Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Solarah Online (Fejlesztői blog)

Solarah Online

Solarah Online
A legutóbbi Solarah Online cikkek, hírek
8 levél
Válasz 07.06.22. 12:56 #26
SVszeki
http://solarah.silentvertigo.hu
105 levél
Válasz 07.06.22. 09:54 #25
Bzs007
Mi a játéknak a honlap címe?
"Az élet olyan mint 1 papir és mi vagyunk a tollak amik írnak ra. De ovatosan mert amit egyszer ráírsz már kitörölni nem tudod!"
3 levél
Válasz 07.06.15. 16:17 #24
Black Maci
Sok sikert és kitartást kívánok a fejlesztőnek! Nagyon fogom várni hogy elkészüljön a projekt!
66 levél
Válasz 07.06.15. 14:19 #23
Tomi84
Gratulálok a fejlesztőknek!!

Hatalmas fába vágtátok a fejszéteket, de sok kitartást hozzá!
DFI LanParty UT P35-T2R, Core 2 Dou 6400@3.5, CSX Diablo 4x1Gb DDR2 1200, ATI Radeon X1900 All-In-Wonder, 2xWD Raptor 36GB ADFD RAID 0, Samsung SP2004C, NorthQ Giant Reactor 1Kw
1 levél
Válasz 07.06.15. 10:30 #22
ACsi_SV
[OFF]

Ha jól értem, az érdekel, hogy mit is kell tudnia egy programozónak ha játékfejlesztésre adja a fejét. Nos, szerintem az egyik legfontosabb képesség a kreativitás, második pontban pedig az eszközök megfelelő ismerete és a gyors tanulási képesség áll. Persze nem árt ha érti is mit csinál
Nem lehet igazán általánosságban beszélni róla, mást kell tudni egy szöveges kalandjátékhoz mint egy fps-hez. Minden stílusnak megvannak a maga eszközei (Pl.: a szöveges kalandjátékodnak nem kell majd graf motor, ugyanakkor rakhatsz bele egy aktuális helyzethez igazodó párbeszédgenerátort - ami amúgy is jó móka

Amennyiben érdekel, hogy a SO, hogyan is néz ki az API doc elérhető itt: http://cassy.dfmk.hu/~kami/solarah/apidoc/ (A forrást is le lehet tölteni, ha érdekel majd keress meg minket.)

Ugyanakkor nem hiszem, hogy pont egy SO méretű projecttel kéne kezdened, túl összetett első játéknak. Vagy ha mégis ilyesmibe akarsz belekezdeni keress magad mellé tapasztalt társakat.

[/OFF]
8 levél
Válasz 07.06.15. 06:46 #21
SVszeki
// Javítás:
Az emailcímet mindig elírom
info@silentvertigo.hu
NA most jó
8 levél
Válasz 07.06.15. 06:46 #20
SVszeki
Mennyire tartod magad kitartónak, és mennyire érzed az t hogy meg tudsz valósítani bármilyen rád szabott feladatot?
Én ugyan Modellező grafikus vagyok a csapatban, de ha úgy érzed akát nálunk is kamatoztathatod a tudásod, ezzel szerezhetsz némi gyakorlatot is
Ha mindez érdekel akkor irj e-mailt az info@siletnvertigo.hu címre. Köszi..
52 levél
Válasz 07.06.15. 01:16 #19
Vash
- OFF -

Vagyis a C++ programozási nyelv c. könyvet kezdtem el olvasni, azt a szép 1300 oldalasat, de a 140. oldalnál kidőltem...

- ON -
52 levél
Válasz 07.06.15. 01:13 #18
Vash
- OFF -

SVszeki!

Lenne egy személyes kérdésem. Bár progmatos vagyok, még nincsen átfogó képem arról, hogyan történik egy játék fejlesztése. Leszedtem az Ogre-t és olvasgattam a tutorialját, meg telepítettem a Visual C++-t, nemrég meg elkezdtem tanulmányozni a Programozzunk C++ c. könyvet... Foglalkoztat a játékfejlesztés gondolata, de nem tudom, h hogy és mivel kezdjek neki.
Nem adnál pár hasznos tanácsot, akár itt, akár a PC-s játékfejlesztés topicban, akár mail-en keresztül?

