Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age

Dragon Age: Origins

Dragon Age: Origins
A legutóbbi Dragon Age: Origins cikkek, hírek
12560 levél
Válasz 09.10.19. 18:40 #150
McCl@ne
Using Tactics, you can tell a party member to always attack the target of the player-controlled character, for example, or always assist the healer if it's attacked, or use a certain skill on enemies with less than 25 per cent health, or always heal party members with less than 50 per cent health. You can also choose to stick with that character's presets, or use one of a handful of standardised setups, or expand either of those by investing in extra Tactic slots. Or ignore the system altogether. It stops short of FFXII's extreme automation - you must always maintain control of one character - but still, with a good, hand-crafted Tactics setup it's possible to play Dragon Age: Origins entirely in real-time, even on higher difficulty settings.

Eurogamer.net
Respect is not given. It's taken.
574 levél
Válasz 09.10.19. 06:25 #149
munszu
Jaja, stratégiai helyzetekbe biztos hogy nélkülözhetetlen lesz ,egyes helyzetekbe.
Ezért mondtam hogy én is át fogok rá álni, néha-néha .
De hát , ezér raktak bele többféle nézetet,hogy mindenkinek megfeleljen , és precízebben tudd kivitelezni a támadásokat,stb.
12560 levél
Válasz 09.10.18. 22:44 #148
McCl@ne
top down only arc vagyok
szigorúan old-school nézőpont.
amúgy a stratégia kidolgozása és a helyzetek átlátása szempontjából szerintem életbevágóan fontos.
Respect is not given. It's taken.
574 levél
Válasz 09.10.18. 21:54 #147
munszu
az jó , mondjuk én a tps nézetet előnybe részesítem, úgy jobban bele tudom magam élni az rpg-be.
De biztos egyes helyzetekbe, át fogok váltani "top down" nézetbe.
4133 levél
Válasz 09.10.18. 21:36 #146
gothmog
Na most olvastam. Baldur's Gate jellegű ("top down") nézet csak a PC-s verzióban lesz elérhető.
Endure. In enduring, grow strong.
574 levél
Válasz 09.10.18. 21:01 #145
munszu
Én is várom már ,és már csak 2 hét és játszhatunk!
Amúgy , olvasd el a Húrin Gyermekei-t ,mert nagyoon sok minden benne van ami nem volt benne a szilmarilokban!
3727 levél
Válasz 09.10.18. 20:52 #144
Juraviel.Ihuan.Bedvin
munszu és gothmog

Egy OFF erejéig

Érdemes elolvasni "A Gyűrű keresése" (Unfinished tales) című "gyűjteményes" kötetet, több kort ível át, rengeteg mindenre világít rá. Az évforduló alkalmából ugye új borítóval adták ki itthon és külhonban is a Gyűrűk Ura trilógiát, de egy másik "pack" is megvásárolható egyben: A szilmarilok, a Gyűrű keresése és a Húrin gyermekei.

Nekem A szilmarilok jobban tetszett, mint az Gyűrűháború története, és a kedvenc történetem épp Húrin gyermekeié, de ezt a kötetet már nem vettem meg, mivel benne van a Szilmarilokban is és a Gyűrű keresésében is több, mint 70 kb. A4-es oldalon, így nem tudom, mit tehet még hozzá pluszban. Viszont megvan a könyvtárban, egyszer majd szakítok rá időt.

Mindenesetre az említett könyvet érdemes még pluszba beszerezni, roppant jó dolgokat lehet megtudni belőle, pontosítani.

End of line

A játékot pedig én is várom, de azért nem tűkön ülve.
8615 levél
Válasz 09.10.17. 14:22 #143
davkar9
Idei év legjobbja. Ennyi. Csak jönne már. Onnantól január végéig föl se állok a gép elől.
Simple. Eternal. Beige.
12560 levél
Válasz 09.10.17. 14:16 #142
McCl@ne
PC Gamer UK Review

Verdict
A truly astonishing game. Vast, vivid and microscopically detailed. Dragon Age is the RPG of the decade

