Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Warhammer 40,000 - Soulstorm

2842 levél
Válasz 08.03.17. 14:18 #158
borotvapenge
Nem erről szól a Sisták lényege. Nézz utánna a Wiki-n vagy az inkvizitor.hu-n, nagyon hangulatos kis sereg a SoB.
"Volt itt valami iromány, de meguntam.."-ot is meguntam..
8067 levél
Válasz 08.03.17. 11:52 #157
Gerry
Az biztos, hogy a SoB helyett a Tyranidáknak sokkal jobban örült volna szerintem mindenki-lényegesen izgalmasabb lett volna új fajként, s valóban némi színt vitt volna a játékba. A harmadik Birodalmi szekció feltűnése azonban kissé unalmas, azon felül egyjátékos kampányban abszolúte nevetséges, hogy az emberek már megint halomra ölik egymást...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
51824 levél
Válasz 08.03.17. 11:26 #156
Barthezz
Lehet hogy erosek, de engem már az intróban és a nagy térképen - mikor rajtuk van a sor - hallható "come my sisters" felkiáltás is kikészít Ez a "gyertek csajok, üssétek a férfiakat" hozzáállás nekem nagyon nem jön be, lány-stratégáknak viszont ideálisak
2842 levél
Válasz 08.03.17. 09:06 #155
borotvapenge
A Sisters of Battle übertáp lett. Viszont aki aztmondja copy-paste az SM annak is igaza van. Mondjuk ez utóbbit aki hangoztatja gondolom semmit sem tud a warhammer 40000 háttérvilágról..

Annyira über lett a SoB és bugos is, hogy a lobby-n pl nem is játszanak ellene vagy nem is engedik játszani az emberkék.

Ha jobban belegondolunk akkor már csak egy frankó Daemonhunter és egy jól kitalált 'nida sereg kell és az összes faj játszható lenne. De előbb egy kis bugfix, meg hatalmas balance.
"Volt itt valami iromány, de meguntam.."-ot is meguntam..
51824 levél
Válasz 08.03.17. 08:42 #154
Barthezz
Egyetértek, Dark Eldar-ral kezdtem én is a kampányt és igen hangulatos, ütős egy faj lett ^^ Chaos ellen harcolok most egyelore és nem okoz különösebb problémát a legyűrésük A Necron-tól azért jobban tartok
87 levél
Válasz 08.03.17. 03:11 #153
Brezsnyev
Nah, én is kipróbáltam.
Hááááát, először is a Sisters of Battle-t csak annak ajánlom, aki nem látott elég sikítozó, überpicsát harcolni a tv-ben. Egyszerűen borzasztóak...Nem elég, hogy szinte SEMMILYEN egyedi nincs bennük (ctrl-c,ctrl-v Space Marine az egész), de még nehezen játszhatóak és unalmasak is. Kerüljétek el, ha lehet.Illetve bocsánat, a katyusájukat érdemes megnézni működés közben.
Viszont a Dark Eldar...hát az valami iszonyatosan *urva durva állat istenkirály lett. Amikor először toltam a DoW-ot, azt hittem, a chaos a leggonoszabb, legaljább nép, ami csak létezhet...aztán rá kellett jönnöm a DC felé, hogy tulajdonképpen van bennük ráció és az ő életvitelük sem feltétlenül "rossz". Hasonlóan voltam a nekronokkal is. De a Dark Eldar...na, őket NEM lehet SZERETNI! Őket csak IMÁDNI lehet! Döbbenetesen jók! Félelmetesen el vannak találva! Az ember tényleg azt érzi, hogy az übergonosz van a kezei alatt, akiktől még a chaos és nekron és a gatyájába csinál! Bravó! Nem gondoltam volna, de jelenleg őket tartom a leghangulatosabbnak az egész játékban!
Death to the infidels!
2440 levél
Válasz 08.03.16. 22:07 #152
Malin-
Persze, amint kijavították, kiadnak egy patchet, ami tartalmazni fogja ezt is.
"Nem tudtam, hogy ennyi tudatlan ember van a világon, míg el nem kezdtem használni az internetet."
11699 levél
Válasz 08.03.16. 20:10 #151
.:[Kain]:.
na erre én is kiváncsi lennék
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
1525 levél
Válasz 08.03.16. 16:46 #150
fax
hi az lenne a kérdésem hogy a necronokal hogy tom láthatóvá teni a láthatalan egységeket?
1340 levél
Válasz 08.03.16. 12:28 #149
tomcsa4
EZ olyan majdnem, mint Age of Empires 3-ban a City Town, még egy csúcsra húzott konfigon is szaggatott! Míg maga a játék egy gyenge-közepes gépen hasított.
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
51824 levél
Válasz 08.03.16. 12:16 #148
Barthezz
Nálam azért 4 perc nincs meg, de másfél - 2 percbe sokszor beletelik... Mindenesetre ha ez bug miatt van, akkor nemsokára elvileg várható rá patch, nem?

