Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age

Dragon Age: Origins

Dragon Age: Origins
A legutóbbi Dragon Age: Origins cikkek, hírek
4133 levél
Válasz 10.08.14. 12:56 #2000
gothmog
Szerintem két ellenség jöhet szóba. Vagy a trónteremben (kapcsolók állítgatása után) megjelenő, vagy pedig a szokásos "üvegcséből" előbújós mumus...
Endure. In enduring, grow strong.
3728 levél
Válasz 10.08.14. 12:53 #1999
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Ments már ki egy képet, és tedd fel képhostra, vagy máshová, lehet, hogy úgy könnyebben tudnék mondani, mert nem emlékszem.
1087 levél
Válasz 10.08.14. 12:48 #1998
richy25
Sziasztok! Lenne 1-2 kérdésem:

Egyrészt, Orzimmarban, a királyi palotában.... maradjunk annyiban, hogy ráakadtam egy igen erős ellenségre. Aki tudja, miről beszélek, attól kérdezem: Van ezeknek valami gyengéjük? Akárhogy támadtam, meg se kottyant neki. Egy ideig elkerülöm a környékét, de akkoris.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
3081 levél
Válasz 10.08.11. 20:17 #1997
Sucee
Indítottam egy új játékot (megjegyzem a City Elf origin story nagyon tetszett), elkezdtem beszélgetni Morrigannel a lotheringi táborban...
Interrupt WIN
Amikor az a fazon besétált a képbe az értelmes arcával, nagyon felröhögtem.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
23 levél
Válasz 10.08.10. 13:14 #1996
Italo Balbo
3081 levél
Válasz 10.08.10. 13:07 #1995
Sucee
Installnál nekem minden nyelvet engedett, én angolul is tettem fel. Szerintem csak a Mass Effect 2-nél nem lehet.

(Installálás után nem hinném, hogy meg lehet változtatni, hacsak nem valami fájlok lecserélésével.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
23 levél
Válasz 10.08.10. 12:35 #1994
Italo Balbo
Hello! Lehet vhogy a magyar Dragon Age-t visszaangolosítani? Elvileg a CDGalaxisnál azt írták, hogy nem lehet tisztán angolul játszani, de hátha van vmi házi praktika
3728 levél
Válasz 10.08.08. 23:18 #1993
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Félretettem a máguskaraktert, és most egy törpe nemessel indultam el. Az tetszett rögtön az elején...

SPOILER
...hogy a szokásos "bunkó" BioWare-es válaszok itt azok voltak, hogy az egyszerű népet arra sem méltathattuk, hogy mi szólunk hozzájuk, hanem Gorimot kérhettük meg erre.

A kedvenc, amikor megállít a Királyi Testőrség parancsnoka és kb. ez volt az egyik válasz:

Gorim, nem emlékszem, hogy megengedtem volna, hogy megszólítson.

Egyébként tudtam Bhelen egy suttyó alak, jól tettem, hogy nemesemberként nem mellé álltam.
3728 levél
Válasz 10.08.07. 11:55 #1992
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Zevran:

SPOILER
Zevran engem meg elárult, pedig még pagonyelf kesztyűt is adtam neki, emlékeztem a történetre az édesanyáról.

Lehet az nem tetszett neki, hogy megmondtam fejezze be azt, hogy "vágyakozva néz". Áááá.

Viszont gyorsan fűbe harapott, Wynne-Morrigan ráküldött egy inferno-jégverés-földrengés-villámvihar kombot, és a társaival egyetemben gyorsan elhullottak.

3081 levél
Válasz 10.08.07. 11:47 #1991
Sucee
Hát, most egy alapban kegyetlen karakterrel játszom, szóval igen.

SPOILER
De meg is szívtam eléggé, nem volt túl egyszerű megölni a legvégén mindenkit... Az volt a szerencsém, hogy előtte nem nagyon használtam gyógyitalokat, mert Witherfang és a farkasai ellen el kellett használnom a készleteimet

Először amúgy Zevrant is megöltem, csak rájöttem, hogy nincs másik Rogue a csapatomban.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3728 levél
Válasz 10.08.07. 11:25 #1990
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Eszmélés, végigvittem tegnap előtt, csak megvártam, amíg valaki kommentel, hogy ne legyen három az enyém egymás után.

Nekem a vége:

SPOILER
Nehéz döntés volt, mert elfogadtam az Építész ajánlatát, és Igazság ellenem fordult. Ezt már sejtettem akkor, amikor Velannát befogadtam a sorainkba, és bár nincs problémám az igazság mellett való elköteleződéssel és kiállással, itt nagyobb távlatokba néztem.

Tudtam, hogy lesz egy pont, amikor nem fog velem egyetérteni.

