Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Combat Mission: Shock Force

Combat Mission: Shock Force

Combat Mission: Shock Force
A legutóbbi Combat Mission: Shock Force cikkek, hírek
200 levél
Válasz 09.01.05. 10:23 #96
Phaser
Köszi a választ. Tulajdonképpen a mod databaserol szedtem le egyet csak van bent egy-két küldetés aminél nagyon beszaggat. Azért gondoltam, hogy esetleg a szerkesztőben kivennék pár egységet vagy épületet, vagy a problémás küldiket akkor jobban menne.De nem érdekes van egy csomó amivel semmi baj.
Köszi mégegyszer.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
10961 levél
Válasz 09.01.05. 08:18 #95
Lacko
Azt nem lehet.
Ha nem hivatalos kampányról van szó, akkor ha írsz a készítőnek és rendes, elküldheti neked azt a küldit, ami érdekel. De szétbontani nem lehet.
200 levél
Válasz 09.01.04. 16:56 #94
Phaser
Hi! Annyit szeretnék kérdezni, hogy a campaignokat, pontosabban a .cam fájlokat hogyan tudom szétbontani a szerkesztőben ,hogy külön lássam a küldetéseket?
Előre is köszi ha valaki válaszol.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
10961 levél
Válasz 08.10.29. 08:42 #93
Lacko
Az ellen is jó a Javelin, de ellenük elég a vonal alakú aknavető támadás. (HQ-val vagy spotterrel hívd meg, mert úgy gyorsabban jön).
Ha megjön az igazi nagy (howitzer) támogatás, azokkal a barakkokat rombold porig, mert a kerítésen kívülieket csak-csak le lehet nyomni, de a bentlévők piszok nagy veszteségeket fognak okozni, ha már a kintlévőkkel bajod van.
16989 levél
Válasz 08.10.29. 08:13 #92
KisCsirkee
Kösz a tanácsokat! Akkor mindjárt nekifutok megint!

De igazából nekem nem a T55-ösökkel van a bajom, hanem a fránya beásott gyalogsággal!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 08.10.29. 07:30 #91
Lacko
Csirke: Egy kis tanács: Strykerben a gyalogsággal vetesd fel (Aquire) a Javelint és a két plusz rakettát. Azok pikk-pakk kinyomják a T-55-ösöket, még a töltésről. A Javelin olyan, mint szír oldalon az ATGM, csak ez mobilis. Mindenvivő! Mindig használd fel az összes Javelint, amid csak van! (Igaz, nem túl realisztikus, mert egy ilyen pöpec kis játék jó drága és nem osztogatják úton útfélen, de a CMSF-ben van bőven: használd ki!)

Pl fogod az egyik platoon HQ-ját (2 vagy 4 ember), felveszed velük a Javelint. Odamész a töltéshez, felmész MOVE-val a feléig, onnantól HUNT a tetejéig. Tehát fel fog osonni, de amint meglát valakit, megáll. A töltésről leginkább a T-55 (62)-esek látszanak, tehát jó eséllyel azt veszi észre és rá fogja küldeni az áldást.

Vigyázz azért a HQ egységekre, mert ők biztosítják a kommunikációt az egységeid között. Tehát lehet, hogy jobb, ha az egyik squad-ot feldarabolod (SPLIT) és amelyiknél a Javelin marad, azt küldöd fel. Egy teljes squadot nem érdemes ilyenre használni, mert ha észreveszi a tank és odapörköl, akkor nem az egész squad pusztul el.
De más küldikben, simán hagyhatod egyben a squadot és mégis vidd magaddal a Javelint (nem csak tank ellen jó, de egy teljes ellenséges squad-ot is kinyom, mégha lövészárokban rejtőznek is (hiszen felülről csap le).
68 levél
Válasz 08.10.28. 17:13 #90
olympus
Ment a RE és BIGTHX
16989 levél
Válasz 08.10.28. 15:31 #89
KisCsirkee
Nah, "megszereztem" teljesben, és azonnal bele is vetettem magam a kampányba, ahol már az első küldetésnél igen csúnya fiaskókat kapok, de nem adom fel! Próbálom A 155mm-es Howitzerek segítségével kinyomni a beásott gyalogságból a szuszt is, de kevés sikerrel. Masszívan tartják magukat, valamit azok a T-55-ösök állandóan eltalálják az M1A1SA Abramsok lövegét, agy használhatatlanná téve azokat!

