Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Deus Ex: Human Revolution

Deus Ex: Human Revolution

3214 levél
Válasz 11.07.04. 12:08 #44
Raistlin666
Ha nincs épp időd summázom:
Bizonyos oldalakon elérhető a béta verzió, amiben a játék szép nagy szelete kipróbálható. Bétához képest elég stabil és meggyőző. Check it!
1492 levél
Válasz 11.07.04. 12:05 #43
GeryG
Okay, akkor most milyen demo, vagy beta, vagy miről maradtam le? Avassatok be légyszi! Köszi!
3214 levél
Válasz 11.07.04. 11:53 #42
Raistlin666
Na jó nekem is csak abban döntött mikor vegyem. Elő is rendeltem végül PS3-ra.

Ha belegondolok, hogy rövid időn belül jön ez is meg a Space Marines...
18847 levél
Válasz 11.07.04. 11:41 #41
Peace
Nincs szükség rá, majd a véglegesnek nekiesem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3214 levél
Válasz 11.07.04. 09:34 #40
Raistlin666
Szerintem ne a videókat nézegesd hanem te is rántsd le a demót és csekk.
Nem kell sokáig játszani vele és meg leszel győzve! Én is kb 3 órát tettem bele és hagytam, hogy legyen nagyobb élmény a teljes.

A videókból nekem a sok hatásvadász lassítás és vágás miatt nagyon nem tetszett, de most meg vagyok győzve.
18847 levél
Válasz 11.07.03. 15:37 #39
Peace
Eddig nem igazán nyűgözött le ez a játék a videók alapján, nem is igazán tetszett, mert féltem, hogy teljesen élettelen és monoton lesz, de ez a legutóbbi két videó most elég erősen kezd meggyőzni az ellenkezőjéről! Igaz, hogy a grafika nem korszakalkotó, és néhol kimondottan gyenge, de ha a hangulata rendben lesz, és magával tud ragadni a történet, akkor egy kimondottan ütős játék kerekedhet belőle. Tessék csekkolni a 2 videjót!

Első...

Második...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1432 levél
Válasz 11.06.28. 20:19 #38
-T0ng-
Amúgy most nézegetve a videókat jutott eszembe valami. Nem akarok itt Mel Gibson-t játszani az Összeesküvés-elméletből, de nektek nem fura, hogy van egy játék, aminek "véletlenül" kiszivárog a bétája, pont egy főellenfélnél van vége és a készítők ahelyett, hogy agyvérzést kapnának, még fórumtémát is nyitnak azoknak akik kipróbálták?

A másik, hogy akárki találta ki, hogy ez a béta lefedi a játék 1/3-adát nagyon benézte. Elsősorban azért, mert nem egy alkalommal fogunk a béta végén lévő főellenféllel találkozni, legalábbis az eddig kiadott videók erre engednek következtetni. A másik, hogy szép és hosszú a béta, de annyira nem, hogy ezt beszorozva hárommal lefedne a főszál 25 óra játékidőt.
1432 levél
Válasz 11.06.28. 19:21 #37
-T0ng-
Neeem dolgok azért nem ennyire nyilvánvalók sajnos. Pl. a lakásunkban a fürdőszobai tükör be van törve, ott van egy jegyzet, hogy megint szólni kell a főbérlőnek, hogy javítsa meg. Vagy Megan, Adam barátnőjének képei el vannak dobozolva, a gépünkön pedig egy email fogad, Megan barátnője eladta Megan kutyáját, mert azt hitte mi sem térünk magunkhoz...stb.

A játéknak nagy előnye, hogy ilyen apró részleteknek magunk is utánanézhetünk, meg utánajárhatunk, a baj csak az, hogy azt a 6 hónapot nem kéne így pótolni.

Ami viszont ilyen téren tényleg tetszett, hogy egy email elindíthat minket csak úgy nyomozni. Ez nem egy küldetés, csak többet szórakoztat: Az egyik mellékküldetés előtt kapunk egy email-t, miszerint valaki lopja a neuropzym nevű drogot az egyik laborból és Francis ( ő a technikai fejes a cégnél ) szeretne utánajárni, mielőtt Adam felépül.

Egy email segítségével fokozatosan be tudtam járni az összes irodát a cégnél anélkül, hogy feltörtem volna az irodákat, vagy autofeltörőt használtam volna. Mi kell tökéletesebb példa arra, hogy hányféleképp lehet megoldani a játékot.

