Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (Ismertető)

1 levél
Válasz 12.04.30. 22:58 #76
shannen
Üdv!
Nos én az agyperzselőnél megakadtam mert találtam egy ajtót nem az agyperzselőn belül hanem kint az erdő mellet végighúzódó ott ahol kettéágazik az út ahol lehet menni pripyat-ba meg az agyperzselőhöz bal oldalt végighúzódó olyan mint a metrólejáró nem tom miaz de a tetejénél ahonnan egy mesterlövész lő ránk ott van egy kódos ajtó annak az ajtónak valaki tudja a kódját vagy azt hogy honnan lehetne megszerezni a kódját?
16 levél
Válasz 09.12.23. 06:16 #75
Reaper22
Részben egyet értek a cikk írójával, hisz tényleg nem azt kaptuk, amire vártunk... Mikor megjelent, lelkesen rohantam a bolba megvenni, majd rájöttem, hogy kár volt.
A korai időkben létezett olyan, hogy alvás, éhség... Utóbbi is gyengére sikerült, mert bedobunk egy kenyeret, és megint másfél órára békén hagy.
Az alvást egy az egyben kihagyták, pedig azért tagadhatatlanul jó lett volna, ha az ébrenlét ikonjára nézünk, találjunk egy helyet, ahol aludhatunk egy keveset. Izgalmat adott volna. Főleg ha olyan elemekkel tarkították volna, hogy felkelt álmunkból valami mutáns, vagy katona. Az éhséget is jobban megoldhatták volna. Jobb lenne úgy, hogy adott ideig eszi Stalkerünk azt a szalámit, vagy konzervet, és addig sebezhetőek vagyunk. De így sajnos szerintem nagyon lapos az egész, és rohadt mód frusztráló... Végigjátszottam, és azt mondom, NEM éri meg!
Egyél tehénlepényt...10 000 légy nem tévedhet...xD
1531 levél
Válasz 09.02.25. 17:45 #74
Hofi
Szóval Phoenix cikke már jobban tetszett. Tökéletesen igazad van. Ki kell próbálni. Viszont még így se fog sok ember véleménye egyezni. Szerintem is újszerű FPS+RPG élmény. A lényeget viszont az előző hozzászólásomban leírtam.
1531 levél
Válasz 09.02.25. 17:38 #73
Hofi
Biztos neki nem tetszett. Szubjektív mindenki véleménye. Én ezért nem hallagtok senkire Elolvasni elolvasom, aztán gondolom amit gondolok. A személyes élményeknél nincs jobb. Eredetiben csak most vált elérhető árúvá számomra. Viszont nekem a kedvencem. Én amikor előszőr hallottam az infókat, hogy Csernobil-ból játék készül rögtön epekedve kezdtem várni. Hihetetlen hangulata van csak a tájnak. Nagyon jól visszaadták a "lerobbant" hangulatát. Sokszor csak bámulom a napszakok váltakozását és akkor még nem is harcoltam. Nálam 100%-ból - 91%.
16 levél
Válasz 08.12.06. 23:20 #72
Reaper22
bocsánat,nem írni,hanem olvasni...
Egyél tehénlepényt...10 000 légy nem tévedhet...xD
16 levél
Válasz 08.12.06. 23:19 #71
Reaper22
Helló mindenki!
Elolvastam az "ismertetőt",és meg vagyok rökönyödve.A játéknak rengeteg pozitímuva van,de a cikk elejétől végéig fikáz és fikáz,és fikáz...De közben ott vannak a pozitívumok,amiket gyors,rövid ,tömör mondatokba lefoglal,és visszatér a sz*rdobálásra...Hát cikkíró az ilyen???Ismertetőt akartam írni,nem kritikát...
Egyél tehénlepényt...10 000 légy nem tévedhet...xD
1 levél
Válasz 08.11.07. 21:39 #70
BCRiccs
sziasztok

