Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Command & Conquer 3: Kane's Wrath

1 levél
Válasz 11.02.10. 09:05 #88
Coltkotkot
Üdv.

Hátha még nézi valaki ezt a fórumot :S
Nekem az a gondom támadt, hogy mikor regisztrálni akarom a CC3:KW-t (mármint a hivatalos (magyar)) oldalon az accountomat át akarom rakni E-MAIL címesre azt írja ki, hogy rendszerhiba és nem történik semmi.....
Mit lehet tenni?
Nem ezé vettem meg, hogy bexarjon...
Előre is köszönöm a segítséget.
97 levél
Válasz 11.01.06. 23:33 #87
wolf8911
Én a Generalssal vagyok így, nem fogadja el a címem és csak angol vagy amerikai címet lehet megadni.
A NFS Most Wantedet is regisztráltam, azzal meg multizni nem tudok, pedig az is eredeti.
A Generalssal pedig multizni sem tudok, mert egyszerűen vmi olyat ír ki, hogy érvénytelen azonosító még profilt sem hozhatok létre mert az is érvénytelen neki.
A tököm sem tudja mi a gond
9326 levél
Válasz 09.05.09. 17:41 #86
Kanduhrka
Tököm kivan, bármilyen EA játékot szeretnék regisztrálni, ereg hibát észlelt szarsággal leáll az eReg. Így viszont nem tudok multira felmenni.
Ezért vegyen az ember eredeti játékot...
horrorgeeks.blogspot.com
941 levél
Válasz 09.02.12. 11:56 #85
Dbz
T-Hómot szerelünk kollegával, csak elfogytak a beltérik és csak 7végére lesz. Úgyhogy szombat vasárnap is hajítjuk fel a "lavrokat" a házak oldalára
51816 levél
Válasz 09.02.12. 09:17 #84
Barthezz
Neked se suli, se munka, hogy egy egész napot ráérsz játszani? Nekem utoljára ilyen kb. 14-15 éves koromban volt.
941 levél
Válasz 09.02.12. 09:05 #83
Dbz
Köszi! Mert ma végig akarom tolni, hogy jöhessen a FEAR 2
1146 levél
Válasz 09.02.11. 21:17 #82
sysnrt
Szia!

Tizenhárom.
941 levél
Válasz 09.02.11. 21:03 #81
Dbz
Hali!

Hány pályás a game?
2088 levél
Válasz 08.12.10. 09:44 #80
Shadowguard
Ebben egyetértünk Remélem nemsokára kiszivárog a hír, hogy voltaképpen már a KW óta fejlesztik akár a negyedik részt, akár a második kieget. És végre kiderül az is, hogy egész pontosan ki a nyavalya is Kane
Avatárt különben annyira nem használtam, csak a kampányban. Egyébként inkább a bázisvédelemre koncentráltam, egységek terén meg Vertigo és Stealth tank. A sunyi Nod arra való, hogy sunyiskodjak(vagy mivan)
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51816 levél
Válasz 08.12.10. 09:33 #79
Barthezz
Igen, sztem is közös folytatás lesz, mint írtam. Több kiegészítő gondolom már nem jön TW-hez, bár én jobban örülnék neki, mintha RA3-hoz csinálnának...

Sugárágyúval én pedig minden avatart fel szoktam szerelni, a dupla lézer sztem sokat számít.
2088 levél
Válasz 08.12.10. 09:28 #78
Shadowguard
Nem használok sugárágyút Max az avatár kiegészítéséhez csináltam néha, de egyébként nem látom sok hasznát. Mondjuk még így se. Viszont annyi előnye van most a befejezésnek, hogy nyugodtan lehet folytatni mind a két befejezés szerint, hiszen a sztori ugyanaz volt Sőt, ha úgy nézem akkor akár mind a három szerint is.
Bár ha jól emlékszek előző végigjátszásomra akkor(KW-ről beszélek) akkor valami olyasmiről van szó a végén, hogy a felépült, de inaktív tornyot(még a TW végén mondták a GDI kampányban, hogy inaktív) a Tacitus és a légió közösen működésre tudja bírni. De majd hétvégére jobban fogok emlékezni
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51816 levél
Válasz 08.12.10. 09:21 #77
Barthezz
Viszont a szaggató löveg lőtávja lepkefing a sugárágyúval megtámogatott nagy lézer toronyhoz képest. Persze utóbbi jóval költségesebb mulatság is.

