Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» F1 2007

2 levél
Válasz 09.10.24. 22:08 #173
Pítör
Sziasztok!

Help, hogy miként lehet a kiálláskor gumitípust cserélni!

Uff!


Pítör
21647 levél
Válasz 08.04.13. 08:58 #172
padavan
Nem tudom, m lehet a gond, nálam ilyesmi még nem fordult elő, bár kétségtelen, hogy időnként - versenyek végén - az egész egyszerüen kilép desktopra. Biztos lesz hozzá majd valami javítás.

Én ezt a EA-s dolgot kétszer próbáltam meg, de mind grafikailag, mind élményben, hangulatban nem tudott megfogni, szerintem félelemetesen kiábrándító egy szar.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2550 levél
Válasz 08.04.12. 22:29 #171
Pomee
ez még mindig nem oldja meg az F1 2007-es problémámat...
Never underestimate the power of the Dark Side...
16989 levél
Válasz 08.04.12. 22:23 #170
KisCsirkee
Igenám pada, csak ezt fejtsd meg nekem, miért kapok kék halált, olyan 8 másodpercnyi játék után? Betölt a pálya 10 sec alatt, állok a rácon/boxban elalszanak a fények és kékhalál!

Ráadásul még valami gebasz van mert az autóknak nincs textúrája csak fehérek, de a kék rémet nem ez okozza, mert ha a 2001-es szezont akarom futni akkor is bejön!