ma telepitettem a stalker nevu jatekot - bar elotte olvastam sok sok negativ es pozitiv cikket a jatekrol telepites utan egy bajuszos ficko elmondja a mondandojat es utana nalam a kimeneti ajto zarva van - nem tudok kimenni - bar az iranyitasrol es az opciokrol meg nem tudok semmit valaki tudna segiteni hogyan kovalyoghatok ki az ajton ?
a grafika igen megfogott a jatekban - egyebkent a computer a hobbim es szinte minden penzemet erre koltom -
M2N32-SLI motherboard
athlon FX-62 processzor
Nvidia Geforce 8800GTS videocard
sound blaster audigy 2 soundcard
az op system windows XP pro 64 bit
remek jatek elmenyt ad maximalizalva a jatek effectek -
kerlek titeket segitsetek az ajton kijutasban -
ha tudok visszasegitek valamifele programban
elore is koszi

9 levél
Válasz 08.09.13. 21:01 #69
Tuya
Igen,a lehető legjobb
Nagyon köszi az összes választ és segítséget!
Örök hála!
"All of the games an alternative reality" By.:Én
210 levél
Válasz 08.09.13. 18:13 #68
74656
Clear Sky gépigénye

Remélem megfelel a válasz
Revenge is a dish best served cold --old proverb/A bosszú hidegen tálalva a legjobb --régi közmondás
9 levél
Válasz 08.09.13. 13:17 #67
Tuya
Még egy kérdés:
A Clear Sky-nak ugyanaz a gépigénye mint a Shadow of Chernobyl-nak?
Vagy nagyobb erőmű kell hozzá?
"All of the games an alternative reality" By.:Én
9 levél
Válasz 08.09.11. 20:07 #66
Tuya
Zsir ,akkor még él bennem a remény XD
"All of the games an alternative reality" By.:Én
9 levél
Válasz 08.09.11. 19:50 #65
rpg
Nekem 1.8 GHz-es gépen is elment alapon, igaz, néha meg-megállt pár másodpercre.
9 levél
Válasz 08.09.11. 19:37 #64
Tuya
Kössz szépen az info.-kat
"All of the games an alternative reality" By.:Én
210 levél
Válasz 08.09.11. 13:27 #63
74656
Igen a minimum grafika ajánlott.A szaggatás megszűnik és utána ha gondolod egy picit megpróbálhatod feljebb venni a beállításokat.De csak minmálisan.Ha úgy is jól megy akkort ok ha nem visszaveszed.De minimumon tuti mennie kell.
Revenge is a dish best served cold --old proverb/A bosszú hidegen tálalva a legjobb --régi közmondás
9 levél
Válasz 08.09.10. 20:22 #62
Tuya
Értem,és köszi!
De akkor ugye az a szaggatás majd megszünik?
És akkor gondolom hogy most akkor a minimum grafika az ajánlot..
"All of the games an alternative reality" By.:Én
210 levél
Válasz 08.09.10. 19:47 #61
74656
El fog rajta indulni de vissza kell vennef majd a beállításokat.Egy 256Mb os videókártyán jobban menne.Arra számíts hogy miután betölt a játék 1-2 percig szaggatni fog és utána majd jobb lesz.
Revenge is a dish best served cold --old proverb/A bosszú hidegen tálalva a legjobb --régi közmondás
9 levél
Válasz 08.09.10. 19:19 #60
Tuya
Hello ,All.
Lenne egy kérdésem:
("Új" gépem van mert a régit anyagi gondok miatt elkellet adnom,de ez az "Új" rosszab mint a régi.)
Pentium 4. 2.6 Ghz
1.5 GB RAM
ATI Radeon 9800Pro (128mb)
ezek a főbb jellemzők
Szóval a kérdés az lenne hogy szerintetek elfut rajta a S.T.A.L.K.E.R.?
-Mert még nem volt alkalmam tesztelni.-És ha igen akkor milyen minőségben? (Láttam a gépigényt de igen sokszor nem a valóságot tükrözik,ezért kérdezem a "tapasztaltakat")
Előre is THX!
"All of the games an alternative reality" By.:Én
21 levél
Válasz 08.05.27. 21:24 #59
Gica
Üdv!