A KW sztoriját sztem nem fogják külön folytatni, de a következő C&C játékban gondolom benne lesz ez a szál is. Nyilván a főszál pedig a TW befejezésének folytatása lesz.
2088 levél
Válasz 08.12.10. 09:15 #76
Shadowguard
De nagy itt a pangás
Én éppen most tartok a kampány végén(már másodjára), de káromkodtam is rendesen egy adagot Direkt nem tettem fel az alapjátékhoz se a frissítéseket, mert egy csomó dolgot átvariáltak(három daru jót tett a bázisvédelmem építésének). Erre szomorúan rá kellett jönnöm, hogy ebben már benne vannak az újítások...
Viszont találtam még a játékban vicces dolgokat is legalább Mivel visszolvasva nem találtam rá utalást: a bázisvédelemre a legjobb a fejlesztett szaggató löveg Ha ráteszem a töltött részecskesugarat két telep szétkap egy mamutot is seperc alatt
Csak kár, hogy ez a sztori sincs lezárva
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
8615 levél
Válasz 08.07.26. 22:11 #75
davkar9
Köszi!
Simple. Eternal. Beige.
1340 levél
Válasz 08.07.26. 22:09 #74
tomcsa4
Ha jól emlékszem: C:\Documents and Settings\USERNAME\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Maps

Ha a kieghez akarod, akkor abba.
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
8615 levél
Válasz 08.07.26. 21:57 #73
davkar9
A bónusz pályákat, hogy lehet elérhetővé tenni? Mert kicsomagolom aztán azokat a fájlokat gondolom valahova be kéne másolni.
Simple. Eternal. Beige.
51816 levél
Válasz 08.07.09. 10:29 #72
Barthezz
Nah végigtoltam, a végén már rohadtul untam az egészet. Unalmas küldetések, 0 nehézség, scrinek is mindössze csak egy pályán voltak benne. Az eredeti C&C, de még a Tiberian Sun is ezerszer jobban lekötött anno ennél, ezerszer változatosabb küldetések voltak, mint itt, s az embernek az agyát is jócskán kellett használnia pl. 1-1 kommandós feladat esetén.
51816 levél
Válasz 08.06.17. 18:45 #71
Barthezz
Elkezdtem a kampányt, de itt is csúszik a videoknál a kép a hanghoz képest... Az alap TW-ben egy patch ezt megoldotta nálam, itt nincs vmi lehetoség a probléma megszüntetésére?
51816 levél
Válasz 08.04.09. 01:19 #70
Barthezz
Normal-on nyugodtan tolhatod, nem kell easy-ig visszavenni. Én normal-on játszottam végig, s 1-2 pályán kívül nem okozott különösebb gondot a játék. A korábbi C&C-k (főleg a legelső rész, illetve a Red Alert 1) sokkal nagyobb kihívást jelentettek. Persze akkor még kezdő stratéga voltam, szal ennek is betudható a dolog

Ezt a Kane's Wrath-ot meg meglestem, de akkorát csalódtam benne első ránézésre, hogy egylőre még neki se álltam a kampánynak. DOW: Soulstorm jobban leköt most, igaz, a DC-hez képest csekély benne az újdonság.
1146 levél
Válasz 08.04.08. 20:51 #69
sysnrt
Én azért nem nevezném pénzkidobásnak - az alapjátékot (mivel csak az van meg eredetiben - és ha ez így folytatódik, továbbra is csak az lesz). Szerintem annak jó volt a sztorija, a pályák érdekesek voltak és ott kevésbé csalt a gép. Kevésbé. Ennek meg az első pályáját kell megnézni. Teljesen szimmetrikus, mint egy multipálya, ráadásul csak úgy lehet megcsinálni, hogy csinálsz 500 motort, meg 300 Scorpion tankot. Unalmas.