12568 levél
Válasz 11.06.28. 17:10 #36
McCl@ne
Ha beszélgetünk a dolgozókkal alaposabban, akkor szépen elmondanak mindent! Vagy mire gondolsz?
Respect is not given. It's taken.
1432 levél
Válasz 11.06.28. 17:02 #35
-T0ng-
Hát azért egy PS3 nekem is jól jönne Viszont mondom nem szabad alapozni szerintem a bétára, főleg mert szerintem, korábbi állapotot tükröz, mint amennyire májusban állhatott.

Még egy hibát azért a játékkal kapcsolatban felemlegetnék. Ez pedig nem más mint a cég elleni támadás után 6 hónap telik el, és nem tudjuk meg mi történt azalatt a hat hónap alatt.
Oké hogy ki lehet következtetni egy-egy dologból, de jobb lett volna ott valami bejátszást berakni.
3214 levél
Válasz 11.06.28. 16:45 #34
Raistlin666
Intel proci 2.66Ghz dual core, GT9800 1Gigás, 2 Gb DDR2 RAM. Szal enyhén szólva nincs valami táp gépem. Régóta nem fejlesztek, főleg mostanában mióta van PS3.
De azért a körülményekhez képest jól fut ezen is. Speciel a 2. rész sokkal szarabbul futott anno amikor végigtoltam.
1432 levél
Válasz 11.06.28. 13:18 #33
-T0ng-
Én szaggatást csak a betöltés utáni másodpercekben tapasztaltam, egyébként simán futott max beállítások mellett. DirectX 11 módban tapasztaltam némi lassulást. Viszont ami az egészben kicsit zavar, hogy láthatóan a beállítások nem működnek teljesen jól. Sok esetben a karakterek alatt nem látható az árnyék, vagy mint említettem a textúrák felbontása, amiket én mind a béta állapotnak tudok be. Ha a végleges verzióba kijavítják akkor lehet nálam sem lesz ilyen rózsás a helyzet.

Te milyen géppel toltad amúgy? Én a Laptopomon: AMD Athlon II P320 2.10 GHz, 4Gb DDR3 ram, Ati Mobility Radeon 5470 512mb
3214 levél
Válasz 11.06.28. 12:54 #32
Raistlin666
Teljesen egyetértek veled! Nekem is az első pillanattól tetszett az egész, főleg a zene ami a "demo" legelején szól. Az első fél órában sokkal jobban érezhető ebben a DX hangulat, mint az egész második részben (pedig abba is raktam 30+ órát). Nálam már csak az a kérdés, hogy mire vegyem. A gépemen kissé szaggatott (ki tudja a béta státusz vagy a gépem miatt), de ha a véglegesre is lesz panasz akkor marad a PS3 verzió.
Örülök neki, hogy végre méltóan folytatnak egy régi kedvencet!
1432 levél
Válasz 11.06.28. 11:47 #31
-T0ng-
NA én sem bírtam ki és belepillantottam. A játék grafikájával akadnak problémák, elsősorban textúrák élességével és a grafikai effektekkel, ám ezeket betudtam a béta verziónak. Maga a játék kinézete számomra meggyőző. A látvány hamar magával ragadott, a sárgás szín megadta azt a tech-noir hangulatot, amit vártam, minden más pedig egy szóba összefoglalva egyszerűen cyberpunk.

Maga a Hub először megijesztett. Féltem, hogy a Deus Ex: Invisible War bezártságérzetet kelltő, labirintusvárosa köszön majd vissza, de ennek nyomát sem éreztem.

Már ez a rövid bemutató is rengeteg felfedezni valót rejtett. Az embernek folyamatosan figyelnie kell, mert a játék nem minden mellékküldetést lök csak úgy elénk. Volt például egy, amit csak második végigjátszásra vettem észre, mert elsőre nem figyeltem arra, amit a cég technikai főnöke mondott nekem, a játékban pedig nem jelenik meg az ember feje fölött egy kérdőjel, ami azt sugallja: Te marha itt kell felvenned a küldetést.
A küldetések egy része, itt főleg a mellékküldetésekre és egy pár kisebb főküldetésre gondolok, megoldható a Hub területén, a nagyobb küldetésekre viszont a cég pilótája fuvaroz minket egy-egy külső helyszínre.
A fő és mellékküldetések mellett, vannak apróbb felfedezni valók, amiket az email-eken keresztül találunk meg, ezeknek pedig, ha az ember alaposan utánajár plusz infókat szerez a játék világáról.

