Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Fable 2

Fable 2 (Xbox 360)

Fable 2 (Xbox 360)
A legutóbbi Fable 2 (Xbox 360) cikkek, hírek
14264 levél
Válasz 10.04.15. 16:16 #25
balays82
Ebben az esetben a gépigény is megvan: 1 db Xbox360
10258 levél
Válasz 10.04.15. 16:11 #24
MattMatthew
Nem vagyok nagyon képben ezzekkel a dobozokkal kapcsolatban, de attól még, hogy PC-re maga a játék nincs meg lehet, hogy más verzió tölthető torrentről... nem?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8 levél
Válasz 10.04.15. 15:29 #23
istvan95
Es valahogyan lehet jatszani vagy nem es megvan mar a gepigenye ?
31908 levél
Válasz 10.04.15. 15:23 #22
Creativ3Form
A Fable 2 nem jelent meg PC-re
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8 levél
Válasz 10.04.15. 15:22 #21
istvan95
Sziasztok !
honnan lehet letolteni a Fable 2-ot torentesen es mijen a gepigenye ??
64 levél
Válasz 10.02.04. 17:50 #20
6778
Sziasztok!
Elcserélném PC játékaimat!
Tomb Raider Anniversary
The Settlers 2 10th anniversary(kids)
Rayman 2+3
Harry Potter and the prisoner of azkaban.
plusz két másolt xbox játék, ha kell : Cod modern warfare 2 és nba 08
Ezt az összes !PC! !xbox! játékot egy (magyar) Fable 2-re csrélném.
E-mail címem: f.marcell.f@citromail.hu
De írhattok levelet is az oldalon.
1598 levél
Válasz 09.05.06. 21:27 #19
Yaho0
Mi lesz már? Jöjjön már PCre -_- Nem értem meg, hogy mi ez a konzol exkluzív szar duma.
R.I.P
11699 levél
Válasz 09.05.06. 17:38 #18
.:[Kain]:.
élni az életed a játékban
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
3857 levél
Válasz 09.02.07. 07:22 #17
norfeus
végigtoltam boxon,lementek a szokásos dolgok a végén a készítok nevei stb de utána is ment tovább a játék,mit kell még olyankor csinálnom?
"Az elso pofon a legnagyobb,aztán a tobbit lassan megszokod"
766 levél
Válasz 08.11.12. 11:55 #16
PC Dome
Új hír a játékról
Titokzatos Lionhead bejelentés közeleg
Bejelentik a Fable II PC-s verzióját?
4065 levél
Válasz 08.10.26. 18:26 #15
xeLaR
És valszeg egy darabig nem is lesz
Vagy nem lesz PC-re, vagy várhatunk egy-másfél évet a portra
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
12566 levél
Válasz 08.10.26. 18:20 #14
McCl@ne
Az első részre ugyan valamiért ráuntam, de ha tényleg igaz, hogy a folytatás lesz az a játék, aminek az első készült volna, akkor lehet, hogy jobban oda kellene figyelnünk rá, pláne, hogy a GameRankingsen nézelődve kiszúrtam, hogy jelenleg ez a második a topon, 89,7%-os aránnyal!
Csak a BioShock előzi meg... Jó, tudom, de olyan hűde szar így már nem lehet.
Csak ugye PCs dátum nincs még, ha jól tudom...
Respect is not given. It's taken.
418 levél
Válasz 08.09.23. 06:44 #13
fineri
Hát igy rfél év után azt mondom hogy tényleg jó lesz De miért csak Xbox
418 levél
Válasz 08.02.21. 20:46 #12
fineri
hát szerintem rossz lesz a sztori a vak kis nővérünk vaklami jós lesz csak nézzetek videót és lessznek puskák de szerintem a puska megöli a hangulatot meg a lények pff rondábbak és szörösebbek
én tuti megveszem de akkor is nem ajánlom fable 1 mániásoknak mint én csak kritikus leszek az már 1000000000000000000000000000000%
40 levél
Válasz 07.12.31. 11:24 #11
Robikah
én még twin blade előtt elkezdtem össze-vissza mászkálni és így tutin fejlődtem. (minden varázslat kivolt fejlesztve a végére és minden maxon volt)
14642 levél
Válasz 07.07.02. 17:39 #10
Razor03
Új infók :

"Kutya kedvencünk komoly gépi intelligencia frissítést kap, derült ki Peter Molyneux AAI 2007 konferencián tartott előadásából. Márciusi GDC videóban már bemutatkozott a figyelmes kutya, de agyának működéséről csak most kaptunk értékes infókat. A Lionhead részeket vesz át a Black & White sorozat, valamint az eredeti Fable dizájnokból.