De lelkes vagyok és nem adom fel! Néha viszont a sivatag fog ki az acélmonstrumokon, legutóbb a maga töltés miatt akadt el az M1, és így teljesen hasznavehetetlenné vállt!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 08.10.28. 09:01 #88
Lacko
KisCsirke: "Arra is rájöttem, hogy ennek a játéknak Real-Timeban nincs értelme! Akkora a kesze-kuszaság, és egy "rendes" megszokott RTS felület nélkül esélytelen, de a körökre osztott stílusban sokkal kifinomultabb lett, mint az elődjei!"

Hát én pedig RT-ben játszom. Úgy sokkal kifinomultabban lehet reagálni az eseményekre. Persze hozzá kell tenni, hogy folyton megállítom. Tehát úgy játszom, mint a WEGO-t, de nem 60 másodpercenként adok parancsokat, hanem amikor történik valami. Mivel szerintem néha sűrűbben kell reagálni, mint 1 perc.

De abban egyetértünk, hogy sokkal kifinomultabb, mint a korábbi részek. És az nekem is nagyon jó, hogy minden ember egy ember a grafikában is.
Én most 1.10-zel játszom, ami nagyon sok mindenben jobb, mint a korábbi verziók. Pl az ellenség (MI) is használ tüzérséget. Azért az elég meglepő, amikro azt hiszed, hogy uralod a csatateret, aztán egyszercsak a nyakadba kapsz egy BM-21-es támadást...
10961 levél
Válasz 08.10.27. 09:26 #87
Lacko
olympus, privát üzi ment itt a dome-os belső üzenetekben.
10961 levél
Válasz 08.10.22. 09:01 #86
Lacko
De nem. Mármint a régi (1.08-ban készített küldiket) fogtam össze, úgy, hogy kihagytam két küldit. Mondjuk az igaz, hoigy 1.10-zel fogtam össze, de semmi 1.10-es dolog nincs benne. Betetted a Campaigns alá és amikor elindítod a játékot akkor nem szerepel az elindítható kampányok között?
Esetleg még azt próbáld meg, hogy az eredeti TF Narwick kampányt töröld ki onnan, hátha ugyan az a név jelenik meg (lehet, hogy a filenév nem azonos a kampány névvel.

Amúgy lehet, hogy amiért 1.10-zel fogtam össze, ő már úgy értelmezi, hogy csak 1.10-zel megy?
68 levél
Válasz 08.10.22. 08:53 #85
olympus

Helló!

Egy baj van, szerintem ez az 1.10 alá készült Nekem megy 1.08 van.
10961 levél
Válasz 08.10.21. 07:58 #84
Lacko
Halló, olympus, megcsináltam. Leszedheted innen. Két küldit szedtem ki, amiben viszonylag sok a ház. Bár lehet, hogy a másodikat nem kellett volna, de inkább biztosra mentem...
10961 levél
Válasz 08.10.20. 09:26 #83
Lacko
Nem nagy meló, megcsinálom, csak félek attól, hogy vannak nagyobb map-ok (amin ugye nincs, vagy kevesebb ház van) és hogy azok mennek-e majd. De remélem holnapra megcsinálom és behozom.
68 levél
Válasz 08.10.20. 09:03 #82
olympus
Nem tudom mennyire nehéz lenne megcsinálni, hogy kivedd azt a két küldit a kampányból? Mert az úgy jólenne
10961 levél
Válasz 08.10.20. 08:13 #81
Lacko
Szomorú vagyok, de sejtettem, hogy így lesz
Eddig - rajtam kívül - te vagy a második magyar, aki játssza ezt a kampányt és az első srác is itt akadt el. Az van, hogy én a ArmA miatt vettem jó gépet és azon probléma nélkül fut ez a küldi is. De a sok ház miatt (ez ugye egy nagyváros) szépen beszaggat a gyengébb gépeken...

Hát mi legyen? Elküldhetem neked az Aleppo utáni küldit, ami kicsit hasonlít a repteresre (azaz sokfajta feladat és sokfajta megoldás) csak itt százszor keményebb ellenség, lévén nem szedett-vedett fickók védenek egy elhagyott repteret, hanem Különleges Alakulat védi az ország vegyifegyver gyárát.