94%
Respect is not given. It's taken.
9326 levél
Válasz 09.10.17. 03:33 #141
Kanduhrka
Baz, tényleg. Már emlékszem.
horrorgeeks.blogspot.com
574 levél
Válasz 09.10.16. 22:32 #140
munszu
Nekem is utolsó offom: Azért a szilmarilokat nem olvasták el olyan sokan, sőt kifejezetten kevesen, vagy elkezdték és pár oldal után félbe hagyták, mivel nagyon egyedi, és nehéz a szöveg környezet,amiben írták^^.
4133 levél
Válasz 09.10.16. 10:10 #139
gothmog
Nem akarok sokat off-olni már a topikba, így csak annyi, hogy google-ön keress rá a névre. Fogsz rá kapni egy ronda pofájú orkot is a filmből... (Különben a filmben nekem sem tűnt fel annak idején, hogy előfordulna benne a Gothmog név, csak így utólag, a neten keresztül láttam meg. No meg persze arra is gondoltam az eredeti beírásomnál, hogy a film Tolkien többi művére is rávilágította a figyelmet, így sok ember olvasta el emiatt pl. a Szilmarilokat is. Amiben meg ugye egyértelmű a szitu...)

Na, offolás befejezve
Endure. In enduring, grow strong.
574 levél
Válasz 09.10.16. 06:21 #138
munszu
Ajánlom figyelmedbe , és mindenki figyelmébe hogy youtube-on, megnézhetőek azok a nagyon régi mesék, eredeti nyelven : Gyűrűk ura, Hobbit.
Még jó kicsi voltam mikor láttam a Gyűrűk urát így , a filmbe is voltak jelenetek amik ez által be ugrottak, és utána jöttem rá hogy már láttam.
Amúgy a 8k-s ár tényleg barátibb.^^
9326 levél
Válasz 09.10.16. 01:19 #137
Kanduhrka
Gothmog tudtommal nem fordul elő a 3 filmben.

"de a filmek óta sok ember előtt ismeretes ez a név, "
horrorgeeks.blogspot.com
2590 levél
Válasz 09.10.15. 23:57 #136
Tódee
OFF: Tolkien szerint is volt a harmadkorban is egy Gothmog, aki a Boszorkányúr halála után átvette a sereg vezetését.

ON: Én is előrendeltem a játékot, Angliából szállítással együtt ~8k-ra jön ki. Kicsit barátibb az itthoni 12k-nál...
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
4133 levél
Válasz 09.10.15. 23:10 #135
gothmog
Ja, hát igen. Gothmog-ot persze én is a Szilmarilokból szedtem, még úgy 15-16 évvel ezelőtt. Akkoriban kezdtem el szerepjátékozni (amit nem műveltem sokáig, inkább a "magányos farkas" jellegű számítógépes RPG-kre álltam át, ahogy lett saját gépem), és az egyik legelső karakteremet, egy hirtelen ötlettől vezérelve, így neveztem el. Azután annyira megtetszett a nagy és gonosz legfőbb balrognak, Angband kapitányának a neve, hogy egy-egy fórumra beregisztrálva is ezt kezdtem el használni. Egy darabig ment is ez, de a filmek óta sok ember előtt ismeretes ez a név, aminek megvan az a hátulütője, hogy kis hazánkban is több gothmog koptatja már a billentyűket a különféle fórumonkon, külföldi oldalra meg még soha nem sikerült ezzel a nick-kel regisztrálnom, mert mindig foglalt volt már... (ilyen gothmog666 trükköket meg nem akarok. A gothmog az legyen gothmog )

Amúgy a Hobbit (a babó kifejezést gyűlölöm) kicsit gyerekesebb és érezhető, hogy korábban íródott, mint a többi, így a világ és a népek még kicsit másabbak, mint a későbbi művekben, de azért bőven olvasható
Endure. In enduring, grow strong.
574 levél
Válasz 09.10.15. 22:39 #134
munszu
Látom te is nagy Tolkien fan vagy .
Én is nagyon szeretem a műveit megvan a : Szilmarilok,Húrin Gyermekei,Gyűrük ura trilogia, és csak a Babó(Hobbit) hiányzik ,de azzal karácsonyra meglepem magam .
4133 levél
Válasz 09.10.15. 22:01 #133
gothmog
Na, egye fene... letöltöttem én is, és csináltam egy karaktert. Íme

Irtó hangulatos, szeretném már azt a fémdobozt kezeim között tudni!


