Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Bioshock - SM 2.0 támogatás (Hírek)

BioShock

BioShock
A legutóbbi BioShock cikkek, hírek
441 levél
Válasz 07.09.08. 11:47 #13
Darth_Revan
Ezeket kell kitörölni: ShaderCache.pcs, ShaderCache.pcs10
Ezt pedig felűlírni (vagy kitörölni és bemásolni az újat a helyére): shaders.spk

Biztonsági másolatot ne felejts csinálni!
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
332 levél
Válasz 07.09.08. 01:58 #12
McAnt
S melyik shaders file-t kell törölni? Az indfoban azt írja, hogy az adott file-t töröljem, de történetesen két ilyen file van a kijelölt könyvtárban-egy kisebb, és egy nagyobb méretű..
A szent tehenekből lesz a legjobb hamburger.
441 levél
Válasz 07.09.05. 19:51 #11
Darth_Revan
Nagyjából jah,de még nem tökéletes.
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
332 levél
Válasz 07.09.05. 16:31 #10
McAnt
Ez azt jelenti, hogy a pach-el rendesen fut kissé kehes kártyákon (Radeon 9600 Pro 256 MB ) is? Elindulni elindult a BS az elején, azonban amint lezúg a gép (avagy tengeralattjáró) úgy csupán az effekteket látom, a textúrákat nem, amivel igen nehézkes lenne játszani
A szent tehenekből lesz a legjobb hamburger.
20333 levél
Válasz 07.09.05. 16:00 #9
Z-Master
....jahh olyan mint ha integetnének?

Ennyi bőven belefér.
441 levél
Válasz 07.09.05. 15:27 #8
Darth_Revan
csak képletesen írtam,hogy meg10x-eződik,a lényeg,hogy 3perc helyett 50 volt nekem. De ha belenyulunk a dokumentumokba akkor vissza leeht csökkenteni 3percre.
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
5211 levél
Válasz 07.09.05. 15:19 #7
Sevores
Van benne két bug. A Big Daddyk belet tudnak akadni a falba, és a hullák néha "táncolnak".
20333 levél
Válasz 07.09.05. 15:16 #6
Z-Master
Szerintem abszolut nem teljesít gyengén. Nem tudom, hogy milyen videokarin nézted de az én 8800 GTX-emen csodálatos.

> Nem értem milyen bugok? Sorold már fel légyszi?
5211 levél
Válasz 07.09.05. 15:14 #5
Sevores
441 levél
Válasz 07.09.05. 15:12 #4
Darth_Revan
Ez a javítás SM2.0 kártyával rendelkezőknek jó,akinek SM2.0b-s kártyája van (Radeon x8xx) annak van egy másik javítás,amivel közel SM3.0 szintű grafikát tud csinálni.

Jah és ha valaki felteszi ezt a javíást (vagy a 2.0b kártyákhoz valót) a töltési idő meg 10x-ődik! 1. pályát 3 perc helyet 50perc betölteni. Persze van már erre is 1 egyszerű megoldás,hogy hogy lehet visszacsönkenteni a töltési időt
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
14642 levél
Válasz 07.09.05. 15:05 #3
Razor03
Áhhh, szerintem meg ez eddig a legszebb Unreal 3-as game. Gyönyörű a megvilágítás, víz, shader-ek stb. Van néhány elnagyolt textúra is, de azokat már észre sem veszem. Egyébként véleményt úgy kell alkotni a grafikáról, hogy full részletesség mellett (nagy felbontás, Dx10) látod .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
51 levél
Válasz 07.09.05. 15:01 #2
H0PE
Igen, poenbol szerintem enis megnezem mit tud, mennyivel gyorsabb.

Az unreal3 engine gyanitom az epic kezei kozt csodakra kepes, de itt a Bioshockban nagyon gyengen teljesit, es bugos is kemenyen
H0PE
14642 levél
Válasz 07.09.05. 14:28 #1
Razor03
Hát igen. Haladni kell a korral, de azért az erős SM2-es (pl. Radeon X800-X850 XT) kártyákat sem szabadna elhanyagolni. Ha nem optimalizál a kiadó, rengeteg vásárlót veszít (bár arra is gondolhatunk, hogy a kártya gyártók keze van a dologban). Úgy látszik fejlesztői lustaságon múlik, hogy az Unreal motor kezelje a régi kártyákat is…

Minden esetre letöltöm a fájlt. Gondolom gyenge SM3-as kártyákkal is működik (pl X1300 és társai), így további gyorsulás érhető el a grafikai butítással.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
766 levél
Válasz 07.09.05. 14:28
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Bioshock - SM 2.0 támogatás (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.