A beszélgetések alatt a kameraállásokba akadt néha némi hiba, ám a beszélgetések jól eltalálta. Hibaként azt tudnám felróni, hogy a főbb karakterek arcán is csak hébe-hóba láttam valami érzelmet.

A játék struktúrájával sincs baj. A játék, hála az Inventory-nak, a fejlesztéseknek, a döntési lehetőségeknek és a pályáknak, rengeteg végigjátszási lehetőséget kínál. Feltörhetsz egy biztonsági kaput, de ugyanakkor bemászhatsz az ablakon is. Rábeszélheted a rendőrt a recepciónál, hogy engedjen be és szabadon mászkálhatsz a rendőrőrsön, de be is kommandózhatsz, vigyázva, hogy senki ne vegyen észre.

A játék annak is ugyanannyi esélyt ad annak is, aki szereti kidumálni magát, mint az aki fegyverrel oldja meg a helyzetet. Itt megemlítve az XP elosztást: A nehezebb megoldásokért az ember több XP-t kap. Többet ér, ha magad töröd fel a számítógépet, mintha rádobnál egy autó-feltörőt. Ez a séma igaz a játék többi részére is, és ez így van helyén.

Rootshape kollégánál nem értettem mire gondol, mikor a fegyveres részek fapadosságára gondolt. A játék nem ad semmivel se többet se kevesebbet, mint egy átlag FPS lövöldözős része. A fegyverek jól felfejleszthetőek, és mindenki megtalálja a magának való mordályt.
A fedezékrendszer jól működik, bár hiányoltam a lehetőséget, hogy egy messzebb lévő fedezékhez átfussak. Mindig csak a falat követni tényleg kicsit amatőr dolog.
A lopakodás a játékban ezt leszámítva jól működik, s néhány fejlesztéssel még inkább beleolvadhatunk környezetünkbe.A verekedős részek jól néznek ki, a főhős karjából kijövő peng pedig igazán király, bár itt megjegyezném, nem értem miért kellett elsötétíteni a képet minden verekedést bemutató jelenet előtt.

A játék során volt néhány érthetetlen dolog azért. Egy részét betudtam a béta verziónak, egy részét ez viszont nem magyarázta. Ilyen például, hogy néhány karakter feje a testéhez képest érthetetlenül kicsi. Kis keresgélés után találtam választ rá, egészen pontosan a hivatalos honlapon. A kérdést maga a játék Designer-e Jean-Francois Dugan válaszolta meg, ám a válasz kissé mentegetőzésnek tűnt: " Tudjuk mi és ennek van ám értelme. Szerettük volna, ha a grafika stílusosabb, és a karakterek is azok. Arra törekedtünk, hogy a karaktereknek kissé rajzfilmes beütése legyen."
Ettől azonban még feltűnőbbe vált, hogy a játék legtöbb karaktere abszolút nem hasonlít rajzfilmfigurára.

Összességébe véve, engem a játék megvett kilóra. Ez nem az a játék lesz, amin az ember végigfut és nem is azoknak készült, akik a komolyabb hangvételű, mélyebb tartalmú játékokat csak úgy végigfutják. Idő kell, hogy az ember mindent felfedezzen, de ez nem baj. A hibák kijavítására pedig még van két hónap, az pedig remélhetőleg elég lesz, hogy tökéletesre csiszolják a sorozat harmadik tagját.
8624 levél
Válasz 11.06.04. 22:14 #30
davkar9
Vágom már mi a nyűgöd, te még McCl@ne kommentjét nem fogtad föl. Pedig ki is emelted azt a részt. Na szóval, mindenképpen kapsz pontokat, ha rambózol akkor is, ha végigosonsz a pályán akkor is. Viszont ha lopakodsz, minél kevesebb embert ölsz meg akkor több pontot kapsz. De ettől miért lenne lineáris? Ha durrbele akcióra vágysz akkor úgy mész neki a pályának, de kevesebb pontot kapsz a pálya végén és egy szintet csak egy újabb teljesítése után tudsz lépni míg lopakodással egyből is meglenne. Tényleg szörnyű.