OFF: És csak, hogy a saját mai sirámomra reagáljak. Természetesen a Bioware community-ra sem tudtam gothmog-ként beregelni, mert már foglalt volt (Peter Jackson biztosan csuklott néhányat ma is, mert emlegettem ám a nevét ), úgyhogy kénytelen voltam a "tartalék nevemet" igénybe venni (ami a fő-balrog (azaz Gothmog) Tolkien által megalkotott első névváltozata. )
Endure. In enduring, grow strong.
574 levél
Válasz 09.10.15. 11:37 #132
munszu
Igen, ezzel vigyázz, én is így jártam XD.
4133 levél
Válasz 09.10.15. 10:56 #131
gothmog
Munszu már megválaszolta a leendő válaszomat

Multi nem lesz benne, ellenben azt hiszem, valamilyen módon mégis fel lehet majd tenni a karik fejlődését/"életútját", megosztandó másokkal, és talán emiatt lehet benne "névfoglalás".
Bár a névfoglalás ilyen formában akár szívás is lehet. Pl. külföldi oldalra sem tudok gothmog-ként regisztrálni a Gyűrűk Ura mozifilmváltozata óta (pedig ott nem is balrog volt, hanem valami kis görcs ork kapta meg ezt a nevet, mégis megszaporodtak utána a "Gothmog"-ok...) Sőt, itthon is van több gothmog (az RPG.hu, prohardver.hu és magyaritasok.hu gothmog-ja én vagyok, de a többihez semmi közöm ) Bár, talán, csak akkor nem fog engedni bizonyos nevet odaadni a karidnak, ha jelzed, hogy netre vinnéd majd, és már fut olyan néven más. Fene tudja. Ez egyelőre is csak merő találgatás a részemről.

De egye fene, lehet, este mégis letöltöm majd. Csak félek, hogy úgy be fogok zsongani tőle azonnal, mint McCl@ne kolléga, aztán jajj lesz nekem
Endure. In enduring, grow strong.
10589 levél
Válasz 09.10.15. 10:39 #130
Dark Archon
Semmi multi nem lesz benne?
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
574 levél
Válasz 09.10.15. 10:22 #129
munszu
A név lefoglalást butaságnak tartom .
Mivel ezzel nem lehet neten játszani.
A +1-es statot adó cucc nélkül, is simán el lehet az ember, mivel alapból nem lenne.
Viszont az tény hogy jó móka ez a karakter készítő, és így legalább nem kell szenvedni karakter készítéssel hogyha kijön a játék.
10589 levél
Válasz 09.10.15. 07:41 #128
Dark Archon
Azért a tárgyért, ami +1-et ad minden tulajdonsághoz meg a kedvenc neved lefoglalásához érdemes letölteni szerintem és generálni 2 perc alatt egy karaktert, mert később meg lehet változtatni.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
4133 levél
Válasz 09.10.14. 22:03 #127
gothmog
"NEMBÍROKVÁRNI!!!"

