Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tom Clancy's Splinter Cell - Conviction

5011 levél
Válasz 11.03.07. 10:59 #55
Gump
Kb. egy év késéssel - a múltkori 765GB akció alkalmával - megvettem én is, 3e forintot csak megér, gondoltam, meg azért itt is dícsértétek, unokaöcskös is áradozott és tényleg jó lett. Nagyon. Visz magával a sztori, jó a hangulat, grafika, játékmenet, amik meg előzetesen zavartak (felirat a falakon), execute stb. tényleg nem zavaró annyira. A legelején az irányítást szokni kellett, de arra is ráált a kezem, szóval nagyon jó lett.
12857 levél
Válasz 10.09.28. 21:27 #54
konrad
12857 levél
Válasz 10.09.28. 21:21 #53
konrad
Egy parkolóban kellett két C4-est elhelyeznünk úgy, hogy se az őrök, se a kamerák ne vegyenek észre, különben fail. Mondanom se kell, hogy hányszor kezdtem elölről, mire meglett, de akkor is hatalmas élményt nyújtott.

Na ezen a pályán szopom én is azt a bizonyost éppen, nem könnyű, de tényleg végre egy kis régi, sumákolós fíling!

Az első garázstérbe még csak csak bejutok, de ott meg minden fényárban úszik, nem beszélve a rohadék kamerákról! Megpróbáltam az autóriasztós dolgot, mondom odajön a guard, aztán lecsapom, hát nem feljött az alsó szintről a haverja, aki rögtön észrevett??? Most vagy hatodjára állhatok neki...

Egyébként ez az "execute" dolog hogy működik? Eddig nekem még nem volt alkalmam használni!
12857 levél
Válasz 10.09.28. 21:13 #52
konrad
Vártam a játékot, de mondom amíg egy kicsit le nem megy az ára, addig nem veszem meg (az összes darabom eredeti, mert ez a sorozat megérdemli, hogy megvegye az ember!)

Múlt héten meg is jött a posta, felfeszítettem a gépre, nekiálltam! Most már jócskán benne vagyok a sűrűjében, de folyamatosan meglepődtem: húha, ezek a fejlesztők átmentek egy új samfischeres fps-be??? Kissé soknak találtam ezt a lövöldözéses formációt, de aztán azzal "mentettem" a játékot: te ember, ez egy történet folytatása, ahol Fischer már nem Echelon tag, nincs céges küldetése, meg a sok kütyü, egyszerűen a lánya gyilkosait akarja megtalálni, most éppen ilyen "egyszerűbb" eszközökkel, mint pisztolypuska stb.

Szóval csak az első pályákon volt furcsa ez a sok dirr-durr - a régi beidegződések alapján sokszor mindent csendben akartam csinálni, de aztán nagy lövöldözés lett belőle - de mostanra megszoktam, hogy Sam egy egyszerű, nyugger ügynök, aki most többnyire erőből osztja az igazságot!

Grafi, hangulat frankó, kicsit hiányolom az ilyen számos, trükkös, ajtó- és egyéb hekkelős feladatokat, de így is megjárja!
23 levél
Válasz 10.07.09. 22:57 #51
focilac
Hello
Nem tudok, hogy valaki találkozott-e ezzel a problémával, de nekem a játék nem szereti a videókártyámat, és az iraki pályánál folyamatosan megadja magát. (Elsötétül a képernyő, de a hang megy, aztán a kép is visszajön, egy ATI figyelmeztető üzenettel) Azt olvastam, hogy valószínűleg túlmelegszik miatta a videókártya, azért kapcsol le.
ATI HD 3870-es a videókártyám, vagy valami ilyesmi.
Tudtok erre valami megoldást? Azért elég nagy szívás lenne, de emiatt nem tudnék játszani vele, főleg hogy pl a Crysis-t maxon akadás nélkül vitte.
Itt meg csak akkor tudok TALÁN tovább játszani, ha minimumra veszem az összes grafikai jellemzőt.
136 levél
Válasz 10.07.06. 13:27 #50
Bengal
Hello!
Olyan kérdésem lenne, hogy vajon Geforce 6600GT elviszi a játékot vagy esélytelen?
Előre is köszi a válaszokat!
20333 levél
Válasz 10.06.05. 19:00 #49
Z-Master
31908 levél
Válasz 10.05.08. 13:08 #48
Creativ3Form
Na, örülök, hogy a végére még is csak tetszett
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
18844 levél
Válasz 10.05.08. 12:46 #47
Peace
Meglehetősen elhamarkodottan ítélkeztem felette, mivel ez KIBA**OTT JÓ JÁTÉK VOLT! Sokszor még örültem is a rambo-zásnak, mikor olyan hangulatban voltam, viszont a settenkedéssel is hajmeresztő és gyönyörű manővereket lehetett véghez vinni. Csak előnyére váltak a változtatások! Jöhet a folytatás!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31908 levél
Válasz 10.05.04. 16:00 #46
Creativ3Form
Kitolva

