Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Konzolok, konzolos játékok

»» God Of War

64 levél
Válasz 15.02.06. 21:27 #301
szogyenyi
Csak aztán le ne szakítsa a fejedet De amúgy igen, én is mindenképp megnézném
,,Nothing is true, everything is permitted"
3007 levél
Válasz 13.03.23. 08:11 #300
gregmerch
Mindenképp meglessük, ha nem nagy fáradság !
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
2853 levél
Válasz 13.03.23. 00:58 #299
RAI*DEN
Anyway, hétfőn kiplatináztam a játékot, sőt mi több, megérkezett a collectors edition-om is belőle . Ha kíváncsiak vagytok rá, lőhetek fel róla képeket, és Kratost is kihámozhatom a dobozból
3007 levél
Válasz 13.03.22. 21:35 #298
gregmerch
Harc közben még sosem haltam meg benne, csak az ugrálós, villámgyors reakciót kívánó részeknél. Az sem jó, hogy egyből a TR után kezdtem bele (az első 1 óra belekukkantás után), aztán közbejött egy teszt is, így legkorábban holnap tudom megint folytatni. Egyben kell ezeket végignyomni, akkor rögzül minden rendesen...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.22. 21:25 #297
balays82
Pedig az általad kifogásolt részekből lesz még később is bőven. A harcokkal nekem alapvetően nem volt gondom, sokkal többször haltam meg az ugrálós részeknél. Ha nagyon nem megy valami, én is szünetet szoktam tartani, utána rendszerint gyorsan sikerül túljutni az adott részen. Az viszont tényleg nem jó, ha állandóan félbe kell szakítani a játékot, a kombók betanulásához nem árt a folyamatos játék.
3007 levél
Válasz 13.03.22. 21:05 #296
gregmerch
Hát nem tudom, én meg pont elkezdtem durván anyázni a játék kapcsán. Nekem valahogy nem fekszik az új vezérlés (pedig csak kicsit módosítottak rajta, de az épp elég volt). Delphiben,a kígyóknál egyfolytában meghaltam a százezer QTE-nél, meg amikor a zölden világító pontokba kapaszkodva kellett továbbmenni, vagy a szétmálló deszkákon továbbmászni villámgyorsan. Szerintem világrekordot döntöttem a "ki hal meg legtöbbször egy játékban x perc alatt" kategóriában. Pedig ez az egyik kedvenc sorozatom, illetve játékstílusom, de valamiért ez a rész most (szigorúan az irányítást tekintve) nem fekszik. A TR-ben is alig párszor haltam meg, akkor is főleg QTE-k, meg egyéb gyors események során. Mindegy, majd holnap biztos jobban fog menni. (Az sem segít, hogy folyton félbehagyom 1-2 óra játék után valamiért...)
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.22. 18:40 #295
balays82
Az Ascension végigjátszva. Egészen pontosan 11 óra 30 perc alatt, ami lényegében megfelel az átlagnak a nagygépes GoW részek esetében. Viszont háromszori nekifutásra sikerült végigjátszani, ami jelzi, hogy mennyire nehéz volt abbahagyni, ha belekezdtem. Azt gondolom semmilyen értelemben nem lóg ki ez a rész sem a szériából, abszolút hozza a megszokott színvonalat. Nem érzem erőltetettnek a történetet sem, jól felvezeti a későbbi eseményeket. Nehéznek nem mondanám (normál szinten), egy olyan rész volt, ahol viszonylag sokat szívtam a továbbjutással, jelzésértékű, hogy miután átjutottam, csilingelt is egy arany trófea. A végső bossharc szokás szerint kegyetlenül látványos, de szintén viszonylag könnyen abszolválható.