Lehet, hogy már vki kérdezte és választ is kapott rá, nem érkeztem minden hozzászólást végigolvasni. Szal arról lenne szó, ha esetleg vki tud ukránul nem fordította le azt a szöveget amit egy démoni hang mormog közvetlenül azelőtt, hogy bemész a szarkofágba és persze még bent is egészen a játék végéig!
Kiváncsi lennék rá, csak én sajnos nélkülözöm a nyelvtudást, és hallás után elég nehéz szótárazni
42 levél
Válasz 08.05.20. 19:30 #58
carbonpeti
adjatok vmi jó stratégiát, a zombik legyőzésére, mr van egy gyárféleség, ami tele van velük, de a bejáratnál már lelőnek (teli életem van)és lövöm őket mint egy őrült.
"mindig tudd hol van a törülköződ!"
14 levél
Válasz 08.05.01. 07:03 #57
pet84
Hali!1 jótanács azoknak akiknek nem nyújtott eleget a játék: töltsétek le az "oblivion lost" modot! Egyébként azok is próbálják ki akiknek tetszett a stalker, mert szinte 1 teljesen új játékot csináltak belőle, és nagyon eltalálták.
4 levél
Válasz 08.03.07. 15:41 #56
Heimdall
Én cikra 2004 óta vártam, nekem nagyon bejött. Persze láttam olyan dolgokat, amiket kihagytak, sajnálom is, de ettől függetlenül nagyon levett a lábarmól. De az ellenvéleményeket is elfogadom, nem tetszhet mindenkinek a játék.
5202 levél
Válasz 08.03.07. 15:37 #55
Skorpio90
Figyelmen kívül hagyod, (vagy nem tudtál róla), hogy a fejlesztők nagyon nem azt adták, amit ígértek. Lehet, hogy azoknak az embereknek, akik a megjelenése előtt kb. 3-4 hónappal hallottak először a Stalker-ről, azok istenítik, de akik már pl. már a bejelentés óta várják a játékot, (én 2003 óta vártam), azoknak igen nagy csalódás volt, ugyanis teljesen más vártunk, mint amit kaptunk.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
4 levél
Válasz 08.03.07. 15:35 #54
Heimdall
Ja és még az időjárásról nem is beszéltem. Egy játék sem produkál ilyen időjárási effekteket. A hajnal vörösen izzik, valamikor csak borús az ég, valamikor tiszta borús, villámlik, szakad azt eső, fúj a szél, amelyek mind mind adagolják az extra hangulatot. A grafikáról meg annyit, hogy nagyszerű lett a motor, ugyanis a beállításoknál igen nagy teret enged a játék az optimalizálásra. ennyit akartam még.
4 levél
Válasz 08.03.07. 15:29 #53
Heimdall
Abszolut nem szoktam regisztrálni ilyesmi oldalakra, (sőt nem vagyok az a fórumozós fajta), de ahogy elolvastam a kritikát, majd a hozzászólásokat, full úgy éreztem, hogy reagálnom kell. Lehet, hogy pár emberkét megsértek, de már most SZERETNÉM LESZÖGEZNI, HOGY EZ AZ ÉN VÉLEMÉNYEM!!!!! Nemhiába van az a mondás, hogy Ízlések és pofonok! Node, lényegre!

Amikor elolvastam az ismertetőt, igencsak szorítanom kellett az asztalt, hogy falhoz ne vágjam a monitort. Én spéci abszolute nem értek egyet! Szerintem egyszerűen hatalmas játék lett, szemeben ott van a Half Life (1-2 minden kieggel együtt) mellett a trónon. A hangulata egyszerűen letaglózott. Már a legelején, amikor kijövök a kereskedőtől. Az a romos falu, stalkerek élete stb. De tovább játszva a játékkal ez nálam még csak fokozódik. Szerintem a Zóna nagyon is éli az életét. A kutyák valóban hancúroznak a réten, viszont nem minden esetben támadnak meg. Az hülyeség, hogyha közelükbe megyek, minig nekem jönne. Néha odaszaladnak, megszimatolnak, aztán már állnak is tovább.

