Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» World in Conflict

World in Conflict

World in Conflict
A legutóbbi World in Conflict cikkek, hírek
8612 levél
Válasz 07.09.21. 07:11 #299
davkar9
Na még egy óra és lent van. Pff én meg suliban vagyok.

Barthezz: három fél? nem csak a nato és a szovjetek vannak?
Simple. Eternal. Beige.
51813 levél
Válasz 07.09.21. 00:13 #298
Barthezz
Hány single kampány van amúgy? Mindhárom oldallal játszható egyszemélyesben is?

Nemsokára én is lekapom majd a game-et, bár játszani nemtom mikor lesz még vele időm...
320 levél
Válasz 07.09.20. 23:25 #297
BullRider
Hát a Single azt nagyon szépen összetett és könnyen játszható ha taktikázik az ember mert végülis erre is épül az egész játék.

Role rendszert még igazán nem tudtam próbálni mert most csak földiegységeket lehet választani bár 2.pályán vok.
Meg persze ésszel kell egységeket rendelni mert sokat amúgyse lehet és amit rendelsz arra is vigyázni kell mint állat.

De pl a légicsapások, fedezőtüzek azok nagyon nagyok.
sok mindent nem tok mondani mert annyira nem próbáltam ki inkább játszható próbálom tenni(azért sikerült)
"Bocsáss meg ellenségeidnek, de jegyezd meg a nevüket.""Csak a holtak látták a háború végét."
5211 levél
Válasz 07.09.20. 22:50 #296
Sevores
Single-ről írjon valaki valamit. Hogy működik pl a role-rendszer?
320 levél
Válasz 07.09.20. 22:47 #295
BullRider
sztm megéri kipróbálni nagyon komoly kis game.

Ráadásul nálam vistán jobban megy mint xp-n legalábbis ezt szűrtem le.
Játék hangulata meg egyszerüen kész nagyon jól hozza a Joint game filingjét de mégis a COH-ra hasonlít jobban az egész játék hangulata.

kipróbálni érdemes nem veszt vele senki semmit.
"Bocsáss meg ellenségeidnek, de jegyezd meg a nevüket.""Csak a holtak látták a háború végét."
255 levél
Válasz 07.09.20. 22:05 #294
Myrddraal
Azzigen! Gamespot-on 9.5-öt adtak rá és gyak. semmi negatív kritika. Lehet mégiscsak kikéne próbálni
What is locked, can be opened. What is hidden, can be found. What is yours, can be mine...
5211 levél
Válasz 07.09.20. 21:05 #293
Sevores
8612 levél
Válasz 07.09.20. 20:59 #292
davkar9
Hát már jóval kevesebb, ugrál ez össze-vissza, szerintem mikor holnap hazaérek suliból már lent lesz.
Simple. Eternal. Beige.
16989 levél
Válasz 07.09.20. 20:50 #291
KisCsirkee
Én már tolom, de nem tudom a rendszeremen elvárhatnám a maxot, ennek ellenére rángat!!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
293 levél
Válasz 07.09.20. 20:42 #290
kissmas
már csak 5. Nekem maximális kihasználtsággal megy. menne gyorsabban is csak a netem sajna nem bír többet. %-nél tovább fog taratani nem megy non stpo a gépem
Intel Celeron 2,8 GHz, ATI Radeon 9600 XT, 1,00 GB RAM, HD 150 GB, Abit IS7-E Motherboard
8612 levél
Válasz 07.09.20. 19:45 #289
davkar9
Nekem még kb 20 óra.

(a bin-eset ne vegyétek meg mert 99.8-nál megáll és nem küldik)
Simple. Eternal. Beige.
293 levél
Válasz 07.09.20. 16:31 #288
kissmas
FLT 4ever még 8 óra és én is zúzom
Intel Celeron 2,8 GHz, ATI Radeon 9600 XT, 1,00 GB RAM, HD 150 GB, Abit IS7-E Motherboard
1032 levél
Válasz 07.09.20. 12:14 #287
Chavez
Mát lehet zúzni a gémet! FlT
8612 levél
Válasz 07.09.19. 21:04 #286
davkar9
Na még kb 10 óra és ideér. (gyorsabban mintha FedEx-xel hozatnám) Majd holnap írok róla.