(Javaslom rohanj át gyorsan a Bulletstrom topicba is problémázni, abban meg azért kapsz több pontot ha trükkösebbnél trükkösebb öléseket hajtasz végre. Ott osonásért talán nem is jár semmi.)
Simple. Eternal. Beige.
12568 levél
Válasz 11.06.04. 22:13 #29
McCl@ne
itt komoly félreértések potyognak az égből. először is, szerintem rosszul fogalmaztam

Akkor min csodálkozol?
Ja, hogy te a párbeszéd közbeni animációra gondoltál? Ez kurvára nem derült ki, de amúgy nem értem: telibeszarom, hogy azalatt a 4 mondat alatt zsebhokizik-e a főhős, vagy kiszáradt-e a szája. Észre sem vettem, hogy gond lenne ezzel, pedig kritikus szemmel néztem a játékot, kiindulva a 2. részből.

Aztán itt megint ez a hülyeség: SEMMIFÉLE útvonalra kényszerítés nincs! Ha ölsz, kevesebb pontot kapsz. Tudod miért? Mert ölni ezerszer könnyebb, mint egyesével elkábítani az embereket, vagy elosonni mellettük észrevétlenül. Viszont ha megölöd őket, akkor elveheted a cuccaikat, ez egy olyan plusz, ami mondjuk a lopakodásnál (kábítás nélkül) nem játszik.

Arról nem is beszélve, hogy a legnagyobb hülyeség, hogy nem veszed figyelembe a játékstílusok keverésének a lehetőségét. Mert ez nem úgy megy, hogy kitalálod a "New Game" felirat előtt, hogy ölni akarsz vagy lopakodni, aztán a játék letilt, ha nem eszerint cselekszel. Szituációról szituációra eldöntheted, hogy mit akarsz, igazából én most azt csinálom, hogy visszatöltök minden pályarészt és többféleképpen megoldom.
A gyilkolás is jó buli, hála a fedezékrendszernek és a viszonylag jó és agresszív AI-nek. Mindenre odafigyeltek, és néhány elem még így sem tökéletes, ezeket már leírtam. De a játékmenete kiváló.

És akkor szar az első rész is? Mert ugyanez igaz volt arra is! Szinte egy az egyben ugyanez a játékmenet volt, csak szerencsére itt van ez az értékelőrendszer.
Respect is not given. It's taken.
1614 levél
Válasz 11.06.04. 18:40 #28
rootshaper
mellékküldetések megcsinálása nem von maga után teljes játékstílusbeli elvárást. elvárást azzal kapcsolatban, hogy annak ellenére, hogy te most épp lövöldözve akarod végigtolni a játékot, mert azt csíped, rá vagy kényszerítve arra, hogy ne úgy csináld, mert az nem célravezető. ez nagyon szar példa volt megintcsak.

öcsivmentek meg megint máskép működnek, azok nem adnak a játékkal kapcsolatban semmi előnyt, csak verheted magad rá, hogy neked már megvan az 1231234 lekaszabolt mezeinyúl.

asszem még mindig nem érted, mi a bajom, de nem tudom már jobban elmagyarázni. vedd le a rózsaszín (vagyis sárga, mert a Human Revolution-höz az passzol) szemüveget és vedd észre, hogy igenis szarul van összetákolva ez a rendszer. a szabadság érzetét kelti AZOKNAK, akik úgy csinálják meg, ahogy azt a fejlesztők elvárták. akik kicsit is másképp akarnak gondolkozni, mint a SE, már egyből nem kapnak jutalmat semmiért.
8624 levél
Válasz 11.06.04. 18:34 #27
davkar9
Akkor ilyen alapon minden olyan játék is szar amiben különféle achievmenteket (mellé bónusz bizbasz és/vagy xp) kapsz ha elvégzel valami plusz dolgot. Sőt mekkora szemétség az RPG-kben melléküldetésekért is tapasztalati pontot kapni. Aki csak a főküldetést csinálja, az sokkal lassabban léphet szintet. blöe.
Simple. Eternal. Beige.
1614 levél
Válasz 11.06.04. 17:32 #26
rootshaper
nagyon cuki, ahogy kiforgatod a szavaimat, elismerésre méltó tényleg az igyekezet

te is nagyon jól tudod, hogy mire céloztam, nem tudom, minek itt a hepajkodás. az első Deus Ex-ben lehettél akár terminátor is, vagy akár Garret a Thief-ből, egyiket sem jutalmazta jobban, így tényleg volt értelme mindkét módon megoldani a dolgokat. most meg a jutalom CSAK azért jár, ha nem nyírsz ki senkit. így már érted, vagy még ezen is tudsz csavargatni?
8624 levél
Válasz 11.06.04. 17:29 #25
davkar9
Mass Effectben mire gondolsz? Mikor percenként mindenki belecsap a tenyerébe. Aztán megvakarja a tarkóját? Tény hogy ezek nem karba tett kéz (ja de azt is csinálják, rögtön a tarkóvakarás után) és ökölrázás típusú illúzióromboló dolgok. (imádom a Mass Effectet de az ilyen "hibáktól" hemzseg az is). Várom az évekkel ezelőtti jobb példákat. Súterekben amúgy a legizgalmasabb a beszélgetés, amíg x soldat pofázik lehet körülötte futkározni. Vuhú!