Akkor olvastam, hogy valaki írta, hogy nincs magányosan járkáló ember! Dehogynem!!!! Mondok egy példát. Amikor ezt tapasztaltam, az állam esett le. A wild territory-n az alagút Yantar felöli oldalán tudjátok kivel találkoztam? Bes-el!!!! igen, ő kéri a segítségünket a Garbage legelején, hogy segítsünk neki és két társának visszaszorítani a banditákat. De nem egyszer lehet látni magányosan kóborló stalkereket! Ennyi.

Szerintem az is hülyeség, hogy semmi szerepe nincs a pénznek. A Bar-ban ugyen van egy fickó, aki pénzért árulja az infóit, meg ugye kereskedés. Nem csak Sidorovich-al, Kocsmárossal lehet kereskedni, hanem mindenkivel. Csak oda kell menni hozzá.

Azzal sem értettem egyet, hogy non-stop ellenfelekbe botlunk, és nincs értelme skulót pazarolni rájuk, csak elfutni közöttük. Vagy már hatszor nyomtam végig a gámát és egyszer sem volt olyan, hogy megállás nélkül henteltem volna. Volt olyan is, hogy egy ideig egy árva lélekkel nem találkoztam.

A játékból én sem hiányolom az rpg elemeket. Ez egy fps, némi rpg elemekkel megtűzdelve. Mondjuk én is szivesen vezettem volna valami szoci verdát, de nekem annyira nem hiányzik. További királyság a fegyverek romlása, fps-ben ilyet még nem nagyon tapasztaltam.

MI. Szerintem ez sem lett gáz. Bizony az ellen is keres fedezéket, és a bokorba is belelőnek, ha sejtik, hogy ott vagyok. Volt olyan is, hogy már csak egy fószer maradt, de vagy fél órát bújócskáztunk, mire lőpárbajra került sor. Ő is megpróbált túljárni az eszemen, meg én is az övén.

A küldetésaekről. Azért ott is van változatosság, nem csak a feltétlen "öldmegaztagazembert". Pl Hozzunk vissza egy tárgyat, mutáns testrészét, szerezzünk vissza egy fegyvert, védjünk meg egy tábort, stb. Jó, most a mellékküldetéseket soroltam, de ezeket kombinálva a fő küldetéssel, hatalmas mozgásszabadságot biztosít, gyakorlatilag Á-tól Z-ig bejárhatjuk a Zónát.

A "respawnhoz" pedig nem kívánok hozzászólni, látom már könyéken jön ki a téma, de annyit hozzáfűznék, hogy az tényleg baromi uncsi lenne, ha visszamegyek a játék legelejére, és hót sivárság. Valamint az is láthatjuk, hogy a játék legelején likvidált egyének a rangja Újonc, tehát, lehet, hogy fél órája tette be a lábát a Zónába. Ennyi. Katonákkal pedig néha ott is találkoztam, ahol nem is vártam. (Pl Garbage, Dark Valley) Itt bizony mindenki kószál.

Summa summárum, nekem nagy kedvenc lett. Nyilvánvaló, akinek nem tetszik, meg van az oka! Kész. Amit én itt leírtam egy vélemény, nem kell senkinek egyetértenie vele. Én így látom.

Zárszóként meg még annyit, hogy a Stalker ismertetője után elolvastam a Crysis kritikáját is, na én pont fordítva látom. Gyönyörűen néz ki, de eléggé egyhangú, közepes gáma, az idegenek meg felettébb idegesítőek. Nem illenek bele a világba. Na, mindegy ez is az én véleményem.

