Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Combat Mission: Shock Force

Combat Mission: Shock Force

Combat Mission: Shock Force
A legutóbbi Combat Mission: Shock Force cikkek, hírek
766 levél
Válasz 09.12.10. 09:36 #146
PC Dome
Új hír a játékról
Combat Mission folytatások
Pletykákból állítottak össze egy listát a jövendő CM játékokról.
10961 levél
Válasz 09.12.10. 07:52 #145
Lacko
Most épp azért nézegetem a google maps-t, mert tervezek egy brit kampányt.
Közben azért tolom tovább a hivatalost. Most épp egy csomó amcsi teherautót kell babysittelni. Elég nehéz az is, de nem olyan reménytelen, mint az a police station....
16989 levél
Válasz 09.12.09. 18:22 #144
KisCsirkee
Igen elnéztem, bocsi.

Brit kampányba is csak belecsíptem, a második küldi közepén járok, de eddig még tényleg jó...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3973 levél
Válasz 09.12.09. 14:32 #143
Petyo
A Mig-23-asoknál modernebb gépeik csak a 25 és 29-esek, és abból sincs nekik túl sok. Sz'al szerintem nem csali.

Na kicsit utánanéztem és az Aleppo bázisa, ahol nagyjavító bázis van és azok elképzelhető hogy javításra váró gépek.
fprrás: scramble.nl
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10961 levél
Válasz 09.12.09. 13:48 #142
Lacko
De akkor az lehet, hogy ezek tényleg aktív vadászgépek?

Én még arra gondoltam, hogy esetleg csali. Azért tették ki őket, hogy oda lőjenek és ne a reptér másik végére, ahol a rejtett bunkerekben figyelnek a modernebb gépek.
3973 levél
Válasz 09.12.09. 13:44 #141
Petyo
Ezek szvsz Mig-23-asok. Szíriának amúgy sincs túl modern légiereje tudtommal.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10961 levél
Válasz 09.12.09. 11:19 #140
Lacko
keresgéltem helyeket a Google-ön egy új kampányhoz és erre akadtam...

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=36.185338,37.216069&spn=0.003351,0.006866&t=k&z=18