Bár megdöbbentem, hogy ő maga okozta a Veszedelmet, annak lehetősége, hogy soha többé ne forduljon elő... Igaz, maga is éjfattyú, és az ezt megelőző tettei sem adtak okot a bizalomra, de ezt a lehetőséget nem szalaszthattam el.

A végső animáció utáni szövegek szerint a kezdeti bizalmatlanság, intrikák után, azután, hogy nem találták az Építészt, a parancsnok jó és nemes vezetőnek bizonyult, Amaranthinet újjáépítették, és Anders két év "kimenővel" visszatért hozzá.

Aztán egy napon a parancsnok távozott. Gondolom ezzel már megalapozták a fix karaktert, pedig szívesen vittem volna tovább a második részbe.


Egyébként kíváncsi vagyok, hogy oldják meg, hogyha párhuzamosan is fut a történet a második részben, hogy az első részbeli döntéseink is látszódjanak.

Venefius

Na, aki a kapunál volt, az tényleg nehéz volt, megizzasztott rendesen. A sárkányok közül, míg nem jöttem rá Flemeth legyőzésnek trükkjére, addig mindig legyakott.

Viszont a hamvak küldetésénél a hegyormon ki tudtam használni a sárkánynál egy bugot:

Katt

Futottam előle, mikor utánam repült, azon a helyre, ahol a képen van, beszorult, nem tudott se felrepülni, se megfordulni, így Morrigan-Wynne párosával simán legyőztem.

Sucee

SPOILER
Komolyan lemészároltad a farkasokat? (Igaz, ki-ki hogy játszik. )

Én már az elején éreztem magában a táborban is, hogy itt valamit eltitkolnak, aztán elkezdtem "nyomozni". S miután kiderült mekkora patkány az elf főnök (lehet, hogy érthetőek lettek volna az indulatai, a sérelmei, de akkor sem értettem egyet vele), az Erdő Úrnője mellé álltam, földbe döngöltem, és kikényszerítettem nemesemberi szellemi fölényemmel, hogy szabadítsa fel őket.

_______________________________

Más. A BioWare szokásához híven alkotott a bunkó-szellemes beszólások terén. Pl.

SPOILER
Kal'Hirolba nem vittem magammal a törpe szerencsevadászt, majd a végén el is küldtem magamtól. Viszont a végén utánam jött, kérdezte csodálkozva és elismerően, hogy még életben vagyok. Erre ezt lehetett felelni:

Belső vérzéseim is lehetnek, nem tudhatod.
3081 levél
Válasz 10.08.07. 10:14 #1989
Sucee
Nekem igazából tetszett az, hogy nincsen ME-hez hasonló paragon-renegade mutató, hanem mindig azt tehettem, amit éppen én találok helyesnek.
(Persze, tudom, ha lett volna, akkor is azt tehettem volna, de úgy megint más. )

Pl.
SPOILER
A vérfarkasokat lemészároltam, Flemeth megölésébe kérdezés nélkül beleegyeztem...

Szerintem így volt ez jó, hogy a következmények csak a történetben mutatkoznak, nem egy csík hosszában.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
20 levél
Válasz 10.08.07. 05:43 #1988
Venefius
Aki masszív ellenfél kezdő játékosként vagy a játék kezdőjeként az a
Redcliff várában a kapu mögött a bejáratot "őrző" démon a csicskáival megrakva. Na az kemény ellenfél ha az ember túl korán vagy rossz képességekkel, a játékot nem ismerve megy oda.

A sárkányok mindenképpen kemény ellenfelek először, meg is leptek az első alkalommal.Annyira, hogy bedaráltak mint a szart

Az az igazság, hogy jól van balanszolva a DA.
Könnyebb fokozatokon tényleg könnyű, nem nagyon kell parázni, hogy bármi komoly gond történne velünk vagy a csapatunkkal.Ott már nagyot kell lúzerkedni, hogy probléma adódjon
Normalon már megadták a kihívást még a sokat edződött szerepjátékosoknak is.
Nehéz és Rémálom fokozaton meg végre fasza kis kihívás van még azoknak is, akik már szanaszét játszották a fejüket

Remélem a ME-es változtatások jól sülnek el.Igazából nem lenne baj, ha beszélne a karakterünk, vagy ha tényleg lehetne érezni rajta a jellemváltozásokat.
Meglátjuk.
Rossz mindenesetre nem lesz
Venefius mester, a mágia istene
3728 levél
Válasz 10.08.04. 21:34 #1987
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Dragon Age 2 Előzetes

"A Dragon Age II hosszabb, izgalmasabb, fordulatosabb, cselekményesebb, és minden tekintetben jobb lesz, mint az elődje. A Bioware játékaiban eddig sem kellett csalódnunk, most pedig, hogy a Mass Effecthez hasonlóan itt is nagy szerepet kapnak párbeszédek és a főhős jellemének fejlődése, egy kicsit még jobban beleélhetjük majd magunkat a kalandokba, azonosulhatunk a karakterrel, és felruházhatjuk őt saját tulajdonságainkkal. Reméljük, hogy ezzel beköszönt a klasszikus fantasy RPG-k reneszánsza, és a Bioware mellett egyre többen vágnak bele a hasonló stílusú játékok fejlesztésébe."

