Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Új Starcraft képek (Hírek)

StarCraft II: Wings of Liberty

StarCraft II: Wings of Liberty
A legutóbbi StarCraft II: Wings of Liberty cikkek, hírek
51820 levél
Válasz 07.08.17. 14:28 #82
Barthezz
Ez a sereg finanszírozás dolog jól hangzik, csak nehogy visszafele süljön el és emiatt csupa olyan dögunalom küldetéseket kapjunk, hogy nyomd le az ellen összes bázisát azt' ennyi... Mert ugyebár ha pl. a Dark Templar kifejlesztése nem küldetésfüggő, hanem bármikor megtörténhet a játék folyamán, így nem rakhatnak bele semmi olyan küldetést, aminek megoldásához vmely egység speciális tulajdonsága kimondottan kellene, hiszen ez esetben aki pont azt nem tudta még kifejleszteni, kezdhetné elölről a teljes kampányt.
87 levél
Válasz 07.08.17. 13:43 #81
Brezsnyev
Jól lesz az az sc2. Különben is mostanság elég jó tendencia mutatkozik, hogy igényes, sok újítást mutató játékok kerüljenek ki a gémerek kezébe.

OFF
Légyszives Magic ezt a regemet ne töröld csak azért, mert a másikkal beszóltam neked.
OFF vége
Death to the infidels!
27766 levél
Válasz 07.08.17. 13:08 #80
LordMatteo
oopsz..Haegemonia helyett IG2... jaja.."For Aiur"
A kibaszás társas játék, sose feledd.
14253 levél
Válasz 07.08.17. 13:06 #79
Babykiller
Egyszerűen csak "My life for Auir" azt jóvan
27766 levél
Válasz 07.08.17. 13:06 #78
LordMatteo
Ez érdekesen hangzi,de akkor egy kicsit SWINE meg hasonlók( küldetésért kapott pénz) egy kicsit Haegemonia( szabad egységfejlesztés,saját pénzből amikor van rá keret)egy kicsit Total War( sereg finanszirozás)....hirtelen ez jön le abból amit irtál , de várjuk meg (ezt is majd 2 évig halasztják...akkor pipa leszek) és utána itéljuk.legjobb lenne ha löknének róla egy demót
A kibaszás társas játék, sose feledd.
178 levél
Válasz 07.08.17. 12:59 #77
r-marci
Már bocsánat Magic Moment, de nincs igazad! Nem a kib*szott sok újítás tesz egy ilyen játékot nagyjá, hanem hogy beleillik-e a franchise imidzsébe. Nem tudom, hogy milyen mértékű változatásokra gondolsz, de például ott van a pénzrendszer.
Ugyanis már nem csak a pályákon kell pénzt használni, hanem az egész hadjáratot finanszírozni kell a második részben. Azt nem tudom, hogy a küldetésekben kitermelt és meghagyott pénzt vihetjük-e tovább, vagy a küldetések végrehajtásáért kapunk egy meghatározott összeget. És a hadsereget csakis a hadjárat során összeszedett vagyonból tudod fejleszteni, vagyis egy Dark Templart nem törvényszerűen a 4. küldetéstől használhatod, hanem amikor te azt kifejlesztetted nem kevés pénzért. És bár itt most protoss egység példájával éltem, igazából ezt a rendszert eddig csak a terranoknál említették. Lehet, hogy ez fajonként máshogy folyik.
Ja és egyszerre több küldetés közül is lehet majd választani tudtommal.

Ezek azért nem kis újítások amellett, hogy maga a játék még mindig sokat megőrzött a régiből. Példának okáért az egyes Total War játékok között sincsenek ennél nagyobb újítások, mégsem mondják rájuk, hogy "Ejnye!"
DEXA
27766 levél
Válasz 07.08.17. 12:59 #76
LordMatteo
Na mindegy várjuk meg aztán majd jót vitatkozunk kinek lett igaza
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51820 levél
Válasz 07.08.17. 12:59 #75
Barthezz
Komoly újítás a játékmenet terén már nem nagyon van (igazából a C&C 1 óta nem ), de tényleg van 1-2 érdekesebb próbálkozás. Pl. Earth 2160-ban rengeteg újítás volt, más kérdés, hogy a játék rendelkezett 1-2 hibával is, ami miatt mégsem lett átütő siker. Ugyanez igaz a Ground Control 2-re is, ahol pedig egy nagyon dinamikus újfajta játékmenetet próbáltak ki, ami nekem pl. igen bejött, de sajnos sokaknak meg nem, így a siker itt is elmaradt.
A recept tehát sajnos ez: Ha sikeres játékot akarsz, felejtsd el az innovációt, gyártsál tucat RTS-t, mert a maradit szerető nép körében csak ekkor lesz siker...