CoH: Már játszottam a demójával olyan 2 évvel ezelőtt. Nagyon meg akartam venni, aztán valahogy elfelejtődött. Viszont most, hogy említetted, megjött a kedvem hozzá, valamikor biztos meg fogom venni, csak sajnos most spórolás megy az új gépre.
12560 levél
Válasz 08.04.08. 20:29 #68
McCl@ne
én már befejeztem a játékot, sajnos el kell ismernem, hogy ez is, meg az alapjáték is pénzkidobás volt... le is töröltem őket, majd egyszer a sztori kedvéért végigjátszom easy nehézségen, de kipróbáltam és ott is ugyanúgy csal, csak ott játszható az egész.

Ess neki inkább a Company of Heroes-nak, az a legfaszább RTS, amivel eddig játszottam!
Respect is not given. It's taken.
1146 levél
Válasz 08.04.08. 20:26 #67
sysnrt
Negyedik pálya (nehéz fokozat): olyan rohadtul csal a gép, hogy az hihetetlen. Arra nincs időm, hogy két lézeres tornyot felhúzzak, máris jön 10 Wolverine és 5 Titan csak úgy a semmiből és azonnal lerombolja az egész bázisomat. Az egyetlen megoldás, ha az Avatarokba azonnal mérnököket küldönk. Ha ez megvan, akkor 5 másodpercenként (nem vicc) jön 20 rakétás meg 3 Wolverine. nekem meg küldenem kell folyamatosan a mérnököket az Avatarok feljavítására. Képzelem, milyen lehet a többi...

Úgy felköttetném, aki ezt kitalálta.
6609 levél
Válasz 08.04.03. 18:50 #66
Kolin Mekré
Esetleg lehet hardware hiba. Lehet vga túlmelegszik. Ellenőrizd le, hogy mennyire meleg/kéz meleg/forró stb.
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
22 levél
Válasz 08.04.03. 09:33 #65
BT
Segítsetek ! az miért lehet, hogy telepítés rendben megy, indítás demo tökéletes . ...de ! amikor kezdi betölteni a játékot kis berregés után kilép és újraindít a gép . Volt amikor elindult , de a második pályánál szintén ez történt . Addíg viszont hibátlanul akadozás nélkül ment . Sőt kaptam egy másik játékot is a videokártya mellé és annál is ez volt . Tökéletesen indult , de amikor megpusztultam és újraindítottam kilép és újraindít .
6609 levél
Válasz 08.04.01. 16:37 #64
Kolin Mekré
Spoiler:



Ja igen, és a befejezése.... erős LOL
Ha már csak NOD oldal szerepel, lehetne egy ütős befejezése, nem pedig megint egy elvarratlan szál. Majd meglátjátok, egy nagy 0 az egész.
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
6609 levél
Válasz 08.04.01. 16:33 #63
Kolin Mekré
Spoiler az utolsó pályához:


Kis segítség 1 Ne foglald el az obit, és ne rombold le a bunkereket, mert elindul az időzítő.

2 LE kell gyalulni a térképet, mert még ezek kívül folyamatosan fognak jönni az expert egységek...

3 Innen jön a sonic tank roham (expertek) + repülők is.

4 Ezúttal biztosra mentem Felhúztam az orruk elé egy bázist...

5 Innen már nem volt gond...
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
842 levél
Válasz 08.03.31. 22:53 #62
Darien
Javaslom a Zone Trooper APC párosítást, belepakolod a gyalogságot, és egy 15-20 zone-os apc-vel bármekkora bázist kiírtasz.
"Some alien made you his bitch..."
51816 levél
Válasz 08.03.31. 22:39 #61
Barthezz
Szánalom, hogy 2008-ban is még itt tartunk, hogy ilyen módon tudják csak megoldani egy küldetés nehézségét, hogy korlátlanul csalhat a gép
6609 levél
Válasz 08.03.31. 20:46 #60
Kolin Mekré
Szerintem az utolsó Nod pályán lehetek, mikor a Tacitust kellene visszafoglalni. A gép a szemem láttára építette fel újra a lerombolt épületeit. LOL Volt 50e kreditem, 5 repülőtér, 10 Nod avatar, 1 óriás avatar vagy mi, 12 db heli izé
S mikor már azt hittem hogy se perc alatt elfoglalom, (visszaszamlalos palyak a kedvenceim) akkor jött egy horda sonicus tank, meg ezek a vadász repcsik és leszedték a g*cibe az összes egységemet.
Volt 3 előre tolt bázisom, azokat is .... Sztem hanyagolom 1-2 napig
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
12560 levél
Válasz 08.03.31. 18:22 #59
McCl@ne
Mondjuk gecimód csal a játék, ez nagyon durva!
Kampányban játszom, alap C&C3mal, minden pályát hardon akartam megcsinálni. Ezzel nem is lenne gond, de ha nem rusholós tecnikával nyomod, hanem fullra kiépítkezel, megcsinálod a többsoros védelmet, földön, levegőben, mindenhol ott vagy, akkor bizony beindul az EA gépezet: egyre erősebb egységeket küld ellened, ami alatt nem azt kell érteni, hogy egyre fejlettebb technikákat, hanem az azonos típusú egyégek erősödnek!