Ezek a vadászok nem annyira tűnnek túl modern-nek. Persze lehet, hogy ez egy hadtöri múzeum...
10961 levél
Válasz 09.12.09. 10:20 #139
Lacko
Próbálta már valaki a Brit kampányt?
Az első pár küldi (az első 7-8 ) elég szórakoztató. Aztán jön egy rémálom. Éjszaka egy városban öngyilok merénylő lecsap a rendőrségre és az egész város felkel ellenünk és egy maroknyi angol, meg egy pár helyi rendőr védjük a sérült épületet. Néha a térkép szélén jön erősítés de piszok nehéz bevinni a rendőrörsre, mert mindenhol IED-ek, meg RPG-sek.
Vért pisálva, de azért megcsináltam. Utálom, amikor kampányba betesznek ilyen nehezeket. Viszont ez arra motivál, hogy inkább csináljak én egy kampányt...
10961 levél
Válasz 09.12.07. 13:44 #138
Lacko
22-es még nincs. A legújabb a 21-es.
16989 levél
Válasz 09.12.06. 12:35 #137
KisCsirkee
Szerintem előbb Marines, aztán a Britek, ahogy kiadták, majd az új 1.22-es patch.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
200 levél
Válasz 09.12.06. 12:11 #136
Phaser
Sziasztok. Sikerült beszereznem a a két kegészitőt a játékhoz. Most fentvan az alap az 1.20-as javitással. Azt kérdezném, hogy van valamilyen sorrend ahogy fel kell rakni a kiegeket és a javitásokat hozzájuk, vagy mindegy, hogy hogyan csinálom. Előre is köszönöm a választ.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
3973 levél
Válasz 09.07.06. 09:47 #135
Petyo
Az a fémlemez a kötényezés akar lenni szerintem és az csak a kumulatív gránát ellen van, hogy a kötényen felrobbanó gránát kumulatív sugarát gyengítse, de pl az űrméret alatti lövedékek ellen vajmi keveset ér.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10961 levél
Válasz 09.07.02. 11:26 #134
Lacko
Tényleg? Hát akkor tuti kikapcsoltad valahogy... Majd megnézegetem otthon, hogy mikkel lehet ezt kapcsolgatni, mert fejből nem tudom.
Hogy haladsz a Semper Fi-vel?
16989 levél
Válasz 09.07.02. 11:07 #133
KisCsirkee
El kell hogy keserítselek, Basicen játszom.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 09.07.02. 11:03 #132
Lacko
Izé.... Én veteránban nyomom. Te meg biztos elit-ben.
16989 levél
Válasz 09.07.02. 10:58 #131
KisCsirkee
Egy kérdés: Hol kéne beállítani, hogy megjelenjenek a kérdőjelek az egyszer már észlelt szír egységek felett, mint általában a képeiden Lacko? Nálam miután észleltem eltűnik, amíg újra tüzet nem nyit.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
16989 levél
Válasz 09.07.01. 10:35 #130
KisCsirkee
Amúgy érdekes, hogy a reaktív páncélnak milyen hatása van egy tank védelmére. Van az Allah's Fist, ahol jönnek a szír T-62MV-k, ami tele van reaktív páncéllal, szerencsés esetben 2 lövést is kibírtak, bár 1 után is hullottak mint a legyek. Viszont a lövedék rajtuk robbant fel. Ehhez képest az eredeti kampány harmadik küldetésében jön pár T-62V, amin csak olyasféle fémlemez van, mint a PzIVH-kon anno. Na azokon viszont keresztül(!) száguldott a lövedék, és a mögötte lévőbe is becsapódott! Félelmetes volt nézni, hogy átszakította az egészet!

Tyű, azért azt hittem az M136 valamivel effektívebb. ArmA1-ben is egész jól volt használható!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 09.07.01. 10:20 #129
Lacko
Mondjuk - AAV védelmében - a 3. küldiben is eldugtam az AAV-ket biztonságba és nem használtam őket, vagy legalábbis nem akartam. És jött egy buzinagy szír páncélos attak (nem 72-esek, hanem 62-esek és 55-ösök) és a tengógyalogosok AT fegyvere egy rakás szar a Javelinhez képest, úgyhogy nem is állították meg a szíreket, akik áttörtek a fronton és nyomultak az én hátországom felé, ahol csak az AAV-k voltak. Na azok rémülten elkezdték gránátvetőzni a tankokat, amire azt gondoltam, hogy végső kétségbeesés, de nem. Ilyen közelről hatásos volt és a legtöbb tankot elhagyta a személyzete...

A Strykert az ArmA1-ben és a CMSF-ben is utáltam. Az egy fos.

Próbálj ki egy olyan küldit, ahol te vagy Abrams-szel T-90 ellen. Én azokat sorra beszoptam.
16989 levél
Válasz 09.07.01. 10:07 #128
KisCsirkee
Ahogy a GK-ban is mondták: Ha technikát és utánpótlást akartam volna, a seregbe megyek!

De remek, jó tudni, hogy jön még a kurvanehéz rész, de én nekifutok, mert maga a modul nagyon tetszik! Mindig is jobban szerettem a Marine-okat, és érdekes megismerni közelebbről is a modorukat és a felépítésüket! RÁadásul a kis napszemüvegükben valami piszkosul menők! Amit eddig én is sajnálok, az a Javelin. Ugye itt még kaptam 2 Squadot, de már nincs a járművekben. Pedig jó volt megpörkölni a háztetőket, aztán számolni, hány szír robbant fel!