Nagyon pozitívan áll hozzá a konklúzióban, reméljük igaza lesz, és megmarad a taktikázás(ból valamennyi)...

Lásd, az Eszmélésben negyedjére-vagy ötödjére ugrottam neki a Feketeláp Sárkányának, mire megtaláltam a megfelelő stratégiát, és legyűrtem. Kellenek az ilyen kihívások. Vagy Branka, na őt volt nekem a legnehezebb leverni.

Remélem tényleg nem vetik el sulykot.
3728 levél
Válasz 10.08.04. 21:09 #1986
Juraviel.Ihuan.Bedvin
SPOILER
Köszönöm, a feleséget megtaláltam a kocsmában, a csávóra már nem volt időm, mert közben megcsináltam Kal'Hirolt -a kiegészítő egyik legjobb helyszíne-, aztán megtámadták a várost.

Az eddigi legnehezebb döntést hoztam meg. Hallgattam a csendbiztosra és a parancsnokomra, felégettem a várost. Nem emlékszem, hogy ilyen hosszú távra, emberekre kiható döntést valaha máshol hoznom kellett volna, és még a társakkal is el tudtam fogadtatni...


Megkedveltem magam törpe parancsnokként, kár az új koncepcióért. Vittem volna magammal a parancsnokot a második részbe - de így már mindegy.
20 levél
Válasz 10.08.04. 19:13 #1985
Venefius
Hubert a városban van egy házikóban-egy ajtót kell kinyitni tehát nem az utcán ácsorog.

A katona özvegye a városon kívül van ha jól emléxem, valamelyik parasztkunyhó előtt-vagy kunyhóban-már sok hónapja volt
Venefius mester, a mágia istene
3728 levél
Válasz 10.08.03. 21:50 #1984
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Segítségkérés az Eszméléshez:

SPOILER
Az árvák megkértek, hogy keressek meg egy Hubert nevű embert, és szerezzem meg tőle a holdfényitalt. Bejártam az egész várost, de lehet, én vagyok vak, de nem találom. Ugyanez vonatkozik arra a hölgyre is, aki az Ezüstbányában meghalt Szürke Kamarás felesége, és oda kellene neki adni egy gyűrűt. Neki is a városban kellene lennie.

Itt vannak, vagy máshol bukkanok majd rájuk?


Előre is köszönöm!
3081 levél
Válasz 10.08.03. 21:31 #1983
Sucee
Logikus, rögtön ahogy ide írtam, rájöttem, hogy máshol is utánanézhetnék... *facepalm*
BW socialon is ezt írták.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
4133 levél
Válasz 10.08.03. 21:28 #1982
gothmog
Nyelvi file-ok? Pl. ha németül szeretnéd hallgatni a szövegeket
(Csak tipp)
Endure. In enduring, grow strong.
3081 levél
Válasz 10.08.03. 21:25 #1981
Sucee
Egy kérdés...
Mire van a Disc 2 a játékhoz?
Feltettem anélkül, hogy kérte volna az installer, és játszani is tudtam.
Kíváncsiságból megnéztem, ugyanúgy behozza a launchert, csak játszani nem lehet, akkor kéri rögtön a másikat.

Sorry, ha volt már erről szó itt, nem olvastam vissza.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
20 levél
Válasz 10.08.02. 22:43 #1980
Venefius
Tényleg!
Próbálta már valaki a 2 legnehezebb fokozat valamelyikén milyen az amikor csak és kizárólag harcos van a csapatban?
Oghren+Sten+Ali+ŐMAGA?
Se mágus, se íjász, se szerencsevadász?
Ha mindenképpen a ládákat ki akarja nyitni akkor a saját karit vinni szerencsevadásznak de azt sem sunnyogósra csinálni hanem 2 egykezes fegyver+párbajhős+természetjáró...

Kíváncsi lennék mit hoznának ki egy durvább csatából.Biztos szarrá használná a csapat a balzsamokat és inkább számítana a cuccokon a mindenféle Resist mint a sebzés.Valószínű az ügyesség és az erő csak addig lenne tolva amíg a képességekhez feltétlen szükség van a többi pont meg menne állóképességre+életerőre
Kurvasok gyógyital és gyógycsomag fogyna.