Vagy az is lehet, hogy készítek neked egy olyan kampányt, amiben nincs benne ez (Aleppó) és egy másik városi küldi. Mondjuk azt sajnálom, mert az is elég különleges, hogy meg kell mentened fogságba esett amcsi tiszteket. De mivel ott is sok a ház, tuti az is szaggatna. Viszont akkor újra kellene kezdened, az elsőtől (bár ha külön neked készítek egy kampányt, akkor kihagyhatom az első három küldit belőle de akkor meg a 4.-et {ami most az első lesz} veszteségek nélkül kezdheted.... )
68 levél
Válasz 08.10.19. 13:30 #80
olympus
Az Aleppo-s küldetést nem tudom megcsinálni, mert rohadtul szaggat...
De nem is tudok továbbmenni:S

MIt csináljak?
10961 levél
Válasz 08.10.19. 11:44 #79
Lacko
előtt ment egy Hummer, amit az út meletti fa alól kilőtt egy RPG-s

Hát igen, gonosz vagyok...

ROHADTUL ÉLVEZTEM

Örülök. Ezt a küldit én is szeretem, mert nagyon sok féle képen meg lehet oldani. Amikor kijött a Marines, át is írtam tengerészgyalogosra is... Mondjuk ott nem szabad lerombolni a falut, mert ott bujkal egy pilota, akit ki kell szabaditani.

68 levél
Válasz 08.10.18. 14:13 #78
olympus
Hmm jókérdés! Én is észrevettem már, de az értelmét nem találtam.

Harmadik küldetés

Háát a segítségeddel már sikerült megcsinálni ezt a küldetést, igaz sok sérülttel.
Elején berobbantottam a falat, majd az ottani házakat elfoglalva elkezdtem a tornyot lőni mindennel, ez kicsit helyrerázta. Közbe befutott az első erősítés és a tüzérség is, igy a torony még kapott kicsit, miközbe 2 Bradleyvel a kapu fele is elindultam. A két Bradley előtt ment egy Hummer, amit az út meletti fa alól () kilőtt egy RPG-s, ezeket pillanatokkal később a Bradleyk kivégezték. Majd a kapunál elkezdtük lőni a hangárokat ill. a fel-fel bukkanó autókat a kapu melett.

Közbe az első házakról lejöttek a katonák, lőszerutnpótlás után elindultam a Bradleyken a hangárok felé ( pontosan 2 db Bradleyn), majd egyik még elment a reptér másik oldalán álló házhoz. Itt nagy veszteség nem ért, összesen 2 katona sérült meg, mert a hangár előtt elhelyezett pokolgép kinyirta őket. De közbe vagy 3 szír is meghalt...

Végül a Bradleyk és a gyalogos egyszeri TOW-Javelin és Apache zárótüzével leromboltam a fél várost, majd bemasíroztunk, mire vége lett.

ROHADTUL ÉLVEZTEM

Értékelés
10961 levél
Válasz 08.10.18. 13:15 #77
Lacko
Kérdezek én is, hátha ezt meg te tudod. A parancsnok (HQ) mellett van olyan, hogy XO. Az micsoda? Illetve mi bajom származik abból, ha elpatkol. Tegnap kinyírták az XO-mat egy ATGM rakétával. Ugyanis felderítőnek használtam (tudom nem szép dolog ezredest felderítésre küldeni, de semmi értelmét nem láttam ennek a unit-nak és gondoltam felderíteni jó lesz.)
Mert a HQ unit azt mindig óvom és elbújtatom a hátsó területen egy házba, hiszen az teremt kapcsolatot az egységek között. Lehet, hogy ez az XO segít neki? És most, hogy meghalt lassabb lesz a kommunikáció?

XO = Executive Officer
10961 levél
Válasz 08.10.18. 11:12 #76
Lacko
Nekem tegnap egyetlen RPG találat kinyírt egy komplett rajt (8 ember), nem kicsit lettem ideges.

Amúgy a piros az nem halott, hanem súlyos sebesült.
Most az v1.10-ben már külön jelölik a halottat barnával. Aki piros azt meg ellátják, ha ugyan ott hagyod őket és nyugi lesz, illetve a halottaktól és a sebesültektől átveszik a fegyvereket, lőszereket. 1.08-ban azt hiszem ez még nem volt...
68 levél
Válasz 08.10.18. 10:53 #75
olympus
Nah ez nekem is új. Főleg a berobbantás. NAh igy már más lesz, megpróbáljuk.