Mondjuk sose tudtam megérteni, ilyen hibák hogyan maradhatnak benn egy játék teljes verziójában, nem hiszem el, hogy egyetlenegy teszternek sem tűnt volna fel a brutál hosszú töltési idő...
2440 levél
Válasz 08.03.15. 20:05 #147
Malin-
A töltés hiba, ezt meg is erősítették a készítők, és már rajta vannak az ügyön, Egyszer lemértem, 4 percig szokott nekem tölteni. xD
"Nem tudtam, hogy ennyi tudatlan ember van a világon, míg el nem kezdtem használni az internetet."
14025 levél
Válasz 08.03.15. 19:26 #146
Martin 19
Na játszottam vele picit. Nagyon jól sikerült szerintem, főleg a repülő egységek tetszenek. Túl bő beszámolót sajnos nem tudok írni mert alig játszottam vele...
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
51824 levél
Válasz 08.03.15. 19:02 #145
Barthezz
Kibírni kibírjuk persze, csak idegesíto ez a rengeteg töltési ido, foleg, hogy elég sokszor kerül az ember a térkép-módba
14025 levél
Válasz 08.03.15. 18:53 #144
Martin 19
Na végre kipróbálhatom. Nyolc fele írok róla.
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
11699 levél
Válasz 08.03.15. 18:29 #143
.:[Kain]:.
nálam elsőre tart kb 1.5 percig, utána kb. 1 percig, de persze engem is zavar. nem lehet vele mit csinálni, ez van, ha nem az eredeti gárda használja a jól bevált játékmotort, előfordul, de azért sztem nem egészen ugyanaz, mint a DC, ez (nem csak a két újabb faj miatt) pöttyet komplikáltabb térkép. de sztem kibírjuk.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
51824 levél
Válasz 08.03.15. 16:58 #142
Barthezz
Hát igen, a DC messze nem töltögetett ennyit, pedig voltaképpen ugyanaz a 2 játék...
332 levél
Válasz 08.03.15. 16:40 #141
McAnt
Úgy tűnik ez egy konfigurációtól független optimalizálási probléma...
A szent tehenekből lesz a legjobb hamburger.
51824 levél
Válasz 08.03.15. 16:30 #140
Barthezz
Másnál is egy örökkévalóság, mire a csillagtérkép betöltődik? Ráadásul nem csak a játék indítása utáni első betöltéskor van ez nálam, hanem minden egyes lejátszott csata után legalább 2-3 perc, mire a csillagtérkép bejön
51824 levél
Válasz 08.03.15. 00:55 #139
Barthezz
Oh, thx Egy-két dologra nem jöttem rá magamtól

Pl. a chamber-eknél fogalmam nem volt, mire jó a bal és jobb oldali fejlesztés, mert látszólag egyikre sem csinált semmit, a leírás meg elég káosz volt hozzájuk.