Na, én ezért nem töltöttem le a karaktergenerátort Ráadásul, bár előrendeltem a gyűjtőit, de mivel szeretnék fullosan belesüllyedni majd mindenféle zavaró időkorlátozások nélkül, így csak az év végi szabadság idejére tervezem, hogy nekifogok... Nem tudom, hogy fogom kibírni, hogy bele ne nézzek "csak egy kicsit". Amiből persze tuti végigjátszás lesz minimál alvásokkal. De gyanítom sehogy
Endure. In enduring, grow strong.
574 levél
Válasz 09.10.14. 20:05 #126
munszu
HuH megcsináltam a Városi elf, harcos karakteremet .
Iszonyatosan hangulatos a játék elején a zene, a menü is nagyon adja.
A grafika gyönyörű, a karakter arc mimikái is jók.
Már nagyon várom a játékot, sűrűn rá fogok lesni még erre a karakter generálóra amíg nem jön ki a játék.
9326 levél
Válasz 09.10.14. 19:50 #125
Kanduhrka
Na, az jó. (Bár most jut eszembe, hogy a karakter generáló is full magyar volt...)
horrorgeeks.blogspot.com
12560 levél
Válasz 09.10.14. 19:44 #124
McCl@ne
Úgy jön ki, hogy telepítéskor választhatsz az angol és a magyar között.
Respect is not given. It's taken.
9326 levél
Válasz 09.10.14. 19:41 #123
Kanduhrka
Magyarítva megjelenik nálunk? (mármint a full game )
horrorgeeks.blogspot.com
12560 levél
Válasz 09.10.14. 18:49 #122
McCl@ne
Ehh, hát még egy ok, amiért érdemes volt letölteni a karaktergenerátort: csak simán elindítom, mire ugye bejön a launcher, ami alatt szól a zene. Na, nekem az megy egész nap Valami eszméletlen.
NEMBÍROKVÁRNI!!!
Respect is not given. It's taken.
4133 levél
Válasz 09.10.14. 16:49 #121
gothmog
Igen, igaz!
Ráadásul Icewind Dale-ben "világbajnok" választható karakterhangok voltak! Nagyon eltalálták őket! Tényleg volt törpés hang, félszerzetes hang, varázslós duma stb. Kár, hogy BG-be sosem sikerült importálnom őket, pedig elvileg lehetett valahogy. Mindenesetre a mai napig a fülemben van a "When all else fail, put the dwarf in the front!" morgolódás, ráadásul igazi, zsörtölődő, morgó, törpés hangon
Endure. In enduring, grow strong.
18831 levél
Válasz 09.10.14. 16:41 #120
Peace
"Failed to detect supported video card" ... OWNED! Nem generálok karaktert úgy érzem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12560 levél
Válasz 09.10.14. 16:25 #119
McCl@ne
Ezt a kutya nem fogja TPS-ben játszani, legfeljebb akkor, amikor békésen barangolgat... Remélem annál azért taktikusabb lesz, mégiscsak 4 embert kell egy időben irányítani.
Respect is not given. It's taken.
14264 levél
Válasz 09.10.14. 16:17 #118
balays82
Erre nem is gondoltam, de lehetséges. Bár ebben az esetben azért nincs akkora jelentősége a dolognak, főleg nem TPS nézetben. Az más kérdés, hogy aki BG érzésre vágyik, az úgyis inkább izometrikus nézetből fog játszani.
12560 levél
Válasz 09.10.14. 16:17 #117
McCl@ne
Így van, szerintem a karakterszerkesztőben a hangoknál a play gombot püfölve egy kis türelemmel végighallgathatjuk az összes dumáját
Egyébként én úgy vettem észre, hogy míg az elején ennek pusztán hangulatfokozó szerepe van, idővel -amikor már megtanuljuk, hogy melyik hang kihez fűződik és milyen szituációban mit mond- a stratégia fontos részévé is válhat!
Tisztán emlékszem, hogy pl. az Icewind Dale-nél gyakran előfordult, hogy egy könnyűnek tűnő csata a figyelmemen kívül nem várt fordulatot vett, amiről a jajveszékelő karaktereket hallva értesültem.
Respect is not given. It's taken.
4133 levél
Válasz 09.10.14. 16:06 #116
gothmog
Talán, amolyan BG-s stílusban, kijelölésnél, ellenfelek megtámadásánál stb. esetekben fog megjegyzéseket tenni.
Endure. In enduring, grow strong.
14264 levél
Válasz 09.10.14. 15:41 #115
balays82
"az meg különösen tetszik, hogy hatféle hang közül választhatjuk ki a nekünk tetszőt, hogy azon szólaljon meg hősünk"

Érdekes, eddig mindenhol arról volt szó, hogy néma lesz a főhős.
18831 levél
Válasz 09.10.14. 15:24 #114
Peace
Az egyetlen gondom az, hogy olyan laptop van nálam, amin még a sacred ashes videó is szaggatott. Szóval remek eséllyel indulok a játék futtatására.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8893 levél
Válasz 09.10.14. 13:27 #113
goodboy007
Ahogy elnézem elég sokfelé lehet majd specializálódni (bár nem tudom, hogy az RPG-között ez átlagos mennyiség-e vagy sem, de szerintem bőven elég), az meg különösen tetszik, hogy hatféle hang közül választhatjuk ki a nekünk tetszőt, hogy azon szólaljon meg hősünk.
Jó lesz ez!
766 levél
Válasz 09.10.14. 02:45 #112
PC Dome
Új hír a játékról
Dragon Age karaktergenerátor
Mindenki megalkothatja már most karakterét.
9326 levél
Válasz 09.10.13. 18:35 #111
Kanduhrka
Fileplanet-en is fenn van már.
horrorgeeks.blogspot.com
97 levél
Válasz 09.10.13. 18:33 #110
Elkor1991
Most jött ki, jelentkezz be social.bioware.com -ra és lehet tölteni magyar nyelven is. Csak kicsit lassu a rendszer, sokat kell szarakodni de sikerülni fog
112 levél
Válasz 09.10.13. 17:41 #109
KENKILL
Nem jött még ki a karakterkészítő? Megöl ez a várakozás.
14264 levél
Válasz 09.10.13. 16:14 #108
balays82
Őszintén szólva most nem érzek magamban annyi erőt, hogy ezen végigrágjam magam (majd később), de az utolsó mondatban össze van foglalva a lényeg. Eddig még egyetlen kritika sem értékelte 90% (vagy 9 pont, ahogy tetszik) alá, ami azért már jelen valamit.
12560 levél
Válasz 09.10.13. 16:04 #107
McCl@ne
Na, valami francia review-t fordítottak le angolra, én nem fordítottam tovább, akit érdekel, úgyis beszéli a nyelvet, meg amúgy is egyszerű szöveg, érdemes átfutni:

"While it brings some original and mature twist:
-Elven being less arrogant
-Dwarfs acts like Byzantines
-Sorcerers live under the permanent threat of Templar
We got a classical and strong storyline that avoids cliches. The game specificity is that, depending on your origin, your gender, and your race, you will start at different places, the origins will also give you about 2 hours of unique quests before reaching the main story, epic, mature, and intense.

The hero will travel through the entire kingdom of Ferelden, he will get to meet dwarfs and elven, will visit millenarian dungeons, and his trip will be marked by battles, enigmas, and stressful wandering into the dreamworld.
Your hero will have to make different choices, political ones, friendship ones, and even romantic ones(by taking the right moves, or even making gifts, your will go up into your companions esteem...and maybe more).
About 8 brothers in arms, varied, and well made, will follow you, and they wont act like simple puppets, but will benefit from personal background, and personality, that will lead you into secondary quests, as long as you develop your friendship with them.
Thus, they all have their own objectives, and will react to your decisions, and actions, some aren't angels, mainly a berserk children killer, or a murderer trying to gain his redemption, and every cross into the story will bring you to make hard decisions, some of them wont have consequences...until hours later, and of course, there's no karma, or alignment, so you wont know what will be the impact of your choices on your companions.
For PCJEUthe magazine), such a storyline has rarely been seen, get ready for short nights, an average 70hours of game play to finish the main story, if you take the time to explore as much as possible, with the temptation of trying a new origin, with a new group, and to make different choices.
Much more, the game is full of tactical encounter, where you will have to coordinate the actions of your companions(only 3 can follow you).
The fights will give you the occasion to use a vast range of spells and special hits, witchcraft is very powerful if you use it well, but the spells can also affect your companions, so be careful when aiming!
On the enemy side, monsters use their capacities quite well, so you better use the strategic pause to give orders.

The range of capacities is pretty important:
Warriors wielding 2 weapons, fire sorcerers, shift-changing druids...
Graphics are varied for the RPG type, and better than in the precedent products from BIOWARE, mainly against the bosses, even if it isn't visually original, but we aren't looking for badass graphics when it comes to RPGs.
Other little flaw is, if you are nitpicking, the special weapons or sets that aren't distinguishing enough from the normal ones.
To go from an area to the next, the loading are a bit long.
A lot of dialogues, that give rise to brief kinematics.
As for the characters, the design is engaging, the look is detailed, and the lips follow the conversations.
Mixing an old school gameplay, a thrilling rhythm, and an highlighted up to date story, this title reunite everything that was made by BIOWARE the past years, the intensity of a Baldur's Gate, mixed with the magnitude of a good series of books, all in the same game.

Little bonus: 1 - original, with the experience, you acquire new scrips to manage your companions' AI.
2 - Every character is defined by different characteristics, skills, and talents, and they improve with your levels.
3 - Your characters have secondary useful skills, such as lock-picking, set traps, or brew potions.
4 - 3 character classes are offered, as well as specializations to unlock. You will have to find old books, talk with some NPCs or finish some quests to unlock them.
5 - Dragons are rare...and very powerful.
6 - After a fight, your characters will be covered with blood, the realistic touch.
All those little details, and much more, will make it a big hit.

"PCJEUX" gave it a good 95pct."
Respect is not given. It's taken.
12560 levél
Válasz 09.10.13. 10:59 #106
McCl@ne
Figyeld meg, hogy meg fogja magyarázni, hogy nincs igazunk.
Úgy, hogy a Fable és a Guild Wars a legösszetettebb RPG, amihez köze volt...
Respect is not given. It's taken.
4133 levél
Válasz 09.10.13. 10:49 #105
gothmog
Nincs igazad. Ugyanis indíthatsz törpét, elfet, embert. Nőt és férfit. Ez már minimum hatféle hang, és gondolom, hogy szerinted sem kellene, hogy egy törpe és egy elf főszereplő ugyanazon a hangon beszéljen. És borítékolható, hogy rengeteg szövege lesz a főhősnek, szóval ez így már rengeteg lenne.