Előre közlöm, hogy bár többször végigvittem a korábbi részeket, nem vagyok akkora fan, hogy kiakadjak az újításokon, és a falat csapkodván könyveljem el, hogy ez már nem az a Sam Fisher, akit megismertünk. Majd az új PoP esetében megteszem
Szóval, nagyon elégedett vagyok, hiszen egy rendkívül jó gameban volt részem. Az akció és az osonás tökéletes összefonódása volt a Conviction, és az előzetes hiedelmek ellenére nem hent game az egész. Persze, majdnem minden pályát meg lehet Rambo módjára is csinálni, de nem kötelező sőt. Valamikor nem is ajánlatos.
A sztoriba nem akarok nagyon belemenni, de Fisher boldogan éli a „nyugdíjasok” zavartalan életét, amikor is egy kávézóban üldögélve a pincértől kap egy mobilt, illetve egy headsettet. Egy ismerős hang szól hozzá (Grim) és ezzel kezdetét veszi Sam Fisher bosszú hadjárata a lánya gyilkosaival szemben. A történet remekül van tálalva és adagolva. Van kihallgatás, kegyetlen mészárlás, és bújócska a sötétben a rosszfiúk elől, akik reakciója Sam trükkjeire pazar. Ha pl. kilövöd az elleneket körbevevő fényforrásokat, akkor egy „szép próbálkozás seggfej, ennyire amatőrnek nézel?” beszólással kommentálják, plusz a váratlan helyzeteket is egy „óóó faszom, mi volt ez?” szöveggel reagálják le, szóval hatalmas arc mindenki. Maga a pályák felépítése is pazar. Mint már említettem, nem kötelező a hent sőt, vannak olyan pályák, ahol ha belemész, könnyen kicsinálhatnak, mert mire felfedezed, megtalálod a menekülő utakat, simán körbevesznek és szétdarálnak. Szóval érdemes taktikusan, a régi részek szellemében elintézni mindenkit. Az új villámkivégzési rendszer jó ötlet, és abszolúte nem megy az élvezhetőség rovására. Természetesen nem végtelenített módban használható. A játék elején egyszerre két embert tudunk kivégezni ezzel a módszerrel, majd ahogy haladunk előre és fejlesztjük a fegyókat, kibővül a keret 3-4-re is. Ahhoz, hogy aktiválni tudjuk ezt a képességet, puszta kézzel kell lefegyverezni az ellent, vagy teszem azt kirántani az ablakon keresztül. Ekkor feltöltődik az Execute vonal, és uccu neki kivégzés. Természetesen ezt is célszerű ésszel használni, mert ha kilősz 3 embert, a maradék 4-5 észrevesz, és a keresésedre indulnak, szóval alaposan nézzetek körbe a teremben vagy parkolóban, szóval az adott pályán, hogy milyen lehetőségekkel tudjátok pároztatni ezt a kivégzési bonuszt. Ha már kivégzés, meg kell említenem a kihallgatás, illetve kifaggatás részeket, amikor is egy karaktert nyakon ragad Sam, és ha nem ért az áldozat a szép szóból, akkor a környezetet is felhasználván tudjuk jobb belátásra bírni őket (piszoár szétzúzása fejjel, zongora szeméttelepre küldése ugyan csak fejjel stb). Nagyon nagy hangulati elemei ezek a játéknak kár, hogy kevés van belőlük.