Hát, a böszme AAV nekem valahol mindig is tetszett, és bíztam benne, hogy a gránátvető majd szépen megvédi, hiszen a 40mm-es gránátvetős Stryker mindig is a kedvencem volt, holott magát a Strykert nem tudom miért, de utálom. Ráadásul itt még elvileg van rajta két géppuska is, de mit ér ez, ha egy találat után annyi neki. Szerencsére legalább nem robban, mert akkor a lőszer csúnyán rárobbanna még párszor. ArmA2-ben erősebb, több találatot is kibír, amikor egyszer használtam, csak azért kellett elhagynom, mert a lánctalpat kilőtték, és a gránátvető is lekonyult.

Kipróbáltam a T-90-et is abban a nagy csatában, amiben hozzádvágnak 20-at, és hát lesújtó. Ráadásul M1A1-esek ellen harcolt, bár ez a FEP fogalmam sincs mit jelent. talán 3-4 harckocsit lőttem ki, mikor ők 13-nál jártak. Őszintén, azt hittem sokkal jobb teljesítményt nyújt, de sok találat kell, hogy kilőjön egy Abramset, miközben neki, az esetek nagy részében 1 is elég. Szomorú.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 09.07.01. 09:53 #127
Lacko
Az AAV-t én a CMSF-ben utáltam meg. A Bradley-hez képest egy rakás szar. Legalábbis ebben a játékban. Mondjuk az igaz, hogy az elsődleges feladata az úszás és nem a szárazföldi harc. Mindenesetre ArmA2-ben talán picit jobb. Ott többször hallottam már, hogy használja a gránátvetőjét, mint a CMSF-ben.

Egyébként ezeknek a moduloknak a megjelenése arra jó, hogy az eddigi taktikáidat sutba dobhatod és dolgozhatod ki az újat. Mert egész máshogy kell használni az új eszközöket. (Én most pont ugyan így jártam a British Force-szal). Az AAV-ket a legtöbbször csak megőrzöm és ha már tiszta a terep, akkor előrébb hozom és esetleg szállítom az utánpótlást a még biztonságos helyeken. Illetve mozgó lőszerraktár.

A Marines kampány nekem beszarás nehéz volt. A Pooh-os résznél abba is hagytam. Bár ha jól emlékszem, akkor a 2. küldit, kb 5 perc alatt megcsináltam, mert csak annyit kellett csinálni, hogy a setup phase-ben beállítani az összes tüzérségi csapásunkat a gyanús helyekre és mire az a csapás befejeződött, a szírek megadták magukat... Szóval hidd el, az igazi szopás csak ezután jön!
16989 levél
Válasz 09.07.01. 09:44 #126
KisCsirkee
A második küldetésbe azért már hamar beletört a bicskám. Hihetetlen, hogy amilyen jó lenne az AAV a 2 géppuska és a gránátvető miatt, olyan gyenge is. 1-2 RPG találattal ki lehet ütni, és a házakban megbúvó szírek pillanatok alatt szétszedték az összes AAV-m. Innentől kezdve pedig gyalogosan eljutni a pálya másik végébe hatalmas nyűg lett volna, hisz tele van az egész pálya szír géppuskákkal.