Hmm...kíváncsi lettem
Venefius mester, a mágia istene
20 levél
Válasz 10.08.02. 22:25 #1979
Venefius
Egy csapat tökéeletesen harmonizál ha a 4 tagból 2 közelharcos és 2 távolsági kari.
1.Kétkezes fegyveres konzerv VAGY kard+pajzs konzerv VAGY Pala VAGY Kutyus
(tankolsára és kábításra, leütésre, bénításra, sebzést bevenni)
2.Közelharcos szerencsevadász a 2 lehetőség bármelyikéből(sunnyogós orvgyilkos vagy a két fegyvert használó párbajhősös)
(zártnyitni, mérgezni, bombázni, aljaskodni, vesénszúrni, gecizni)
3+4.Mágus és Mágus vagy Mágus és Íjász

Persze ha van egy közelharcos szerencsevadász a csapatban aki állandó tag akkor nem fog az ember még egy szerencsevadászt cipelni hogy nyilazzon hanem betesz 2 mágust.
Ha meg az íjászokat csípi akkor meg kihagyja a közelharcos szerencsevadászt a csapatból és betesz az első 2 karinak 2 golyófogót.
(Jelenleg ilyen csapattal megyek, rémálom fokozaton még nem kerültem igazi bajba.Necces, elég nehéz de élvezem.Sten+Ali+Morrigan és az íjászom)

Kipróbáltam 1x milyen amikor 3 mágus van a csapatban.Igazából mindegy volt kit viszek negyediknek
Olyan szinten daráltam, hogy abba is hagytam a viccelődést, mert unalmas volt
A saját varázslómat kihúztam Jég+Tűz+Föld+Bénító rúna+gyógyító 4-es+Szellemgyógyítás+Mágia passzív sor+megtartó+még pár apró elengedhetetlen varázslat 1-1 némelyik sorból csak az elsők.
Morrigant teljes szellem panel+rúnák+jég+az emberketrec 4-es sora+mágus passzív+az apró.
Wynike meg tolta a Szellemgyógyító+Villám+Föld+Természet+Rúnák+Gyógyítás sor+Mágia passzív kombót.

Durva volt
Bénítás+3 bénító rúna az erősebbekre aztán taszító rúna ha kell vagy tömeges bénítás vagy alvás vagy kővédermesztés ha közeljöttek.Földrengés vagy csúszós anyag a távoliakra, tűzlabda, jégkúpok, villámok, minden elemental.Aztán ha még maradt aki ezt túlélte akkor azt levágta a 4. csapattag vagy az "apróbb" varázslatokkal kipucoltam a maradékot.
Utólag jöttem rá, hogy a 4-es szintű varázslatokra igazából a játék során nincs is szükség igazán 2-3 helyszínt kivéve.
Túl sok időbe telnek elcastolni mindet és ráadásul isten igazából nincs is szükség rájuk.1 helyen jött baszott jól 2 területre ható 4-es szintű mágia egyszerre amikor a Mélyutakon a holtak légiója véd egy hidat a Holt árkok előtt és ott egy Ogárral van vagy 12-16 íjász 2 sorban kurvamessze, na azok megkapták az áldást
Venefius mester, a mágia istene
3728 levél
Válasz 10.08.02. 21:08 #1978
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Így van. Nemcsak a Dragon Age vonatkozóan. Lehetne a többi korból is játékokat csinálni.

Én el tudnék képzelni egy olyan három-négy-ötszáz órás játékot, aminek The Ballad of Andraste lenne a címe, a kiegészítő lemeze vagy a második része pedig az vallás szétterjedésével, a megváltozó társadalmi viszonyokkal foglalkozhatna.

Eszmélés:

SPOILER
Ma jutottam el oda, hogy a Bűverdőben csatlakozott hozzám az pagonyelf máguscsaj. Kedvelem Igazság karakterét, de itt szerintem túlzásba vitte az "igazságszolgáltatást".

Kár, lehet, hogy lerángott csont, de tényleg csökkentek a párbeszédek. Mikor, mint arl ítéleteket kellett hoznom, felmentettem a képzett harcoslányt, aki dezertőr volt, mert a családját akarta védeni, a parancsok beszólt. Azt mondta, hogy a fegyelem a legfontosabbak egyike a seregekben, és igen, igaza van, de nem tudtam visszaosztani, mert ilyen lehetőség nem volt.

A Vérvonalakban pl. amikor Morrigan amellett állt ki, hogy tartsuk meg a gólemeket, sikerült visszaszólnom, hogy akkor ő lehet az első feláldozandó lélek az Üllőn, és így visszakozott, enyhített a véleményén, és az "elfogadottsági szint" vesztesége is jóval kisebb volt.

