Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Crysis - DirectX 9 vs. DirectX 10 (Hírek)

Crysis

Crysis
A legutóbbi Crysis cikkek, hírek
5011 levél
Válasz 07.05.31. 14:37 #70
Gump
ez ugyanaz, amit a srác blogjáról lehet letölteni.
"As a fitting start to this blog, I'm proud to release a preview of our Alky compatibility libraries for Microsoft DirectX 10 enabled games. These libraries allow the use of DirectX 10 games on platforms other than Windows Vista..."
a readme szerint nem felülírni kell az állományokat, hanem bemásolni a system32 könyvtárba. hogy aztán a DX10 SDK tutorialokon kívül bárkinek sikerült-e pl. egy DX10-es Lost Planet-et XP alatt megszólaltatni az más kérdés...
1560 levél
Válasz 07.05.31. 13:51 #69
Retee
Jah a blogot én is olvastam, csak az érdekelt volna, hogy valaki élesben próbálkozott-e már. Azért lementem én is, hátha jó lesz még valamire, kösz Razor.
5011 levél
Válasz 07.05.31. 13:02 #68
Gump
rémlik nekem is, valahol a srác blogját is láttam, aki csinálta ezt.
pár hete volt felkapva nagyon ez a hír, de már nem tudom merre volt.

na közben megtaláltam: íme
14642 levél
Válasz 07.05.31. 12:50 #67
Razor03
Pontosabban van egy program, ami lehetővé teszi a Vista only játékok futtatását XP alatt is, tehát Halo2 stb. Csak épp élesben még senki sem tudta letesztelni. Mert nincs mivel .

Szerk.

Ezeket a fájlokat kell elvileg fölülíratni a Dx9c-vel. Azt mondják mindenki saját felelősségre használja. Én nem próbáltam, mert nincs értelme kísérletezgetni, de letöltöttem, hátha kapóra jön egyszer.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1560 levél
Válasz 07.05.31. 12:37 #66
Retee
Elvileg amúgy egy kis trükkel a DX10-et fel lehet rakni XP-re is, legalábbis sok helyen olvastam róla, hogy valami kölök megoldotta, és örül a nép. Valaki tud valami biztosat?
14642 levél
Válasz 07.05.31. 12:19 #65
Razor03
Minimum Crysis System Requirements
CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)
RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista
HDD: 6GB
Internet: 256k+
Optical Drive: DVD
Software: DX9.0c with Windows XP

Recommended Crysis System Requirements
CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)
Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent
RAM: 1.5Gb
HDD: 6GB
Internet: 512k+ (128k+ upstream)
Optical Drive: DVD
Software: DX10 with Windows Vista
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5011 levél
Válasz 07.05.30. 16:16 #64
Gump
ízlés kérdése, nekem még most is tetszik a HL2 grafikája, amikor megjelent, akkor meg szerintem bőven a csúcson volt.
és most nem arról beszélek, hogy helyenként low poly low res, hanem összhatást tekintve nálam bőven az agyonnyálazott Doom3 felett volt. aztán persze másnak meg fordítva, vagy egy 3. játékot (engine-t) preferált.
10104 levél
Válasz 07.05.30. 16:06 #63
eti8
Szerintem azt pár nap alatt megoldják, ha nem mások akkor a cracker csapatok, hogy fusson xp alatt is
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 07.05.30. 16:06 #62
eti8
Szerintem azt pár nap alatt megoldják, ha nem mások akkor a cracker csapatok, hogy fusson xp alatt is
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
2724 levél
Válasz 07.05.30. 16:00 #61
CitizenX
Úgy tudom, Vista only lesz.
www.csinicucc.extra.hu
5211 levél
Válasz 07.05.30. 14:55 #60
Sevores
Realtime dynamic fénynyalábokat a source? Hol hol?
14642 levél
Válasz 07.05.30. 14:03 #59
Razor03
És szerinted, az emberek hány %-a fogja Vistán játszani?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2724 levél
Válasz 07.05.30. 13:14 #58
CitizenX
"...egyáltalán készül valami eget rengető PC-re is"

Öhm, vagyis akarod mondani, Vistára...
www.csinicucc.extra.hu
14642 levél
Válasz 07.05.30. 11:49 #57
Razor03
"10ből 9 hypot kebelező hülyegyerek arról beszél, hogy itt a dx10, ez már sokkal szebb, dx9 elavult"