Azt a Raven-t meg én simán légpárnás tanknak néztem, mint ahogy a többi egység is az, ezért nem tűnt fel, hogy az repül

Amúgy annak van vmi szerepe, hogy az egyik gyalogos egységet a járműves épületben lehet gyártani?
2440 levél
Válasz 08.03.14. 20:29 #138
Malin-
-Gyalogosnál én Wych-elet szoktam gyártani és Scourge-okat. Wycheket be kell pakolni Raiderekbe, beugrani velük az infantryk közé, és kedződik a káosz, Scourge-ok meg távolról segíthetnek, de ha dark lance-okkal felszereled őket, járművek ellen is jók lesznek.
-Daisnak a Ravagerek jó támogatások, Talos nem jó ennek, mert túl lassú, én inkább egyedül viszem őket.
- Ha csinálsz egy slave chambert és azon belül a jobb oldali fejlesztést csinálod meg, ki fog dobálni beleket, amik lilán gőzölögnek, egy építőt rendelj oda, és add a parancsot, h gyűjtse a lelkeket.
-Ahol építed a járműveket, ott van a Raven nevű jármű, az a repülő.
"Nem tudtam, hogy ennyi tudatlan ember van a világon, míg el nem kezdtem használni az internetet."
51824 levél
Válasz 08.03.14. 19:22 #137
Barthezz
Elkezdtem a Dark Eldar-ral, eddig nagyon bejövősek ^^ Egyelőre csak 1 hódítást csináltam, mert inkább kitapasztaltam az összes egységüket és képességüket.

Pár kérdésem lenne:
- Gyalogos egységeik és járműveik közül melyeket érdemes preferálni? Főleg a gyalogosok között vesztem el nagyon, mert vettem mindenféléből, s a nagy csata hevében nem látszik, mely egységek viszik be a legnagyobb sebzéseket.
- Járműveknél már egyszerűbb a helyzet. Dais of Destruction a képességével iszonyat brutál. Aztán van még egy 3 lézerrel felszerelhető jármű, meg közvetlen előtte ami van a gyártási sorban (Talos vagy vmi ilyesmi a neve). Az elég durva cap-foglalás miatt ezen 2 közül kéne döntenem a Dais of Destruction mellé segítőknek, de nemtom, melyiket lenne érdemes preferálni a 2 jármű közül.
- A 6 speckóhoz szükséges lila stratégia pontokat hogyan lehet feltölteni? Annál a T betűs járműnél találtam egy ilyen funkciót egyedül, de legtöbbször az is inaktív...
- Hogyan lehet légi egységeket gyártani? A Chaos jött ellenem repülővel, de én nem láttam ilyet a gyártható egységeim között.
51824 levél
Válasz 08.03.12. 00:10 #136
Barthezz
Igen, vhol itt kezdődött nekem is a problémám a Sisters of Battle-lel
14025 levél
Válasz 08.03.11. 21:26 #135
Martin 19
Na igen^^
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
1371 levél
Válasz 08.03.11. 21:25 #134
U.S.F. Voyager
ebben van vmi...
Never trust others....
11699 levél
Válasz 08.03.11. 21:19 #133
.:[Kain]:.
egyáltalán, ki a rák akar a Warhammer 40000 világában nők oldalán harcolni?
itt kemény férfi vér folyik patakokban és ez így jó
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
2440 levél
Válasz 08.03.11. 20:18 #132
Malin-
Viszont a hajó képessége, szószerint eltakarít bármilyen infantryt, ami előtte van, és mindegy, mennyien vanak. Egyébként sokan azt mondják, a dark eldar gyenge, de sztem egyáltalán nem az, normalon tolom a kampányt, és eddig egyszer se vesztettem, pedig túl vagyok 12 conquesten, amibe 3 stronhold beletartozik.
"Nem tudtam, hogy ennyi tudatlan ember van a világon, míg el nem kezdtem használni az internetet."
51824 levél
Válasz 08.03.11. 19:54 #131
Barthezz
Jaja, de akkor is, vhogy olyan furi egy felfegyverzett angyallal nyomulni, így inkább hanyagolom a Sisters of Battle-t
47 levél
Válasz 08.03.11. 18:56 #130
rtp
nade az angyal egyszer feltámad, miután legyakják, és rendesen odavág, a dark eldaros főhajót viszont hamar lenyomják...
51824 levél
Válasz 08.03.11. 17:16 #129
Barthezz
Nah, akkor még egy érv a Dark Eldar mellett
2440 levél
Válasz 08.03.11. 16:02 #128
Malin-
Dark Eldar-nál a Dais of Destruction, egy sikló, aminek a képessége rendesen odabsz, SoB-nál meg ahogy Barthezz is mondta, a Living Saint, ami lényegében olyan, mint egy angyal.
"Nem tudtam, hogy ennyi tudatlan ember van a világon, míg el nem kezdtem használni az internetet."
51824 levél
Válasz 08.03.11. 08:38 #127
Barthezz
Még csak kb. 20 perc erejéig volt időm megcsekkolni a játékot s ez a tavaszi szünetig így is fog maradni, így nem néztem még meg részletesebben a 2 új oldalt. De én is kíváncsi leszek az új szuperegységekre, Dark Eldarnál az Avatar-nak vmilyen durvított változatára tippelek. Sisters of Battle-nél meg biztos vmi giccses undorító kinézetű angyal lesz, vagy vmi ilyesmi
4 levél
Válasz 08.03.10. 22:28 #126
Zelkin
Mellesleg Kain! Épp innen indult ki, hogy a hír amit bemásoltam a Soulstorm fejlesztőgárdájáról szól (Iron Lore), ergo van köze hozzá.
4 levél
Válasz 08.03.10. 22:25 #125
Zelkin
Istenem.... Nem tudom minek akadsz ki ennyire, mondom még egyszer, utoljára. AKINEK NEM INGE NE VEGYE MAGÁRA!
Ez azt jelenti tudod, hogy ha te nem ilyen vagy akkor természetesen nem áll szándékomban rád vonatkoztatni a kijelentéseimet.
Mellesleg a kockulásos részt nem is neked írtam, mert nem te említetted a havi 3 játék beszerzését.
Szóval ha te nem ilyen vagy akkor nem értem, hogy miért kell itt patáliát csapnod.
11699 levél
Válasz 08.03.10. 21:37 #124
.:[Kain]:.
könyörgöm! ezt ki nem beszélte már meg még a szomszéd Rozinénivel is??? lerágott csont, nincs értelme, unalmas. és semmi köze a Soulstorm-hoz...