"mi ez, ha nem egy útvonalra kényszerítés? ha lövöldözni akarsz, akkor számolj azzal, hogy alig fogsz fejlődni? lopakodni, meg kábítani KELL ahhoz, hogy gyorsabban haladj? érted... mi ez, ha nem a lineáris játékmenet egyik fő ismérve? lehet máskép is, de szart sem érsz vele. éljen!" Nem is tudom talán: az 5 centi széles pályák, script, 4 centi pálya, script, cutscene, már csak 1 centis pálya, lassítás, amerika wins! A DE3 felkínálja hogy több módon old meg a feladatot és ha a legkisebb csetepaté nélkül oldod meg azt jutalmazza is? Ejj. Buzi fejlesztők hogy ilyen ostoba csőjátékot csinálnak. Már eleve mi az hogy egy single játékban fejlődni lehet?... Pff.
Simple. Eternal. Beige.
1614 levél
Válasz 11.06.04. 14:04 #24
rootshaper
"A párbeszédekkel mi a baj? Sőt, mi volt a baj a Kotor párbeszédeivel? Tudom, nem egy Witcher, de most akkor a Mass Effect is szar, mert az is egyszerűbb?"

- itt komoly félreértések potyognak az égből. először is, szerintem rosszul fogalmaztam: a KoTOR a maga korában remek volt, de akkor is csak álltak egymással szemben a karakterek és ilyen felolvasópróba-szinten nyomták a rizsát mint a barátokköztben berényiék. azért láthattunk már erre sokkal szebb megoldást is, lásd az említett Mass Effect, ami neked nemtudom miért egyszerű. a Witcher pedig pont inkább a KoTOR tábort erősíti. néhány jobban megrendezett jelenetet leszámítva a beszélgetések úgy néznek ki, hogy Lolka áll Bolkával szemben és fapofával 2fázisú beszéd szinkronnal nyomja a szöveget. ja, meg néha karba teszi a kezét, vagy meglobogtatja az öklét. ezek annyira de annyira illúzióromboló dolgok már. kaptunk sokkal jobbat ezeknél évekkel ez előtt és egyszerűen visszalépésnek érzem ezeket a fapados megoldásokat. mintha a grafika "csiszolgatása" mellett nem lenne idő egy kis animációt belevinni a dolgokba... és igen, itt most keményen ironizáltam.
1614 levél
Válasz 11.06.04. 13:56 #23
rootshaper
"Egy-egy adott célhoz többféleképpen el lehet érni, amit a játékba épített - és igencsak okos - ítélőrendszer pontoz: minél halkabb vagy, minél kevesebb az áldozat, minél inkább kihasználod a terepet, annál több pontot kapsz --> gyorsabban fejlődsz. "

mi ez, ha nem egy útvonalra kényszerítés? ha lövöldözni akarsz, akkor számolj azzal, hogy alig fogsz fejlődni? lopakodni, meg kábítani KELL ahhoz, hogy gyorsabban haladj? érted... mi ez, ha nem a lineáris játékmenet egyik fő ismérve? lehet máskép is, de szart sem érsz vele. éljen!
12568 levél
Válasz 11.06.04. 13:22 #22
McCl@ne
Szerintem elmegy, tényleg néhány évvel ezelőtti a grafika minősége, de ugye én a mai napig Diablo 2-zök, szóval az összhatást nézem.
De el fog menni rajta valahogy, bár a legegyszerűbb módja, hogy biztos legyél benne, a "demó" letöltése. Mivel én Steam-en már előrendeltem, így tiszta a lelkiismeretem, viszont ha kiadtam volna potyára egy 10-est, akkor verném a fejem a falba rendesen. Nézd meg, 4GB körül van a mérete, mivel nem a teljes játék, így nem is igazán warez.
Respect is not given. It's taken.
3729 levél
Válasz 11.06.04. 12:49 #21
Juraviel.Ihuan.Bedvin
3729 levél
Válasz 11.06.04. 12:48 #20
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Csak annyit kérdnék egy Intel Core2 4300 1.80 GHz ls egy Radeon X1950 Pro (256 M működne egy konyhai robotként vagy sem?