Visszatérve a máguscsajra, nehéz döntés lesz közte és Nathaniel között, mert utóbbit megkedveltem, de Anders együtt lány a dupla Infernót, villámvihart, földrengést és jégverést szórhatna.

Valószínűleg maradok a Howe íjásznál, és a bányában kitombolom magam a két mágussal.

A Vérvonalakban is sikerült összedolgoznom saját magam, Alistair, Morrigan és Wynne négyesével.


Venefius

A legnagyobb alázásokat Oghren-Morrigan és Ali-Morrigan prezentálja szerintem

Igen, én is imádom.

Külön szeretem a BioWare-t a bunkó beszólásokért, amiket választhatunk. Ez már benne volt a Jade Empireben is, és ott is jókat nevettem rajtuk. Komolyan, némelyik annyira tirpák, bunkó, tapló, hogy az már fájdalmas. Semmi együttérzés, semmi emberség.

A kúnári vs. kutya jelenet jól sikerült.

Azzal is egyetértek, hogy hiányzik a tábor. Most csak úgy tudsz beszélgetni, ha bemész a trónterembe és ől maguk leszólítanak...

20 levél
Válasz 10.08.02. 21:05 #1977
Venefius
Az eredettörténetek tényleg összefutnak.
A 3 végigvitt és 1 elkezdett karakter után(közrendű törpe közelharcos, városi elf mágus, pagonyelf íjász szerencsevadász és városi elf szerencsevadász közelharcos) teljesen tiszta, hogy egymás háttértörténeteinek a szereplőivel találkoznak a karik.

Másik dolog:

Az egyik kedvencem a játékban ahogy oltják egymást a társak.
A legnagyobb alázásokat Oghren-Morrigan és Ali-Morrigan prezentálja szerintem
Akkora szövegeket tolnak, hogy még negyedszerre is bekészültem tőlük
Az is kurvára tetszik, ahogy Sten összebarátkozik a kutyánkkal.
Na meg amit a táborban ezek művelnek ha kitartó az ember(törpe-elf) gyereke na az kész.
Olyan meglepiket sikerült előhoznom, öröm volt nézni+hallgatni

Egyébként az Eszmélésből tényleg hiányzik ez a tábor rész, iszonyatra meg lett nyírbálva a társalgás a társakkal.
Általában csak állnak mint egy darab fasz a nagyteremben és eltekintve attól a pár lehetőségtől nem is lehet szóba állni velük.
Venefius mester, a mágia istene
2129 levél
Válasz 10.08.02. 14:34 #1976
Balanses
"Thedas rengeteg lehetőséget hordoz magában, nem csak Fereldent.

Mégis képtelenek kihasználni a lehetőséget, amíg a 12 éves kis sutyerákok szintjének akarnak megfelelni
3728 levél
Válasz 10.08.02. 11:03 #1975
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Sikerült megcsinálni azt a küldetést, amit spoilerben kérdeztem - a sárkányt könnyebb volt kinyírni, mint ama küldetést megcsinálni.

Még a Vérvonalak kapcsán jutott eszembe, hogyha minden társat elküldesz, aki elküldhető, később visszatérnek-e, hogy jól pofán vágjanak?

A másik, közben elindítottam egy mágus karaktert, és úgy veszem észre, hogy a hat történetszál összefut...

SPOILER
Amikor nemesemberrel mentem, akkor összefutottam egy vérmágussal, aki sejtésem szerint ugyanaz, aki elmenekült a Körmágusok tornyából.

Továbbá a törpe nemes valószínűleg a törpekirály ama fia, akivel nemesemberként nem találkoztam.


Szerk.: Komolyan nagy lehetőségeket hagy ki a BioWare, ha ME-szerűvé teszik.

Én várnék egy Morrigan's Child nevű kiegészítőt vagy maga ez lehetett volna a második rész, ha már fix karakter...

SPOILER
Amiben több elindulási lehetőség is lehetne.

- Az egyik ugye a szertartás, amiben az Őssárkány egy gyermek testébe kerül. Ez a történetszál izgalmakat hordoznak magában.

- Az én első végigjátszásomban bár "szerelmesek" voltunk egymásba, nem mentem bele a tervébe, így elbúcsúzott és távozott. Viszont a végszövegben leírják, hogy terhesen látták távozni a Dérhát-hegységen keresztül. Ez lehetne a másik lehetőség.

- A harmadik vonal, hogy kikerüljük a fix karaktert, egyéb kezdettel, eredettel rendelkező karakter indításának lehetősége.

Annak idején azt írtam, hogy szerintem a "The Arbor Wilds" erdejében mehetett. Tökéletes kezdőhelyszín lehetne. A játék maga játszódhatna a "The Dales" és Orlais területén.

