Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Call of Duty 4: Modern Warfare

Call of Duty 4: Modern Warfare

Call of Duty 4: Modern Warfare
A legutóbbi Call of Duty 4: Modern Warfare cikkek, hírek
5211 levél
Válasz 07.10.13. 20:20 #455
Sevores
Ez egy single demo, és ehhez mérten kezelem.
9326 levél
Válasz 07.10.13. 20:19 #454
Kanduhrka
Biztos egy épp nagy multicsata közben azt fogod figyelni.
horrorgeeks.blogspot.com
5211 levél
Válasz 07.10.13. 20:11 #453
Sevores
Számomra elég illúzióromboló, ha nem teszi meg.
9326 levél
Válasz 07.10.13. 20:10 #452
Kanduhrka
De minek? Annyira fontos, hogy egy hordó felboruljon?
horrorgeeks.blogspot.com
5211 levél
Válasz 07.10.13. 20:09 #451
Sevores
Elég lenne egy HL2-eset hoznia...
16989 levél
Válasz 07.10.13. 20:06 #450
KisCsirkee
Az UT3 BÉTA demo és 100% hogy butítva van. Itt nem tudni.

Jó nem kell mindenbe Crysis szintű fizika, de mostmár 2007 van! A technóülógia engedi, a szkriptekhez rakaszkodás inkább cikis.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14025 levél
Válasz 07.10.13. 20:06 #449
Martin 19
Ezzel egyetértek
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
9326 levél
Válasz 07.10.13. 20:04 #448
Kanduhrka
Miért kellene minden játéknak egy Crysis-féle fizikai szintet hoznia? Amiket felsoroltál, mind mellékes dolgok. Hogy jaj nem gurul arrébb a hordó... A fegyverhangokat is elég baróak lettek.
Csak medium grafra lehet rakni. És? Érdekes, UT3-nál nem csaptad kiezért a balhét...
Másrészt a cod sosem a bámulatos grafikájáról volt híres.
És amit jósoltam, be is jött. Persze, hogy lefikáztad, mert nem ismered annyira a multi részét. Én csak azt figyeltem mekkora flash lesz ez multiban, és erre tökéletes a single a belerázódáshoz.
És hogy valami arabellenes game lenne? Én észre sem vettem, hogy arabokat ölök, és legfőképpen nem is figyeltem.
horrorgeeks.blogspot.com
5211 levél
Válasz 07.10.13. 20:02 #447
Sevores
Két nap alatt a leggyorsabb kezű programozó se dob össze egy ilyet. Lehet, hogy lesz, türelem.
14025 levél
Válasz 07.10.13. 19:59 #446
Martin 19
Hmmm látom senki semmit.
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
5211 levél
Válasz 07.10.13. 19:59 #445
Sevores
A Dx9 és a Dx10 a Vistában teljesen függetleg egymástól. Egyszerűen más fájlok. A Dx redistributable amit linkeltél mindkét Dx-hez tartalmaz frissítéseket.
9326 levél
Válasz 07.10.13. 19:59 #444
Kanduhrka
Én is ezt tartom: TimeShift még érdekesnek tűnt, de nem érzem azt, hogy meg kell szereznem a teljes verziót majd. Unreal T3-mat nemrég próbáltam ki- biztos van akinek teccik, szerintem egy baromság az egész a játék. A legkiemelkedőbb még a CoD4 demo lett. Nem ígértek forradalmit, csak a megszokottakat feltupirozva és hozták az elfogadhatót. Van hangulata.
horrorgeeks.blogspot.com
66 levél
Válasz 07.10.13. 19:56 #443
-tompi-
sok ismerősömnek volt hasonló baja és ezzel a független dx-el megoldódott. még aszen juniusban mondta a mic hogy ezt fel kell tenni, mert a dx10miatt nincs pár fájl meg ami a 9-nek kell, és így a game nem megy.
314 levél
Válasz 07.10.13. 19:54 #442
drako76
szerintem a három demo közül(timeshift,cod4.ut3)szerintem ez nagyon frankó lett.nem nagyon hiányoltam benne a fizikát mivel folyamatosan hullot valami szét körülötem.lehet sckrip de jól van meg csinálva.rongy baba sincs benn,de teszik ahogy hull az ellen.van amibe rongybaba van de nagyonn életelen hulla"mozgása"pár játékba roppnat idegesitö volt a hulla pl amikor zuhant vállától mozgot a karja, vagy csipötöl mozgott a lába(se térd se könyök izület,(szószerint rongybaba).legyen script,de ugy legyen meg csinálva ahogy kell.valónak érezem. a három játék közül a ut3,hát... nem erre számitottam.ez a várólista végére került,amugy sem tetszett a játék stilus (futok ,ugrálok össze vissza,orba szájba lövöldözni..)de mindegy, mindenkinek más a véleménye.ugyebár nem vagyunk egy formák.
5211 levél
Válasz 07.10.13. 19:53 #441
Sevores
Nemnem. Videokari drivert kell frissítened.
De a DirectX-et is felrakhatod, úgysem engedi magát régebbi verzióval felülírni.
66 levél
Válasz 07.10.13. 19:47 #440
-tompi-
alap vista driver van fent
azt mondták hogy ezt http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3&displaylang=en
tegyem fel. ez egy független NEM dx9-es cucc. csak hát félek
14025 levél
Válasz 07.10.13. 19:47 #439
Martin 19
Ehez nincs olyan "grafika csökentő"(nemtom mi a neve pontosan) de pl.: az Oblivionnál volt annó ez, hogy szarvolt hozzá a gépem, leszedtem egy progit és levitte a grafikát gyengébre és így elindult.
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
16989 levél
Válasz 07.10.13. 19:47 #438
KisCsirkee
Én igazából azt bírálom legjobban, hogy a modern hadviselésről szól, ami manapság a kisebb szabotázsakciókból vagy pedig ballisztikus rakétákkal az USA pedig leginkább a légierejét használja, én nem tudok elképzelni egy ekkora tömeghentet a modern világban.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14025 levél
Válasz 07.10.13. 19:45 #437
Martin 19
Oké. Thx
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
5211 levél
Válasz 07.10.13. 19:44 #436
Sevores
Igen. Frissítsen drivert.
14025 levél
Válasz 07.10.13. 19:43 #435
Martin 19
Értem, de Vistát használsz? Mert ő igen.
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
10536 levél
Válasz 07.10.13. 19:42 #434
TcG|Rommel|Hun
A hangeffektek nc kategóriáűba esnek, a gránát földre esése egy az egyben a 2-ből lett átemelve. A képről pedig: Jaj! MIEZ?! Azért én még nem ásom el. Majd meglátjuk. Delta force feelingje próbált lenni, de nem jött össze. DFBHD-t adták valamelyik hardveremhez, szóval végigtoltam azt is...
5211 levél
Válasz 07.10.13. 19:40 #433
Sevores
Ha jól tudom nem használja ki a Dx10-et, de visszafele kompatibilis, tehát fut.