- ON -
8 levél
Válasz 07.06.14. 23:50 #17
SVszeki
Ha csak ez a fenntartás, akkor nyugodtan mondhatom, hogy nem csak fellángolás. Mint olvashattad több mint 2 éve folynak a munkálatok. Töménytelen dokumentumot halmoztunk fel, amit majd (ha nagyon kíváncsiak vagytok) a fejlesztés végén közzé is teszünk.
Persze az a fontos mindenkinek amit vizuálisan láthart. De nem gondolnak arra hogy azóta programozóink többtízezer programsorral gazdagították a játékot, ami ugye nemkézzel fogható és mindenkinek sajnos nem érthető. De a Solarah API nyugodtan böngészhető annak is akinek van ilyenfajta affinitása.
A látvány terén sok teszt folyik, modelleket gyártunk (legalább a 3. koncepción vagyunk túl, és volt egyszer hogy teljesen újrakezdtük a modellezést mire a mostaniig eljutottunk). Sok mindent figyelembe kell vennünk nekünk modellezőknek is. Pl: Technikai háttér és megvalósíthatóság, megfelelő futás (ne legyenek feleslegesen megjelenített polygonok, ha nem muszály), stb...
9 levél
Válasz 07.06.14. 18:29 #16
homeropata
Ennek biza örülnék.
De sajna nekem fentartásaim vannak azzal kapcsolatban, hogy ezzel fogunk is valaha játszani. Mások is csináltak már homeprojekt mmorpg-t, és egész sokáig eljutottak (volt bemutató videó, meg minden), de sajna kudarcba fulladt egy idő után.
Egyébként haverokkal mi is gondoltunk rá hogy csinálunk valami magusos progit, de nem vitte sokra, csak félkész kargenekre.
178 levél
Válasz 07.06.14. 17:12 #15
r-marci
Tök jó, hogy a Játékfejlesztés Portál után már itt is látom a projectet. Szerintem ez nagyban növeli a még készülő játék értékét.
DEXA
8 levél
Válasz 07.06.14. 14:12 #14
SVszeki
én is csuklóból kiteszem a smile-t. Megszokás
Nade térjünk vissza a tárgyra mert erősen offolunk
17778 levél
Válasz 07.06.14. 14:00 #13
MagicMoment
ja, de ennyi postot nem 2 nap alatt írtam,hanem 6 év alatt.
ha meg ott a szmájli,h lehet egyáltalán komolyan venni?
8 levél
Válasz 07.06.14. 13:59 #12
SVszeki
Öngyilkosságból elég sz*r vagyok. Látszólag eddig nem sikerült.
Nem ismerlek, és ezért vettem "komolyan". Sajnos túl sok a neten az aki ezeket komolyan is gondolja Mellesleg a 15938 postod sem vall elfoglaltságra (Nekem lenne ennyi szabadidőm )

Ui: Ezentúl nem veszlek "komolyan"... Megyek megpróbálom újra az öngyilkosságot
17778 levél
Válasz 07.06.14. 13:55 #11
MagicMoment
ejha,te mindent komolyan veszel? elég szar életfelfogásod lehet. gondolom az öngyilkosságot már párszor megpróbáltad...
sosem tápoltunk,én meg már 8 éve nem magusozom kb.
és igen,felizgatott a dolog,mert kivi leszek rá,h milyen. ennyi.
8 levél
Válasz 07.06.14. 13:41 #10
SVszeki
Akkor csak spontán hyperaktív vagy, vagy ennyire felizgatott a dolog?
Attól hogy most összedobálsz mindenféle tápos dolgot, attól még ez a játékban sem így működik. Ha meg nálatok így működik, akkor az sajnálatosan realisztikusságromboló....
Tényleg olvasd el miről tépjük a szánkat. Köszi...
17778 levél
Válasz 07.06.14. 13:28 #9
MagicMoment
azóta rájöttem
reggel vót,nah
politikai irányzatnak választanám Sonnort. az gáz?
vagy kráni messor,mindenféle slan psy-vel,és némi hatalomszóval megdobálva? offkorsz megszökött a klánból és sosenem akar visszamenni
(amúgy sosem iszom kávét)
8 levél
Válasz 07.06.14. 13:24 #8
SVszeki
Úgy látom valaki túl sok kávét iszogatott
Picit tanulmányozd át jobban az interjút, és a weboldalunkat.
A tápolásod nagy valószínűséggel pedig permanens halálozáshoz fog vezetni
17778 levél
Válasz 07.06.14. 11:34 #7
MagicMoment
nézd már..te mit csinálsz itt? csajod kiengedett fórumozni egy picit?
8067 levél
Válasz 07.06.14. 11:29 #6
Gerry
Alvás. Az alvás nagyon fontos dolog. Jót tesz a bőrnek, meg az agynak. Próbáld ki. Most
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
17778 levél
Válasz 07.06.14. 09:43 #5
MagicMoment
most mi van? nem ynev,hanem más neve lesz? de lesz gorvik? (az elvileg nem létezik a mostani ynev világában) vagy csak én olvastam túl felületesen?
majd kezdésként indítok egy mogorva cheit,azt dúrván betápolom. megyünk aquir-okhoz, azt majd belsőnyelven szólalunk meg. háhá
ugyanúgy lesz erő,gyors,ügyes etc? minden alapban arra fog épülni? té,vé cé etc lesz? vagy ez már nem így fog működni? nincsennek fejlesztők a fórumon?
52 levél
Válasz 07.06.13. 23:17 #4
Vash
Miután olvastam ezt a kis interjút, kedvet kaptam a játékfejlesztéshez
( Ami amúgy már jó ideje motoszkál a fejemben. )

Tök jó a koncepció, pláne, hogy M.A.G.U.S. univerzumban játszódik.
Nekem leginkább az az elképzelés tetszik, hogy a cél a valódi RPG imitálása, óriási szabadsággal.

Egyébként most olvastam a wikipedia-n, hogy 2007-re tervezik egy új törvénykönyv kiadását, amiben visszatérnek a gyökerekhez, az első alapkönyvhöz, a D100-as rendszerhez...
622 levél
Válasz 07.06.13. 22:05 #3
[ToMz]
Hajrá!

Eléggé nagy lélegzetű egy projektnek tűnik,remélem sikerül megvalósítani!
Remek lenne egy új magyar reform rpg,ami mmo!
Szurkolok!
Amúgy M.A.G.U.S. rulz!
1 levél
Válasz 07.06.13. 20:34 #2
borlasz
Sziasztok!

Le a kalappal!
Remélem mihamarabb kipróbálhatom!


További jó munkát!
üdv:
L.
11 levél
Válasz 07.06.13. 18:27 #1
snec
Amikor először megláttam azt hittem hogy képzelődöm de ezek szerint nem (Bárcsak már játszhatnák vele)
snec
766 levél
Válasz 07.06.13. 18:27
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Solarah Online (Interjú)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.