Mert nem tudom, hogy a minimumként megadott ATI HD 2000 series ettől kevesebb-e vagy több. Az a 0,2 Ghz meg talán nem lesz probléma.
12568 levél
Válasz 11.06.04. 12:06 #19
McCl@ne
Tűzharc miért fapados? Milyennek kéne lennie? Van kiválóan használható fedezékrendszer, moddolható fegyverek, esély arra, hogy gyilkolás nélkül, kábítófegyverekkel haladj (én még SENKIT nem öltem meg), plusz az ellenséges katonák körbezárnak, vakítógránátoznak, egymást fedezik, a kábultakat felpofozzák, különböző éberségi szintekkel rendelkeznek...
Miért lineáris a játékmenet? Egy-egy adott célhoz többféleképpen el lehet érni, amit a játékba épített - és igencsak okos - ítélőrendszer pontoz: minél halkabb vagy, minél kevesebb az áldozat, minél inkább kihasználod a terepet, annál több pontot kapsz --> gyorsabban fejlődsz.
A karaktered alakítható, akárcsak az első részben, teljesen testreszabható tulajdonságokkal, képességekkel, te döntöd el, milyen irányba fejlődsz, kialakítva ezzel a saját játékstílusodat!
A párbeszédekkel mi a baj? Sőt, mi volt a baj a Kotor párbeszédeivel? Tudom, nem egy Witcher, de most akkor a Mass Effect is szar, mert az is egyszerűbb?
Sárga? Az első Deus Ex meg kék volt. És? Szerintem kurva jó színvilága van a játéknak, tehát van, akinek tetszik.
Azzal szórakoztam, hány féle megoldást találok már az első küldetés alatt és nagyon meg voltam elégedve! Kiválóan működik a Rambo-style a fedezékrendszer miatt, el is lehet sunnyogni mindenki mellett szép csendben, erre is jár külön bónusz, de a legjobb a kábítás, mert akkor még ki is rámolhatsz mindenkit! Cyberpunk Splinter Cell, de persze egy sokkal érdekesebb sztorival, rengeteg lehetőséggel.

Persze vannak negatívumok is, nem csak hülyeségeket írsz: a főhős hangja tényleg nem egy telitalálat, de a többieké sem igazán, ez a játék leggyengébb része. Persze a hangsúly a játékmeneten van, annyira sokat nem kell pofázni, de tényleg zavaró!
A grafika is gyenge, az egyes elemek önmagukban nem a legszebbek, de az összhatás mégis jó! Van hangulata, látszik rajta, hogy az elképzelés telitalálat volt, viszont a kidolgozás nem tökéletes, de azért nem egy hányadék, nem kell megijedni. Cserébe elfut egy konyhai robotgépen is, hihetetlen alacsony a gépigénye.

Nem tudom, variálnak-e még valamit rajta, de szerintem kiadható állapotban van, nekem a gyűjtői fog ott röhögni a polcon.
Respect is not given. It's taken.
1614 levél
Válasz 11.06.04. 11:17 #18
rootshaper
nem bírtam ki, meg kellett néznem nekem is. azonban én ezt így ebben a formában egész biztos, hogy nem fogom megvenni. ezek a párbeszédek a KoTOR 1-re voltak jellemzőek, a tűzharc meg a "bunyó" is fapados. de a legszörnyűbb tényleg a párbeszédek. Adam hangja nevetséges, olyan mintha lenyelt volna egy horvát csárlit.

játékmenet meg lineáris eddig, mint az állat. ha tényleg ez a játék EGYHARMADA, ami akár órákig tartó gameplayel is kecsegtethetne, akkor nagyon szar lesz a helyzet augusztusban a játékkal kapcsolatban.

végül pedig pont annyira ronda, mint amennyire az első cinematic trailer jól sikerült. 2011-ben egy teherautónak 6szögletű kereke van? vagy ez a jövő technológiája lenne in-game? a szájmozgásoknak összesen vagy 3 fázisa van, olyan, mint a southparkban. bár még ott is többet látni.
végül pedig mindent SÁRGA és ez egy idő után rohadt zavaró. sehol egy szín, csak sárga sárga sárga, néha barna, meg fekete, meg narancs, de amúgy minden sárga! asszem a többi kiadó és fejlesztő nem lesz sárga az irigíségtől, ha ezt meglátják...