A Sisters of Battle és a Dark Eldar fő brutál egysége micsoda? pl mint a Chaosoknál a nagy démon, vagy az embereknél a giga tank.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
8894 levél
Válasz 08.03.10. 20:24 #123
goodboy007
Hát azért most már egyre több (jó) játék jelenik meg hihetetlenül olcsón.
Kezdetnek ott volt a FlatOut 2 nevetséges 2000Ft-ért, most meg itt a World in Conflict, UT3, Test Drive Unlimited, amit szintén elég olcsón kínálnak és igen hosszú szórakozást nyújtanak. Az UbiSoft politikája pedig iszonyú szimpatikus, pár hónapig nyomatják a játékot, aztán egy év múlva 2-3 ezer forintért megkapod, legyen az akármilyen sikeres. Szerintem a többieknek is ezt az üzletpolitikát kéne követni és nem lehúzni a jónépet, mint mondjuk az EA, aki több éves játékait is 4 ezer forintért kínálja, pedig pont ők azok, akik megtehetnék, hogy alacsony áron árulják a régi sikertermékeket.
51824 levél
Válasz 08.03.10. 20:16 #122
Barthezz
Te nagyon el vagy tévelyedve. A játékok árainak csak töredék része jut el a fejlesztőkhöz, a haszon nagy részét a kiadók teszik zsebre. Miattuk enynire irreálisan magasak a játékárak. Maradva a festményes példádnál, te mit szólnál hozzá, ha nagyon szép képeket tudnál festeni, de a forgalamzásra nem lenne sem időd, sem kapacitásod, s megbíznál egy céget a képek eladásával, akik darabját 1 millióért árulnák, te pedig kézhez kapnál 100 ezret? Így pedig egyrészt a te hasznod is alacsony lenne, másrészt a kutya nem venné meg a képekeidet ilyen áron a forgalmazó miatt.