Természetesen ez játék maga akkor lenne "hátrány", ha valakinek a végszövegben Morrigan nem terhesen távozott.

Szóval második rész helyett egy nagyon hosszú kiegészítő is lehetne, amolyan AC:B (aka AC 2.5) módjára.


Thedas rengeteg lehetőséget hordoz magában, nem csak Fereldent.
3728 levél
Válasz 10.08.01. 22:28 #1974
Juraviel.Ihuan.Bedvin
A párbeszéd rész leegyszerűsítés bicskanyitogató dolog nálam is.Imádom amikor lehet percekig vagy netalántán negyed órákon keresztül beszélgetni, viccelődni, kaffogni, részegeskedni, flörtölni, sztorizgatni, mélázni, múltat idézni, sértegetni egymást a társakkal.
Imádom a hosszú történetmeséléseket, párbeszédeket.


Ezzel én is vagyok.

AZ Eszmélést még csak most kezdtem el, kb. nyolc óra van benne, de érezhető a párbeszédek csökkentése - a társakkal jóval kevesebbszer lehet beszélgetni.

Szerencsére meghagyták az társak közötti egymás oltogatást. Anders viszi a prímet.

SPOILER
Most a Feketelápsárkány ellen vagyok.

Van itt egy küldetés, amiben egy csóka pajzán verset írt a szeretőjének, de az kiebrudalta. Ebben elakadtam, az első nyom egy kakasra utal, egy kéményben a falu romjai között találtam egy baromfit, de mivel semmi interakció...

Esetleg ötlete valakinek?
31908 levél
Válasz 10.08.01. 16:40 #1973
Creativ3Form
Én se örülök a változtatásoknak, mégpedig nagyon nem. Ezt meg kellett volna hagyni olyannak amilyen, aztán ha akarnak egy ME stílusú akció-RPG-t, akkor csináljanak, de ne a Drasgon Age-t butítsák le a nagyobb közönség elérése érdekében.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
20 levél
Válasz 10.08.01. 16:37 #1972
Venefius
Igen.
1 órát akarok karaktert generálni, fajt, kasztot, mindenféle beállítást.
Vagy ha nem, hát az első részbeli MENTETT KARIMMAL továbbmenni.

A párbeszéd rész leegyszerűsítés bicskanyitogató dolog nálam is.Imádom amikor lehet percekig vagy netalántán negyed órákon keresztül beszélgetni, viccelődni, kaffogni, részegeskedni, flörtölni, sztorizgatni, mélázni, múltat idézni, sértegetni egymást a társakkal.
Imádom a hosszú történetmeséléseket, párbeszédeket.
Nem igazán fog tetszeni ha ezeket megcsonkítják.

A harci rész is úgy volt jó ahogy.Nem tudom kinek mi baja volt/van vele, de Én nem érzem hibáját még 3 "Rémálom" szintű végigjátszás után sem.
Az a jó benne amit már előttem valaki megírt, hogy taktikázni kell, átbaszni az ellenfelet, a sokkal nagyobb túlerőt is úgy keresztülvágni, hogy köpni-nyelni ne tudjon.De mindezt az erő mellett ésszel!

Már olyan rutinom jött össze a sok kemény csata után, hogy még a Vezérdémon sem izzasztott meg legutóbb...
Ha még ezt is lebutítják, hát nem is tudom milyen harc lesz az.
Venefius mester, a mágia istene
2129 levél
Válasz 10.08.01. 14:30 #1971
Balanses
Hát még ha csak a harcrendszert butítik le (de azért remélem nem lotr:the return ofthe king szintre) azt még csak-csak megbocsátom nekik, de ha a párbeszédekből lesz kevesebb, azt soha. A másik ami nagyon nem tetszik, hogy előre megírt karakterrel leszünk. A Dragon Age-nek egyik legjobb tulajdonsága volt, hogy az lehettél aki akartál.
20 levél
Válasz 10.08.01. 13:56 #1970
Venefius
Baljós árnyak...