Peace: nekem demo alapján az a benyomásom, hogy jó kis játék ez csak a kamerakezelés elsőre borzalmas, a pályákkal kellőképpen el lesz majd az ember (úgy vannak mint a JTF-ben, hogy végre pálya vége, erre felfed a térképből újabb 40%-ot, új küldetésekkel) de hangulat tekintetében szvsz mindenképpen a CoH.
Simple. Eternal. Beige.
18827 levél
Válasz 07.09.19. 17:55 #285
Peace
Várom a beszámolókat a játékról. Érdemes-e beszerezni. Ha hasonlóan élvezetes mint a CoH volt, akkor kell.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
293 levél
Válasz 07.09.19. 16:55 #284
kissmas
Egykét torrent oldalon már letölthető a a teljes. Aki szeretné megtudni melyiken annak PM elküldöm
Intel Celeron 2,8 GHz, ATI Radeon 9600 XT, 1,00 GB RAM, HD 150 GB, Abit IS7-E Motherboard
51813 levél
Válasz 07.08.30. 19:49 #283
Barthezz
5011 levél
Válasz 07.08.30. 19:44 #282
Gump
51813 levél
Válasz 07.08.30. 19:32 #281
Barthezz
A grafikát én sem értem, miért nem tudáék szebbre összehozni, mert a GC I-II egyik erénye a gyönyörű grafika volt. A víz-effekt az arany-híddal itt is nagyon üt, de a terep az csúnya, kidolgozatlan.

Viszont a játékmenet tényleg hatalmas lesz. A GC II-ben is folyamatosan változott a helyzet egy-egy küldetés alatt, sokszor a pálya felénél homlokegyenest más feladatot kapott a játékos, mint ami az addigi fő cél volt. Vki említette még a Joint Task Force-ot, ott is hasonlóan pergős volt a játékmenet, szinte sosem akart vége lenni ott 1-1 küldinek, mindig újabb és újabb feladatot kapott a játékos. Itt is hasonlóra számítok és ez remek dolog sztem!

Amúgy mi az a CoH? Mindenki erre hivatkozik de fogalmam sincs melyik játék az
10 levél
Válasz 07.08.30. 17:26 #280
John McClane
Tudja valaki,h mikor jelenik meg a gyűjtői változat itthon?
10536 levél
Válasz 07.08.30. 12:55 #279
TcG|Rommel|Hun
Na akkor én is elmondom véleményem: mivel játszottam már a zárt bétával és a bétával is, volt már tapasztalatom. Hát neten jobb. A grafika sztem egyenesen nem szép. Mindent maxra raktam, és kifejezetten randa textúrák fogadtak... A játékmenet viszont nagyon pörgős és a múvik is nagyon tetszettek. A kamera kicsit furcsa elsőre, nem értem miért nem lehetett volna olyan, mint a Total war sorozatban. Összességében azonban egy egész jó kis játék szvsz.
293 levél
Válasz 07.08.30. 12:52 #278
kissmas
Ja azok télleg jól lettek optimalizálva remélem ezt még fogják optimálzálni. Inkább várok egy hónapo plusszba minthogy nagy gépigénye legyen
Mostmár legalább tudom hogy mér volt kiírva a bétában töltésnél hogy Seattle-89

na ezt eltiltam rendesen
Intel Celeron 2,8 GHz, ATI Radeon 9600 XT, 1,00 GB RAM, HD 150 GB, Abit IS7-E Motherboard
293 levél
Válasz 07.08.30. 12:51 #277
kissmas
Ja azok télleg jól lettek optimalizálva remélem ezt még fogják optimálzálni. Inkább várok egy hónapo plusszba minthogy nagy gépigénye legyen
Intel Celeron 2,8 GHz, ATI Radeon 9600 XT, 1,00 GB RAM, HD 150 GB, Abit IS7-E Motherboard
5011 levél
Válasz 07.08.30. 10:54 #276
Gump
említette valaki még a beta alatt, hogy dx10 módban a füstöt felkavarja pl. a helikopter rotorja.
néztem, de nem láttam ilyet, mivel nem csináltam összehasonlító képeket, így csak szemre mondom, hogy alig van különbség a dx9-es és a dx10-es verzió között, de így is úgy is tetszik. összességében, meg részleteiben is még mindig a CoH a nyerő nálam grafikailag, de ez is nagyon jó és néhány dologban veri azt is.
8612 levél
Válasz 07.08.29. 15:55 #275
davkar9
Jó nem azért írtam. Nekem az a játék kimaradt (hogy őszinte legyek, nem is hallottam még róla). Egyébként a kamerakezelést leszámítva különösebb gond nincs a játékkal.
Simple. Eternal. Beige.
51813 levél
Válasz 07.08.29. 15:43 #274
Barthezz
Jó, nekem a GC volt az összehasonlítási alapom, hiszen ugyanaz a csapat készítette ezt a játékot is, és a játék szinte minden fázisában a GC jellegzetességei köszönnek vissza. Anno a GC-kkel pedig nagyon elvoltam, hatalmas korszakalkotó játékok voltak, kár, hogy nem kaptak kellő elismerést és figyelmet a játékpiactól és csak egy bizonyos szűk réteg játszott velük.
8612 levél
Válasz 07.08.29. 15:40 #273
davkar9
Ennyi erővel akár a GC topicba írhattál volna a WiC-ról
Simple. Eternal. Beige.
51813 levél
Válasz 07.08.29. 15:38 #272
Barthezz
Én is kerestem a beállításoknál, de nem találtam hol lehetne ezt a GCI-es classic kamerairányítást átváltani GC II-es RTS-esre. A GC I esetén még anno nem zavart, de mostanra már annyi 3D-s RTS van mint a tenger, így zavaró, hogy ebben a játékban máshogy kell kezelni a kamerát. Szal ha vki tudja hol lehet ezt átállítani, az szóljon!
51813 levél
Válasz 07.08.29. 15:35 #271
Barthezz
Nah tegnap kipróbáltam én is a demot, nem rossz, nem rossz!
Igazából minden tök ugyanolyan, mint a Ground Control-okban, bár ez a sivárabb környezet sztem egy űrstratégiához jobban illett, mint most a Földhöz. Továbbá a grafika sztem lehetne szebb is, a GC I és GC II amikor megjelentek, élenálló grafikával bírtak, a WiC-é viszont sztem egy kicsit csúnyácska, legalábbis a textúrák elmosódottak és rondák. Az elozetes képeken pl. magas fű volt mindenhol, de én ennek nyomát nem láttam. Persze lehet feljebb kéne raknom a grafikát, de akkor meg lehet beszaggatna a játék. Igaz, így medium beállítások mellett akadás nélkül fut, pedig 3 éves konfigom van. Az alacsony gépigény amúgy a GC I-II-nek is már komoly erossége volt, más játékok fele olyan szintű grafikát 2-szer erosebb konfigból tudtak csak mindig kihozni.