Érdekes dolog történt előbb:

3 csapat nagyjából egymás mellett lőtt szembe egy RPG-s csapatot. Közéjük csapódott egy RPG mindössze 1 sérült 1 halott.

A séérült 0,5 méterre volt a becsapódástól, a halott vagy 5 méterre. Miközbe a becsapódás közelébe voltak még vagy 4-en.
10961 levél
Válasz 08.10.18. 10:49 #74
Lacko
Ha setup phase-ben állítasz be tűzcsapást (tüzérségi támogatás), akkor azt bárhova (nem látható helyre is) kérheted és azonnal megjön (nincs delay). Én a helyedben, azonnal kérnék a toronynál lévő épületre egy vonal alakú tűzcsapást. Illetve a Bradleykkel, látatlanban elkezdeném gépágyúzni, a toronyot és az alatta lévő épületet (tűzcsapás + gépágyú).
Ez lefogja a gonszokat annyira, hogy nem fogják kilőni a Bradeket.
Ez alatt az Engeneer squaddal a falhoz osonsz és berobbantod a betont. Aztán ügyesen elfoglalod a falhoz közeli épületeket. Lesznek veszteségek, de lehetőleg minimalizáld. Vigyél be Javelint, az jól jön...

És ez az a küldi, ahol már tényleg legyél óvatos (a többinél meg pláne...)!
Azok a szírek nem adják olyan olcsón a hazájukat, mint az irakiak...
68 levél
Válasz 08.10.18. 10:41 #73
olympus
Oké, igyx már érthető

Most a reptérnél vagyok, első körbe azonnal kilövik a Bradleymet... meg az erősitést is... nah kitalálok addig vmit...
10961 levél
Válasz 08.10.18. 10:14 #72
Lacko
A Hunt parancsra addig mennek, amig nem vesznek észre egy ellenséget. Akkor azonnal abbahagyják minden parancs végrehajtását. Tehát ha úgy adsz ki Hunt parancsot, hogy már LÁTNAK valakit, akkor olyan, mintha nem adtál volna parancsot hiszen azonnal abbahagyják. (Kicsit más ez a Hunt, mint a korábbi CM-ekben)
68 levél
Válasz 08.10.18. 10:05 #71
olympus
NAigen, csak nekem a Hunt parancsra basznak reagálni...
10961 levél
Válasz 08.10.18. 08:19 #70
Lacko
Túl bátor vagy!
Ezek az elején a könnyű küldik, itt kéne nagyon alacsonyan tartanod a veszteségeket (szinte nullán). Később mészárlás lesz ha már most is ennyi veszteséged van. (Ráadásul ugye ez egy kampány, tehát nem minden veszteséged pótlódik két küldi közben: szóval ha elvesztesz egy Bradley-t, akkor a köv küldiben ott lesz a gyalogos rajod pőrén a földön, szállító és támogató nélkül.)
Szóval lehet óvatosabban is haladni.

Pl a második küldiben (sivatag) az a gyalogság, meg az a humvee, na azok a felderítők. Velük állati óvatosan (Hunt) érdemes előrekúszni és amint meglátnak egy tankot, azonnal Hide. Ne harcoljanak, hanem csak szerezzenek infót, hogy amint jönnek a tankok, azokat jól tudd bevetni.

A Marines Modul kampányában van olyan küldi, hogy semmi másod sincs, csak felderítőd és tüzérséged. És aszírek meg tankokkal és BMP-kel védenek egy várost. És a felderítőidnek esélye sincs harcban legyőzni őket, ezért bujkálva kell felderíteniük az ellenséget, aztán hívni a tűzcsapást.
68 levél
Válasz 08.10.17. 20:45 #69
olympus
Második küldetés

Az elején riadtan néztem, hogy csak 2 Hummer van és pár egység gyalogos. Megindultunk előre szép óvatosan, mikor szemből kilőtte az egyik Hummert a jobb oldalon álló tank. Ezután még jópár katona elesett (szinte az összes), mikor megérkezett az erősítés az Abrahmsokkal.