Amúgy nekem olyan érzésem volt játék közben, mintha egy nagy Cod2 modot játszanék... 5 perc után alt+f4 lett.
16989 levél
Válasz 07.10.13. 19:40 #432
KisCsirkee
DX9
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14025 levél
Válasz 07.10.13. 19:37 #431
Martin 19
Aza kérdésem lenne, hogy DX10en fut? mert havernak az van fenn, de nem megy neki.
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
16989 levél
Válasz 07.10.13. 19:33 #430
KisCsirkee
Véleményedet tökéletesen osztom, elvégre 2007 van nem? A képen a COD4 nextgensége látható!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14642 levél
Válasz 07.10.13. 19:14 #429
Razor03
*Delta Force 98
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.10.13. 19:12 #428
Razor03
Hát ez nagyon szutyok lett .

Zúzda, 0-ról pofán lövök mindenkit megyek 5 méter és megint, ez ment kb. 15 percig, alig vártam hogy vége legyen. A demó tökéletesen gerjeszti az amcsi kölyköket, mekkora fíling má' arabokat irtani érzésre, így a siker garantált! Én jobban örültem volna valami emberibb környezetben játszódó demónak, szvsz ez a pálya szépen magában foglalja a játék valódi "értékeit".

Nekem inkább COD1 + Delta Force (9 érzésem volt, mikor játszottam. Leginkább a szípsárgán világító, villogó rakétakilövő tetszett, meg a szípsárgán előre kijelölt C4 helye. Nehogy már a kisbuta amcsi gyerek ne tudja mit kell felvenni, vagy mit kell felrobbantani, mert még a végén kizökkenne a pusztítás élményéből!

Fizika kész röhej...hoppá, várjunk csak...a dobozokat arrébb lehet lőni (brávó, 2007-et írunk, jövőre már a hulláknak is lesz fizikája, és nem egy sémára hal meg mindenki), de a hordók elmozdítása már feladta a leckét a fejlesztőknek...no nem baj, majd legközelebb.

A grafika helyenként szép, de mit képzelnek ezek a mocskok, hogy csak medium-ig lehet grafikát állítani? Gyanítom, hogy a teljes verzió maximum részletességgel szétakad majd 7900-X2-s gépemen. Azért 1-2 textúra + shader árnyalás szépre sikerült...de ennyi .