Visszaérve a lefegyverezésekhez illetve az ablakon való kirántásokhoz. Ezekért a trükkökért pontokat kapunk, amiket a fegyvereink, felszereléseink fejlesztésére tudunk felhasználni. Nagyobb tár, csendesebb hangtompító, jobb kezelhetőség stb. Minden apró trükkért, megoldásért (pl. ha észrevesznek, de lerázod őket és eltűnsz a látómezőjükből) kapunk ilyen pontokat, szóval érdemes trükközni.
A sötétben való bujkálás és osonás fekete-fehér képi világban zajlik, ami sztem remek megoldás, bár egyeseknek akár idegesítő is lehet, hogy a legtöbb pálya fekete fehérben pompázik. Nálam egy pluszt adott a hangulathoz. Aminek pedig nagyon örültem azaz, hogy volt egy pálya, ami 100%-ban a régi részek szellemében készült. Egy parkolóban kellett két C4-est elhelyeznünk úgy, hogy se az őrök, se a kamerák ne vegyenek észre, különben fail. Mondanom se kell, hogy hányszor kezdtem elölről, mire meglett, de akkor is hatalmas élményt nyújtott. Nem sokkal ezután megkapjuk az éjjellátónkat, ami kapott egy kis tuningot, mégpedig, hogy átlátunk vele a falakon, így mielőtt belépnénk egy terembe fel tudjuk mérni a terepet, hogy kimerrehányméter. Az igazat megvallva, ezt csak a játék háromnegyedénél kapjuk meg, és nem is használtam túl sokat. Illetve van egy olyan rész, ahol kénytelenek vagyunk, de ez legyen meglepi.
Ami még említést érdemel, azok a ház oldalára illetve a fedezékek oldalára kivetített feliratok, amik elmondják, hogy merre, hova menj, fuss, osonj. Ez csak az elején nézi idiótának, amatőr kezdőnek a játékost, a tranning pálya után már csak infóként van helyen, hogy kelljen megnyomni az info gombot, hogy megnézzük mit kell csinálni, hanem ezek a feliratok hívják fel a figyelmet, hogy kit kell megölni, hova kell menni stb. Nem idegesítő és nem a játékost amatőrnek néző funkció.
Összességében tehát nagyon elégedett vagyok, de azért volt két negatívum. Az egyik a rövidsége, ugyanis medium fokozaton is maximum 6-7 óra, plusz az uccsó két pálya tényleg átmegy Rambo hentbe, ahol nincs értelme osonni, de ezt a két dolgot leszámítva nekem nagyon bejött és nem éreztem azt, hogy meggyilkolták a régi részek szellemét. Igaz, hogy több lett a hent, és kevesebb az osonás, de ezt még is szinten tudták tartani, és nem egy shott’em up lett belőle.