Szerintem a Stalker a játéktörténelem egyik legjobb játéka lett.
84 levél
Válasz 08.02.15. 13:00 #52
Nicolas19
Kipróbáltam 1.004-es és 1.005-ös patchel is, továbbá a Float32 modot (mindenkinek ajánlom), és nyugisabb pályákon (ahol nincs nagyobb település, pl Garbage) remekül megy 1024x768 mediumon, de ahol többen vannak (Army Warehouse, Freedom base) mindent minimumra véve is halál.
"I'm serious as an erection problem, mate..."
10 levél
Válasz 08.02.14. 19:13 #51
Taco1101
keress patch-eket
van rá egy olyan ami azt teszi lehetővé hogy 1280-as grafikán tudd nyomatni
azt hogy mennyi a verziószáma azt sajna nem tom
84 levél
Válasz 08.02.12. 23:07 #50
Nicolas19
Nagyon megfogott a Stalker hangulata, és óriási kedvvel játszottam... ám folyamatosan gyengült az egész, köszönhetően a szaggatásnak. Elképesztő, hogy azon a konfigon, amin 1280x800, medium-max minőségben simán elfut az Oblivion vagy a FEAR, a Stalker 800x600, minimum beállításokkal is játszhatatlanul szaggat néha. Már mindenfélét próbáltam, de fogy a lelkesedés...
"I'm serious as an erection problem, mate..."
229 levél
Válasz 08.01.31. 21:38 #49
@ttila
lol 8 év múlva!XD
jó ismertető egyébként!
Attila nem megy a géphez a gép se megy Attilához!
12558 levél
Válasz 07.11.05. 10:48 #48
McCl@ne
Porig is aláztad minden érvével együtt annak rendje és módja szerint!
Respect is not given. It's taken.
36 levél
Válasz 07.11.05. 10:46 #47
bakvarnyu
Marha jó a játék, az ismertetővel egyáltalán nem értek egyet.
hej
20332 levél
Válasz 07.09.23. 09:24 #46
Z-Master
Abszolut rosszul gondolod! Miért lenne jobb egy lineáris? Nézz meg pl a Far Cry-t vagy az ArmA-t, vagy majd a Crysist. Nincs gondom a lineáris FPS-ekkel azokat is csípem de szerintem jobban lehet élvezni egy szabadon bejárható nagy területen játszódó gémet. De hát ez egyéni vélemény.
4 levél
Válasz 07.09.23. 01:30 #45
Siskebab
Nna...

Azért megoldás is van.

Tessék Lineáris FPS-t csinálni.

Mint a Doom, vagy a Half Life. És akkor a kiadó is több pénzt kaszál meg a készítő is.
A megbecsülés is több lesz egy működő játék után, meg a lehetőség is egy újabb játék készítésére.
Utolsó sorban pedig a játékosok is egyöntetűen el fogják ismerni a játékot minden tekintetben "nagynak", és talán megveszik a következőt is.

Amúgy meg, egy lineáris játék ugyanebben a világban (csupán átrendezett szögesdrótokkal) valami hihetetlen hatást lett volna képes elérni. Konkrétan, komoly harcok alakulhattak volna ki a trónért a A Half Life2-vel. A Doomot valszínű sikerült volna a 3. helyre szorítania.

Talán még csernobilnál is nagyobbat robbant volna.
BUMM ... "Ja. Már mission started van?" ... "Nem. Már mission failed van."
4 levél
Válasz 07.09.23. 01:13 #44
Siskebab
Én most vettem meg a játékot, 2 napja.
Ezalatt volt részem benne, hogy a hátam mögött a semmiből megjelent egy fószer shotival, volt eset, hogy egy épületen végigrohanva kitakarítottam azt, majd meg sem állva visszafele megint, mert visszatermelődtek, és már kezdtem volna magamra mérgelődni, hogy milyen béna vagyok, amikor előttem 2 méterre leesett a földre egy bandita, meg egy másik. Ez utóbbi már haslövéssel érkezett, valószínű egy másik játékból, merthogy a STALKER-ben nem lőtt rá senki azt tanusíthatom.

Rendben, tudom, fogyasztói tásadalomban nem várhatom el, hogy kész terméket gyártsanak, majd szerzek hozzá javítást.