Nah és a játék:

A tutorialt én hagytam a francba, kissé túl szájbarágós lett (menj a kamerával elore, nagyszerű!!! most menj vele balra, nagyszerű!!! most próbáld átvinni a kamerát a körön, nah itt már végleg besokalltam )

Az elso küldi: Megint csak az a véleményem, hogy nem rossz, de a GC átláthatóbb volt vhogy. Sajnálom továbbá, hogy itt globális drop zone-ok vannak, így elmaradnak a GC II drop zone-ok birtoklásáért vívott hangulatos kis csatározásai.

De mindezen negatívumok ellenére azért szép, korrekt játék lett, kíváncsian várom a teljes verzió megjelenését.
5011 levél
Válasz 07.08.29. 14:34 #270
Gump
ha az az a játék amire én gondolok, akkor már nem most volt, ráadásul csak a demojával játszottam, de tényleg szokható a dolog, nekem például kellett, hogy a minimap is forduljon velem, jobban tájékozódtam úgy.
293 levél
Válasz 07.08.29. 14:29 #269
kissmas
fullra megszokható a GC 1-2 ben is ugyanilyen volt az irányítás de asszem át lehet állítani hagyományos kameramozgásra de ebben nem vagy ok biztos
Intel Celeron 2,8 GHz, ATI Radeon 9600 XT, 1,00 GB RAM, HD 150 GB, Abit IS7-E Motherboard
5011 levél
Válasz 07.08.29. 13:15 #268
Gump
tegnap sikerült felrakni a demot végre, és igencsak tetszik a demo alapján. a képeket nézve nem voltam annyira lenyűgözve, és nekem is jobban tetszik a CoH, bár az tényleg messze nem mutat ekkora területet, ennyi egységgel, de a füst, meg a robbanások tényleg nagyon jók, élvezetes a játékmenet is, csak nekem kicsit tömény volt először, de szokható. hasonló a véleményem a kameramozgatásról. nem tetszik, de megszokható.
12558 levél
Válasz 07.08.26. 21:16 #267
McCl@ne
Bazzz...
Te ki a makkom vagy?
Respect is not given. It's taken.
10 levél
Válasz 07.08.25. 18:24 #266
John McClane
Hali! Tudja valaki, hogy itthon mikor lesz kapható a gyűjtői kiadás?????
12558 levél
Válasz 07.08.25. 13:15 #265
McCl@ne
Nem lehet valahogy átállítani, hogy normális irányítása legyen??? Kegyetlen béna ez a billentyűkkel mozgatás, buzi, akinek tetszik!
Amúgy a gépigényre vonatkozó megjegyzésemet visszavonom, tényleg szépen optimalizált játék, 50-60 FPS-t megy simán maxon, csak éppen a grafikájától nem vagyok elájulva, a Company of Heroes ezerszer jobban tetszett! Mondjuk a füst büntet, mint az állat és a robbanások is, csak éppen szürke és unalmas az összkép.
Respect is not given. It's taken.
12558 levél
Válasz 07.08.25. 13:09 #264
McCl@ne
Kacat az irányítás
Respect is not given. It's taken.
5202 levél
Válasz 07.08.25. 12:18 #263
Skorpio90
Szerintem pedig nagyon jól lett optimalizálva, az én őskövületemen egész szépen megy, persze minimum-medium-on. A benchmark-nak pedig nem kell hinni, ott egyfolytában telenyomja az összes effekt-tel, ami éles játékban nincsen.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
12558 levél
Válasz 07.08.25. 12:00 #262
McCl@ne
Bazzz, ez nagyon kemény! Mármint a gépigény... 1680*1050-ben very high beálllításokkal már csak átlag 28-30 FPS-t hoz. Csak a traininggel szórakoztam eddig, de ott ez nem tűnt indokoltnak egyáltalán...
Respect is not given. It's taken.
8612 levél
Válasz 07.08.25. 11:28 #261
davkar9
Kipróbátam én is. Egész jó. A tutoriallal indítottam, kiképző őrmesterünk jól megtanít mindent, egy két szellemes megjegyzést hozzátesz, de ez belefér. Egyedül a kamerakezeléssel volt bajom, de végülis megszokható. Úgy veszem észre ez is olyan lesz mint a JTF, hogy végre legyőztem az ellent nyugodtan hátradőlnék, erre jön a következő feladat ugyanazon a pályán. Az írányítás egyszerű/könnyedén elsajátítható, viszont a fentebb említet kamerakezelés miatt nem célszerű több írányból támadást folytatni (jó, ez személyes vélemény). Végezetül a grafika: alapból beállította 1280-ra, a beállítások többségét highra tette, a néhány mediumot pedig én emeltem feljebb. A traininget ilyen beállításokkal sikerült is megcsinálni, egyszer akadt csak be, de utána a játékban az első feladat teljesítése után már érezhető volt az akadás, így az alapból medium beállításokat vissza kellett, hogy állítsam. Viszont még így is, az átvezető animációk szépek voltak, (megkockáztatom) szebb mint a CoH-ban. Alapjába véve jó játék, ha az ember meg tudja szokni a hibáit, szerintem egy próbát majd megér a teljes is.
Simple. Eternal. Beige.
16989 levél
Válasz 07.08.25. 09:57 #260
KisCsirkee
És közel sem a maxon játszottam.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
16989 levél
Válasz 07.08.25. 09:56 #259
KisCsirkee
Hát kipróbáltam, úgy beszaggatott helyenként, hogy csak lestem! Ennyire elavult a gépem, vagy mivan? A 2magos proci és a 8800 ide már kevés...