Azt pedig nem tudom honnan vetted, hogy én - vagy bárki más, aki nem vesz eredeti játékokat - esetleg egész nap a játékok előtt kockulnánk, s ebből állna az életünk? Hát elárulom: suliba járok, szakdolit kell nemsokára írnom, emellett rengeteget járok haverokkal is szórakozni, bulizni, inni, stb. stb. Nagyjából csak hétvégente játszom, s akkor is csak pár órát. Egy játékkal 2 hónapig is el szoktam így lenni. Multizni nem multizok, így mihelyt végigvittem a single player-t, már nincs is rá tovább szükségem. Nagyon kis részét töltik ki tehát életemnek a számítógépes játékok. Szal ezért én nem fogok játékonként 10.000 HUF-ot kiadni. Inkább elbulizom a pénzem, vagy odaadom anyámnak segítve őt ezzel. Vagy ha már számítógépes dologra költöm, akkor nagy ritkán hardvert bővítek. A preferencia sorrendemben legutolsó helyen vannak tehát a játékok, amire költenék.
Ezért lennék akkor szerinted szemét, jellegtelen, gép előtt kockuló csóró kis senki, aki miatt a játékipar tönkremegy? Na ne vicceljél már.
Köszönd az egészet a drágalátós kiadóknak. Ha 2-3 ezerért forgalmaznák a játékokat, akkor könnyen meglehet, hogy 2-3 havonta még én is vásárolnék egyet, ami épp érdekel. Így viszont nem kívánom a kiadók zsebeit gazdagítani, s olyan dolgokra költöm el a pénzem, amik sokkal többet jelentenek számomra, mint a számítógépes játékok.


Nah de OFF vége és amúgy sincs értelme ennek a már százszor csontig lerágott vitának.
11699 levél
Válasz 08.03.10. 19:06 #121
.:[Kain]:.
te itt most erősen offolsz. kérdés, hogy minek?
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
4 levél
Válasz 08.03.10. 10:41 #120
Zelkin
Kedves Barthezz!

Én speciel rühellem Gyurcsány Ferencet meg az egész bagázsát, meg mellesleg azokat is akik egyből mindenben politikát látnak, és okoskodnak.
Nem tudom emlékszel-e, azt írtam, akinek nem inge ne vegye magára.
Mellesleg ha még nem jelent meg magyarországon, másként nem igazán tudom elképzelni hogy hogy jutottál hozzá mint Warez szerveren keresztül.

Az pedig elég naiv gondolat, hogy letölti vki kipróbálja aztán megveszi eredetiben. Tisztelet a kivételnek.

Az alap probléma csak az, hogy te hogy örülnél pl annak, ha készítesz 10 akármit, (mondjuk pl. festményt) és ebből kettőt megvesznek a maradák nyolcat meg ellopják. De legalábbis úgy szerzik meg, hogy nem kapsz a munkádért cserébe semmit.
Én csak ugyanezt kívánom azoknak akik így szerzik be ezeket a játékokat. Ami meg az árakat illeti, lehet nem véletlen lettek ilyen drágák. Mellesleg meg havonta 3 játékot venni? Persze, ha vki nem jár iskolába, nem dolgozik, nem él családi életet, nem találkozik a haverjaival, nincs barátnője, nem kell nagyszülőket látogatni, és nem alszik napi 4 óránál többet, és nem olvas, nem pihen. Akkor van ideje. Persze ez némi költői túlzás, de én speciel kéthavonta veszek egy új játékot, mert mellette is van életem, és így bőven elég a játék is, és még csak nem is olyan drága. Ergo nem kell túlzásba vinni.
De még egyszer kihangsúlyozom, akinek nem inge, ne vegye magára.
51824 levél
Válasz 08.03.09. 10:24 #119
Barthezz
Sajnos a bázisok eltűnése szándékosan van így, s patch-el sem várható az ezen való változtatás, hiszen pontosan emiatt került bele az a funkció a játékba, hogy a megszerzett területekre már nem csak egységeket vehetünk védelemként, hanem épületeket is...