Arról nem is beszélve, hogy bár a Mass Effect-nél nagyon jól működött ez a dolog, hiszen ott Te bújtál Shepard parancsnok bőrébe, és bár olyanra formáltad, amilyenre jól esett, de mégiscsak Shepard parancsnok volt, a maga katonás hanghordozásával, rideg profizmusával. Teljesen illett oda a "hangos főhős", okés volt, sőt rengeteget dobott a játékélményen.
Ez viszont inkább BG stílusú lesz ebben a tekintetben, egy "tökéletesen saját hőssel", és gondolom Te sem szeretnéd, ha mondjuk egyszer egy jóságos ember lovaggal, máskor pedig egy gonosz, hataloméhes pszichopata varázslóval végigjátszva ugyanazt a "főhős: ember férfi hangminta" hangot kellene hozzá passzintanod, a két egymástól gyökeresen eltérő karakteredhez.

Nem tudom érthető-e, amit írok, sajnos időm nincs rendesen megfogalmazgatni... Remélem, azért kiértődik/kiérződik, hogy mire gondolok.
Endure. In enduring, grow strong.
12560 levél
Válasz 09.10.13. 10:46 #104
McCl@ne
Igen, és teljesen jó lesz, ha egy törp csóró harcosnőnek ugyanolyan hangja lesz, mint egy nemes elf varázslónőnek. Ne égesd már magad légyszíves. És fogd fel, bár látom, hogy kurva nehezen megy: a Guild Wars nem cRPG, hanem MMORPG. A kettőnek nem sok köze van egymáshoz. Ennyi erővel a Trackmania-hoz is hasonlíthatnád a Dragon Age-t.
Respect is not given. It's taken.
10589 levél
Válasz 09.10.13. 10:33 #103
Dark Archon
"vedd már fel kb. 8-10 különböző hangon ugyanazt a szöveget, ugyanmár" elég egy férfi és egy női hangon felvenni, ld. Guild Wars. Puszta lustaság, spórolás.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
4133 levél
Válasz 09.10.13. 10:11 #102
gothmog
Ja, igaz, felszínes voltam, és nem néztem végig a videót, mert gondoltam, hogy ugyanaz lesz. (Bár annyi fetűnt, hogy mintha az elején a druida szerű (pókká változós csajnak) lenne egy plusz mondata a youtube-oshoz képest). De majd otthon csekkolom rendesen. Most viszont mennem kell a "csontvázhadseregemhez" nekromantáskodni (haha, nekem a munkám is ez )
Endure. In enduring, grow strong.
12560 levél
Válasz 09.10.13. 09:53 #101
McCl@ne
Na, időközben meglett:
Elméletileg délután 4-kor jön ki! Tudnék örülni neki, várom, mint 10 évesen a karácsonyt.
Plusz egy kis infó, csak röviden: A német PCAction magazin 91%-ra értékelte a játékot, íme a kritika lényege:
Pros

* Great storytelling
* Great staged fights
* No questbugs found
* Neat monster design
* Nice soundscenery
* High replay value

Cons

* Unfinished class balancing
* Silent main character
* Sometimes unfair random battles

Szerintem ez biztató. A "class balancing" patchekkel, DLC-kel korrigálható, a néma főkari egy megszokott dolog (vedd már fel kb. 8-10 különböző hangon ugyanazt a szöveget, ugyanmár... mégiscsak egy játékról van szó), ez karaktergenerálás velejárója, plusz segítheti a beleélést is (ahogy egy rossz hang le is nullázhatja).
A szopatós random harcok pedig nekem térképen utazást sejtetnek, ami igen-igen jól hangzik!!!
(oké, nagyon elfogult vagyok, ez van)

gothmog: nem, ami most kikerült, az annak a videónak egy kibővített változata, szóval nem ugyanaz volt. De ha be nem is előzöm a Dome-ot, azért felnyomok ide minden létező infót, amit találok, mert rég volt, hogy valami ennyire mozgatott volna!
Respect is not given. It's taken.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.