Arra kíváncsi vagyok, hogy ezek után hogyan tovább, lesz-e igazi folytatás. Azt nehezen tudom elképzelni, hogy a Sony éppen a legsikeresebb címét fogja pihentetni, miközben hamarosan egy új konzolt kell teljes erővel népszerűsíteni.
3007 levél
Válasz 13.03.14. 13:17 #294
gregmerch
Ez a GoWA-TR összehasonlítgatás kicsit olyan az "almát a körtével" jellegű nekem. A GoWA egy új, előzmény epizód, soha nem is akart több lenni. Annak valószínűleg kiváló is lesz! A TR viszont totálisan megújult, méghozzá 18 év után, ami egyenesen eget rengető teljesítmény a Crystal Dynamics részéről. Nekem a GoW brutalitása, pörgése, világa, hangulata, játékmenete jobban fekszik, mint a TR-é (bármelyiké), de ugyanakkor más stílusba is tartoznak. A GoW egy erősen harc orientált, viszonylag kevés platforminggal és puzzle elemekkel tűzdelt irányzatot képvisel (mint pl. a Darksiders, vagy a Dante's Inferno is), míg a TR esetében a harc aránya kevesebb, és (főleg a régebbi epizódoknál) a platforming meg a puzzle megoldások kerültek előtérbe (mint pl. a PoP széria setében is). Az arányok persze mindenhol mások, de kicsit más a stílusuk, ez vitathatatlan. (Amolyan sub-stílusokat képviselnek a műfajon belül, legalábbis az én szememben. Olyanok, mint egy növényfaj két alfaja, csak hogy az eredeti szakmámba vágó hasonlattal éljek.)
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.14. 13:01 #293
balays82
Lehet, hogy kicsit félreérthetően fogalmaztam, mert nem akartam rangsort felállítani a Tomb Raider és az Ascension között, vagy arra célozni, hogy a kettő közül az utóbbi a jobb. Amit a Tomb Raider esetében írtál, azzal maximálisan egyetértek, azzal is, hogy sokkal nagyobb a játéktörténelmi jelentősége (de nagy szavak), mert feltámasztott, gyökeresen megreformált egy nagynevű sorozatot, miközben azt tényleg el kell ismerni, hogy az Ascension nem más, mint egy szimpla - a bevált recepten módosítani nem akaró - folytatás (illetve előzmény). Ilyen logika alapján a két játék összevetéséből - objektív módon szemlélve - a Tomb Raider jönne ki győztesen. Ennek ellenére a tegnapi "egy kicsit belenézek a játékba, aztán jöhet megint Lara" tervből végül nem lett semmi, mert lefekvésig nem sikerült szabadulni az Ascension hatása alól. Ez azonban tényleg semmit nem von le a Tomb Raider érdemeiből.
3007 levél
Válasz 13.03.14. 12:21 #292
gregmerch
Ez csak a 6. rész (ha nem számítjuk bele a mobiltelókra megjelent Betrayal-t is).
Nekem nem tűnik "izzadságszagúnak", és nálam bőven belefér egy "miért és hogyan is lett Kratosból az, aki" jellegű sztorit feldolgozó -1. rész. Erről eddig csak szóbeli ismertetőt kaptunk, de nem láttuk a saját szemünkkel.
A pörgése, és a megvalósítása engem abszolút a 3. részre emlékeztet (a látott kevés alapján), de az sem kisebb bók, ha mások szerint meg az 1 és a 2 köszön benne vissza.
A TR nem lett rossz, és nagyon nagy dolgot hajtottak végre avval a fejlesztők, hogy képesek voltak ennyi év után valamit valóban hathatósan megújítani! Ez benne a legnagyobb dolog! Sajnos avval sem volt még időm foglalkozni, de cserébe sok jó tesztjátékkal játszhatok ismét (a félresikerült Aliens CM után)...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
12566 levél
Válasz 13.03.14. 12:00 #291
McCl@ne
Toltam bele én is kb. másfél órát, nagyon jó! Több helyen írják, hogy az első két részre emlékeztet, és ezzel egyet is értek! Más a sodrása, más a hangulata, mint a 3. résznek, de ez egyáltalán nem baj, meg sem fordult a fejemben, hogy azt a szintet elérheti, csak attól féltem, hogy majd el akarja, de a készítők nagyon okosan elkerülték ezt a csapdát!

Viszont nálam a Tomb Raidert nem múlja felül, az valami kegyetlenül beszippantott, a néha (sajnos túl gyakran) kikényszerített rambózáson kívül nem tudok mondani egyetlen negatívumot sem... Abbahagyhatatlan, filmszerű, mégis rengeteg teret ad, nem frusztrálóan nehéz, mégis igényli az ember ügyességét, figyelmét, reflexeit, néha a találékonyságát is. Nagyon jó élmény!

