Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Heroes of Might & Magic V: Tribes of the East

Heroes of Might & Magic V: Tribes of the East

2 levél
Válasz 08.08.16. 13:10 #167
Mephi
Köszi a helpet davkar9! Így már tudom mit csináltam rosszul.
2 levél
Válasz 08.08.16. 10:43 #166
sandybell888888
Köszi. Most vettem észre talán segít valamit.
2 levél
Válasz 08.08.16. 10:35 #165
sandybell888888
Sziasztok!
Most járok a To Honor our Fathers kampány második pályáján (One Khan One Clan), és egyszerűen nem tudom mit csináljak hogy túléljem. Túl nagy a serege a kék játékosnak (Urghat), nincs elég időm elég erős sereget gyűjteni. Próbáltam várni, hogy nem foglalom el a kaput addig míg összegyűjtöm a sereget, de erre ő átjön rajta idővel és akkor is legyőz.
Ti itt hogy éltétek túl? Előre is köszönöm ha elláttok pár ötlettel mert nem tudom mit csináljak.
8612 levél
Válasz 08.08.15. 22:14 #164
davkar9
Hát őt hagyd békén! A feladatod ezen a páylán Arkath, a törpék sárkányistene, megtalálása. Őt a térkép bal felső sarkában találod. Itt lesz egy kapu amihez meg kell találnod a kulcsot, ha jól emlékszem ez a térkép felső, jobb felső részén van. Ha kinyitottad akkor egy újabb csatát kell megvívnod egy törpe hőssel, ide ajánlott egy erős sereg. Eközben végig támadják a földalatti váradat, célszerű elfoglalni a váradtól följebb lévő ellenséges várat.
Simple. Eternal. Beige.
2 levél
Válasz 08.08.15. 21:32 #163
Mephi
Hy all! Valaki tudna nekem segíteni? A Heroes V Tribes Of the East játékban a Flying to the Rescue kampánynál tartok, a Summoning the Dragon mission-nál. Az lenne a gondom, hogy Zehir-rel megtaláltam a 2. földalá vezető lépcsősort. Ott lemegyek és egy törpe (de rohadt erős) hős, Hangvul állja utamat, bármerre akarok is menni rajta muszály keresztül menni. Mikor
rámegyek 2x kiír valamit,de nem tudom elolvasni,mert nem vagyok perfect angol. A 3. rákattintás után már a harcmezőn állok Hangvul ellen. A Quest pedig azt írja, hogy Hangvul MUST SURVIVE. Ez a gond, mert ha elég erős sereget is toborzok Zehir-nek, akkor mission failed. Wulfstan-nal meg nem tudok felmenni a felső szintre, mert valami hülyeséget ír ki ("My first...")
és nem tudok vele odamenni (már ha oda kell).

A Segítséget előre is köszi

Pates alias: Mephistopheles
31927 levél
Válasz 08.07.24. 02:20 #162
szbszig
Köcsög játék... Előbb benyomta a week of follyt (feleződik a csatákban szerzett experience), úgyhogy már akkor elment a kedvem a folytatástól. Nem mintha akadályozna ez bármiben, hiszen nem jelentenek a semleges csapatok semmi veszélyt rám nézve, de pont azt veszi el, amit a legjobban élvezek, hogy tápolhatom a két hősömet.

De megspórolta, hogy nekem kelljen kilépnem, ugyanis a következő csatában előbb a curse of netherworld varázslatra egy ilyen esztétikus alakzatot produkált, aztán pedig rögtön ki is fagyott (megint)...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 08.07.23. 01:54 #161
szbszig
Látom, más is rájött a nyerő taktikára.

Az 1.6-ot meg cseszhetem, mert ha még meg is találom azt a két évvel ezelőtti mentést, akkor se fogom tudni betölteni, ugyanis 1.0-val játszottam végig anno a kampányokat, és nem kompatibilis vele.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10984 levél
Válasz 08.07.20. 11:44 #160
VodevilX
Ha ennyire hiányzik a Nicolai elleni harc felvétele, akkor 1.6ban újrajátszhatod és ott már elmentheted
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
8612 levél
Válasz 08.07.20. 09:53 #159
davkar9
Lol Ez szép!
Simple. Eternal. Beige.
31927 levél
Válasz 08.07.20. 01:44 #158
szbszig
Nem nyugodtam addig, amíg el nem foglaltam a 4. pályán a "bevehetetlen" barbár várat.