Feeling nem igazán jött át sajna, bár egy kicsi igen, a pályaszerkesztő feeling érződött . Továbbra is silány, sivár, elnagyolt minden. Ész nélkül rohangáltam oda-vissza, be az ellenség vonalaiba, majd vissza a sajátokhoz (lol, harc közben nehogy már ilyen bugyuták legyenek az arabok, hogy átrohannak az ellenséghez, tömeges öngyilkos akció powa !)

Rájöttem, hogy a COD2-t nagyon is szerettem, mert az bizony ehhez képest megváltás (élményre, hangulatra, és beleélésre mérföldekkel lehagyja a mostani alkotást), hisz a harctéri hangulat elég jól sikerült, meg a környezet csak átadja azokat a pillanatokat...de ez a mostani ...ilyen lenne manapság egy modern harc ütközet ? Én úgy tudtam, hogy sötétben, szép csendben szokás megközelíteni az ellenséget...na de mind1, faszság ez az egész hülye barom amerikaiaknak kitalálva.

Ja és a hangok...hát igen. Jó lenne, ha végre a trüfff-trüfff-trüfff és prfff-prfff-prfff szezonális hang effektek helyett végre valami életszerűbbel is előállnának legközelebb. Ha a BiA-ban meg tudták csinálni, hogy ótvar régi fegyverek hangját felveszik, akkor modern csúzlik hangjait igazán nem lenne nagy nehézség megszerezni...már csak a feeling kedvéért, mert a mostani állapot elég illúzió romboló hatású volt.

Nekem nem jött át ebből a kaotikus megyek oszt darálokból semmi...ja de, a végén, mikor odamentem a tankhoz, és megláttam néger tesók kidolgozottságát bólintottam egyet...hisz az ördög a részletekben lakozik , ahogy Randy Pitchford (Gearbox) is mondogatta -> details, details! Kár, hogy ebbe ilyen kevés jutott.

Az előzetesben szép volt az Ukrános jelenet, csak az a szopás, hogy ezt az éléményt már ellőtte a STALKER, szóval nevetségesen koppintás szaga volt a dolognak.

No comment ez a játék, nem is írok tovább semmit, mert hetekig lehetne még fikázni, a teljesnek adok egy esélyt, de nem hiszem hogy túl nagy sikereket érne el az én szememben, de azért még nem temetem.

Végezetül jöjjön egy jól sikerült álleejtős kép: -> katt
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
9326 levél
Válasz 07.10.13. 18:46 #427
Kanduhrka
Ez nem színvonal kérdése.
horrorgeeks.blogspot.com
16989 levél
Válasz 07.10.13. 18:42 #426
KisCsirkee
Ilyen színvonalra tökéletes.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
9326 levél
Válasz 07.10.13. 18:30 #425
Kanduhrka
Szerintem tökéletes a motor egy ilyen játékhoz.
horrorgeeks.blogspot.com
16989 levél
Válasz 07.10.13. 18:01 #424
KisCsirkee
Nem említettem a Crysist. Egy egyszerű Havok fizikai engine-t nem tudnak beleírni, mert ez tulajdonképp az alap motor toltál alapjaira bontott és újraépített változata.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
9326 levél
Válasz 07.10.13. 17:54 #423
Kanduhrka
Ne hasonlítsuk már a Crysishoz.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 07.10.13. 17:52 #422
Kanduhrka
Egyre kevesebb a csíter cod2-őn. Profikból sincs annyi, hogy ne tudnád élvezni. Az egyedülirtokkimindenkit nem helytálló, többdzör volt olyan, hogy alig csináltam vmit, a társaim már végeztek egy másik oldalon levő ellenfelelekkel.
horrorgeeks.blogspot.com
152 levél
Válasz 07.10.13. 17:37 #421
RED-eye
Akinek nem indul a game és a iw3sp.exe hibát irja ki:

http://www.crimsonflow.net/fixes/mssmp3.asi katt erre a _link_re,majd mentsétek el a mssmp3.asi valahova majd nyisd ki a Crogram FilesActivisionCall of Duty 4 - Modern Warfare Demomiles -t és ide másoljátok/felülir mssmp3.asi -t.És menni fog....
ReD-eYe http://madeinonline.try.hu/ vagy http://www.call_of_duty_4.try.hu/ http://www.lone-warriors.eu …általam okozott esetleges károkért semminemű felelősséget nem vállalok!
16989 levél
Válasz 07.10.13. 17:37 #420
KisCsirkee
Az se volt semmi, mikor a kutya vissza akarta hozni a gránátot!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
5202 levél
Válasz 07.10.13. 17:33 #419
Skorpio90
Emlékszem, a MOHAA-ban volt olyan, hogy a derék német baka, ha 3-4 ember közé dobtunk gránátot, rávetette magát, hogy a bajtársait mentse, szóval nem elképzelhetetlen.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
16989 levél
Válasz 07.10.13. 17:33 #418
KisCsirkee
Ugyanmár, Flash nélkül is ugyanolyan bamba bírkák, rájukcélzol és el nem ereszted az egérgombot. Készcsá, az összeshalott. A legszánalmasabb a fizika. 07-ben a 3 fadeszka nem szokott kibírni egy RPG gránátot.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
983 levél
Válasz 07.10.13. 17:30 #417
Kmg42
Nem tudom hogy ti tapasztaltatok e ilyet, de volt az elején egy rész ahol oldalt rajta lehetett ütni egy csomó arabon akik az ablakból lőttek ki. Mindig úgy csináltam hogy villantót nekik aztán rota. Viszont most túlélte az egyik és ott mocorgott a földön. Nem nagy izgatott amég el nem kezdett jelezni a gép hogy gránát van a helységben. Méghozzá a fazon felöl. Szóval vagy oda dobtak egyett (ami eddig nem volt jellemző erre területre), vagy a fazon kamikázézott egyet
Szerintem
5202 levél
Válasz 07.10.13. 17:27 #416
Skorpio90
Valóban nem, a kor le lett cserélve. Ennyi az egész, amitől különbözik. Sajnos már 2005-ben sem jött be ez a egyedülkiírtokmindenkit stílus, 2007-ben meg már pláne nem. Engem nem fogott meg a demo, a multija meg nem tud érdekelni, lévén, hogy vagy profikkal kerül össze az ember, vagy csíterekkel, ráadásul az eszement futkározás a pályákon se túl izgalmas nekem.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
9326 levél
Válasz 07.10.13. 17:18 #415
Kanduhrka
Lol. Egyébként azért nem egy az egyben cod2. Én csak tudom, rengeteget cod2-őztem.
horrorgeeks.blogspot.com
5202 levél
Válasz 07.10.13. 17:14 #414
Skorpio90
A Call of Duty 2 egy modját töltöttem le, még csak demo van, de lecseréli a textúrákat és néhány új fegyver is helyet kapott benne
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
9326 levél
Válasz 07.10.13. 17:01 #413
Kanduhrka
Egyetlen erény? Te mivel játszottál?
horrorgeeks.blogspot.com
2174 levél
Válasz 07.10.13. 17:01 #412
razak
Nekem bejött a demo.Igaz enyhe konzol hangulatot áraszt,de ez adódhat a pálya sikátorszerű részeiből.De még így is üt 800x600-as felbontás mellett árnyékok nélkül(de tényleg szép és hangulatos)..
5202 levél
Válasz 07.10.13. 16:58 #411
Skorpio90
Na igen, a játék egyetlen erénye, hogy vissza lehet dobni a gránátot. Már évekkel ezelőtt rimánkodtam ezért a fícsör-ért.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
983 levél
Válasz 07.10.13. 16:56 #410
Kmg42
Hát a grafikáról nem szólok semmit, mivel hogy minden ultra lowon van Amúgy biztosan jó. Viszont nekem tetszik ez a henteléses dolog, meg az hogy vissza lehet dobni a gránátokat. Oda vissza ment a dobálósdi. Egyet visszadobtam, már jött is a másik. Aztán dobtam én is egyet, hát nem vissza dobták? Van hangulata, szóval nem rossz.
Szerintem
9326 levél
Válasz 07.10.13. 16:25 #409
Kanduhrka
Én is emiatt kezdtem filózni, hogy mivan. Majd direktben leteszteltem, és tényleg át lehet lőni rajtuk.
horrorgeeks.blogspot.com
14025 levél
Válasz 07.10.13. 15:49 #408
Martin 19
1-2 hónap múlva konfig csere lesz. Ez lesz az első game amit felteszek
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
10536 levél
Válasz 07.10.13. 15:32 #407
TcG|Rommel|Hun
Valami feltűnt, néha egészen furcsa helyeken is pattantak golyók.
9326 levél
Válasz 07.10.13. 15:29 #406
Kanduhrka
Egyébként, nem tudom észrevette valaki, de átlőhetők a falak. Huh, így nagyon durva meccsek lesznek multiban, nehéz lesz tartani egy-két pontot, de még izgalmasabb lesz.
horrorgeeks.blogspot.com

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.