Persze ezek nagyjából elmondhatók a GoWA-ról is, de a kamerakezelés engem is zavar, ugyanis ha korábban tökéletes volt (3. rész), akkor nem értem, miért kell rontani rajta. Plusz belefutottam egy csúnya bugba is az elején, az eléggé zavaró volt, a kamera nem követte Kratos mozgását, így csak azért nem haltam meg harmadszorra is, mert a demóban még jó volt és tudtam, hova kell lépni... nagyjából.

...és hát őszintén szólva egyetlen olyan bajom van, ami valahol nem vethető a játék szemére: én most játszottam végig az egész szériát az elmúlt fél évben, és ez tulajdonképpen 7-edszerre ugyanaz, ami igazából nem baj, csak abszolút rókabőr szaga van.
Valaki valahol (már nem emlékszem) azt írta, hogy attól függetlenül, hogy nagyon jó játék lesz, teljesen nyilvánvaló, hogy nem több, mint egy emlékeztető arra, hogy van ám egy ilyen sorozat is, hiába volt 3 éve az utolsó rész! Köztudatban tartják a franchise-t, hogy PS4-en még nagyobbat szóljon a következő rész! (amit nagyon szeretnék, de elképzelni nem tudok, és az már aztán végképp totál felesleges lenne!)

Tudom, hogy ezzel magunk (mondhatjuk, hogy rajongók) ellen beszélek, de láttunk már korábban kitűnő, de leépülő, izzadtságszagú franchise-okat. Szerintem a 3 nagygépes rész és a két kiegészítés tökéletesen kimerítette azt, ami ebben a történetben van, pedig nagyon bírom Kratost én is, de pont ezért írom ezt.

Ezzel szemben az új Tomb Raider nem csak egy haldokló franchise-t élesztett újra, de egy olyan akció-kalandot tett le az asztalra, aminek párja nincs! Nem is egészen értem, hogy miért mondják, hogy az Uncharted jobb. Ott "csak" akció van, itt meg holnap ilyenkorig sorolhatnám, hogy mennyi minden! Persze nem mondom, hogy egyik jobb a másiknál, de ha ki kéne hoznom valamelyiket győztesnek, az a Tomb Raider lenne, mert bár nem tudja olyan jól hozni azt, amit az Uncharted, cserébe viszont sokkal több minden van benne! (és mindben nagyon jó!)
Respect is not given. It's taken.
3007 levél
Válasz 13.03.14. 10:15 #290
gregmerch
Hát nálam ezerszer inkább Kratos, mint Lara - mondom ezt hatalmas TR fanként ...
Félek, én sem fogom kibírni a végigjátszását, pedig most tényleg muszáj lenne! Ott a másik GoW, ami kivételesen fix határidős cikk!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.14. 09:59 #289
balays82
Már a harmadik részben is ilyenek voltak a QTE részek? Az jó, erre már nem is emlékeztem. Látszik, hogy nemrég játszottam az első résszel, valahogy az ottani nehézség marad meg bennem.

Nekem ne tűnt fel, hogy a kamerakezelés olyan rossz lenne, leszámítva a már említett túlzott eltávolodásokat, de ezek egyértelműen a még jobb látvány miatt vannak. A gorgon szemek és a főnix tollak eddig is trükkös helyeken voltak néha, bár annyira ezért nem nehéz megtalálni őket, ha alaposan körbenéz az ember, gyorsan lehet lépni a szinteket az életerő és a mágia terén.
Annak is örülök, hogy a készítők tartották magukat annyira a hagyományokhoz, hogy a multis trófeákat hanyagolták. A GoW részekben hagyományosan könnyű gyűjteni a trófeákat, ez most sem változott, csak úgy csilingelnek a játék elejétől fogva.

Nekem most a teljes hosszú hétvége a rendelkezésemre áll, félő, hogy a szokásomtól eltérően, gyorsan el is érek a játék végére, mert tegnap is alig tudtam abbahagyni. Nem hittem, hogy Kratos még Lara kisasszonyt is képes lesz háttérbe szorítani, de ugye mégiscsak egy spártai hadúrról, a háború (leendő) istenéről van szó.
3007 levél
Válasz 13.03.14. 09:11 #288
gregmerch
Tegnap este végre én is eljutottam az üzletbe a példányomért (meg az előrendelőknek járó bögrémért), és naná, hogy nem bírtam ki, hogy bele ne nézzek !