Egyébként ez volt a kezdeti felállás. Nehezítette a dolgot, hogy az ellenséges hős is erős, level 16-os volt, és ráadásul expert shatter darkkal rendelkezett, úgyhogy a dark varázslataimat csak korlátozott mértékben tudtam használni ellene. Például a puppet mastert egyáltalán nem tudtam a cyclopsokra rakni, és a frenzyt is csak egyetlen lépés erejéig.

A csata maga két fő részből állt. Először kiirtottam mindent a cyclopsokon kívül. Ehhez egyrészt folyamatosan dobáltam a frenzyt a cyclopsokra, akik egy csapással elintéztek minden stacket, ami a kezük ügyébe került. Erre azért is volt szükség, mert ha hagytam volna őket, akkor kihajigálták volna a goblinokat a várból, és shooterként azonnal letarolták volna az egységeimet. Eközben pedig a slayerereket és a shamanokat, akik kimenekültek a várból, a saját egységeimmel daráltam be. Így jutottunk el ide. (És még bénáztam is közben, mert egy pillanatra a skeletonjaimat védelem nélkül hagytam, így odavesztek. Egészen pontosan elnéztem egy frenzyt.)

A csata második része ott kezdődött, mikor leomlott a fal, és elindultak kifelé a cyclopsok is. Mivel még mindig rengetegen voltak, és egy csapásra kivégezték volna bármelyik stacket, ezért a várároknál egyszerűen körbevettem őket no retaliationös egységekkel. Majd ezen a ponton következett a howl of terror, ami levitte a moráljukat -8-ra. Szerencsétlenek alig tudtak megmozdulni. De ha sikerült, akkor is az elpusztított stacket azonnal feltámasztottam, így egy helyben voltak kénytelenek harcolni, én meg szépen lassan a licheimmel és a vampire-jaimmal, valamint ezek klónjaival leamortizáltam őket. A többi egységre már nem is volt szükség.

Úgyhogy összességében még jóval ügyesebben is meg lehetett volna oldani a csatát: kisebb sereggel és kevesebb veszteséget szenvedve, de már nincs kedvem újrajátszani. És bár végül ebből nem lett olyan legendás csata, mint a Nicolai elleni, de azért örömmel használtam végre valamire a save replay funkciót.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 08.07.18. 04:19 #157
szbszig
Ez a necro 4. pálya nagyon tetszik. Mondjuk nem azért, mert hogy olyan nagy kihívás lenne, ugyanis a hőseim olyan erősek, hogy még a seregem kettéosztása után is veszteség nélkül gyalulja le bármelyikük bármelyik garrisont ("Inkább ne itt próbálj betörni, hanem kerüld meg a helyőrséget a földalatti alagúton!" -> Leszarom, irány előre!... ). Hanem mert szép nagy, változatos, hosszú, jól megtervezett, sok az ellenség, sok a feladat, de ugyanakkor mégis egyszerű felépítésű, az egyetlen váram jól védett helyen áll, nehezen megközelíthető, és bárhonnan vissza tudok town portalozni is, így az idő nagy része nem azzal megy el, hogy kergetem a level 1-es ellenséges hősöket fel-alá, amit utálok. Közben rájöttem, hogy a curse of the netherworld nem is olyan rossz varázslat, főleg ring of Sar-Issusszal kombinálva, és ha a gép szétszórja a csapatát sok különálló stackbe, ilyenkor hamar véget ér általában a csata. A frenzy, puppet master és társai még mindig roppantul szemetek, különösen hogy úgy emlékeztem, ezeket az adott egység megtámadása eltörli, de nem, ugyanúgy rajtuk marad. A banshee howl már a death's embrace artifact-kollekcióval is durva, a howl of terrorról meg már nem is beszélek. Egyszóval ha az ember kellően szorgalmasan tápolt az előző pályákon, minden spellt megtanult, és az összes különleges artifactot begyűjtötte, akkor tényleg sétagalopp a pálya.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 08.07.17. 01:48 #156
szbszig
Óh, igen, lesz még itt sok negatív morale!

Arantir, level 21
Arantir, level 22
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 08.07.15. 18:34 #155
szbszig
Ja, most éppen a saját hősömet sikerült leamortizálnom.