Amúgy igen szerettem a GP4-et modt halásztam elő, az egyik doboz aljáról, de nem nagyon akar kompatibilis lenni a konfigommal!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
21647 levél
Válasz 08.04.12. 22:20 #169
padavan
GP4 - CSM - beapplikálod a Jcaranti and friends 2007-es modot, és egy életre elfelejted az EA szarfos játékát.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2550 levél
Válasz 08.04.12. 22:17 #168
Pomee
másnak is szarakodott ez vista alatt?
(szarakodott=meghalt az intro után)
Never underestimate the power of the Dark Side...
1 levél
Válasz 07.12.05. 18:24 #167
utika
Hello ha valaki tudja hol lehet megszerezni a F1-2007 et,vagy letolteni az szoljon ide
utasi robert
10104 levél
Válasz 07.11.24. 13:14 #166
eti8
fúú a régi nordshleife pályát mindenkinek ajánlom hihetetlenül jó
A 2007-es modba kicsit nehezebb betenni, de sikerült megoldanom
Első próbálkozásra 6.31-et mentem
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
1 levél
Válasz 07.11.11. 21:31 #165
zsotya09
sziaszto
eltudná nekem küldeni valaki email cimemre honnan lewhet letolteni a f1 2007 szériál számot vagy cd kodot
14025 levél
Válasz 07.10.22. 12:42 #164
Martin 19
Áhhh bocs Hirtelen aszittem ez nem a játéké sry
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
2222 levél
Válasz 07.10.22. 12:40 #163
gary007
Elnézted a témát. Egyébként meg, ha már kijelentették, hogy nem büntetik meg őket, akkor majd pont a McLaren fellebbezésére fogják megváltoztazni?
Nem hiszem.
14025 levél
Válasz 07.10.22. 12:37 #162
Martin 19
===><===
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
21647 levél
Válasz 07.10.07. 22:12 #161
padavan
Fúúúú de szaki vagy, taníts minket Mester!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
383 levél
Válasz 07.10.07. 21:46 #160
Balikiraly
Az a HUD ami a videóban van, az lényegében kamu, mert a videó a ps3-as Formula Championship edition-ból van lopva (szépen magyarossan, a macska meg fel van mászva a fára)
4 levél
Válasz 07.10.07. 15:06 #159
Rascus
Ejj de nehéz volt Silverstone-ban :S De nyertem
Nyehehe!!
4 levél
Válasz 07.10.06. 18:20 #158
Rascus
Na szóval akkor hogy lehet beállítani vagy mit kell hozzá letölteni?
Nyehehe!!
4 levél
Válasz 07.10.06. 14:37 #157
Rascus
Mármint a Forma-1 2007-ben
Én meg most nyertem Indianapolis-ban
Nyehehe!!
2550 levél
Válasz 07.10.05. 22:37 #156
Pomee
huhh... Most nyertem meg a 30 körös Indianapolis-t úgy, hogy Lújisz 99 századdal ért be mögöttem
Never underestimate the power of the Dark Side...
4 levél
Válasz 07.10.05. 19:49 #155
Rascus
Nem tudja vki megmondani h hogy lehet beállítani azokat h a sebbeségjelző olyan legyen mint az előzetes videóban meg minden
ez az én "faszság"-om
Nyehehe!!
383 levél
Válasz 07.10.05. 17:22 #154
Balikiraly
2550 levél
Válasz 07.10.02. 18:04 #153
Pomee
mindenkinek meg van akkor a maga kis "faszsága"
Never underestimate the power of the Dark Side...
383 levél
Válasz 07.10.02. 16:27 #152
Balikiraly
Én is szívesen versenyeznék, csak nem megy a progi a karimmal
2550 levél
Válasz 07.10.02. 15:36 #151
Pomee
bár lehet, hogy inkább új gép lesz belőle!
de azért kihozom ebből a szarból a maximumot, még ha utána fel is kell gyújtanom!
Never underestimate the power of the Dark Side...
10104 levél
Válasz 07.10.02. 15:35 #150
eti8
Az nem jó
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
2550 levél
Válasz 07.10.02. 15:33 #149
Pomee
na jó!
úgylátom ez az egész tovább is csúszni fog, mert ez a trágyakupac, amit gépnek nevezek továbbra is hozza a saját formáját!
uhogy lehet, hogy csak egy format c: után lesz megint "működő képes"
mert most lefagy az msn akárhányszor elindítok vmit pl. F1-t!, a vicces hangról amit ad már nem is beszélve!
Never underestimate the power of the Dark Side...
10104 levél
Válasz 07.10.02. 15:19 #148
eti8
Csak szerdán érek rá délután
Vegyél fel msn-re és ledumáljuk: eti8@freemail.hu
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
2550 levél
Válasz 07.10.02. 14:51 #147
Pomee
én tök tisztessége szoktam lenni... persze néha nagyon nyomom a gázt és úgy kicsit bele szoktam csúszni az előttem lévőbe
remélem mükszeni fog a kormányom rendesen! de tolhatunk egy billentyűzetes próbát most is
Never underestimate the power of the Dark Side...
10104 levél
Válasz 07.10.02. 14:41 #146
eti8
Na de tisztességes versenyt akarok majd! azaz, ha féktávon belezúzol a másikba hátulról akkor visszaengeded
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
2550 levél
Válasz 07.10.02. 14:37 #145
Pomee
tök mindegy kivel jössz, ha én Sato-val kamikazézom végig a pályán!
Never underestimate the power of the Dark Side...
10104 levél
Válasz 07.10.02. 14:36 #144
eti8
Hát az szívás, mert akkor elverlek Hamiltonnal
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
2550 levél
Válasz 07.10.01. 23:19 #143
Pomee
amúgy vagy nagy kicseszés a játékban, vagy csak a sors fintora felém nézve, hogy a McLarenekkel sokkal jobban lehet menni mint a Ferrarival!
Never underestimate the power of the Dark Side...
2550 levél
Válasz 07.10.01. 23:18 #142
Pomee
akkor itt az ideje, hogy rámenjek a nürnburg ringre