Sok időm ugyan nem volt, mert marha fáradt voltam, és - szégyen, nem szégyen - este kilenckor már aludtam. Az a kb. negyed óra azonban bebizonyította, hogy ismét egy nagyon durván jó, brutális, és grandiózus epizódot kaptunk kézhez a SCE Santa Monica Studios-tól, ami külcsínben és pörgésben biztosan hozza a III. rész által felállított standardot! Nekem a kamerakezelés kicsit fura, mert valahogy néha elsikkadnak részletek, mert egyszerűen kiesnek, kikerülnek a kamera látószögéből. (Pl. különféle színű energiáért összetörhető vázákra és ehhez hasonlókra gondolok.) A harcrendszer megváltozása nekem egyelőre annyira nem tűnt fel (azt a bizonyos negyed órácskát is főleg az állam felszedegetésével töltöttem ...), de a QTE pont olyan maradt, mint a III. részben volt, vagyis jóval egyszerűbb és teljesíthetőbb az I. és II. epizódokban bevezetettnél. (Már a III.-ban is a képernyőnek a kontrolleren való kiosztásnak megfelelő oldalán jelentek meg a megnyomandó akciógombok, ami jelentős könnyebbség ahhoz képest, mint amikor csak feldobott valamit mindig ugyanoda.)

Egyszóval nekem eddig nagyon tetszik, és komoly kihívást fog jelenteni, hogy a hétvégén nem lesz vele időm foglalkozni - igaz, egy másik remek játék miatt.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.13. 23:58 #287
balays82
Komolyan nem értem a fanyalgókat, szerintem ez a játék pont ugyanolyan jó, mint eddig. Delphi templomáig jutottam, de eddig nem nagyon tudnék belekötni semmibe. Illetve talán abba, hogy néha harc közben is annyira eltávolodik a kamera, hogy szinte vakon kell nyomogatni a gombokat. De kb. ennyi. A látvány meg egészen egyszerűen pazar, a "kígyóvonatos" résznél leesett az állam.
14264 levél
Válasz 13.03.13. 19:25 #286
balays82
Már kezdtem azt hinni, hogy nem jön meg a játék, mert a futár öt órakor még sehol nem volt, de végül megérkezett.

Nagyjából egy órát játszottam vele, a "három héttel korábban" részig jutottam. Azt már a demóból is tudtuk, hogy kegyetlenül pörgős és látványos a játék eleje, a kezdés tehát nagyon hatásos és meggyőző. Az új harcrendszer megszokása azért el fog tartani egy ideig, néha nem azt csinálja Kratos, amire számítok, a régi beidegződéseket el kell felejteni. De alapvetően tetszik az új rendszer, egy fokkal talán még az eddigieknél is látványosabb. Az már a demóban is feltűnt, hogy a QTE szekvenciáknál elég engedékeny a játék, szerintem nehezebb hibázni, mint eddig, azért is, mert a képernyő szélein villannak fel az ikonok, így gyorsabban is lehet reagálni rájuk.

Az első benyomások tehát nagyon jók, bízom benne, hogy a színvonal a továbbiakban sem csökken, akkor pedig az állítólag eléggé erőltetett történetet is el lehet majd nézni a játéknak.

3007 levél
Válasz 13.03.13. 10:39 #285
gregmerch
Mindenkit veszettül irigylek, aki már tolhatja!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
3007 levél
Válasz 13.03.13. 10:38 #284
gregmerch
Ezt már mi is megírtuk...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.13. 09:51 #283
balays82
Ezt a hírt olvastam, de akkor úgy értelmeztem, hogy az Ascension mellé járó demó lesz május 31-én publikus mindenki számára, tahát azoknak is, akik nem vették meg a játékot. Mert ebben a formában így nem sok értelme van ennek a demónak. Na mindegy, ettől azért nem dőlök a kardomba.
12566 levél
Válasz 13.03.13. 09:42 #282
McCl@ne
14264 levél
Válasz 13.03.13. 09:38 #281
balays82
+1 futár, -1 Tomb Raider