De.
Hogy a f#szba történhet meg az, hogy az utolsó 10 lószaromat belepakolom egy ember agyába (épp hogy elég neki), majd hátraesve el is tűnik a test, én meg ott maradok 30 lószarral a tárban. Azután megint, és megint, és mehetek az ellennek pisztollyal, és imával, hogy legalább most ne tünjön el az a hulla, meg a cókmókja. (Természetesen egy homloklebenylövés nem elég egy ruszkinak.)


Én azt hittem csekély eszemmel, hogy majd leülök a gép elé, hamar szerzek egy dragunovot, meg egy géppityut, aztán szépen kerülgetve a helyi lakosokat, és a bőszebb HVCS-ket, majd magaslatról magaslatra járkálva, nappal békés járókelőkre lövöldözve, éjjel meg a PDA-t nézegetve élem nyugis életem. Valahogy úgy érezve magam, mint a tűz körül ülő sztalkerek, vagy mint ahogy a játék főmenüjében lévő cucc tulaja érezheti magát.

Ehelyett itt quékezek egy olyan játékkal, aminek abszolút nem erről kellene szólnia.

Egyetértek a cikkel, és azzal, hogy nem ezt vártuk. Ilyen remek ötlettel így elbánni...
Talán kevesebbet kellett volna ígérgetni és többet dolgozni a srácoknak.

Az NPC-k annyian vannak mint az oroszok, ki sem lehet őket kerülni, mert akkor meg hamar belefuthatok valami anomáliába, vagy további NPC-kbe.
(A legdurvább, hogy tényleg csak keresztül kell közöttük futni.)

Továbbá:
Ha fa mögött álok, és kihajolok jobbra... majd gyorsan balra, akkor előbb fel kell engednem a "jobbra" billit, hogy lenyomhassam a következőt, mert ha nem, akkor úgy marad kihajolva jobbra, én meg kapom azokat a lövéseket a fejembe, amiket nekem kellene osztogatnom, csak épp a fatörzs túloldaláról.

Ha QUAKE akkor legyen QUAKE!

Ha meg posztapokalitikus világ, akkor meg legyen benne magányosan kóborló ember, aki (legalább) percekig nem találkozik senkivel. Egy 40 négyzetkilóméteres területen ez elvárható. Bár nem tudom hol hallottam ezt a baromságot a kilóméterekkel.

Na az meg külön élmény, hogy az egérgörgővel nem tudok fegyvert váltani.

Egyszóval nem kellenek a nagy cirádák erről a játékról, mert nem fogja megélni a 10 éves kort sem. A Half Life 2-vel meg bizony játszani fog a még meg nem született fiam is.

Sajnálatos, de ez a játék megkövetel egy bizonyos játékstílust, és nem tolerál attól való semmilyen eltérést sem. Ez a stílus pedig nem az, amit egy vérbeli sztalker magának elképzel.

A küldetések, csakúgy mint az emberek újratermelődnek, tehát, ha valaki azt állítja, hogy a küldetések meg a hangulat együtt elviszik a játékot bárhova az téved.

Ez a játék egyedül a hangulatával aprít, de azt is csak annak, akinek kiegyensúlyozott, öntevékeny szellemi harmóniában telnek otthoni napjai.

Mert mire a nagy realisztikus bisz, meg a basz, ha a megalkotott világon minden monszta, meg az össze NPC úgy viselkedik, mintha bizony rájuk nem vonatkozna semmilyen fizikai törvény.

Ami pedig a banditák, és katonák ujratermelődését illeti, abszolúte rossz érv, hogy átmasíroznak egy másik pályáról. Ha így van, akkor lássam is, hogy megjönnek, lássam, hogy leugrálnak a teherautóról, és lássam, hogy valami furcsa okból pont a halott társaik fölött állnak pozícióba, különben nem hiszem el, hogy amit látok, az a valóság.


HUHH. Ez jól esett. A 10 rugó, amit kiköhögtem ezeknek a g3ciknek az nem.
Utsó volt, hogy én keletről jövő játékot pénzért veszek, és nem lopok.

Egy kicsit több kritikai érzéket a hozzászólóktól ha kérhetném!

Nem vagyunk fogyasztógépek!