szerk.: Most olvasom még csak a következő hsz-edet, szal látom lényegében te is ugyanerre lyukadtál ki
8894 levél
Válasz 07.08.17. 12:56 #74
goodboy007
Szerintem szedj be egy altatót és pihizz egy kicsit.
21647 levél
Válasz 07.08.17. 12:54 #73
padavan
WTF? Na jó, éhes vagyok, azt hiszem ezért vagyok így bezsibbadva, meg tegnap voltam fennt a leghosszabb ideig évek óta, fél háromig hallgattam a konyhában a kopogásokat, és reggel fél hétkor már kinyílt a szemem. Szóval Blizzard. Hávazz... Nem tudom, ők maguk adnak ki mindent, nem? Vagy nem? Vagy mi? Áhhhggrrrr...!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
51820 levél
Válasz 07.08.17. 12:52 #72
Barthezz
Thx, így már világos

A vitában pedig nem foglalnék állást, mert még bármi kisülhet ebből a játékból. Szal megvárom a megjelenést, kipróbálom és majd akkor ítélkezem
8894 levél
Válasz 07.08.17. 12:52 #71
goodboy007
21647 levél
Válasz 07.08.17. 12:50 #70
padavan
Lol, kiadót írtam? Harakiri in progress... Ready... aaand....

...ahhhgggrrrr...

- de milyen hülyeség ez már. Nem írhatta fel azt, hogy "...ahhhgggrrrr...".

Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
27766 levél
Válasz 07.08.17. 12:46 #69
LordMatteo
Én mondom h bukás lesz, de mert nem tudom miért úgy érzem hogy az lesz
A kibaszás társas játék, sose feledd.
13840 levél
Válasz 07.08.17. 12:45 #68
powerhouse
Én izélok? Te mondod, hogy bukás lesz.

padavan: Dobtam a követ! Alonso az ász! Dobhatod vissza!
If I look back I am lost
27766 levél
Válasz 07.08.17. 12:43 #67
LordMatteo
Meg ha ezt is két évig húzzák halasztják.....
A kibaszás társas játék, sose feledd.
441 levél
Válasz 07.08.17. 12:43 #66
TurboX
A blizz. nem kiadó
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
27766 levél
Válasz 07.08.17. 12:42 #65
LordMatteo
te is nenene nem vészmadárkodok ahogy voltál kedves megállapitani, nem tom mit izélsz egyből...sztem nagy bukás lesz és kész.Ha ez vkinek nem tetszik az ne nekem reklamáljon.Én tudom hogy mind 3 név nagy volt, én is benne voka rajongók népes táborába, de sztem a szóban forgó Starcraft 2 nem lesz ennyire jó játék, eddigiekhez képest bukás lesz
A kibaszás társas játék, sose feledd.
21647 levél
Válasz 07.08.17. 12:41 #64
padavan
Megmondom őszintén, én sosem csíptem a Blizzardot. Nagyon visszatetsző számomra az a hájp, amit netszerte lehet tapasztalni, és alapban nem játszottam egyik játékukkal sem. (Na jó, Warcraft 3-at kipróbáltam, de ahogy megláttam, hogy néz ki, egyből WTF-effektus, 20 percig toltam, aztán delete.) Starcraftokra elég volt ránézni képeken, máris rosszul lettem tőle. WoW meg eleve gáz, istentré grafika, gyermeteg fantasy világ, mittomén. Tré. Szerintem a Blizzard egy rémgagyi kiadó.