2. egyiptomi pályán -tehát totál a GDI kampány elején- felhúztam egy nagyon állat védelmet a bázisom köré, csináltam vagy egy tucat Mammuth tankot, aztán vártam... gondoltam jobban járok, ha felhúzom fullkitüntetésre az egységeimet és majd azokkal támadok, mert az egyrészt faszán feelinges, másrészt célravezető is. Hát nem... az elején gond nélkül hárított támadások a végén odáig fajultak, hogy 2 squad faszomtuggyami a NOD részről legyalázta 5 Mammuth tankomat!!!! Úgy, hogy egységet sem vesztettek. Meg full kitüntetéses Zone Trooper-eket kaptak szét fél pillanat alatt, olyanokat, amik előzőleg seregeket aláztak be.

Buzi csalógeci szarházi játék ez, remélem a Red Alert is hasonló lesz, aztán akkor elmehetnek a kurva anyjukba. Ha azt is ilyen szinten elbasszák, akkor soha többet semmiféle EA játékot nem fogok venni. Ennyi.
Respect is not given. It's taken.
51816 levél
Válasz 08.03.31. 18:03 #58
Barthezz
WiC-ben 1-1 küldetés baromi hosszú volt, minden feladat teljesítése után, mikor már azt hitte a játékos, vége a pályának, beadott még egy csomó új küldetést. Ráadásul változatosság, helyszínek, történet terén is tökéleteset nyújt, a grafikája pedig köröket ver a C&C 3-ra, ahogy a GC I-II is tették ezt koruknak idején a többi RTS-sel
1340 levél
Válasz 08.03.31. 17:00 #57
tomcsa4
A World in Conflict mennyivel volt hosszabb (8k huf)? Abban sem voltak elszállva küldi db számban. De lehet hogy grandiózusabb volt az (nem tudom, nem vittem még végig). De igen lehúzás a KW, lehene hosszabb is.
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
6609 levél
Válasz 08.03.31. 08:06 #56
Kolin Mekré
Vannak benne izmos egységek