(Skull of Markal, Tunic of the Carved Flesh, Fallen Knight ability, plusz még meglátogattam egy Warrior's Tombot is...)

Még szerencse, hogy amúgy is csak élőhalottak vannak a seregében.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10984 levél
Válasz 08.07.14. 01:55 #154
VodevilX
lol

Egyébként a morál és a luck is +/- 10 lehet, de ennek ellenére úgyanúgy max ötösként kezelni. Ez azért van, hogy felhalmozhasd, és ha rájönnek a különböző minuszok, akkor is jó legyen.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31927 levél
Válasz 08.07.14. 00:44 #153
szbszig
Eléggé be lehetnek szarva...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 08.07.13. 23:28 #152
szbszig
Na bazz: memory mentor. Akkor irány vissza még egyszer a pálya elejére, és felszedem a witch hutokból a haszontalan skilleket, hogy aztán lecserélhessem őket. Már harmadik napja ezt a mapet nyüstölöm...

Egyébként szó se róla, van néhány kényelmet elősegítő újítás a játékban. Például a városfejlesztésnél végre nem csak kétféle ikon van a városok képe mellett, hanem külön van ikonja a "ma még nem építettél, de nem is tudsz"-nak, vagy a "teljesen fel van fejlesztve a város"-nak. Ez tényleg egy csomó időt megspórol, főleg a lassabb gépen játszóknak, mint én, ahol a városokba belépésnél is töltöget egy darabig a játék. Vagy a wait gomb a csata közben most már egyszerűen elérhető, és közvetlenül lehet mentést betölteni onnan is. Szintén nagyon kényelmes. És persze végre lehet csatákat elmenteni! Nem is értem, ezt eddig miért nem tették bele. Néhány korábbi csatámat, különösen a Nicolai ellenit a Sylvan campaign-ben most úgy sajnálom, hogy nem rögzíthettem.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8612 levél
Válasz 08.07.13. 14:09 #151
davkar9
Menj a felszínre majd menj a papok irányába. Közelebb kell telportálnod a városodat, utána pedig végezd el a rituálét. Vigyél egy viszonylag erős sereget mert démonok fognak megtámadni.
Simple. Eternal. Beige.
1 levél
Válasz 08.07.13. 11:12 #150
poe
sziasutok

Én az utolso kampány második küldetésében akadtam el (Tearing the Veil)!!
Már az elején lejutok a föld alá megtalálom a grált de nem tudom merre kel továbbmenni!!!
Elöre is köszi a segitséget!

üdv P.
31927 levél
Válasz 08.07.12. 13:39 #149
szbszig
Arantirnak most nem tudom, mit fejlesszek. Van neki dark és summoning magic, az még rendben van. Viszont egyrészt érdemes lenne hajtani a howl of terrorra, ami viszonylag könnyen elérhető, de intelligence kéne hozzá, amit utálok. Másrészt pedig a manáját is kéne fejleszteni, hogy használni tudja az avatar of death-t rendszeresen, és ehhez sorcery kellene leginkább. Vagy vegyem be mindkettőt? De akkor már csak egy szabad hely marad másnak, én meg sosem szoktam ennyire magic alapú hőst építeni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 08.07.11. 23:04 #148
szbszig
Ez a játék szórakozik velem...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 08.07.11. 01:30 #147
szbszig
Na, most viszont felbaszott a játék. Még mindig az első pályán a nekromantákkal. Három hónap az időlimit. Kb. a második vagy harmadik héten elfoglaltam a piros ellenség várát. Tök jó vagyok, gondoltam, enemy defeated, most már csak módszeresen le kell takarítanom a pályát, és felfejlesztenem a hősömet. Mivel azonban az egységeim elfogytak a csatában, ezért vissza kellett mennem a portalon át a főváramhoz. Jó, ha már ott vagyok letisztítom a térkép bal felén a terepet. Megvan, irány vissza, legyűröm a második vár körül az egységeket, be a banyához, kapok feladatot, hogy menjek vissza az első váramnál lévő bányához a glowing ore-ért. Jó, előbb még megnéztem a másik two-way portalt a pálya alján, ami elvezetett egy elemental confluxhoz, amivel semmit se lehetett csinálni (mivel az ilyennél egységeket lehet venni, én meg épp tele voltam, ezért ez fel se tűnt). Vissza a bányához az első várnál. Vissza a banyához a második várnál. Secondary objective kipipálva. Vissza megint az első várhoz, felpakolom a sereget, és indulnék a one-way portalhoz, erre amint odaérek, elkezdenek scrollozódni a new objective-ek, mint az őrült. A két kulcsdarabot ugyan már begyűjtöttem időközben (mi a jó fenéért nem lehetett ezt a feladatot előre kiírni?), azonban amikor kitalálta, hogy menjek megint vissza két portalon át a térkép felső sarkába az elemental confluxhoz, és onnan slattyogjak vissza újra keresztül az egész térképen a one-way portalig, akkor eldurrant az agyam. Gyakorlatilag másfél-két hónapot elbasztam azzal, hogy fel-alá rohangálok, mint egy hülye, mert nem képes időben megmondani, hogy mit hol kell felvenni/hova kell eljuttatni...