Arra azért kíváncsi vagyok, hogy a The Last of Us demó is elérhető lesz-e mától, bár szerintem nem. Ha mégis, akkor az élvez majd elsőbbséget.
3007 levél
Válasz 13.03.13. 09:29 #280
gregmerch
Én majd este, hazafelé ugrok be a boltba (ha megkapom tőlük a zöld lámpát).
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
12566 levél
Válasz 13.03.13. 09:10 #279
McCl@ne
Futárvárás LVL99, persze közben Tomb Raider.
A bőség zavara, még az Uncharted 2-vel sem végeztem
Respect is not given. It's taken.
14264 levél
Válasz 13.03.12. 22:39 #278
balays82
Gondolom, hogy az. Az első részt szerettem, de az Xbox360 az én életemből már nagy valószínűséggel kimarad.
3007 levél
Válasz 13.03.12. 22:33 #277
gregmerch
Pedig az sem rossz ám, csak teljesen más jellegű.
Mindenesetre a Ghost of Sparta óta ezt a holnapi megjelenést várom, így biztosan nem bírom majd ki, hogy ne nézzem meg. (A veszélyes csak az, hogy az utoljára megjelent 2 részt gyakorlatilag egy ültő helyemben toltam végig, ami most nagyon nem lenne célszerű).
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.12. 22:28 #276
balays82
Az legalább nálam biztosan nem zavar be.
3007 levél
Válasz 13.03.12. 22:26 #275
gregmerch
Nekem meg a másik GoW...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.12. 20:59 #274
balays82
Ha valamitől egyáltalán nem tartok, hogy gyenge lesz, az pont az art design. A demó, de az eddig kiadott képek és videók alapján is nagyon rendben van, az élénkebb színvilág pedig szerintem még dob is rajta. Meg merem kockáztatni, hogy ezen a téren a sorozat eddigi csúcspontja lehet az Ascension, ha más szempontból nem is.

Jó, hogy holnaptól már nem csak beszélhetünk a játékról, bár jelenleg minden időmet Tomb Raider rabolja el.
3007 levél
Válasz 13.03.12. 18:09 #273
gregmerch
Hidd el, jó lesz az is !
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
12566 levél
Válasz 13.03.12. 18:07 #272
McCl@ne
"A harmadik részt meg nem csak ebben a generációban lehetetlen felülmúlni, de szerintem a következőben is nehéz lesz."

Ez akkora igazság, hogy kőbe is véshetjük. Én megkockáztatom, hogy életem legjobb "nem RPG"-je volt (RPG rajongó volnék, külön kezelem a kategóriát), egyszerűen fantasztikus minden pillanata. Annyira jó a God of War III, hogy a másfél évtizede imádott Diablo sorozatot is letaszította a trónról.
Amit amúgy sokan nem említenek, pedig a GoWIII talán legnagyobb erénye, az az art design. A festményszerű hátterek szinte végig egymásra licitálnak, a monumentalitás szerintem részben ezek miatt felülmúlhatatlan! Ha ez az art design hasonló színvonalon szerepel az Ascension-ben is, akkor lehetnek gyengébb elemei, nem fog nagyon zavarni
Respect is not given. It's taken.
3007 levél
Válasz 13.03.12. 10:15 #271
gregmerch
Szerintem itt még multi teszt nem volt, az talán külön cikk esz majd (bár ezt Dino nálam jobban tudja).
Igen, nem nagyon maradt isten az Olymposzon. De biztosan kitalálnak majd valamit, mondjuk Kratos elvonul, és kinyírja a konkurenciát is (pl. a római isteneket), de ha utánanézünk látjuk, hogy kismillió görög kisebb-nagyobb isten létezett, nem csak az Olymposziak.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.12. 09:38 #270
balays82
Persze, én is olvastam már az ellenkezőjét több helyen (nem csak itt), de azért elég vegyesek az értékelések ebből a szempontból. A harmadik részt meg nem csak ebben a generációban lehetetlen felülmúlni, de szerintem a következőben is nehéz lesz.
3007 levél
Válasz 13.03.12. 09:22 #269
gregmerch
Érdekes, én pont az ellenkezőjét olvastam. És Dino is nagyon dicsérte a single részt, ami számomra nagyon is mérvadó. Szerintem biztosan jó lesz a játék, de egy ilyen erős előző (III) rész után nagyon nehéz még nagyobbat alkotni. Majd biztosan a IV rész lesz az, gondolom már PS4-en. De azért egy jó kis Ps Vitás epizód sem lenne rossz!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.12. 09:07 #268
balays82
Én el tudom képzelni. Már csak azért is, mert nálam a God of War = Kratos és az ő bosszúhadjárata az istenek ellen. Ha ezek hiányoznak, akkor annyira nem érdekel a dolog, meg ahogyan már írtam is, a pontokért, pofás statisztikai adatokért való öldöklés, vagyis a multi soha nem izgatott különösebben, amióta játszom. A jó történet és az érdekes karakterek annál inkább. Nem gondolom, hogy ez az általános hozzáállás, de az enyém mindenképpen ez.