Jöhetnek a sziklák!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
27766 levél
Válasz 07.08.17. 12:38 #63
LordMatteo
nenene nem úgy értettem na csak h aztán izééé őő na szal érted. de most ne kiegészitőt nézzél, hanem hogy a Diablot a (patceheken kivül persze) a Lod után nem folytatták.Én itt azt próbálom felszinre juttatni sok sérelmem közül h nincs Diablo 3 pedig lenne folytatása
A kibaszás társas játék, sose feledd.
8894 levél
Válasz 07.08.17. 12:32 #62
goodboy007
Le se szarták? Akkor a Brood War és a Lord of Destruction biztos valami amatőr modder műve lehet. Illetve a tavaly évelején (megjegyzem, hogy az akkor már 7 éves játékhoz) a StarCrafthoz kiadott patch is csak véletlenül került kiadásra.
13840 levél
Válasz 07.08.17. 12:32 #61
powerhouse
Bírom az ilyen vészmadarakat. Szerinted hány készítő maradt meg az alap Warcraftos csapatból? Vagy a Diablosokból hányan maradtak a második részre? Bírom az ilyen embereket, akik egységleírások és trailerek alapján ítélkeznek egy játékról. Meg mit is vártok egy olyan játék folytatásától, amelyik megreformálta az RTS-ket? Kétszer egymás után lehet-e fejleszteni ugyanannyit? Nyilván nem. De azt ne felejtsétek el, hogy a Blizzard 3 nagy neve (SC, WC, Dio) közül eddig egy se volt bukás.
If I look back I am lost
27766 levél
Válasz 07.08.17. 12:26 #60
LordMatteo
Na akkr én is teljes véleményt adok a témában

A Starcraft annó jó játék volt.Most is az, de a Blizzard egyre inkább csak a másik őstermékét fejleszti,a Warcaftot.Lásd WoW,annak két kiegje, Warcraft 3,addig a Starcaftot le se sz*rták(ahogy másik kedvencemet se a Diablot, bár volt róla szó h Dió 3 béta,aztán semmi nem lett belőle,vagy nem tok róla ) úgyhogy a Starcaft 2 egyrész jó , másrész a Blizzardnak a a fele, akik a Starcaftot készitették anno, már nem Blizzardos. Úgyhogy sztem a Starcaft 2 nagy bukás lesz mind a Warcafthoz, mind a Starcafthoz viszonyitva.RTS-nek jó lesz, de Blizzardnak és főleg Starcaftnak nem.Persze sokan meg fogják venni, hiszen nem lesz nagy gépigénye a képek és videók alapján,de ez nem fog 10 évig lekötni napi nemtomhánymillió embert neten.Véleményem ennyiiii.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
8894 levél
Válasz 07.08.17. 11:47 #59
goodboy007
És a Heroes III hol RTS? Mert most arról van szó, nem körökre osztott stratégiáról. Persze a smiley sejtet valamit, de akkor is.
1560 levél
Válasz 07.08.17. 11:47 #58
Retee
Jaja, főleg ha van 800 vámpírurad és szétszívod a seregeket.
17778 levél
Válasz 07.08.17. 11:44 #57
MagicMoment
ilyen téren pölö a heroes 3 odaver mindent akkor. az összes kiegészítőjével együtt persze
8894 levél
Válasz 07.08.17. 11:21 #56
goodboy007
Nem, úgy gondoltam, hogy lenne "hero gyár", ahol, mint warIII-ban 3-4 hero közül lehetne választani természetesen. Amúgy miért ne, legalább egyenlőek az esélyek?! Az meg elég valószinűtlen, hogy mind a 8 player zerggel legyen.
1702 levél
Válasz 07.08.17. 11:09 #55
-Jozef-
WTF? Lemaradt a kommentem fele.
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline
1702 levél
Válasz 07.08.17. 11:07 #54
-Jozef-
Forradalmi FPS+RTS(?) keveréknek kikiáltott Field Ops (ez a neve azt hiszem)kerülhet fel a trónra,ha nem lesz egy szimpla taktikus shooter,taktikai térképpel aka. GRAW 1-2.
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline
10589 levél
Válasz 07.08.17. 11:06 #53
Dark Archon
Áhh... nem lenne jó a hősök fejlesztése, felborítaná a játékot szvsz, főleg multiban. Az meg beb***na ha Kerrigan és Raynor nem térne vissza
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
13840 levél
Válasz 07.08.17. 11:03 #52
powerhouse
Na jó, de multiban? Ha van 8 zerg, akkor 8 Kerrigan rohangál? War 3-ban se Arthasok vannak multiban.
If I look back I am lost
8894 levél
Válasz 07.08.17. 11:01 #51
goodboy007
Kerrigan, Zeratul, vagy Jim Raynor? Ha lehetne őket fejleszteni, sokkal jobban kötődnénk hozájuk (bár lehet, hogy nem térnek vissza).
8894 levél
Válasz 07.08.17. 10:59 #50
goodboy007
Hülye vagyok, természetesen a Ground Control II Operation Exodusra gondoltam. Affene, még reggel van és kurva meleg.
13840 levél
Válasz 07.08.17. 10:59 #49
powerhouse
Nem tudom, hogy mit tudnának hősökkel kezdeni Starcraftban. Ugyanis itt nincs mágia. Protoss oldalon még csak-csak lehetne kezdeni valamit, Terranoknál is esetleg lehetne (erre utalás is van: Ghost leírásban írnak hihetlenül erős egységekről), de Zergeknél max valami szupertápos gyilkológép lenne.
If I look back I am lost
12565 levél
Válasz 07.08.17. 10:57 #48
McCl@ne
"az Operation Flashpoint 2-ben"
???