Ha nagyon unalmas lejátszani a Defend csatákat, akkor ments egy állást a kör előtt és válaszd az autoresolve funkciót (ha elvesztenéd a területet, akkor meg vissza kell tölteni a kört). Nálam ez DC-ben bevált, persze megfelelő erősségűre fel kell előtte tápolni az adott területet.
11699 levél
Válasz 08.03.09. 08:48 #118
.:[Kain]:.
Nah, én is leírom a tapasztalataimat, gondolataimat az új kieggel kapcsolatban.

Először is nagyon örülök, hogy végre van egy játék, amivel kedvem van játszani, ma már szinte semmi nem vonz, az új Drivert és a Lost gammát is felpakoltam, játszottam velük egy-egy órát, aztán azóta el sem indítottam őket. De itt a Warhammer, a jól megszokott anyaggal, plusz két faj, nomeg új "kampánnyal", bár én ezt nem hasonlítanám a régi, megszokott küldetés alapú kapmányokhoz, ez inkább amolyan BfME 1 féle soksok skirmish, néhány egyedi (főbázisok) pályával díszítve. De nekem tetszik, mert itt legalább közben wargearokat kapok, meg extra vásárolható egységeket, a Gyűrűk Urában meg csak fejlődtek a hőseim, semmi más nem történt (mondjuk Gandalf meg Legolas kimaxolva egymagukban levertek egy pályát, szal nem volt gyenge ).
Észrevételeim: A honor guardokat nem lehet csapatba illeszteni, ezt nem tudom miért hagyják ki, ugyanolyan hős egységek ők is, mint az alapok (ráadásul a Space Marineok legutóbb kapott hősét, akinek ilyen koponya maszkja van, már őt is be lehet tolni a közösbe, azelőtt ő is kimaradt a csapathoz illesztésből, de végre ezt is észrevették).
A Dark Crusade-ben még úgy volt, hogy ahol legyőztük az ellenfelet, ott ottmaradt a bázisunk, amit a pályán felépítettünk. Most lófasz van a seggünkben, mert eltűnik teljesen (legalábbis nekem eltűnt a fasza kis bázisom), ezt nem kellett volna, így legalább gyorsabban túllehettünk a terület megvédéseken, hiszen azok elég unalmasak tudtak lenni, mikor huszadjára támadt be ugyanott egy ellenséges fej. remélem ez csak az első patchig lesz így (bár valahogy érzem, hogy ez már csak a DC-ben lesz látható )
A csapatos egységek életpontjait összeadva látjuk, ezen még gondolkodom, hogy van-e értelme, igazából sztem megvoltunk e nélkül is.
A Wargearokban vannak újak, ráadásul igen eredeti megoldások, ez jó pont.
Rengeteg új pálya ugyebár, az új terület miatt, szintén jó pont.
Két új faj, asszem ez a legdurvább, melyik mai játék ér meg három kiegészítőt, ráadásul ilyen jókat? Összesen 9 faj, ez valami elképesztő
bár én a hódítást most is a nagy kedvenc Chaos Space Marineokkal kezdtem, már van is három wargearom, szal alakul a hős is (csak az utolsó miatt érdemes végigvinni velük, a démonná alakulás a legdurvább, onnantól nincs ellenfele ), legközelebb majd Space Marineok lesznek, aztán meg Necronok. Orkok csak ezek után.
és ami a legjobb: megvan a "Csak még egy pályát, csak még egy wargearig..." fíling, nehéz abbahagyni, ha belejövök
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
1773 levél
Válasz 08.03.09. 01:15 #117
warcat
Az eddigi hozzászólások alapján akkor pont azon nem javitottak,ami miatt egy idö után eluntam a DC-t is,a skirmishes pályák
Node azért majd belekezdek, nagyon szeretem a Warhammer világát.
51824 levél
Válasz 08.03.08. 21:40 #116
Barthezz
Akkor hasonlók neked is a tapasztalataid. Egyelore én jegeltetem a játékot. Megvárom a C&C 3, vmint a Panzers: Cold War megjelenését, aztán csak utánuk fogok neki a kampánynak. DC után félek én is, hogy unalmas lenne, szal nem baj, ha eltelik még egy kis ido.

