Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (Ismertető)

8067 levél
Válasz 07.05.08. 20:17 #26
Gerry
Mintha ezt már a cikkben leírtam volna
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
40 levél
Válasz 07.05.08. 11:39 #25
--=mgta™=--
Hehe...tényleg fps, akkor meg mit nyávogtok a karakter fejlődese teljes hiánya miatt?
--=mgta™=--
3214 levél
Válasz 07.05.07. 17:08 #24
Raistlin666
A Resi4 is átalakult és marhára nem túlélő horror cucc! Szerintem a földalatti részek a Stalker-ben jobban emlékeztetnek ilyesmire mint az hogy a Resi4-ben tuningolt sotival lövöd szénné a birka parasztokat...
8067 levél
Válasz 07.05.07. 11:48 #23
Gerry
Ez egy FPS, nem túlélő horror... Ez a fajta fejlődés nem több, mint egy pr-lufi, lévén minden játékban fejlődsz bizonyos idő után, legyen szó a Red Alertről, avagy éppen az Unreal Tournament-ről:ezt a nevetséges klisét az összes játékra el lehet sütni
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
40 levél
Válasz 07.05.07. 09:42 #22
--=mgta™=--
Hát nekemis elöször fasságnak tünt az hogy "te fejlödsz nem pedig a karakter",m de aztán mire másodxor elkeztem vinni, sokall jobban kezdek repülni a fejesek, meg jobban tudtam mindent...

A túlélő horror sem a legjobb kifejezés rá, de a dino crisis 2-re is azt mondják hogy tulélő horror...
--=mgta™=--
8067 levél
Válasz 07.05.06. 17:07 #21
Gerry
A Resident Evil, na az túlélő horror..de hogy a Stalker az lenne, azt némileg kétlem. Bár éppenséggel rá lehet fogni a Nutellára is, hogy sós, dehát minek.
"Te fejlődsz, nem pedig a karakter". Ez szép. Ekkora pr baromságot komolyan mondom, élmény olvasni.
Mellesleg a kritikusok azért írnak kritikát, recenziót az adott játékról, filmről, albumról avagy éppen eperfagyiról, mert ez a dolguk, ezért fizetik őket, és nem mellesleg, jó esetben értenek is ahhoz, amit csinálnak

An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
40 levél
Válasz 07.05.06. 11:54 #20
--=mgta™=--
Jah, meg nem is tom hogy kiírta hogy itt csak a nyíl után kell menni...Ember ez egy fps itt csak mész előre!
--=mgta™=--
40 levél
Válasz 07.05.06. 11:53 #19
--=mgta™=--
Nem értem azt, hogy mért fikázátok ezt a szegény fps-t ami tülélő horror...
Ez egy remek játék, ellet benne minden találva: az inventori tökéletes, szintlépés sem hiányzik belőle, ahogy a játék szóvivője is mondta, hogy itt te fejlődsz nem pedig a karater.

Egy szóval ez egy jó gém, és akinek nem teccik az en jáccon vele!!!
--=mgta™=--
2724 levél
Válasz 07.04.09. 10:03 #18
CitizenX
Szerintem egy egészen kiegyensúlyozott, objektív kritikát sikerült Gerrynek rittyentenie, én jóval elszálltabb cikket vártam tőle, ezért respect a munkájának.

Tény, hogy kissé mintha félreértette volna a kerettörténetet, és mintha nem találta volna meg a titkos befejezést, de ez szerintem nem akkora bűn.

A cikk maga szerintem a tizes-idiot-skálán simán megérdemel egy nyolcast, a két pont levonást én a figyelmetlenségnek, és a csöppnyi tájékozatlanságnak (tényleg csöppnyi) tudom be.

De mindezeket figyelembe véve is jó lett a kritika, gratulálok.
www.csinicucc.extra.hu
7180 levél
Válasz 07.04.09. 01:51 #17
nyomi
Gerry, te a játékot a monolith kavicsnál fejezted be vagy megtaláltad a titkos labort is a szarkofágban? ha megtaláltad volna sztem nem beszélnél hülyeséget a kerettörténet teljes hiányáról, vagy ha meg is találtad akkor egy kuma szót nem értettél az egészből... és nem hat, hanem hét féle befejezés van és mi az, hogy váratlan események teljes hiánya??? neked nem volt meglepő mikor kiderült, hogy kicsoda strelok?