Még jó, hogy van egy csomó mentésem, úgyhogy holnap visszatöltöm az egyiket, és igyekszem legalább egy oda-vissza utat megspórolni majd, hogy most már tudom, mit kell csinálni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 08.07.10. 22:05 #146
szbszig
Azóta találtam még hülye hibát. Például amikor squire-ral/skeleton warriorrel megtámadok egy ghostot/spectre-t/poltergeistet, akkor az is előfordulhat, hogy az ütés mellémegy, de a bash képesség bekapcsol. Legalábbis más magyarázat nem lehet arra, hogy az ellen néha nem üt vissza. Milyen hülyeség ez már, amikor el se találom...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10984 levél
Válasz 08.07.10. 20:26 #145
VodevilX
Hé ez a zolika izé eddig az alapjáték gyűjtői változatában volt elérhető csak (hivatalosan), szóval ez nem új Egyébként nem olyan rossz ám ez a skill, mert így pl mindenből tudsz erősíteni csaták után, annak függvényében, hogy ki volt az áldozat. Persze kell hozzá némi pont is.

Egyébként az az igazság, hogy én sem toltam még végig, a barbár kampány 2. pályáján abbahagytam. Valóban ráférne még 1-2 patch, de sajnos úgy tűnik az Ubi sz*rik rá. Úgy volt hogy januárban jön, de semmi híre. Mint, ahogy a web alapú játék sem áll még sehogy, annak ellenére, hogy a bétát 2008 elejére írták ki, még az sem kezdődött el.
Azért még reménykedem, hogy ősszel meglepetésszerűen jön majd mind2
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31927 levél
Válasz 08.07.10. 01:15 #144
szbszig
Nekromanta hadjárat? Sok mindenre számítottam, de erre talán a legkevésbé. Na mindegy, biztos érdekes lesz, bár még csak az első pálya közepén vagyok. Viszont a necromancy új rendszere nem tetszik. Ennyire imbalancednak tartották a korábbi változatot, ahol végeláthatatlan mennyiségű skeleton archert lehetett összeharácsolni? Nagyon durván legyengítették ezzel az élőhalottakat szerintem... (Mellesleg hogyan lehetséges egyáltalán, hogy Ornella képes a csata után egységeket feltámasztani, amikor nincs is necromancy képessége?)

Ja, és mi ez a fene nagy Zoltán-kultusz? Az még oké, hogy az élőhalottaknál volt eddig is Zoltan nevű hős, de most még ez is.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 08.07.09. 20:14 #143
szbszig
Na, elkezdtem én is jókora késéssel. 2006 nyarán játszottam ki az alapjátékot, 2007 nyarán az első kiegészítőt, így stílszerűen idén nyárra maradt ez.

Sok messzemenő tapasztalatot egyelőre még nem tudok megosztani, mert nagyon az elején tartok, csak a quroqos prológ-kampányt vittem végig, de lássuk.

Mindenekelőtt ilyen bugot azért nem vártam volna egy olyan játéktól, ami már tucatnyi patchet és két kiegészítőt élt meg. A battle dive-oló griffinnek sikerült ugyanarra a mezőre leszállnia, ahol az én cyclopsom állt. Amivel aztán nem tudtam megmozdulni, amíg odébb nem ment... (Mellesleg azon is meglepődtem, hogy már a battle griffinnek is van battle dive-ja. De tényleg, ezek szerint átdolgozták a meglévő egységeket is.)