Amúgy ha majd elkezdem, sztem eloszor Dark Eldar-ral aztán a jól megszokott Space Marine-ekkel fogom tolni a kampányt. Többi faj nem vonz annyira, a Dark Eldar-okra viszont kíváncsi vagyok az újdonság miatt. (Nah meg ha az összes fobázist meg szeretném lesni, akkor ahhoz 2 fajjal kell végigtolni )
2440 levél
Válasz 08.03.08. 20:49 #115
Malin-
Kipróbáltam én is a játékot:

Kampány nem nyűgözött le, ugyanaz a skirmishes módszer, ráadásul a stronghold pályákon még csak nem is beszélnek egymással a commanderek, mint a dc-ben. (lealább ez egy kis színt vitt az egészbe)

SoB-ot még csak ellenségként próbáltam, jók, de nem valószínű, hogy velük fogom tolni, a Dark Eldar megfelel erre a célra.

A repülőkben kellemesen csalódtam, egész hasznosak tudnak lenni, csak van egy kis pathfinding bugjuk.

Összességében nekem 8/10.
"Nem tudtam, hogy ennyi tudatlan ember van a világon, míg el nem kezdtem használni az internetet."
1340 levél
Válasz 08.03.08. 14:13 #114
tomcsa4
Utánanéztem, 300 milliót is átlépte USA lakossága. Szóval javítom magamat!
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
1340 levél
Válasz 08.03.08. 11:12 #113
tomcsa4
Külföldön meg meg leeht nézni az áraakt. Kezdés ua, mint nálunk, de utána nézzétek meg. Meg szerintem külföldön is csak azokat veszik meg az emberek, amik tetszenek nekik. Azért ott sincs kánaán. Szerintem havonta 1-3 játéknál többet nem vesznek meg. De csak gondolom, természetesen nem nézem senki körmét. Én nagyon megválogatom, hogy mit veszek meg és mennyiért. Erre való a warez (természetesen olyankor warez hátrányait nem számolom bele a cucc értékébe). Külföldön is megvesznek 1-3-at, többit meg lewarezolják, azt majd következő hónapban megveszik. Gondolom én!

Csak tudod már megszokta, hogy beígérnek fűt-fát, olyan ígéretes dolgokat, hogy farmak feláll. Aztán meg "ez nem megoldható", meg "mai technikával lehetetlen", meg "nincs rá idő" stb. Ismerős mindenkinek. NE ígérgessenek, hanem csinálják. NE jelentsenek be egy játékot az első kódsornál és ne ígérjenek mindent össze-vissza. Na de ez már erősen Off téma! Bocsi.

Ja még azt szerettem volna írni, hogy ezek a mai játékok annyira le vanak egyszerűsítve, annyira kicentizettek (egyszerűen a player szájába adják a galambot, de már undorító). Oda az élmény nagyrészüknél. Utálom, ha a játék meg van akardva, mert le kell rakni ezt-azt, meg robbantani kell ezt-azt 5 méterenként. Ez a filmes hatás, ez a minél precízebb, filmesebb, faszább legyen....ez gusztustalan. Én véleményen ofc!

World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
1340 levél
Válasz 08.03.08. 10:54 #112
tomcsa4
Igen szomorúan láttam, hogy Iron Lore bezárt. Reménykedem benne, hogy felvásárolják majd. De nem a magyar embert kell hibáztatni ezért. Egy 10 milliós országot, ahol nem mindenki használ számítógépet, még kisebb azok száa, akik játszanak, még kisebb, akik komolyabb játékokkal játszanak és még kisebb azoké, akik megveszik azt, ami kell. Ez nem a 189 milliós amerika (jól melékszem ennyien vannak?). Gy. Ferencet meg ne keverjük ide.

Én megvettem Titan Questet, de csak összecsomagolva, mivel úgy érte meg. Warhammer Anthology is megvan. Ezt az új részt még csak warezban nézegetem, játszogatok vele (egyelőre tetszik). HA jó, akkor megveszem.

