ér, de asszem így össze lehet kuporgatni 520 pontot (annyi kell a Kamarás-főhadiszállás letöltéséhez).
--
kfkl: cuccokat lepakolni tudtommal az 520pontért letölthető főhadiszálláson lehet.
14025 levél
Válasz 09.11.10. 18:54 #662
Martin 19
A törpök városában vagyok és egy bizonyos Helmi urat kell megkeresnem, valaki megtudná mondani hol találom? előre is kösz ^^
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
108 levél
Válasz 09.11.10. 18:46 #661
kfkl
Nem lehet valahova lepakolni, az összeszedett cuccokat. Van amit még egyenlöre nem tudok használni, de majd késöbb még jól jöhet, és sajnálom eladni, helyem viszont nincs az újaknak. Még eléggé a játék elején vagyok, most fejeztem be a küldiket Lotheringbe. Ja és mit ajánlotok, merre induljak innen.
574 levél
Válasz 09.11.10. 18:18 #660
munszu
Hát én nem hasonlítanám az oblivionhoz, ég és föld a különbség.A karakterek kinézete, szerintem rendben van eléggé. A sztori fordulatokkal teli, epikus,és változatos. Az eltévedés elkerüléséhez, ajánlom az M betűt, azaz a térképet XD, vagy fent a sarokba is jelzi talán ( nem tudom most így hirtelen). Én nem vettem észre azt hogy le festett lenne a háttér.
Kíváncsi leszek több játék idő után, is ezt nyilatkozod-e^^.
De hát erre mondják hogy ízlések és pofonok, van akinek tetszik ,van akinek nem .
47 levél
Válasz 09.11.10. 18:06 #659
rtp
ja - ugyanarról a játékról beszélünk? - bennem is ez vetült fel
47 levél
Válasz 09.11.10. 18:04 #658
rtp
figyz, nálam high beállításon van minden, mégis kb olyan az egész, mintha az oblivion futna lebutított grafikával, az egészet akárha vízfestékkel vázolták volna fel, a karakterek testfelépítése is elég ortopéd (legalábbis az enyém . amire láthatóan odafigyeltek, azok az arcok, próbálnak valamiféle érzelmet kifejezni, ezzel nincs is semmiféle gond. a tájékozódás, amitől hülyét kapok, kb sosem tudom, hogy hol vagyok, és amikor már harmadszor érek vissza a kiindulóponhoz, na akkor öt perc pihi (elég sokat játszom, ez máshol nem szokott problémát jelenteni). konkrétan mielőtt grey warden lettem volna és megérkeztem a telephelyükre, és a romos falak közül letekintettem a tája, papírmaséból kivágott, temperával elnagyoltan lefestett nemtudoménmire emlékeztetett az egész. a sztorit hagyjuk, valakinek biztos ez jön be, nekem nem, ez az én problémám. na nem is akarom szapulni, rááldozok még pár órát, remélem csak nálam van valami elcseszve, és remekül fogok szórakozni, és akkor nyilatkozom legközelebb, ha beismerem, rosszul ítéltem meg elsőre.
3310 levél
Válasz 09.11.10. 18:02 #657
Kemloth
Kösz!!!
Áá, ez most tipikus fejrecsapós-"hogy nem jutott ez eddig eszembe?!..." eset.
Na, még másfél oldalt köll írnom, aztán megtisztítom végre a Kör tornyát!
1087 levél
Válasz 09.11.10. 17:52 #656
richy25
inventoryban azt a karaktert válaszd ki akinek ajándékozni akarod, és aztán kattints az ajándékozásra.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
1087 levél
Válasz 09.11.10. 17:50 #655
richy25
Ugyanarról a játékról beszélünk? a Grafikára egy rossz szó nem lehet, a karakterek, a helyszínek nagyon is szépek!
az irányítással nem értek veled egyet, bár nem is tagadom. Biztos jó az irányítást de én alapból viszolygok az egérrel való irányítástól. De ezis az én problémám nem a játéké. a történet meg nagyon fílinges.

Én naon szar helyzetbe vagyok, mert a játék tulképp ordít hogy játszam még, de az irányítást nem naon komálom, meg hát nem vagyok egy stratéga. ejj deszar dolog :S
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
3310 levél
Válasz 09.11.10. 17:47 #654
Kemloth
Csatlakozom az előttem szólókhoz: egyik általad felsorolt hibát sem vélem felfedezni.
Mondjuk nekem Creativ3val ellentétben The Witchernél sem volt semmi bajom kb. semmivel... irányítás terén csak a botrányosan rossz tűnik fel, a többit valahogy nem tudom problémásságuk alapján sorrendbe állítani. De itt nemhogy nem botrányos, szerintem teljesen jó; sem túl sok, sem túl kevés lehetőség nincs.
--
Kérdés: ajándékozni hogy lehet? Tudom, inventoryban megkeresem, amit oda akarok adni, előhívom azt a kört, és bal katt az ajándék-jelecskére... DE hol, mikor? Eddig bárhol próbáltam (értem ez alatt a "normális" játékteret és a tábort is), nem lehetett az ajándékra kattintani. Mikor kellene működnie? + honnan tudja a gép, h kinek akarom adni?
Előre is kösz a válasz(oka)t!
574 levél
Válasz 09.11.10. 17:36 #653
munszu
Aki szerint, csúnya a grafika az mennyen el szemészetre,az irányítás hát arról azt tudom mondani egyáltalán nem nehéz, a játék jól átlátható.
Én hátul nézetben játszom, de teljesen jól át tudom látni a harc teret, ha netán nem látnám át valamikor, messzebb viszem a kamerát, de teljesen jó.
A laposságot nem tudom mire érted,mer nagyszerű a sztorija.
Nálam nagyobbat ütött ez mint a Mas Effect, bár én a fantasyt alapból jobban kedvelem mint a scifit .
12569 levél
Válasz 09.11.10. 16:55 #652
McCl@ne
Épp azon ámuldoztam az előbb, hogy milyen gyönyörű a grafikája és hogy pontosan ezt értem 10/10-es látványvilág alatt. Persze inkább csak 9, mert mondjuk a Korcari Wilds nem nyűgözött le, de az is szép volt, csak valahogy NWN2 érzés fogott el... De olyankor kipillantok a gyönyörű térképre, végignézek a megtépázott, vérben fürdő harcosaimon és máris csillognak a szemeim!
Ellenben ha valami lakott területre érek, ott ez a játék mindent visz. Anno a BG2 és az IWD sorozat legszebben megrajzolt helyszínein éreztem ezt (sosem felejtem el, amikor az Icewind Dale első részének elején kilépünk a fogadóból a gyönyörű, kézzel rajzolt faluba, ahol esik a hó és egyszerűen lélegzetelállítóan festményszerű minden!... na, itt ezt érzem minden 2. helyszínen)
És nem is kell feltétlenül sűrűn lakottnak lennie: amikor az ostagari hídon újra átkelünk, immár este, a csata közepén... hát buzi, akinek az nem tetszik!
És ha már feeling: az első komolyan bossfight, amikor összecsapunk az ogrével, pfff... csináltam egy mentést előtte, hogy újra és újra lejátszhassan. Az a profizmus netovábbja.
Respect is not given. It's taken.
31911 levél
Válasz 09.11.10. 15:33 #651
Creativ3Form
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.