Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» StarCraft 2 - képek (Hírek)

StarCraft II: Wings of Liberty

StarCraft II: Wings of Liberty
A legutóbbi StarCraft II: Wings of Liberty cikkek, hírek
87 levél
Válasz 07.09.04. 15:53 #21
Brezsnyev
Zavar engem valami a képekben. Feltűnt nektek is, hogy két különböző siege tank van rajtuk? Az egyik képen istenkirályul néz ki, a másikon meg egy karikatúra.
Death to the infidels!
87 levél
Válasz 07.09.04. 15:51 #20
Brezsnyev
Arcok, azt elfelejtitek, hogy én még normális multi játékban nem láttam, hogy valaki battlecruiserrel verte volna be az ellent. Battleneten szabályosan kiröhögték azt, aki krúzerre gyúrt, mert egyszerűen NEM volt lehetőség kiépíteni a flottádat: 10 perc alatt már szét is rusholt két dt oszt csókolom.
Kampányban meg szerintem olyan mindegy, hogy milyen egységekkel szinesítik a gémet. Sok esetben nem is lehetett kisebb egységekkel mahinálni, mert azok gyorsan elhullottak a pofátlanul nagy ellenséges bázis kapujában. Singleben a gép előnyből indul, amit az übergységekkel lehet kompenzálni. Multiban mindenki ugyanonnan indul, uh mire legyártod a Fel Reaver hasonmást, a protinak már lesz két kupacnyi tripodja, uh ugyanaz lesz a felállás.
Death to the infidels!
51824 levél
Válasz 07.09.04. 15:41 #19
Barthezz
"ennek ellenére mégis végig lehet nyomni így a kampányt, pusztán a több és erősebb elv alapján, bármiféle taktikázás nélkül... bár multiban elképzelhető, h többet kell taktikázni, mert azért az emberi intelligencia sokszínűbb, mint az AI. "

Már a kampányt sem, Brood War kampányában utolsó Protoss mission-öket már nem lehetett lenyomni 12 Carrier-rel, bár tény, hogy terrannal a 12 BC viszont mindig elég volt. Zergekkel kellett véleményem szerint mindig a legvegyesebb csapatot összeállítani.

HunCraft-ban viszont már olyan profi módon nehézre csinált single player küldik voltak, hogy (főleg protoss-szal) csak és kizárólag úgy lehetett nyerni, hogy a tömkeleg támadó egység helyett a képességeket kellett használni (High Templar és az Arbiter kulcsegységek voltak a sikerhez), de zergeknél is pl. a Defiler képességei nélkülözhetetkenek voltak egy-egy győzelemhez.


Sevores: Jogos, a Blizzard-ban mindig is lehetett bízni, szal remélhetőleg meg fogják oldani, hogy ezen szuperegységeknek is legyen vmilyen gyengepontjuk, vagy pedig óriási (mondjuk 15-20-as) cap-et raknak egy ilyenre, s akkor máris csak pár darab gyártható belőlük.
52 levél
Válasz 07.09.03. 20:18 #18
Vash
Én fajonként csak 2-3 egységgel nyomtam végig az összes kampányt a StarCraft 1-ben is. Mikor az adott fajjal eljuttam egy magasabb fejlettségi szintre, ahol újabb, erősebb egységek jelennek meg, azokra építettem a játékot. Végig lehet nyomni a StarCraft 1-et úgy is, hogy összesen 6-9 egységet használsz, ebből a számból mindegyik fajra kb. 3 jut, de a gyengébb idővel lemorzsolódik és már nem is biztos, h lesz rá szükség.
Lehet, h emiatt találták ki az egység limitet és lehet, h csak ezért lehet egyszerre 12 egységet kijelölni, hogy ne az "akinek több és erősebb egységből áll a serege, az győz" elv uralkodjon a játékban, ennek ellenére mégis végig lehet nyomni így a kampányt, pusztán a több és erősebb elv alapján, bármiféle taktikázás nélkül... bár multiban elképzelhető, h többet kell taktikázni, mert azért az emberi intelligencia sokszínűbb, mint az AI.

Ettől függetlenül legyenek csak minél változatosabbak az egységek, mégiscsak sokszínűbb és érdekesebb lesz így a játék.