Aztán az új barbár faj érdekes, de eddig elég fura velük játszani. Nagyon might központúaknak tűnnek, és ez nem csak abban merül ki, hogy a hőseik nem varázsolnak, hanem még az egységeik is mind ugyanarra a kaptafára készültek: nincs egy normális shooterjük (a centaur önmagában nem lenne rossz, de kettes szintű, ráadásul nagy méretű...), nincs egy normális flyerjük (a wyvernt még nem láttam), csupa közelharci egység igazán különleges speciális képesség nélkül, amiknek az aktivizálásához szerencse kéne, mint más egyéb fajoknál. Persze ez nem baj alapvetően, ennek a fajnak a nyers erő a legfőbb jellemzője. Csak az én tetszésemet annyira még nem nyerték el. Bár ez is változhat a későbbiekben.

Komolyabb gondjaim vannak a secondary skillekkel. Azaz hogy nem volt gondom szinte egyáltalán a kiválasztásuknál, míg más fajoknál órákig vacilláltam korábban, hogy melyiket szeressem. Itt azzal kezdtem, hogy a négy shatter ... magic ment a kukába. Mire jók ezek egyáltalán, ha az ember nem tudja, milyen ellenfélre készüljön?! Aztán ment a shout és az enlightenment is utánuk, mert egy kimondottan might hősnek ezek is teljesen feleslegesek. Úgyhogy maradt a leadership, luck, logistics, attack egyértelműen. Még egyedül az utolsón gondolkoztam kicsit a defense és a war machines között, aztán azt választottam, amelyik éppen feljött.

Úgyhogy így vagyok jelenleg. Bár most tartok tőle, hogy Quroqot nem vihetem tovább, mert új kampány kezdődik. Na mindegy, majd meglátjuk...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10984 levél
Válasz 08.06.03. 12:37 #142
VodevilX
Picit mérges vagyok a Nivalra meg az Ubira. Év elején volt úgy, hogy jön a 3.1es patch, illetve 2.2 a HoF-hoz és a simához is esetleg jön további. Utóbbihoz lett is 1.6, de a 2 kieghez azóta sem jött semmi, és még csak híre sincs. Pedig ráférne a játékra, elég csak a borzalmasan lassú aira gondolni...
Valamennyit javult a konfigom, és így tisztább képem van a játékról. Szemmel látható különbség van az alap és ezen kieg között teljesítményben.
Nemtudom mit tudtak csinálni vele, mert a különbség csak a papíron leírt gépigényben és teljesítményben mutatkozik, de semmi szemmel látható változás nem történt.
Most majd előveszem és befejezem a félbehagyott kampányt, úgy látszik ez már hagyomány nálam, az alapot és az 1. kieget is egy-egy ilyen féléves szünettel toltam végig
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
4 levél
Válasz 08.05.07. 18:36 #141
casual
Elakadtam a Végzet Pörölye játékban is. Freyda dilemmája , 4.küldetés:Egyezkedés. A törpök megszabják , hogy mennyi és milyen katonával léphetek a földjükre , valamint fizetnem is kell. Mindent a kérésük szerint csinálok mégsem engednek át. Aki tud kérem segítsen.
4 levél
Válasz 08.05.07. 18:21 #140
casual
Köszi. Sikerűlt.
8612 levél
Válasz 08.05.07. 17:37 #139
davkar9
Az utolsó vártól amit elfoglaltál jobbra (a minitérkép jobb alsó sarkában) van egy lejárat, itt végigmész és az utolsó várnál találod magad.
Simple. Eternal. Beige.
4 levél
Válasz 08.05.07. 17:31 #138
casual
Pontosabban. Asha végrendelete , 2. kűldetés: A keserű hadjárat.
4 levél
Válasz 08.05.07. 17:19 #137
casual
Sziasztok! Elakadtam a játék 3. pályáján , amelybem a mágusokat kell legyőzni. Legyőztem a narancs és a citromsárga ellenfeleket , de a piros várat nem tudom megközelíteni mert mágia védi. Mit kell csinálni? Aki tud segíteni kérem írjon nekem: istvan.herold@gmail.com Köszi.
10984 levél
Válasz 08.05.03. 15:30 #136
VodevilX
2 levél
Válasz 08.05.03. 15:14 #135
Hero V
Heeelp!

Az első pályán megakadtam!
brühühühü!
az a neve hogy a Varjak gyilkosa mert nekem magyar.
Na akkor minden szép és jó.. Quroq-gal vagyok lálálá csak hogy amikor az aranybánya micsodához érkezel akkor ugya 400 valamenyyi goblin csatlakozik...
Minden felkutattam de semmi mindenkit le is győztem de nem tom mit kell csinálni!