Amúgy minden oké, az egyetlen dolog, amiért várom a StarCraft-et, mert Blizzard játék, és nem tudom elképzelni, hogy ők vmi szart adnak ki a kezük közül. Viszont elég egyszer csalódnom...
Respect is not given. It's taken.
8894 levél
Válasz 07.08.17. 10:55 #47
goodboy007
Nekem a mai napig a WarIII a kedvenc RTS-em, bizonyítja ezt az is, hogy állandóan fenn van a gépen. Azóta szerintem visszafejlődtek az RTS-ek, a hősök hiánya és az invertoryrendszer hiánya miatt. Melyik RTS-ben láttunk azóta ennyire kidolgozott szorit, hősöket, illetve skilleket? Hát egyikben sem. Warhammer40k, AoE, ezekben is vannak hősök, mégsincs meg az, hogy kiemelt szerepük lenne, azon kívül, hogy erősebbek és vannak skilljeik, tárgyakat nem tudnak használni, nem te döntöd el, hogy melyik skilljét tápolod, hisz az említett 2 játékban nem is fejlődnek. A zseniális pályaszerkesztő is hozzájárult, hogy mai napig nagyon népszerű a warIII, rengetek lehetőség, felhasználatlan skillek sora (gondoljunk csak a Dota, vagy a Footmen Frenzy pályákra, az itt lévő hősök skilljeinek tizedrésze nincs benne az alapjátékban). A hősök terén kéne újat alkotni, vagyis visszahozni az egyéni fejlesztés lehetőségét. Még az egységek összealakítása lehet jó útvonal, például WarIII-nál maradva archer+hyppogriff=hyppogryff archer, amely teljesen más taktikával jár. Vagy a Starcraftban az archoná alakulás képessége. Volt is rá (1) próbálkozás azóta, az Operation Flashpoint 2-ben a Viron fajnak szinte az összes egysége képes volt összeolvadni egy teljesen más unittá, de más szempontból nem volt nagy szám a játék. A Blizzardnak csak lesz annyi esze, hogy meghagyja a herofejlesztést, ha már egyszer a saját műfajbeli újításuk volt.