Egyébként, pár hete sírt a szám a magyarosítás miatt, most meg annyi mindent el lehetne olvasni a történetről...Untig elég... kezdve a egységek történetétől, a III tiberium háború végéig...
Engem bezavartak erőteljesen, az ACT-ek közt csak úgy repülnek az évek
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
12560 levél
Válasz 08.03.30. 09:05 #55
McCl@ne
Marv nem gyenge!!!
Full kitüntetéssel kb. mint a Titánok az Age of Mythology-ban!
Respect is not given. It's taken.
51816 levél
Válasz 08.03.25. 19:50 #54
Barthezz
Jó ez tény. Mindenestre a Kane's Wrath számomra igen nagy csalódás, foleg azok után, hogy EA azt ígérte, hogy egy igen nagyszabású küldetéslemezt fogunk kapni... Ha most a 2. lemezre tartogatták az ötleteket, az elég szánalmas, s hogy ha abban meg csak GDI kampány lesz, megint ugyanott tartunk, mint ennél a játéknál... Meg lehetett volna oket egy nagy, rendes kiegészítoben is csinálni, csak ugyebár akkor nem lehetne 2-szer eladni uyganazt, így meg dupla árbevételt jelent nekik
842 levél
Válasz 08.03.25. 18:59 #53
Darien
Egy ekkora ranjongótáborral rendelkező játéknál nemhiszem, hogy csak úgy simán megbukna a dolog. Az EA meg úgyis arról híres, hogy annyi bőrt húz le mindenről, amennyit már nem is lehet.
"Some alien made you his bitch..."
51816 levél
Válasz 08.03.25. 18:57 #52
Barthezz
Ez igaz Bár ha Kane's Wrath most megbukik, az még kérdésessé teheti a folytatást. Márpedig abszolút nem lett nagy eresztés ez a külédetéslemez, szal jó eséllyel bukhat meg....
842 levél
Válasz 08.03.25. 18:51 #51
Darien
Szerintem nem véletlenül cnc3ep1.exe az indítófájl neve.
"Some alien made you his bitch..."
51816 levél
Válasz 08.03.25. 18:49 #50
Barthezz
Hát ha lesz köv. kieg... RA 3 miatt nem túl valószínű sztem, hogy foglalkazzanak még C&C 3-mal.
842 levél
Válasz 08.03.25. 18:47 #49
Darien
Hát skirmishben meg multiban ottvannak azok az egységek, ugyhogy annyira nem gáz.
A nehézség meg maradt a régi szerintem, easy az könnyü, mediumon el lehet játszani vele, hard meg azért picit húzós, de abszolút nem lehetetlen.
Amúgy szerintem majd a köv. kieg.ben lesz csak GDI kampány.
"Some alien made you his bitch..."
51816 levél
Válasz 08.03.25. 17:57 #48
Barthezz
Pedig az lenne a jó, ha küldetések alatt is lehetne irányítani oket. Mondjuk így, hogy nincs GDI kampány, sokra megyünk a Titan-okkal és Wolverine-okkal, megvan az EA teljesen huzatva

A kampány küldetései amúgy nehézségben milyen szinten vannak? Ha csak 13 pálya, elvárható lenne egy komolyabb nehézségi szint.
842 levél
Válasz 08.03.25. 16:20 #47
Darien
GDI-nál ottvan a Titan és a Wolverine, képeken meg még pár hónapja a NOD-nál láttam Cyborgokat is, de a küldetések alatt még nem voltak nekem. Egyelőre csak ezeket fedeztem fel, de biztos akad még pár régi egység.
"Some alien made you his bitch..."
51816 levél
Válasz 08.03.25. 12:37 #46
Barthezz
Régi TS-es egységek? Nah ez nekem új dolog, de ha tényleg benne vannak, az valóban jó pont!
842 levél
Válasz 08.03.25. 12:36 #45
Darien
Csinálsz egységeket, és azzal lehet real time-ban harcolni. Én eddig egyszer próbáltam ki a conquestet, eddig funnak tünt, majd mégegyszer nekiesek. Viszont a küldetéseknél az nagyon gyér, hogy csak Nod van. 7 gigát nem is foglal feltelepítve, csak 4,6-ot, de ígyis nevetséges ez a méret. Az pedig pozitívum, hogy újra vannak a régi TS-es egységek.
"Some alien made you his bitch..."
51816 levél
Válasz 08.03.25. 11:04 #44
Barthezz
Nálam 9-10 kör után sem került rá sor és fogalmam nincs, hogyan lehetne elérni, szal végül meguntam és kiléptem. Nekem úgy tűnt, hogy a nagytérképen zajlik minden, a real time csatákra már csak azért sem láttam esélyt, mert bárhol lehet bázist létesíteni, így pedig real time csata esetén hogyan dolne el, hogy miylen kistérképen zajlódjon az ütközet?


Mindenestre olvasva az elobbi hsz-eket, az elso kipróbálás során jelentkezo aggályaim mind valósnak bizonyultak Szánalom, hogy ezen dolgoztak 1 évig, s felfogni nem bírom azt sem, mi foglal ezen 7 GB-t?
Az alapjáték - bár nem dobbantott az sem túl nagyot - legalább rendelkezett 3 igen hosszú és érdekfeszíto kampánnyal, a Kane's Wrath-ról viszont még ez sem mondható el, röhej, hogy a másik 2 oldalt nem irányíthatjuk...