A másik pedig, hogy most már én is Real-TIme-ban játszom a kampányt, és az ilyen csatákra azért elég nehéz odafigyelni, mert amíg az egyik szárnnyal elvagyok, addig a másikon csak azt veszem észre, hogy lángol az AAV, és a 12 emberből már csak alig 3 él.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
16989 levél
Válasz 09.06.30. 15:59 #125
KisCsirkee
Na, megszereztem magamnak a Marines modult, és neki is álltam a kampánynak. Azt kell mondjam, eddig sokkal jobban tetszik, mint az eredeti CMSF. Valahogy jobban átjön a Semper Fi!, mint a Hooah. Az első küldetést is nagyon élveztem, ezt az Elit Snipercsapatokkal való mozgást. Sajnos a küldetés végére már csak 10 percem maradt az 1 órából (hiába, Real-Timeban repül az idő) így az addigra már csak 5 fős főosztagommal gyorsan szaladtam be az utolsó kilátópontra, és sajnos mindegyiküket lelőtték, így egy F18-as segítségével kellett a földbe döngölnöm a házat, amiben végül is mind az 5 Marine meghalt. De a ház szép nagyot durrant!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10961 levél
Válasz 09.03.25. 07:41 #124
Lacko
Na tegnap megint nekiálltam az eredeti hivatalos kampánynak. Emlékszem, hogy a 2. küldetés, amikor egy reptér melletti laktanyát (vagy mi?) kell elfoglalni. Amikor annak idején először csináltam, hát kipusztult a csapatom több mint fele. Aztán jöttek a nehezítő patchek, de most meg elég könnyen megvolt. Sőt, most éppen ott vagyok, hogy mindent elfoglaltam amit kell, de a pálya elég nagy és a többi helyen még biztos bújkál néhány kommandós (mert a fő cél a Special Forces HQ). És még van fél órám, de nem adják meg magukat. Úgyhogy attól tartok tisztogató akcióba kell kezdenem...
636 levél
Válasz 09.03.09. 17:15 #123
Herrera
Szóval a tüzérségi csapással vége is lett a pályának? Az komolyan megtervezett lehetett . Ha pályát csinálnék, olyan tüzérséget adnék csak a játékosnak, amit okosan használva eldöntheti az ütközetet - de semmi esetre sem az egész ellen legyilkolására elég volumenűt.

Bár a folyamatos tüzérségi tűz nagyon dob a hangulaton. CMBB-ben egy HSG over the Terek nevű operation-t nyomok, elképesztő mennyiségű tüzérségi támogatás áll rendelkezésre. 8 cm, 105 és 150 mm, gyakorlatilag folyamatosan küldöm neki, ég is a bozót mint száraz nyarakon Ausztráliában...
'The owls are not what they seem'
10961 levél
Válasz 09.03.03. 14:07 #122
Lacko
Falu, dombhát, gyanus csatorna... Csomó olyan tereptárgy van, amit meg lehet szórni. Pl a Marines kampányban volt egy olyan küldi, amiben eléggé adta magát, hogy mit kell megküldeni. Meg is küldtem. Mire véget ért a menydörgés kiírta, hogy nem maradt élő szír és nyertem. A probléma csak az volt, hogy én is olyan helyre tettem a marine-eket, ami nyilvánvaló volt és a szírek is megszórtak. Szóval nyertem, de veszteségekkel.
636 levél
Válasz 09.03.03. 13:48 #121
Herrera
Na jó, de ennek mi értelme? Ellenség helyzete akkor még ismeretlen. Ha van egy falu a puszta közepén, esetleg ráküldeném az első percben, de egyébként aligha.
'The owls are not what they seem'
10961 levél
Válasz 09.03.03. 12:47 #120
Lacko
Ha a setup phase-ben kérsz támogatást, akkor az egyrészt azonnal jön, másrészt olyan helyre is kérheted, amit nem látsz.
636 levél
Válasz 09.03.03. 12:24 #119
Herrera
Igen, legjobb a FO vagy század-,szakaszpk. Tapasztalati szinttől is függ gondolom és ez pontosságot is befolyásolja. Érdekes, hogy a várakozási idő nem kevesebb a CMBB-ben tapasztaltnál, sőt német tüzérségi megfigyelővel 3 perc alatt lehet hívni egy 105 mm-es támogatást, míg itt 5 percet is várni kell egy 81 mm-esre. A pontosság mondjuk már nem ugyanaz...
+ itt tiszta rálátás kell a célterületre, CMBB-ben ez nem feltétel - bár ilyenkor általában a saját fejére kapja az ember az áldást.
'The owls are not what they seem'
10961 levél
Válasz 09.03.02. 11:23 #118
Lacko
Nem tudom a szír bombázás milyen, de pár patch-cselk ezelőttig az amcsi borzalmas volt. Kilométereket tévedtek és borzalmas tragédiákhoz vezettek. A földi tüzérséggel nem volt baj, ha 200méter távolságot tartottál. De a repcsik képesek voltak a pálya másik végét bombázni, mint ahova kértük.
Na ezt a 8-as patch-ben megváltoztatták: csak perciziós bombát használnak és a legyet is eltalálják. Volt olyan, hogy az utca túloldalára kértem a bombát, kicsit imádkoztam és semmi baja nem lett az embereimnek, ami korábban elképzelhetetlen volt.

