Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Combat Mission: Shock Force (Ismertető)

Combat Mission: Shock Force

Combat Mission: Shock Force
A legutóbbi Combat Mission: Shock Force cikkek, hírek
123 levél
Válasz 07.09.01. 16:04 #9
kiskorúbézoltán
Nem fegyvereket írnak, hanem csak az IPTR-ek robbanóerejét. Szvsz itt is csak a repeszhatást fogják, de majd meglátjuk.
Nekem nem is ezekkel volt problémám hanem konkrétan a BMP-2 gá-jával ill. a Strykerre gyakorolt hatásával.
10960 levél
Válasz 07.08.31. 09:02 #8
Lacko
Battlefront írja:

Building strength and the overmodeling of the ATGM explosive effect are noted issues that are on the list for v1.04. We toned things down for v1.01 (or was it much earlier than that? All a blur!) and it looks like we haven't got it balanced right yet.

Szóval ők is inkább csökkenteni fogják a fegyverek hatékonyságát, mint növelni.
123 levél
Válasz 07.08.30. 11:05 #7
kiskorúbézoltán
Gondolom azoknak szánták akik túl kockák engedni az elérhető valósághűségből, de az AI gyengeségeit se tolerálják.
10960 levél
Válasz 07.08.30. 10:46 #6
Lacko
Ezen valszeg átsiklott a szemem. Én meg ugye veteran-ban nyomom. Ott lehetett...
Na de akkor mi a fenének változtatták ezt meg, ha ez a nehézség miatt volt? Túl nehéz lett?
123 levél
Válasz 07.08.30. 10:24 #5
kiskorúbézoltán
Elite-en? 1.0 manual:

- Commands may not be issued when the game is paused

Akkor én valamit félreértettem, meg se próbáltam...
10960 levél
Válasz 07.08.30. 10:17 #4
Lacko
Abban teljesen igazad van, hogy neked szabad, nekem meg nem...

Amígy nem értem az álló idős parancskiadás dolgot. Én az 1.0-nál is úgy csináltam, hogy Pause, aztán parancskiadás.
123 levél
Válasz 07.08.30. 09:34 #3
kiskorúbézoltán
Én csak annyira emlékszem, hogy az IPTR-ek repszhatását csökkentették az 1.02-ben, de átolvasom mégegyszer a hivatalos fórumot. Azt is csak most találtam meg,hogy 1.02-től engedélyezték a parancsok kiadását álló időnél is...
A lőszer/fegyver választáról nem találtam semmi érdemlegest, lehet csak engem zavar.

Ja és nincs semmi paradoxon, én mint egyszerű user lehetek akár elfogult is, nekem szabad, cikkírónak - Neked - nem.
(A pontozást - bevallom - nem is néztem, az mindíg olyan csalóka.)
10960 levél
Válasz 07.08.30. 08:51 #2
Lacko
Hello Kiskorú!

Először is köszönöm, hogy elolvastad a cikket és még reagáltál is rá. Minden kritikát örömmel fogadok.

Az is jófejség, hogy megírtad, hogy milyen fokozaton játszol, mert először arra gyanakodtam, hogy az lehet a gond, de ha Elit-en nyomod, akkor biztos nem ez.

Igazából nem szeretném elvinni a témát ilyen "ki ért jobban a haditechnikához" vitába, mert ez majdnem olyan lenne, mint a politika topik, hogy mindenki meg lenne győződve az igazáról...
Inkább csak azt mesélem el, hogy míg neked az a problémád, hogy egyes lőszerek nem elég erősek, addig a hivatalos fórumban, meg azon szomorkodnak, hogy a gránátok túl (irreálisan) erősek. Hát hogy tegyen igazságot akkor a fejlesztő?
Amúgy - észrevételem szerint - a patchek (eddig csak a 2-es) arra irányulnak, hogy tovább csökkentsék a hatásfokát a különböző lőszereknek és rakétáknak. Úgyhogy emiatt kicsit csalódott lehetsz. Annak viszont reméljük jobban örülsz, hogy az AI-val is igen sokat foglalkoznak (mivel engem az útkeresési algoritmusa zavart, ezért csak ezt követem figyelemmel és ezt javítani fogják, de hátha a lőszerválasztást is).

Ja és külön örömteli percet szereztél a megjegyzésed elejével és végével. Most egymás mellé másolom, hogy érezd te is a paradoxont!


> Nem vagy te egy hangyányit elfogult?
> Mindezek ellenére a játék egy ötös alát simán kap tőlem


Szerintem a 8 pont, amit adtam rá, az pont egy ötös alá...
123 levél
Válasz 07.08.29. 23:19 #1
kiskorúbézoltán
Szia Lackó!

Nem vagy te egy hangyányit elfogult?

A páncél vs. pácéltörés éredekes dolgokat produkál a SF-ban, például a BMP-2 gá-ja 500m-ről kb. 90°°os becsapódásnál nem üti át a Strykert oldalról. Ez azért érdekes, nem? Az IPTR-ek - legalábbis szíriai oldalon - szinte soha nem találnak, ill. az AI lelkesen ellövi a gyalogságra is. Választani meg ugye nem lehet mint az előző részekben. Az AI dönti el mi ellen mit használ, szerintem inkább találomra mint valamilyen logika szerint... (A lőszer egyébiránt nem csapódik be sehová... de ez csak szőrszálhasogatás.)

A kézifegyverek valós szórást produkálnak, ok, de a toronyba szerelt gpu-k hihetetlen módon csak hosszú lövöldözés után kegyeskednek eltalálni egy egy gyalogost, akár 2-300m-en is az álló alakot...

A Javelin valóban kiváló és hatékony épp úgy a játékban mint a valóságban. Kivéve az AI kezében, az AI valamiért nem szereti, egy Sryker egységen, ha nincs AT szakasza, veszteség nélkül végig lehet gyalogolni - nyílt vagy legalábbis nem túl beépített terepen - akár egy T-55-ös szakasszal is... veszteség nélkül...
A másik oldalról , a nem túl kedvezőtlen körülmények kivételével - veszteség nélkül le lehet tarolni egy lövész zászlóaljat is egy Abrams szakasszal... szintén veszteség nélkül...

Ahogy én látom az AI-t nagyon tuningolni kellene vagy legalább a játékosnak nagyobb beleszólási lehetőséget kellene adni az irányításban (fegyver, lőszer kiválasztás már elegendő lenne).

A QM is érdekesre sikerült, simán harcba dob egy AT Stryker szakasszal egy gyalogzászlóalj ellen... Valami bevásárlós rész - legalább a QM-hez - jó lett volna, még akkor is ha a realisztikusság így csökken.

Kampány tekintetében jobb szerettem volna egy szír kampányt, számomra hangulatosabb a ruszki motyó, de ez már az én egyéni problémám.

Mindezek ellenére a játék egy ötös alát simán kap tőlem, ha kijavítják az - általam hibának vélt - megoldásokat akkor még egy csillagos ötös is lehet a dologból.

Elit(?) fokozaton, realtime módban játszok.

Üdv.

kiskorú
766 levél
Válasz 07.08.29. 23:19
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Combat Mission: Shock Force (Ismertető)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.