amúgy az előbbi rossz link volt! EZ a jó!
Never underestimate the power of the Dark Side...
10104 levél
Válasz 07.10.01. 22:25 #141
eti8
Jut eszembe valamikor kéne egy éltere halálra versenyt tolni
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 07.10.01. 22:17 #140
eti8
Azt sajnálom, hogy nem az új kanyarkombináció van benne... Egyébként a buszmegállóban soha sem lehett csak úgy átbaszni... Ahoz azért nagy
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
2550 levél
Válasz 07.10.01. 22:10 #139
Pomee
én most a régi jóöreg Spa-ban nyomom, de ott az uccsó előtti sikánt úgy elbaszták, hogy hejj! nem olyan átbaszom-a-kocsit-rajta hanem olyan tőfék kanyarkombináció lett... de amúgy egyik kedvenc pályám!
Never underestimate the power of the Dark Side...
10104 levél
Válasz 07.10.01. 22:04 #138
eti8
Hát én mindent centire csinálok De igazából csak európával játszottam el sokat, monzában csak mentem pár kört és ezt fostam ki Európa viszont zsírkirály. Ott ki lett centizve minden


De mellesleg az igaziak úgy csinálják, hogy a fékerőt kanyarok előtt külön beállítják
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
2550 levél
Válasz 07.10.01. 22:01 #137
Pomee
na de hogy? pumpálni kell azt rendesen... nem úgy mint a 80 éves nagypapi a trabantot...

amúgy: VOALA! Nem csak beállítások, hanem sok minden más is!

szerk.: nálam mellesleg ha visszaveszem a fékerőt, akkor fékez rosszabbul... mert az én verziómon lehet hagyni 90-95%-on a verseny hosszától függően! és nem kell tökig nyomni a hűtést sem!
Never underestimate the power of the Dark Side...
10104 levél
Válasz 07.10.01. 21:52 #136
eti8
De pont ezaz, hogy sok-sok métert veszítek, ha állítok 1-2 állást is a fékerőn. Legalábbis én veszítek vele sokat
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
2550 levél
Válasz 07.10.01. 21:48 #135
Pomee
Nem tudom mi lehet a probléma, nálam ez akkor fordult elő, amikor billentyűzettel próbáltam vagánykodni... akkor rendre szarabb időket mentem mint kormánnyal. A beállításokat meg érzésre csinálom... kb 5 kör alatt be lehet állítani egy kocsit (mész egy gyors kört, aztán állítasz), egyből lehet "érezni" a változást, ha jobb, ha rosszabb! De én is egy olyan oldalt keresek ahol vannak jó kis beállítások

eti: nem azt mondtam, hogy egyenlítsd ki a fékelosztást, hanem, hogy azt a 61:39-et átállítod egy 57:43-ra, akkor még mindig normálisan fékez, de közel nem kopnak olyan intenzitással a fékek és a sebességet sem kell feláldoznod!
Never underestimate the power of the Dark Side...
1 levél
Válasz 07.09.30. 10:45 #134
ctrlfn
Arra válaszoljatok, és adjatok valami megoldást, hogy lehet elérni azt, hogy a forma 1 2007 challange-ben 90%os a1-en 4-5 mp-el jobbat mennek nálam. És egyszerűen képtelen vagyok gyorsabb köröket menni. Tehát gondolom valami beállítás lehet? Viszont én igazán játszani akarok, tehát nincs kedvem órákat elbaltázni azzal hogy megfelelő beállításokat keresek úgy, hogy nem is értek az egészhez. Talán vannak alapfogások a beállításban amit érdemes tudni, vagy van valami link, ahonnan aránylag jó beállításokat lehet letölteni?? Üdv Mindenkinek.
10104 levél
Válasz 07.09.27. 14:35 #133
eti8
ha a fékerőt kiegyenlítem akkor sokkal rosszabb hatásfokkal működik és szerintem majdnem ugyan olyan hamar elfogy. Mondom próbáld inkább lejjebbvenni a fékerőt és teljesen kinyitni a hűtését-esetleg a súlyelosztással lehet játszani még (nem a fékegyensúly), hogy elöl kevesebb legyen. Talán az is segít, de ez nem biztos. De akkor az első szárnyat kicsit lejjebb kell engedni, amíg a hátsót meredekíteni (magyartos ), mert minél több súly van hátul annál könnyebben megpördül, főleg a gyors kanyarokban. Persze nem ár ilyenkor a felfüggesztésen is állítani, de az már bonyolultabb