Azt ugye tudod, hogy a kéréstől számított idő változik attól függően, hogy milyen egységgel hívod?
636 levél
Válasz 09.02.27. 15:18 #117
Herrera
Kösz, ha lesz kérdésem, felteszem. Most a tüzérséget próbálom kitapasztalni, talán ebben van a legnagyobb különbség a CMBB-hez képest. Sokkal összetettebb lett, pl. a repülőgépes csapásmérést ki sem próbáltam.

Pár napja először vesztettem a gép ellen, ahol a tanulságot is levontam: szír conscript és green csapatok az elefántot is csak elvétve találnák el, ráadásul az első lövéstől elfutnak... Semmiféle ellenállást nem tudtam kifejteni, de ezek a tapasztalatok később aranyat érhetnek.
'The owls are not what they seem'
10961 levél
Válasz 09.02.25. 15:45 #116
Lacko
Ha esetleg tudok, szívesen válaszolok kérdéseidre. Persze vannak dolgok benne, amik még nekem is tisztázásra várnak. De azért ezek nélkül is tudok játszani. Pl, hogy mire jó a felderítő HMMVEE...? De szerencsére ez a profi, veterán játékosknak is fehér folt, a hivatalos fórumban...
Ha nem bújtatod el és hagyod ott őket, akkor általában veszteség listára kerülnek, annélkül, hogy bármi hasznot húztak volna.
Én általában a pálya legbiztonságosabb végén (de ha lehet, akkor magaslatra), úgy, hogy lássák a pályát és HIDE.
Igazából nem vettem észre, hogy a szupi optikájukkal hamarabb észrevették volna az ellenséget, de hátha.

A másik ilyen az XO ( =Executive Officer). Az még egy kellően használhatatlan egység. Legtöbbször felderítőnek küldöm (ami nem túl realisztikus). A profik a fórumon azt ajánlják, hogy szanitécként kell alkalmazni , azaz ők se tudják mire jó. :S
636 levél
Válasz 09.02.23. 17:37 #115
Herrera
Ok, majd leírom, hogy haladok. Nem ígérem, hogy napokon belül, de ami késik, nem múlik. Vannak még sötét foltok, amik tisztázása előtt nem szívesen vágok bele egy kampányba.
'The owls are not what they seem'
10961 levél
Válasz 09.02.20. 08:36 #114
Lacko
Én is WEGO-val kezdtem, a korábbi CM részek miatt. De aztán hamar rájöttem, hogy az RT-ben is van idő elemezni, átnézni, csak meg kell állítani a harcot. Viszont azt bármikor lehet, nem csak a perc végén. Így aztán hamar átszoktam arra.