szerk.: Egyébként én sem várok mást, ha hozza a StarCraft színvonalát, akkor elégedett leszek. A hangulat a lényeg, nem az egetrengető újdonságok. pl.: Emlékszem a 60-70 fős Zergling rohammal mekkora pusztításokat lehetett okozni, vagy éppenséggel egy jó védelem ellen esélytelen volt, szarrálőtték minden, mégis röhögtem rajta, hogy hullanak, mint a legyek.
8894 levél
Válasz 07.08.17. 10:45 #46
goodboy007
TPS/RTS keverék már van, Rise and Fall: Civilization at War néven. Csúfosan meg is bukott. Az a baj, hogyha egy kiemelt egységgel foglalkozol, akkor a többi egység megy a saját feje után, ha viszont normál RTS-ként játszod, akkor a TPS rész értelmét veszti.
10589 levél
Válasz 07.08.17. 10:31 #45
Dark Archon
OFF
Elolvastam, lényegében keverted az egyes műfajokat Az egyetlen probléma, hogy a játékosok közt igen kevés kommandós vagy rendőr van, márpedig ahogy kivettem, igencsak szükség volna ezirányú szakértelemre
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
12565 levél
Válasz 07.08.17. 10:05 #44
McCl@ne
Számomra utoljára a WarCraft 3 hozott kellő mennyiségű újdonságot, ott éreztem kellően frissnek a koncepciót. Bevezették a szigorú egységlimit mellé a seregfenntartási költséget, ami mellett sokszorosan meggondoltad, hogy mikor állsz neki legyártani a legdurvább -ám legtöbbet fogyasztó- egységeket, egyszerre 12 egység volt kijelölhető, ezzel is elősegítve (kikényszerítve?) a kisebb csapatok mozgatásával történő stratégiázást.
Illetve ott voltak a jól kidolgozott, hasznos és karakteres hősök, akikre az egész kampány épült és élvezet volt tápolni őket, akár cuccokkal, akár képességekkel.
Mindezt egy elfogatható és a mai napig helytálló, meseszerű grafikával és lélegzetelállítóan hangulatos átvezetővideókkal. Sőt! A questek is változatosak voltak, legalábbis a műfaj keretein belül kihozták belőlük a maxiumuot.
Nálam ennél a játéknál értek véget az RTS-ek, pl. a C&C3-mal kb. 2-3 órát játszottam és ment a kukába. Új dolgok kellenek, mert ha még mindig a Red Alert 1 által bevezetett játékmenet a domináns, akkor halott a történet.
Respect is not given. It's taken.
21647 levél
Válasz 07.08.17. 09:57 #43
padavan
Hát igen, az ilyesfajta okfejtésekből szinte mindenki számára egyenes úton következik az, hogy keverjük a stílusokat. Pedig hát nem.

Szerintem sincs olyan, hogy "csúcs", épp ezért mondom, hogy vannak még lehetőségek a műfajokon belül.

Egyíébként ez a keverés sem annyira életképtelen, ha jól van megcsinálva. Lehet, hogy kissé magamutogatónak fog tünni a dolog, de nekem erre már volt egy kidolgozatlan, felszinesen vázolt játékötletem: A játék topicok között megtalálod Ultimate Inpact: Protect and Attack néven, az első poszt lenne az.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
10589 levél
Válasz 07.08.17. 09:51 #42
Dark Archon
Hát nem tudom, ha már bővítenék, belekevernének más stílusokat. Ott van pl. a Dark Messiah, FPS+RPG keverék, mondhatni újat nem mutatott fel, mégis olyan szinten el van találva a hangulat meg minden, hogy abbahagyhatatlan.

Szerintem egyes műfajokon belüli csúcs nem létezik... próbáld meg definiálni légyszíves az egyes műfajokat és az azokhoz tartozó csúcsokat

Ugyanis a globális játékbirodalom van felosztva különféle stílusokra, ennélfogva az egyes stílusok bővítése más stílusjegyekkel való felruházása lenne, így a csúcs játék egy FPS+TPS+RPG+RTS+stb. kombó lenne, csak az a kérdés, ki játszana egy ilyen játékkal
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
21647 levél
Válasz 07.08.17. 09:14 #41
padavan
Ja, már tegnap is gondoltam, hogy reagálok arra a TPS, az TPS megjegyzésedre, most itt van ez az RTS, az RTS.

Hát talán nem meglepő, hogy nem értek egyet.

Azért van kismillió fejlesztő stúdió, desinger, gegman, programozó, satöbbi, hogy folyamatosan a lehető legtöbbet hozzák ki egy-egy műfajból. Nem hinném, hogy mind FPS, RTS, TPS, vagy akár RPG szinten a csúcsra jutottak volna, és már nem lenne mit behozni ezekbe a stílusokba.