Azóta olvastam egy újabb (számomra eléggé mérvadó) tesztet, amely megint azt hangsúlyozza, hogy a egyjátékos mód nem ér fel az elődök nyomába, a többjátékos módot viszont valóban dicséri.
3007 levél
Válasz 13.03.12. 09:01 #267
gregmerch
Persze biztos sokan vannak, akiknek egy játékban nagyon fontos a multi rész, de vannak olyan sorozatok, amik a kezdetüktől fogva az egyszemélyes kampányra voltak kihegyezve, és többszemélyes módoknak eddig nyoma nem volt bennük. Így volt evvel az eddigi, nyolc év során megjelent öt epizódjában a God of War is, de ami ennél is jobb példa talán, az a tizennyolc éves múltra, és - a mostanit nem számítva - 9(+1) epizódra visszatekintő Tomb Raider is, amit eleddig szintén mindenki a single játékmódért szeretett. Most abba is beleerőltették a multit, ami nagyon sok sebből vérzik (de ezt majd GeryG Kollégám megírja az ismertetőjében), és egyelőre nagyon szegényes is. Szerintem kár ezért a láthatóan nagyon durván erőltetett multiplayer forszírozásért, de biztosan sokan ezért, vagy ezért is vásárolják meg a játékot.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
12566 levél
Válasz 13.03.12. 08:37 #266
McCl@ne
Futnak majd, mert gondolom a trófearibancok ki kell, hogy platinázzák, és oda kell majd a multi
Respect is not given. It's taken.
2853 levél
Válasz 13.03.12. 00:19 #265
RAI*DEN
Már csak azért is érdekes ez a levezetés, mert a God of War Ascension multijával kapcsolatban csak rohadt jó dolgokat hallottam, és már arra készülök, hogy megjöjjön a gyűjtői csomagom, és a sztori kipörgetése után egyből nekiülök a multi részének. Bár a béta időszakban direkt nem próbáltam, de annyi jót hallottam a multiról, és az elnézett videók alapján kizártnak tartom, hogy egy God of War fannak a multi szegmens ne fusson egy kört se...
3007 levél
Válasz 13.03.11. 11:22 #264
gregmerch
Szívemből szóltál ...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.11. 11:19 #263
balays82
Mostanában sok játék esik bele ebbe a hibába, vagyis, hogy a beleerőltetett multi végül rontja a végső értékeléseket. Dead Space, Tomb Raider, de akkor a God of War is beállt ebbe a sorba. Nem tudom, megér-e ennyit a multi erőltetése, de gyanítom, hogy nem, erre pedig előbb-utóbb talán a kiadók is rá fognak jönni. Könnyen elképzelhető, hogy nyernek valamennyi új vásárlót, de közben lehet, hogy a gyengébbre értéket játék, illetve a megszokotthoz képest kisebb végső pontszám (ami szerintem sokak számára ma is nagyon fontos szempont annak eldöntésében, hogy megvegyenek-e egy adott játékot), sokkal többet el is riaszt, vagy legalábbis elbizonytalanít.