Mert én fizettem bizonyos ígéretekért, amik nem teljesültek. Erre pedig előre nem figyelmeztettek. Vagyis: Engem átvertek. És megloptak.

De hát mit csodálkozik egy magyar ember ezen.

Asszem én is cheatelek, amíg meg nem lessz a dragunov. Ha meg jönnek a kutyák, akkor hagyom, hogy a seggembe harapjanak, majd az NPC-k lelövik őket rólam ha keresztül megyek az egyik miniháborújukon

Mert minek kinyírni bárkit is, ha csupán van, de nem létezik.
BUMM ... "Ja. Már mission started van?" ... "Nem. Már mission failed van."
11 levél
Válasz 07.09.15. 09:55 #43
Hardwar47
Nem értem, én akarom "Sérthetetlenség" mégis nem talál SEMMI.
Rónyai Levente
16989 levél
Válasz 07.09.15. 08:00 #42
KisCsirkee
Germi a CHEAT még nem WAREZ!

Nah ha csítelni akarsz, szerezz 1 trainert hozzá!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
20332 levél
Válasz 07.09.15. 07:57 #41
Z-Master
Legközelebb próbáld magad összeszedni mielőtt írnál.
29145 levél
Válasz 07.09.15. 01:00 #40
Germinator
Mivan??