Én nem láttam sehol, hogy agyonra dicsértük volna a Dx10-et, épp ellenkezőleg, azt fejtegettük, hogy gyakorlatilag a szebb HDR-en meg jobb shader-eken kívül gyakorlatilag semmi de semmi sem fogja megkülönböztetni a Dx9-es verziótól. Azt is nagyon jól tudod hogy mindenki látja mivel erőlködik a MS (Halo2, Conan Dx9-Dx10, meg a többi piszkos kis húzás amivel a buta embereket és amerikaiakat át lehet verni...) szóval nem szükséges itt ironizálni .

"az hogy beleraknak esőt, meg a fénynyalábokat (amit soucreengine dx8ban tud) attól lesz vmi űberdurva dx10, jajjdekellez?
ok!!!"

Ugggyan már hagyjuk már ázt á csudaszép source engint. Én is örültem neki, hogy minden szirszar kártyán jól futott, de hogy szép nem volt az is igaz. Sok helyen a low poly, low res textúrák, ronda és erőltetett cukormáz shader effekt, egyenesen okádék víz, néhol butyuta megnyirbált pályatervezés jellemezte. Lehet hogy Dx8-ban is helyenként pofásan nézett ki, de hogy szép nem volt az is biztos. Azt is megemlíteném, hogy ezeket a bizonyos fénynyalábokat már Dx7-ben tudták a játékok, szóval nem az ilyen „ha a nyuszikán van sapka akkor is megverjük” szindróma hozzáállással kellene kezelni a játékot, hanem örülni, hogy egyáltalán készül valami eget rengető PC-re is.

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10106 levél
Válasz 07.05.30. 11:32 #56
mucius
az hogy beleraknak esőt, meg a fénynyalábokat (amit soucreengine dx8ban tud) attól lesz vmi űberdurva dx10, jajjdekellez?
ok!!!

az meg a másik dolog, hogy 10ből 9 hypot kebelező hülyegyerek arról beszél, hogy itt a dx10, ez már sokkal szebb, dx9 elavult. lál.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
97 levél
Válasz 07.05.29. 13:55 #55
Csaba86
Geometry Shaders: lehetővé teszi, hogy a GPU dinamikusan hozzon létre új geometriákat. Ezzel elkerülhető az, hogy az eddigi (csak és kizárólagos) manipuláció a meglévő adatokon továbbmenjen: most már akár törölni is lehet a geometriából.

Stream Output: segítségével a G.S. és a vertex shaderből az adtaok közvetlenül a frame bufferbe mennek, kihagyva a teljes renderszakaszt. Ez felgyorsítja a feldolgozást.

Bocs, ezek nem effektek, tévedtem!
5011 levél
Válasz 07.05.29. 13:53 #54
Gump
lehet, hogy assembly-ben kódolva mindent a CPU-ra bízva is lehetne olyan képet mutatni. 20 percenként egyet.
14642 levél
Válasz 07.05.29. 13:52 #53
Razor03
Meg a 128 bites HDR + 16xAA .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
97 levél
Válasz 07.05.29. 13:42 #52
Csaba86
Új effektek tudtommal vannak, pl. a Geometry Shader (vagy valami hasonló neve van, a Shaderben nem vok biztos), ami ha jól emlékszem, a geometriai torzulásokat valós időben nyújtja. Majd utána nézek.
5211 levél
Válasz 07.05.28. 18:58 #51
Sevores
Savanyú a szőlő.