Ezek után frontális támadást inditottunk a térkép másik oldalára. A szembejövő tankokat veszteség nélkül sikerült kilőni, majd 3 M1A1 elidnult balra, miközbe ott megjelent még 3 tank - a tornyukat sikerül elforgatniuk, de ennyi - akiket kilőttünk. Majd a szorványos BRDM felbukkanásokat is nyugodtan szétlőttük, majd a Bradley-s erősítés megérkezésével teljessé vált a főlényünk. Sajnos egy BMP felbukkant és kilőtte két Bradleymet, majd egy M1A1 kivégezte.

ÉRtékelés
68 levél
Válasz 08.10.17. 16:20 #68
olympus
Elkezdtem a kampányod.

Első küldetés

Az első 5 méteren kilötték alólam a Bradleyt. Közbe egy csapattal berohantam az út menti árokba ahol végigrohanva eljutottam az épületekig.
Majd jött az erősítés, aminek rohadtul örültem
Utána szép lassan elkezdtem bevenni a házakat szép sorba, Javelineket használva az egyszintes épületek ellen. Igy sikerült a falut bevenni, de a domb felől rendesen szórtak, oda tüzérséggel pörköltem. A laktanyából végig lőttek, oda is ment a tüzérség, majd a Bradleyk kettéváltak. Egyik csapat a laktanyát ostromolta, másik pedig elkezdte a dombot elfoglalni.
A dombról könnyen leszedtük a BRDM-eket, majd a laktanyát is elfoglaltuk.

Végső értékelés:
Értékelés
10961 levél
Válasz 08.10.17. 12:55 #67
Lacko
Errr, igen, mert ez az új változat (1.10-hez). De akkor neked előkeresem a régi verziót, ami 1.08-hoz van.

Meg is van. Ezt szedd le!
68 levél
Válasz 08.10.17. 12:46 #66
olympus
1.08-al.

Letöltöttem a Narwickot de nem mutatja a kampányválasztó képernyőn, pedig az összes helyre bemásoltam:S
10961 levél
Válasz 08.10.17. 07:30 #65
Lacko
Te hányas verzióval játszol? Fentvan a Marines Module?

Ha a Bradley-nek azt mondod, hogy Target Light (sárga gomb), akkor csak a gépágyút használja és nem fog TOW-ozni. Amúgy meg 1.10 alatt már nem csak 2db TOW van a Bradleyben, úgyhogy nem kell vele spórólni. Tegnap gyak. szarrá lőttem egy várost TOW-val, mert dugig volt RPG-sel és elég veszélyes volt bemenni.

Ha az alapjáték van meg, ott a két kampány közül az egyik egy gyakorló (4 könnyű küldi) a másik (TF Thunder) pedig az igazi. Ha azt végigtoltad, szedd le az enyémet (TF Narwick), mert az párhuzamosan játszódik a Thunderrel. Nem Irakból jöttök, hanem Törökországból...
68 levél
Válasz 08.10.16. 21:33 #64
olympus
Jó akkor a legjobban csináltam eddig, bár Bradleyvel nem szeretek lövöldözni nagyon az elején, mert a TOW nagykedvenc és bizony ha házrapuffantok vele akkor képes belelőni:C

Pl. most csináltam meg az Airport Hoteles küldetést, összesen 4 katonám halt meg és 6 sérült, plussz egy Stryker 105mm-es került a roncstelepre, de a személyzetet kimentettem egy Hummwee és egy Bradley segitségével PLussz egy remek Javelin támadással.

Kampányokat honnan lehet letölteni? Illetve mi akülönbség a két alapkampány között?
10961 levél
Válasz 08.10.16. 16:01 #63
Lacko
"Mi a legegyszerűbb módja, hogy megtudjam vannak-e a házba vagy sem?"

Belősz egyet tankkal. Utánna már nem lesznek.
De tök komolyan! Ha nem vagy biztos egy házban, akkor oda kell pörkölni azzal, ami van: tank, Stryker géppuska, vagy Bradley gépágyú, ha meg nincs más, akkor az egyik raj lőjön a fegyvereivel, amíg a másik be nem hatol. Ezzel bepánikoltatod a bentlevőket (ha vannak) és be tudsz menni és ki tudod nyírni aki bent van.
Ha ezt nem teszed, nincs olyan módszer, amivel a behatoló győzi le a bentlevőket. Akik bentvannak, azok szépen kinyírják a behatolókat. (Jó nyilván számít a létszám, meg ilyenek, de a bent levő előnnyel indít, ha nincs lefogva)

"Felderítőként kit lehet használni és hogyan?"