Feltételezem kódokat akarsz hozzá, és mivel itt a honlapon nem találtad meg, segítséget kérsz. Nézd, a legtöbb, amit tehetünk, az az, hogy menj föl a Google-re
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
11 levél
Válasz 07.09.15. 00:56 #39
Hardwar47
Hello! Mindenki tudsz segíteni, mert S.T.A.L.K.E.R.
De nem talál a "CHEAT" már keresem, hiába.
Rónyai Levente
8067 levél
Válasz 07.09.02. 19:35 #38
Gerry
A négy felkiáltójel is az egy szóhoz számít?
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
42 levél
Válasz 07.09.02. 19:34 #37
carbonpeti
Egy szóval a játék: KIRÁLY!!!!
"mindig tudd hol van a törülköződ!"
1 levél
Válasz 07.08.06. 10:42 #36
Pardo
Sztemem ez a játék naon jó reg jatszottam ien elvezettel! miden van benne lövöldözés es 1 kis ügyessegi is szval nemcsak az agyatlan gyilkolas megy.Na és a grafika!naon jo lett.Akárcsak a Half Life 2.
908 levél
Válasz 07.07.19. 12:39 #35
ShuleyvA
Nincs ezzel a játékkal semmi baj sem... mindenben vannak bugok, csak az ember nem minden játéknál "veszi észre"... Fogadjunk, hogy aki majd megkapja a Krájzisz () leírásáról való feladatot, mennyire áradozni fog róla... Na jó ez mellékes, mindenesetre kedvencke játék fog lenni grafikája miatt... Ebben a játékban meg tulajdonképpen minden adott, semmmire sincs kötelezve a játékos - ahogy ezen ismertetőben írta a tisztelt - ugyanakkor bár nem olyan egetrengető a terület, de okunk tulajdonképpen nem lehet panaszra... mindamellett megannyi lehetőség tárul elénk küldetéseink során, melyeket ostoba módon egyesek leértékelnek, miszerint "- ugyan minek csinálnák meg 1 mellékküldetést, ha nem fejlődök tőle..." Nemtudom ti hogy vagytok vele, de már maga ez a hozzá állás is ostobán fest... Persze nem vagyunk egyformák, mások az elvárásaink, mindamellett mindenkinek más és más az igénye... Végülis szokták volt mondani "kinek hogy" a játékélmény pedig az embert mindenben tudja kárpótolni, ha tudja értékelni magát a játékot... Bár lehet nem ide fest a dolog, de van 1 mondás, miszerint, "...ne azt értékeld amit látsz, hanem az igyekezetet, ami benne van..." na jó, végtére is nem akartam okoskodó lenni, mindamellett nem a krájziszt akartam felhozni hasonlat ként, hülyén is jönne ki... A legelső ismertetőnél azé kicsit levoltam döbbenve mennyire leértékelte a "tisztelt" a játékot... De ez már mindegy... én azé várom a folytatást...
68 levél
Válasz 07.07.12. 12:25 #34
ShadowTrooper
Azt tudtátok hogy ha megöltök egy mutánst akkor néha van nála olyan tárgy amit ha magadnál tartasz akkor nem támad meg az a mutáns faj amitől szerezted a tárgyat.Kutyáknál és farkasoknál ürüléket lehet begyűjteni,BloodSuckereknél csápot ami a szájánál van,vaddisznótol lábat és attól a fura kinézetű lénytől ami kéz,lábon jár és gázmaszk van a fején attól is lábat.Én ezeket találtam és a kutyák és farkasok nem támadtak meg.A mutánsokat még nem próbáltam.Ja és a játék végén S.T.A.L.K.E.R. amikor a Chernobili atomerőműben van akkor a végén beszél valami Kristályszerűséggel.Ezután jön egy bejátszás és minden szép a hősünk körül,aztán egy kis idő múlvakifordulnak a szemei és sztem mutánsá válik.Jó mi!?
68 levél
Válasz 07.07.12. 12:19 #33
ShadowTrooper
A fegyver javítást nem tom de a tuningolást azt már csináltam.Lehet vmelyik fegyverre távcsőt szerelni de mást eddig még nem csináltam.Kül. fölösleges ha tudsz venni alkatrészt mert a játék vége felé könnyű max tuningos fegyvert szerezni.A mellény javítás olyan sztem nincs mert lehet hogy rád lőnek de ettől még nem jelzi ki a játék hogy kéne javítani.
957 levél
Válasz 07.06.30. 19:22 #32
Snake0014
Hello!
Hogy lehet a fegyvert javítani? A mellényt lehet? Ha igen hogy? THX!!
Everyting is connected.
20332 levél
Válasz 07.05.15. 21:29 #31
Z-Master
Fegyvert lehet javítani és "tuningolni" is!
101 levél
Válasz 07.05.15. 21:25 #30
Sir Charley
A S.T.A.L.K.E.R-ral csak annyi bajom van, hogy ezt az egész világot valahogy úgy kellett volna megoldani,mint az Oblivionban van. Egy nagy terület,oda mászkálsz, ahova akarsz, boltok, falvak, sokkal többféle ellen. Meg lehetett volna oldani, hogy bizonyos területekre csak küldetés alatt lehessen bejutni stb. Az RPG beütés is hiányzik belőle, de az nem vészesen, bár ha már romlik a fegyver akkor javítani,tuningolni lehetett volna. Mindent összevetve: nagyon jó játék, jó hangulattal, jó alapötlettel, csak sokkal többet ki lehetett volna hozni belőle.
57 levél
Válasz 07.05.13. 20:57 #29
Crazy Proti
Hát én ma próbáltam ki a játékot,és nagyon jó volt.Végig izgultam az egészet és amikor már játszottam vele kb 1 órája azt hittem hogy még csak 15perce játszom.Egy dolog volt benne ami nem tetszett az pedig az hogy a csávókámmal szembe álok és meg soroztam a fejét egy erőssebbik falyta géppityuval és ugy a 20dik fejesbe hallt bele.(ez nem mindenhol volt így)De egyébként minden pont jó volt.Nekem a tönkre menő tár ötlete is tetszik
Proti
3211 levél
Válasz 07.05.13. 13:21 #28
Raistlin666
Akkor lehet újra megnézem így, bár nem ezért maradt abba hanem az egyik pályán az akadozás miatt...
283 levél
Válasz 07.05.13. 00:04 #27
afro
Na, most hogy kijött a 1.0003 patch, mindenki megnyugodhat, mert nincs respawn az orrod előtt, és sokkal lasabb lett az A-life, szal ha 2-szer átrohansz a pályán akkor is minden ugyan ott marad ahol volt...

Így már senki nem köthet bel,e hogy ez egy nagy játék!!
afro

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.