Mindemellett biztos, hogy jó játék lesz és ugyanúgy fogom élvezni mint az első részt, de ez a "vérpistike kedvére tevés", lebutítás, egyszerűsítés, könnyítés és puhányosítás nagyon nem szimpatikus.
Nem akarok God of War-t a Dragon Age-ből...
Venefius mester, a mágia istene
3081 levél
Válasz 10.07.30. 23:29 #1969
Sucee
Vagy pl. kijött az új patch. Hátha...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
2129 levél
Válasz 10.07.30. 23:07 #1968
Balanses
Én még nem találkoztam ilyen probléméval, nem tudok segíteni. Próbáltátok már másik gépen is?
18845 levél
Válasz 10.07.30. 14:59 #1967
Peace
Senki semmit?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14264 levél
Válasz 10.07.30. 12:24 #1966
balays82
Igazad van, a Fallout 3, vagy a GTA IV letölthető tartalmai után a Dragon Age DLC-k nagyon soványnak tűnnek. Egy nagyjából 60-70 óra játékidővel rendelkező alapjáték megtámogatása egy óra alatt végigjátszható kiegészítőkkel, nem nagy teljesítmény. Sajnos ezen a téren a ME2 DLC-k sem sokkal jobbak.
A Dragon Age 2-vel kapcsolatos döntések pedig teljesen érthetetlenek, a folytatás iránti kezdeti lelkesedésem eddig minden újabb bejelentés és hír után csökkent.
8621 levél
Válasz 10.07.30. 12:06 #1965
davkar9
Hát nem tudom. Kezdem már unni egy kicsit a bioware dlc-it (mióta végeztem a fallout3 dlc-vel azóta minden ami 6 óránál kevesebb ideig tart az egy szar.), a dragon agehez készültek eléggé semmilyenek. Mass Effect 2höz lehet majd bevállalok néhányat a maradék pontomból de a da-sok teljesen hidegen hagynak. Mondjuk biztos az is benne van hogy a 2. rész el mass effectesítése miatt jó pár végigjátszással is csökkent nálam a játék mert hát minek indítsak pl városi elf karaktert ha utána úgysem vihetem tovább a 2-be.
Simple. Eternal. Beige.
14264 levél
Válasz 10.07.30. 10:29 #1964
balays82
Augusztus 10-én érkezik az újabb (talán utolsó?) DLC, a Golems Of Amgarrak. Állítólag elég kemény lesz, de remélhetőleg nem csak fél órán keresztül.
2129 levél
Válasz 10.07.26. 23:27 #1963
Balanses
3728 levél
Válasz 10.07.26. 21:50 #1962
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Na, sehogy sem sikerült a régi karakter - döntések - új karakter kombó. Indítottam egy törpe harcost, ősz, bölcsességet sugalló szakállal... meghagytam az Eram nevet is.

SPOILER
A lány mindenképp meghal a a beavatáson?

Most ott tartok, hogy az összeesküvést szőnek ellenem, elindíttattam a vár felújítását, és teljesen szabad kezet adtam a törpének, arra utasítottam az embereim, hogy próbáljanak meg háromfrontos háborút vívni, miközben én szépen útra kelek.
3081 levél
Válasz 10.07.26. 16:10 #1961
Sucee
Egy kis off-megjegyzés még a linkhez:
Nem igaz, hogy sehol nem tudják leírni, hogy Shepard. Nem Shepherd, nem Shephard, Shepard.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3728 levél
Válasz 10.07.26. 15:57 #1960
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Akkor közben egy kis segítséget is kérnék.

Most jutottam el az Eszmélésig. Én feláldoztam a karakterem a játék végén. Amikor importálom a "Haladó" beállításban az "Élet utáni életutak" mentést, szépen betölti a régi karakteremet - hogy lehet megcsinálni azt, hogy a döntéseim következményei benne legyenek a kiegészítőben, de maga a karakter nem?
14264 levél
Válasz 10.07.26. 15:00 #1959
balays82
Így van, a Jade Empire egy vérbeli konzoljáték volt, amit aztán később mellesleg átírtak PC-re. A Dragon Age valamikor az ősidőkben egy keményvonalas PC-s RPG-nek indult, amivel végül az ezen a néven megjelent játék köszönőviszonyban is alig volt. Ettől függetlenül jó volt, szeretjük is a mai napig. Most meg már ott tartunk, hogy a Dragon Age 2 egy konzolra gyártott akcióorientált valami lesz, amiben Shepard parancsnok lesz a főszereplő. A régi jó dolgokból tényleg nem marad már semmi?
3728 levél
Válasz 10.07.26. 14:49 #1958
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Ott volt egy régebbi játékuk, a Jade Empire, ami konzolra jelent meg, majd később PC-re. Szerintem egy igen jól sikerült akció-RPG (ez utóbbi túlzás jelzőként), és beszélgetések felépítése hasonlított DAO-hez.

Remélem nem húzzák le erre a szintre. Hiába kedveltem és tetszett a JE, akkor is egy akciójáték marad egy kevés RPG elemmel fűszerezve, a Nyitott Tenyér - Zárt Tenyér örököse az ME Példakép - renegát vonala, de jóval összetettebben.