Vannak scoutok, ők erre vannak. De igazából mindenkit lehet erre használni. Nyilván nem érdemes egy 8-10 fős rajt felderitőnek használni, mert ha buknak, mind buknak. De egy ekkora rajt szét lehet dobni (SPLIT TEAM) két-három csoportra, akik már kisebb létszámúak és tökéletesek felderítésre.
68 levél
Válasz 08.10.16. 15:53 #62
olympus
WEGO-ba játszok és Training fokozaton.

Taktikák:

- Mi a legegyszerűbb módja, hogy megtudjam vannak-e a házba vagy sem?
- Felderítőként kit lehet használni és hogyan?

Hirtelen ennyi
10961 levél
Válasz 08.10.16. 11:44 #61
Lacko
Milyen stílusban játszod: real-time vagy WEGO? Illetve melyik fokozaton?

Ajánlom, hogy először Training fokozaton próbáld és real-time-ban! Ezt Esc-kel bármikor megállíthatod és megnézheted, hogy mi a szitu és adhatsz parancsokat, aztán folytathatod. Ha WEGO-ban játszol, akkor csak perecenként szólhatsz bele a történésbe.

Bármi másban is szívesen segítek: ha érdekelnek taktikák vagy mit hogyan lehet benne megoldani, csak szólj!
68 levél
Válasz 08.10.16. 11:41 #60
olympus
Én tegnap kezdtem el az alapjátékot

1 nap alatt 2 küldetést csináltam meg a fő scenario módba.

Első pályát Total Victoryra, másodikat a reptereset meg Tactical Victoryra.

Harmadik pályán tartok, bár lehet feladom, mert nagyon nem megy.:C

10961 levél
Válasz 08.10.16. 09:52 #59
Lacko
Én igen. A főoldalon van cikk most a Marines modul-ról. Azzal nyomom.
68 levél
Válasz 08.10.16. 09:21 #58
olympus
Hello!

Valaki játszik még ezzel a játékkal?
10961 levél
Válasz 08.02.22. 08:39 #57
Lacko
Samu G, megjelent az 1.07-es patch!!!

Remélem ezzel már menni fog nálad.
10961 levél
Válasz 08.02.20. 08:14 #56
Lacko
Igen, én is így gondolom. Ha jó erős az AI, de nem csal, akkor oké. Most például nem tudom, hogy csak az ő orvlövészei lettek ilyen jók, vagy a mieink is. A patch előtt a sniper-eket tök gyalogosként vetettem be, mert szart se találtak el távolról.

Igazából most nincs kedvem ebben szerkeszteni, örülök, hogy vége van ennek. majd inkább végigjátszom, de már van ötletem újra...
3973 levél
Válasz 08.02.19. 18:10 #55
Petyo
Ja, brit mod: geö feövaad! csaadzs ...hehe }

Ja, hogy ez a CMx2?! hát...izéé...hm
Az nem baj, ha izzasztó az MI (de nem játszhatatlan) legalább nem agyatlan izé ellen kell játszani. CMBB-ben is lehetne kicsit erősebb.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10961 levél
Válasz 08.02.18. 13:49 #54
Lacko
Még valami: ez az 1.06 (bár néhány embernek gondja van vele) eléggé felturbózta a játékot. A kampányom első 5-6 küldijét még 1.5 alatt készítettem és teszteltem és azt gondoltam, hogy kellemes kis küldik ezek. De most újrajátszom őket 1.06-tal és bazi nehéz (de jó) lett. Pl régen egy reptér melett simán el tudtam osonni a felderítőimmel, de most az irányítótoronyból rendesen megritkították őket a szír orvlövészek, míg egy rakétával ki nem robbantottam a leshelyüket.
Szóval az AI elég kemény legény lett...
10961 levél
Válasz 08.02.18. 08:00 #53
Lacko
Igen: egy látványkatona = egy katona. Kicsit talán az zavar, hogy összeesik, piros lesz, aztán a végső zárszámadásnál kiedrül, hogy nem is halt meg csak megsebesült... De ez még rendben is van így, hiszen valószínűleg utánna már használhatatlan lenne.