Nem tudom, hányszor kell még leírni, de a Dx10-ben nincsenek új effektek, szimplán a meglévőket tudja elvileg gyorsabban, emiatt ugyan egyenlő framerate mellett a Dx10-es verzióban több nyalánkság lehet a Dx9-eshez képest.
14642 levél
Válasz 07.05.28. 18:47 #50
Razor03
Azért ne túlozzunk.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10106 levél
Válasz 07.05.28. 17:59 #49
mucius
hát kb minden dx10 exluzív effektet dx8 is tudna.
valahogy el kell adni...
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
1560 levél
Válasz 07.05.27. 15:19 #48
Retee
14642 levél
Válasz 07.05.27. 15:17 #47
Razor03
Nem tudom. Én egyszer sem figyeltem a megjelenési dátumra, így fel sem tűnik, ha csúsztatnak rajta. Inkább az előzetesekből következtetek a készültségi állapotra. Majd egyszer megjelenik, és akkor meglepetés szerűen fog érni.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.05.27. 14:55 #46
Sevores
Q3 2007 volt legutóbb, nem?
14642 levél
Válasz 07.05.27. 14:05 #45
Razor03
When it's DONE !
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1135 levél
Válasz 07.05.27. 12:10 #44
BigBoy
Már csak azt lenne jó tudni, hogy már végre mikor óhajtják kiadni..
5011 levél
Válasz 07.05.26. 22:52 #43
Gump
bocs a hibáért, és köszi a kiigazítást
a többit tartom.
14642 levél
Válasz 07.05.26. 22:50 #42
Razor03
Áhh, MS-amerikaiak, bugyuta emberek, no comment. Ezen maximum nevetni lehet ...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.05.26. 22:27 #41
Sevores
Dx10 nem kell a Halo 2-nek, csak Vista.
5011 levél
Válasz 07.05.26. 21:49 #40
Gump
ezt az utolsó mocsok +!+/!+!/Łáé4!! húzást a marketingesek részéről
jaj de microsoft oldal basszus.
a dx10-es crysis képeit a HALO képeivel veti össze. hát beszarok.

"You can see the difference for yourself when we compare Picture 2, a screenshot taken from 'Halo: Combat evolved', a PC game which was among the best of its class at release to Picture 1, an image from 'Crysis', a PC game which is slated to release soon. Halo uses DirectXŽ9.0b to support its graphics while Crysis makes use of DirectXŽ10."

a halo már akkor szarul nézett ki mikor kijött. miért nem egy normális játékból vesznek ki képet. van bőven, ami megállná az összehasonlítást, még ha el is bukna talán.

a halo 2 is max 2-3 éve állta volna meg a helyét, de akkor sem a csúcsot jelentette volna, és DX10 meg vista kell majd neki... gratulálok.
49 levél
Válasz 07.05.26. 21:34 #39
47
Meg ezt nézzétek még meg:
http://www.gamesforwindows.com/en-US/AboutGFW/Pages/DirectX10.aspx
Ez is micsoda összehasonlítás...
14642 levél
Válasz 07.05.26. 16:56 #38
Razor03
ŰŰŰ de jó szemed van !!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
49 levél
Válasz 07.05.26. 15:31 #37
47
Amúgy meg ha nem a grafikát nézed, akkor a dzsungelharcosnál elég vicces, hogy a katonák ugyanannyit mozognak, mint a fák. Őket is max a kézigránát veti arrébb.
6609 levél
Válasz 07.05.26. 09:46 #36
Kolin Mekré
de srácok...
Lehet azért bontják Dx9 és Dx10 csomagba, hogy a grafkóval együtt (bár a dx csak grafikára utalhat uyge ) mert a dx9ben eleve nem raknak be extrakat, hogy csak dx10ben tudja az ember élvezni a különbséget, még ha a dx9 is meg tudná jeleníteni.
Szóval lehet hogy amit "direkt" nem raktak be a dx9es filmbe az ilyen "marketing" fogás...
Remélem érthető.

ui.:
Az meg tényleg gáz, hogy nem ugyanazt a jelenetet vetítik le. Egyszerüen fel kellett volna venni egy demot a jatekbol, és lejatszani dx9 és dx10-el. Mert igy olyan mintha dx9ben a fizika pocsékabb lenne, de mint írtam a dx jelölés a grafkóra utal ugye, csak nem olyan szemetek hogy gyengebb lesz a fizika a dx9ben.

Na ufff
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
2724 levél
Válasz 07.05.26. 07:51 #35
CitizenX
standard=static Most jutott csak eszembe a rendes neve
www.csinicucc.extra.hu
2724 levél
Válasz 07.05.26. 07:45 #34
CitizenX
Ha becsapásnak készült, akkor rosszul sült el. Ugyanis a DX9 is szemkápráztató, és kétségtelenül nincs vetélytársa sem már kiadott, sem még futó fejlesztések terén. Én még mindig pedzegetném azt a lehetőséget, hogy a Crytek pont hogy azt bizonygatja a videó összehasonlítással, hogy a DX9-esek is örülhetnek, mert még azzal is baromi durva a grafó.