Heelp!

Kage Bunshin no Jutsu! Ja és Heroes V fan is vok! :--))
4981 levél
Válasz 08.04.10. 17:54 #134
tibi6893
vki adna linket magyar felirathoz? kösz...
http://shudzsi.blogspot.com
2 levél
Válasz 08.02.16. 17:49 #133
Teki0322
Megtaláltam a váron belül az épületet de nem engedi felépíteni.
2 levél
Válasz 08.02.16. 17:35 #132
Teki0322
Sziasztok.
Én is az Ork 2. pályán akadtam el. Egyszerűen nem találom az amulettet pedig ott vagyok ahol vásárolni lehet. Már áttekertem több hónapot de semmi.
Mi lehet a gond?
Ha valaki tudja segítsen. Köszi
30 levél
Válasz 08.02.12. 11:02 #131
rocsikzoli
Rendben, köszönöm! Újabb kérés: az előzőleg megadott címre el tudná vki küldeni a Hammers of Fate magyar szövegeit tartalmazó fájlt? Asszem itt található: Ubisoft/Heroes of Might and Magic V/Dataa1/aitexts! Előre is köszönöm szépen!
10984 levél
Válasz 08.02.12. 10:56 #130
VodevilX
Magyarul csak márciusban fog megjelenni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
30 levél
Válasz 08.02.12. 09:30 #129
rocsikzoli
Üdvözletem! MEgvan eredetiben a játék, de angolul Lenne egy olyan kérésem, h akinek megvan magyarul, az el tudná nekem küldeni a játék Data/Texts fájlát a rocsikzoli@freemail.hu-ra? Előre is köszi!
37 levél
Válasz 08.01.21. 23:39 #128
Robyx
problémám az van..
pls konkrét linket küld mert nem negayon veszek ki az oldalakról vmit...(23óra39perc...fárad az agyamXD)
előre is kösz
37 levél
Válasz 08.01.21. 23:28 #127
Robyx
1340 levél
Válasz 08.01.21. 21:29 #126
tomcsa4
Szia! Tavaszi katalóguson rajta lesz, de már 1 hónapja kapható a www.vatera.hu-n. Itt cégek is képviseltetik magukat, új termékekkel. POnt egy cég árulja is, egy példány van! De elmész a www.logout.hu-ra, ott apróhírdetések és ott van egy Karr nevű fazon, aki szintén rahedli gammát meg tud szerezni!
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
37 levél
Válasz 08.01.21. 20:25 #125
Robyx
csákány mindenkinek
közelek a hónap vége és érdekelne h mikor jön ki a magyar változata a HOMM5 ToE-nek
aki tud új infót lécci írja meg...
előre is köszi
3 levél
Válasz 08.01.20. 19:58 #124
odinho
koszi szepen.sikerult atmenten very thx
8612 levél
Válasz 08.01.20. 16:36 #123
davkar9
Az egyik várban építesz egy épületet amiben lehet venni (nevére nem emlékszem).
Simple. Eternal. Beige.
3 levél
Válasz 08.01.20. 15:14 #122
odinho
hali!
mar olvastam visszabb hogy,hogy kene tovabb menni,de hol lehet azt az amulettet venni????
3 levél
Válasz 08.01.19. 22:38 #121
odinho
sziasztok!
kerem segitsen vki!!!one khan one clan missioba vagyok.hajokal nyomulgatok,es meg van egy var ahova nem birok atjutni.el van torlaszolva az ut vagy vmi ilyesmi.ha valaki mar jart arra es atjutott kerem segitsen.elore is thx.....
37 levél
Válasz 08.01.12. 15:36 #120
Robyx
huhh
köszike
további jó szórakozást!
8612 levél
Válasz 08.01.12. 15:34 #119
davkar9
A Hammers of Fate - magyar
A TotE magyarul pedig ebben a hónapban jelenik meg.
Simple. Eternal. Beige.
37 levél
Válasz 08.01.12. 15:28 #118
Robyx
a Tribes of the East magyar változata?
arra nem is kell sokat várni
és a Hammers of Fate-et magyarul már láttam h megrendelhető csak elfelejtettem a linketXD
ötlet?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.