Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» F.E.A.R. 2: Project Origin

F.E.A.R. 2: Project Origin

F.E.A.R. 2: Project Origin
A legutóbbi F.E.A.R. 2: Project Origin cikkek, hírek
6 levél
Válasz 08.03.22. 18:21 #18
ütőképes
Szerintem a készítők meg eröltethették volna magukat már ami a fantáziát illeti mert az első részhez képest nem h.ujdonság nincs benne de egyenesen képzelet szegényebb mész és lősz kb ennyi a cselekmény. A környezet pedig az előzményekhez képest borzasztó szegényes!
14642 levél
Válasz 08.03.15. 12:50 #17
Razor03
Az a trailer ott a főoldalon, azé' vadkemény. Persze a történet úgy meg van már kavarva (eddig sem lehetett érteni, csak nagyvonalakban), hála kiegészítőknek és ennek az új résznek...tökéletesen hazavágták ezt a jól induló franchise-t .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
12566 levél
Válasz 08.03.15. 09:53 #16
McCl@ne
át kellene nevezni -legalább- a topikot Projekt Kuka címűre, az hűen tükrözné a tárgyalt produktum kvalitását.

magyarul: ez egy nagy szar.
Respect is not given. It's taken.
471 levél
Válasz 08.03.15. 09:48 #15
Novae
Elindult a játék hivatalos oldala -katt- ahol egy új trailert is láthattok, amit már korábban is belinkeltem volna, csak vártam egy jobb minőségű kiadásra, na mindegy.
Az ingame kockák nagyjából a már kiadott demó-verzióból valók, de azért felfedezhettek újakat is.

A lent említett kívánságom nem beteljesedni látszik, így kiadják a már meglévő, felturbózott motorral(lévén a sajátjuk, vélhetőleg nem lesz sufnituning).
Megjelenés ősszel.
471 levél
Válasz 07.10.08. 10:48 #14
Novae
Semmiképpen nem lenne szabad kiengedniük így ebben az állapotban, hiszen max a második kiegnek lehetne vetélytársa és ez tényleg nem lenne méltó a fejlesztőhöz.
Én azt szeretném, ha még ülnének rajta akár egy évet is ha kell(ahogyan az eredetivel is tették annó), persze nem ölbetett kézzel, hanem gőzerővel fejlesztve, elkápráztatva minket egy remek folytatással(történettel, újításokkal, ötletekkel), aztán felébredtem..
Egyelőre nem tehetünk mást, mint várjuk a biztatóbb híreket.
21647 levél
Válasz 07.10.07. 19:13 #13
padavan
Áztakurva, én is vodkázok egy nagyot erre fel.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
14642 levél
Válasz 07.10.07. 18:04 #12
Razor03
Az is lehet, hogy a fegyverek skinek is a kiadónál maradtak, ezért kellett újakat kitalálni. A fedezék építés nekem is tetszik, egy jó pont, de ennyi. Akkor most már nyíltani kimondom, ez bizony ebben a formában szar.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.10.07. 17:44 #11
Sevores
Wow, egyetértünk mind a hárman! Hozom a pezsgőt!
21647 levél
Válasz 07.10.07. 17:36 #10
padavan
Én pl. egyetértek. Látod, nem is olyan fájdamas dolog a kritizálás.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
471 levél
Válasz 07.10.07. 16:50 #9
Novae
Nekem az az érzésem, hogy amit itt láttunk egy korábbi elképzelés terméke, azért lehet ilyen késznek tűnő állapotban olyankor, amikor épp csak a játék nevét szavaztatták meg. De mindegy, egyelőre fogadjuk el, hogy ilyen lesz a Project Origin.
Történet: ott folytatódik, ahol az eredeti játék abbamaradt. Egy rövidke bejátszából úgy tűnik, hogy az elszabadult terrort csak Alma segítségével tudjuk megállítani(felfedezve a legsötétebb titkokat). Ezt a történetet úgy meg lehet írni, hogy ne tudjuk letenni a játékot - így legyen.
Reflex: úgy tűnik maradt a régi lemez, de én azért reménykedem benne, hogy belénkcsempésznek más képességeket is, pl. a végére jó lenne kifejleszteni/megkapni a kislány pszihés támadásait.
Fegyverek: mintha görcsösen ki akartak volna találni máshogy kinéző, de ugyanolyan tulajdonsággal bíró fegyvereket, mindenképp reszelni kell még rajta. Az a lézeres szarság nekem az EP-ben sem jött be igazán, remélem itt egy mozdulattal ki is törlik.
Játékmenet: látni lehet, hogy törekedni fognak a nagyobb interakcióra, pl ahogy fedezéket épít magának. A HUD kialakítása érdekes lehet, de plusz tulajdonságok nélkül nem számít újdonságnak a piacon, ötleteket ide még- még!
Összegezve így nekem ez az egész csak egy elnagyolt vázlat. Hiába a parás hangulat(ami sikeresen megmaradt), kissé csalódott leszek, ha tényleg így fog kinézni a végleges game.