És igazad van, a pénz és a piac nagy úr...
14264 levél
Válasz 10.07.26. 14:42 #1957
balays82
Sötét felhők gyülekeznek Ferelden egén. Azok alapján, amiket felsoroltak, még az akció-RPG megnevezés is barokkos túlzás. Mass Effect fantasy környezetbe csomagolva, csakhogy ez nem biztos, hogy ízleni fog. Ami ugyanis ott még működött, az itt nem valószínű. Már a Dragon Age is egy könnyedebb RPG stílus képviselt, de azért még szerepjáték volt. Most meg kidobnak mindent, amitől annak számított. A választáson alapuló párbeszédrendszer meghagyása édeskevés. Nagyon úgy tűnik, hogy a konzolos eladások növelése az alapvető cél, ehhez azonban olyan véráldozatokra van szükség, ami nekünk PC-seknek lehet, hogy fájni fog. Ma már másodszor fogalmazódik meg bennem a kérdés, ami korábban sohasem: Mi a fene bajod van neked BioWare?
2129 levél
Válasz 10.07.26. 14:34 #1956
Balanses
Hát teljesen egyet értek veled.

"...nem lesz lehetőségünk az Origins karaktereit áthozni, sem egyedi fizimiskát kreálni."

"Hősünk nem néma, minden szövegét szinkron szólaltatja meg, mégpedig a Mass Effectekben hallható Commander Shepherd hangján."

"Párbeszéd-fa: Ez is hasonló a Mass Effecthez." Ha csökkenteni merik a párbeszédeket...

Miért kell ME-t csinálni a DA-ból?
Bazdmeg BioWare!!!

3728 levél
Válasz 10.07.26. 14:09 #1955
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Dragon Age 2: könnyedebb, de akciódúsabb

Ide másolom az ottani véleményem:

Hmmmm...

Mondhatni nem nagyon örülök a hírnek.

- Nem tetszik az, hogy véresebb lesz. Én ezt kikapcsoltam az első részben (a cafatok, belsőségek karaktereken való megmaradását).

- Nem tetszik az akció-orientáltság. Szerintem teljes mértékben, tökéletesen nagy befolyással bírtunk a karakterein felett - külön öröm volt számomra, hogy a játékban a TAKTIKÁN volt a hangsúly, hellyel-közzel igenis gondolkodni kellett, hogy egy nehezebb összeütközést hogyan nyerj meg akár úgy, hogy egy karakter sem esik el a csata közben - ezzel arra kárhoztatván, hogy nem használhatjuk a képességeit.

Igenis, egy old-school RPG esetében a "kockadobásoknak" van jelensége -épp ezért volt örömteli a DA: O, hogy mai felhozatalban vissza tudott hozni valamit a régiek jellegzetességeiből.

Én patch telepítése nélkül vittem végig.

- Sokan már a DA: O-nál problémásnak tartották a párbeszédek mennyiséget, nekem szinte még épphogy elég volt - én imádok beszélgetni, minél több van ebből, annál jobb. Jó ez így túlzás, meg voltam elégedve a párbeszédekkel, de többet is el tudtam volna viselni.

Sőt, a főhős némasága sem zavart.

Nehéz előre véleményt mondani, mert az ME-t is imádom, az pedig bár egy csomó (nem kevés) RPG elemet hordoz magában, de részben egy TPS. Remek, szinte tökéletes játék (számomra), akárcsak a DA: O - a maga területén.

Én eddig egy BioWare játékban sem csalódtam - és őket ismerve valószínűleg itt sem fogunk, viszont a véleményem az, hogy az ME világát meghagyhatták volna az akció-orientáltnak, Thedas világát pedig a "régies" RPG vonalon.
766 levél
Válasz 10.07.19. 22:11 #1954
PC Dome
Új hír a játékról
Dragon Age: Origins patch
Itt az 1.04-es javítás.
18845 levél
Válasz 10.06.26. 16:13 #1953
Peace
Következő lenne a probléma:
Fenn volt az alapjáték és a kiegészítő is, de a mágustoronynál mikor meggyújtjuk a tüzet a kandallóban, akkor onnantól feketeség, és nem megy tovább. Lett csinálva még1 karakter, de azzal is ugyanez volt a helyzet. Uninstall, majd feltettem csak az alapjátékot(1.0), de gy sem lett változás. Frisstettem 1.02-re, de gy is ugyanúgy feketeség. Kérdésem, hogy volt-e valakinél hasonló? Van-e rá valami orvosság? Tesóm szeretné végigvinni a játékot, de gy nem lehetséges. Lehet, hogy más software-es gond van?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
27 levél
Válasz 10.06.24. 21:23 #1952
Kerekes95
lenne egykérdésem nemes törpénél a pajzsot hogy lehet kiszedni a szarkofágból?
1598 levél
Válasz 10.06.21. 10:31 #1951
Yaho0
Egy negyed óra próbálgatás után mindenképpen sikerülni fog. Csak első ránézésre tűnik nehéznek, valójában nagyon is egyszerű.
R.I.P

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.