nagyon sajnálom, mi lett az első Deus Ex-ből mostanára
18847 levél
Válasz 11.06.04. 11:02 #17
Peace
Korrekt? Kicsit részletesebben? Változatos a játékmenek? Felvehető küldetések vannak vagy teljesen lineáris? Izgalmas vagy csak mészárlás?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12568 levél
Válasz 11.06.04. 10:53 #16
McCl@ne
Nem játszik senki a kiszivár(o)g(tat)ott bétával? Csak mert a játék első harmada elérhető benne, és én 2 óra játék után semmiféle buggal nem találkoztam. Nem kenyerem a warez, de ez már megkérdőjelezhető, hogy az-e. Inkább egy hosszú demó, méghozzá a vásárlásra ösztönző fajtából!
Respect is not given. It's taken.
12568 levél
Válasz 11.03.20. 06:35 #15
McCl@ne
A játék ugyan csúszik augusztusig, de itt egy nagyon jó és szemléletes gameplay videó, illetve át kellene neveztetni a topikot a játék nevére... persze - sajnos - ráér.
Respect is not given. It's taken.
20333 levél
Válasz 10.12.20. 15:54 #14
Z-Master
Sajnos. De remélem, hogy így legalább egy viszonylag bug mentes élvezhető játékot kapunk a kezünkbe.
18847 levél
Válasz 10.12.20. 15:28 #13
Peace
Úgy tudtam...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18847 levél
Válasz 10.12.10. 14:27 #12
Peace
Mi okunk lenne itt tobzódni? Február végén megjelenik(remélhetőleg...), akkor majd lesz itt pár 100 bejegyzés 2-3 nap leforgása alatt, elhiheted.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31911 levél
Válasz 10.12.10. 14:18 #11
Creativ3Form
Nos, én konkrétan másfél óra után töröltem le, mert nem akartam elhinni, hogy valami ennyire borzalmasan szar, egy zseniális első rész után. De, azért adj neki egy esélyt, hátha neked bejön.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12568 levél
Válasz 10.12.10. 13:51 #10
McCl@ne
Viszonylag nagy a pangás ahhoz képest, hogy mekkora névről van szó és mennyire ígéretesek az előzetesek. Nálam most ott figyel a gépen mindkét rész, ráadásul úgy, hogy a 2. egy az egyben kimaradt eddig...
Nagyon szar?
Úgy tudom az...
Respect is not given. It's taken.
18847 levél
Válasz 10.12.10. 09:19 #9
Peace
Deus Ex: Human Revolution - extended CGI trailer...

És szerintem lassan átírhatnánk a topic nevét is "Deus Ex: Human Revolution"-ra.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18847 levél
Válasz 10.09.18. 01:22 #8
Peace
TGS 2010 Trailer...

Epic gyanús! Február végén kiderül igazam lesz-e.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31911 levél
Válasz 10.03.13. 01:00 #7
Creativ3Form
Deus Ex 3 Trailer March 2010
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1281 levél
Válasz 07.05.18. 18:13 #5
Indigo
Nekem bejött a második rész is, nem igazán értem, miért fikázza minenki. A harmadikat azért én is kíváncsian várom!
10106 levél
Válasz 07.05.18. 13:59 #4
mucius
gameroldalak szerint 2 sem rosz, de mivel sikerült úgy megcsinálniuk, hogy a mostani 7600gt-vel is szarul megy....
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
17778 levél
Válasz 07.05.18. 12:32 #3
MagicMoment
sőt én is csatlakozom. az elsővel egyik cimbinél játszottam,teljesen megfogott,a 2. részt pedig az egyik vidikártyám mellé kaptam. kb 10 perc után delete...
remélem a 3. rész odafogb*sz*r*ntani
5011 levél
Válasz 07.05.18. 09:34 #2
Gump
csatlakozom. a 2 nagyon nem adta vissza az első rész hangulatát nekem.
várjuk
20333 levél
Válasz 07.05.18. 08:25 #1
Z-Master
Info

> Remélem, hogy a 3.résszel minden oké lesz és nem ku*ják el. Nekem a 2.rész nem jött be csak az egy.

>> HAJRÁ!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.