Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Enemy Territory: Quake Wars (Előzetes)

Enemy Territory: Quake Wars

Enemy Territory: Quake Wars
A legutóbbi Enemy Territory: Quake Wars cikkek, hírek
41 levél
Válasz 07.09.14. 11:44 #8
Samurai
Demóval játszottam. Kiábrándító a járművek kezelése, a hangok és hogy Quake-esen "rohanok és nyomom a tűzgombot" a harc. A grafika és a telepíthető tetszettek, az, hogy a küldetésekkel lineáris a pálya, érdekes, de mindenkit egy "arénába" terel, ami szerintem nem jó.
2755 levél
Válasz 07.09.10. 08:25 #7
slender

demó torrentről:
itt
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
605 levél
Válasz 07.09.09. 17:19 #6
Zomil
Sztem is iszonyat jó játé rengereget játszottam béta1-2-vel, de egy dolgot még mindig nem sikerült kijavitani(talán a dmeoban kiderül)
mégpedig az h a strogg fegyverek/jármüvek erösebbek, mig egy gdf tankot simán le lehet szedni addig egy strogg lépegetönek jóval több lövés kell.
jah és a csipák tul nagyot rántanak...és hamár ekkorát ránt akkor legalább 1 lövés 1 halál arányba legyen mert mikor meglövök valakit felugrik a célkereszt és mire ujra becélzom már nem is találom h kire löttem...
\,,,/O.O\,,,/
8067 levél
Válasz 07.09.06. 14:43 #5
Gerry
Az újjáéledéssel nincs probléma, a csapat által ellenőrzött helyek között szabadon lehet választani. S mivel a küldetések jobbára lineárisan követik egymást, így mindenki az adott területen lévő feladatot igyekszik megoldani, ill. megakadályozni, a pálya többi részén ellenféllel ritkán lehet találkozni...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
2755 levél
Válasz 07.09.06. 14:41 #4
slender
pláne hogy itt is több spawn van, és tetszés szerint választhatsz, hogy melyikből indulsz.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
10589 levél
Válasz 07.09.06. 14:36 #3
Dark Archon
Igen, csak ez a BF2-ben is a gáz, hogy mészárszékké fajul a dolog, taktikus csapatmozgás helyett. Eléggé megöli a játékot, ha épp hogy megjelensz és máris megöltek, ráadásul azt sem tudod, honnan. Szerencsére a BF2142-ben orvosolták ezt, több spawnponttal, így nem annyira lehet beszorulni egy pontra (titán módban meg aztán végképp nem lehet beszorulni, csak ha idióta a commander).

De ennél, ahogy olvastam több feladat is lesz egy pályán, ez némileg orvosolhatja a problémát.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
8067 levél
Válasz 07.09.06. 14:17 #2
Gerry
A végleges verzió a hó végén jön, addig még változtathatnak a koncepción, bár ezt erősen kétlem...ámbár nem muszály mindenkinek egy helyen lenni, azonban a legtöbb esetben a nagyobb feladatokhoz (javítsd meg a hidat, telepítsd le a fúrót, stb) értelemszerűen hatékonyabb fellépést biztosít, ha többen vannak a helyszínen. Ez azonban az ellen részéről is igaz, hiszen ott pedig a lehető legnagyobb számban próbálják megakadájozni az adott helyszínen lévő adott feladat végrehajtását.
Csapatmunka, csapatmunka
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
10589 levél
Válasz 07.09.06. 13:12 #1
Dark Archon
Ó jaj, ez az egy helyen lenni mindenkinek lesz a buktató, ha nincs alternatíva...
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
766 levél
Válasz 07.09.06. 13:12
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Enemy Territory: Quake Wars (Előzetes)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.