9/10
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
635 levél
Válasz 10.05.04. 09:42 #45
r.tomasz
Hello Sziasztok..
egy olyan kérdésem lenne h vki próbálta már lanon tolni?mer nekem sehogy se megy és nem tom h kell e hozzá vmi patch vagy vmi kis fika progi h tudjunk ketten játszani..mer elméletileg ottvan a coop csak hát b@szik felmenni a másik gép által létrehozott szeróra..
18844 levél
Válasz 10.05.02. 16:47 #44
Peace
Mediumról beszéltem. Én sem easy-n tolom.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31908 levél
Válasz 10.05.02. 14:53 #43
Creativ3Form
Ettől függetlenül megéri a pénzét, mert ez a "nulla osonás, lopakodás, taktika, CSAKAHENT" egy baromság. Igaz, hogy több action van benne, mint az eddigi részekben, és vannak olyan területek, ahol csak gyilkossággal tudsz tovább menni, de tartalmazza a régi részek atmoszféráját. Amikor meg kell tervezned a továbbutat, és végig kell nézned (akár többször is) hogy egy-egy őr merre, hogyan, hányszor.
Persze megértem, ha a videók és az itt leírtak elvették a kedved, de nem annyira súlyos a helyzet, mint a trailerekben látni. Ha nagy fan vagy, mindenképpen agyjál neki egy esélyt, akár a warezverzió letöltésével és kipróbálásával és ha nem tetszik, nem veszed meg.
Bocs srácok a warezért, de én ha nem vagyok biztos a dologban, akkor lekapom a warez verziót, kipróbálom és eldöntöm, hogy kiadok e érte pénzt. Látatlanba nagyon ritkán (a PoP sorozatokat és az ME2-őt leszámítva) adok ki pénzt egy játékért még akkor is, ha a trailerek már meggyőztek. Nyugodtan leugathattok emiatt, de ez van.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
5011 levél
Válasz 10.05.02. 14:31 #42
Gump
Köszi, ezzel megspóroltatok nekem 9e forintot.
31908 levél
Válasz 10.05.02. 13:09 #41
Creativ3Form
Azért ez túlzás. Easy fokozaton lehet működik, de mediumon én kétszer is beleestem egy hentbe, és mindkétszer legyalultak.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31908 levél
Válasz 10.05.02. 12:51 #40
Creativ3Form
Nem. Az elsődeleges fegyónk, ami egy hangtompítós stuki, az kifogyhatatlan.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
5011 levél
Válasz 10.05.02. 12:25 #39
Gump
"...soha ki nem ürülő pisztolyommal..."
Ez ugye költői túlzás?
18844 levél
Válasz 10.05.01. 19:37 #38
Peace
Azóta nekem se. Lehet, hogy 10.4-es driver megoldotta a problémát. Viszont ennek nem sok köze van az elődökhöz. Sima rambo-zással végig lehet menni mindenen. Konkrétan halomra lövöm az embereket a soha ki nem ürülő pisztolyommal, és ennyi.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14264 levél
Válasz 10.05.01. 16:44 #37
balays82
Nálam eddig semmi technikai gond nem volt.
18844 levél
Válasz 10.05.01. 16:43 #36
Peace
Engem kivágott 5 perc után exe leállással.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16989 levél
Válasz 10.05.01. 16:30 #35
KisCsirkee
Fuh, hát.... Nem lenne annyira rossz a játék, de ez az első UE3 motorral rendelkező progi, ami komolyabban szarul fut. Egyszerűen nem tudom mi okozza, megnéztem, hogy nem-e a gyenge proci, de pont 2GHz-en fut, ami az ajánlott, így nem értem. Lehet valamelyik háttérprogi öli.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14264 levél
Válasz 10.05.01. 10:29 #34
balays82
Egyébként nem túl szerencsés dolog, hogy egyszerre két Splinter Cell: Conviction topik is fut.
14264 levél
Válasz 10.05.01. 10:18 #33
balays82
Tegnap éjszaka elkezdtem játszani, bár nem túl sokat. Az eddigi tapasztalatok alapján:

- Nem árt most már végleg tisztázni, hogy a felirat nem opció, nincs objective gomb, amire előjöhet, minden teljesen automatikus és kikapcsolhatatlan. Pozitívum, hogy gyakorlatban nem annyira zavaró, mint a videók alapján tűnt.
- A mark and execute rendszer viszont az eddig tapasztalataim alapján tényleg csak opció, vagy használod, vagy nem. Nem tudom, hogy később lesz-e olyan szituáció, amelyik rákényszerít a használatra, de eddig ilyen nem volt. Bemutatták, hogyan működik, onnantól a játékosra van bízva, hogy fedezékből lövöldözik Marcus Fenix módra, vagy közelebbről szedi le a rosszfiúkat.
- A HUD valóban szokatlan, mindenféle nyilak és körök jelennek meg rajta, ha felfedeznek, de ez összefügg az új harcrendszerrel.
- Gondolom, itt arra célzol, amikor Sam egy autóról letört visszapillantó tükör darabbal néz be az ajtók alatt. Szerintem a kezét ilyenkor nem dugja át, bár kétségtelen, hogy egy tükör sem fér át mindenhol.
-Igen, szerint itt már inkább csak szőrszálhasogatás, amit írsz.

Nem játszottam sokat a játékkal, de amit eddig láttam, az elég messze van attól, amit eddig a Splinter Cell név jelentett. Sam mozgásrepertoárja teljesen megváltozott, sokkal dinamikusabb lett az egész, megint csak a Gears of War jut eszembe, rohanunk fedezékből fedezékbe, miközben lövöldözünk. Nem biztos azonban, hogy ez minden pályán így lesz majd. Ami nekem nagyon hiányzott, az az egér görgővel szabályozható mozgási sebesség, néha csak azt vettem észre, hogy tekergetem a görgőt, de nem történik semmi.
Ettől függetlenül tetszett, amit eddig láttam, mert bőven maradtak olyan elemek, amelyek a korábbi részeket idézik, hiszen a történet folytatódik, vannak ismerős szereplők, és ami nagyon fontos, Sam még mindig Michael Ironside jellegzetes hangján dörmögi el a mondanivalóját. Az új elemek működőképesek, csak mások, mint amihez hozzászoktunk, de nincs ezzel olyan nagy baj. Az eddigiek engem meggyőztek, szerintem aki nem vaskalapos Splinter Cell rajongó, annak nem lesznek gondjai a játékkal.
Technikailag is rendben van, de mivel indításakor feljön az Unreal logó, ezen nem is nagyon kell meglepődni.
18844 levél
Válasz 10.05.01. 08:34 #32
Peace
Amint lesz rá időm, belekezdek Sam legújabb kalandjába. Amennyit eddig lakótárs xbox-án láttam belőle, az hibátlan. Remélem a PC átirattal nem lesznek komolyabb problémák.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6483 levél
Válasz 10.02.19. 15:59 #31
GustyX
Story trailer.
Tetszetős ez is. Nem lesz Fisher annyira lagymatag, mint hinnék, igazán kemény lesz. Remélem viszont, hogy nem atom fog robbani.

Amik nem tetszenek:
- feliratozás. Remélem ez tényleg csak az objective gombra fog előjönni, nem magától.
- ezek az instant killek. Jópofa, bár nekem egy picit illúzióromboló. Had lőjük már mi le a rosszfiúkat.
- akció alatt nekem zavarosnak tűnt a HUD. Annyi felirat jelenik meg rajta, ami engem zavart.
- Fisher-nek olyan vékony kacsója van, hogy benyúl egy ajtó alatt? Nem nagy dolog, de nekem akkor is szimpatikusabb a hajszáloptikás megoldás. Tudom hogy itt nem lesznek mindig olyan kütyüi, úh az ilyen hsz.-k mellőzhetők.
- már nem tetszett a DA-ben sem, amikor egy atlétában feszít a hajón és a fegyver csak úgy lóg rajta. Legalább lenne valamilyen mágneses pánt, ami megtartja. Egyéb ötletem nincs rá, csupán Szemet szúr. Bár gondolom játék közben lesz nagyonn gondom is ettől

Amik bejönnek:
- gyakorlatilag az egész koncepció.