Egyébként nekem kifejezetten tetszenek a nagy egységek.
Így sokkal félelmetesebbek és látványosabbak lehetnek az összecsapások, olyan nagy jelentőségű, "Világok harca" feelinget kölcsönözve ezzel a játéknak.
27767 levél
Válasz 07.09.03. 15:16 #17
LordMatteo
Sry nem MM hanem Razor...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
5211 levél
Válasz 07.09.03. 15:15 #16
Sevores
De egy olyan cég, akinek még nem volt rossz játéka, és szinte mind tudott többé-kevésbé újat mutatni.
27767 levél
Válasz 07.09.03. 15:12 #15
LordMatteo
Na igen de pl MM-nek igaza van, nagyon elhanyagolták az épületek télleg War III designesek...az egységekre mennek mopst, lásd milyen részletesek azok ez igy nem lesz jó ha épület részt hanyagolják...és azt is elfelejti mindneki h BLIZZARD is csak cég, nem több, lehet h pénzes játék lesz...m
A kibaszás társas játék, sose feledd.
27767 levél
Válasz 07.09.03. 15:10 #14
LordMatteo
Na ja..az SC-ben azért jó volt végül egy zelóta rohamot vezetni utolsó ütésnek vagy épp zerglinget a mennyisség vs minőség alapon...de pl eza Terran egység is.. meg az a négylábú Protoss Tripod is vhogy másképp lő nem? vag ycsak nekem tünik úgy? ezek után bejöna Zergnél vmi Ultralisk mama+ Ultralisk papa +Kerrigan is beszáll grupi na az lesz már nem jó...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
5211 levél
Válasz 07.09.03. 15:10 #13
Sevores
Egy szót úgylátom mindenki elfelejtett: BLIZZARD!
51824 levél
Válasz 07.09.03. 15:06 #12
Barthezz
Én is ettől tartok őszintén szólva a képek láttán. Nem kellenének bele ilyen bazinagy megaerős egységek, mert szart se ér ellenük az összes többi, így azok teljesen feleslegessé is válnak. Legyártasz pár ilyen óriásrobotot, aztán csak végigmész velük a pályán Mint a Mammoth rush a C&C-kben...
10589 levél
Válasz 07.09.03. 13:02 #11
Dark Archon
Kezd átmenni ez az egész gigászok csatájába, hogy ki tudja először legyártani a legnagyobb egységet...
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
17778 levél
Válasz 07.09.02. 09:29 #10
MagicMoment
8067 levél
Válasz 07.09.01. 23:03 #9
Gerry
Szerintem hagyd rá. Az érveinek súlya egyik mondatról a másikra nyomott agyon
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
17778 levél
Válasz 07.09.01. 23:00 #8
MagicMoment
tehát ami nem tetszik,ahhoz nem szólhatok hozzá? ez valami újdonság?
ha felesleges hozzászólni,te minek teszed azt?
1531 levél
Válasz 07.09.01. 19:23 #7
Hofi
Ha nem tetszik, minek szólsz hozzá? Csak, hogy növeld a hozzászólásaid? Vagy , hogy mások idegeit borzold? Játszottál már egyáltalán a Starcraft 1-el?
Mert én már nyomom egy pár éve. A hangulatát meg nem űbereli semmi. A 2őhöz meg fölösleges hozzászólni, még meg se jelent.
14642 levél
Válasz 07.08.31. 22:25 #6
Razor03
Hagyd rá, ez egy lúzer, folyton csak a faszságait olvasni mindenhol...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
17778 levél
Válasz 07.08.31. 22:21 #5
MagicMoment
jajj,hát én kérek elnézést,h nem állok be a starcraftra recskázok sorába és bégetek,h hűdejó,elélvezek a képektől. azért zsepivel néha töröld meg
amúgy pedig minek lolozol,ha nem tudod a jelentését?
12568 levél
Válasz 07.08.31. 20:41 #4
McCl@ne
Köszönjük a színvonalas fórumozást!
Viszlát!
Respect is not given. It's taken.
1531 levél
Válasz 07.08.31. 20:40 #3
Hofi
17778 levél
Válasz 07.08.31. 20:27 #2
MagicMoment
lol, az ott a 2. képen barrikád? megatron mit szól ehhez?
14642 levél
Válasz 07.08.31. 18:34 #1
Razor03
Szép képek. Kár, hogy az épületeknek elnagyolt szögletes WarIII-as hatása van .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
766 levél
Válasz 07.08.31. 18:34
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
StarCraft 2 - képek (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.