Gépi intelligencia három törvénye:
Asimov robotika törvényéhez igazodva Molyneux előadta, hogy az AI célja a játékokban - például a Fable 2 kutya rendeltetése - elsősorban a mi szórakoztatásunk. Ennélfogva az AI által irányított karakter a következő törvényeknek kell, engedelmeskedjen:

* nem szabad idegesítenie vagy őrületbe kergetnie a játékost
* koncentráljon ránk és a körülöttünk zajló eseményekre
* tudjon vigyázni magára, gondoskodjon magáról

A kutya ennek megfelelően nincs folyton a lábunk alatt, körülöttünk ugrándozik, mindig hív a fontos dolgok irányába és nem ugat sokat.

Új trükköket taníthatunk a kutyának:
Black&White gyerekistenéhez hasonlóan tréningezzük a kutyit. A korábbi, óriáslényes AI rendszert azonban már átírta és direkt erre a kutyaidomításra hegyezi a Lionhead.

Mesterséges lény gondolatai:
A lény vágyait folyamatos számsor képviseli, amely idővel változik. Ezt használják a következő vágy kijelölésére, ha az előző teljesítésre került. A Fable 2 kutya szükségletei: alvás, simogatás utáni vágy, zabálás, kis és nagyvécézés.
Tevékenységek: nem túl céltudatos, ezt nem is tudták kiemelni a demóban, ide tartoznak a sétálj a játékos előtt, feküdj le pihenni, menj el vécézni, stb..
Hit és bizalom: Még mindig a B&W döntés-mechanizmusát használják, tehát ha visszajelzünk a kutyának, felhasználja a tőlünk kapott ingert és beépíti azt későbbi viselkedésébe. Jutalom-büntetés módszerrel trenírozhatjuk. Például, ha szeret rávécézni a szomszéd liliomjaira, akkor egyszerű IGEN/NEM avatár érzelem jelzéssel jóváhagyhatjuk a cselekedetét vagy leszidhatjuk érte: attól függően imádjuk vagy utáljuk-e a szomszédot. Hasonló helyzet áll elő, mikor a kutya játszik a labdával, esetleg úgy dönt, elássa azt. Mutassunk neki sípoló gumimalacot és játsszuk azt, hogy el bírja-e kapni. Ha sikerült a fogai közé kapnia és erre nagyon büszke és ilyenkor megijesztjük, lenyelheti a sípmalacot, ezután ugatás helyett csak dudál, mint Blöff című mozifilmben.

AI kutya viselkedése:
Rögzített szabályrendszerrel kezd, de a kialakuló viselkedése mindig a változó környezethez igazodik: Ha kardot rántunk, kutyánk rárohan az ellenségre. Ha a puskát húzzuk elő, akkor mindig a legveszélyesebb ellenfélre támad. A Lionhead fejlesztői érzelem térképet - emotion map - festenek a pályákra, hogy kedvencünk térben érzékelhesse, hogy reagáljon a világ egyes részein. Ha először megyünk egy környékre, kedvencünk mindig figyelmeztet. Második látogatásra aztán már csak az érzelem-térképen időközben bekövetkezett változásokra reagál.

A Fable 2 története a kutya nélkül is működik - bezárjuk otthon például és egyedül indulunk kalandútra -, csak így sokkal unalmasabb. Molyneux említette, hogy nincs lehetőség a jelenetek többszöri, változtató szándékú újrajátszására, mert nem halhatunk meg, tehát nincs visszatöltés. A Lionhead ezt az akadályt extenzív scripteléssel hidalta át. Az így kialakított játékmenet elősegíti, hogy ne váljunk érzéketlenné a kutyánk sérülések okozta fájdalmára.

Pletykák keringenek arról, hogy kedvencünk elpusztul még a Fable 2 sztori befejezése előtt. Sokkal valószínűbb azonban, hogy Izaurához hasonlóan elrabolják majd, egyfajta büntetésként mérik ránk ezt a csapást a fejlesztők, miután elvesztettünk egy fontos harcot. Természetesen utána kell mennünk és kiszabadítanunk a kolbászcsutkán sínylődő drágaságot.

A Fable 2 gépi intelligenciáját a kutyától függetlenül is felturbózták a következő területeken:

* a falulakók agya csoport-entitásként funkcionál
* több mint 1000 önállóan gondolkodó NPC-vel találkozhatunk
* 20.000 mondat hangos szöveg hangzik el az AI szereplők szájából.