HA ezt leszámítjuk a játék baromi nehéz, az uccsó objective a halt the soviet offense lehetetlen, mert csak özönlenek és özönlenek, hiába van artillery a 8 bradleymből 7 odaveszett az uccsó pedig már lángolt. Utánpótlást nem tudtam hívni, mert vagy artyztem vagy elvesztem, de még artyval is elvesztem többen voltak mint az oroszok!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
5202 levél
Válasz 07.08.25. 09:36 #258
Skorpio90
Épp kicsomagolom. Várom a vállalkozó szellemű egyéneket, akikkel vállvetve harcolhatok majd multiban
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
14642 levél
Válasz 07.08.25. 00:39 #257
Razor03
Kint van a demó - 1.2 GB. Kár hogy engem ez kategória már nem érdekel.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10104 levél
Válasz 07.08.01. 12:20 #256
eti8
Vége a bétának és le is zárták De augusztus végén jön a single demo
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 07.07.27. 19:31 #255
eti8
Hát ez beszarás... Most kaptam az e-mailt, hogy új multi map (a kiképző map asszem) és ezzel együtt egy új játékmód lett a bétában... Komolyan mondom azért a teszt lezárulta után ez lol
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
293 levél
Válasz 07.07.25. 08:02 #254
kissmas
mármint multi demo helyett
Intel Celeron 2,8 GHz, ATI Radeon 9600 XT, 1,00 GB RAM, HD 150 GB, Abit IS7-E Motherboard
10104 levél
Válasz 07.07.24. 18:01 #253
eti8
Ja de elvileg lehet még vele tolni... Legalábbis engem ma simán felengedett és csak több szerver volt mint azelőtt... Szerintem ez van demo helyett is
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
16989 levél
Válasz 07.07.24. 15:09 #252
KisCsirkee
Már vége a bétának?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10104 levél
Válasz 07.07.24. 15:01 #251
eti8
Ha jól olvastam ki az e-mailemből akkor vége a bétatesztnek, de továbbra is lehet tolni vele, csak úgy tűnik, hogy elegendő infót szereztek
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 07.07.23. 11:53 #250
eti8
Szerintem korrektebb és szebb is mint a company of heroes Bár azért az sem kutya És nem is fut rosszabbul az a jó benne... Tehát ha elfektetem a kamerát nem akad be 17 fps-re és swappol mint állat Am multi részről meg ne is beszéljünk az egyszerűen tökéletes
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.