Majd mesélj, hogy haladsz a küldikkel. Érdekel, hogy te milyen taktikával oldod meg őket és hogy mekkora veszteségeket szenvedsz.
636 levél
Válasz 09.02.19. 18:44 #113
Herrera
Asszem WEGO-nak és RT-nek is megvan a maga előnye ill. hátránya. Én már csak a CMBB-s megszokás miatt is a körökre osztottat preferálom, ennél nyugodtan elemezgethetek, bár nincs lehetőség az azonnali beavatkozásra, ha elszabadulnak a dolgok. Valamit valamiért...
Bár lehet, ha kipróbálnám az RT-t, megtetszene. Na majd egyszer.
'The owls are not what they seem'
10961 levél
Válasz 09.02.19. 08:51 #112
Lacko
Igen, én Real-Timeban játszom. Mert sokkal gyorsabban lehet reagálni a dolgokra. Valószínüleg WEGO-ban magától is képes lenne reagálni, de RT-ben én is gyorsabban tudok. Ráadásul ez nem olyan RT, hogy kapkodni kell, mert bármikor megállíthatom, körbenézhetek és parancsokat osztogathatok pause közben. De emiatt persze talán sokkal tovább tart egy pálya, mintha WEGO-ban nyomnám, mert néha 10 másodpercenként beavatkozok valamit.
Ami hiányzik emiatt az a nyugodtt végignézése az egy percnek. Így nehezebb is jó képeket csinálni, mert csak utólag veszem észre, hogy na azt a tankot kilőtték.
636 levél
Válasz 09.02.19. 08:11 #111
Herrera
WEGO-ban (Turn-based). Megszoktam az egyperces videókat, hogy akárhányszor meg lehet nézni mindent. Bár gondolom a RT finomabb irányítást tesz lehetővé azzal, hogy bármikor lehet módosítani a parancsokat - ha jól gondolom, mert még ki sem próbáltam...
'The owls are not what they seem'
10961 levél
Válasz 09.02.18. 09:12 #110
Lacko
Az első három küldi az enyémben sem nehéz. Főleg ugye ezzel az új patch-csel. Pl a 2.-ban nem is jelenik meg az összes utánpótlás, mert egy idő után úgy érzi, hogy felesleges és inkább megadja magát. De aztán a 4., de inkább az 5. (amikus a scud bázist kell elfoglalni) az meg szokta fingatni a játékosokat.

Persze veteránon vagy nehezebben érdemes.
Te RT vagy WEGO-ba játszod?
636 levél
Válasz 09.02.17. 17:55 #109
Herrera
Igen, 1.11 az utolsó patch. Patch info valóban írja, hogy a gép gyorsabban megadja magát, ha elveszti erői nagy részét. Alapvetően nem ezzel van a baj, hanem azzal, hogy taktikailag gyenge.

Egyébként 1.11 a fentin kívül csak pár dologban változtat AI terén 1.10-hez képest: tüzérsége agresszívebb és jobban használja a füstöt is; jobb a járművek útvonalának megtervezésében. Összességében tehát inkább folyamatosan próbálják javítani az AI-t (és nem a fun a cél szerintem, persze ehhez játszanom kellett volna 1.10-en, hogy lássam a különbséget), ami rá is fér...

Kampányt leszedem, OFP-osban sem csalódtam!
'The owls are not what they seem'
10961 levél
Válasz 09.02.16. 08:58 #108
Lacko
A 11-es a legutolsó patch? Mert az tényleg könnyített és tényleg hamarabb megadja magát az AI. Az egyel korábbi patch-nél piszok nehéz volt. Vérpisálás. De ez az utolsó patch inkább a "fun" felé tolta el a balace-ot. Én mondjuk így is élvezem.

Próbáld ki a kampányom. A 4. küldetéstől szoktak panaszkodni, hogy nehéz.
636 levél
Válasz 09.02.10. 16:31 #107
Herrera
Demo kipróbálása után megvettem a játékot és eddig nem is csalódtam benne. Ami érdekes, hogy 1.11 verzióban Iron nehézségi szinten is könnyűek voltak a kipróbált pályák (Abu Susah, Al Amarah, Al Hawl). Gondoltam, a kampány előtt kicsit ismerkedem a játékkal, de ötből ötször megadta magát a gép (szír oldalon játszva is). Bár lehet, az ABC-ben haladva nehezednek a csaták...
Szóval az AI gyenge, össze sem lehet hasonlítani egy emberi ellenféllel, CMBB ellenfelem jelenleg is üt, mint répát. A SF küldetésszerkesztője ígért scriptelési lehetőséget, meg vagy háromféle AI szintet, ehhez képest teljes a homály a vas részéről.