Engem éppenséggel nem zavar, mert biztos vagyok benne, hogy hozzá sem fogok szagolni a többjátékos módhoz, így a tesztek erre vonatkozó részét, illetve az azzal kapcsolatos negatívumokat egyszerűen figyelmen kívül tudom hagyni. Ha pedig az, ami ezen kívül van, az ismét zseniális lett, akkor részemről semmi probléma.
3007 levél
Válasz 13.03.11. 10:32 #262
gregmerch
Azért régen is voltak zúzós harci részek két mentés között, amikor vissza kellett bizony jócskán menni, ha valami nem jött össze.
Néztem a Metacriticen az átlagos pontszámot, és ez eddig a legalacsonyabbra taksált GoW epizód. Nem mérvadó persze, ráadásul mindenhol a multi miatt veszik lejjebb a pontszámokat, míg az egyszemélyes kampány monumentalitását és minden eddigit túlszárnyaló brutalitását egyöntetűen pozitívan emelik ki.
Igazából nem is értem, miért kellett így, a hatodik részre beleerőltetni a többjátékos módot egy már régen mindenki által szigorúan zseniális, egyjátékos sorozatnak elkönyvelt szériába. Mindenhol ez veri ki a biztosítékot (az általam olvasott értékelések esetében), míg a single kampányt istenítik.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.11. 09:26 #261
balays82
A hétvégén nem sokat voltam gépközelben, de most már bepótoltam a teszt elolvasását. Tetszenek a felsorolt újítások, bár a mentési rendszer hibáin egy kicsit felhúztam a szemöldökömet, mert az eddig szinte tökéletes volt, így nem értem, miért kellett megváltoztatni/elrontatni.
3007 levél
Válasz 13.03.08. 08:05 #260
gregmerch
Dino remek tesztjét olvastad már? Abból kiderül, hogy ez sem lett kevésbé grandiózus epizód, és van ebben is istenség a fekete listánkon.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
12566 levél
Válasz 13.03.08. 08:03 #259
McCl@ne
Érdekes, nekem meg inkább az a problémám - a demó alapján -, hogy egy nulladik részhez képest túl sok az, ahogy nyit az egész. Persze nem azt várom, hogy Kratos 1vs1-ben tolja sima katonákkal, de azért ez egy picit erős volt így elsőre ez a 3. rész elejére emlékeztető epic őrület...
Persze nincs vele baj, mert ámulok, meg bámulok, csak valószínűleg mást vártam. Kicsit visszafogottabb kezdést és demóban látható harcot mondjuk úgy a fele magasságában, mert így nem igazán tudom, hogy lesz meg az íve az egésznek. Hacsak nem ez is a korábbi részek mintáját követi, és az első fél óra agyvérzést okozó hajrája után visszacsíp a tempóból... Nem tudom. Tetszett, amit láttam, elő is van rendelve, csak nem tudom, hogy miben nyújt majd ez többet, mint az előző részek.
Respect is not given. It's taken.
14264 levél
Válasz 13.03.07. 22:57 #258
balays82
Logikusan következtetve, még minden isten életben van. Meg ugye életben is marad a játék végére is. Ez lehet az oka annak, hogy az Ascension nem lesz képes felnőni a harmadik rész szintjéhez, hiányoznak belőle ugyanis azok az emlékezetes bossharcok, amelyek a korábbi részeket klasszikussá tették. Ez persze nem nevezhető kifejezetten a játék hibájának, hiszen alapvetően csak a korábban átélt kalandok felvezetése a feladata. Az egyik magyar oldalon megjelent teszt meg is erősíti ezeket a feltételezéseket, vagyis azt, hogy az Ascension még így is nagyon jó lett, de GoW mércével mérve nem tartozik az élmezőnybe, sőt inkább csak sereghajtó lehet.
3007 levél
Válasz 13.03.07. 15:34 #257
gregmerch
Akkor bennem lehet a hiba, mert nekem valami 18 órát írt ki tiszta játékidőnek az első rész a végigjátszás után...

A 2. is eltartott legalább 15 óráig, a 3. az 12 volt, a PSP-sek viszont 5-6 maximum (ellenben annál pörgősebbek).