Az RA 3 miatt pedig újabb küldetéslemezre, amiben lehetne folytatni a C&C 3 félbemaradt történetét, nem hinném hogy sor kerülne, s a kiadott képeket elnézve az RA 3 még ennél is szutyokabb játék lesz
842 levél
Válasz 08.03.25. 10:25 #43
Darien
Dehogy nincs real time csata, csak rá kell nyomni, aztán már be is tölti.
"Some alien made you his bitch..."
441 levél
Válasz 08.03.24. 22:52 #42
TurboX
Hajtott a kíváncsiság, feltettem, kampányt kivégeztem, 15-20 1v1et játszottam online.


A főmenü láttán kissé elmosolyodtam , ugyanis az ég egy adta világon nem történt semmi változás, illetve mégis. A kéket átváltotta egy élénk vörös szín, ill. egy új képet bedobtak a háttérbe hogy szó ne érje a ház elejét offkorsz.. Mindenesetre ötletes és impozáns látványt kelt, de nem kell vele foglalkozni elvégre ez csak egy kieg. menjünk tovább. Valóban csak Nod kampány létezik (13db) ami roppant érdekfeszítő, és izgalmas tele ötletekkel, nagyszabású videokkal fűszerezve (érzitek az iróniát remélem) de ezt már kiveséztétek.
A játék multi-része és a balance sajnos nem ismeri egymást, az epicunit számomra a vicc kategória határát súrolja, avagy építsük meg ha eljutunk odáig, tegyünk mellé egy pár support egységet és nyertünk.
Alfrakciók között csekélyke változatosság (generalsnál jobb volt a helyzet esküszöm) a sok új egység ellenére amik persze tesztelés híján vannak többnyire, és a rengeteg bug felfedezéséhez nem kell szemfülesnek lenni.

Igaz, engem már az alapjáték sem kötött le igazán de az EA ismét hozta a tőle elvárható papírformát, számomra újdonságot nem jelentett a rengeteg új egység ellenére, kíváncsian várom hogy mit fognak művelni a redalert-el (bár, ennél már csak jobb lehet).
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
8615 levél
Válasz 08.03.24. 22:00 #41
davkar9
A Scrinek kb 1-2 pálya erejéig vannak benne, akkor is mint ellenfél. Csak egy Nod kampány, néhány új skirmish map, új skin a Nod egységeknek (egy részének), meg az új egységek a másik két félnek. Nagyjából ennyi a kieg. Ja meg igen a Global Conquest, de az meg gagyi, Noddal lenyomtam, a többihez már nem volt kedvem. Viszont a 4-lábú Avatar az zsír.
Simple. Eternal. Beige.
51816 levél
Válasz 08.03.24. 20:54 #40
Barthezz
Nah kipróbáltam a küldetéslemezt és mit mondjak, így elso ránézésre nem tűnik vmi nagy számnak, sokkal nagyobb durranásra számítottam...

Eloszor is nagyon úgy néz ki, hogy tényleg csak NOD hadjárat van, szal kapunk 10-12 új küldetést, azt' ennyi... Scrineket alig lehetett irányítani az alap TW-ben (4 pályás volt ugyebár a hadjáratuk), hát itt még annyi szerepet sem fognak kapni...
Persze lehet, hogy a NOD hadjárat kijátszása után bead egy GDI-t meg egy Scrin-t is még, de egyelore még halványan sincsenek ott a hadjáratválasztási képernyon ezen frakciók, vmint a NOD hadjárat is "A hadjárat"-ként van megjelölve, s nincs eléírva, hogy NOD, szal nem sok esély van GDI és Scrin hadjáratokra...

A globális térképmód pedig egy vicc. Körökre osztott stratégia teljesen 100%-ban. Nincsenek a körök között a támadásoknál real time csaták, mint a W40k DC-ben vagy Soulstorm-ban, hanem az egész játék a nagytérképen, körökre osztva folyik...

Szal ez így elég gyenge
842 levél
Válasz 08.03.21. 02:17 #39
Darien
De a kieget lehet másik particióra is rakni, ugyhogy nincs gond.
"Some alien made you his bitch..."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.