Ami furcsa CMBB után: állandóan az enter-t ütöm, de itt nincs olyan részletes Unit Info, Kill Info meg semmilyen se. Ez bizony hiányzik, meg a tűzerő-összesítő és az armor hit megjelenítése is. Hiába, nincs is szebb egy front turret penetration-nél.

A magyar nyelvű "kézikönyv" szerzője meg minimum körmöst érdemel, az ismertető minden szempontból borzasztó.
'The owls are not what they seem'
3973 levél
Válasz 09.01.28. 17:56 #106
Petyo
Az igaz. Bár a csuka ért be elsőnek a reményhalmegutoljára.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10961 levél
Válasz 09.01.26. 08:22 #105
Lacko
Hát a régi CM-hez se lehetett igazi MOD-okat készíteni (pl más fajta tankot, mint ami eleve van benne), csak át lehetett festeni a tankok "bőrét". Szóval Sherman-ből nehezen lesz T-34, PzIV-ből meg Toldi...
3973 levél
Válasz 09.01.24. 16:36 #104
Petyo
Banyek. Ez csak fél siker. Hátha készítenek hozzá valami jó kis keleti frontos mod-ot.
Vagy ezt már nem olyan könnyű modolni?
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10961 levél
Válasz 09.01.23. 08:05 #103
Lacko
Van ám egy rossz hírem is. Most olvastam a BFC fórumban, hogy most 2db II.VH-s CMx2 jön majd, de egyik sem keleti frontos. Aztán meg újra modern. Ez egy kicsit elszomorított.
3973 levél
Válasz 09.01.21. 17:51 #102
Petyo
És jack-nél nem egy 12,7-es van? Tökös gyerek lehet ha állva lő vele.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10961 levél
Válasz 09.01.20. 08:57 #101
Lacko
Bátorság teszt

Ali Khan a legtökösebb srác a csapatban. Meg sem rezdült az RPG-je, amikor farkasszemet nézett a Javelin rakétával...


Másik kép
Tengerészgyalogos Jack se gyáva. Erdei álcás vegyvédelmijében, a nyílt terepen állva viszonozza a tüzet. (Pár másodperc múlva egy AK lőszer leteríti és meghal...)
200 levél
Válasz 09.01.05. 12:32 #100
Phaser
Majd meglátjuk. Bár a gépemnek elvileg bőven birnia kellene, nem értem annál a másiknál mi baja volt.Mindegy azt letöröltem, eddig a Narwick jól megy.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
10961 levél
Válasz 09.01.05. 12:03 #99
Lacko
De vigyázz, mert abban aztán tényléeg vannak nagyon szaggató pályák is. Az első 3 menni fog, de a negyedik egy városi harc, dugig házakkal és az meg szokta szaggatni a közepesebb gépeket.
200 levél
Válasz 09.01.05. 11:18 #98
Phaser
Köszönöm de annyira tényleg nem fontos. Ha lett volna rá lehetőség, hogy a szerkesztővel gyorsan orvosolhatom akkor megcsináltam volna, de nem érdekes.
Visszaolvastam a hozzászólásokat és látom te is csináltál hozzá küldetéseket. Inkább leszedem azt és neki is állok. Amit az ArmA-hoz csináltál az is nagyon jó lett,szuper hangulata volt, nemigen lehetett felállni mellőle. Szóval inkább nekifekszek a Narwicknak azzal biztos elleszek egy darabig.
Köszi még 1x!
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
10961 levél
Válasz 09.01.05. 10:44 #97
Lacko
Melyiket szedted le? Mi a neve a kampánynak?

Általában szokott lenni readme is és abban a készítőnek az email címe. Írhatsz neki, hogy gond van ezzel, meg ezzel a küldivel, mert beszaggat és nem küldené-e el a küldetéseket külön-külön.

Lehet, hogy nem fogja, de hát egy emailt megér.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.