És még valami: Ilyen szintű megjelenítésnél én már meg fogom érteni, ha mondjuk kell majd neki egy dual core és alapban 256 megás, sm3-as, 2 giga ramos konfig, mindezt itt már indokolja a látványvilág. Nem tudom, mi lesz az ajánlott gépigény, de itt már nem szabad semmin meglepődni.

(Egyébként tényleg nem fair az összehasonlítás, ugyanis DX10-ben a csávó még kézigránáttal is dobálózik.Ott ezért kidőlnek a fák, felszáll a por, meg ilyenek. Ha ezt leszámítjuk, az egyetlen lényegesebb különbség a kettő között abban van,hogy a dx9 sztem standard, a dx10 meg dinamic lightos. Jó, ott van még a kődúrva particle effect is, de hát az a kézigránáttól van.
www.csinicucc.extra.hu
14642 levél
Válasz 07.05.26. 00:25 #33
Razor03
Ááá de én mit bizonygattam itt 3 hszen keresztül ? Hát pont ezt! Egy közel 1.5 éves videó ami Dx9-es vs. egy friss ami Dx10-es. Tehát becsapás! Remélem mostmár mindenkinek sikerült felfogni .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
234 levél
Válasz 07.05.26. 00:12 #32
Lallerxy
Igaza van Sevoresnek, bár annyit hozzátennék, hogy inkább van a szem becsapva ezeken a videókon, mert nem is 100% osan ugyanazt a képet kapjuk az összehasonlításoknál. Talán azért mert nem is olyan egetrengetően nagy a különbség????
5211 levél
Válasz 07.05.25. 22:44 #31
Sevores
Annyira szeretem amikor úgy szarozunk le valamit (pl Starcaft 2-t sokan) hogy láttunk belőle 3 videót. Majd ha mindenki 1-1 órát eltöltött a Dx10-es és a Dx9-es verzió mellett, akkor lehet megmondani mi a különbség.
3 levél
Válasz 07.05.25. 22:38 #30
Iri
1.be lehetett látni vmi. külömbséget de a 2. ba semmit szerintem .
Counter Strike: Source 4ever
2851 levél
Válasz 07.05.25. 21:27 #29
RAI*DEN
Szerintem a különbség kifújt az effektekben. Ennyi. Egyszer néztem emg, a 2 verzió dzinte tökre ugyanúgy néz ki. Sőt ha Razor03-nak igaza van, akkor meg főleg...
5211 levél
Válasz 07.05.25. 19:49 #28
Sevores
Fog ez még javulni, a mostani nVidia driverek már egész jók.
2724 levél
Válasz 07.05.25. 19:35 #27
CitizenX
A Vista meg a vistás vga driverek mai állapotát elnézve a dx9 akkor is gyorsabb lesz, ha a dx10-ről azt hájpolják, hogy gyorsabb, mint az elődje.

Korábban mondtam már: A Vista jó néhány játékot meg fog buktatni önmagában.
www.csinicucc.extra.hu
14642 levél
Válasz 07.05.25. 19:18 #26
Razor03
Naná, kivesézzük a témát, ebben biztos lehetsz . Csak jelenjen meg végre.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1135 levél
Válasz 07.05.25. 19:18 #25
BigBoy
Most ez hogy van?? mert ugye Direct X10 csak vistán megy, ugye??
De ha mondjuk felrakom a vistát meg a dirext X10-es akkor a játék jobban szaggatna mint 9.0c-s alatt, nem?! Vagy ott nem lehet észrevenni különbséget?
5211 levél
Válasz 07.05.25. 19:16 #24
Sevores
Majd visszatérünk erre, ha itt virít a gamma a polcomon.
14642 levél
Válasz 07.05.25. 19:12 #23
Razor03
Nah, kellett neked linkelni, most már nagyon a témánál vagyok! Jobb ha nem vitázik velem senki .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.05.25. 19:04 #22
Razor03
Az a videó együtt jelent meg az alien-essel (2006-03), tisztán emléxem. E3-n már a játszható demó volt kint. Ez meg csak olyan technikai jellegű prezentáció volt.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 07.05.25. 19:03 #21
eti8
Én ennek is nagyon örülnék
e3-as videó
Állítólag ez 7900gtx-en volt Ha azon így elmegy akkor nekem ez bőven elég lesz és elégedett leszek
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.