Meg merem kockáztatni, hogy nálam 95% körül fog mozogni. Várom nagyon, az etalon első rész után a legjobb rész lesz.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 10.02.13. 20:00 #30
balays82
Még barátkozni kell ezzel a "berúgom az ajtót és mindenkit jól lelövök" stílussal (bízom benne, hogy minden esetben csak az egyik opció lesz ez a módszer), de egyébként úgy tűnik, rendben lesz ez a rész. Csak ne halasszák el ismét!
6483 levél
Válasz 10.02.13. 18:31 #29
GustyX
Gameplay 1, 2, 3.
Annak ellenére, hogy akad egy-két nem tetsző dolog, már imádom. Végre olyan lesz a SC, amilyennek én szerettem volna .
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14642 levél
Válasz 07.11.24. 17:15 #28
Razor03
Lehet .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 07.11.24. 17:09 #27
eti8
Jó kérdés... Sam bácsi biztos elhunyt szívrohamban
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
14642 levél
Válasz 07.11.24. 13:49 #26
Razor03
Ezzel a játékkal mi van? Nem jön róla új infó...az eddigiek meg elég lehangolóak voltak .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10257 levél
Válasz 07.06.30. 19:00 #25
MattMatthew
Tényleg érthetetlen.
Az ilyen kémfilmes dolognak nem is ilyen műfajúnak kéne lennie. Legalábbis nem pont ilyen. Nekem két katatáskás napszemüveges rosszarcú ugrana be akik értelmetlenül beszélnek. Nem egy MP5-el megáldott csöves.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
14642 levél
Válasz 07.06.30. 13:37 #24
Razor03
De nem érted, hogy ezt a kémfilmes, parkban menekülős/üldözős dolgot erőltetik annyira ? Csak azt nem tudom miért, önálló játéknak még elmenne, de Splinter Cell-nek pfff...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1032 levél
Válasz 07.06.30. 13:22 #23
Chavez
Hát az akkor elég ciki volt, h bécsi keringőzött at írányított Sam nem pedig reélisan bujkált vón el, ha ezt vki a való életbe csinálná, akkor igen csak szánalmas lenne, még a zsaruk is le cikiznék
6483 levél
Válasz 07.06.29. 11:24 #22
GustyX
A PCGURU teamet az UBI Days-en látottak nem győzték meg, elég kiábrándítónak találták, hogy a nagy tömegben úgy sikerült lerázni az üldözőket, hogy egy szobor körül keringett SF
Azért én bízom az UBI-ban!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10257 levél
Válasz 07.06.24. 18:02 #21
MattMatthew
Igen a Conciction már nem a sötétben bújkálós dolog lesz. Már más kategóriába kell sorolni. Az, hogy mennyire lesz jó majd kiderül...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1032 levél
Válasz 07.06.24. 11:13 #20
Chavez
Én is a CT-val kezdtem, még akkor gőzöm sem volt, h milyen gém volt, elolvastam a hátoldalát a tokban, s gondoltam egyet, h beszerzem. Nem csalódtam, sőt, az eddigi részek közül a legkirályabb rész volt.


Visszatérve a SCC-ra:
A DA sztem sem sikerült a legeslegjobbra, de tetszett, h az ellenséget belülről kell szétrobbantani, de már az agyamra ment, h mindig vissza kellett térni a JBA bázisra, sztem 2 JBA missionból meg lehettett vón ódani.... Meg az is jó húzás volt, h mi alakítsuk a történet végkimenetelét. Na szal tehát a Conviction sokkal másabb lesz mint elődje. Mintha egy új műfaj születne a SC-en belül.
Tetszik, h most egy városban fogunk császkálni, bújkálni... de ezzel, sztem magunkra leszünk szolgálva, nem lesz, aki beszéljen velünk, komunikálni az adóvevőn vagy min Vagy igen?
10104 levél
Válasz 07.06.23. 23:57 #19
eti8
Megmondtam, hogy a páratlanok a jók De mondjuk a double agentnél már volt beleélés A pt-nél semmi... Nem volt benne élmény
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10257 levél
Válasz 07.06.23. 22:02 #18
MattMatthew
Mekkora mázli, hogy én egy páratlannal kezdtem (3).
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
5211 levél
Válasz 07.06.23. 21:49 #17
Sevores
És meg is van hogy miért:

I hate Ubisoft Shanghai so much. Ruined the Splinter Cell series good name with Pandora Tommorow and Double agent. At least Ubisoft Montreal handled SC 1, Chaos Theory and the upcoming SC5.