Ezek szerint az Ascension-ben még vígan éldegél Ares, és mindenki más is, akit kinyírtunk az Olympuson, mi pedig elkeseredett, és "minden-mindegy" jellegű harcunkat vívjuk kb. 4-5 évvel családunk lemészárlása után, az istenek parancsára. Érdekes lesz...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.07. 15:20 #256
balays82
Így van, az Ascension lesz az abszolút előzmény, kronológiai sorrendben az első.

Ami a hosszúságot illeti, szerintem azért pl. az első rész sem számít kifejezetten hosszúnak, kb. 10 óra alatt végig lehet játszani (arról nem is beszélve, hogy van egy "játszd végig a játékot 5 óra alatt bármilyen nehézségi fokozaton" trófea is). De tény, hogy a PSP-s részek meg kb. 5-6 órásak, érthető okokból.

RAI*DEN:

Igen, az nekem is feltűnt, hogy a Sony Santa Monica ugyan nem volt jelen a bemutatón, de Stig azért a videós bejátszás formájában igen, tehát egyértelmű, hogy valamin dolgoznak. Az is kézenfekvő lenne, hogy először nem egy új IP-n, hanem egy system seller GoW játékon, ami biztosan segíteni beindítani a PS4 eladásokat.
3007 levél
Válasz 13.03.07. 13:20 #255
gregmerch
Amire minden esély meg is van. Szerintem a IV-es nyitó, vagy ahhoz közeli cím lehet PS4-en.

Én inkább arra vagyok kíváncsi, hogy mikor jön ki valami jó kis God of War cím Ps Vitára...

Ez a mostani a Chains of Olympus elött játszódik ugye, vagyis gyakorlatilag ez lesz az "előzmények előzménye", vagyis a -1. réz kronológia szerint?

Nekem nagyon tetszett eddig mindegyik rész, de mondjuk én mindent (kivéve a 2-kat) azon a platformon toltam végig, amire kijött. Az 1-et PS2-n, a 2-öt PS3-on, a 3-at szintén, a CoO-t és a GoS-t pedig PSP-n. Kézi konzolon nagyot ütött a két "nem számozott" rész, főleg a GoS, ami megmutatta így, a vége felé, hogy mire is képes igazán a kezünkben tartott hardver. Nagyon szép lett, és jó is! Csak ugye a kisebb kapacitású gépekre írt részek rövidebbek, ami a nagygépes átiratuknál nem egy pozitívum. (Az is igaz mondjuk, hogy az 1-2 hosszúságát egyik sem ért el később.)

i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
2853 levél
Válasz 13.03.07. 13:13 #254
RAI*DEN
Nyugodtan lehet fenntartásokkal kezelni a véleményemet, mert példának okáért, az eddigi előzmények sem voltak a nagy kedvenceim, ellenben az eddigi számozott epizódokat nagyon szerettem, és mai napig a legjobb rész szerintem a 2. volt.

És ha már egy kis OFF-ot megengedhetek magamnak, kíváncsi vagyok, hogy Stig Asmussen milyen játékon dolgozik a Sony Santa Monicánál, mert a PS4 bejelentésnél mutattak pár fejlesztőt akik dolgoznak valamilyen PS4-es címen, és ő is köztük volt... Legvadabb elképzelésem, hogy esetlegesen egy új számozott epizód készül nagyban .
3007 levél
Válasz 13.03.07. 10:03 #253
gregmerch
Nekem ez a sorozat benne van az elso harom kedvencben, es az egyetlen, aminek minden reszet vegigjatszottam- nemelyiket tobbszor is. Multi abszolut nem erdekel, de nagyon meg lennek lepve, ha nem vagna oda a single resz!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 13.03.07. 09:45 #252
balays82
"Ha a sztori miatt nem is, de úgy érzem az online multiplayer miatt maradéktalanul megfogja érni."

Nem gondoltam volna, hogy ez a mondat valaha is elhangzik majd egy GoW játékkal kapcsolatban. Én nagyon remélem, hogy nem jön be ez a megérzésed, mert véleményem szerint jó egyjátékos mód nélkül egy GoW nem igazi GoW. Igaz, szerintem a demó elég megyőző volt, akit a multi nem érdekel, az sem fog rosszul járni. Hozzáteszem, én csak a normál verziót mertem bevállalni, mert azért nekem is vannak kétségeim.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.