Molyneux tökéletesség-kényszerét jól ismerjük, folyton leszidja korábbi játékainak dizájnját. Most is mentegetőzött, hogy a Fable 2 AI rendszere csak szemfényvesztés. "Akárhogy is legyen" - írta az AIGameDev újságírója - "még mindig sokkal durvább, mint a legtöbb piacon lévő játékban!"

Hardwired Házi Ogre [Fable 2 AI rutin]: bunkójával segítőkészen elcsapja a nekünk rohamozó berzerker orkokat. Vigyáz, hogy ne taposson agyon véletlenül, miközben előttünk járkálva mutatja az utat, izéé.. eltakarja a forró napot és jól fogja a hideg szelet. Néha leguggol elénk, ilyenkor csak fél méterrel magasabb és hatalmas mancsaival megrántja ruhánk szélét, amitől orra esünk, de nem bánjuk, mert megértjük, hogy csak a helyes útvonal irányt akarja jelezni. Kedves és buta idomítható házi Ogrénk nem eszik sok NPC-t, például nem zabálja fel orrunk elől a készséges boltost - állandóan -, evvel a rendkívül előzékeny viselkedésével eléri, hogy csak ritkán idegel fel minket. Kicsik az igényei: karácsonyra például elég neki egy bíborszalaggal átkötözött fél tehén."
HW

Kiv. leszek mi minden valósul meg ebből. Minden esetre elképesztő dolgokat ígérnek !
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12566 levél
Válasz 07.05.29. 18:54 #9
McCl@ne
Az, hogy a NWN2 és a Gothic 3 lehangoló bughalmaz. Pont erre akartam célozni a felsorolással. Az Oblivion azért valamelyest fejlődött a Morrowindhez képest, nem csak a grafikát tuningolták. De azért nem egy forradalom. Fallout 3-tól várok egyedül sokat, már csak egy hét a trailerig!
Respect is not given. It's taken.
3214 levél
Válasz 07.05.29. 18:51 #8
Raistlin666
Oblivion Nwn2 Gothic3...mi a baj?
12566 levél
Válasz 07.05.29. 18:49 #7
McCl@ne
Azért belegondolva: nagy idők voltak! Morrowind, Gothic 2, Neverwinter Nights, Fable... Most meg...
Respect is not given. It's taken.
3214 levél
Válasz 07.05.29. 18:43 #6
Raistlin666
Anno én Gothic2 meg Morrowind után toltam és szabályosan irritált a behatároltság az előző két gamma után...nem is játszottam vele sokáig...
14642 levél
Válasz 07.05.29. 17:18 #5
Razor03
Fable 2 Developer Diary - videó!!

Nekem ezek a mesébe illő helyszínek annyira tetszenek . Nagyon jó lesz a játék hangulata, ez a pár jelenet is képes elvarázsolni az embert . Messze van még a megjelenés, PC-re meg még messzebb . Ez is Xbox360 game lesz elsősorban, de hátha nem kell a megjelenés után annyit várni, mint az előző rész esetén.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
11699 levél
Válasz 07.01.31. 11:24 #4
.:[Kain]:.
nem értek egyet, nem a hosszával volt baj a játéknak, hanem azzal (és ez befolyásolta a játék hosszát is egyben), hogy csak előre behatárolt utakon mehettünk, minden kis terepen, soha nem éreztem a szabadban magam, még ha elvileg egy réten is voltam, mert láttam a kerítéseket, meg a folyó szélét... sokkal nagyobb szabadságot a népnek!
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
416 levél
Válasz 07.01.31. 11:11 #3
clandestino
Igen nekem is az hogy valamivel(mondjuk 10x) hosszabb legyen,épphogy elkezdtem fejlődni és már vége is volt az első résznek.Még a kardot sem cibáltam ki a sziklából... Egyébként az első rész hangulata nagyon fasza volt,csak a hossza elrontotta az egészet.
hell-team.hu
10589 levél
Válasz 07.01.31. 09:33 #2
Dark Archon
Én mondjuk azt, hogy hosszabb legyen, mint az előző
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
4981 levél
Válasz 07.01.31. 06:42 #1
tibi6893
Nos Üdv all!
Csodálkozok hogy még nincs ilyen téma
Pedig már itt is lehet olvasni hogy készül a folytatás van pár kép is!
KI mit vár ettöl a játéktol?
http://shudzsi.blogspot.com

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.