Azaz: Az 1-es a 3-mas és az 5-ös részeket az Ubisoft Montreal,
a 2-es és 4-eseket pedig az Ubisoft Shanghai.
159 levél
Válasz 07.06.11. 15:04 #16
MuMa01
hehe, ez jó, ez tetszik hogy minden páratlan része jó
10104 levél
Válasz 07.06.10. 00:49 #15
eti8
"egyből rávágták hogy emo lett" há figyelj, így könnyebben elvegyül manapság... Egyébként eddig úgy volt, hogy minden 2. rész fos... A pandora-t most szedtem le és nagyon gagyi, a double agent sem volt az igazi... Ez most 5. rész, szóval bízom a páratlan csodában
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
159 levél
Válasz 07.06.10. 00:41 #14
MuMa01
ez lesz az első splinter cell amit igazán várok, a korábbi részek közül a 3 tetszett de nem volt szerencsém a teljes változatához. itt szinte ugyanúgy lesz az egész mint az assasin's creed-ben csak modern környezetben. ötletes lesz ez a tárgyhasználat is, meg ahogyan kinéz sam bratyó.... az osztályban a splinter cell rajongók mint egyből rávágták hogy emo lett
10104 levél
Válasz 07.06.09. 17:58 #13
eti8
Hát szerintem jó lesz ez, de ha a következő rész is lesz ez után, akkor azt már ne a jó öreg Sam papával csinálják, mert már itt is vén trottyos A DA-ben is úgy kocogott, mint anno a nagyapám 70 évesen
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
20333 levél
Válasz 07.06.09. 17:33 #12
Z-Master
5211 levél
Válasz 07.05.26. 20:13 #11
Sevores
Számomra a Splinter Cell a harmadik rész után meghalt, és úgy látszik ez se lesz jobb. Mondjuk nem tűnik rossznak maga a játék, de köze nincs a Splinter Cellekhez.
5011 levél
Válasz 07.05.26. 15:36 #10
Gump
egyértelmű. nekem is megvan az XP is a Vista mellett. eszembe sem volt letörölni az XP-t. akkor indul Vista-val a gép, amikor kedvem szottyan ismerkedni vele, vagy megnézem a Lost Planet-et. nem is érdekel már, hogy az audigy 4-hez az alchemy cuccot csak pénzesen akarják támogatni vista alatt. hát leszarom, a régi játékok maradnak XP-n az újak meg openal-lel jól szólnak. Lost Planet-ben is simán átjön az 5.1. Vista only cuccokra ott lesz, minden másra meg XP.
10104 levél
Válasz 07.05.26. 12:48 #9
eti8
Sztem simán meglehet... Főleg, hogy addigra már kint lesznek valószínüleg a 9-es GF-ek...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
18844 levél
Válasz 07.05.26. 12:35 #8
Peace
Nem valószínű.
Az viszont biztos, hogy amint elkezdenek megjelenni a vista only gémek, akkor pakolom fel egy külön partícióra azt a szennyet. Minden másra pedig megmarad az xp. Szerintem még 1-2 évig tuti.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14642 levél
Válasz 07.05.26. 12:02 #7
Razor03
Pár kép. A grafika szép, de már előre látom, hogy Dx10-Vista only játék lesz, 8800 GTX-en 20 fps-el megy majd, és a PC-sek megint megszívják .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.05.23. 22:42 #6
Razor03
"Az ütős volna, ha kapnánk egy gta szerű játékot teljesen szabadon bejárható tereppel és mellé zsír lopakodással"

De akkor ne Splinter Cell-nek legyen elnevezve. Különben meg 1 éve kiszivárgott 2-3 artwork a játékról, meg a címe is. Szóval nem 3 hónapja kezdték el a fejlesztést.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.