Ja és persze lehet óvatosabban is fékezni Persze akkor hosszabb a fékút, de ha van már sok mp előnyöd akkor nem mind1?
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
2550 levél
Válasz 07.09.26. 22:20 #132
Pomee
ha a fékerő-elosztást is kiegyenlíted egy kicsit jobban, akkor tovább is bírja!
de úgylátom meg kell tanulnom fékezni... 10. kör végére is alig marad vmi a fékekből
Never underestimate the power of the Dark Side...
10104 levél
Válasz 07.09.26. 18:57 #131
eti8
igen, csak mondtam, hogy a fék hűtését felraktam maxra. úgy 7 körig bírja Egyébként meg levettem 90%-ra a fékerőt.
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
2550 levél
Válasz 07.09.26. 18:27 #130
Pomee
használtad te ezeket a beállításokat (monza) versenyben...? mert az "alap"-nál kb másfél kör alatt úgy eltűnnek a fékek, mitha ott sem lettek volna!
Never underestimate the power of the Dark Side...
10104 levél
Válasz 07.09.17. 22:42 #129
eti8
ja, hát osszuk csak szét a beállításaimat, mert akkor a magyarok bealáznak
Egyébként a súlyponttal fogok majd még játszani, meg emiatt a szárnyakkal\gumikkal is és talán ki tudok csikarni akkor egy rövidebb féktávot
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
2550 levél
Válasz 07.09.17. 22:31 #128
Pomee
jelencséé fel!

amúgy annyira nem volt vészes... 6 kör után rámszolt, hogy vissza kéne vennem, akkor azt a kört 7esben gyökkettővel fejeztem be, majd mentem az egyhuszas időt és a köv töltőnél felfortam!
szóval simán benne van úgy 7 kör
Never underestimate the power of the Dark Side...
10104 levél
Válasz 07.09.17. 22:16 #127
eti8
Ja, de most akkor te adatokat loptál a mclarentől! KÉMBOTRÁNY!!!!!!!
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 07.09.17. 22:10 #126
eti8
Ha nem állítom át akkor az első kanyart sem veszed be vele...
Álltalában, vagy az alapból csinálok valami használhatót (lásd európa. (ez előt a 2.1-es verzió előtt volt 1-es 1.1, 1.11, 1.1111, 1.11111111111 stb verzió aztán fogtam és az egészet átvariáltam és az lett a 2 aztán még állítottam a felfüggesztésen és a jobb első kereket megemeltem\puhítottam a felfüggesztésen és abból lett a mostani)).
Van igazából olaszra alapból is, de azzal nem foglalkoztam túl sokat, ezért 1.21 körül mentem csak vele max.

Egyébként meg jó köridő grat Nekem 1.20.8 asszem a rekordom kipörgésgátlóval, de mondjuk én nem tolom annyit monzában Magny coursot próbáld ki, az asszem látványosabb különbség Ja és ha nem akarod elforralni a motorodat\fékeidet akkor mondom adj rá 1 kis hűtést Persze akkor az egyenesekben rosszabb leszel, de cserében tudsz sok kört menni
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
2550 levél
Válasz 07.09.17. 19:44 #125
Pomee
na akkor... monza: 1:20:033... lehet ment volna leljebb is de felfort a motorom

amúgy meg jó kamu vagy eti! azt hittem, hogy saját beállítással nyomod, erre ez ilyen kamu letöltött
Never underestimate the power of the Dark Side...
2550 levél
Válasz 07.09.17. 19:28 #124
Pomee
na akkor meg is nézem mit megy ezekkel a kicsike!
Never underestimate the power of the Dark Side...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.