vannak igazságok a cikkben, de ha a cikket is lehetne értékelni, akkor egy erős 3ast talán kapna 10es skálán...
Damn it!!! - Jack Bauer
1281 levél
Válasz 07.04.08. 08:28 #16
Indigo
Még jó hogy a fejlesztők egy-az-egyben lenyúlták a HL2 és a Doom 3 egyes részeit, másként tényleg soha nem jött volna ki
174 levél
Válasz 07.04.08. 06:39 #15
H:G: Jones
Szerintem a "NAgy RESpawn Vitát" Lezárhatjuk azzal hogy a játéknak van pár hibája a fejlesztési idő hossza ellenére is...El kell néznünk mert a hosszu fejlesztés játékok sokszor esnek abba a hibába hogy mindig az adott kor gépi teljesítményéhez igazítják igy soha nem jön ki(a la Duke Nukem Forever).Örüljünk hogy kijött egyáltalán,játszhatunk rajta és biztos lesz még pár patch ami fokozatosan javít majd a játékon
3214 levél
Válasz 07.04.07. 17:56 #14
Raistlin666
A cikkben sok nagy igazság van, de az tuti hogy nálam nagyon bejött a hangulat! Úgy olvasom másoknál is így van ez.Az X18 labornál volt a fordulat, mert annak a Fallout utánérzete teljesen elvarázsolt! Onnantól minden meg volt bocsájtva...
4685 levél
Válasz 07.04.07. 11:01 #13
Christoph
Tényleg hozzátartozik az élő környezethez a respawn, de az sokkal reálisabb lett volna, ha egyik táborban 1-2 nap máshol akár egy hét múlva jelennek meg új banditák. Na így tényleg egészen realisztikus lehetetne.
5202 levél
Válasz 07.04.07. 10:24 #12
Skorpio90
Ez mind szép és jó, de a respawn-oláson azért van kiakadva mindenki, mert ha már respawn, akkor ne az ember szeme láttára történjen meg. Egy-két ember mondta, hogy ez megtörtént vele, majd én is tapasztaltam: 5-6 bandita volt az utamban, és vért izzadva sikerült a 6.-at is kicsinálni. Vígan mennék fosztogatni, amikor beszaggat a játék, és az ORROM ELÉ lerak újabb 6 banditát. Na ezek azok a dolgok, amik nem tesznek jót a játékmenetnek.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
174 levél
Válasz 07.04.07. 08:35 #11
H:G: Jones
Ezt a Respawnolás dolgot elkezdték a cikben vagy itt és most mindenki ezen feszül.Az akit lelőlsz az ott is marad.Jönni meg mért ne jöhetnének be a zonán kivülről(itt lehetne akármit magyarázni) Egy szó mint száz a respawnolás nélkül csak azt érnék el hogy mikor visszamegyünk valamiért a játék eleére és ott a banditákat már egyszer kitisztitottuk tök űres lesz az egész...az sem reális ha egy elvileg élő környezetből kiirtod az embereket és utánna nem jön senki csak te gázolsz a hullahalomban.
Akinek meg nem elég hangulatos a stalker az meg nézze meg a Discovery remekbe szabott dokumentumfilmét a csernobili csatát és hosszasan nézegesse a Google Earthon a régi és az uj kihalt Prypjatyot valamint a szarkofágot.A hangulat garantáltan meglesz.
Azt pedig amit anno megigértek nektek/nekem/nekünk azért nem kaptuk meg mert az akkori grafikai teljesítményhez tudtak volna igért dolgokat rakni:Járművek,alvás,fejlődési rendszer.A játékot viszont folyton a mai grafikuskártyákhoz és gépekhez kezdték szabni...a járművektől ugy szagatot volna zónadarabonként mint a p***a.A fejlődési rendszerrel meg.....Minek túlbonyolitani egy FPs-t?Az aki ilyen rpgre vágyik játszon a system shockkal vagy oblivionozzon.
Megvan bent annyi fejlődés hogy fokozatosan jártasabb leszel a többiek közt meg itt ez az "überjó" RPG elem a kajálás na ez a púp a hátamon mikor a legnagyobb tűzharcban jön rá hősünkre a kajálhatnék
Én is eltudtam volna képzelni dolgokat furikázni egy kamazzal platon a pajtikkal és ugy járni a különböző komplexumokat....de most ez a STALKER jő kincs még igy sem fut normálisan maxon egy csomónk gépén örüljetek neki hogy játszhattok és nem lett belőle Duke Nukem Forever
1531 levél
Válasz 07.04.06. 22:36 #10
Hofi
Christoph: tökre igazad van! Ha 2004-ben megjelenik honnan veszitek, hogy jó lett volna? Lehet, hogy ugyanolyan lett volna mint most. Ezt annak mondom akinek nem jött be annyira. Eleve a Chernobyl-nak van egy HANGULATA! Ami szerintem úgy király ahogy van. Ne legyünk telhetetlenek.
4685 levél
Válasz 07.04.06. 20:45 #9
Christoph
Remek hangulat...-> hangulat:8?? Ha ennek nem 10-es a hangulata akkor minek?
283 levél
Válasz 07.04.06. 19:43 #8