Razor03: a gameplay nekem is konzolosnak tűnik - legalábbis ami a szögletes irányítást, a kevésbé kifinomult grafikát és a fegyver/eszközválasztás panelt illeti.
(megj. miért mindig egy életképtelennek kell az ilyen bemutatókban irányítani?? 0 taktikai érzék, 0 reflex technika ehh)
14642 levél
Válasz 07.10.07. 01:13 #8
Razor03
Megnéztem. Őszintén mondom, ez nagyon gyenge, Extraction Pont ezen túltesz. Azért a para hangulat és a mesterien kidolgozott környezett még most is nagyon ott van, de semmi újítás nincs benne, ez így kevés lesz. A nyomozás, parázás szerencsére átjött. Ez a felvétel nem valami konzolos változatról készült? Mert a textúrák nem olyan szépek, mint az első részben, és az irányítás is fura volt, fegyverek elbaszott szarok, nem úgy mint korábban . Nehéz elhinni, hogy ezt a Monolith készíti. Lehet, hogy bennem van a hiba, meg h kritizálom, de a látottak alapján nekem ez jön le. Más is írjon véleményt!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.10.06. 23:25 #7
Razor03
Hehe, látom neked már lejött. Nekem még 60% hátra van . Lassú net...igaz a HD-t töltöm .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.10.06. 23:19 #6
Sevores
Még hogy nincs benne semmi újdonság? Bah! TELJESEN ÚJ HUD!!11
14642 levél
Válasz 07.10.06. 22:27 #5
Razor03
15 percnyi Project Origin videó: -> katt
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.09.22. 20:50 #4
Razor03
Pedig a vége fele olyan parás részek vannak, hogy 15 perc játék után ki kellett lépnem mert sokkoló hatású volt. A fejlesztők túl sok kört meg grudge-ot néztek . Jah és én sem vittem végig, kb. 20-30 perc játékidő volt hátra...de újra kellett telepíteni a gépet, és a mentésekre nem figyeltem, elvesztek . Azóta nem játszottam vele, de az EP. befejezés miatt végig kellene vinni.

Ja és szvsz azok az óriás robotok sem illettek már ebbe a környezetbe . A kisebbik fajta még elment, abból is max 3-4. hisz a szupertitkos harci gépezet dolgot simán bele lehet magyarázni a történetbe, és talán még bele is illett a "képbe". De azok a 2 emelet magas változatok már nem. Ilyen f@szságokkal rombolják az amúgy überbrutál büntető környezetet és minden mást. Egyszerűen kilóg a sorból, illúzió romboló.

Összességében ennyi volt a problémám az EP.-al, esetleg még a tucatjára ismétlődő skin cserés katonák, illetve a mértéktelen hentelős játékmenet, amit azzal kompenzáltam, hogy napi 15-20 percet játszottam vele .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.09.22. 18:38 #3
Sevores
Hát ez tényleg gáz. Már anno az EP-t is a felénél abbahagytam, ezt már asszem le se szedem.
14642 levél
Válasz 07.09.22. 16:14 #2
Razor03
Kint van ez első Project Origin előzetes. Ugye azt már tudjuk, hogy a F.E.A.R. cím az előző kiadónál maradt, így Monolith-től Project Origin néven, valami teljesen másra számíthattunk, új motor, új környezet, új történet stb.

Én legalábbis ebben bíztam. Nos, kiderült (a trailernek köszönhetően) minden maradt a régiben, nevetséges módon, a F.E.A.R. Perseus Mandate-hez hasonló kiegészítő szerű lerágott csonttal viszik tovább a játékot. Alma tovább garázdálkodik...mi pedig az unalomig ismételt helyszíneken folytatjuk a nyomozást és henteljük az unalomig ismételt skin cserés klónokat és rémeket.

További szomorúság a hiperszuper lézerfegyvereket érinti, szvsz ehhez a környezethez tényleg csak az a minimális futurisztikus felhozatal passzolt, amit a kutatásokért felelős militari korporáció fejlesztett (itt az első részben megismertekre gondolok). Én leginkább a valódi fegyverek mellett maradtam, a mostaniakkal teljesen tönkretesznek mindent, illetve ezzel a rókabőr kiegészítős koppintással.

F.E.A.R. -> egy isten játék volt, igazi Monolith-os minőségi darab

F.E.A.R. Extraction Point -> egy még félelmetesebb de kevésbé szórakozatót 1x játszható kieg, amihez már nincs köze a Monolithnak. Meg is látszik az eredményen. Egy kiegnek tényleg elment.

F.E.A.R. Perseus Mandate -> ez is az EP. Irányvonalat követi, csak épp kurvár@ unalmas már ez a koppintós módszer, újítás 0, szvsz ezzel is tönkreteszik a franchise-t és a címet .

Project Origin -> mit is mondhatnék, szégyen ilyet bevállalni, nem monolithoz méltó ez a lehúzás. Tessék új motort írni, és valami teljesen újjal előállni ! Szar fegyverek, uncsi játékmenet. Itt már csak ásítani fogunk a bullett time effekten, nem pedig ledöbbenni, PM.-nél szintúgy.

Nem ezt vártam, szomorú.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.09.07. 20:56 #1
Razor03
Nos, a több ezer rajongói szavazat eldöntötte az új FEAR játék címét.

Három választható cím közül (Dead Echo, Dark Signal és Project Origin) a Project Origin kapta a legtöbb szavazatot. Szvsz ebben rejlik a legtöbb misztikum, mely a játékosok figyelmének felkeltéséhez szükséges, illetve utal a lezáratlanul maradt történet további rejtelmeire.

A névváltásra azért volt szükség, mert a címet birtokló jogok a kiadónál maradtak, tehát Monolitnak új után kellett néznie, hisz Alma és vele kapcsolatos dolgok még őket illeti.

Infó nem igazán van még. Abban biztosak lehetünk, hogy újabb rettegés várható, és a Monolith eddigi munkáit ismerve a minőségre ezúttal sem lesz panasz.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.