Inkább arról van szó, hogy találtak egy biztonságos vágányt, és azon kattognak ütemesen, Csak azt nem veszik észre, hogy nem állomásokat érnek el, hanem ugyanaz az egy vasúti csekkpont ismétlődik egymás után. Minden hol, ahol megállnak, talán a ház másképp néz ki, de a személyzet sima klónhadsereg, teljesen egyformán néznek ki, ugyanazokkal a mondatokkal kérik el a jegyeket, ugyanolyan fejeket vágnak hozzá.

Hiányolom a kreativitást. Lehetne bővíteni ezeket, a műfajokat, lehetne új dolgokat kitalálni, de azt hiszem inkább az üzletpolitika érvényesül: Járt utat járatlanért ne hagyj el. Szóval robognak a trendek egy sínpályán, és senki nem veszi észre a töltés mögött elterülő böszme nagy világegyetemet.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
10589 levél
Válasz 07.08.17. 09:04 #40
Dark Archon
Nem nagyon. Egyetlen bátor próbálkozás a Spellforce 1-2, ami ötvözte az RTS-t az RPG-vel, nekem személy szerint igencsak bejött. De hát egy RTS azért RTS, mert az, ami
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
21647 levél
Válasz 07.08.17. 08:51 #39
padavan
Egyébként - hozzáértőktől kérdeném -, van bármiféle alapvető különbség úgy 5-6 éve a sorban megjelenő RTS-ek között? Nem a sztorira, helyszínekre értem ezt a kérdést, hanem amúgy, játékmenet, ilyesmik.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
908 levél
Válasz 07.08.17. 08:06 #38
ShuleyvA
Magic, erre a helyzetre tökéletesen igaz az a kis "mottó" szerű írásod XD ;D
17778 levél
Válasz 07.08.17. 07:53 #37
MagicMoment
jól van kicsifiu. az új regeddel majd próbálj meg normálisan megszólítani valakit. kicsit elvagytok kanászodva újabban,azt hiszem ideje meghúzni a nadrágszíjat.
10589 levél
Válasz 07.08.17. 07:48 #36
Dark Archon
Senki nem állította, hogy a Blizzard az atyaúristen. Csináltak WoW-ot, ami sokaknak bejött, neked nem, nekem sem, de bejöhetett volna, ha nem teszik havidíjassá. Emlékeim szerint ilyesfajta RTS - főleg, ami említésre méltó - egyedül az Armies of Exigo volt, melynek nemrég az EA megszüntette a multis lehetőségét, gondolom nem éri meg. Jóhogy "mindenki" várja az SC2-t Egyébként a Blizzard csinált Blackthorne-t is
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
69 levél
Válasz 07.08.17. 02:48 #35
Brezsnyew
Nem csoda, hogy a két gém hajaz egymásra. Az sc1 után az sc2-ben hozni kell az alapot, ami mi más lehetne, mint hogy totál uazt a vázat kapjuk, mint az sc1. Ezen nem tudom, mit kell vitatkozni.
Mellesleg TUTI, hogy lesz benne éppen elég újítás amit természetesen a screenshotokból semmilyen zseni sem tud kiolvasni. Aki minden áron látni akar szép, csillogó-villogó, nyálverő újításokat, az sasolja meg a mariöltöztetős videót.
Aki meg a világ és az rts ipar megváltását várja el a blizzardtól és fel van háporodva, ha nem kapja azt meg egy-egy (megjegyzem, korai) kép láttán, az nézzen inkább pornót fórumozás helyett. Ott tényleg mindent át lehet látni egyetlen pillantásra és még várni sem kell, hogy megtudjuk, mi lesz a végén.
Essa getting glory...
69 levél
Válasz 07.08.17. 02:35 #34
Brezsnyew
Az 55 perces blizzcon video az sc2-ről fent van tubeon. Ha beírod, hogy "starcraft2 terran" ott lesz valahol. Elég nehéz eltéveszteni, mert csak egyetlen ilyen bivaly méretű video lesz a listán.
Megnéztem: a neve Blizzcon 2007 Starcraft 2 Live Demo.
Essa getting glory...
69 levél
Válasz 07.08.17. 02:32 #33
Brezsnyew
Hé kisköcsög! Kihagytad a Diablo 1-2-t.
Essa getting glory...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.