afro
Hmmmm, hát nekem nem keltek föl. Sőt, amióta nyomom a játékot azok a rohadt hullákott fekszenek, pont ahol lelőttem őket. Még 3 "pályarésszel" előbbről is visszemegyek, akkor ott van a hulla a fa tövében, csak legfeljebb 3-4 bandita megjelenik, de hát az tök természetes, hiszen akrácsak én, ők is mozognak. lehet hogy egy másik részből átmentek... (meg lehet magyarázni, és nem is erőltetett)
Lehet hogy még nem játszottam eleget vele, de nekem eddig minden OK.
afro
1281 levél
Válasz 07.04.06. 17:14 #7
Indigo
A cikk korrekt, és nálam sem érdemel a játék 8/10-nél többet. A hangulata megvan, de mégis valahogy lapos az egész...
A respawnoláshoz meg annyit, hogy ez nem egy idióta quake, hanem elvileg egy konzisztens, következetes és logikai bukfencektől mentes világot akartak elénk tárni a készítők (és én is ezt várnám el), de ebbe a respawnolás sehogy nem illik bele. Igenis ha kinyírtam a katonákat, akkor azok ne keljenek fel többet... Ez így egy oltári nagy baromság... :S És nem kell, hogy üres legyen a pálya, mondjuk a mutánsok és egyéb állatok újratermelődésére még azt mondom, hogy OK, mert rá lehet fogni, hogy odavándoroltak az állatok vagy valami...
Mindent összevetve jó játék ez a STALKER, de (ma már!) nem egy akkora durranás, mint amekkora 2004-ben lett volna.
12568 levél
Válasz 07.04.06. 09:48 #6
McCl@ne
Ha FPS/RPG-t ígérnek, akkor FPS/RPG-t kell várni.
Aztán meg csalódni.
Respect is not given. It's taken.
5202 levél
Válasz 07.04.06. 09:37 #5
Skorpio90
A cikkel sok dologban egyetértek, volt egy-két rész, ahol nagyban bólogattam. Nem rossz játék, de nem ezt vártuk, hanem valami mást.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
174 levél
Válasz 07.04.06. 09:32 #4
H:G: Jones
Na igen egyetértek az előttem szólóval.Fps-t kell a Stalkertől várni nem RPG-t.Amennyi RPG-nek kell meg szabad egy FPSben lennie annyi pont van is benne.
Még a véletlen eseményekhez.Én már a játék elején észrevettem hogy hogy egy küldetés állapota vagy végkifejletje nem marad örökre ugyanaz.Miután elfoglaljuk az első Wolf küldetésben az üzemet nekem első new gamenél másnapra megtámadták a vak kutyák és a négy emberből 3mat szétszedtek egy meg haldoklott de én megmentettem.Mikor patch után ujra new gamet indítottam a gyár elfoglalása után egy pár játékbeli órával késöbb a faluból stalkerek siettek ujra visszafoglalni mert a banditák visszafoglalták.Szóval ez a véletlenes dolog sem teljesen igaz.
Sztem a kerektörténet meg nem is hiányzik.Elveszne a sava borsa a játéknak ha a történet keretei meglennének....csak igy tudták elérni a játék célját a készítők:Érezd ugy hogy te vagy a zónában.
283 levél
Válasz 07.04.05. 20:59 #3
afro
Szerintem is baromi jó játék!
A hangulat, a világ, a grafika, a hangok nagyon ott vannak, és sztem még a cikkben hűdenagyon hibának vélt "respawn" sem zavaró egyáltalán... Sőt, megkérdezném a cikk íróját: hogy képzelte, hogy átmegyünk egy pályán és ha netán legyilkolok mindenkit, aztán visszamegyekm akkor üres az egész pálya? Sőt, igazából a Zónába be lehet menni, ki is lehet jönni, cserélődik a nép... stb. szóval sztem teljesen rendben van a dolog.
A másik: én nem RPg-t vártam, hanem FPS-t, pár, a hangulathoz és világhoz illő cuccal, ami egyedivé teszi. Sztem meg is kaptam: ott vannak az anomáliák (a cikkban meg se említi...) amik nagyon hangulatosak, és ötletesek, az artifactok, a több mint 40 féle fegyver, és mindez egy nagy világban, ahol (persze ez lehe hogy az én hibám), de én pont annyit tudtam szaladgálni amennyit akartam, és nem szaladgáltam többet, mint amennyit szerettem volna.
Szóval a STALKER nagyon jó lett, gratula a GSC-nek!!!!

Éljen a posztapokaliptikus hangulat, a sugárfertőzés és a Fallout!
afro
1531 levél
Válasz 07.04.05. 19:33 #2
Hofi
Szubjektív vélemény!
Szerintem fantasztikus....Forever Chernobyl feeling
10 levél
Válasz 07.04.05. 18:53 #1
Corsten
Naaa, azért ennyire nem rossz ez a játék. Szerintem.
"Az élet élet.Hát éljed!"
766 levél
Válasz 07.04.05. 18:53
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (Ismertető)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.