Mennyi annak a valószínűsége, hogy konzolosok megvesznek 20 ezerért egy játékot, ha 10 ezret sajnálnak érte? Persze most leeht mondani ,hogy jobb játékok vannak konzolra. Én meg azt mondom kinek mi a jó (jobb).
World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom
51824 levél
Válasz 08.03.08. 00:16 #111
Barthezz
Nah amúgy megcsekkoltam a játékot, a következők a tapasztalataim:

A kampány teljesen hasonló a DC-éhez, csak immáron 4 bolygón és 3 holdon terül el a térkép. A bolygók között Webway Gate-ekkel közlekedhetünk, melyek adott területek elfoglalásával szerezhetők meg. Ezáltal a Spaceport megszűnt, s szerepét - korlátozottabb módon - ezek a kapuk vették át.

Immáron 9 választható fél van, szal 8 főbázist kell majd lerohannunk, így a DC-énél is hosszabb kampányt csatázhatunk végig.

Újdonság, hogy a megszerzett területekre védelemként már nem csak csapatokat, hanem már épületeket is elhelyezhetünk.

A speckók (forward base, double round, stb.) a sima területekről átkerültek a főbázisokhoz, így ezek megszerzésért már jobban meg kell dolgoznunk. Viszont így minden faj egy speckóval indít. Továbbá bekerült ezek közé néhány új, mint pl. a Tau-k bolygókörüli ágyúja.

Az honor guard rendszer úgy tűnik változatlan maradt.


Szóval nem rossz játék, viszont a DC-hez képest nem sok újdonság van, így vegyes az összkép. Félő, hogy a főbázisok kivételével a sima területeken való csaták megint unalmas skirmish-ekbe torkollanak majd, hiába lettek most take and hold típusúak a küldetések, az még mindig csak skirmish és nem pedig változatos feladatok.


Ha majd jobban lesz rá időm, végigjátszom természetesen. Még egyelőre gondolkodam, kikkel vágjak bele a kampányba. Talán kezdésnek a Dark Eldar tűnik a legjobbnak, ők ugyanis a Spaceport-nak megfelelő speckóval indulnak, vagyis bármely Webway Gate-ra kapásból át tudnak menni.
A Sisters of Battle viszont első ránézésre nekem túl giccsesnek tűnik. Isteni meg angyali kinézetű egységek fegyverekkel... Nah midnegy, majd talán megszokom őket is
51824 levél
Válasz 08.03.08. 00:04 #110
Barthezz
Talán nem ebben az országban kellene leszemetezned az embert azért, amiért a - gondolom általad nagyra tartott - gyurcsány által alaposan megcsappantott jövedelméből még a számítógép folyamatos elavulásának és bővítésének árát is alig tudja kitermelni az átlagpolgár, és nem marad már pénze a pofátlanul magas, 10.000 HUF feletti játékok megvásárlására...

Mellesleg szó nem esett warezolásról. A játék még Magyarországon nem kapható és senki nem írta egy szóval sem, hogy mihelyt kapható lesz, nem vesszük meg a boltokban...

Szal gondolkozz, mielőtt beböfögsz vmit a kemény 1 hozzászólásoddal
4 levél
Válasz 08.03.07. 23:32 #109
Zelkin
"az Iron Lore bezárását csak és kizárólag a kalózkodásnak lehet köszönni. A Titan Quest egyik producere ugyanis kiborult, és egy fórumban közölte: Amerikában PC-re 70% feletti a warezarány, Európában pedig ez a szám megközelíti a 90%-ot. Ha 10%-kal többen vásárolták volna meg a programot, akkor a Titan Quest "sikere" nem pár hónapnyi szenvedésre, hanem túlélésre jogosított volna. Azt hiszem, egy - újabb - perc néma csend megengedett a fiúknak."

Mellesleg az Iron Lore készítette a Soulstorm-ot is.

Akinek nem inge ne vegye magára, de a többi kis szemét gondolkozzon el azon miért is fog a pc játékipar tönkremenni, aztán meg nem lesz mit letölteni....




A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.