Brit modban én még az akcentust is várom: "fukjú"

Igazából ez a CMx2. Szóval eljött már. Csak nem a 2.VH-ba. De majd lesz MOD.
Nem értem amúgy miért nem nyilvános a 3D modellek készítésének módja, mert akkor a sok fan pikk-pakk megcsinálná, mint OFP-hez.
3973 levél
Válasz 08.02.15. 19:41 #52
Petyo
jól néz ki. És itt egy katona figura, egy katona is, ugye?
2. vh-s mod...[szívmegszakadós sóhaj] A régen várt CMx2 eljövetele lenne?!

Brit mod is hangozik. Challengerekkel nyomulni.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10961 levél
Válasz 08.02.15. 16:17 #51
Lacko
Petyo, ez egy spanyol forum, ahol egy ficko AAR-t készít a kampányomról. A szöveget nem kell érteni, csak a képeket nézd meg.
10961 levél
Válasz 08.02.15. 15:36 #50
Lacko
Oh ne!

Akkor még fájdítalak:
Állítólag most dolgonak két hivatalos MOD-on: az egyikbe brit cuccok kerülnek, a másikba pedig amcsi tengerészgyalogos. De ha ezek kész vannak, akkor jön a 2.VH-s MOD. (amire mindenki nagyon vár)
5241 levél
Válasz 08.02.15. 15:36 #49
Pras
Nekem el sem kapta a gyújtást egy 1,6-os Intel Core Duo-s, Radeon beépített ürülékkupaccal bíró notebookon. Kifagyott, ahogy csak kell. De még a nagygép is küzdött vele helyenként.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
3973 levél
Válasz 08.02.15. 15:33 #48
Petyo
"az AI-t nem csak letehetjük a térképre, de irányíthatjuk is! Szóvan nem a zászlók után kutyagolnak barom módra, hanem a szerkesztő megadhat helyeket a térképen és viselkedési sablonokat, hogy ez a csoport egység (bárkit betehetsz egy-egy csoportba) menjen ide, de nagyon gyorsan és ne törődjön a veszteségekkel, vagy laposkúszásban menjen amoda. Gyönyörű bekerítéseket csinálhatunk az AI helyett, a player meg frászt kap.

Viszont most, hogy ezt leírtam, rádöbbentem, hogyha nem adsz meg ilyen "plan"-t, akkor magától nem is megy oda a "zászlóhoz" az AI. Ami végülis lehet jó, sőt nekem tetszik."

Kicsiny, Cm scenariokészítő lelkem nagy vágya.... [nagy sóhaj]
Viszont ha nem megy lapostopon, akkor így jártam. Nem tudom kipróbálni
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10961 levél
Válasz 08.02.15. 15:23 #47
Lacko
Az majdnem biztos, hogy nem fog menni a laptopodon, vagy csak a mini csaták. Elég brutál gépigénye van egy-egy nagyobb csatának: még az asztali PC-met is megszaggatja rendesen, ha városi csata van sok objektummal.

Ja, nem tudtam mi a definiciód a missionre. Szóval ebben is szerkeszthetsz rendes scenario-kat (majd lent írok erről mást is, ami tetszeni fog) és aztán ezeket fogod össze egy kampányba. Tehát nincs olyan, mint a régi CM-ekben, hogy ugyan azon a térképen megy a csata és a rombolás is megmarad, hanem egy csata (scenario) után jön a következő csata (scenario), ami persze játszódhat ugyan azon a map-en, de nem maradnak meg a sérülések, kráterek...

Ami nekem nagyon tetszik az editorban (azon túl, hogy kampányt is lehet csinálni), hogy az AI-t nem csak letehetjük a térképre, de irányíthatjuk is! Szóvan nem a zászlók után kutyagolnak barom módra, hanem a szerkesztő megadhat helyeket a térképen és viselkedési sablonokat, hogy ez a csoport egység (bárkit betehetsz egy-egy csoportba) menjen ide, de nagyon gyorsan és ne törődjön a veszteségekkel, vagy laposkúszásban menjen amoda. Gyönyörű bekerítéseket csinálhatunk az AI helyett, a player meg frászt kap.

Viszont most, hogy ezt leírtam, rádöbbentem, hogyha nem adsz meg ilyen "plan"-t, akkor magától nem is megy oda a "zászlóhoz" az AI. Ami végülis lehet jó, sőt nekem tetszik.

És a domborzat is sokkal szebb.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.